moet je ff iemand lief aankijken die een mediapaspoort ofzo heeftquote:Op zondag 30 mei 2004 15:13 schreef BVO het volgende:
Ik wil nog een klein plaatje van de volgende stellen hebben:
Jef & Sylvia
Frits & Martine
Robert & Laura
Nick & Charlie
Ludo & Bowien
Stefano & Yasmin
Julian & Jessica
Robin & Annemiek
Arnie & Linda
Het liefst van hetzelfde formaat als die 7 uit het vorige topic.
vertel, vertel..maar niet te snelquote:Op zondag 30 mei 2004 15:17 schreef BVO het volgende:
Ik heb een manier gevonden om erin te komen.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/catchandmatch/fotoboek/liefdesfotos.xml?hmgmenu_group=1quote:Op zondag 30 mei 2004 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
vertel, vertel..maar niet te snel
we schrijven mee
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/g(...).xml?hmgmenu_group=1
en dan steeds wat aan de titel veranderen.
Hahahaquote:Op zondag 30 mei 2004 15:19 schreef Bupatih het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)okalikewedstrijd.xml
Haha Dizer.....kun je meedoen als Dennis![]()
Als je nog wil stemmen in de derde ronde van het tournament, moet je dat voor vanavond doen.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:23 schreef Riann het volgende:
*terugvindpost*
Wat is er mis met : 'A Child For A Child' ?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:28 schreef Dada het volgende:
Wat is er nou in Godsnaam mis met "Een kind voor een kind"?
Nou kijk jullie weten dat ik engels niet fijn vind. Maar "a child for a child" klinkt toch voor geen meter? Of wou jij zeggen van wel?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:35 schreef dunn0w het volgende:
Wat is er mis met : 'A Child For A Child' ?
Ok...A Son for a Son..klinkt beter.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou kijk jullie weten dat ik engels niet fijn vind. Maar "a child for a child" klinkt toch voor geen meter? Of wou jij zeggen van wel?
"A child for a child" verwijst naar "A son for a son"Ja...ik denk wel na over de titelsquote:Op zondag 30 mei 2004 15:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou kijk jullie weten dat ik engels niet fijn vind. Maar "a child for a child" klinkt toch voor geen meter? Of wou jij zeggen van wel?
Het is toch ook 'a son for a son'quote:Op zondag 30 mei 2004 15:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Bij nader inzien... vind ik de TT toch wel oke....quote:Op zondag 30 mei 2004 15:41 schreef Bupatih het volgende:
En "A child for a child" kun je op 2 manieren opvatten
Martine --> Stefano
dus
Ludo --> Sjors
maar ook:
Ludo --> Amy (door die medicijnen)
dus
Isabella --> Nina
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Bij nader inzien... vind ik de TT toch wel oke....
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
offtopic- BERT!!ga ik vrijdag heen
tevens tvp
Thnx, ik ben gelijk wegquote:Op zondag 30 mei 2004 16:13 schreef Kimmster het volgende:
Voor de liefhebbers :
Fajah Lourens bij Play op TMF.
Hoe denk je dat ik anders er steeds inkom. Gewoon bij Google™ op GTST zoeken. En dan de results van de gtst website openen en via daar doorbladeren. Dat mediapaspoort is zóóóó slecht beveiligdquote:Op zondag 30 mei 2004 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/g(...).xml?hmgmenu_group=1
en dan steeds wat aan de titel veranderen.
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:19 schreef Bupatih het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)okalikewedstrijd.xml
Haha Dizer.....kun je meedoen als Dennis![]()
Ga blowen sukkenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:37 schreef _bigmac_ het volgende:
IK EIS NINA IN DE OPENINGS POST!
Ga orgineel doenquote:Op zondag 30 mei 2004 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga blowen sukken
Hij was alleen.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:11 schreef BVO het volgende:
Met wie was dat?
Jezus Christus bigmac wat schrijf jij onduidelijk. Echt een hele nieuwe taal. Je moet hem ontcijferen.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:12 schreef _bigmac_ het volgende:
Hij was alleen.
Hij was er net achter dat hij het effeckt was als een vader zijn dochter zwanger maakt![]()
Gind die van WAAR HOOR IK DAN!!!!!!!!!!!!!!
gind moet ging zijn duhquote:Op zondag 30 mei 2004 18:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Jezus Christus bigmac wat schrijf jij onduidelijk. Echt een hele nieuwe taal. Je moet hem ontcijferen.
Vrijdag was het ook al.... totaal niet-boeind.. echt het interview niveau van TMF.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:13 schreef Kimmster het volgende:
Voor de liefhebbers :
Fajah Lourens bij Play op TMF.
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:50 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
gind moet ging zijn duh
*Zucht*quote:Op zondag 30 mei 2004 18:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Jezus Christus bigmac wat schrijf jij onduidelijk. Echt een hele nieuwe taal. Je moet hem ontcijferen.
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:04 schreef Svensational het volgende:
[..]Jij denkt dat het nu begrijpelijker is geworden???
Als je zo een grote bek hebt, doe het dan ook goedquote:Op zondag 30 mei 2004 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga blowen sukkenl
Mijn hoofd voelt alsof dit mee gebeurtquote:Op zondag 30 mei 2004 20:54 schreef BVO het volgende:
Heeft Dizertje een beetje teveel gedronken?.
Bij mij was tenminste nog duidelijk dat de n een l moest zijnquote:Op zondag 30 mei 2004 20:50 schreef Dizer het volgende:
Als je zo een grote bek hebt, doe het dan ook goed
Hier nog één... Waarom heb ik toch altijd het gevoel dat ik op zaterdag lééf, terwijl ik me op zondag meer dood dan levend voel?!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:59 schreef Dizer het volgende:
Mijn hoofd voelt alsof dit mee gebeurt
*voelt een band ontstaan*quote:Op zondag 30 mei 2004 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hier nog één... Waarom heb ik toch altijd het gevoel dat ik op zaterdag lééf, terwijl ik me op zondag meer dood dan levend voel?!
En als ze bij gtst zoveel zuipen, waarom hebben zíj dan bijna nooit een kater.....??
Life isn't fair... ja ik lul graag Engels *zucht*![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:13 schreef Dizer het volgende:
*voelt een band ontstaan*
vanacht aan de wijn, nu aan de druiven (als avondeten, lekker tijdstip ook...)quote:Ik denk dus precies hetzelfde. Zaterdag avond leef ik, zondag ben ik dood
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:44 schreef RealStevi0w het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)llery/2bas_90x90.jpg
Oooow die had echt een major kater!!! Dennis was echt gewoon van de wereld. Niet normaal!!!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:29 schreef babette21 het volgende:
Dennis had trouwens wel 'n fijne kater toen die dag dat Paskwal onderaan die trap lag...
Zou ik juist weer ineens verrassend helder én blij van kunnen worden!!
bier, rosé en wodka waren ook oke.... maar daarna weer terug naar 't bier was errug dom van babetje....
En nu genoeg over de drank (wat moeten alle jeugdige fokkers wel niet van ons denken?!).... kga pitten....
het verbaasde me dat Nick niet bezweek onder het gewicht, ik vind em zo klein, veelste grote kop ook verderquote:
Zelfmoord....quote:Op maandag 31 mei 2004 15:35 schreef wizarddragon het volgende:
Kheb eigenlijk GTST maanden gemist. Hoe is Paskwelle doodgegaan?
Serieus? LOL, maar eigenlijk had ik zoiets al verwacht.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zelfmoord....
Nee, Robin (dat mongole broertje van Benjamin) heeft haar vermoord met een stofzuigerslang.
Ja het is echt waar...
wat?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:58 schreef dunn0w het volgende:
Gifmoorden uit de 20e eeuw ... ik ben benieuwd.
Rode Rus?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:03 schreef BVO het volgende:
Dat was het boek dat die RR aan het lezen was.
Ja..quote:Op maandag 31 mei 2004 17:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Rode Rus?
EPG - vind ik een betere benaming.
heel goed..! hoe wist je dat?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja...
EPG?...evil....nog iets..
.
Oh, op die fietsquote:Op maandag 31 mei 2004 17:03 schreef BVO het volgende:
Dat was het boek dat die RR aan het lezen was.
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:14 schreef babette21 het volgende:
Evil Party Girl?!?!
oh nee.... Evil Psycho Girl!!!!!!
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:17 schreef dunn0w het volgende:
Heel goed.... die MOEST jij wel weten...
.
Valt mee hoor... ben niet zo'n feestbeest eigenlijk.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:15 schreef Bupatih het volgende:
EPG = Evelien Party Girl
Nee, sorryquote:Op maandag 31 mei 2004 18:35 schreef Vivi het volgende:
Isabella moet opzouten, ze speelt altijd hetzelfde en dat word saai. Ook dat zg enge muziekje wat je altijd hoort als zij in beeld komt om je eraan te herinneren dat zij de psychopaat van de serie is irriteert mij.
En kan iemand mij vertellen waarom Sjors altijd kijkt alsof ze net in haar broek gepoept heeft?
Sjors in haar broek poepen? Das niks voor Sjors hoor, zij is namelijk een keurig meisje en keurige meisjes poepen niet...................................in hun broekquote:Op maandag 31 mei 2004 18:35 schreef Vivi het volgende:
Isabella moet opzouten, ze speelt altijd hetzelfde en dat word saai. Ook dat zg enge muziekje wat je altijd hoort als zij in beeld komt om je eraan te herinneren dat zij de psychopaat van de serie is irriteert mij.
En kan iemand mij vertellen waarom Sjors altijd kijkt alsof ze net in haar broek gepoept heeft?
Hoop dat ze het zelf is.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:36 schreef babette21 het volgende:
Isabella was net te gast op Yorin FM, ze zei dat er tenminste 1 dode gaat vallen met de zomercliff... maar 't kunnen er ook 'n heleboel zijn.....
Ninaquote:Op maandag 31 mei 2004 20:36 schreef babette21 het volgende:
Isabella was net te gast op Yorin FM, ze zei dat er tenminste 1 dode gaat vallen met de zomercliff... maar 't kunnen er ook 'n heleboel zijn.....
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nina [afbeelding]
Trouwens, wat is Milan een eikel zeg!!!
Nu ik er weer over denk, vind ik die Rus toch best wel cool
Ze acteert wel erg goed zeg!!!
Nina moet blijven levenquote:Op maandag 31 mei 2004 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nina [afbeelding]
Wat voegt ze dan toe aan GTST?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:50 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nina moet blijven leven![]()
Ze is het kind van Ludo en Janine.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat voegt ze dan toe aan GTST?.
Goedzo.. nu ken ik je weer!quote:Op maandag 31 mei 2004 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nina [afbeelding]
Dat is geen antwoord op me vraag he..quote:Op maandag 31 mei 2004 20:52 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ze is het kind van Ludo en Janine.
Waarom moet ik dat nu weer missen... ik luiser keivaak YorinFM.. maar......vanmiddag ff niet...quote:Op maandag 31 mei 2004 20:36 schreef babette21 het volgende:
nope..sorryquote:Op maandag 31 mei 2004 20:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Weet niemand het???![]()
Hij is leuk he?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG I love this smiley!!!
Was dat niet iets van Franz Ferdinand met Matinee ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Weet niemand het???![]()
Die ene zal Martine wel zijn ? Ze gaf vorig jaar aan 1 seizoen te blijven, en dat het haar wel wat leek als Martine nu dood zou gaan... natuurlijk kan het ook iemand anders zijn...quote:Op maandag 31 mei 2004 20:36 schreef babette21 het volgende:
In de aflevering van vandaag???quote:Op maandag 31 mei 2004 20:59 schreef ZOWIEE het volgende:
Weet niemand het???![]()
volgens mij was het juist bekend geworden dat Martine een jaar langer blijft?!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:25 schreef DaMart het volgende:
Die ene zal Martine wel zijn ? Ze gaf vorig jaar aan 1 seizoen te blijven, en dat het haar wel wat leek als Martine nu dood zou gaan... natuurlijk kan het ook iemand anders zijn...
Als het toch in Scala is... daar woont een zekere Dennis... lijkt me wel tof als ze hem in losse onderdelen tussen het puin vandaan halenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij was het juist bekend geworden dat Martine een jaar langer blijft?!
of dat zeggen ze expres, zodat niemand meer verwacht dat zij binnenkort haar laatste adem uit blaast!!
ik ga nog steeds voor Nina: weg met dat kind!! Ik denk trouwens dat er minstens 2 de pijp uitgaan, wat ik 'n beetje uit de woorden en het toontje van Victoria kon opmerken.. maar m'n geld ga ik er niet op inzetten hoor haha!!
jaquote:Op maandag 31 mei 2004 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het toch in Scala is... daar woont een zekere Dennis... lijkt me wel tof als ze hem in losse onderdelen tussen het puin vandaan halen
Ik weet het, ik heb dat al gehoord in dat request topic..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:32 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zijn niet echt heel verschillend. En niet in Fok-stijl...
Neh geen zin, ik moest ook nog eens uitleggen wat ie doetquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:44 schreef Svensational het volgende:
Dan ga je hem toch in fok-stijl maken?
hij had een pak zakdoekjes verstoptquote:Op maandag 31 mei 2004 23:19 schreef Dizer het volgende:
Irriteerde niemand zich aan de kruis van Dennis? Twee keer in het groot in beeld?
Ja??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:08 schreef digispeed het volgende:
Tevens kan het ook Stefano zijn, die houdt ook op in GTST.
Bron: id-t.comquote:Klacht over alcoholgebruik GTST
Het gebruik van alcohol speelt een opvallende rol in Goede Tijden, Slechte Tijden. Dat blijkt uit een onderzoek van de Universiteit Twente in opdracht van STAP (Stichting Alcoholpreventie).
In de soap wordt gemiddeld elke vijf minuten alcohol gedronken. Er wordt relatief vaak in werksituaties gedronken en ook is er vaak sprake van problemen 'wegdrinken.'
STAP is van mening dat het kijken naar GTST onverantwoordelijk gebruik van alcohol kan stimuleren, ook bij kinderen en jongeren.
Maar Benjamin zou toch dit jaar nog blijven (kalenderjaar bedoel ik dan) ? En is het zeker dat Stefano de serie verlaat ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:08 schreef digispeed het volgende:
Het kan ook Robin zijn, want als Benjamin met GTST stopt, dan stopt ook de rol voor Robin.
Tevens kan het ook Stefano zijn, die houdt ook op in GTST.
We have to wait till September, I think.
Was al in het vorige topic te lezen .......quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bron: id-t.com
Weet niet of jullie dit al wisten, maar ik vond het wel een grappig berichtOverigens vind ik het alcoholgebruik wel meevallen (altijd al zo geweest
) alleen wordt ik wel gek van die Pringles en andere sluikreclame tegenwoordig
![]()
Ludo lijkt me niet slim kan je gelijk met gtst ophoudenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop maar dat Ludo blijft leven, Martine blijft inderdaad langer dan een jaar.
Maar het kan echt iedereen zijn, ook een totaal ander iemand zoals Jef of Sil
Dat werd dan eens tijdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
Ja.
Ik denk trouwens dat ik binnenkort een nieuw avatar ga zoeken.
Voor m'n msn danquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat werd dan eens tijd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:45 schreef Dizer het volgende:
Elisaar....
Yasmin is gewoon lief en mooi!!!
Hoe zag ze er ook al weer uit?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]. Ze stond tijdens Idols bij mij gelijk aan Hind. Dat zegt genoeg
.
Maar echt, haar lach, uitstraling en stem zijn echt precies hetzelfde...allebei![]()
![]()
.
Ik heb een hele tijd haar in m'n avatar gehadquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:02 schreef Dizer het volgende:
Ik ben bang van wel. Benjamin eruit, Stefano eruit...
[..]
Hoe zag ze er ook al weer uit?
Sorry maar Yasmin is gewoon the bomb!!
Ik vind haar niet bijzonder. En dat je haar vergelijkt met Yasmin en gelijk stelt aan Hind...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:11 schreef BVO het volgende:
Die foto's zijn sowieso niet zo mooi. Snap ik niet, ze heeft een geweldige uitstraling maar stond altijd gek op foto's
.
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:42 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die Yasmin vandaag weer geweldig vond?Die lach
.
Haar stem, uitstraling en lach waren echt precies zoals bij Fajah...ik dacht in het begin dat het een zus van d'r was ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bijzonder. En dat je haar vergelijkt met Yasmin en gelijk stelt aan Hind...
Bob..... *klap*
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:12 schreef Dizer het volgende:
Nieuwe namen voor de nieuwe topic:
GTST #64: Goede Tijden Slechte Tijden
GTST #64: Sjors, do it do it do it now!
GTST #64: Sjors, de Bijbel, de Koran en een Hoofddoek
GTST #64: Milan, droog staan is geen pretje
GTST #64: Stefano, out of his cave
GTST #64: Stefano, terug uit de stenen tijdperk
GTST #64: Isabella, het lesbiesche, pedofiele, incestische gestoorde vrouw
Meer zullen volgen
GTST #64 - Yasmin - leuker dan die doos van idolsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:23 schreef BVO het volgende:
Ik ga trouwens nog steeds voor 'Yasmin, kiezen tussen liefde en haat.' Zolang Yasmin maar in de titel komt.
Ik leerde de tafels al in groep 4... jaar of 7/8 dus....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Haha stomme rus !!
Lekker je plan mislukt![]()
Trouwens Nina had tafels dan is ze nu toch minimaal al 10 a 11 ofzo.
Jij wel maar gtst is een soapquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik leerde de tafels al in groep 4... jaar of 7/8 dus....
Da's waar... volgend jaar de cliff: Nina vreest voor het leven van haar achterkleinkind... GTST tijd gaat zo snelquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:31 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Jij wel maar gtst is een soap![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:12 schreef Dizer het volgende:
Nieuwe namen voor de nieuwe topic:
GTST #64: Goede Tijden Slechte Tijden ........
GTST #64: Sjors, do it, do it, do it now!
GTST #64: Sjors, de Bijbel, de Koran en een Hoofddoek Hoofddoek??
GTST #64: Milan, droog staan is geen pretje![]()
GTST #64: Stefano, out of his cave![]()
GTST #64: Stefano, terug uit de stenen tijdperk HET stenen tijdperk![]()
GTST #64: Isabella, het lesbiesche, pedofiele, incestische gestoorde vrouw Sinds wanneer is ze pedofiel en 'incestisch'??
Meer zullen volgen
Ze wou toch haar eigen vader neuken ??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
me2quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ze wou toch haar eigen vader neuken ??
Die pedo snap ik ook niet heelemaal.
Yasmin laat je ****** zienquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:35 schreef BVO het volgende:
Verzin 'ns een paar leuke Yasmin-titels.
- heeft het met haar vader gedaanquote:Sinds wanneer is ze pedofiel en 'incestisch'??
- Janine is lekkerderquote:Yasmin, veel lekkerder dan Janine (He Dizer)
quote:Yasmin de ****-machine![]()
![]()
Hoe zet je een topic al klaar??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:37 schreef Svensational het volgende:
hoe bedoel je hoe werkt dat?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:44 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Hoe zet je een topic al klaar??
Laat je dag en nacht je pc aanstaan tot dat deze vol is ??/
Ik wil een Isabella TT .. ze verdient het....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yasmin laat je ****** zien
Yasmin, we willen je vaker zien
Yasmin meer dan een leuke trien
Yasmin, veel lekkerder dan Janine (He Dizer)
Yasmin, hot and mean
Yasmin de ****-machine![]()
Nou dan heb je pech!! Zo vroeg beginnen eraan!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:30 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik heb het volgende topic eigenlijk al klaar staan...
Neuh, dan wacht ik nog wel een topicje. BTW, we zijn op pagina 7 nuquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou dan heb je pech!! Zo vroeg beginnen eraan!!!!
Als je nou bij pagina 6begon, dan allah..maar dit???
Nou wie de eerste is die hen opent zou ik zeggen![]()
![]()
Sjorsquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:58 schreef digispeed het volgende:
Hebben jullie gezien hoe bang Yasmin was toen Martine met het idee speelde om
Luis Duarte te vragen om hulp.
Ik heb vanavond leuke caps er van.
BTW : Volgende week schijnt deze chileen al op te komen draven in GTST.
Ben benieuwd. Die man heeft 12 moorden op zijn geweten. Wie wordt de 13e???![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Sjors![]()
Was het niet zo dat door Martine's spelletjes, Sjors in gevaar zou komen en dat Martine der leven voor haar gaat wagen? Zal wel door die Chileen komen!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Sjors![]()
Of gister dan met dat groene inkijkvestje met rozen-broche, zo groot dat ze er ongetwijfeld topzwaar van werd...quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:20 schreef Vivi het volgende:
Wat zag Isabella er eergisteren uit zeg, met dat roze haarbandje en 3 kilo parels met roze strikjes eraan. T was net oma-Barbie
Yasmin zegt tegen Stefano de computer van Martine te hebben doorzocht maar dat ze niets kan vinden wat Martine kan linken naar het schilderij.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:50 schreef raarvogeltje het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er gisteravond gebeurd is in GTST? Ik kon gvd niet kijken omdat boven de tv kapot is en mijn man Socom zat te spelen op die polle playstation
Nog meer?..quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:41 schreef RealStevi0w het volgende:
Iemand al meer informatie over de cliffhanger trouwens?![]()
![]()
Nee echte kinderen zouden elkaar in de haren vliegen voor een lollyquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:16 schreef inasras het volgende:
Ik vond het einde echt heel onvoorspelbaar maar ook heel nep.
Kinderen vragen echt niet aan hun oudere zus : mag ik alsjeblieft je lolly?
Nina en Lucas deden te vriendelijk tegen elkaar, echte broertjes en zusjes van die leeftijd zouden dat nooooit doen. Zo'n grote lolly weggeven? Echt niet hoor!!![]()
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:22 schreef Dizer het volgende:
Ik denk als dat gebeurt, dat het dan Martine & Isabella vs Ludo en Jasmine wordt!!
Dat zou zoooooo cool zijn
wat had ze daar dan gezegd ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:29 schreef raarvogeltje het volgende:
Benji zou er toch uit gaan? Had hij ooit eens gezegd in een of ander intervieuw. Ik gok op Benji of die rooie rus. Misschien zou het ook Martine of meneer Harmsen kunnen zijn. Maar eerst maar eens fawachten of die rroie rus de waarheid sprak in Lijn 4
Helemaal mee eens.... maar dat was al duidelijk he.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:29 schreef Kimmster het volgende:
Suggestie TT deel 64
==De rooie rus strikes back==
Vond 'm wel grappig bedacht van mezelf![]()
Iemand nog andere suggesties ?
Ik vind wel dat het over Isabella moet gaan, aangezien zij nu extra in de belangstelling staat in GTST als psycho zijnde....![]()
... en daarmee onbewust zijn eigen leven op het spel heeft gezet...quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Isabella is stom !!!
Het moet over Lucas gaan die heeft zijn zusje gered!!
Die kerel geeft ze eigen leven op voor zijn zusje!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
... en daarmee onbewust zijn eigen leven op het spel heeft gezet...
Nee Lucas is te saai voor een eigen topic.
Stel je niet aan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:46 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die kerel geeft ze eigen leven op voor zijn zusje!!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:48 schreef ThomasBerge het volgende:
GTST Deel 64 ~ Nina: Lik Maar Aan Mijn Lolly ~
Ik meen me te herinneren dat jij het volgende topic al klaar had staan ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:01 schreef Svensational het volgende:
Ik vraag me af waarom 90 % van de topics gaan over hoe het volgende topic moet heten.Dat is toch totaal non-boeiend... Iemand die er zin in heeft opent gewoon een topic met een naam die hij/zij leuk vindt.
.
Ja ik heb hem al klaar staan ja. Maar ik loop toch ook niet het hele topic vol te schijten daarmee en met andere titels te bedenken...quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:04 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij het volgende topic al klaar had staan ?![]()
Dus...........waar maak je je druk om ?
Dat je 'm al klaar hebt staan zegt al genoegquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al klaar staan ja. Maar ik loop toch ook niet het hele topic vol te schijten daarmee en met andere titels te bedenken...
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:48 schreef ThomasBerge het volgende:
GTST Deel 64 ~ Nina: Lik Maar Aan Mijn Lolly ~
Nou begin je echt wartaal uit te slaanquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:13 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Dat je 'm al klaar hebt staan zegt al genoeg![]()
Dat beloofd veel goedsquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:18 schreef _bigmac_ het volgende:
de spannendste cliffhanger ooit!
Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat je niet moet zeuren dat er mensen zijn die nu al over een nieuwe TT praten terwijl je zelf al een nieuw topic klaar hebt staan voor als deze vol is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou begin je echt wartaal uit te slaan.
Ik heb gewoon al een nieuw topic gemaakt (eind vorige topic al). Tis alleen een beetje vervelend dat in dat topic dat nog grotendeels gevuld moet worden het alleen gaat over dat volgende topic. Het maakt toch niet uit hoe het topic heet of wie hem opent?Voor mijn part is mijn topic pas over een paar topics aan de beurt...quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:26 schreef Kimmster het volgende:
Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat je niet moet zeuren dat er mensen zijn die nu al over een nieuwe TT praten terwijl je zelf al een nieuw topic klaar hebt staan voor als deze vol is.
En nu weer on topic graag !![]()
Dat dacht ik nou ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:38 schreef Svensational het volgende:
Het is idd veiliger om belangrijke zaken op de gang van een druk ziekenhuis te bespreken dan in een privé kamer..
Haha ik dacht precies hetzelfde jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook
Trouwens....voelen jullie ook een relatie ontstaan tussen Jef en Laura?
Dat gehand vandaag van Laura om Jef heen...
Heb ik een paar topics geleden al gezegdquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook
Trouwens....voelen jullie ook een relatie ontstaan tussen Jef en Laura?
Dat gehand vandaag van Laura om Jef heen...
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:37 schreef inasras het volgende:
Wow mn hart ging zelfs sneller kloppen van de spanning(ik schaam me dood)
Heb jij het wel goed gelezen ofzo? bigmac postte in een of ander iets dat voor taal moet doorgaan maar het niet was. Het was geen Nederlands het was geen engels. Anders had ik het wel begrepen. Dat weet jij ook.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:50 schreef Dizer het volgende:
*Zucht*
Word je nou niet moe van jezelf. Succes met het omtoveren van alle forumleden tot anti-engels en anti-vs tot pro NL. Ga in Urk wonen of zo man
Ja maar.....haha.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:16 schreef Dizer het volgende:
ja maar jij doet altijd moeilijk om taal dingen...
Inderdaad, dit was toen Barbara en Jef Lucas een tijdje verzorgden voor Janine. Ludo was kwaad en al snel stonden er 2 agenten voor de deur an Barbara en Jef. Ze zeiden dat Charlie was overleden bij een ongeluk, maar later kwam ze dronken binnenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:18 schreef _bigmac_ het volgende:
Niks gebeurt met Sjors.
Dit is volgens mij al eens eerder geweest.
Had Ludo ook iemand wijs gemaakt dat zijn of haar kind was verongelukt.
Ik weet hetquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja maar.....haha.
Ik ben het oneens met al dat engels en vind het best zielig dat Nederlanders die taal zo erg overnemen maar ik begrijp engels wel. Wat bigmac schreef was geen engels EN geen Nederlands, het was zo’n kruiswoordpuzzel. En dat heb ik vaker als ik bigmacs posts probeer te lezen. Dus daar ging mijn opmerking over.
Dat is waar ook!!!! Dat was komischquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad, dit was toen Barbara en Jef Lucas een tijdje verzorgden voor Janine. Ludo was kwaad en al snel stonden er 2 agenten voor de deur an Barbara en Jef. Ze zeiden dat Charlie was overleden bij een ongeluk, maar later kwam ze dronken binnen
Dada en ik hebben nooit ruzie. We begrijpen mekaar. Alleen af en toe proberen we elkaar iets duidelijk te maken..quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:28 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Dada en Dizer hebben ruzie
Ik ben voor Dizer.
Nopequote:Op woensdag 2 juni 2004 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar probeer het maar van je af te zetten...een beetje dan. Hij is eenmaal zo...
_BigMac_ ben jij heel toevallilg dislectisch?
Dat is een hele serieuze vraag. Niks mee bedoeld.
ABN: "Nee"quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nope
HPquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:38 schreef Svensational het volgende:
ik ga de making-off van HP kijken.
Oh ohk dan. Meschien schrijf je zo: Misschienquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nope
Ik denk dat ik dat gemist heb ofzo. In ONM werd wel van alles stuk gegooid.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:32 schreef Dizer het volgende:
Vonden jullie niet dat vandaag te veel dingen werden stuk gegooid??
De makers willen zeker van dat oude spul af en weten niet hoe ze dat moeten brengen tegen over de geldschieters, dus maken ze het kapot op zo een manier
Vuile amerikaanse volgeling. Ga verhuizen vuile viezerd.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:28 schreef Svensational het volgende:
Dada en Dizer hebben ruzie
Ik ben voor Dizer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trouwens voor BVO als er een strijd is tussen hem en Svensational."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Ja inderdaad, daar ook alquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat gemist heb ofzo. In ONM werd wel van alles stuk gegooid.
Die is lekker he die bitch!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
HP
Hermelijn
Inderdaad, en dat "duidelijkmaken" kan soms lijken op ruzie wanneer Dizer te diep in het glaasje heeft gekeken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:29 schreef Dizer het volgende:
Dada en ik hebben nooit ruzie. We begrijpen mekaar. Alleen af en toe proberen we elkaar iets duidelijk te maken..
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Vuile amerikaanse volgeling. Ga verhuizen vuile viezerd.Goed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trouwens voor BVO als er een strijd is tussen hem en Svensational..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
OK bedankt, ga er nu heen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef BVO het volgende:
Oh ja Dada, bij deze de reminder voor het tournament, we zijn weer een ronde verder.
Zonder de spoiler te lezen moest ik al hard lachen. Ik wist dat het een grap wasquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Vuile amerikaanse volgeling. Ga verhuizen vuile viezerd.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:44 schreef Dada het volgende:
Ik ben trouwens voor BVO als er een strijd is tussen hem en Svensational.
Fajah Lourens wel trouwensquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
_BigMac_ ben jij heel toevallilg dislectisch?
Dat is een hele serieuze vraag. Niks mee bedoeld.
Nu word ik toch wantrouwig he. Twee van die smilies, eentje die dubbelligt om een opmerking van mij. Hm tis dat ik weet dat je geen roodgeverfd haar hebt Dizer want anders zou ik een tijdlang geen lollies meer eten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zonder de spoiler te lezen moest ik al hard lachen. Ik wist dat het een grap was
[..]
Heet ze niet fadjah?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Fajah Lourens wel trouwens.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Nu word ik toch wantrouwig he. Twee van die smilies, eentje die dubbelligt om een opmerking van mij. Hm tis dat ik weet dat je geen roodgeverfd haar hebt Dizer want anders zou ik een tijdlang geen lollies meer eten.
Neequote:Op woensdag 2 juni 2004 21:54 schreef Dada het volgende:
[..]
Heet ze niet fadjah?
"Fadjah"quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Fajah Lourens wel trouwens.
quote:Dinsdag 23 maart
In love
Niet helemaal meer. Toen ik afgelopen zondag naar het concert van Joe was geweest, dacht ik echt: 'ik ben verliefd op die man'. Maar nu ik een avond met hem ben gaan bowlen, ben ik erachter dat zijn stem echt geweldig is, maar hij zelf, tja, wat moet ik er van zeggen? Hij is gewoon net als jij en ik. En nu denkt iedereen over mij ook altijd dat ik anders ben, maar tenslotte schijten we allemaal op de wc, sommigen van ons doen het zelfs in hun broek. Stinken we allemaal uit ons mond als we wakker worden en dus ook Joe.
Toen de Hitkrant mij vorig jaar de vraag stelde 'voor wat kunnen wij jou wakker maken midden in de nacht?' was mijn antwoord daarop: 'voor Joe, die naast mijn bed een liedje komt zingen.'
Ik hoorde dat Joe in Nederland was, maar heb geen bel gehoord 's nachts laat staan een ballet. Nogal op mijn kutje getrapt belde ik de Hitkrant op, die er niet eens van op de hoogte waren dat hij in ons mooie, maar toch wel erg koude kikkerlandje was. Na tien minuten werd ik teruggebeld en ja hoor: ik mocht mee bowlen.
Snel een bos rozen gekocht en naar bowlingcentrum Knein. Al dat gehaast was niet nodig geweest want, hoe kon het ook anders, hij was te laat. Tja, het is en blijft een neger. Hij was blij verrast met de bloemen en heeft mij al zijn kennis over hoe je een bowlingbal nu werkelijk hoort vast te houden bijgebracht. Zijn handen op die van mij en William van de Hitkrant maar foto's schieten.
Het was vermakelijk om hem ff te zien, maar meer was het ook niet. Misschien dat het anders zou zijn als ik hem een keer onder vier ogen zou spreken, maar dat zal ik nooit weten. Misschien maar beter ook.
YEEEY!!! Mijn naam in een topic!! Hoewel ik de rest niet zo leuk vind.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef BVO het volgende:
GTST #64: Dizer, een vuile amerikaanse volgeling.
quote:Donderdag 4 maart
De liefde
Tja, wat kan ik er over vertellen? Veel, heel veel, maar allesbehalve dat ik het begrijp. Het kan je op een roze wolk laten leven en je de hele wereld om je heen laten vergeten.
Het kan ook zo ontzettend veel pijn doen. Hoe kan het toch dat een man of vrouw je het ene moment helemaal blij kan maken, geil kan maken, verlegen kan maken, om vervolgens een paar maanden later je de huid vol te schelden? Of andersom. Het is zo moeilijk.
Van de week zat ik met Irem en Lieke (van Lexmond, red.) bij het Cirque du Soleil. We keken naar een prachtige voorstelling (Dralion, red.), waar een man en een vrouw sierlijk om elkaar heen bewogen, waarop Irem zei: "kijk mama, die mensen doen net alsof ze verliefd zijn." Niet te geloven hoe zo'n jong kind al zoveel in zich opneemt.
Ik heb de liefde nog lang niet begrepen. Hoe kan het dat juist die verboden liefdes altijd zo goed voelen en die foute mannen zo aantrekkelijk zijn? Waarom is een vrouw niet tevreden met een lieve man, een eerlijke? Is het de spanning? Wat is het toch?
Vroeger voelde ik me zo gevleid als een jongen verliefd op mij was. Als ik dat hoorde, was ik ook al verliefd. Toen was het nog allemaal zo ongecompliceerd, maar nu is het een raadsel, een zwart gat.
Verliefd zijn is het enige dieet waar ik nooit moeite mee gehad heb. Verliefd? Standaard 3 kilo lichter. Soms hoop ik wel eens op de prins op het witte paard, die mij overspoeld met liefde. Iemand die mij continu verrast.
Ik kan daar best lang over fantaseren, over dromen, dan voel ik me echt weer kind. Het moment dat er verkering aan je werd gevraagd op school en dat je in de pauze je eerste schoolvriendje zo voorbij liep, zonder wat te zeggen, omdat je op was van de zenuwen. Mijn eerste kus, dat ik mijn tong zo achter in zijn strot stak en heel gehaast heen en weer draaide.
Eén liefde, dat heb ik in ieder geval wel geleerd, is de moederliefde. Een liefde die je overkomt, inslaat als een raket, een liefde waar je niet omheen kunt, niet zonder kunt en een liefde die je onvoorwaardelijk terugkrijgt.
Irem is mijn nummer één, mijn geschenk uit de hemel.
weer (teveel) gedronken?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Truowens...maar er eerder Britse van... heb het niet zo op de Amerikaanse regering![]()
Ik heb er ook eentje klaar staan. Hij is ook inhet nederlands. Jullie zullen verrasd staan!! Heb zelfs al een mooie collage voor gemaakt...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:00 schreef BVO het volgende:
Wie opent de volgende? Ik heb er al eentje, maar als iemand anders wil...
Hij is in het Nederlands iig.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:05 schreef Dada het volgende:
TVP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |