Bullshit, heb jij wel eens proberen in te breken wanneer je ladderzat bent?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:23 schreef Tuana het volgende:
Er is een duidelijke samenhang tussen alcoholgebruik en etnische afkomst. Het percentage leerlingen dat de maand voor de peiling nog alcohol heeft gedronken is het hoogst onder de scholieren van Nederlandse afkomst en het laagst bij scholieren met een Marokkaanse achtergrond.
Hey wat goed! Marokkanen eindelijk weer eens positief in het nieuws![]()
Lach maar. Totdat je fiets weer eens weg is.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:23 schreef Tuana het volgende:
Hey wat goed! Marokkanen eindelijk weer eens positief in het nieuws![]()
Natuurlijk, het daarom ook lekker.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:26 schreef Meki het volgende:
Nederlanders willen alleen maar Alcohol
Correctie: Nederlanders hebben genoeg geld om in redelijke mate alcohol te kopen en toch in de maatschappij te functioneren.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:26 schreef Meki het volgende:
Een vieze en perverse varkenquote:dat ben je wel
M'n fiets staat ruim twee jaar bij het Centraal Sation... en ik wacht nog steeds op de dag dat ze het meenemen. Maar ze vinden het niet mooi genoegquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Lach maar. Totdat je fiets weer eens weg is.
Deze man weet wel wat hij met jou moet doen:quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:26 schreef Meki het volgende:
Dat is dezelfde man die 8000 ongelukkige boeren die zichzelf moslims noemde liet vermoorden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Deze man weet wel wat hij met jou moet doen:
[afbeelding]
Volgens het NIOD-rapport niet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is dezelfde man die 8000 ongelukkige boeren die zichzelf moslims noemde liet vermoorden.
Ik heb hetzelfde. Alleen dan staat mijn fiets in de schuur met 3 sloten. Sindsdien (een week geleden) is er nooit meer iets gejat.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:27 schreef Tuana het volgende:
[..]
M'n fiets staat ruim twee jaar bij het Centraal Sation... en ik wacht nog steeds op de dag dat ze het meenemen. Maar ze vinden het niet mooi genoeg
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Volgens het NIOD-rapport niet.
Er zullen ook wel onderzoeken zijn die bewijzen dat de nazi's nooit joden hebben vermoord.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Volgens het NIOD-rapport niet.
Jij vergelijkt het NIOD met revisionisten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Er zullen ook wel onderzoeken zijn die bewijzen dat de nazi's nooit joden hebben vermoord.
Iedereen weet dat de overheid onder invloed staat van de linkse media... dus...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij vergelijkt het NIOD met revisionisten?
De media is helemaal niet zo links als het lijkt helaasquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:32 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de overheid onder invloed staat van de linkse media... dus...
Hey, de media kan er ook niets aan doen dat objectieve verslaggeving over moslims al gauw extreem-rechts is hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:33 schreef Tuana het volgende:
[..]
De media is helemaal niet zo links als het lijkt helaas
Nee, ik zet mijn twijfels bij de correctheid van het rapport. Die mensen zijn namelijk niet vermoord door hun eigen soortgenoten. Maar door de militaire rechterhand van die crimineel. Waarvoor hij wel verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij vergelijkt het NIOD met revisionisten?
Edit: Het is toch, de media zijn en niet de media is?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:33 schreef Tuana het volgende:
[..]
De media zijn helemaal niet zo links als het lijkt helaas
Als je enkel kan huilen kun je beter gaan slapen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:34 schreef Tuana het volgende:
[..]
Edit: Het is toch, de media zijn en niet de media is?Ben half slaperig momenteel
Zit ik nu te huilen dan? Dacht het niet, dus wat is je punt?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als je enkel kan huilen kun je beter gaan slapen.
Houd je kop toch als je er geen moer van af weet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik zet mijn twijfels bij de correctheid van het rapport. Die mensen zijn namelijk niet vermoord door hun eigen soortgenoten. Maar door de militaire rechterhand van die crimineel. Waarvoor hij wel verantwoordelijk is.
Media-enkelvoud mag ook, hoewel meervoud correcter is.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als je enkel kan huilen kun je beter gaan slapen.
En media is meervoud. Dat weet zelfs ik.
Dan moet je niet dequote:Op woensdag 30 juni 2004 23:36 schreef Tuana het volgende:
[..]
Zit ik nu te huilen dan? Dacht het niet, dus wat is je punt?
Blijkt uit?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Houd je kop toch als je er geen moer van af weet.
In het in burgeroorlog verkerende Srpska hadden militairen veel meer macht dan in een stabiel land als Nederland. En iedereen die zich ook maar een beetje heeft verdiept in de burgeroorlog weet dat Karadzic een slechte relatie had met Mladic en weinig controle over hem kon uitoefenen.
Ze kunnen er alles aan doen! Ze zijn gewoon hartstikke subjectief bezig!quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hey, de media kan er ook niets aan doen dat objectieve verslaggeving over moslims al gauw extreem-rechts is hoor.
Het NIOD-rapport.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:37 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Blijkt uit?
Ja, ik ben verdrietig omdat de media NIET links is... had het heel graag wel zo gezien.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan moet je niet de [afbeelding] PI gebruiken.
Oh? Leg eens uit.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:38 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ze kunnen er alles aan doen! Ze zijn gewoon hartstikke subjectief bezig!
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Deze man weet wel wat hij met jou moet doen:
[afbeelding]
Onzin, Milosevic hielp Srpska alleen om zijn Servische broeders te beschermen tegen die agressieve moslims. In land dat wordt gedomineerd door moslims moet je als niet-moslim vrezen voor je vrijheid, zeker als er zo'n moslimfundamentalist aan de macht is.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:38 schreef tvlxd het volgende:
Hoewel je 'In het in burgeroorlog verkerende Srpska' beterr zou kunnen vertalen met 'In het burgeroorlog-aanwakkerende aggresieve Srpska geholpen door Servië'.
Maar niet op je moeder, want die heeft een snor.quote:
Mladic is een fascist ja, hoewel hij veel goede daden heeft verricht voor de Servische Republiek. Karadzic echter absoluut niet, hij was slechts politiek leider en had niets te maken met die massamoorden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:42 schreef tvlxd het volgende:
In ieder geval, ik hoop dat ze die servische fascisten snel vinden en levenslang opsluiten.
Karadzic en Mladic zijn toch Bosniërs?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Er worden trouwens verdacht weinig Bosnische fascisten opgepakt.
Oow en je vader danquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Maar niet op je moeder, want die heeft een snor.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Al-Zarqawi vocht trouwens ook in Bosnie tegen Karadzic. Helden waren die moslims, vrijheidsstrijders. Het was zelfverdediging :').
Nee, ze wilden liever bij Groot-Servie horen, en terecht.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:45 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Karadzic en Mladic zijn toch Bosniërs?
Nah, wel een koran om te gebruiken als WC-papier.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow en je vader dan
hij had toch een bezem
Maar het wáren Bosniërs. Servische Bosniërs, soit, maar Bosniërs. Jij bedoelde echter zeker Bosnische moslims?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, ze wilden liever bij Groot-Servie horen, en terecht.
Onzin. De islamitisch-fundamentalistische regering van Bosnie scheidde zich als eerste af van Bosnie. Vervolgens wilde het niet-islamitische deel van Bosnie zich (terecht) aansluiten bij Servie, uit angst om onderdrukt te worden door de moslims. Dat noem ik een vrijheidsstrijd.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]![]()
Die moslims waren even schuldig aan de situatie als de serven. Dus sprake van een "good" en een "evil", namelijk de klassieke strijd tussen goed en kwaad was het duidelijk niet.
Ze voelden zich Servier, dus waren ze ook Serviers. Net zoals de Marokkanen hier die officieel Nederlanders zijn, maar die ik beschouw als Marokkanen omdat ze zich voor 95% [vd groep] Marokkaan voelen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:49 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Maar het wáren Bosniërs.
Ja, jaai, ja!quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ze voelden zich Servier, dus waren ze ook Serviers. Net zoals de Marokkanen hier die officieel Nederlanders zijn, maar die ik beschouw als Marokkanen omdat ze zich voor 95% [vd groep] Marokkaan voelen.
waarom gebruik je koranquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nah, wel een koran om te gebruiken als WC-papier.
Nee, dan discrimineer je niemand. Als jij een bijbel koopt, heb jij het recht om daarmee te doen wat je wilt, daar valt ook onder: gebruiken als WC-papier, verbranden, etc.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom gebruik je koran
Ik kan nu de Bijbel gebruiken , maar dan Discrimineer ik de Mede-users en dat wil niet
quote:Je hebt geen hersens , maar je krijgt hier spijt van - ik heb me scudraket alvast klaar liggen![]()
deze stuur ik alvast naar Forum@fok.nlquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:56 schreef tvlxd het volgende:
Ik veeg mijn stront, het liefst nadat ik lekker wat varkensvlees gegeten heb, graag af met een of andere kopie van de Koran. Ondertussen trek ik dan aan mijn pik en stel ik mij Mohammed voor met z'n penis in de anus van een geit.
Nee, dat is een burgeroorlog. Uitgelokt door de moslims, maar nog steeds gebaseerd op een naar mijn oordeel onterechte angst.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Onzin. De islamitisch-fundamentalistische regering van Bosnie scheidde zich als eerste af van Bosnie. Vervolgens wilde het niet-islamitische deel van Bosnie zich (terecht) aansluiten bij Servie, uit angst om onderdrukt te worden door de moslims. Dat noem ik een vrijheidsstrijd.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:59 schreef Meki het volgende:
[..]
deze stuur ik alvast naar Forum@fok.nl
Als de muzelmannen hier in de meerderheid zijn, verraad jij dus je land en accepteer jij sjaria-wetgeving?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, dat is een burgeroorlog. Uitgelokt door de moslims, maar nog steeds gebaseerd op een naar mijn oordeel onterechte angst.
ROFLquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:56 schreef tvlxd het volgende:
Ik veeg mijn stront, het liefst nadat ik lekker wat varkensvlees gegeten heb, graag af met een of andere kopie van de Koran. Ondertussen trek ik dan aan mijn pik en stel ik mij Mohammed voor met z'n penis in de anus van een geit.
Uitgelokt is een moeilijk woord, maar toch zou het 'verserven' van Joegoslavië toch op nummer één zetten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, dat is een burgeroorlog. Uitgelokt door de moslims, maar nog steeds gebaseerd op een naar mijn oordeel onterechte angst.
Graag.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:59 schreef Meki het volgende:
[..]
deze stuur ik alvast naar Forum@fok.nl
Zever niet zo, met je moslimfobie.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als de muzelmannen hier in de meerderheid zijn, verraad jij dus je land en accepteer jij sjaria-wetgeving?
Ik maak een bijna-moslimmeerderheid dagelijks mee.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zever niet zo, met je moslimfobie.
Nee, maar die mafkezen zullen hier nooit in de meerderheid zijn. Bovendien hadden we een christenmeerderheid enkele 10tallen jaren geleden en toen werd de bijbel ook niet tot de laatste letter uitgevoerd. Dus wat je zegt, daar kan ik me wel wat bij indenken, maar is niet juist.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als de muzelmannen hier in de meerderheid zijn, verraad jij dus je land en accepteer jij sjaria-wetgeving?
Ga lekker janken.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik maak een bijna-moslimmeerderheid dagelijks mee.
Duh. De moslims die uit achterlopende berggebieden worden geimporteerd zijn een stuk minder vooruitstrevend. En de moslims in de Balkan al helemaal, niet voor niets hadden ze een islamitisch-fundamentalistische voorman die de sjaria wilde opleggen aan de "Bosnische" Serven.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, maar die mafkezen zullen hier nooit in de meerderheid zijn. Bovendien hadden we een christenmeerderheid enkele 10tallen jaren geleden en toen werd de bijbel ook niet tot de laatste letter uitgevoerd.
jij bent geen haar te vergelijken met Hitlerquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik maak een bijna-moslimmeerderheid dagelijks mee.
Mamma, moslims...MAMMAAAAAA.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Duh. De moslims die uit achterlopende berggebieden worden geimporteerd zijn een stuk minder vooruitstrevend. En de moslims in de Balkan al helemaal, niet voor niets hadden ze een islamitisch-fundamentalistische voorman die de sjaria wilde opleggen aan de "Bosnische" Serven.
Bagger.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
jij bent geen haar te vergelijken met Hitler
Ik wil jullie niet vergassen hoor, zeker niet. Wel wil ik jullie wat tolerantie en maatschaqppelijk liberalisme bijbrengen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
En anders?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik wil jullie niet vergassen hoor, zeker niet. Wel wil ik jullie wat tolerantie en maatschaqppelijk liberalisme bijbrengen.
En anders niets. Bij nieuwe gevallen: deportatie.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En anders?
Als mensen jou niet zinnen moeten ze maar oprottenquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En anders niets. Bij nieuwe gevallen: deportatie.
Meki, weet je, laatst liep ik door Amsterdam en toen kwam ik een ongewassen moslim tegen die zei Allah te zijn. Goed, dacht ik, laat hem dan Allah zijn, als ik maar lekker de metro kan halen. Maar nee, deze man hield mij vast en zei me, laat ons eens praten. Nou, een gesprek met een grijpgrage, stinkende moslim die zegt Allah te zijn, sla ik niet over.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Diversiteit ja, maar intolerantie en haat motten we hier niet hebben. Ik heb geen hekel aan normale moslims, alleen aan de fundamentalistische. Die mogen wmb optiefen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als mensen jou niet zinnen moeten ze maar oprottenWat een minachting voor de Westerse democratie, die diversiteit impliceert.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:12 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Meki, weet je, laatst liep ik door Amsterdam en toen kwam ik een ongewassen moslim tegen die zei Allah te zijn. Goed, dacht ik, laat hem dan Allah zijn, als ik maar lekker de metro kan halen. Maar nee, deze man hield mij vast en zei me, laat ons eens praten. Nou, een gesprek met een grijpgrage, stinkende moslim die zegt Allah te zijn, sla ik niet over.
Deze man vertelde mij over het ontstaan van de Islam en hoe hij Mohammed tegenkwam. Gaandeweg werd ik steeds geïnteresseerder en begon ik te denken dat dit inderdaad Allah was. Ik vroeg hem vragen over de reden waarom nog een religie te stichten als er toch al twee andere monotheïstische geloven in zijn naam waren. Hij zei daarop, er is altijd ruimte voor verbetering, en ik geloofde hem.
We praatten verder en verder en uiteindelijk kwamen we dus beland in de twinitigste eeuw. Van deze naar de andere oorlog gingen wij en toen kwam daar Irak. Ik vroeg hem, waarom deze oorlog als het toch moslims zijn, waarop hij antwoordde dat ook de moslim in ongenade kan vallen. Allah wees mij erop dat er af en toe van die onthoofdingen waren. Walgelijk vond hij ze en ik beaamde dat, maar toch vroeg ik door. Waarom gebeurt het als u het toch niet wilt?
De Islam is dood, zei Allah.
Jij bent de intolerante, niet normale fundamentalist, omdat andersdenkenden moeten optiefen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Diversiteit ja, maar intolerantie en haat motten we hier niet hebben. Ik heb geen hekel aan normale moslims, alleen aan de fundamentalistische. Die mogen wmb optiefen.
De conclusie is prachtigquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:12 schreef tvlxd het volgende:
Meki, weet je, laatst liep ik door Amsterdam en toen kwam ik een ongewassen moslim tegen die zei Allah te zijn. Goed, dacht ik, laat hem dan Allah zijn, als ik maar lekker de metro kan halen. Maar nee, deze man hield mij vast en zei me, laat ons eens praten. Nou, een gesprek met een grijpgrage, stinkende moslim die zegt Allah te zijn, sla ik niet over.
Deze man vertelde mij over het ontstaan van de Islam en hoe hij Mohammed tegenkwam. Gaandeweg werd ik steeds geïnteresseerder en begon ik te denken dat dit inderdaad Allah was. Ik vroeg hem vragen over de reden waarom nog een religie te stichten als er toch al twee andere monotheïstische geloven in zijn naam waren. Hij zei daarop, er is altijd ruimte voor verbetering, en ik geloofde hem.
We praatten verder en verder en uiteindelijk kwamen we dus beland in de twinitigste eeuw. Van deze naar de andere oorlog gingen wij en toen kwam daar Irak. Ik vroeg hem, waarom deze oorlog als het toch moslims zijn, waarop hij antwoordde dat ook de moslim in ongenade kan vallen. Allah wees mij erop dat er af en toe van die onthoofdingen waren. Walgelijk vond hij ze en ik beaamde dat, maar toch vroeg ik door. Waarom gebeurt het als u het toch niet wilt?
Nee, niet andersdenkenden, intoleranten. Iemand kan het met me oneens zijn en toch tolerant zijn. Maar ach, het gaat jou helemaal niet om wie er van mij moet optiefen, je wilt me gewoon afkraken, that's all. Zelfs al zeg ik alleen een hekel te hebben aan moslimfundi's, dan nog ga je door. Hypocriet. Ga Meki maar pijpen, die het terecht vindt als het Westen wordt getroffen door een tweede 9/11.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij bent de intolerante, niet normale fundamentalist, omdat andersdenkenden moeten optiefen.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, niet andersdenkenden, intoleranten. Iemand kan het met me oneens zijn en toch tolerant zijn. Maar ach, het gaat jou helemaal niet om wie er van mij moet optiefen, je wilt me gewoon afkraken, that's all. Zelfs al zeg ik alleen een hekel te hebben aan moslimfundi's, dan nog ga je door. Hypocriet. Ga Meki maar pijpen, die het terecht vindt als het Westen wordt getroffen door een tweede 9/11.
quote:Non, les non-non-conformistes, intoleranten. Quelqu'un peut être été lui avec moi en désaccord et pourtant tolérant. Mais ah, il ne va ordinairement te pour qui de moi optiefen doit , tu veut me éreinter pas du tout, that's all. Je dis même déjà avoir uniquement un hekel à moslimfundi's, alors tu continues encore. Hypocrite. Aller Meki mais sucer qui il trouve juste si l'occident est touché par un deuxième 9/11.
Juist, meer bureaucratie. Dat hebben we nodig.quote:Peijs organiseert breed debat kilometerheffing
DEN HAAG - Minister Peijs van Verkeer zet een breed debat op over het 'beprijzen' van het autoverkeer. Op haar initiatief komt er na de zomer een 'platform gebruiksvergoeding' met onder andere ANWB, Stichting Natuur en Milieu en lagere overheden.
Zo moet zoveel mogelijk steun voor een of andere vorm van een kilometerheffing worden gecreëerd. Dit forum begint in september en moet in februari volgend jaar met zijn werk klaar zijn, kondigde de bewindsvrouw woensdag in de Tweede Kamer aan.
Er gaan, ook in politiek Den Haag, steeds meer stemmen op voor zo'n heffing, maar volgens minister Peijs is die eenheid schijn en is de verdeeldheid troef over de invulling van een kilometerheffing. Via zo'n breed debat moet er overeenstemming komen. Zo niet, dan komt Peijs zelf met een voorstel, waarschuwde ze.
Onvermijdelijk
Dat wil niet zeggen dat binnen enkele jaren al een heffing wordt ingevoerd, maar volgens Peijs is dat na 2010 onvermijdelijk. Zij wil dat alleen wel nog deze kabinetsperiode, en dus voor 2007, voorbereiden, zoals zij ook al bij de behandeling van haar begroting 2004 in november vorig jaar aankondigde.
De bewindsvrouw zou wel proefprojecten met een heffing rond grote steden willen opzetten. ,,Dat zou helpen bij het verkrijgen van draagvlak.'' Maar grote steden hun eigen gang laten gaan, komt niet bij haar op. ,,Er moet een landelijk systeem komen. Anders moeten automobilisten straks drie tolkastjes aan boord hebben.''
ANP
Bron: LC
Ben ik die fundamentalist? Je vindt het namelijk gerechtvaardigd om mij uit te maken voor iemand die mannen pijpt en voor hypocriet.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, niet andersdenkenden, intoleranten. Iemand kan het met me oneens zijn en toch tolerant zijn. Maar ach, het gaat jou helemaal niet om wie er van mij moet optiefen, je wilt me gewoon afkraken, that's all. Zelfs al zeg ik alleen een hekel te hebben aan moslimfundi's, dan nog ga je door. Hypocriet. Ga Meki maar pijpen, die het terecht vindt als het Westen wordt getroffen door een tweede 9/11.
Welkom.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:20 schreef Sidekick het volgende:
Nu we het toch hebben over slechte mensen:
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ben ik die fundamentalist?
Inderdaad. Een plan dat gewoon meer gaat kosten dan het opleverd. Ik voel het gewoon aankomenquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:20 schreef Sidekick het volgende:
Nu we het toch hebben over slechte mensen:
[..]
Juist, meer bureaucratie. Dat hebben we nodig.
quote:Peijs organise broad debate kilometre levy
THE HAGUE - minister Peijs of movement set-up a broad debate concerning 'beprijzen' of car traffic. On its initiative comes there after the summer 'platform gebruiksvergoeding' with among other things ANWB, foundation nature and environment and sub-national authorities.
Thus must as much support as possible for or other form of a kilometre levy is created. Next year with its work starts this forum ready be, announced to the bewindsvrouw Wednesday in the House of Commons in September and must in February.
There go up, also in political The Hague, more and more votes for zo'n levy, but according to minister Peijs are that entity appearance and are the disunion trump card concerning the interpretation of a kilometre levy. By means of zo'n broad debate agreement must come there. If not, then Peijs themselves come with a proposal, warned them.
Inevitable
That does not means that within some years a levy is already introduced, but according to Peijs is that after 2010 inevitably. She wants that only, however, cabinet period still this prepares, and therefore for 2007, as she announced previous year also already at the treatment of its budget 2004 in November.
The bewindsvrouw, however, pilot projects with a levy around large cities wants set up. , that would help with obtaining draagvlak.'' But let go large cities to their own pace, does not come at her, there a rural system must come. Differently motorists must soon three tolkastjes to border hebben.''
DUTCH PRESS AGENCY
Source: LC
http://world.altavista.com/babelfish/trquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Welke website, tvlxd?
Wanneer vertrek je dan uit Nederland ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Diversiteit ja, maar intolerantie en haat motten we hier niet hebben.
Sinds wanneer kan die NLs aan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:27 schreef tvlxd het volgende:
[..]
http://world.altavista.com/babelfish/tr .
Mag je tegenwoordig ook al geen hekel hebben aan de fundamentalistische islam?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je dan uit Nederland ?
Nee.quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:02 schreef tvlxd het volgende:
Dora, is dit niets voor jou?
Welterusten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:10 schreef nikky het volgende:
[..]
zullen we het schelden maar achterwege laten?
quote:Dankzij NOVA scoort de Haagsce rapcrew DHC (Den Haag Connections) deze week een nationale hit. In Hirsi Ali Diss kondigen ze onder andere aan haar in stukken te snijden en komen nog wat andere krasse uitspraken voorbij die Hirsi Ali zodanig bedreigend vond dat ze aangifte heeft gedaan. DHC is zich van geen kwaad bewust: “Ach, het is gewoon zoals we het doen, weet je.” In het interview bij NOVA noemen ze zichzelf underground rappers die daarom alleen onherkenbaar in beeld willen. “Als we een hit willen scoren, komen we zelf wel naar buiten.” In hetzelfde NOVA boog ook een advocaat zich over te de tekst en besloot dat de grens van het toelaatbare zeker is overschreden. De Nederlandse hiphopwereld denkt daar iets anders over.
Ali B (geen familie van Hirsi Ali), vorig jaar zelf nog onbekende underground rapper, tegenwoordig vaste Journaal hiphopper en onlangs nog sidekick van Marco Borsato bij zijn stadionconcerten wil er geen woorden aan vuil maken. Zijn manager weet wel waarom: “Ze krijgen nu al veel te veel aandacht. Dat verdienen ze gewoon niet. Hij heeft ook nog niet gereageerd op de diss die DHC over hem persoonlijk heeft gemaakt. Hij ziet ze niet als professionele rappers. Het is toch een beetje alsof je Johan Cruyff om commentaar vraagt op de jongetjes die bij jou op het buurtplein voetballen.”
Ook Kees de Koning, eigenaar van het hiphoplabel Top Notch en presentator van het hiphopradioprogramma 3VOOR12XL wil inhoudelijk niet reageren op de rap van DHC. Niet omdat hij het niet heeft gezien: “Ik hoef het niet te horen om te weten wat ik ervan vind. Het zijn jochies die rappen. Goed of slecht, dat maakt niet uit. Zolang het blijft bij rappen is er niks aan de hand. Wat ze ook zeggen. Er is geen nuance in vrijheid van meningsuiting. Hirsi Ali heeft ook heel veel mensen diep beledigd met haar uitspraken. Mag zij het wel omdat ze gestudeerd heeft en geleerd haar uitspraken netjes in te pakken en DHC niet omdat het straatschoffies zijn die het in hun eigen taal doen? Dat vind ik echt onzin.”
Ook Lange Frans van D-men heet het gemist: “Ik heb even romantisch zitten doen met mijn vriendinnetje op de camping.” Hij heeft wel van DHC gehoord, maar kent de muziek niet. Ook voor Frans is de vrijheid van meningsuiting onaantastbaar: “Ik ben zelf geen voorstander van politieke voorkeuren in raps. Hiervoor is de rap niet bedoeld denk ik. Kijk, als je een dictator hebt, homo huwelijken verboden zijn, abortus is afgeschaft, dan kun je rap gebruiken als politiek middel. Chuck D had iets om over te klagen. Maar de gangsta rappers hier, ach. Ze zijn er wel, maar of het zijn goede rappers en nepgangsta’s, of het zijn echte gangsta’s die slecht rappen. Ik durf te wedden dat geen van die gasten ooit heeft gestemd.”
Ook journalist Saul van Stapele, schrijver van de boeken “Van Brooklyn Naar Breukelen” over twintig jaar hiphop in Nederland en “Crips.nl“ over de Haagse Criminal Undaground Crips, vindt de aandacht voor DHC over de top: “Het is zo’n voorspelbare hype. Maar waar hebben we het nu over: een paar middelbare scholieren interviewen die na het gesprek ook weer op tijd thuis moeten zijn voor het eten. Wat denk je dat het effect is van zo’n reportage? Ik zie al die jochies al denken: ‘Ah, dus zo kom ik in NOVA!’ Als olie op vuur.” Volgens Van Stapele heeft de rap niks met muziek te maken en meer met internet: “Het is net als met die anti jodenrap van NAG een tijd geleden en die fundamentalistische rap uit London. Goedkoop scoren voor NOVA. Maar het zijn allemaal acts die geen album uithebben en nergens optreden. Waar hebben we het dan over? En altijd worden de Marokkaanse rappers en ik weer gebeld voor een reactie. Dat irriteert me mateloos, echt. Bel me maar als Brainpower zo’n rap maakt.”
Adjunct hoofdredacteur van NOVA John De Zwart was helaas niet bereikbaar voor het verstrijken van onze deadline. Dat geldt ook voor DHC zelf, die zijn helaas nog te underground en daarom onvindbaar.
quote:België heeft nieuwe kinderverkrachter
Door onze correspondent Frans Boogaard
België is geschokt door een nieuw Dutroux-schandaal. Een 62-jarige boswachter van Franse herkomst heeft bekend dat hij de laatste 15 jaar zeker zes minderjarige meisjes heeft verkracht en daarna bruut vermoord.
Michel Fourniret, die sinds juni vorig jaar in Dinant gevangen zit wegens een mislukte poging tot ontvoering in Ciney, is aan de galg gepraat door zijn vrouw, Monique Olivier. De veroordeling van Dutroux' ex-vrouw Michelle Martin tot 30 jaar cel bracht haar ertoe haar jarenlange stilzwijgen te doorbreken.
Olivier wist van de verkrachtingen en moorden en nam zeker aan één ontvoering deel.
Ook andere overeenkomsten met de zaak-Dutroux zijn verpletterend. Evenals Dutroux leefde Fourniret van een uitkering. Hij had een huis in België en kocht in 1985 een kasteel in Sautou, vlakbij het noord-Franse Sedan. Ook hij werd eerder aangehouden en door de Franse Justitie na twee jaar vrijgelaten, waarna hij onmiddellijk opnieuw begon te verkrachten en moorden. En ook hij kon daarna opnieuw ongestoord jaren doorgaan, omdat Justitie in Frankrijk de collega's in België niets vertelde over zijn strafblad. In de buurt van zijn woonplaats Sart-Custinne in Henegouwen, werkte hij zelfs in een schoolkantine.
Fourniret blijkt onder meer verantwoordelijk te zijn voor één van de meest geruchtmakende verdwijningen in België, die van de toen 12-jarige Elisabeth Brichet in december 1989. Het meisje uit Saint-Servais bij Namen verdween spoorloos na een bezoek aan een vriendinnetje dat slechts enkele honderden meters verder woonde. In de jaren na haar verdwijning werd zij gesignaleerd in alle uithoeken van de wereld. Nu blijkt dat al die sporen vals waren.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)A-9791-4AACA710AE95}quote:30/06 'Zieke Chinese vakbondsleiders in gevangenis aan lot overgelaten'
Twee Chinese vakbondsleiders die sinds twee jaar gevangen zitten zijn ziek, maar krijgen geen medische hulp. Dat heeft een in Hongkong gevestigde mensenrechtenorganisatie woensdag gemeld.
Een van de twee, ex-fabrieksarbeider Xiao Yunliang, is bijna blind en heeft hart-, lever- en galblaaskwalen, aldus de organisatie, China Labor Bulletin. Zijn medegevangene Yao Fuxin zou behalve een hartkwaal onder andere pleuritis en een hoge bloeddruk hebben. De twee werden twee jaar geleden gearresteerd en berecht na in Liaoying in het noordoosten van China arbeidsprotesten op touw te hebben gezet. Hun families vroegen vorig jaar tevergeefs om de vrijlating van Xiao en Yao op medische gronden.
Yao is tot zeven jaar gevangenisstraf veroordeeld en Xiao tot vier jaar, beiden wegens staatsondermijning. Onder hun leiding gingen in de lente van 2002 duizenden ontslagen werknemers van failliete staatsfabrieken in Liaoying de straat op om uitkeringen te eisen.
De Amerikaanse minister van arbeid Elaine Chao kaartte de zaak van Yao en Xiao vorige week tijdens een bezoek aan China aan bij de regering, maar het is niet bekend hoe die hierop reageerde. Chao omschreef de situatie waarin de vakbondsleiders verkeren als "heel slecht en heel treurig".
Geloof je het zelfquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:12 schreef tvlxd het volgende:
[..]
quote:Eusebio: Portugal wordt Europees kampioen
LISSABON (ANP) - Volgens de legendarische Portugese voetballer Eusebio zal Nederland woensdag in de halve finale worden uitgeschakeld. De oud-spits verwacht namelijk dat Portugal de Europese titel zal veroveren.
,,Ik ben ervan overtuigd dat Portugal de finale zal bereiken'', sprak Eusebio tegen de Portugese sportkrant A Bola. ,,Ik denk zelfs dat we Europees kampioen worden.'' Wel heeft de winnaar van de Gouden Bal in 1965 enige angst voor Tsjechië. Eusebio meent dat Tsjechië - samen met Portugal - het beste elftal heeft.
quote:Oranjefans rustig, behalve in Oss
Nederland likte gisteravond en vannacht zijn wonden na de verloren halve finale van Oranje tegen de Portugezen op het Europees kampioenschap voetbal.
Oss
Op de meeste plekken bleef het rustig. In Oss waren wel ongeregeldheden. Honderden vandalen richtten veel vernielingen aan in het centrum van de stad. Tientallen winkelruiten sneuvelden, koopwaar is gestolen of vernield en er waren een paar vechtpartijtjes.
Timide
In Amsterdam, Rotterdam en Den Haag was het na het laatste fluitsignaal rustig. Er deden zich daar geen incidenten voor. Ook in de regio Arnhem-Nijmegen was het na de verloren wedstrijd rustig. De politie van Nijmegen sprak zelfs van een timide stemming.
Nieuwegein
In Utrecht was niets aan de hand, maar in Nieuwegein zag het er even naar uit dat er net als zaterdag problemen op handen waren. Op dezelfde plek als zaterdag verzamelden zich opnieuw oranjefans. Mogelijk door een stevig buitje gingen de fans er snel vandoor.
Het zal mij benieuwen wie deze in zjn sig gaat voerenquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:56 schreef tvlxd het volgende:
Prachtige prozaquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:23 schreef sjun het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen wie deze in zjn sig gaat voeren
Mischien krijgen ze in Oss nu ook wel een brief van JPquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:27 schreef Sidekick het volgende:
De oranjerellen kwamen van links (SP)
groetjes terugquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:27 schreef pberends het volgende:
Aan iedereen de groetjes van Aaah, behalve Side a.k.a. "Klotemod" kick.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:27 schreef pberends het volgende:
Kan hij zo meegeven aan Jan. Scheelt toch weer 39 cent voor een postzegelquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mischien krijgen ze in Oss nu ook wel een brief van JP
Oss, dat is inderdaad de bakermat van de SP. Vanuit deze wat achtergebleven kern tracht de SP Nederland te veroveren. Vanuit wat beperkt beoordelingsvermogen is volkomen aannemelijk te maken dat organisatie van maatschappelijke rellen de negatieve resultaten op het veld ten goede kan keren.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:27 schreef Sidekick het volgende:
De oranjerellen kwamen van links (SP)
:')
Volgens mij welquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die lekkere dochter van Jan M.? Zit zij nu al in de gemeenteraad?
Je zou het haast denken.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:35 schreef du_ke het volgende:
Doe Aaah de groetjes Berends.
En nog even een vraagje is Ludwig die malloot van een Nighthawk?
Helaas heb ik geen ruimte meer over.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:23 schreef sjun het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen wie deze in zjn sig gaat voeren
Zij wordt naar oud communistisch nepotische traditie klaargestoomd voor de opvolging van de grote leider. Reken er dus maar op dat zij al op voorkeursstemmen in de gemeenteraad van Oss zit. Zowel de namen van zijn vrouw Mari-Anne als zjin dochter Lilian (let even op de oudnederlandse spelling ian=jan) en hun deelname aan de Osse raad geven aan dat we hier niet met een Jantje-van-Leiden van doen hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die lekkere dochter van Jan M.? Zit zij nu al in de gemeenteraad?
Die van Dora en Wolf zijn al oud, word tijd dat je die een keer gaat aanpassenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen ruimte meer over.
Iedereen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:27 schreef pberends het volgende:
Ook frapant hoe jij altijd weer bij SP uitkomtquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:43 schreef sjun het volgende:
Frappant hoe toch direct een link met de draadtitel gelegd kan worden...
Tulip Vision LXDquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:46 schreef George-Butters het volgende:
Wie is Tlccxvfdvedfvwd? een slechte kloon?
Zou hij in dezelfde spekkoek zitten?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook frapant hoe jij altijd weer bij SP uitkomt.
Hoewel die van Wolf wel sterk isquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die van Dora en Wolf zijn al oud, word tijd dat je die een keer gaat aanpassen
Neu, ze zijn nog lekker actueel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die van Dora en Wolf zijn al oud, word tijd dat je die een keer gaat aanpassen
Het is een gegeven, zoals ook Oss en de associatie achtergebleven berserkers een gegeven is sinds het staafincident in de meer, de osse wielrenner Gert-Jan Theunisse die niet uitblonk in intellectuele bespiegelingen, de osse spits Ruud van Nistelrooij die ook bekend staat als zwoeger en niet als helder licht of slimme voetballer.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
11 september ook, dus logisch dat we de Islam moeten tegenwerken.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Neu, ze zijn nog lekker actueel.
Ik vind dat best een mooie moskeequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:11 schreef pberends het volgende:
Nog meer:
[afbeelding]
Jezus, ik maak nog betere
Waar het hart vol van is....quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja hij baalt stiekem omdat hij door de grote roerganger de partij is uitgewerkt. En loopt ons nu vanuit een Goelag te bestoken.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is....
onbegrijpelijk dat zoiemand dan troost vindt bij JP he?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja hij baalt stiekem omdat hij door de grote roerganger de partij is uitgewerkt. En loopt ons nu vanuit een Goelag te bestoken.
Die is toch een beetje als een vaderfiguur voor hemquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat zoiemand dan troost vindt bij JP he?
Interessant.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:41 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik ging even hardlopen, net tussen de regen door. Dat was wel geluk.
Waaromquote:Investeren in onderwijs = geldverspilling!
Ja, ik snap ook nog niet hoe het werk. Soms komt er opeens regen. Zou dat het werk van God zijn?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant.
Ik ben een kloon van Sidekick. Als Sidekick weer es flink op de Islam en ander hondsgebroed wil schelden, dan loggt hij in als tvlxd.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:46 schreef George-Butters het volgende:
Wie is Tlccxvfdvedfvwd? een slechte kloon?
Dat is logisch. Mensen die zeggen dat ze in onderwijs willen investeren, zijn eigenlijk voor geldverspilling. Ze weten immers heus wel dat het allemaal in planclubjes terecht komt en niet bij het echte onderwijs.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom:'(
Aha vandaar, zou kunnen kloppen. Maar goed bureaucratie en regels komen van de overheid dus het is aan de overheid.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:46 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Dat is logisch. Mensen die zeggen dat ze in onderwijs willen investeren, zijn eigenlijk voor geldverspilling. Ze weten immers heus wel dat het allemaal in planclubjes terecht komt en niet bij het echte onderwijs.
De mensen die het goed voor hebben met het onderwijs zijn voor een herstructurering en innovatie door privatisering. Als er geen mechanisme is om de geldstromen te regelen, zullen extra investeringen niet helpen.
Maar de overheid staat te ver van de situatie dat ze niet in staat is om correcte regelgeving in te stellen, deze aan te passen wanneer nodig en individuele regelgeving per geval te ontwikkelen. Daarom moet het bij de instellingen zelf gebeuren. En deze instellingen zullen dat alleen kunnen als ze een goed mechanisme hebben. Met publieke instellingen is dat denk ik onmogelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Aha vandaar, zou kunnen kloppen. Maar goed bureaucratie en regels komen van de overheid dus het is aan de overheid.
Welke?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:49 schreef pberends het volgende:
Maar reageer nog is in het liberaliseringwaanzin topic.
LOLquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:52 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Welke?
Valt wel mee, je kan middels transparantie en scholen ´vrijlaten´ toch redelijk de efficientie bevorderen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:52 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Maar de overheid staat te ver van de situatie dat ze niet in staat is om correcte regelgeving in te stellen, deze aan te passen wanneer nodig en individuele regelgeving per geval te ontwikkelen. Daarom moet het bij de instellingen zelf gebeuren. En deze instellingen zullen dat alleen kunnen als ze een goed mechanisme hebben. Met publieke instellingen is dat denk ik onmogelijk.
Lees het topic maar door, jullie stellen steeds dezelfe vragen, ik blijf niet herhalen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:54 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Doe niet zo schijnheilig.
Is het nu afgelopen met die liberalisering?
natuurlijk.
In je dromen misschien.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Valt wel mee, je kan middels transparantie en scholen ´vrijlaten´ toch redelijk de efficientie bevorderen.
Jammer, ik droeg argumenten aanquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:57 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Lees het topic maar door, jullie stellen steeds dezelfe vragen, ik blijf niet herhalen.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:12 schreef UnderWorld_ het volgende:
http://www.tenebril.com/products/stickynote/
Dit is echt tering handig, alleen niet gratis
Wat een feestquote:***************************************
Groei economie hoger en houdt aan
VOORBURG De economische groei in het
eerste kwartaal van dit jaar valt iets
hoger uit dan verwacht.Bovendien houdt
de groei nu voor het derde kwartaal op
rij aan.Een dergelijke groei deed zich
vier jaar geleden voor het laatst voor.
Het Centraal Bureau voor de Statistiek
(CBS) meldt dat de economie groeide met
0,9%,waar in mei op 0,8% gerekend was.
De groei ten opzichte van het laatste
kwartaal van 2003 was 0,7%.Het CBS
schrijft de groei toe aan de gestegen
uitvoer en de hogere investeringen.
De recessie over heel 2003 valt hoger
uit dan het CBS aannam.Het percentage
is bijgesteld van 0,7% naar 0,9%.
Jippiequote:Op donderdag 1 juli 2004 14:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat een feest![]()
![]()
![]()
Lange termijn-effect,quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat een feest![]()
![]()
![]()
Jouw nieuwe ondertitel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Be the first to know.
Dan make zuh alles weer duurderquote:Advies: eurocent moet verdwijnen 1-07-'04
Winkeliers in Nederland mogen vanaf 1 september bedragen afronden op 5 eurocent. Op die manier kan de eurocent grotendeels verdwijnen uit het dagelijkse betalingsverkeer.
Dat is het advies van het Maatschappelijk Overleg Betalingsverkeer (MOB), een breed overlegorgaan van onder meer De Nederlandsche Bank, detailhandel, banken en consumenten zijn vertegenwoordigd.
Woerden
Aanleiding is een succesvolle proef in Woerden, die werd gehouden omdat het zoeken naar de muntjes van 1 en 2 eurocent lastig is en veel tijd kost.
Ten tijde van de gulden gold in Nederland ook al de regel dat totaalbedragen werden afgerond op 5 cent.
In Finland worden van het begin af aan al geen eurocenten gebruikt, hoewel ze wel zijn gefabriceerd. Verzamelaars hebben veel geld over voor Finse eurocenten.
Oh, ja, ik ben al een tijdje niet meer geweest, hè?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ouwe
Goede zaak!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan make zuh alles weer duurder
quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Als het niet zo triest was, zou je erom moeten huiloen.
Moskee Jahquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Als het niet zo triest was, zou je erom moeten huiloen.
Door mijn aderen stroomt ook puur Nedersaksisch bloedquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
En dan Integratie met een hoofdletter.
Wien Nedersaksisch bloed..
Waar jij niet tegen kunt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:20 schreef tvlxd het volgende:
Door mijn aderen stroom voornamelijk alcohol.
Dat laat zich bijzonder goed vermengen met Nedersaksisch bloed.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:20 schreef tvlxd het volgende:
Door mijn aderen stroom voornamelijk alcohol.
Jammer dat ze anti-islam zijn en niet een tikje tolerantquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Trieste posters. Jammer dat ze hun anti-islam standpunt op een dergelijke manier verwoorden / uitbeelden.
Heeft u Nedersaksisch bloed in de aderen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:31 schreef RichardQuest het volgende:
Kanker.
Dit is mijn land.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:25 schreef tvlxd het volgende:
Wat een mongool, die topicstarter. Flikker dan op naar je eigen land als je zo anti-westers bent ingesteld.
Angelsaksisch bloed is nog beter.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heeft u Nedersaksisch bloed in de aderen?
zo niet sterf dan
Ja, 't is ook mijn land, maar dat lijkt op de een of andere manier niet zo te zien.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is mijn land.
Niet meer je bent gedegradeerd tot een Armeniër!quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is mijn land.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heeft u Nedersaksisch bloed in de aderen?
zo niet sterf dan
Dat is een promotie.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet meer je bent gedegradeerd tot een Armeniër!
Nooit en te nimmer. Dat is te veel verwant aan het Friesche bloed.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Angelsaksisch bloed is nog beter.
Voor jou is een speciale status bedachtquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben 80% mongool, waarvan 20% Nedersaksisch is, telt dat ook?
Ze weten dat ze dit soort reacties krijgenquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:37 schreef tvlxd het volgende:
Waarom moeten mensen toch zo nodig kenbaar maken dat ze o zo zielig zijn en depressief en dat het niet goed met ze gaat?!
Mongools wolfskind waar de ratten geen brood van lusten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En wat is die status?
Die daalt wel in met de jaren,quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
Laatst hadden ze een leuk topic, toen was iemand een teelbal kwijt. Die zat ineens in z'n buik
Heb melij met de ongelukkigen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:37 schreef tvlxd het volgende:
Waarom moeten mensen toch zo nodig kenbaar maken dat ze o zo zielig zijn en depressief en dat het niet goed met ze gaat?!
Johan had een aardige omschrijving.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En wat is die status?
Klinkt aardig, voor op m'n cv en shit.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mongools wolfskind waar de ratten geen brood van lusten.
Nr. 0556678GKZ66.
"...als Advocaat Overmars even terug had laten zaken was de aanspeelmogelijkheid van Miguel tot het nulpunt gezakt"quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:46 schreef tvlxd het volgende:
[afbeelding]
"Nou, bolgens mij zat het zo, kijk..."
Krijg ik nu ook een barcode in mijn arm?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Mongools wolfskind waar de ratten geen brood van lusten.
Nr. 0556678GKZ66.
Nee, ik graveer het in je borst met mijn vleesmes.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Krijg ik nu ook een barcode in mijn arm?
Niet eens met een kettingzaag.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ik graveer het in je borst met mijn vleesmes.
Dan blijft er van die kippeborst niets overquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Niet eens met een kettingzaag.
Halvarine gadverdamme!quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:10 schreef RichardQuest het volgende:
Heroïne, godverdomme!
Die versie ken ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:12 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Halvarine gadverdamme!
http://www.google.com/sea(...)+nancy+false&spell=1quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:17 schreef Tuana het volgende:
Weet iemand toevallig nog hoe die journaliste heet (Nancy nog iets) Ze had een documentaire gemaakt over een meisje in Kosovo die beweerde dat haar hele familie uitgeroeid was. Later bleek dit echter niet zo te zijn.
Shaversquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die versie ken ik.
Altijd leuk om dat te horen... maarre... waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:19 schreef tvlxd het volgende:
Goed, ik blijk dus een k*kk*rl*k te zijn, een anti-westerse mongool die naar z'n eigen land toe moet en ik schrijf kortzichtige bullshit.
Schijnproces Saddam Hoesseinquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:20 schreef Tuana het volgende:
[..]
Altijd leuk om dat te horen... maarre... waar haal je dat vandaan?
http://images.google.com/(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:20 schreef tvlxd het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)+nancy+false&spell=1
Nancy Durham.
Noordkop, hè?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Shavers![]()
En op een gegeven moment, kom ik bij het botervak....
Super!quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:20 schreef tvlxd het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)+nancy+false&spell=1
Nancy Durham.
Concentratiekampen in Kroatië. Foto genomen achter prikkeldraad.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
Super!
Dank je wel, zij was het die ik zocht! Ik ben even op zoek naar items in de media die later niet " waar" blijken te zijn. (Zoals bijv. het item met de dochter van de Koeweitse ambassadeur) Iemand nog meer van deze voorbeelden?
Ik hoef toch niet uit te leggen wat er uit Eindhoven komt hè.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:21 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Noordkop, hè?
PSV?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet uit te leggen wat er uit Eindhoven komt hè.
Waarom?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:28 schreef RichardQuest het volgende:
Zeg, tvlxd. Steek je piemol in je koint.
Smerige nationalist. Nasi zul je eten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:32 schreef tvlxd het volgende:
Nu ga ik spinazi eten.
Van die groepsverkrachtingen is Assen en Winschoten (meen ik).quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
Super!
Dank je wel, zij was het die ik zocht! Ik ben even op zoek naar items in de media die later niet " waar" blijken te zijn. (Zoals bijv. het item met de dochter van de Koeweitse ambassadeur) Iemand nog meer van deze voorbeelden?
Een kruisje om haar hals? WTF? Ik voel me haar godsdienst opgedrongen. Wanneer komt die wet er dat ik niet hoef te worden geconfronteerd met dit soort beelden? Het tast mij aan in mijn individuele vrijheid. Die kettinkjes draagt ze thuis maar, waar ik het niet hoef te zien.quote:
er is meer... in het wimbeledonforumquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Een kruisje om haar hals? WTF? Ik voel me haar godsdienst opgedrongen. Wanneer komt die wet er dat ik niet hoef te worden geconfronteerd met dit soort beelden? Het tast mij aan in mijn individuele vrijheid. Die kettinkjes draagt ze thuis maar, waar ik het niet hoef te zien.
![]()
Een bemiddelende bisexueel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat is een tussenby?
Tief op, rijstkakker.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:11 schreef tvlxd het volgende:
ph33r tha islaam! Selaam!
Een echte kerngeleerde gebruikt geen breezahtaal. Neppert.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:11 schreef tvlxd het volgende:
ph33r tha islaam! Selaam!
Mee eens.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Een kruisje om haar hals? WTF? Ik voel me haar godsdienst opgedrongen. Wanneer komt die wet er dat ik niet hoef te worden geconfronteerd met dit soort beelden? Het tast mij aan in mijn individuele vrijheid. Die kettinkjes draagt ze thuis maar, waar ik het niet hoef te zien.
Cuncurrentiequote:Op donderdag 1 juli 2004 15:47 schreef Meki het volgende:
POL heeft cuncurrentie van GC slowchat
Ja, een Middeleeuwse gewoonte.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mee eens.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Sourcy is prachtig opgegroeid.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Sourcy is prachtig opgegroeid.
Hield je alles maar zo goed binnen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zeg ik wil wel mijn bami binnenhouden
Dan zit een van jullie beiden tenminste op een heuvel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:41 schreef tvlxd het volgende:
DrWolffenstein,. Monidique zit op Venus, dús ik kan hem niet zijn.
Slik jij je pillen nu maar snel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:41 schreef tvlxd het volgende:
DrWolffenstein,. Monidique zit op Venus, dús ik kan hem niet zijn.
Vrij naar Theo van Gogh.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]Abu Jah Jah en zijn islamitisch fascistische aanhang moeten optieven.
![]()
Hoezo kneuzig
Vrije marktquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Cuncurrentie.
Inderdaad, optiefen moet met een f.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]Abu Jah Jah en zijn islamitisch fascistische aanhang moeten optieven.
![]()
Hoezo kneuzig
Grutjes nog aan toe.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[afbeelding].
Ik ben Johan_de_With niet.
ik hoop dat je tijdens je diner in een oorlog zal belanden.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga dineren. De vrede zij met ulieden.
Ik hoop dat je je doodergert aan die vlieg in je soep.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga dineren.
En dat mag niet, als linkse mensen gedragen wij ons dan ook altijd keurigquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:16 schreef Maerycke het volgende:
Op zich hoef je daaraan niet dood te gaan, dus het is geen doodsverwensing..
N'avondquote:Goedeavond
Me dunkt zeg! Helemaal logisch uiteraard!quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dat mag niet, als linkse mensen gedragen wij ons dan ook altijd keurig.
duke! (met streepje)quote:[..]
N'avond.
Ik mag mezelf toch wel links noemen, ondanks het feit dat ik me af en toe niet keurig gedraag?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dat mag niet, als linkse mensen gedragen wij ons dan ook altijd keurig.
Voor jou maken we een uitzonderingquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik mag mezelf toch wel links noemen, ondanks het feit dat ik me af en toe niet keurig gedraag?
Neequote:Op donderdag 1 juli 2004 19:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik mag mezelf toch wel links noemen, ondanks het feit dat ik me af en toe niet keurig gedraag?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Voor jou maken we een uitzondering
Oh grote Duce (met streepje), aan welke voorwaarden moet ik voldoen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee.
... en dat voor een vrouwquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:22 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb de eerste quake ongelovelijk veel gespeeld (online enzo).. was er nog best goed in ook, maar ik ben afgehaakt bij Quake II omdat de sfeer zo anders was...
Hey Underworld_, ik hoop dat je die vervelende opmerking van 1 week terug niet al te erg vond. Het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen. Nou, eigenlijk wel, maar dat is niet netjes en ik had er ook direct spijt van. Maar niet zo erg dat ik die opmerking weg kon halen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:23 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
... en dat voor een vrouw![]()
![]()
![]()
Het was geedit, ik weet niet wat er stond ...quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hey Underworld_, ik hoop dat je die vervelende opmerking van 1 week terug niet al te erg vond. Het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen. Nou, eigenlijk wel, maar dat is niet netjes en ik had er ook direct spijt van. Maar niet zo erg dat ik die opmerking weg kon halen.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:23 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
... en dat voor een vrouw![]()
![]()
![]()
En dat is maar goed ook. Als je toch nieuwsgierig bent, mail me dan op doravanc@(nospam)wanadoo.nlquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:27 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Het was geedit, ik weet niet wat er stond ...
haha, Maeryke de computernerd.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:27 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik woon de toen nog samen met mijn ex.. en dat liep al niet zo lekker meer.. toen ontdekte ik Quake. Ik heb me nog nooit zo gigantisch af kunnen reageren
Nee dank je.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Als je toch nieuwsgierig bent, mail me dan op doravanc@(nospam)wanadoo.nl
Je ging gamen op je werk?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:31 schreef Maerycke het volgende:
Man.. ik herinner me nog hele sessies Doom op kantoor.. Over het netwerk heen (want er bestond geen online versie). Heerlijk! Vooral als je uiteraard zelf mensen neerschiet ipv zelf afgeschoten te worden
Ach, zij heeft tenminste werk. Dat kan ik van een hoop anderequote:Op donderdag 1 juli 2004 19:34 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je ging gamen op je werk?
Ik heb een hekel aan nerds, mag dat ook?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:34 schreef Maerycke het volgende:
IT bedrijf.. met allemaal nerds.. Wat denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |