Ik heb geen @fok adres. Ik heb er weinig interesse in, ik heb er dan ook niet om gevraagd. Mijn @home adres is goed genoeg.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:00 schreef robh het volgende:
Heb jij geen @fok adres Sidekick? Zijn ze op??
7 juni is mijn proeftijd afgelopen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:01 schreef du_ke het volgende:
Hij is te laat. Of zit ie nog in z'n proeftijd?
Ah.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb geen @fok adres. Ik heb er weinig interesse in, ik heb er dan ook niet om gevraagd. Mijn @home adres is goed genoeg.
Daarom juist.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:36 schreef robh het volgende:
[..]
Ah.
Toch is het wel handig hoor. Voor de automatisten zeg maar, mod+@fok = mail
Tegendraads? Een nieuw woord voor abnormaal?quote:Maar ja, jij bent altijd al wat tegendraads geweest natuurlijk.
Ik heb het topic in NWS niet gezien.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:59 schreef freako het volgende:
Kamer wil celstraf van 30 jaar invoeren
Waarom schop je dat topic nou weer omhoog Sidekick? In NWS staat er al een..
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:11 schreef Sidekick het volgende:
Offtopic posts verwijderd.
Ja klopt, maar ik vind het niet erg als er een discussie wordt gehouden over de waarde van een stem, of hoeveel waarde iemand zijn eigen stem geeft.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:25 schreef NewOrder het volgende:
Het topic "Voor welk bedrag verkoop jij je stemrecht?" lijkt mij nogal omstreden, aangezien het verkopen van je stem bij wet verboden is.
Deze argumentatie slaat weer nergens op, zet zoals het gebash in het topic. Doe toch normaal man.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:09 schreef pberends het volgende:
De typerende domheid van Camiel Eurlings
Sinds wanneer telt AIVD-informatie niet mee op Fok? Omdat het niet in rechtzaken tegen terroristen gehouden mag worden? Dit riekt naar banden tussen Al-Qaida en POL-moderators.
Ik bel verdomme de AIVD ervoor op, zij doen onderzoek en nog geloof je het niet. Je lijkt wel een corrupte ambtenaar van het ministerie van Justitie!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Deze argumentatie slaat weer nergens op, zet zoals het gebash in het topic. Doe toch normaal man.
Wat zeggen ze bij de aivd over Sidekick?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik bel verdomme de AIVD ervoor op, zij doen onderzoek en nog geloof je het niet. Je lijkt wel een corrupte ambtenaar van het ministerie van Justitie!![]()
Laast had ik ook een lijntje met George Tennetquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:15 schreef pberends het volgende:
Ik bel verdomme de AIVD ervoor op, zij doen onderzoek en nog geloof je het niet. Je lijkt wel een corrupte ambtenaar van het ministerie van Justitie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |