link kan je gewoon vanuit explorer COPY doen en in de post PASTE of de URL intypen geen codes nodig ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:54 schreef Neutraal het volgende:
maar goed om even verder te gaan waar je gebleven was: TS was ik ondertussen al achter
(hoe maak je hier een link en waar kan ik die faq vinden )
niet dat doet hij vanzelf... je kan de naam wel aanpassen maar dan moet je wel met codes werken weet zo niet uit m`n hoofd hoe dat moet... je kan trouwens wel meer met die codesquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:56 schreef Neutraal het volgende:
dat bleek dus
maar hoe verander je de naam dan?
quote:test
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er zijn er meer maar deze zijn het meest gebruikt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
vele forums werken hetzelfde, en als je wilt weten hoe je die URL renamed moet je even een post opzoeken waar het in gebruikt wordt die post quoten en dan kan je het zo zienquote:Op donderdag 17 juni 2004 02:03 schreef Neutraal het volgende:
het is ook steeds anders op al die forums he :S
deze codes kon ik wel maar vroeg me af wat url rename code was of kan HTML ook?
en ik kan die faq nog steeds niet vinden.. ben ik nou scheel of wat?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 02:06 schreef petre86 het volgende:
eerst gewoon het adres invoeren
dan posten
dan bewerken.. daar zie je wel wat je kan veranderen (zoals bij mijn sig)
jawel maar heb nix te doen omdat ik niet in ONZ magquote:Op donderdag 17 juni 2004 02:14 schreef Neutraal het volgende:
Niemand meer online?
pijn?quote:Op donderdag 17 juni 2004 02:59 schreef Neutraal het volgende:
awww
hallo GewoneMan....als je gisteren je helemaal te pletter had geneukt ..dan had je now niet hoeven fietsen toch???quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:35 schreef GewoneMan het volgende:
morguh allemaal... ik heb net de koffie op en nu ga ik fietsen om wat af te vallenben in de loop der tijd ietsje aangekomen
had ik vroegah nooit
heb nogwel super DNA maar zelfs dat laat me nu in de steek *boehoe*
wees maar blij...de meeste gaan toch alleen maar zitten giechelen..hebbie toch ook nix aanquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:59 schreef Grollie het volgende:
OOk goedemorgen (nog net) allemaal! Die airco op het werk hier doet het zo goed dat je er harde tepels van krijgt brrrrr Jammer dat er geen vrouwelijke collega;s tegenover me zitten haha
Als dat gecompenseerd wordt door een goed uitzicht zou ik daar mee kunnen leven....quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:04 schreef Sannetie het volgende:
[..]
wees maar blij...de meeste gaan toch alleen maar zitten giechelen..hebbie toch ook nix aan![]()
![]()
sorry hoor maar persoonlijk zelf zou ik toch voor een beetje actie gaan als een giechelend uitzicht...of ligt dat aan mijquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:06 schreef Grollie het volgende:
[..]
Als dat gecompenseerd wordt door een goed uitzicht zou ik daar mee kunnen leven....![]()
Dat ligt niet aan jou, aktie is altijd het beste, alleen is dat op je werk met collega's wel wat lastiger dan thuis...quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:08 schreef Sannetie het volgende:
[..]
sorry hoor maar persoonlijk zelf zou ik toch voor een beetje actie gaan als een giechelend uitzicht...of ligt dat aan mij![]()
7 x 5.2 =36.4quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:03 schreef Lllaura het volgende:
Wie wil mij ff helpen met rekenen..? Ben nl een garnaal op dat gebied...![]()
Om twee studiepunten te halen, moet ik een dossier inleveren en een tentamen maken.
Het dossier telt 30% mee, en het tentamen 70%.
Voor het tentamen had ik een 5,2.
Wat moet ik nou voor m'n dossier halen om gemiddeld een 5.5 te staan..?
Thanx!
Gelukkig niet!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:32 schreef zlapelooz het volgende:
=(5.5-0.7*5.2)/0.3 = 6.2
'tis geen examen wiskunde toch??
ik was er ook al had het eerst andersom gedaan LOLquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:32 schreef zlapelooz het volgende:
=(5.5-0.7*5.2)/0.3 = 6.2
'tis geen examen wiskunde toch??
m`n som klopte wel alleen was andersom hihi maar had hem al aangepast maar jij was me voorquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:36 schreef zlapelooz het volgende:
..mmh GewoneMan.. 't tentamen telt voor 70%.. dus je sommetje klopt niet.. een 6.2 moet ze halen.. oei dat wordt blokken!! Maar ze kan 't!!
IkkanhetIkkanhetIkkanhet!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:36 schreef zlapelooz het volgende:
..mmh GewoneMan.. 't tentamen telt voor 70%.. dus je sommetje klopt niet.. een 6.2 moet ze halen.. oei dat wordt blokken!! Maar ze kan 't!!
als het je lukt krijg je eenquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:40 schreef Lllaura het volgende:
[..]
IkkanhetIkkanhetIkkanhet!![]()
ehhhhhhh wil je een eerlijk antwoord?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:55 schreef erodome het volgende:
Gewoneman, heb je die horoscoop site al doorgewerkt??????????![]()
heb een beetje gelezen over mijn sterrenbeeld en ja ach het klopt wel in brede lijnen maar om nou te zeggen ik ben zooooooo verbaasd neuh niet echt, die liefdesmeter werkt nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:06 schreef erodome het volgende:
Ja natuurlijk wil ik een eerlijk antwoord, wat heb ik nu aan een leugen...
Maar nee dus, tsssssssssssss je kan toch geen commentaar leveren als je niet weet waar je het over hebt joh, volgens mij ben je gewoon bang![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus.....
Was gewoon nieuwschierig...
Zo nu ga ik de klerenkast van de kleine even uitruimen...
laat maar...zie ut alquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb een beetje gelezen over mijn sterrenbeeld en ja ach het klopt wel in brede lijnen maar om nou te zeggen ik ben zooooooo verbaasd neuh niet echt, die liefdesmeter werkt niet
ehhmm wat zag je al?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:32 schreef Sannetie het volgende:
[..]
laat maar...zie ut al
vroeg naar je sterrenbeeld..maar zag je reactie al staan...Stier...hmmmmm je hoeft niet lang in de kast te staan...personlijke ervaring.. goeie minnaars...quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ehhmm wat zag je al?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:43 schreef Sannetie het volgende:
[..]
vroeg naar je sterrenbeeld..maar zag je reactie al staan...Stier...hmmmmm je hoeft niet lang in de kast te staan...personlijke ervaring.. goeie minnaars...![]()
![]()
..
misschien toch niet echt een goeie reactie van me...nu lijkt het net of ik er een tig aantal versleten heb..is niet zo hoor heb er pas 3 versleten en met de 4e ben ik bezig...2 stieren..een leeuw..dat was een ramp, en nu ben ik met een kreeftjequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
4 o dat valt meequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:52 schreef Sannetie het volgende:
[..]
misschien toch niet echt een goeie reactie van me...nu lijkt het net of ik er een tig aantal versleten heb..is niet zo hoor heb er pas 3 versleten en met de 4e ben ik bezig...2 stieren..een leeuw..dat was een ramp, en nu ben ik met een kreeftje
ja jij wel...wij moeten nog ff doorbuffelenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:50 schreef Grollie het volgende:
* Sannetie mag over een uur weer fijn naar huis... YESSSSSS
oww toch wel...gelukkig dan maar...quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
4 o dat valt mee![]()
Ben dan ook vanmorgen om 7.15 begonnen dus heb het ook wel weer gehad... heb zin in wat anders nu!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:53 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja jij wel...wij moeten nog ff doorbuffelen![]()
zo nu eerst een bavaria Grolsche zeker ???quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:58 schreef Grollie het volgende:
[..]
Ben dan ook vanmorgen om 7.15 begonnen dus heb het ook wel weer gehad... heb zin in wat anders nu!
ja incl. de vrouw in de bikini met handschoen...of ben ik in de war en is dat van een andere reclame?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zo nu eerst een bavaria Grolsche zeker ???
bikini en handschoenquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:02 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja incl. de vrouw in de bikini met handschoen...of ben ik in de war en is dat van een andere reclame?![]()
![]()
ja die reclame waar je naar zon bruine billetjes in een bikini broekje zit te kijken en dan zie je dat ze aan een hand een handschoen draagt...en dan zie je meer van die zachte billetjes voorbij schuiven naar een tentje..en daar staat een vent met zoon grappige wintermuts op..pakt 2 ice biertjes en zegt tsss...als tie ze open doet...dat is toch grolsch? of niet?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
bikini en handschoen![]()
Niks! Kwam door een presenstatie over fare trade toevallig achter wat het betekent en vond het wel mooi klinken... Moest er toch iets neerzetten..!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:45 schreef zlapelooz het volgende:
en wat heb je met wit goud??
Bij deze...quote:Communicatie zeg je.. Oefen 's wat.. communiceer 's wat!!
Is dat niet Dommelsch? Maar inderdaad, ik ga zelf voor de Grolsch alhoewel het weer er momenteel niet echt geschikt voor is. Maar als inwoner van Enschede kun je haast ook niet andersquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:06 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja die reclame waar je naar zon bruine billetjes in een bikini broekje zit te kijken en dan zie je dat ze aan een hand een handschoen draagt...en dan zie je meer van die zachte billetjes voorbij schuiven naar een tentje..en daar staat een vent met zoon grappige wintermuts op..pakt 2 ice biertjes en zegt tsss...als tie ze open doet...dat is toch grolsch? of niet?
oww jaaaa..natuurlijk..dommelsch...ja sorry drink zelf geen alcohol....maar ik rook welquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:19 schreef Grollie het volgende:
[..]
Is dat niet Dommelsch? Maar inderdaad, ik ga zelf voor de Grolsch alhoewel het weer er momenteel niet echt geschikt voor is. Maar als inwoner van Enschede kun je haast ook niet anders![]()
Zeker een sigaartje op zijn Bill Clintons? hehe heb meteen visualisatie voor me...quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:20 schreef Sannetie het volgende:
[..]
oww jaaaa..natuurlijk..dommelsch...ja sorry drink zelf geen alcohol....maar ik rook wel...sigaretjes maar ben ook niet vies van een sigaartje...okee die is flouw..maar wel heel lekker..HHIHIHI
flauw bedoel jequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:20 schreef Sannetie het volgende:
[..]
oww jaaaa..natuurlijk..dommelsch...ja sorry drink zelf geen alcohol....maar ik rook wel...sigaretjes maar ben ook niet vies van een sigaartje...okee die is flouw..maar wel heel lekker..HHIHIHI
ik dacht aan zon grote metalen koker eromheen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
flauw bedoel jeenne die sigaar is dat met het slivaan eromheen ???
![]()
Hehe jouw idee is ook niet verkeerd, zeker voor de ontvangende partij nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:13 schreef Sannetie het volgende:
persoonlijk dacht ik aan een sigaartje die aan een kant vast zit...maar dat andere is ook allemaal niet verkeerd hoor![]()
..
vergeet ook de gevende partij niet...quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:25 schreef Grollie het volgende:
[..]
Hehe jouw idee is ook niet verkeerd, zeker voor de ontvangende partij niet![]()
Ík ben morgen in Utrecht...quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:04 schreef zlapelooz het volgende:
weet iemand of er morgen - vrijdag - nog wat leuks te doen is in Utrecht???
[ url= http:// ] blaat [ /url ]quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:56 schreef Neutraal het volgende:
dat bleek dus
maar hoe verander je de naam dan?
jammer dat er weinig mensen online zijn...
verveel me dood namelijk
Educatietraining van proefdiervrij...quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:13 schreef zlapelooz het volgende:
Echt Lllaura? Waar ga je heen?
zonder spaties natuurlijkquote:[ url= http:// ] blaat [ /url ]
't Klinkt natuurlijk héél verleidelijk om zomaar met een wildvreemde man af te spreken op 't station in Utrecht!quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:55 schreef zlapelooz het volgende:
Ik spreek morgen af in 't station in Utrecht.. half zes ben ik 'r.. als Lllaura zin heeft
mooie naam trouwens, Laura
Tuurlijk!quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:50 schreef zlapelooz het volgende:
mmh. jammer! maar ik mag toch vragen, of niet!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
hel allerergste aan dit bekeurbeleid vind ik nog dat er op hetzelfde moment misschien wel een inbraak voorkomen had kunnen worden, een oma gered van een weggegriste tas of nog veel meer nuttige maatschappelijke verrichtingen die niks opleveren. maar nee...er moet geld verdient worden aan iets waar ik (en meerdere belastingbetalers met mij) me al helemaal scheel voor betaal. meer blauw op straat wordt zo wel heel onaantrekkelijk en geeft mijn oma zeker geen veiliger gevoel. ik kots op de uitzuigerige politie praktijken kijk maar...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:11 schreef GewoneMan het volgende:
ben ik weer... en ik ben PISSED kolere wouten hebben me bekeurd omdat ik door rood licht fietste op een TOTAAL en COMPLEET leeg kruispunt stelletje @#$$#@#$@$#@$#@^@#$^@^%%$
helemaal mee eens kijk als het nou een kruispunt was met verkeer en ik een gevaarlijke situatie creeerde zou ik zeggen ok... maar een HELEMAAL LEEG kruispunt tieft op dan ga ik toch zeker niet naar een rood lampje koekeloeren tot hij groen wordt, wie wel ????quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hel allerergste aan dit bekeurbeleid vind ik nog dat er op hetzelfde moment misschien wel een inbraak voorkomen had kunnen worden, een oma gered van een weggegriste tas of nog veel meer nuttige maatschappelijke verrichtingen die niks opleveren. maar nee...er moet geld verdient worden aan iets waar ik (en meerdere belastingbetalers met mij) me al helemaal scheel voor betaal. meer blauw op straat wordt zo wel heel onaantrekkelijk en geeft mijn oma zeker geen veiliger gevoel. ik kots op de uitzuigerige politie praktijken kijk maar...![]()
![]()
helaas, ik heb zelfs kunnen aantonen dat op het moment van mijn bekeuring een vrouw in die zelfde buurt in amsterdam is aangerand, midden op straat. maar ook dat mocht niet baten. je staat volledig machteloos.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
helemaal mee eens kijk als het nou een kruispunt was met verkeer en ik een gevaarlijke situatie creeerde zou ik zeggen ok... maar een HELEMAAL LEEG kruispunt tieft op dan ga ik toch zeker niet naar een rood lampje koekeloeren tot hij groen wordt, wie wel ????
zou ik kans maken als ik in beroep ga ???
1221quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:29 schreef coz het volgende:
zit nog ff de 1221 te halen en dan..
last van een katertje?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:32 schreef coz het volgende:
nee...
... * Sannetie zoekt topic "hoeveel koffie werk je per dag op kantoor naar binnen"
dan mag ik hopen voor jouw..dat het een leuke reden was waarom je zo weinig geslapen hept...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:54 schreef coz het volgende:
nope
van 4 uur slapen .. oeps
nee, helaas niet...en jij?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:34 schreef FuifDuif het volgende:
Goedemorgen. En lullo's, hebben jullie nog geneukt?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:56 schreef Sannetie het volgende:
dan mag ik hopen voor jouw..dat het een leuke reden was waarom je zo weinig geslapen hept...![]()
Ja, met mijn knuffelbeer, maar dat geeft weinig voldoening. Heb je tijd om wat af te spreken en om samen dan nog even de ochtend door te brengen in de slaapkamer?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:36 schreef Sannetie het volgende:
[..]
nee, helaas niet...en jij?![]()
Je bedoelt de populariteitsschaal? Daar had dafjedaf het ook wel eens over. Heel simpel, ik had geen zin om een schaaltransformatie toe te passen (van 15 naar 10)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:37 schreef coz het volgende:
hey fuifduif ... vanwaar trouwens de mooi gekozen psychologische verdeling op je "iedereen haat me"
he..neuken is neuken...ik maak daar geen onderscheid in..of het nu met de kussen of beer is..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, met mijn knuffelbeer, maar dat geeft weinig voldoening. Heb je tijd om wat af te spreken en om samen dan nog even de ochtend door te brengen in de slaapkamer?
Ja, we weten wel beter dat ik eigenlijk enorm populair benquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:43 schreef coz het volgende:
3.59 .. ach gelukkig weten wij wel beter
Oh Sanne, je maakt mij nieuwsgierig. Als je niet had hoeven werken, was je dan wel in voor een verzetje met mijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:45 schreef Sannetie het volgende:
[..]
he..neuken is neuken...ik maak daar geen onderscheid in..of het nu met de kussen of beer is..![]()
..
hoeft niet perse de slaapkamer te zijn hoor......maar helaas..weinig tijd ..zit om mn werk..tis nogal druk.........
![]()
ben altijd wel in voor een lekker geil verzetje..maar of dat met jouw zou zijn...dat weet ik niet...heb je nog niet veel gelezen...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh Sanne, je maakt mij nieuwsgierig. Als je niet had hoeven werken, was je dan wel in voor een verzetje met mij?
Oh, ik denk dat als je meer van mij leest je wel tot de conclusie komt dat je het verzetje niet met mij wilt beleven.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:51 schreef Sannetie het volgende:
ben altijd wel in voor een lekker geil verzetje..maar of dat met jouw zou zijn...dat weet ik niet...heb je nog niet veel gelezen...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:51 schreef Sannetie het volgende:
ben altijd wel in voor een lekker geil verzetje..maar of dat met jouw zou zijn...dat weet ik niet...heb je nog niet veel gelezen...![]()
![]()
![]()
opgestaan is plaatsvergaanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:53 schreef FuifDuif het volgende:
Oh, ik denk dat als je meer van mij leest je wel tot de conclusie komt dat je het verzetje niet met mij wilt beleven.
* Sannetie slaat FuifDuif met handschoen en daagt um uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat als je meer van mij leest je wel tot de conclusie komt dat je het verzetje niet met mij wilt beleven.
(omdat ik de * cozquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef Sannetie het volgende:
* coz slaat FuifDuif [snip]
yep dinsdag en woensdag...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:34 schreef FuifDuif het volgende:
Goedemorgen. En lullo's, hebben jullie nog geneukt?
bedoel je niet van dinsdag T/m woensdag avond?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
yep dinsdag en woensdag...
jij je knuffelbeer weer geneukt
* Sannetie belt de knuffeldierenbescherming
oke...apart....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:04 schreef coz het volgende:
[..]
(omdat ik de * Sannetie
niet wilde weghalen)
anyway ... @ Sannetie .. klik toch maar ff door
ja maar dat is toch dinsdag en woensdag ? en sannetie nog mazzel gehad gisteren thuis???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:15 schreef Sannetie het volgende:
[..]
bedoel je niet van dinsdag T/m woensdag avond?![]()
![]()
tja zo krijg je natuurlijk nooit een vrouw in je bed héquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:36 schreef Leintjeuh het volgende:
iemand heeft in het clithood-topic mijn mooie piercing helemaal lelijk gemaakt!
![]()
wat denkie zelluf...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja maar dat is toch dinsdag en woensdag ? en sannetie nog mazzel gehad gisteren thuis???![]()
jawel maar die ga ik hier niet neerzettenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:45 schreef Sannetie het volgende:
zeg gewoneman...ben wel een beetje nieuwsgierig geworden...heb je geen fototje van je zelf?![]()
meelen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jawel maar die ga ik hier niet neerzetten![]()
who knowsquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:09 schreef Sannetie het volgende:
[..]
meelen?
lekker gefietst?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:01 schreef GewoneMan het volgende:
ben er weer...
ja maar wel vermoeiend maar ja moet toch gebeuren he... meteen ook ff boodschappen gehaald en NOG niet gedoucht dus als je van vers zweet houdtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:05 schreef Sannetie het volgende:
[..]
lekker gefietst?
ja, vers zweet als je met me bezig bent maar niet van het fietsen...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja maar wel vermoeiend maar ja moet toch gebeuren he... meteen ook ff boodschappen gehaald en NOG niet gedoucht dus als je van vers zweet houdtmoet je wel snel zijn want ga zo douchen ben nu ff aan het eten en fokken
![]()
nog in het rolletje...hihhihquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:06 schreef FuifDuif het volgende:
Sanne, waar is jouw foto eigenlijk?
ga jij me helpen douchen dan ??? enne vergeet je zweepje niet, snik snif ik wil niet met de zweep krijgen maar ja... jij had andere plannenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:16 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja, vers zweet als je met me bezig bent maar niet van het fietsen...![]()
sannetie legt washandje, zeep en handoekje alvast ff klaar voor GewoneMan
dan kan je de mijne ook wel shakenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:17 schreef Sannetie het volgende:
[..]
nog in het rolletje...hihhih
nee sorry heb ze nog niet digi....![]()
fuifduif ...waar is jouw uitknop eigenlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:06 schreef FuifDuif het volgende:
Sanne, waar is jouw foto eigenlijk?
Ja, ik ga je helpen...geen goed idee...lijkt je het nix...ook goedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ga jij me helpen douchen dan ??? enne vergeet je zweepje niet, snik snif ik wil niet met de zweep krijgen maar ja... jij had andere plannen
je hebt helemaal gelijk....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dan kan je de mijne ook wel shakenvoor wat hoort wat hé
neee niet terug leggen ik heb er recht opquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:26 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Ja, ik ga je helpen...geen goed idee...lijkt je het nix...ook goed
legt zweepje terug.....
moet ik je weer terug in de kast zetten.........quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
neee niet terug leggen ik heb er recht opghehehe
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:50 schreef Sannetie het volgende:
[..]
moet ik je weer terug in de kast zetten.........![]()
![]()
![]()
![]()
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
hehe zou je het echt de hele dag uithouden, achter elkaar sexen? Idee lijkt me heerlijk maar de prakltische uitvoering kan nog wel eens lastig wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:09 schreef Sannetie het volgende:
zeg gewoneman..heb je vakantie of werk je niet..dat je gaat fietsen enzo?
tjeemig ..niet werken.....dan zou je de hele dag kunen sexen gewoon....dat is now echt een top idee...als zeg ik het zelf ..lekker hoor![]()
![]()
ps. dat is uiteraard als mn partner er ook is....ROFL
De hele dag elkaar gek maken....neuken gewoon vanalles doen wat er mee te maken heeftquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:16 schreef Grollie het volgende:
[..]
hehe zou je het echt de hele dag uithouden, achter elkaar sexen? Idee lijkt me heerlijk maar de prakltische uitvoering kan nog wel eens lastig worden![]()
1331quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:29 schreef coz het volgende:
zit nog ff de 1221 te halen en dan..
nope ik zit in de ziektewet... geloof me is niet leuk zeker niet aangezien ik er al 9,5 maand in zit. binnenkort naar de specialist en dan weet ik of ik een uitkering aan mag vragen (mag mijn werk niet meer doen en heb medische beperkingen) of in de ZW blijf... dus als je wilt ruilen hoor ik het graag!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:09 schreef Sannetie het volgende:
zeg gewoneman..heb je vakantie of werk je niet..dat je gaat fietsen enzo?
tjeemig ..niet werken.....dan zou je de hele dag kunen sexen gewoon....dat is now echt een top idee...als zeg ik het zelf ..lekker hoor![]()
![]()
ps. dat is uiteraard als mn partner er ook is....ROFL
http://fotoboek.fok.nl/grolliequote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:19 schreef Sannetie het volgende:
zeg grollie waar vind ik die foto's van jouw?
* Sannetie gaat in een hoekje zich dood zittenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nope ik zit in de ziektewet... geloof me is niet leuk zeker niet aangezien ik er al 9,5 maand in zit. binnenkort naar de specialist en dan weet ik of ik een uitkering aan mag vragen (mag mijn werk niet meer doen en heb medische beperkingen) of in de ZW blijf... dus als je wilt ruilen hoor ik het graag!!!
hoeft niet hoor kon je niet weten... maar ik kan hieruit concluderen dat je niet wilt ruilen ?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:38 schreef Sannetie het volgende:
[..]
sannetie gaat in een hoekje zich dood zitten![]()
Dat lijkt me een hele goede invulling van een vakantie Jummiequote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:19 schreef Sannetie het volgende:
[..]
De hele dag elkaar gek maken....neuken gewoon vanalles doen wat er mee te maken heeft
![]()
![]()
nee toch niet..het klonk wel aantrekkelijk thuis zijn de hele dag sexen...maar niet op die manierquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoeft niet hoor kon je niet weten... maar ik kan hieruit concluderen dat je niet wilt ruilen ?![]()
ckurs maar heb ook andere forums en spel sites enzo waar ik regelmatig rondhangquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:41 schreef Sannetie het volgende:
[..]
nee toch niet..het klonk wel aantrekkelijk thuis zijn de hele dag sexen...maar niet op die manier![]()
wel balen voor je zeg...je bent dan echt wel blij dat je kan fokken!!!![]()
ja je moet toch wat...man alleen...af een toe een exxiequote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ckurs maar heb ook andere forums en spel sites enzo waar ik regelmatig rondhang![]()
je bent wel een poepie hoor!! echt liefquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:36 schreef Grollie het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/grollie
daar kun je ze vinden..
uhhh thanks ??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:55 schreef Sannetie het volgende:
[..]
je bent wel een poepie hoor!! echt lief![]()
Hoe weet je nu of hij lief is? Kun je dat zien?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:55 schreef Sannetie het volgende:
[..]
je bent wel een poepie hoor!! echt lief![]()
pssst. fotoboek... psssstquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoe weet je nu of hij lief is? Kun je dat zien?
Ja, ik open even een tweede deel.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:38 schreef Copycat het volgende:
Vindt jij het ook zo jammer, Fuif, dat het baasneuktopic vol is?
Pssst, snap ik. Dat bedoelde ik juist, aan de hand van een foto kun je niet zien of iemand lief is... DUHUH!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
pssst. fotoboek... psssst
trouwens.. fd, ken je BSB??
neej! BSB = bansheeboyquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Pssst, snap ik. Dat bedoelde ik juist, aan de hand van een foto kun je niet zien of iemand lief is... DUHUH!
En nee, wie of wat is BSB? Bedoel je niet SBS?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:21 schreef FuifDuif het volgende:
Rustig maar hoor GewoneMan, ik was niet de hort op vanavond en ik lag ook niet te ketsen. Ik heb wederom de schitterende film Left Luggage gekeken vanavond.
moet weer ff wennen aan je poos niet meer gezienquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:44 schreef FuifDuif het volgende:
Wat is er?
Ja hoor, en met jou? Al naar de biecht geweest?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:02 schreef GewoneMan het volgende:
moet weer ff wennen aan je poos niet meer gezienalles goed?
morrie fuif. alles bien op deze goddelijke zaterdag. HOLLAND!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja hoor, en met jou? Al naar de biecht geweest?
Met mij is alles okayo. Met jou? Inderdaad, vanavond voetbal.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:39 schreef zoalshetis het volgende:
morrie fuif. alles bien op deze goddelijke zaterdag. HOLLAND!
met mij ook alles kits. straks even een paar uurtjes werken en dan gaat het bier open.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Met mij is alles okayo. Met jou? Inderdaad, vanavond voetbal.
vandaag van 11 tot een uur of 5 denk ik en morgen hetzelfde. geen theater, wel een belangrijke deadline.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:02 schreef Twinky het volgende:
ik ben nu al drie dagen achter elkaar van 's ochtends 8 tot 's nachts 2 uur bezig voor een theaterproductie. ben dus kapot, maar vandaag hoef ik pas om 1 uur te beginnen. en jullie?
Gaan we slaan naar de baas????????????????????quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:05 schreef GewoneMan het volgende:
ik ben erweer
*** kijkt doompjuh ondeugend aan *** en geeft dr 2 speelse plaagjes op dr kont *** petsssssssss *** *** petsssssssss *** en daar moet je het (voorlopig) mee doen
nee ze zijn opquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:14 schreef Twinky het volgende:
aha. waar zullen we het eens over hebben. heeft iemand nog een perenijsje voor mij?
meer hebben ??? je weet wat ik heb gezegd he! dat moet je verdienenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Gaan we slaan naar de baas????????????????????![]()
![]()
Tssssssssss, dat kan niet hoor(vertaling, geef me meer!!!!).
Goedemorgen mensen trouwens, kom net mijn bedje uit rollen, ben weereens kindloos, die is weer varen, volgens mij is het mijn schoonouders wel bevallen met hem de vorige keer, want ze zijn nu met de boot op vakantie en hebben hun route langs onze woonplaats(nou ja er in de buurt) gelegt zodat de kleine een weekend mee kon.
Vanavond parenclub avond, maar ik weet nog niet waar we heen moeten gaan, keuze's keuze's....
Heeft iemand nog een leuke suggestie???????
heb zn laaste gekregen...zomaar...HIHIHIquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee ze zijn op![]()
niet liegen jij :') morguh middag sannetiequote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:59 schreef Sannetie het volgende:
[..]
heb zn laaste gekregen...zomaar...HIHIHI![]()
goeiemiddag deze middag GewoneMan..en hebben we ons nog kunnen "vermaken" gisterenavond? of was het net als mij ouderwets "handwerk"...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
niet liegen jijmorguh middag sannetie
![]()
handwerkquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:05 schreef Sannetie het volgende:
[..]
goeiemiddag deze middag GewoneMan..en hebben we ons nog kunnen "vermaken" gisterenavond? of was het net als mij ouderwets "handwerk"...![]()
![]()
najaa...is beter dan heeeeelmaaaal nix...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
handwerk![]()
das waar maar prevereer toch een echte beurtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:08 schreef Sannetie het volgende:
[..]
najaa...is beter dan heeeeelmaaaal nix...![]()
![]()
* Sannetie knikt hevig met haar red hedquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
das waar maar prevereer toch een echte beurt![]()
waneer zijn je 2 maand om ???quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:14 schreef Sannetie het volgende:
[..]
sannetie knikt hevig met haar red hed
* Sannetie kan niet meer stoppen met knikken...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
waneer zijn je 2 maand om ???![]()
![]()
![]()
doeiiiii...fijn weekend....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:20 schreef GewoneMan het volgende:
maare ik moet ff shoppen![]()
tjeemig dat doe je rapp...oow ja je bent geen vrouw he...die komt onderweg nog meer winkeltjes tegen..LOLquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:02 schreef GewoneMan het volgende:
ben er weer
gewoon ff de supermarkt in hoor... maare shoppen doe ik ook nooit lang over simpel weg omdat ik het een noodzakelijk kwaad vind, voorbeeld ik moest laatst schoenen hebben 1e de beste winkel in hup die zijn mooi passen ja zitten goed ff lopen mooi prima kassa afrekenen en pleituhquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tjeemig dat doe je rapp...oow ja je bent geen vrouw he...die komt onderweg nog meer winkeltjes tegen..LOL
ja dan richting de kassa..oww die zijn ook leuk..ff passen...nee die zijn toch wel duur...ff kijke of ze ergens anders goedkoper zijn...tja je bent nederlander en vrouw of je bent ut niet..LOLquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
gewoon ff de supermarkt in hoor... maare shoppen doe ik ook nooit lang over simpel weg omdat ik het een noodzakelijk kwaad vind, voorbeeld ik moest laatst schoenen hebben 1e de beste winkel in hup die zijn mooi passen ja zitten goed ff lopen mooi prima kassa afrekenen en pleituh![]()
totale tijd minder dan 5 min.![]()
ik deel zelf de ervaring dat vrouwen het goedkoopste zoeken niet echtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:28 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja dan richting de kassa..oww die zijn ook leuk..ff passen...nee die zijn toch wel duur...ff kijke of ze ergens anders goedkoper zijn...tja je bent nederlander en vrouw of je bent ut niet..LOL
ben aan het lijnenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:05 schreef Leintjeuh het volgende:
*dikke knuf geeft*
perenijsje misschien?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:13 schreef Leintjeuh het volgende:
je bent liev
en perenijsjes, dat is alleen fruit met water, daar word je nie dik van.Tis geen magnum hoor
jaja goed hequote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:17 schreef Leintjeuh het volgende:oew je bloost! Hahahahaha
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:23 schreef GewoneMan het volgende:
jaja goed he![]()
ik wacht overigens al vanaf de 1e op het keldertjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]blosje staat sommige mensen heel goed
:') je verlaat me ook alquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Anyway, trusten![]()
zo scoor je geen punten héquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:28 schreef Leintjeuh het volgende:
kussie trug eenzame man
doet een poging om doompjuh een flink portie billenkoek te geven maar bedenkt zich op het laatste moment...quote:Op zondag 20 juni 2004 12:51 schreef erodome het volgende:
Goedemorgen mensen!!!!!!!!
zozo goed bezigquote:Op zondag 20 juni 2004 13:27 schreef erodome het volgende:
Billenkoek??????
Mijn billen zijn nog gevoelig van gisteren joh
Ja heb lekker geslapen, de vogeltjes hadden hun ochtendliedjes al gezongen toen ik ging slapen en dan is tot in de middag slapen wel even fijn.
Zo even het wasje voor mijn schoonmoeder in de wasdroger gooien, dan is die straks ook weer blij..
ja hoor ik heb het overleeftquote:Op zondag 20 juni 2004 15:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemiddag allen!
GewoneMan, al over je verlatingsdip van gister heen?![]()
![]()
Respectloze.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
gloeiende kom ik er nu achter dat het vaderdag isbeetje laat maare toch maar ff op bezoek gaan dan ... doeiiiiii
![]()
Nee jij bent een respectvol wezen wil je zeggenquote:Op zondag 20 juni 2004 16:56 schreef FuifDuif het volgende:
Respectloze.
wat een onzin dit is de 1e keer dat ik het vergeten ben in mijn hele leven (ben nu 31) het is gewoon zo dat ik er niks (bewust) van heb meegekregen... tja dat is merkwaardig maar blijkbaar niet onmogelijk, ben alsnog langs geweest bij m`n vader zonder smoes en met een kado (geimproviseerd) dus geen kwestie van wel of geen respect want ik respecteer mijn ouders absoluut!quote:Op zondag 20 juni 2004 16:56 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Respectloze.
quote:Op zondag 20 juni 2004 18:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee jij bent een respectvol wezen wil je zeggen
dubbelquote:Op zondag 20 juni 2004 18:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zo leuk was ie nou ook weer niet..."jij-bakken"quote:Op zondag 20 juni 2004 18:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoe bedoel je "stille hint" zaten er geen kortings bonnetjes bij voor luiers? LOLquote:Op zondag 20 juni 2004 20:06 schreef dafjedaf het volgende:
Ik vertel het mn moeder nooit meer als ik ga verhuizen. Wat de hel moet ik nou met een 8-delig badkamergarnituur (inclusief tandenborstelhouder, maar ik poets electrisch), 38 tupperware bakjes en een 32-delige bestekset, in mn eentje....![]()
word vast een interrressaant topic....quote:Op zondag 20 juni 2004 20:17 schreef dafjedaf het volgende:
Die tupperware dingen passen nietv eens in mn keukenkastjes, laat staan in mn koelkast
En de dingen die ik echt nog moet hebben zaten er niet bij... Wacht, ik open er een topic over![]()
slaap lekker! ik hoop dat je een droom krijgt die je duidelijk maakt dat je niet beter wordt met het afzeiken of copieren van iemand.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:57 schreef GewoneMan het volgende:
hallootjes allemaal ik ben er weer![]()
pardon ??? wie zeik ik af en wie copieer ik ???quote:Op maandag 21 juni 2004 00:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
slaap lekker! ik hoop dat je een droom krijgt die je duidelijk maakt dat je niet beter wordt met het afzeiken of copieren van iemand.
fuifduif en het begint irri te worden. phill...je hebt hem nu niet meer nodig om popi te blijvenquote:Op maandag 21 juni 2004 00:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
pardon ??? wie zeik ik af en wie copieer ik ???
toon mij 1 post waar ik fuifduif treiter of wat dan ook NADAT ik heb gezegd het niet meer te doen. ik heb hem nooit nodig gehad om popi te zijn cq worden heb daar namelijk geen behoefte aan, ik ben gewoon mezelf en vergeet niet dat je me geen phil meer zou noemen of is jouw woord niks waard ? daarnaast stuurt FD er vaak zelf naartoe maar daar hoor ik je niet over tevens ben ik de enige die er door jou op aangesproken wordt...quote:Op maandag 21 juni 2004 00:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
fuifduif en het begint irri te worden. phill...je hebt hem nu niet meer nodig om popi te blijven
ik zeg mijn eigen zegje en dat heeft dus niks met dafjedaf te maken, ik heb haar been nog nooit "bereden" ik voer geen kruistocht tegen jou maar reageer soms op je posts die alles behalve onschuldig zijn! en het heeft me niks opgeleverd en dat hoeft ook niet daar ben ik niet op uit...quote:Op maandag 21 juni 2004 00:48 schreef FuifDuif het volgende:
Dank je zoalshetis voor het opkomen voor mijn nederig persoon. Het is inderdaad zo dat GewoneMan mijn in den beginne als opstapje heeft gebruikt voor persoonlijk gewin en wel een gewin in de vorm van respect en aanzien. Ik kan mijn nog goed herinneren hoe hij het been van dafjedaf bleef berijden tijdens haar kruistocht tegen mij.
GewoneMan, wat heeft het je opgeleverd? Een paar blauwe ballen.
thnx... ik vatte hem zelf ook al nietquote:Op maandag 21 juni 2004 00:59 schreef dafjedaf het volgende:
Apart, daar heb ik helemaal niks van gemerkt en ik kom hier toch best vaak
Of is dit puberaal avatar-geneuzel?
ik ga mij NIET verontschuldigen als ik niet fout ben geweest...quote:Op maandag 21 juni 2004 01:07 schreef FuifDuif het volgende:
dafjedaf en GewoneMan, ik eis een verontschuldiging.
Veel schuldigen ontkennen hun misdaden...quote:Op maandag 21 juni 2004 01:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ga mij NIET verontschuldigen als ik niet fout ben geweest...![]()
ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op maandag 21 juni 2004 01:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Veel schuldigen ontkennen hun misdaden...
Argggghhhh!quote:Op maandag 21 juni 2004 01:49 schreef GewoneMan het volgende:
ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is![]()
lastig hé iets bewijzen dat niet gebeurd isquote:Op maandag 21 juni 2004 01:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Argggghhhh!
ga je mee douchen san ???quote:Op maandag 21 juni 2004 12:11 schreef Sannetie het volgende:
goeiemiddag deze warme middag....![]()
* Sannetie rent uitkledend naar de badkamer....quote:Op maandag 21 juni 2004 12:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ga je mee douchen san ???![]()
zeept sannetie helemaal in tijdens het "inspecteren"quote:Op maandag 21 juni 2004 12:40 schreef Sannetie het volgende:
[..]
rent uitkledend naar de badkamer....![]()
geen enkel gaatje overslaan....quote:Op maandag 21 juni 2004 13:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zeept sannetie helemaal in tijdens het "inspecteren"
ik zou niet durvenquote:Op maandag 21 juni 2004 13:10 schreef Sannetie het volgende:
[..]
geen enkel gaatje overslaan....![]()
oww gelukkig dan maar...je wilt toch niet dat sannetie ff naar de kast looptquote:Op maandag 21 juni 2004 13:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik zou niet durven![]()
ligt eraan wat je gaat doen ?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:25 schreef Sannetie het volgende:
[..]
oww gelukkig dan maar...je wilt toch niet dat sannetie ff naar de kast loopt
dat weet je dondersgoed....wat ik ga doen....quote:Op maandag 21 juni 2004 13:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ligt eraan wat je gaat doen ?
ehhh toch niet me terug zetten in de kast hé ???quote:Op maandag 21 juni 2004 13:30 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat weet je dondersgoed....wat ik ga doen....![]()
neeeee...absolut niet..na wat ik net gelezen heb..ga je noooooiiiit meer terug de kast in.....quote:Op maandag 21 juni 2004 13:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ehhh toch niet me terug zetten in de kast hé ???![]()
ehhh na wat precies ??? enne die foto kan geregeld worden, mail mij maar een fotoquote:Op maandag 21 juni 2004 13:38 schreef Sannetie het volgende:
[..]
neeeee...absolut niet..na wat ik net gelezen heb..ga je noooooiiiit meer terug de kast in.....![]()
![]()
snotver...zou toch wel een fototje van je willen zien zeggg![]()
tja maar weet je wat het is doompjuh ik deed helemaal niks en wordt gewoon afgebrand om NIX daarnaast noemt FD me een respectloze en dat triggerd dan een reactie hé... ik kan prima en NORMAAL op FD reageren maar vaak lokt hij het zelf uit, ik ben niet de enige die moeite heeft met FD en dat mag de boeken in gaan als de understatement van de eeuw...quote:Op maandag 21 juni 2004 13:56 schreef erodome het volgende:
Gewoneman, dafjedaf en fuifduif, wat nu als jullie elkaar gewoon eens een tijdje negeren, niet meer reageren op elkaars teksten dus...
Dan kan de boel wat afkoelen en kunnen jullie misschien straks als normale mensen met elkaar omgaan...
Dat zou best prettig zijn denk ik...
sluit me aan bij dafjedafquote:Op maandag 21 juni 2004 14:02 schreef dafjedaf het volgende:
Ik snap echt niet waar het over gaat, volgens mij begint FD gewoon excuses te eisen om zo een nieuwe rel te starten... Dus als FD nou even zegt wat ik dan verkeerd heb gedaan, schudden we handjes en doen we daarna aardig.
m`n mailtje nog ontvangen ?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:10 schreef dafjedaf het volgende:
Suf gezeik ook steeds, met die excuuschristen... Goedenmiddag GewoneMan!
na de beschrijving van je zelf...quote:Op maandag 21 juni 2004 13:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ehhh na wat precies ??? enne die foto kan geregeld worden, mail mij maar een foto![]()
euhmm okquote:Op maandag 21 juni 2004 14:12 schreef Sannetie het volgende:
[..]
na de beschrijving van je zelf...![]()
![]()
ja sorry..ik val now eenmaal op lange..iets wat grotere mannen...kan er nix aan doen..is gewoon lekkurrrquote:Op maandag 21 juni 2004 14:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
euhmm ok
hallo..quote:Op maandag 21 juni 2004 14:39 schreef purplerose het volgende:
Zal ik dan maar ff helpen met mijn aandeel?
goeiemiddag!!!
heej hallo ik herken je avatar uit sexblunders LOL... middagquote:Op maandag 21 juni 2004 14:39 schreef purplerose het volgende:
Zal ik dan maar ff helpen met mijn aandeel?
goeiemiddag!!!
arme ziel... maar je weet wat ze zeggen hé sjit happensquote:Op maandag 21 juni 2004 14:52 schreef purplerose het volgende:
heheheheeh...
het zal ook altijd in me geheugen gegrift blijven staan
ik had een sexloos weekendquote:Op maandag 21 juni 2004 14:53 schreef purplerose het volgende:
Alles trouwens flex met iedereen?
ik ben nog beetje aan het bijkomen van het weekend (die overigens zonder blunders is verlopen)
ha..ik nietquote:Op maandag 21 juni 2004 14:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik had een sexloos weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag ook in de krant (touche)quote:Op maandag 21 juni 2004 14:57 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ha..ik niet![]()
tuurlijk wel maar dat telt niet mee... dat is bittere noodzaak niet meer niet minderquote:Op maandag 21 juni 2004 14:58 schreef purplerose het volgende:
sometimes sjit even hits the fan (and we dont want that now do we)
sexloze weekenden...hmmm...ja die heb ik ook wel eens.
Ook nie met jezelf gespeeld?
he rustig jij he...gewone man....quote:Op maandag 21 juni 2004 14:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mag ook in de krant (touche)![]()
wat wou je eraan doen danquote:Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef Sannetie het volgende:
[..]
he rustig jij he...gewone man....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |