Unofficial Clan Serverquote:De 'geschiedenis' van de FOK! AA clan.
Nadat een AA topic werd opgestart en er heel hard over dit "amerikaanse propaganda" spel werd gediscussieerd waren er twee gekken die maar vonden dat er een AA:O clan moest komen, Gieling.com en GotenSSJ (wie kent em niet). Het was allemaal heel schattig en kwam dan ook niet briljant hard van de grond af. Laten we zeggen dat de tijd nog niet rijp was. Da_Koen kwam er ook al wel snel bij, ook datmocht niet baten. Het enige wat gebeurde was dat GotenSSJ nog harder ging schreeuwen dat het allemaal zo gaaf was en dat je maar stom was als je het daar niet mee eens was. Gelukkig kwam patch 1.9 uit, wat leidde tot entree van een aantal bekende namen in de topics, MisterT ging mee discussieren! Met de "clan" gign het al snel fout en Da_Koen en GotenSSJ kregen "out of the blue" ruzie. Anyway, uiteindelijk was het eerste deeltje dicht. Het begon met een post van Darklight (de eerste ooit in een FOK! AA topic!) op 2 juli 2002, en eindigde met onze lieve Goten op woensdag 30 juli 2003. Het had bijna 13 maanden geduurd. Latere deeltjes zouden sneller voorbij blijken te gaan.
Het tweede deeltje begon met een post van Goten, tevens was dit de eerste keer dat er een compliment kwam voor de OP van de AA:O reeks en een trend was gezet. Op dat moment was er dus geen clan, er werd wel wat grappig over gedaan en vooral GotenSSJ probeerde wel heel erg hard, maar zoals vaak bij deze jongen, het mislukte. Van de mensen die toen in het deeltje posten is nu helaas niemand meer aanwezig, afgezien van MisterT die af en toe nog eens langs wipt. Op zondag 24 augustus diende iemand zich aan die we nog wel kennen. Hij noemde zich "Fronsertje" (DragonToad) en diende zich aan met de inhoudsvolle post "Hooah!". Briljant, we zullen em nooit vergeten. Niet lang daarna, kwam ook Da_Ripper naar binnen en op donderdag 18 september onze lieve Roggel met een post over een mogelijke update. Het kon geen toeval zijn, nog dezelfde avond maakte Fillipe zijn eerste stapjes in het topic. Vanaf toen zijn deze AA-coryfeen niet meer weg te denken. Saillant detail is at Fillipe toen vooral aan "die rivier map" verknocht was.
Eitjes melde zich ook en begon hele mooie screenshots te leveren van allerlei patches die uit zouden gaan komen. Ook rattaplan kwam wat vragen en Flip had zijn eerst No label error. GotenSSJ was al niet meer te vinden in het topic en een eventuele clan was alweer vergeten. Toen kwam versie 2.0 uit, welk een werkelijke opleving in het post gedrag zou opleveren. Iedereen melde dat ze em aan het downloaden waren en zelfs GotenSSJ kwam weer opdagen. Er werd al snel veel gezeken over de SF training en het was dan ook erg gezellig in het topic. Het was het einde van het tweede topic, welke eindigde met een verwaande Redboy die liep te zeiken dat Flippie niet eerlijk zijn trainingen had gehaald.
De OP van deel 3 was memorabel. Fillipe had er veel werk in gestopt en wist een mooie verhaal te produceren, begeleidt door veel screenshots en downloadlinks. Dat dit werd gewaardeerd bleek wel uit het post gedrag. Etter en mierenneuker kwamen erbij en men ging samen online spelen! Snel werd het samenspel wat officieler en Fillipe stelde voor om met zijn allen een servertje op te zoeken en daar flink te gaan fraggen (http://forum.fok.nl/topic/422609/2/50#14680550) GotenSSJ verfriste zijn geheugen even en er kwam wat naar boven drijven over een clan. Er werd wat gebrainstormt over een tag en de [FOK!] clan was geboren!
Al snel werd de woensdag aangewezen als officiele AA avond. Er kwamen wat mensen bij, die al snel weer afvielen, o.a. Sherman en Sidewinder. Voor de eerste keer telde Fillipe een topic af en deeltje drie was vol.
Deeltje vier had een snelle start. Chen en Da_koen melde zich als FOK! clanmember en Merson kwam voor het eerst aan in het topic. ZO ging dat een tijdje door, je server posten waar je zat, beetje chitchatten over welk wapen en welke map je het leukst vond, enz. Halverwege het deeltje kwam Beluga voor het eerst in het topic, belovende dat hij een keer kwam fraggen, maar dat hij geen tijd had. Voodoochild, Xrenity en Gelly kwamen niet veel later.
Tot zover de vroege geschiedenis van de FOK! Clan: The beginning zeg maar. Meer volgt.
Auteur: Beluga.
sorry, zal het gelijk veranderen, heb trouwens aan de mods gevraagd of het nummer veranderd kan worden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:02 schreef Beluga het volgende:
Heb ik verdomme het halve vorige topic op die Axel lopen zeiken, zie ik er niets van terug in de OP
Maar jah, fraggen dan maar? Misschien heeft dat auth down, iets te maken met de dagelijkse reset?
sinds het beginquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:03 schreef Merson het volgende:
Sinds wanneer is Clanleden enzo niet meer met een plaatje?
die werken welquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:09 schreef Flex82 het volgende:
tvp
En die online/offline plaatjes werken niet. Het is beter om ze werkend te maken of weg te halen.
Dit is geen porum.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:07 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
sinds het begin
We zouden het moeten gebruiken. Alleen doet niemand et...quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:10 schreef Sambal_HOT het volgende:
Plaatjes doen het wel. Waarschijnlijk alleen bij jou niet.
Gebruikt iemand XFIRE nog wel of kan ik het weggooien?
Die van mij staat aan Beluga, maar ik zie jou nog niet verschijnen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:34 schreef Beluga het volgende:
[..]
We zouden het moeten gebruiken. Alleen doet niemand et...
Maar misschien handig om iedereen Xfire te laten gebruiken.
Schijnt ook geintegreerd te zijn in AA:O
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:31 schreef Eitjes het volgende:
tvp
Sweeeet!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:43 schreef Fillipe het volgende:
Zo alles staat weer thuis-thuis, vandaag even de verloren frag uurtjes inhalen!
Ik kan de OP niet veranderenquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:17 schreef Beluga het volgende:
BTW:
Warhawk staat nog in de lijst. Moet er uit.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:31 schreef Eitjes het volgende:
tvp
Ik ga ook mooi bier drinken! Ik hoop morgen te horen dat ik geslaagd ben.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:14 schreef webfreaky het volgende:
ga vanaaf niet fraggen.. heb eindexamenfeest (nee ik slaag pas over 2 jaar helaas)
Correctie; Biertjes nuttigen bij de geslaagden (laatkomertjes).quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:43 schreef Fillipe het volgende:
Zo alles staat weer thuis-thuis, vandaag even de verloren frag uurtjes inhalen!
Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:38 schreef Flex82 het volgende:
-verhaal-
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:45 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Klinkt gezellig.
En dan te bedenken dat het daar (het grootste gedeelt van Amerika) zo'n beetje dag is als het hier midden in de nacht is.quote:Oja.. Even ontopic gedoe verzinnen.. eeehrr.. uhm.. Het is moeilijk hoor. Oja! Ik hoop dat ze de auth servers snel fixen want dan kan ik eindelijk weer AA spelen!
Elke keer als ik wil gaan spelen (vanacht weer..) ligt dat suffe ding er weer uit. Ik mol ze!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:14 schreef Dacide het volgende:
Gewoon hopen dat die hele ellende over een weekje of twee helemaal verdwenen is.
O, Flex, ik heb de draaitafels binnen sinds gister. De monitoren en mixer etc kijg ik als het goed is vandaag binnen!
quote:hooah
Gefeliquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:20 schreef Merson het volgende:
Ik ben geslaa-haagd!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:20 schreef Merson het volgende:
Ik ben geslaa-haagd!
Dat is lekker nieuws voor je vrijdag ochtend !... Feliquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:20 schreef Merson het volgende:
Ik ben geslaa-haagd!
Top. Iemand die de OP txt file kan editten : fix dat ff!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:41 schreef Flex82 het volgende:
-edit-
Ik heb maar ff de moeite genomen om te kijken welke missen, sinds het schijnbaar zelfs te moeilijk is om de vorige topics ff tussen [url] tags te zetten om te laten zien welke delen het zijn.
Welke missen:
33 t/m 37,
40, 41.
Shit Happensquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:18 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb een enorme AA-dip.
Drank maakt meer kapot dan je lief is!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:18 schreef Fillipe het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:18 schreef Fillipe het volgende:
Voor de Havo!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:46 schreef rattaplan het volgende:
[..]
waarvoor?
Nein, het was in Uden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:09 schreef webfreaky het volgende:
Flip dat kamp waar jij het laatst over had... was dat in Maarheze oid?
Check de openingspost, staat alles inquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:53 schreef furanku het volgende:
Ik wordt steeds gekickt omdat ik mijn pb files moet updaten ofzo?? Wie weet daar iets van?
Same. Heb nu geen zin meer in AA.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:18 schreef Fillipe het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:33 schreef ThA_DeViL het volgende:
al dat feesten begint bij mij morge, dan begint me vakantie. Heb al inkopen gedaan
fles malibu (1L) fles rode wodka (0.75L) en ja ze gaan op (hoe lam wil je worden).
Heb je al de nieuwe patch gedownload? 2.1 is uit, misschien ligt het daaraan. En anders kun je altijd nog cleaner.exe draaien. Wil nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:35 schreef furanku het volgende:
Heb geupdate.. maar werd nog gekickt? Kwam trouwens ook een warning..
pb running on old version ofzo..
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:47 schreef ROG het volgende:
Speciaal voor Beluga nog een keertje de plattegrond van Arctic:
[afbeelding]
Ow ja malibuquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:27 schreef Beluga het volgende:
[..]Hoe lam wil je worden? Van een fles rode vodka en een flesje malibu?
Doe je best
(btw, wat moet je met die rode vodka, das fucking smerig spul)
Mwah, tot mijn grote schande moet ik toegeven dat ik malibu, mits gemixed met sinasappelsap, nog erg lekker vind.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:49 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Ow ja malibuis natuurlijk wel lekker, helemaal vergeten!
![]()
Ik moest even bijpraten :')quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:40 schreef Eitjes het volgende:
Spamhoer! :')
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:20 schreef webfreaky het volgende:
ben waar beluga nu zit zat ^
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:37 schreef Dacide het volgende:
vanacht misschien nog ff fraggen.
U heeft m'n emailquote:Op zondag 20 juni 2004 12:42 schreef webfreaky het volgende:
heb er eentje...invites gaan naar mesnen van de clan :-P
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:42 schreef webfreaky het volgende:
Achterin de rij aansluiten, gayfacequote:Op zondag 20 juni 2004 14:34 schreef Eitjes het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
:')quote:Op zondag 20 juni 2004 14:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Achterin de rij aansluiten, gayface
rgr thatquote:Op zondag 20 juni 2004 17:07 schreef webfreaky het volgende:
zoek me op via tracker :-)
Ziet er mooi uit!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:49 schreef Dacide het volgende:
Volgens mij wel.
De dip van mij was niet gepland. Moet namelijk nog een week extra stage lopen. Daarom heb ik het nog ff druk.
De andere reden staat hier:
www.planetdust.nl/gear/gear.jpg
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:49 schreef Dacide het volgende:
De andere reden staat hier:
www.planetdust.nl/gear/gear.jpg
![]()
Ik heb CoD multiplayer gespeeldquote:Op maandag 21 juni 2004 12:25 schreef Fillipe het volgende:
Zomer AA-dip iedereen
Bunny hop festijn!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:32 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Ik heb CoD multiplayer gespeeld![]()
Haha, tuurlijk flex.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:31 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Zien mooi uit!
Alleen hadden die speakers wel wat tactischer opgesteld kunnen worden.Stereo anyone?
Succes Flexiequote:Op maandag 21 juni 2004 13:31 schreef Flex82 het volgende:
Ik heb woensdag herkansingen, dus ben op de studeer-toer de komende dagen.
Dank uquote:Op maandag 21 juni 2004 18:37 schreef Dacide het volgende:
Insgelijks![]()
Dank uquote:Op maandag 21 juni 2004 14:40 schreef Eitjes het volgende:
Succes Flexie![]()
7 euro? Dat is een grapje hoop ik?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:18 schreef Sambal_HOT het volgende:
Goeiemorgen! He kijk is wat ik heb gekocht voor 7 euro!
[afbeelding]
Het wordt weer tijd voor teamspeak!![]()
Ook naar mensen die net niet bij de clan horen?quote:Op zondag 20 juni 2004 12:42 schreef webfreaky het volgende over Gmail:
Ik heb het via een inkoopactie gekocht! www.inkoopacties.netquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:36 schreef Eitjes het volgende:
[..]
7 euro? Dat is een grapje hoop ik?
Zoniet, waar heb je die gefixt. Geil ding![]()
Klopt, Beyer klinkt ontzettend mooi en helder. Ik heb ook Sennheisers van dezelfde prijs en duurder beluisterd. Maar de beyers kwamen er gewoon veel beter uit. Vooral met het stemgeluid en de strakheid van de bass.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:51 schreef Dacide het volgende:
Beyer is dan ook een topmerk. echter niet geschikt voor het dj gebeuren vanwege een te lage
"spl max"
Zodra ik ooit een nieuwe ga kopen wordt het gegarandeert de sennheiser hd25-1, no doubt about it.
AAO staat bij mij op een laag pitje sinds ik bij de 80 ben. Ik speel de laatste weken alleen nog maar af en toe voor de lol. Misschien dat ik straks weer meer ga spelen, maar dan wel met een nieuwe account.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:51 schreef ThA_DeViL het volgende:
dit topic is een beetje dood, volgens mij heeft iedereen een aa dip.
ik ook btw
Heeft er imand nog invites over? Ik wil ook wel zo'n gmailquote:Op zondag 20 juni 2004 12:42 schreef webfreaky het volgende:
Fifa 2004,Euro 2004,GTA:VC,CoD,Red Alert 1 (:+) en ben met Photoshop bezig geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:56 schreef Dacide het volgende:
hey hallo.
welke games heb je nog gespeeld dan?
lukt het photoshoppen een beetje? en wat doe je zoal?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Fifa 2004,Euro 2004,GTA:VC,CoD,Red Alert 1 (:+) en ben met Photoshop bezig geweest
hoeveel mb krijg je met gmail?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:42 schreef ThA_DeViL het volgende:
ik heb nu ook gmail!!
HOOAH!
1000 MBquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:36 schreef Dacide het volgende:
[..]
hoeveel mb krijg je met gmail?
* Eitjes geeft Goten wat gamesmaakquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Fifa 2004,Euro 2004,GTA:VC,CoD,Red Alert 1 (:+) en ben met Photoshop bezig geweest
VC en de voetbal games ook ja....quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:50 schreef Eitjes het volgende:
[..]
* GotenSSJ geeft Goten wat gamesmaak![]()
Alleen RA1 en CoD zijn leuk![]()
*Kuch werkte niet*quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:56 schreef Fillipe het volgende:
Neem dan PES 3 ipv Fifa![]()
wat moet je in godsnaam met 1gb email opslag? (ach, tis wel gratis, dus waarom klagen hequote:Op woensdag 23 juni 2004 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
1000 MB
Heb je misschien MSN ?
Kan ik je een paar plaatjes van PS sturen wat ik zoal heb gemaakt
Rocky_Creed@hotmail.com
zijn 4 plaatjes van rond de 1 MB stuur ze morgen wel isnaar jequote:Op woensdag 23 juni 2004 20:03 schreef Dacide het volgende:
maar je kan me altijd mailen op tony apestaart planetdust punt nl
zeg ff hoe groot de piics zijn, heb mijn domein-email nu op 10mb gezet (ik kan hem altijd vergroten naar +/- 75mb)
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:49 schreef webfreaky het volgende:
Wie gaat er mee ff fraggen op een duitse server? zoek me op
What else is new......quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:35 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Auth is down...
Nog steedsquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:35 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Auth is down...
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:05 schreef Dacide het volgende:
ik ga ff arcticen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:47 schreef webfreaky het volgende:
pff was dit het laatste aa topic?
Hey, het topic is nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:59 schreef Eitjes het volgende:
[..]
![]()
Nee gewoon oprecht. Gewoon lekker bezigquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Sarcastisch ?
Of hoe bedoel je het ?
Lolquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:42 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee gewoon oprecht. Gewoon lekker bezig
/ Misschien ben ik wel vrolijk?![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lol
Nou als er iemand gaat spelen zie ik het hier wel kom ik weer is ff meedoen
Ja zo raar is dat niet als ik het hier leesquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]Ja idd, maar volgens mij heeft iedereen een ontzettende aa-critical-error-zomer- dip.
Ja inderdaad, en volgens mij worden de min. pc requirements ook met de dag sterker voor AA. Man, volgens mij is die ragdoll best fps slopend.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja zo raar is dat niet als ik het hier lees
GVD weer een critical error
Pfff Authorization Failed
Ja dan kan ik het wel begrijpen![]()
Ja maar dat is met elk game vervolgquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:46 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en volgens mij worden de min. pc requirements ook met de dag sterker voor AA. Man, volgens mij is die ragdoll best fps slopend.
Dat is waar, na de zomervak. maar even kijken wat ik over hou na al die cocktails maar waarschijnlijk gaat der een nieuwe 3,2 ghz processor en moederbord in. Dan kan ik wel weer even mee I guessquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja maar dat is met elk game vervolg
Die mappen zitten nog niet bij deze update inbegrepen, als je goed zoekt op internet kan je de mappen wel los downloaden en spelenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:58 schreef GotenSSJ het volgende:
En nog een vraag waarom kan ik Oasis en Taiga niet spelen ?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Trouwens de member [FOK!]Warhawk zie ik nu met een andere naam spelen : [DM]Warhawk[NL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Whahahaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik geloof dat dat pisventje meer op warhawk slaat dan op jouw Goten. Ondergetekende is het daar dan ook verschrikkelijk mee eens.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Beluga
Ik heb hier een maand amper meer gekeken amper gespeeld ben nergens van op de hoogte.
Dus kan iemand mij uitleggen waarom dat zo raar is dat ik zeg dst Warhawk met andere tags speelt maar nog wel in de openingspost staat onder [fok!]
Oh ja hij quote mij dus...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:03 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat pisventje meer op warhawk slaat dan op jouw Goten. Ondergetekende is het daar dan ook verschrikkelijk mee eens.![]()
Ja, jij had et over wrhawk. Dan quote ik jouw en noem ik hem eenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh ja hij quote mij dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wil jou ook best een pisventje noemen hooer
...
Nee hoor hoeft nietquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:31 schreef Beluga het volgende:
[..]
Ja, jij had et over wrhawk. Dan quote ik jouw en noem ik hem een [spolier] pisventje [/spoiler]
Maar ik wil jou ook best een pisventje noemen hooer![]()
Who are you calling pisnicht. You and me! Bridge server! At dawn!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:38 schreef Fillipe het volgende:
Gaat er nou godverdomme nou nog gefragd worden stelletje pisnichten?
Kappen nou. AA is gewoon kut gemaakt. UT2004 loopt wel supergoed en ziet er 100x mooier uit. Het zijn gewoon n00b Devs!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dat is waar, na de zomervak. maar even kijken wat ik over hou na al die cocktails maar waarschijnlijk gaat der een nieuwe 3,2 ghz processor en moederbord in. Dan kan ik wel weer even mee I guess
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:47 schreef Beluga het volgende:
Eitjes is gewoon een sadist!
Wiens enige doel in het leven is om om ons zuur te maken!
http://members.lycos.nl/webfreaky/quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:58 schreef GotenSSJ het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:42 schreef webfreaky het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/webfreaky/![]()
wat een wedstrijd zegquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:36 schreef Dacide het volgende:
Hooah,
Big up voor vd Sar en Robben
wat versta jij onder een first reply?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:36 schreef webfreaky het volgende:
hey heb een gmail invitation first reply'er krijgt em.. maar ik kijk morgen pas (behalve bij heel snelle reacties)
waar dacht jij dat deze reply op sloeg?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:37 schreef Dacide het volgende:
lol
[edit]
Geluk is met de domme![]()
[/edit]
Jij bent geen clan lidquote:Op zondag 27 juni 2004 11:54 schreef Merson het volgende:
Ik wil best een Gmail invite...
w00t! Liegebeest! Ik heb wel MSN!quote:Op zondag 27 juni 2004 13:01 schreef Beluga het volgende:
[..]
Jij bent geen clan lid![]()
En je hebt ook geen msn![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 13:05 schreef Merson het volgende:
Ik heb nu helemaal geen zin meer om te AAen, want hij ging meteen Erroreren toen ik hem opstarte.![]()
oh. Ok. Aha. oh.quote:Adjust Fire, Over...
Posted: June 26, 2004 - by Bacchus
Welcome back everyone! E3 was a very busy time for America's Army - we'll strive to return to a regular programming schedule going forward. Now on to this week's SITREP...
RELOCATION :
As you may have heard the America's Army Public Applications team has recently relocated to the decommissioned Army post at Fort Ord, Monterey, California.
We've increased our working space from roughly 2,900 square feet to over 5,000 square feet - including a huge 1,500 sq. ft. motion capture studio (which will be the envy of just about every development studio in the country).
SITREP Bonus Screenshot: SF Arctic
Our new facility has all the trappings of any modern software development studio and provides for significant expansion as we continue to grow - we also have a fantastic view of the Pacific Ocean. Once we're completely settled-in, look for a photo presentation of the new development environment - this is truly an inspiring place to work!
(Click on the image for an 800x600 version)
CODE MERGE :
So, what have we been up to after another tour of duty at E3, followed by the release of AA:SF (Downrange)? Lots! We are currently in the process of merging the America's Army codebase into the UT2004 engine. Doing so will unlock a number of features that the entire America's Army Community will find very exciting. Right now, both the AAPA and AAGA teams are working in concord in pulling the main code modules back together and preparing for the final testing and bug fixing phase.
In addition to the code merge, we're also designing the "future" of America's Army. In fact, we just recently sent several of our folks to Epic Games' studios in North Carolina to "lift the hood" on Unreal Engine 3. This new engine is a complete, ground-up rewrite of the Unreal Engine - and a radical departure from any of their previous 3D engines. The features and capabilities of UE3 are simply astounding; here's a link to several screen shots and significantly more information about what UE3 holds in store for us: click here >>
We're still buzzing about what we learned while at Epic - and it takes a lot to get these guys excited! Watch here for more news about Unreal Engine 3 (UE3) and America's Army.
TRIAGE :
The release of AA:SF (Downrange) v2.1 was overwhelmingly popular. It's clear the momentum and player base for our game continues to grow, which is even more satisfying when you consider the other PC games that we're stacked up against! In fact, our recent release was so popular that it far exceeded our expectations. Consequently, as more and more players came knocking on our doors to experience America's Army (many of these, for the first time) - we had problems serving everyone and experienced temporary disruptions in authentication services. Translation: the combination of more returning players, and new players, and a net increase in overall traffic resulted in demands beyond that which our existing server architecture could accommodate.
The good news: it's not only fixed, but moreover, we're migrating over to a much more robust and scalable database architecture (i.e. we're throwing in the BIG GUNS!)
Concurrent with upgrades to our data servers, we are also working on a server-side patch to correct the problems associated with admin. At this writing, we're finding significantly increased stability. Additionally, we're also adding the following:
• Server admin text will again be colored red
• In-game text chat color will no longer be enabled (however, colored server name
text will be allowed)
• Other fixes, TBD
GRENADE ALLOCATION CHANGES :
A final note on grenade allocation on certain maps (yes, we do read your feedback in the forum!) We've gotten a lot of feedback from the Community regarding your concerns of "nade spamming" and the impact this has on gameplay. We concur. While the grenade loadout changes in AA:SF (Downrange) are consistent with this feedback, it should only be considered as an temporary fix. In the interim, we are devising solutions that will render impotent the issue with "nade spamming". More to follow...
SITREP Bonus Screenshot: SF Village
One of the clear benefits of our ongoing development model is that we can address issues such as this as they arise. Our America's Army Community Managers (AACMs) constantly monitor the forums and IRC, as well as communicate with our Beta Testers, in order to identify and communicate these issues to the dev team. Please help our AACM team by expressing your likes, dislikes, wish lists and concerns via the forums and IRC - obviously we can't address every Community request, but know that we do indeed listen!
Keep checking back... Watch here for new SITREP's every other Saturday.
* Merson is lui en wil graag een samenvatting in goed Nederlands.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:47 schreef Eitjes het volgende:
[..]
![]()
Boink.
[..]
oh. Ok. Aha. oh.
Populair spel - blabla succes - plaats je problemen op het forum - blabla. Niks over een mini patch oid voor de critical error ofzo. *zucht*quote:Op zondag 27 juni 2004 15:47 schreef Merson het volgende:
[..]
* Eitjes is lui en wil graag een samenvatting in goed Nederlands.
* ROG stemt voor Blackhawk heli'squote:Op maandag 28 juni 2004 01:02 schreef Beluga het volgende:
Met de nieuwe engine zal de stryker trouwens ook in staat zijn te rijden
En wie weet welke voortuigen nog meer
quote:Op maandag 28 juni 2004 01:10 schreef ROG het volgende:
[..]
* Dacide stemt voor Blackhawk heli's
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:37 schreef Fillipe het volgende:
Het zit er dus aan te komen (nog wel een tijdje) maar we krijgen dus de Unreal 3.0 2004 Engine @ AA.
Ik denk dat de min. specs daardoor enorm omhoog gaan.
[afbeelding]
Meer info over de engine @ http://www.unrealtechnology.com/
Probleem is dan dat je huge mofu'in mappen moet hebben. Zoals flashpoint zeg maar.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:10 schreef ROG het volgende:
[..]
* Beluga stemt voor Blackhawk heli's
kap es. bf1942 is een kutspel. Flashpoint was daarentegen wel weer heel erg gaaf.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Ga dan lekker BF1942 spelen
Zo verziek je het hele spel naar mijn mening.
Ik bedoel als je met voertuigen wilt rijden en/of vliegen ga je maar lekker BF1942 spelen of Flashpoint of wat jij wilt.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:00 schreef Beluga het volgende:
[..]
kap es. bf1942 is een kutspel. Flashpoint was daarentegen wel weer heel erg gaaf.
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:33 schreef Merson het volgende:
Daar zullen ze vast minder last hebben van errorerende menutjes of auth. servers die beneden zijn.
Die is volquote:Op maandag 28 juni 2004 13:10 schreef Beluga het volgende:
US Army Official EU 52|35ms|213.228.239.184:1716 | Bridge
En op flash was realistischer dan AA. Misschien de guns niet helemaal, maar de omgeving die ze daar creerden was briljant.
hahahaquote:Op maandag 28 juni 2004 15:32 schreef Dacide het volgende:
Ken je hem niet,
Dat is Pépe (reuzegarnaal) van de muppets
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 juni 2004 15:32 schreef Dacide het volgende:
Ken je hem niet,
Dat is Pépe (reuzegarnaal) van de muppets
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat Flip moderator rechten moet krijgen
![]()
Ik mag toch wel hopen dat al die mooie effecten uitgeschakeld kunnen worden. Anders kan ik vaarwel zeggen tegen mijn MX420quote:Op maandag 28 juni 2004 17:15 schreef Fillipe het volgende:
Nou ik ben echt benieuwd naar de 3.0 engine:
[afbeelding]
Volgens mij haken veel mensen af straks door de te hoge specs. Al die lichtinvallen e.d.
Heb ik ookquote:Op maandag 28 juni 2004 17:20 schreef Dacide het volgende:
waarom processor upgrade?
tis een P4 2,4 Ghz
De Mac versie van AA is nog 2.0 geloof ik, Mac is en blijft voor alle games een buitenbeentje.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:46 schreef Dacide het volgende:
Tegen die tijd hoop ik toch een Apple G5 te hebben.
Hoezo istie dood danquote:Op maandag 28 juni 2004 18:58 schreef Merson het volgende:
Maar als er dan een OpFor is die snapt dat je iets uit de lucht kan knallen verlies je binnen no-time.
Ik denk trouwens ook dat je met allemaal rijdende tanks de gameplay aan zou moeten passen, dus niet meer round-based, maar dat je de hele tijd opnieuw gespawned wordt, maar dat is weer niet realistisch. Dus ik denk niet dat er veel rijdende voertuigen komen. Dat is trouwens ook eens lang geleden (lees: rond 1.4 ofzo) gezegd door die ene hoofd [DEV] die toen ziek werd ofzo en toen iedereen om hem op t officiele forum ging huilen.
Omdat iemand ziek isquote:Op maandag 28 juni 2004 19:15 schreef Merson het volgende:
Nee, maar dan mogen ze toch nog wel huilen.
Denk ik ook niet nee. Ik hoop wel dat er snel iets nieuws qua gameplay komt want na 1.5 elke keer "hetzelfde" doen is ook niet echt leuk. Ik wil 3 teams per map oid. Dat zou leuk zijn.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:58 schreef Merson het volgende:
Ik denk trouwens ook dat je met allemaal rijdende tanks de gameplay aan zou moeten passen, dus niet meer round-based, maar dat je de hele tijd opnieuw gespawned wordt, maar dat is weer niet realistisch. Dus ik denk niet dat er veel rijdende voertuigen komen.
Ja denk het ook wel jaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:29 schreef Dacide het volgende:
Nu heb ik ze wel binnen (duurde waarschijnlijk even met inladen)
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar als ze al die skinlevels gaan toepassen incl. al die lichteffecten/polygonen, dan gaat dat wel zwaar worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:10 schreef Z.Ibrahimovic het volgende:
Als het goed is blijven de specs hetzelfde. De unreal 2 engine is wel gedetailleerder, maar ook simpeler. Bij mij is de fps met 20 omhoog gegaan in 2004 op dezelfde map als in de oude engine (UT2003). Een hele verbetering en het ziet er iets gelikter uit.
Mochten ze over gaan op de Unreal3 engine dan zal dat geen groot verschil maken in specs de komende tijd. De nieuwe technologien moeten wel zinvol zijn om erin te stoppen. Wellicht zullen ze eerst beginnen met de skins een update te geven. De betere kaarten op dit moment zullen dat ook nog makkelijk aankunnen.
Ik zat samen met jou in die EU server net, ik werd er ook uitgeknald.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:09 schreef webfreaky het volgende:
wilde ff fraggen.. maar steeds als ik join krijg ik geen autorisation... net als wutang... :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |