*proest*quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:59 schreef IceHeat het volgende:
Slipknot is geen Metal-band, maar een Hard Rock band.
Net als Korn?? Korn heeft net een nieuw album en gaat met Metallica en Slipknot op toernee, dat kun je toch niet nix noemen dacht ik zo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:13 schreef GODFLESH het volgende:
...over 1 jaar hoor je niks meer van deze band net als Korn....het zijn gewoon hype-bandjes
dat zei men in 2000 ook. en in 2001. Nu is het 2004, komen ze met hun derde album.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:13 schreef GODFLESH het volgende:
...over 1 jaar hoor je niks meer van deze band net als Korn....het zijn gewoon hype-bandjes
Slipknot geen metalband???? Sorry maar dan moet jij maar eens even hun 2 andere albums gaan luisteren. Dat kun je gewoon geen hard rock noemen. Iets als Iron Maiden, dat noem ik hard rock. (Wat trouwens niet perse minder goed hoeft te zijn)quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:59 schreef IceHeat het volgende:
Slipknot is geen Metal-band, maar een Hard Rock band. Ik vind dit een zeer goed album. Veel afwisseling, de acoustische gitaren samen met Corey clean is een geweldige combinatie!
Kut, en laatst werd ik ook al uitgelachen toen ik Slipknot een echte Metal band noemde!quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
*proest*
de cola kwam door m'n neusgaten weer naar buiten van het lachen.
Dus daarom vond jij het vanaf toen maar een hardrock band?quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:16 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Kut, en laatst werd ik ook al uitgelachen toen ik Slipknot een echte Metal band noemde!
ja, als je ze "echte metal" noemt wordt je door de old school closeminded metalheads uitgelachen, omdat die niks van Slipknot moeten hebben. Jammer voor hun rost Slipknot menig deathmetal bandje er uit.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:16 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Kut, en laatst werd ik ook al uitgelachen toen ik Slipknot een echte Metal band noemde!
Owkkeeeequote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dus daarom vond jij het vanaf toen maar een hardrock band?![]()
Inderdaad, en dat soort mensen durft bijvoorbeeld Manowar dan wel metal te noemen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, als je ze "echte metal" noemt wordt je door de old school closeminded metalheads uitgelachen, omdat die niks van Slipknot moeten hebben. Jammer voor hun rost Slipknot menig deathmetal bandje er uit.
* Old school closeminded metalhead vindt van niet *quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:19 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Owkkeeee
Ik beter me leven:
SLIPKNOT IS EEN METALBAND!
Hmm.... laat me raden...Slayerfreak?quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Old school closeminded metalhead vindt van niet *
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, als je ze "echte metal" noemt wordt je door de old school closeminded metalheads uitgelachen, omdat die niks van Slipknot moeten hebben. Jammer voor hun rost Slipknot menig deathmetal bandje er uit.
Er is verdomme niks mis met Slayer en zijn freaks.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:22 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Hmm.... laat me raden...Slayerfreak?
Met zijn freaks misschien niet, maar persoonlijk vind ik Kerry King een omhoog gevallen ego.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er is verdomme niks mis met Slayer en zijn freaks.
Natuurlijk mogen ze dat, niemand zal zeggen dat ze dat niet mogen. Maar is het gek dat fans vallen over het feit dat er rustige acoustische nummers op het album van hun "heavy" Slipknot staan? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:59 schreef Uncle_Sam het volgende:
Wat een heerlijke CD. Tekstueel gezien is het ook wel in orde, alhoewel Corey's kennis van de Engelse taal - zeker geen domme gozer - toch wel dichterlijkere vormen aan zou kunnen nemen dan de continue focus op miserie en whatsoever. Juist de afwisseling tussen melodramatische acoustische nummers en agressief, nihilistisch gerag vind ik erg geslaagd. Mensen die stellen dat het niet eigen aan de band is, moeten hun bekrompen bord voor hun kop weghalen en realiseren dat er bands zijn die - terecht - streven naar iets dat progressie heet.
Ik geef je groot gelijk, ikzelf ben meer een thrash/black/death metal fan en al helemaal niet zon slipknot fan, maar toch vind ik deze cd opzich wel goed maar de acoustische nummers zijn gewoonquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:04 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze dat, niemand zal zeggen dat ze dat niet mogen. Maar is het gek dat fans vallen over het feit dat er rustige acoustische nummers op het album van hun "heavy" Slipknot staan? Ik denk het niet.
Ik denk dat je Slipknot redelijk het speed-/trashmetal hokje kan stoppen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:26 schreef JanaX het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, ikzelf ben meer een thrash/black/death metal fan en al helemaal niet zon slipknot fan, maar toch vind ik deze cd opzich wel goed maar de acoustische nummers zijn gewoon![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |