abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23670657
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 15:44 schreef Eveli het volgende:

[..]

Het is niet echt een officieël album; ten eerste is het door hun zelf uitgegeven en niet door een platenmaatschappij en ten tweede is de oplage beperkt tot 2000 stuks.
Maar daarom niet minder
pi_23673789
Weet iemand trouwens wie de tweede stem doet op Danger - Keep Away? Ben wel benieuwd. Mooi liedje, btw.
pi_23676946
Ik vind ze nog steeds erg goed, maar toch was het concert in de Arena niet wat ik er van verwacht had. Ze waren zeker niet slecht, maar toch ook niet zo super als ik ze verwacht had. Nou kwam dat misschien voor een groot deel door de Arena zelf. Ondanks dat ik Metallica helemaal geweldig vond kwamen ze in de Arena niet volledig tot hun recht. Ik denk dat het bij Slipknot het zelfde was.

Met 9 man toch een goede band vormen is op zich een hele kunst. Slipknot doet dat heel erg goed. Misschien komt het ook omdat lang niet altijd, misschien zelfs zelden, echt alle 9 leden tegelijk met hun instrument bezig zijn. Zo is Sid (DJ) lang niet altijd achter zijn draaitafel te vinden, en rennen Chris en Shawn (percussie) meer rond dan dat ze op hun tonnen staan te rammen.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  dinsdag 30 november 2004 @ 20:08:48 #44
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23677146
Tsja, ik kan niet zeggen dat ik er op graspop erg van heb kunnen genieten. Dat lag er toen aan dat het veld in een grote pit veranderde met crowdsurfers. Dat eerste hoort er natuurlijk gewoon bij maar ik had erg weinig tijd om naar het podium te kijken.
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:11 schreef Markster het volgende:
waarom staat 'mate,feed,kill,repeat' niet in de OP bij de albums?
Wat Evili zei, het is dus gewoon een demo zoals bijna elke band die voor hun debuut uitbrengen.
pi_23677301
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 20:02 schreef Mgolovic het volgende:
Zo is Sid (DJ) lang niet altijd achter zijn draaitafel te vinden, en rennen Chris en Shawn (percussie) meer rond dan dat ze op hun tonnen staan te rammen.
Van mij mogen die inderdaad ook wel weg. Ze hebben leuke maskers en doen af en toe wel coole dingen, maar verder doen ze inderdaad niet zo veel. Doe dan trouwens maar meteen de sampler Craig weg; ook een cool masker, maar verder van weinig nut. Denk nou niet dat ik Slipknot niet cool vind met z'n negenen, integendeel, maar ik zou het ook niet erg vinden als ze doorgaan met z'n vijven. Kunnen ze meteen van dat nu-metal imago afkomen.
pi_23682507
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef Eveli het volgende:
Denk nou niet dat ik Slipknot niet cool vind met z'n negenen, integendeel, maar ik zou het ook niet erg vinden als ze doorgaan met z'n vijven. Kunnen ze meteen van dat nu-metal imago afkomen.
Van een nu-metal label kom je niet af door met minder man te gaan spelen maar andere muziek te gaan maken.
pi_23691494
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:03 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Van een nu-metal label kom je niet af door met minder man te gaan spelen maar andere muziek te gaan maken.
Nu-metal wordt toch onder andere gekenmerkt door een DJ? Als die weggaat, wordt het in ieder geval minder nu-metalig.
  woensdag 1 december 2004 @ 13:13:50 #48
105263 Litso
Interlectueel.
pi_23692210
Mijn favo's zijn (SIC), Eyeless, Spit It Out, Heretic Anthem en Pulse Of The Maggots/
Op die laatste na kan ik ze ook geheel meeblaten
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_23692364
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef Eveli het volgende:

[..]

Van mij mogen die inderdaad ook wel weg. Ze hebben leuke maskers en doen af en toe wel coole dingen, maar verder doen ze inderdaad niet zo veel. Doe dan trouwens maar meteen de sampler Craig weg; ook een cool masker, maar verder van weinig nut. Denk nou niet dat ik Slipknot niet cool vind met z'n negenen, integendeel, maar ik zou het ook niet erg vinden als ze doorgaan met z'n vijven. Kunnen ze meteen van dat nu-metal imago afkomen.

Op het podium doen ze misschien niet veel, maar weet jij wel hoe minder de muziek is zonder de DJ en de sampler?

Zonder hun krijg je meteen zo een standaard saaie metalband, nu heb je juist toffe sounds erdoorheen in bijvoorbeeld scissors.
  woensdag 1 december 2004 @ 13:24:23 #50
105263 Litso
Interlectueel.
pi_23692448
Scissors, Eyeless, Surfacing en veel andere nummers zouden echt kut klinken zonder die samples
pi_23692545
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:24 schreef Litso het volgende:
Scissors, Eyeless, Surfacing en veel andere nummers zouden echt kut klinken zonder die samples
precies

Craig en Sid zijn belangrijker dan je denkt
pi_23695207
(Lever ik eens kritiek op Slipknot, is het weer niet goed....)

Ik zeg toch ook dat ik ze liever met z'n negenen heb. Maar ik zou het niet erg hebben gevonden als ze met z'n vijven waren.
  woensdag 1 december 2004 @ 18:28:47 #53
105263 Litso
Interlectueel.
pi_23699169
quote:
Op woensdag 1 december 2004 15:30 schreef Eveli het volgende:
(Lever ik eens kritiek op Slipknot, is het weer niet goed....)

Ik zeg toch ook dat ik ze liever met z'n negenen heb. Maar ik zou het niet erg hebben gevonden als ze met z'n vijven waren.
Ik wel
pi_23699478
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:28 schreef Litso het volgende:

[..]

Ik wel
Fijn voor je.
  woensdag 1 december 2004 @ 19:57:03 #55
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23701006
Ik zou me zo geen nummer kunnen weten te bedenken waar de sampler en DJ niet op vervangen zouden kunnen worden of weggelaten. Die elektronische geluidjes zou je prima door de bassist of de gitarist kunnen laten spelen, dan wel op een andere manier. Niet dat ik dat persee wil of dat het er direct beter op word maar het kan zeker.
pi_23715672
tuurlijk kun je bepaalde effecten door een bas of gitaar laten doen. Maar dan heb je daar weer een gitaar minder he? Nog meer gitaristen is ook niet handig. Ik ben wel van mening dat op dit derde album de twee extra percussionisten vrij weinig te doen hebben, als je het vergelijkt met het selftitled album. Dat album klonk mede door de drie drummers ontzettend vet, met alle fills en trommels en tonnen. Hier maken ze nu veel minder gebruik van.

Technisch gezien zijn ze er zeker op vooruit gegaan, qua riffs, ritme en zang. Of mensen dat nou juist mooier vinden of niet, tja dat is een kwestie van smaak. Niemand had verwacht dat er twee ballads op het album zouden staan, maar ik vind ze wel erg mooi eigenlijk. Je verwacht ze alleen niet van slipknot. Goh dus ze kunnen toch meer dan alleen herrie maken. (voor degenen die dat dachten)

En qua maskers..... waarom moeten ze altijd opblijven, of helemaal weg? laat ze mooi zelf kiezen... Ik zou het wel leuk vinden als ze een keer halverwege een optreden die maskers van de kop zouden rukken. In die nieuwe clip Vermillion doen ze al iets dergelijks. Ze zetten andere maskers over hun eigen maskers heen, en daardoor krijgen ze hun eigen gezicht weer terug, al is het dan wazig. Nooit opgevallen? Misschien is het een hint van ze, I don't know....
  donderdag 2 december 2004 @ 15:48:18 #57
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23715777
Ik heb het idee dat de gitaren meestal gewoon het zelfde spelen dus die kunnen dat best er ook best bij doen.
  donderdag 2 december 2004 @ 17:02:35 #58
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_23717597
Voor het samplen en DJ-en kun je ook 1 mannetje nemen ipv 2. Hetzelfde geld voor de percussie.

Maar voor de show is het wel leuk dat er zoveel mensen op het podium staan, altijd wat te zien
pi_25483553
Maandag 6 juni komt Slipknot in Paradiso, zo staat op de site van Paradiso. Ik hoop ook dat ze dan in 013 komen...
pi_25484014
slipknot is cool
pi_25485151
Paradiso...
ben er nooit geweest maar ziet er erg klein uit op foto's en 32,50 + een abbo van 2,50 in zon kleine zaal..lijkt me niet dat Slipknot er past..

Of valt de grote wel mee ?
pi_25486067
Ik hoop dat ze op een festival in Nederland (of Graspop) komen, dan kan ik ze daar zien tesamen met andere coole bands.
pi_25528705
Ze staan ook op graspop ja
pi_27687957
zag ik nou laatst een clip van ze waarbij ze hun maskers af hadden?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_27688252
quote:
Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef crossover het volgende:
zag ik nou laatst een clip van ze waarbij ze hun maskers af hadden?
Ja - Before I Forget maar je ziet alleen maar wat ogen en kinnen enzo
pi_27689526
ah brak man..dat ze die maskers eens af doen..dan worden ze iig door mij wel serieus genomen
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 juni 2005 @ 21:36:22 #67
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_27690094
brak?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_27702221
Aan de ene kant lijkt me dat wel leuker (zonder maskers dus) omdat ze dan idd serieuzer overkomen maar aan de andere kant zijn die maskers echt Slipknot.
pi_27702418
eindelijk worden ze volwassen. Maar hun muziek is dan ook 1000keer beter dan voorheen.
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb me gisteren doodgelachen om een repro van editie NL. Gingen ze Slipknot fans interviewen en vragen waarom ze er zo uitzagen En of ze allemaal de duivel aanbaden... dit naar aanleiding van een klacht van een of andere Griekse orthodoxe kerk... die gasten in de studio zaten zich na afloop te bescheren... Zeker nadat nr.3 (die met die pinokkioneus) geinterviewd werd...
pi_27709549
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Tokus het volgende:
brak?
uh ja dat wordt hier gebruikt als ander woord voor 'slecht'
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 15:23:36 #71
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_27710345
uit je zin maak ik anders op dat je het juist goed zou vinden als ze die maskers af doen, omdat je ze dan serieus neemt.
pi_27710780
ja dat is ook, maar The-Brahma-Bull zei dat er geen hele gezichten te zien zijn.. dát vond ik jammer, maar die maskers doen ze dus wel voor altijd gewoon af?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juni 2005 @ 16:24:14 #73
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_27712589
dat moet je aan degenen vragen die ze gister live gezien hebben. Ik vermoed dat ze ze nog gewoon ophadden hoor.
pi_27712602
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef crossover het volgende:
ja dat is ook, maar The-Brahma-Bull zei dat er geen hele gezichten te zien zijn.. dát vond ik jammer, maar die maskers doen ze dus wel voor altijd gewoon af?
Nee.
pi_27712667
laten ze gewoon op hoor
pi_27712928
jammer
  zondag 30 april 2006 @ 15:51:23 #77
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_37427973
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:47 schreef Eveli het volgende:
Waarom heb ik dat topic nooit gezien?!?!? Ik vind Slipknot dus echt zwaar rulen !! Ben er helemaal fan van, ga 21 oktober ook naar hun concert in Ahoy. Moet alleen het derde album nog eens kopen.
WAT?!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 30 april 2006 @ 15:52:26 #78
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_37427993
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:53 schreef Kletz het volgende:
ik had ze serieuser genomen als ze geen clownspakken aan hadden. sommige nummers zijn wel ok.. maar neej niet mijn ding.....

Geef mij maar Killswitch Engage ... als je dat niet kent, zou ik et maar gaan tjekken haha

http://www.killswitchengage.com
In dat geval kun je beter Gothenburg Melodic Death bands gaan luisteren, Killswitch is daar maar een verwatering van en niet zo'n goede ook.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 8 juli 2007 @ 21:14:35 #79
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51270453
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef crossover het volgende:
ah brak man..dat ze die maskers eens af doen..dan worden ze iig door mij wel serieus genomen

Slipknot... Wekte in een shoppie in R'dam. Kwam de hele crew langs tijdens de Tour. Ik begreep meteen waarom die gasten hun maskers op houden tijdens de show...
Lelijke nerds niet normaal.

Wel aardige gasten verder hoor, roadies waren aardiger die verraaden n.l meteen dat ze met slipknot tourden

Stickers en andere shit bewees dat ook. Ben ik nu de enige hier die ze zonder masker heeft gezien of hebben ze dat inmiddels al vaker gedaan ?
pi_51270700
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:14 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Slipknot... Wekte in een shoppie in R'dam. Kwam de hele crew langs tijdens de Tour. Ik begreep meteen waarom die gasten hun maskers op houden tijdens de show...
Lelijke nerds niet normaal.

Wel aardige gasten verder hoor, roadies waren aardiger die verraaden n.l meteen dat ze met slipknot tourden

Stickers en andere shit bewees dat ook. Ben ik nu de enige hier die ze zonder masker heeft gezien of hebben ze dat inmiddels al vaker gedaan ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')