Ja die je al van Isabella toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwe Openingspost klaarstaan... nu alleen nog een titel
Uit het raam springen, bovenop Jef belanden, zijn benen breken en de nek van Jef ? Hee, weer een dooiequote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:31 schreef Frey het volgende:
Morris staat op de foto met krukken. Wat zal hij doen![]()
ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:31 schreef DusDat het volgende:
ik wou eiglijk wel een dubbel afl.
Oh ja... even een beetje die OP aanpassen danquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:32 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja die je al van Isabella toch?.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Zolang de linkjes er bij staan is het goed..
Hoop ik ook, Ludo en Janine horen gewoon bij elkaarquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:33 schreef Noa-lynn het volgende:
De scčne van Ludo en Janine was echt super!Ik hoop dat ze vologend jaar weer bij elkaar komen.
Als het goed is wel ja... heb gewoon alle links van de OP van deze topic gekopieerdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Zolang de linkjes er bij staan is het goed..
Goed zoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja... heb gewoon alle links van de OP van deze topic gekopieerd
Nee Stefano kwam pas later tochquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:36 schreef DusDat het volgende:
Ik vind het nog steeds raar van nina, dat ze nog niet ergens is gevonden/gezien. Ze rend uit die kamer, en dan :S de brand was toen nog niet super heftig. En hele scala zat vol en Stefano was er ook.
Flodder 3!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:36 schreef UFOtje het volgende:
"Ludo" is ook een goede (soap)acteur.![]()
Toch eigenlijk gek dat je die man helemaal niet in andere series of films tegenkomt?!![]()
Je moet eerst op de quote-knop drukken en ze van daaruit kopiëren...als je ze rechtstreeks uit de OP kopieert heb je alleen de naam, niet de url..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja... heb gewoon alle links van de OP van deze topic gekopieerd
Dat weet ik... heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet eerst op de quote-knop drukken en ze van daaruit kopiëren...als je ze rechtstreeks uit de OP kopieert heb je alleen de naam, niet de url..
Misschien rende ze weg toen Stefano nog boven was, en aangezien ze aan niemand mochten vertellen dat Nina ontvoerd was, wisten al die mensen in Scala het niet en vonden ze het dus ook niet raar of zo dat ze daar rende..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:36 schreef DusDat het volgende:
Ik vind het nog steeds raar van nina, dat ze nog niet ergens is gevonden/gezien. Ze rend uit die kamer, en dan :S de brand was toen nog niet super heftig. En hele scala zat vol en Stefano was er ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |