iddquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:24 schreef _bigmac_ het volgende:
ze moeten er alle 2 inblijven
Misschien iets met de cliffhanger of deze moet voor vrijdag 8 uur vol zijnquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:00 schreef Kylee het volgende:
Mag de volgende zijn: Daantje is van Lotje getikt? Please, please.
Ik heb het niet zelf getyptquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:00 schreef ZOWIEE het volgende:
Moet trouwens gefeliciteerd zijn.....
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:00 schreef Kylee het volgende:
Mag de volgende zijn: Daantje is van Lotje getikt? Please, please.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik snap niet waarom Harmsen zo verbaasd keek toen hij het tumor nieuws te horen kreeg. Alsof hij onderhand niet weet dat niemand in Meerdijk zomaar hoofdpijn heeft! Hij mag blij zijn dat zijn lang verdwenen tweelingbroer niet als onontwikkelde foetus in zijn hoofd blijkt te zitten!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik snap niet waarom Harmsen zo verbaasd keek toen hij het tumor nieuws te horen kreeg. Alsof hij onderhand niet weet dat niemand in Meerdijk zomaar hoofdpijn heeft! Hij mag blij zijn dat zijn lang verdwenen tweelingbroer niet als onontwikkelde foetus in zijn hoofd blijkt te zitten!
Dat is volgens mij echt gebeurd hoor....was paar maanden terug op het nieuws.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:16 schreef Riann het volgende:
[..]tweelingbroer
Niks van meegekregen danquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:23 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt gebeurd hoor....was paar maanden terug op het nieuws.
Heb ik al gedaan !!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:27 schreef BVO het volgende:
Op aanraden van Tania18 wat reclame voor het tournament.
Stem allemaal mee. [Ronde 1] GTST Tournament: Miss GTST 2004.
.
Nee, die is samen met Jessica op de motor vertrokkenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:43 schreef Kimmster het volgende:
-Julian (is die hieraan doodgegaan trouwens, ik weet het niet meer )
Oh ja, nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, die is samen met Jessica op de motor vertrokken.
Motor rijdenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:44 schreef BVO het volgende:
Nee, die is samen met Jessica op de motor vertrokken.
Ik vind de spiegel-cliffhanger eigenlijk het schokkendst.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:31 schreef Frey het volgende:
Let op: Die van Julian kan een beetje schokkend zijn.
Dat vroeg ik me idd ook al af. Al kon ik het stukje wel nog herrineren.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom sprong Daniel in het water?.
Ja dat ben ik ook met je eens.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind de spiegel-cliffhanger eigenlijk het schokkendst..
Omdat je weet dat Laura Robert echt in zo'n spiegel had geduwd.. Dat vind ik dan ook de beste cliffhanger die er tussen zit.
Al is Kim in de julian-cliffhanger ook erg hartverwarmend.
Ja, maar bij die van Julian krijg ik zelf nog de rillingen. Deze clifhanger is zeker niet goed voor mensen met een zwak gestel. Dit is nou een voorbeeld waarom GTST nu voor 12+ is, want zeg nou zelf, dit is toch niks voor kleine kinderen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind de spiegel-cliffhanger eigenlijk het schokkendst..
Omdat je weet dat Laura Robert echt in zo'n spiegel had geduwd.. Dat vind ik dan ook de beste cliffhanger die er tussen zit.
Al is Kim in de julian-cliffhanger ook erg hartverwarmend.
Weer in mediaplayer neem ik aan ??quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:31 schreef Frey het volgende:
Een paar nieuwe clifhangers
Spiegel
Spiegel - vervolg
Julian
Julian - vervolg
Daniel
Daniel - vervolg
Robert, Meike en Ludo
Robert, Meike en Ludo - vervolg
Let op: Die van Julian kan een beetje schokkend zijn.
Vanmorgen bij de herhaling stond er gewoon weer 6+. Als je iets voor de tweede keer ziet is het minder schokkend moeten ze bij RTL4 denken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:00 schreef Frey het volgende:
Dit is nou een voorbeeld waarom GTST nu voor 12+ is, want zeg nou zelf, dit is toch niks voor kleine kinderen?
Toen ik nog wat jonger was, zag ik bij mijn oma GTST; er waren (volgens mij) mensen ruzie aan 't maken op een dak en er lag ergens een bebloed lijk op straat, want er was een seriemoordenaar ofzo... Ik ben schreeuwend de kamer uitgerend; vond dat toen echt heel eng!quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, maar bij die van Julian krijg ik zelf nog de rillingen. Deze clifhanger is zeker niet goed voor mensen met een zwak gestel. Dit is nou een voorbeeld waarom GTST nu voor 12+ is, want zeg nou zelf, dit is toch niks voor kleine kinderen?
Ja eigenlijk heeft ze het gewoon uitgelokt he...als ze nou niets meer had gezegd was Ludo gewoon weggelopen.......quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:13 schreef BVO het volgende:
Ik kan trouwens geen genoeg krijgen van die van Ludo & Bowien.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:29 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heeft ze het gewoon uitgelokt he...als ze nou niets meer had gezegd was Ludo gewoon weggelopen.......
Ik denk ook iedere keer, zeg nou niets meer....maar het eindigt toch altijd hetzelfde![]()
Is eigenlijk stom dat je dat denkt ik heb dat ook dat ik denk ludo help haar nou... En elke keer valt ze naar beneden.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:29 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heeft ze het gewoon uitgelokt he...als ze nou niets meer had gezegd was Ludo gewoon weggelopen.......
Ik denk ook iedere keer, zeg nou niets meer....maar het eindigt toch altijd hetzelfde![]()
Jaquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Is eigenlijk stom dat je dat denkt ik heb dat ook dat ik denk ludo help haar nou... En elke keer valt ze naar beneden.
Ik zat toen ook nog op de basisschoolquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:55 schreef Shir het volgende:
Ik heb de single van Ademnood, maar ja toen zat ik nog op de basisschool, dan mag het...![]()
Nostalgie? Of gewoon een beetje emotioneel?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Na de dood van Guusje heb ik ook weer een paar Linda, Roos en Jessica nummers gedownload..
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:29 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Die hebben wij hier ook nogquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:39 schreef Riann het volgende:
Ik heb hier nog een cd liggen van gtster schijnt er nog 1tje te zijn
bij mij staan er deze liedjes op
1 Ademnood - jessica harmsen linda dekker en roos de jager
2 Ik ga voor goud - Jessica harmsen
3 Kom bij mij - remco terhorst
4 Utopia - silvia merx en janine elschot
5 1 dag alleen - linda dekker
6 Valerie - Laura alberts
7 Alles (wat ik ben) - Stan nijholt
8 Zolang ik dromen kan - Roos de jager
9 Nooit alleen - arthur peters
10 een minuut nog voor een leven lang - Suzanne balk
11 hoeveel woorden - linda dekker en remco terhorst
12 Gtst tune
hij komt uit 1995
Allebei.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:53 schreef Shir het volgende:
Nostalgie? Of gewoon een beetje emotioneel?
Mooiquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
4 Cliffhangers
Wat opzich heel vreemd is, gezien de ruggegraat enzo.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Die spiegel en Robert steeds als ik dat zie krijg ik de rillingen.
gewoon het idee dat een stuk spiegel dwars door iemands rug heen gaat.
Was ie toen niet een tijdje ontvoerd geweest of zo. Ik weet nog dat ie ergens in een donker gat zat en alleen koude pasta te eten kreegquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom sprong Daniel in het water?.
Er werd toch ook een sigaret in z'n gezicht uitgeduwd?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:21 schreef toiletseatgirl het volgende:
Was ie toen niet een tijdje ontvoerd geweest of zo. Ik weet nog dat ie ergens in een donker gat zat en alleen koude pasta te eten kreegyegh
Waaah, die is stoer!quote:
En nu met je poten van het stuur afblijven, trut!quote:
Deze vind ik niet spannend.quote:
quote:
En hield ze opeens van roti en kouseband en american footballquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Daarna ging hij dood en kreeg Jessica zijn hart
Dat wordt spannend.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:33 schreef DaMart het volgende:
Dat voorstukje voor morgen... dat lijkt me nou net een zomercliff...
Iedereen zit aan t einde van het jaar weer helemaal in de problemen.. Zoals ieder jaarquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:33 schreef DaMart het volgende:
Dat voorstukje voor morgen... dat lijkt me nou net een zomercliff...
Hij wil ze niet ongerust maken/als patiënt behandeld wordenquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar waarom verzwijgt Harmsen het nou?. Van z'n tumor.
Wat is het toch ook een ongelofelijk lieve man he?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:49 schreef toiletseatgirl het volgende:
Hij wil ze niet ongerust maken/als patiënt behandeld worden
Ik bedoelde te zeggen dat ik het gevoel kreeg dat ze gewoon het einde van de aflevering van morgen, de zomercliff dus, nu al vast hebben laten zien.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Iedereen zit aan t einde van het jaar weer helemaal in de problemen.. Zoals ieder jaar
Is dat echt zo??quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:25 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
En hield ze opeens van roti en kouseband en american football
Ik denk dat de cliffhanger met Nina is. In ieder geval, die verhaallijn.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:53 schreef DaMart het volgende:
Ik bedoelde te zeggen dat ik het gevoel kreeg dat ze gewoon het einde van de aflevering van morgen, de zomercliff dus, nu al vast hebben laten zien.
Nee dat is echt zo gegaan toen leek gtst net zoopquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dat echt zo??
Of is dat een grapje...kdenk het trouwens wel..maar ik zag _bigmac_ reageren...
Haha...quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:05 schreef toiletseatgirl het volgende:
Ja Jessica werd half Arthur toen ze z'n hart had.
Dat wil ik eigenlijk ook wetenquote:Maar dat Harmsen ook iemand heeft vermoord?!![]()
Niet te geloven hoe snel je die dingen eigenlijk weer vergeet.
Hoe is hij aan de straf daarvoor ontkomen?
Verzin jij eens wat danquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Arme Harmsen![]()
Ik vond het maar een vaag idee van Laura trouwens, om iedereen te verzamelen in Scala. Konden ze nou echt niet iets beters bedenken om die personages in Scala te krijgen?
Je kan idd zien dat ze er zelf ook een heeftquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:11 schreef Noa-lynn het volgende:
Aflevering was weer super!Yasmin vindt ik altijd zo leuk met kleine kinderen.Vorige week met Lucas was ook al zo leuk.Filmpjes zijn fantastisch!Wij willen meer!
http://www.soapmail.nlquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:16 schreef Kimmster het volgende:
Mag ik een samenvattinkje ?
Heb het niet kunnen zien vanavond.
benjamin is het hart van de gemeenschapquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nouja, het huwelijk van Charlie en Nick was wel een betere aanleiding geweest.. niet dat mensen erg enthousiast zullen zijn als ze horen dat Charlie en Nick getrouwd zijn, maar dat vind ik logischer dan gezellig met z'n allen op Benjamin inpraten.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:18 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja Irem is echt een heel lief meisje!Heeft ze natuurlijk van d'r moeder!
Omdat je zei dat Irem een heel lief meisje was...dacht ik misschien dat....quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:27 schreef Noa-lynn het volgende:
Nou ik ben Fajah niet!Was ik het maar.Ze heeft een fantastische rol.Ik wist gewoon dat d'r dochtertje Irem heet en Fajah lijkt mij heel aardig!
Daaromquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
Heeft Fajah zich nog geregistreerd?.
Ja en ik ben *HIK* Katja Schuurmanquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik ben Fajah
Ik vind 'em niet zo mooiquote:
Neee, nu eindelijk eens Isabella in de topictitel, zij houdt de gemoederen in Meerdijk goed bezig de laatste tijdquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:24 schreef _bigmac_ het volgende:
Volgende topic moet maar een ode aan Frey wordenAls dank voor die geweldige filmpjes !!
Frey die is oke hole hole!
Heb je deze filmpies nog ?? want ze staan niet meer online... moet ik je eventuele webspace geven om ze online te zetten ??quote:Frey
Spiegel
Spiegel - vervolg
Julian
Julian - vervolg
Daniel
Daniel - vervolg
Robert, Meike en Ludo
Robert, Meike en Ludo - vervolg
Ja liekequote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:28 schreef Svensational het volgende:
Leike van lexmond nun bij Lijn 4! Met beelden van de cliff van vanavond
Ik vind het ook niet mooi, veel te groot zo midden op haar buik. Je kan geen fatsoenlijk truitje meer aan.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind 'em niet zo mooi.
Hou sowieso niet van tattoo's bij vrouwen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:50 schreef _bigmac_ het volgende:
Plus Aukje ziet er beter uit
Hoi, ik ben eigenlijk Nickquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik ben Fajah
Isabella heeft juist veel met de cliff te makenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:39 schreef Frey het volgende:
het volgende topic moet even niet over isabella of over mij
Het moet juist gaan over de clif, daarna mogen er zoveel isabella topics komen als je maar wil
Ja, maar ik bedoel puur de clif. Geen namen van personages in de titelquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Isabella heeft juist veel met de cliff te maken.
Mee eens is...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel puur de clif. Geen namen van personages in de titel
Dat lijkt er al meer opquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mee eens is...
GTST #72: Vaarwel Scala, welkom Meerkamp!
GTST #72: Vaarwel Scala, in vuur en vlam!
Het is veel werk hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:05 schreef BVO het volgende:
Wanneer heb je weer nieuwe filmpjes Frey?.
Ik zat net weer naar die van Bowien te kijken... blijft gewoon spannend.
Is goed hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is veel werk hoorEerstde quicktime filmpjes converten naar media player filmpjes.
Maar dan zijn ze over de 100 MB en dat gaat niet![]()
Dus importeer ik ze in movie maker en sla ze opnieuw op.
Dan zijn de filmpjes kleiner.
Maar dan de filmpjes online zetten en uploaden duurt vrij lang.
Dus later op de dag weer
Nope, ze staan op mijn cd-rom.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Is goed hoor. Heb je al die afleveringen opgenomen ofzo? Of alleen bijzondere scenes?
*back from AKO*quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
*runs to the AKO*
YASMIN!!!!!! !.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
De cliff wordt vanavond vast heel erg spannend.. Als het maar een beetje zoals de aflevering gister is.
.
En die shoot van Isabella voor FHM ziet er al mooi uit..
Bedanktquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:13 schreef Frey het volgende:
Nieuwe clifhangers
Daniel en Evelien
Daniel en Evelien - vervolg
Ludo en Bowien
Ludo en Bowien - vervolg
Harmsen
Harmsen - vervolg
Charlie en Isabella
Charlie en Isabella - vervolg
En een extra Scéne
Elvis Harmsen
Nee, helaas. Zover gaan de cd rom niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik durf het bijna niet te vragen....Maar heb je de Cliff van Janine die begraven wordt door Sophia en dat Sophia met Ludo gaat trouwen maar Nina redt Janine en zo....
Nee, jij bent eigenlijk Dennisquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi, ik ben eigenlijk Nick
Ja, maar....stotter, stotter...zwijmel:9~quote:
Bah Dennis, die zeurt zo!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij bent eigenlijk Dennis
Dat is irritant he? Daar heb ik ook altijd last van.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:01 schreef dunn0w het volgende:
Grrr.... waarom houd dat Lijn4 zich nooit aan de tv-gids tijden.. nu heeft tie laatste gedeelte van Gtst niet opgenomen....
Nou ja, Benjamin kwam boven, hij wou er niks van weten en vond het stom dat Robin er ook was.quote:Kan iemand mij ff vertellen hoe het is afgelopen....... {ik heb het gezien totdat Benjamin boven in Scala komt...}
Dank..
Gisele??? nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:14 schreef BVO het volgende:
Ik vind die ene Gisele ofzo nog het vervelendst![]()
.
Dat was het voorstukje voor morgen. Waarschijnlijk een gevecht oid tussen RR en DGTVDS.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:20 schreef Shir het volgende:
Het eindigde toch met dat ze nadat ze rook zagen, de deuren opentrokken en er toen een grote vlam te voor schijn kwam?
RR --> Rooie Rusquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was het voorstukje voor morgen. Waarschijnlijk een gevecht oid tussen RR en DGTVDS.
Rooie Rus en .... ? De grootste tieten van de stad?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was het voorstukje voor morgen. Waarschijnlijk een gevecht oid tussen RR en DGTVDS.
Soms voel ik me echt een buitenstaander in dit topicquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gevecht oid tussen RR en DGTVDS.
stad=seriequote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:24 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Rooie Rus en .... ? De grootste tieten van de stad?
quote:Lourens zegt ook nog dat wanneer ze haar borsten zou verkleinen, ze vast en zeker nog steeds 'de grootste van heel Goede Tijden heeft'.
Hahah... oke thnxquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:24 schreef Shir het volgende:
Ow..oepsie, maar ach, die had Dunn0w dan ook gemist....
Inderdaad het eindigde met Isabella & Yasmin.
Was ook niet zo moeilijk hequote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:25 schreef BVO het volgende:
[..]
stad=serie.
Voor de rest.
[..]
.
"quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:26 schreef Shir het volgende:
Ja nu heeft ze al joekels, al ze het een beetje verkleind, zijn ze nog niet klein!
Maar nu zijn te groot! Is gewoon niet mooi meer!
Vervelend maar nu weet je dat voor de volgende keerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:01 schreef dunn0w het volgende:
Grrr.... waarom houd dat Lijn4 zich nooit aan de tv-gids tijden.. nu heeft tie laatste gedeelte van Gtst niet opgenomen....
Kan iemand mij ff vertellen hoe het is afgelopen....... {ik heb het gezien totdat Benjamin boven in Scala komt...}
Dank..
Bij ONM is het nog veel erger..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Soms voel ik me echt een buitenstaander in dit topic![]()
mhuahahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:29 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Bij ONM is het nog veel erger..
Ik had het staan van 10:45 tot 11:25 .....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:28 schreef Riann het volgende:
[..]
Vervelend maar nu weet je dat voor de volgende keer
Ik weet het voortaan wel en neem tot een uur naderhand op![]()
ik zou doen 10:45 tot 12:00 mocht je the bold er nog bij hebben dan tot 13:00quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:30 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik had het staan van 10:45 tot 11:25 ....... nog te weinig dus..
![]()
Bij wie?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja die heb ik net ook gezien.
Ik zag geweren.!!
The wat?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:58 schreef Tom_Tom- het volgende:.
.
.
Inge Schrama (Sjors dus) heeft wat met de zanger van The Sheer.
Stonden buiten op Scala gericht.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij wie?.
Jij luistert echt alleen maar naar Hind he?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:58 schreef BVO het volgende:
The wat?.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij luistert echt alleen maar naar Hind he?.
Anyway, The Sheer is een hele leuke nieuwe rockband uit Nederland. Ze stonden op Pinkpop dit jaar, daar heb ik ze gezien, ze zijn heel goed.
http://www.thesheer.nl/
ik ben niet meer lid van de Break out!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er zit een leuk interview met Inge in de Break Out! dus. Op een foto lijkt ze op Hind. En ze heeft inkijk op de foto's..
Ga 'm dan kopen!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:04 schreef Riann het volgende:
ik ben niet meer lid van de Break out!![]()
Daar wacht ik dan wel opquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ga 'm dan kopen!.
De scanner werkt op dit moment even niet mee. Ik scan later wel de foto's (+ interview) in.
Ik heb de single 'Tell Me, Tell Me' destijds gekocht. Er staan 3 nummers op:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:19 schreef Riann het volgende:
Trouwens in goudkust hebben Eva (lieke) en Bibi ooit een liedje gezongen. Heeft iemand die nog????? Ik kan hem ook nergens op internet vinden????
Volgens mij gaat 't echt wel spannend worden!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PROMO CLIFFHANGER 2004
Zet hier maar wat nieuwe filmpjes neer dan weten wij genoeg te vertellenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:47 schreef Frey het volgende:
Coole plaatjes![]()
En hebben jullie meer te vertellen
Topic moet toch vol
En die krijgt toch wel de titel:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:07 schreef Riann het volgende:
Wie heeft de volgende al klaar staan dan
Ze wilden dat 'ie over Scala en de brand gingquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die krijgt toch wel de titel:
GTST #72 - Isabella - net als Laura helemaal van Lotje getikt
hoop ik ?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die krijgt toch wel de titel:
GTST #72 - Isabella - net als Laura helemaal van Lotje getikt
hoop ik ?
Al we de tv-gids en RTl text moeten geloven dan wordt een ruzie tussen Isabella en yasmin de oorzaak van de brand... met andere woorden: een Isabella topic wordt hetquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze wilden dat 'ie over Scala en de brand ging.
Nee, mijn titel is beter... en deze topic zou al zo gaan heten, maar toen moest het weer over die kwal van een Nick en die doos van een Charlie gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:14 schreef BVO het volgende:
GTST #72: Isabella en Yasmin, strijdend in vlammend Scala.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |