Een zo'n strip hang ik wel op, ik kan de twee messen die ik hou erwel tegen aan plakken... Maar de andere twee?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:17 schreef Rapid het volgende:
Ik dacht gisteren nog van hee ik ga zo'n magnetische strip kopen
Afwasborstel gaan wel op toch?
Wat is een klapvoet? Lijkt het op een klapschaats?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:17 schreef Bioslock het volgende:
Gooi er mee naar wispelturige blonde christenen met een klapvoet.
Ik woon bovenopquote:Op zondag 20 juni 2004 20:20 schreef Gerdo het volgende:
Die pollepels zou ik bewaren voor een kinky avontuur met je nieuwe boven buurman trouwens!.
En de rubberen ringen van die haakjes dan ook ja!quote:Op zondag 20 juni 2004 20:20 schreef Gerdo het volgende:
Die pollepels zou ik bewaren voor een kinky avontuur met je nieuwe boven buurman trouwens!.
Terug brengen naar de Ikea?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Een zo'n strip hang ik wel op, ik kan de twee messen die ik hou erwel tegen aan plakken... Maar de andere twee?
En ja afwasborstels gaan wel op.... Maar ik dacht, voor de echte mcguyvers
Gedeeltelijke tot algehele verlamming van de kuit zenuw (= nervus peronéus) die van het ruggenmerg naar de kuitspieren loopt.quote:Op zondag 20 juni 2004 20:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wat is een klapvoet? Lijkt het op een klapschaats?
Misschien kun je vrienden, kennissen en familie blij maken?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik woon bovenop![]()
Ik kan er wel een bewaren en aan mn vriend geven.... Nu de andere 7 nog.... Hm.
Terug brengen valt buiten de policy.quote:Op zondag 20 juni 2004 20:22 schreef Rapid het volgende:
Terug brengen naar de Ikea?
Ik wilde mn sleutels aan die strip hangen, misschien een idee.
Of andere materialen gemaakt van ijzer/metaal, weet ik veel wat eraan blijft kleven?
Dankje, Bioslockquote:Op zondag 20 juni 2004 20:22 schreef Bioslock het volgende:
*verhaal*
Het is dat het buiten de policy valt, anders kreeg je een tupperwarebakje van mequote:Op zondag 20 juni 2004 20:25 schreef Bioslock het volgende:
Ja.
Ophangen in je schuur en hang er schroefjes aanquote:Op zondag 20 juni 2004 20:24 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Terug brengen valt buiten de policy.
Sleutels vind ik een super ideeNu nog maar 1
Wat grof.quote:Op zondag 20 juni 2004 20:26 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Het is dat het buiten de policy valt, anders kreeg je een tupperwarebakje van me![]()
wat zeg ik nou over niet mn appartement uit?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Leger des Heils? Weggeefwinkel? Kringloopwinkel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |