Genuanceerd, vriendelijk en evenwichtig.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sidekick is ondoorgrondelijk. Ik weet nog steeds niet wat ik van zijn modstijl moet vinden.
God's wegen ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sidekick is ondoorgrondelijk.
Vriendelijk wel ja, hoewel het wel een beetje 'geacteerd' overkomt. Soms verrast hij me positief, op andere momenten stelt hij me weer zwaar teleurquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Genuanceerd, vriendelijk en evenwichtig.
Hij wil zelf naar bed en is bang dat het dan uit de hand loopt. Een soort faalangst, terwijl wij heel rustig en beheerst zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sidekick is ondoorgrondelijk. Ik weet nog steeds niet wat ik van zijn modstijl moet vinden.
Ik kan de verleiding weerstaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij wil zelf naar bed
Nee,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:00 schreef RichardQuest het volgende:
Dan neem ik het voorbeeld![]()
Kom je zo ook, Sidekick?
Ik had het niet tegen jou. Moet ik je nog 's aanranden?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee,, eerst nog Middle_East_and_India.map spelen.
Too much info!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou. Moet ik je nog 's aanranden?
Hoi linkse kraker.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Too much info!
Ik huur mijn huis gewoon... en nog voor veel geld ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoi linkse kraker.
Voor de genadeloze overwinning. Nu ga ik slapen. Mijn hersens hebben overuren gedraaid. Ook al gebruik je meer brainpower tijdens het slapen, maar anywayquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:55 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Waarvoor?
Niet eens gekocht. Zeker ook nog eens subsidie.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik huur mijn huis gewoon... en nog voor veel geld ook![]()
Deze linkse rakker verdient daadwerkelijk voldoende geld om het helemaal zelf te betalenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Niet eens gekocht. Zeker ook nog eens subsidie.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:19 schreef Maerycke het volgende:
Deze linkse rakker verdient daadwerkelijk voldoende geld om het helemaal zelf te betalen
Truste overigens
Je bent je weer eens in aan het lezen he?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Je misbruikt de vrijheid van kritiek voor je discriminerende driften.
Het is niet alleen noodzakelijk, het is zelfs leuk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je bent je weer eens in aan het lezen he?
KirmiziBeyaz wordt regelmatig beschimpt om zijn afkomst door mensen als jij.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is niet alleen noodzakelijk, het is zelfs leuk.
Islamietenhater.
Ik heb hem niet beschimpt. Ik heb hem alleen niet aangenomen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
KirmiziBeyaz wordt regelmatig beschimpt om zijn afkomst door mensen als jij.
Jij bent geen kritikus, jij bent een allochtonenhater.
Jij bent gewoonquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is niet alleen noodzakelijk, het is zelfs leuk.
Islamietenhater.
Ga weg, we waren het net eens.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:42 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen.
Jij moetquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:42 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Jij bent gewoon
besig met je te diskwalivizeren
je misbruikt je vrijheit van meningzuiting om KB te demoniseren en je islamietenhaat tentoon te spreiden
Is dit wat pim bedoelde met de vooruitgang?
KB wordtdt gediskwalivizeerd
terwijl jij je rasistisze opmerkingen
op het forum kan blijven spuien
fokforum is een plaats
voor de nieuwe rechtsheit geworden
Dat is discriminatie. Een blanke atheist met blond haar had je zeker wel aangenomen, he, he?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb hem niet beschimpt. Ik heb hem alleen niet aangenomen.
Nee, atheisten nooit. En mannen met blond haar moet ik niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat is discriminatie. Een blanke atheist met blond haar had je zeker wel aangenomen, he, he?
Die kinderarts.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:51 schreef X-Ray het volgende:
Meki, de toekomst van NL als kenniseconomie.
Die meisje.
Hoe meer ik hem uitlach, hoe langer ik zal leven. Lachen is goed voor me.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar zeg eens, Dora, heb je niets beters te doen dan odes te wijden aan de briljante Meki ?
Die meisje daar kom maar binnen bij Doc Meki.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die kinderarts.
Altijd toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:54 schreef X-Ray het volgende:
Ik heb me bruine hemd weer aan
Zit je nou te bladeren door mijn post-history?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Homoseksuelen .
Nee, ik ging mijn hart uitstorten en kwam toen dit tegen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zit je nou te bladeren door mijn post-history?
Ik mag hopen dat diequote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:03 schreef Tuana het volgende:
Zojuist Abu Jahjah gezien bij de herhaling van "Raymann is laat"...
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat diebedoeld is voor Raymann?
Simpele regels, voor simpele mensen, door simpele mensen.quote:Veerman wil simpeler regels in visserij
URK - De regels voor zeevisserij moeten veel simpeler. Dat heeft minister Veerman van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit zaterdag gezegd op de dag van de Nederlandse Zeevisserij in Urk.
Veerman zei dat hij als voorzitter van de Europese Unie het komend halfjaar stevig zal inzetten op de vereenvoudiging van regels voor de zeevisserij. ,,Het is de allerhoogste tijd dat de EU een vereenvoudiging doorvoert van technische maatregelen en controlevoorschriften.''
Volgens de minister, die zelf niet in Urk was maar sprak via een videoverbinding, zijn de Europese regels te ingewikkeld en leidt dat tot een slechte naleving. Veerman wil daarom simpeler regels en een strengere controle op naleving.
ANP
Bron: LC
maar wees blij, hij is nu weer terug in Belgenlandquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
abu jahjah blijft vies manneke.
Ik heb het niet gezien. Maakte Raymann em af?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat diebedoeld is voor Raymann?
Nee was bij kwisje.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:10 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Maakte Raymann em af?
Er zijn mensen die ook gewoon met mensen van Arabische afkomst kunnen praten, X-Rayquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:10 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Maakte Raymann em af?
Wat dacht je dan? Dat al die vissers allemaal de universiteit hebben afgemaakt?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Simpele regels, voor simpele mensen, door simpele mensen.
je hebt de helft van de tijd op zón schip toch geen reet te doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat al die vissers allemaal de universiteit hebben afgemaakt?
Het zijn altijd dezelfdequote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb wel eens een Marokkaan gezien dus ik ben geen racist, maar wat een criminelen bijelkaar zeg. Allemaal eruit!
Ik denk niet dat ze dat doen. Ze maken eerder grappen over sex, vrouwen en aanverwante zakenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:18 schreef George-Butters het volgende:
je hebt de helft van de tijd op zón schip toch geen reet te doen.
Kan je best in de boeken duiken
Sidekick, heb je weer koffie gedronken?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb wel eens een Marokkaan gezien dus ik ben geen racist, maar wat een criminelen bijelkaar zeg. Allemaal eruit!
Oh rot toch op kneus. Het gaat bij Jahjah niet om zijn Arabische afkomst, het gaat om zijn haat-jihad-fundamentalistische shaira-stook-prietpraat. Jahjah is een smerige facist, of hij nu Arabisch, Mongools of voor mijn part Pruissisch was. Dat jij dat verschil maar niet kan maken OMDAT het een Arabier is en het DUS volgens jou heel snel eng wordt, is mijn probleem niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ook gewoon met mensen van Arabische afkomst kunnen praten, X-Ray
Ik wist niet dat Libanon in Europa lag.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:18 schreef RichardQuest het volgende:
Abu was wel nogal stijf, tsja Surinamers zijn nogal wat losser dan Europeanen....
Ik mis myn heit en mem.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sidekick, heb je weer koffie gedronken?
Dan hoef je hem nog niet verrot te schelden. Denk je nu echt dat geschreeuw gaat helpen om Jahjah te "ontmaskeren"?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:34 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Oh rot toch op kneus. Het gaat bij Jahjah niet om zijn Arabische afkomst, het gaat om zijn haat-jihad-fundamentalistische shaira-stook-prietpraat. Jahjah is een smerige facist, of hij nu Arabisch, Mongools of voor mijn part Pruissisch was. Dat jij dat verschil maar niet kan maken OMDAT het een Arabier is en het DUS volgens jou heel snel eng wordt, is mijn probleem niet.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik mis myn heit en mem.
Wie scheld hem verrot dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dan hoef je hem nog niet verrot te schelden. Denk je nu echt dat geschreeuw gaat helpen om Jahjah te "ontmaskeren"?
Nee sorry, ik versta geen woord Fries. Maar volgens mij zeg je iets van "ik mis mijn huis en moeder."quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik mis myn heit en mem.
[KB]quote:
Ik vind deze wat beter:quote:
Die vind ik ook beter ja maar die kon ik niet zo snel vinden...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vind deze wat beter:
[afbeelding]
Dat vingertje.
Zij is overigens de vriendin van een van de gasten die op de Holland-Hardcore-meet aanwezig was met de mooie White Power vlag boven Michiel Smit.Rechtse spekkoek.
Haat is zo'n krachtige pure emotie. Daar zouden we meer mee moeten doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vind deze wat beter:
[afbeelding]
Dat vingertje.
Zij is overigens de vriendin van een van de gasten die op de Holland-Hardcore-meet aanwezig was met de mooie White Power vlag boven Michiel Smit.Rechtse spekkoek.
quote:MADONNA is planning her most shocking stage performance yet – by being ”executed” live on stage.
Fans at the shows will see:
Her being “frazzled” in an electric chair.
Images of corpses of people slaughtered in Iraq beamed on to a huge video screen.
Simulated steamy lesbian sex as Madonna tangos with a female dancer.
A parade of scantily-clad pregnant women while she sings Papa Don’t Preach.
One source reveals: “This show will make people’s hair stand on end. Madonna has pulled out all the stops to make it her most controversial yet. The electric chair scene is breathtaking.
“The concerts are really going to cause a stir on the same level as her controversial Sex book and the Erotica album.
“But tempers have frayed and she has been swearing every five minutes at the team putting the show together. The atmosphere is really fraught.”
Is dit niet heel klein beetje het verkeerde topicquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:48 schreef schatje het volgende:
Madonna komt naar Nederland![]()
.
[afbeelding]
[..]
![]()
.
Maandag wordt er meer bekend gemaakt door Mojo.
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Is dit niet heel klein beetje het verkeerde topic
Madonnaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:48 schreef schatje het volgende:
Madonna komt naar Nederland![]()
.
[afbeelding]
[..]
![]()
.
Maandag wordt er meer bekend gemaakt door Mojo.
Mijn grote vriendinquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Madonna![]()
![]()
Gewoon op www.nieuwrechts.nl.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:45 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Die vind ik ook beter ja maar die kon ik niet zo snel vinden...
![]()
Volgens mij is dat nou net andersomquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zielig. Een vrouw van in de 40 die Britney S. en Christina A. nadoet
Precies.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nou net andersom
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:04 schreef Monidique het volgende:
En trouwens, Madonna maakt goede, vernieuwende muziek en is geen vastlopende langspeelplaat!
Ga eens gauw je mond spoelen, onmiddelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat vernieuwende is ze begin jaren 90 wel mee opgehouden hoor.
Homo.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:04 schreef Monidique het volgende:
En trouwens, Madonna maakt goede, vernieuwende muziek en is geen vastlopende langspeelplaat!
In de jaren 80 is ze baanbrekend bezig geweest, maar welke prestaties heeft dezequote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ga eens gauw je mond spoelen, onmiddelijk.
Homo's zijn liefquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Homo.
Nee, dat zijn mannen die zeggen dat ze homo zijn om je in te mogen smeren op het strand.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Homo's zijn lief. Zitten alleen wel veel aan je tieten
.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:45 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Die vind ik ook beter ja maar die kon ik niet zo snel vinden...
![]()
Hoe poept die danquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wil Madonna trouwens nooit meer in een videoclip met Britney zien. Oud wijf zonder kont.
Kan niet wachten neequote:ICE T als producer van HASSLE THE HOFF
21 mei 2004
Ice-T gaat de eerste rapplaat van Baywatch en Knight Rider-acteur David Hasselhoff producen. Sommige dingen kan je gewoon niet zelf verzinnen! De twee wonen naast mekaar in LA en zijn naar het schijnt erg goede vrienden. De 51-jarige Hasslehoff heeft al zeven platen gemaakt en is als zanger in Duitsland behoorlijk populair. Alleen in Duitsland eigenlijk. Nu gaat hij het dus als rapper proberen. Onder de naam Hassle The Hoff trekt hij binnenkort samen met Ice T de studio in. We kunnen gewoon niet wachten op de eerste resultaten!
Ik dacht via haar navel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Via een rietje
zie ook: Nieuwe album David Hasselhoff (The Hoff)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kan niet wachten nee
7 oktober 2001, 56 jaar dus.quote:wanneer viel de VS afghanistan aan? ik dacht in 2002 maar kweet het niet zeker maar als dat waar is dan is het 57 jaar sinds WO2 en is WO3 al begonnen met de invasie van Afghanistan en daarna Irak. Want vergeet niet voor WO2 deed Hitler ook aan landje pik (tjechieslowakije, oostenrijk etc.) voor dat het echte geweld losbarste.
Ja, de Koreaanse Oorlog, de Vietnam-oorlog, de Golfoorlogen, de Israëlische oorlogen, de junta's in Zuid-Amerika, de coups in Afrika en de inval van de Russen in verscheidene landen zijn inderdaad niet te vergelijken met de Apocalypse die ons nu teistert.quote:er staat in de 2de regel: 57 vredevolle jaren en ik denk dat het relatief vredevol geweest is. (oke er waren best veel oorlogen etc. maar er waren lang niet zoveel slachtoffers als bijv tijdens WO1 en WO2)
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat zei Nostradamus ook alweer over de...
Wat is de MATRIX???
Orgies van intelligentie..
Een poging tot in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat zei Nostradamus ook alweer over de...
Wat is de MATRIX???
Orgies van intelligentie..
Hij's fijn!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Duikboten en SS-ufo's op weg naar de arier-stad op antarctica.
En andere tekenen:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij's fijn!.
Wat bewijzen deze tekenen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En andere tekenen:
* In Demolision Man is Swarchenegger president geworden na eerst gouveneur van california te zijn geworden na een hertelling.
* Het stripverhaal van de 9-11 aanvallen op de gevouwde dollarbiljetten.
* De satinische symboliek in de straten en pleinen van washington.
* Het logo van " Total Information Awareness."
* De pyramide op het dollarbiljet.
* De RFID-chip in het rechteroog van de 20-dollar president.
* De verwijzing van het Skull and Bones Logo naar 3:22 van de openbaringen.
* De menselijke chip om mee te betalen als voorspelt in de openbaringen.
* Het overplaatsen van een wistleblower naar een kantoor in het ingestorte wtc-gebouw.
* Hijjacker-verhalen die te belachelijk zijn voor woorden: Fanatieke moslims die vlak voor hun martelaarsdood gaan zuipen in een stripclub.
Wat een vraag! Dit natuurlijk:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat bewijzen deze tekenen?
damn is die kerel nog steeds high?? hele verhaal mist kop en staartquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar het op neerkomt en wat ik me dus afvraag hoezeer het kwaad en de psychose samengaan al dan niet werkelijkheid scheppen?
Misschien iemand ideeen? Graag dus..vooral over dat stukje waarin die Marokaanse jongen dat tegen mij zei.
Er zijn boeken die nóg erger zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Ik word hier bijkans nog naarder van dan door het lezen van De komst van Joachim Stiller.
Jippie, alsof mij dat boeit...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Carmen Electra.
Schwarzenegger speelt toch niet in Demolition Man?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En andere tekenen:
* In Demolision Man is Swarchenegger president geworden na eerst gouveneur van california te zijn geworden na een hertelling.
S&H is matige comediequote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:41 schreef Tuana het volgende:
Ik zit met een "dilemma". Ik wil vanavond naar Girl with a Pearl Earring en vriend wil naar Starsky and Hutch. Wie heeft ze allebei gezien; welke film is leuker?
Ja, die is mooi.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:49 schreef sizzler het volgende:
En waarom hebben wij geen aparte Intelligence Agency voor buitenlandse spionage en criminele informatie dan net als de BritseMI6
onder het ministerie van buitenlandse zaken valt?
[afbeelding]
MI6 gebouw
Nee, maar dat maakt de ware samenzwerings smulpapen niets uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Schwarzenegger speelt toch niet in Demolition Man?
Toch maar voor de vrouwenfilm gaan dan maar..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
S&H is matige comedie
Girl with a .... lijkt me een slappe vrouwenfilm.
En ALLEEN via i-net.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:49 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het altijd moedig van de Illuminati om hun plannen om de wereld te domineren in het geniep kenmaar te maken door middel van symboliek die alleen door mensen met een labiel karakter herkend kunnen worden.
Zij malen niet om macht. Zij bestrijden het systeem van onderop.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
En ALLEEN via i-net.
Gelukkig zijn de mensen die het door hebben allemaal zeer intelligent, en hebben zij zich met hun superieure inzicht dat nodig is om de subtiele illuminatie-tekens te herkennen tot machtige mensen in onze maatschappij ontwikkelt.
Duh, die tietenknijpers DOEN alleen maar alsof ze poot zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Homo's zijn lief. Zitten alleen wel veel aan je tieten
.
.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed, ik ga (met het Marokkaanse meisje) naar een gala met als dress code : White tie. Dus ik kom bij de kledingverhuur en deel hun mede dat het protocol white tie voor schrijft. Wat zou ik hebben moeten krijgen ?
Dat lees je nu nooit in de Elle.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:56 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Duh, die tietenknijpers DOEN alleen maar alsof ze poot zijn.
Dacht dat je dat wel wist...
White Tiequote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed, ik ga (met het Marokkaanse meisje) naar een gala met als dress code : White tie. Dus ik kom bij de kledingverhuur en deel hun mede dat het protocol white tie voor schrijft. Wat zou ik hebben moeten krijgen ?
Dan hebben zij het toch goed gedaan. Dank U.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:57 schreef Tuana het volgende:
[..]
White Tie
White tie of Cravate Blanc verwijst naar gelegenheidskleding waarbij de man wordt verwacht in een rokkostuum. De zwarte double breasted pandjesjas wordt gecomplementeerd met een zwarte broek met bies. Zowel het vest, als het hemd en het strikje zijn wit piqué. Het geheel wordt gecomplementeerd met zwarte sokken en gladde zwarte instappers. De heren dragen uiteraard geen horloge tenzij het een zakhorloge betreft. De dame draagt een avondjurk die valt tot op haar enkels
And you're welcome
Gala's alleen maar slechte ervaringen meequote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:57 schreef Tuana het volgende:
[..]
White Tie
White tie of Cravate Blanc verwijst naar gelegenheidskleding waarbij de man wordt verwacht in een rokkostuum. De zwarte double breasted pandjesjas wordt gecomplementeerd met een zwarte broek met bies. Zowel het vest, als het hemd en het strikje zijn wit piqué. Het geheel wordt gecomplementeerd met zwarte sokken en gladde zwarte instappers. De heren dragen uiteraard geen horloge tenzij het een zakhorloge betreft. De dame draagt een avondjurk die valt tot op haar enkels
And you're welcome
Op de dansvloer ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Vooral de laatste keer toen ik er achter kwam dat mijn toemalige vriendin eigenlijk
een egocentrische hypocriete manich depressieve hoer is.
De Zionistische samenzwering wordt groter en groter.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Schwarzenegger speelt toch niet in Demolition Man?
Het is een beproefde methode van gastjes die geen dame kunnen scoren. Doe je voor als homo (meestal zijn het ook wat kleinere, ietwat softie gasten dus dat gaat wel makkelijk), wordt het beste maatje van de kip die je lekker vindt en ratel avonden met haar door. Ze voelt zich geheel op haar gemak bij je, en al snel mag je tieten knijpen (want dat doet je immers toch niks denkt ze) en na een aantal maanden doucht ze al in je bijzijn en mag je op haar slaapkamer kijken hoe ze zich aankleed, ondertussen het nodige commentaar geven van ´nee die andere BH staat leuker doe die nog eens aan´ (weer blote tieten kijken) en voor je het weet mag je slapen naast haar (voor de gezelligheid). Dan, wanneer het moment juist is en ze dronken is en je weer mag blijven slapen, dan neuk je d´r. De volgende dag zeg je dat dit de 1e keer voor je met een vrouw was et voila, op naar de volgende.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat lees je nu nooit in de Elle.
Mijn chloroform-techniek is efficienter.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:02 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Het is een beproefde methode van gastjes die geen dame kunnen scoren. Doe je voor als homo (meestal zijn het ook wat kleinere, ietwat softie gasten dus dat gaat wel makkelijk), wordt het beste maatje van de kip die je lekker vindt en ratel avonden met haar door. Ze voelt zich geheel op haar gemak bij je, en al snel mag je tieten knijpen (want dat doet je immers toch niks denkt ze) en na een aantal maanden doucht ze al in je bijzijn en mag je op haar slaapkamer kijken hoe ze zich aankleed, ondertussen het nodige commentaar geven van ´nee die andere BH staat leuker doe die nog eens aan´ (weer blote tieten kijken) en voor je het weet mag je slapen naast haar (voor de gezelligheid). Dan, wanneer het moment juist is en ze dronken is en je weer mag blijven slapen, dan neuk je d´r. De volgende dag zeg je dat dit de 1e keer voor je met een vrouw was et voila, op naar de volgende.
Nietsvermoedende tieten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:02 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Het is een beproefde methode van gastjes die geen dame kunnen scoren. Doe je voor als homo (meestal zijn het ook wat kleinere, ietwat softie gasten dus dat gaat wel makkelijk), wordt het beste maatje van de kip die je lekker vindt en ratel avonden met haar door. Ze voelt zich geheel op haar gemak bij je, en al snel mag je tieten knijpen (want dat doet je immers toch niks denkt ze) en na een aantal maanden doucht ze al in je bijzijn en mag je op haar slaapkamer kijken hoe ze zich aankleed, ondertussen het nodige commentaar geven van ´nee die andere BH staat leuker doe die nog eens aan´ (weer blote tieten kijken) en voor je het weet mag je slapen naast haar (voor de gezelligheid). Dan, wanneer het moment juist is en ze dronken is en je weer mag blijven slapen, dan neuk je d´r. De volgende dag zeg je dat dit de 1e keer voor je met een vrouw was et voila, op naar de volgende.
Wat kon ze nou te zeiken hebben op een gala ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
er net naast. kijkend naar al die hormonen op de dansvloer met een zeikend en blerend wijf naast je
Ja maar het mooie van deze techniek is dat het voor haar ook gelijk een zogenaamde enorme ervaring was: ze heeft een homo bekeerd, ze is zo aantrekkelijk dat zelfs homos op haar vallen etc.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn chloroform-techniek is efficienter.
Ik prik door zo door heen knulquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:02 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Die humor die er uit voortgekomen is, is even triest als tijdloos.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
* Het stripverhaal van de 9-11 aanvallen op de gevouwde dollarbiljetten.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die humor die er uit voortgekomen is, is even triest als tijdloos.
http://tihlde.org/~larstr/wtc/
Simpele logica, daar kunnen we niet om heen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Met dit soort scooterdieven heb ik op school gezeten:
ik zeg alleen dat de joden (ondanks het feit dat ze al eeuwen in europa wonen) niet geintegreerd zijn anders waren ze niet klos geweest tijdens wo2..en dat is slechts een feit waar we niet omheen kunnen
quote:Duitse zelfmoord-terrorist: “Namens Allah de dood in”
Stefan Smyrek is een ogenschijnlijk normale Duitse jongeman van Duitse afkomst, die zich midden jaren ‘90 laat ronselen voor Hezbollah. Als hij in 1997 via Nederland naar Israel reist zitten verscheidene geheime diensten hem al op de hielen.
Hij blijkt bij zijn aanhouding op het punt te staan een aanslag te plegen en belandt in een Israëlische cel. Hij wordt tot 10 jaar gevangenisstraf in Israël veroordeeld. Een Duitse documentairemaker reconstrueert zijn plannen met alle betrokken personen en krijgt een exclusief interview met Smyrek in de cel. In de gevangenis zegt hij nog steeds namens Allah te willen sterven.
‘Het is een eer te sterven voor Islam en voor Allah. Wanneer het bevel komt moet je het uitvoeren. Dan is er geen tijd je af te vragen of er een god is of niet, of te denken wat met je gebeurt als je dood bent, zonder te begrijpen dat je je leven eenvoudigweg moet geven zoals Allah heeft opgedragen.' aldus Smyrek in de gevangenis.
Vrij kort na het interview wordt Smyrek vrijgelaten in een deal tussen Hezbollah en de Israëlische regering; de Israëlische zakenman Elkanan Tannenbaum en de lichamen van drie vermoorde Israëlische militairen worden uitgewisseld voor 429 Hezbollah-strijders.
Welk net hoe laat?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:31 schreef pberends het volgende:
Vanavond met chips en ei voor gezellig voor de buis:
[..]
2Vandaag bedoel ik; sorry.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:36 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Welk net hoe laat?
Dit soort gasten zijn trouwens de ergste. Vieze vuile overlopende verraders zijn het.
De sorry-cultuur moet afgelopen zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
2Vandaag bedoel ik; sorry.
Terroristen zijn erg, maar als het er eentje van ons is die onze superieure beschaving opgeeft om voor hun zaak te sterven, nou, dán zijn de rapen gaar?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:36 schreef X-Ray het volgende:
Dit soort gasten zijn trouwens de ergste. Vieze vuile overlopende verraders zijn het.
......quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:41 schreef pberends het volgende:
[..]
De sorry-cultuur moet afgelopen zijnaftreden moet je.
idd ..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:36 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Welk net hoe laat?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:41 schreef pberends het volgende:
[..]
De sorry-cultuur moet afgelopen zijnaftreden moet je.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:36 schreef X-Ray het volgende:
Sinds mijn post in de EU-lijsttrekkers verkiezingen al ruim 2 dagen geen reacties meer:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]pBerends
wiesda? en waarom toon je haar hier?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Wat ga je er mee doen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb vanmiddag een PvDA-pen gekregen.
weet je waar je hem het beste kan opbergen ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Bonbonnetjes, pennen, pvda-jassen... what's next? PvdA-kebab?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:59 schreef Johan_de_With het volgende:
In de kont van Bosquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:02 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
weet je waar je hem het beste kan opbergen ?
Degene die gaat trouwen in Spain of niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
wiesda? en waarom toon je haar hier?
Ik ga denk ik de losers van D66 er mee pesten, die geen pennen hadden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat ga je er mee doen?
Goedenmiddag!
Dat is een inkoppertje.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:02 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
weet je waar je hem het beste kan opbergen ?
Ik heb trouwens een besluit genomen. Ik vind de EU helemaal niks, maar ga wel stemmen op 10 juni a.s. Ik ga op de partij van de dieren stemmen, Camiel Eurlings eat shit!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de losers van D66 er mee pesten, die geen pennen hadden.
?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een besluit genomen. Ik vind de EU helemaal niks, maar ga wel stemmen op 10 juni a.s. Ik ga op de partij van de dieren stemmen, Camiel Eurlings eat shit!!!
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:10 schreef pberends het volgende:
[..]
?
http://213.10.227.57/Camielfanclub/index2.htm
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:10 schreef pberends het volgende:
[..]
?
http://213.10.227.57/Camielfanclub/index2.htm
Camiel Eurlings-fanclubquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]Site van jou?
![]()
Sidekickquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Camiel Eurlings-fanclub
Nee, credits gaan uit naarKoos Voos
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Sidekick
Die heeft het gebarricadeerd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
tnx.. maar ik kwam dat linkje ook maar tegen op het wereldwijdeweb ...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Camiel Eurlings-fanclub
Nee, credits gaan uit naarKoos Voos
Oh zo. Kritiek op zijn site is ook niet leuk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die heeft het gebarricadeerd.
Ik zag hem een kort stukje op tv, ik vond er echt geen ruk aan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:23 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Het is ook mijn smaak niet ...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zag hem een kort stukje op tv, ik vond er echt geen ruk aan.
er zit een duiker op mijn schoot, whahahahahaha.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:27 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Het is ook mijn smaak niet ...![]()
''Anus''.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
er zit een duiker op mijn schoot, whahahahahaha.
Sommige delen vielen wat tegen, maar die figuren nadoen van het circus waar hij bij zat was meesterlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zag hem een kort stukje op tv, ik vond er echt geen ruk aan.
brrrr, wat een domme humor.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Anus''.
HAHAHAHAHAHA!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Sommige delen vielen wat tegen, maar die figuren nadoen van het circus waar hij bij zat was meesterlijk.
Heb ik al niet meer meegemaakt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Sommige delen vielen wat tegen, maar die figuren nadoen van het circus waar hij bij zat was meesterlijk.
ik had een illegale versie van het internet geplukt (mp3), en daar was die sketch veel langer en meer uitgewerkt. Jammer dat op tv hij die stukken eruit gelaten heeft.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, vliegende panters en oud werk van jiskefet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij houdt ook meer van Andre van Duin of niet?
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, vliegende panters en oud werk van jiskefet.
Die was redelijk belachelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Ik ken geen werk van hem en wat ik afgelopen week zag zorgde niet voor een bobbel in mijn broek.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
raar dat je dan niet van H. teeuwen houdt
Je moet eigenlijk ook het vroegere werk van m zien. Dat is een stuk beter. Een stuk sneller en dynamischerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ken geen werk van hem en wat ik afgelopen week zag zorgde niet voor een bobbel in mijn broek.
Ze heeft een nieuwe vriend. .... Een mod van ONZ. Ik denk dat ze daarmee druk is.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik mis Silmarwen, komt ze hier nog wel?![]()
![]()
Tuurlijk, zeggen ze altijd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik word GEK van die drie slappe neefjes van Michael Jackson en hun irritante ''Guess I'm oooooooooon my waaaaaaaay''.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuwe vriend. .... Een mod van ONZ. Ik denk dat ze daarmee druk is.
Ik geef hem nog wel eens een kans.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk ook het vroegere werk van m zien. Dat is een stuk beter. Een stuk sneller en dynamischer
Bij de meisjes die er op dansen ? Bij de meeste wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zeggen ze altijd.
Maar als ze bukken schuif je 'm er zo in..
Homoquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bij de meisjes die er op dansen ? Bij de meeste wel.
Knutquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Knut, PrivateRyan, Insomaniac, jogy
welke uit dit rijtje?
Niet gehoord, maar het zal wel op Romeo lijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik word GEK van die drie slappe neefjes van Michael Jackson en hun irritante ''Guess I'm oooooooooon my waaaaaaaay''.
Wie denkt knut wel niet dat die is?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Knut
Groot nieuws!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wie denkt knut wel niet dat die is?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zeggen ze altijd.
Maar als ze bukken schuif je 'm er zo in..
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Groot nieuws!
Ga het hem maar vertellen.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:09 schreef schatje het volgende:
[..].
Dat doe ik de al zowat twee dagen.. Hoofdpijnquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga slapen.
En je gevoel voor humor is het eerste slachtoffer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik de al zowat twee dagen.. Hoofdpijn
Zijn goed recht, Smit IS een extreem-rechts figuur, maar waarom meneertje Boris dan WEL met Abu Jahjah in debat wil treden is mij een raadsel.quote:Overigens schijnt D66-Tweede Kamerlid Boris Dittrich vlak voor aanvang te kennen hebben gegeven niet in discussie te willen treden met Smit.
En nu even rationeel nadenkenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En je gevoel voor humor is het eerste slachtoffer.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En je gevoel voor humor is het eerste slachtoffer.
Stel je niet aan vent.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:13 schreef X-Ray het volgende:
Illuminati WAR?
[..]
Zijn goed recht, Smit IS een extreem-rechts figuur, maar waarom meneertje Boris dan WEL met Abu Jahjah in debat wil treden is mij een raadsel.
Wat een loser is die Ditrich ook, zum
En wat betreft de IS:![]()
![]()
Vent? Dat zegt de oud-vriendin van mijn broer tegen haar zoontje.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Stel je niet aan vent.
Zit jij nu continu je avatar aan te passen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vent? Dat zegt de oud-vriendin van mijn broer tegen haar zoontje.
En??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vent? Dat zegt de oud-vriendin van mijn broer tegen haar zoontje.
Alles goed met jou??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zit jij nu continu je avatar aan te passen?![]()
Ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zit jij nu continu je avatar aan te passen?![]()
ja hoor, neuken?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Alles goed met jou??
Beuk maar.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja hoor, neuken?
Jij houdt van ruw?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Beuk maar.
Johan_bla bla knakworst gaat graag als eerste.
.
Jouw gevoel voor humor kan in ieder geval niet verloren gaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Beuk maar.
Johan_bla bla knakworst gaat graag als eerste.
.
Een plant kun je altijd water blijven geven hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij houdt van ruw?![]()
Ik heb zin om vreemd te gaan.
plassex?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Een plant kun je altijd water blijven geven hoor.
Jank nietquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jouw gevoel voor humor kan in ieder geval niet verloren gaan.
Nog niet als je weg gaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Jank niet.
Daaag.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:24 schreef schatje het volgende:
Ja, ik ga weer verder.
Toedels.
.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat nu? Ik heb geen zin om over moslims te praten.
We hebben verloren van de propaganda-machines.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ook nietWhat the hell is happening to us
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
We hebben verloren van de propaganda-machines.![]()
Ik ga zo couscous eten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wel van de appie.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
He Ray..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:23 schreef X-Ray het volgende:
De Nederlander
Hey Mohammed,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
He Ray..
Nu ben jij toch degene die snel mensen voor Nazi uitmaakt bijv AEL
Of je beschuldigt mensen snel ervan dat zij iemand anders voor Nazi uitmaken..
Wat je mij verwijt doe je multivoudig zelf..
op het tempo van een 77jarige..... damn wat traag!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:24 schreef freako het volgende:
Ik zag net het reclamespotje van Leefbaar Europa. Dat was echt geweldig, toneel tussen de schuifdeuren. Twee mannen, die eruit zagen als tweederangs gemeenteraadsleden (ze praatten overigens ook zo ), aan een tafeltje, met hun tekst voor zich. Eerst stelden ze elkaar voor, de ene was de lijsttrekker, een jaar of 70, ze waren daar ook trots op, dat ie wat ouder was dan de andere lijsttrekkers. De ander was de voorzitter, ietsje jonger met een kale kop. Hij kon nog wel eens in de reclame zitten ofzo. De voorzitter wist te melden dat ze Leefbaar Europa heetten, dat ze de naam hadden gekozen omdat ze die zo mooi vonden, en dat ze niets te maken hadden met andere Leefbaar-clubs. De lijsttrekker nam het woord, en wist in een paar minuten een lang lulverhaal op te hangen, dat ie elk leven wilde beschermen. Het was vooral erg wollig en er was geen touw aan vast te knopen. Er kwamen exact 0 (nul) beleidsvoorstellen aan de orde, er was alleen maar slap gelul, netjes voorgelezen van een papiertje. Het hele filmpje was zo te zien thuis opgenomen bij 1 van de 2, het was nog net niet zo dat een van hen zelf de videocamera aanzette. Echt geweldig, van een tenenkrommende schoonheid. Heerlijk vind ik dat , die splinterpartijen..
Met de komst vd EU keren we feitelijk weer terug naar de dagen van voor de natie-staten in Europa. Tot de oude keizerrijken eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:41 schreef Monidique het volgende:
Ach, niets mis met negentiende eeuws nationalisme.
Zelfs de CD-filmpjes ("Landgenoten!") vond ik vroeger stukken beter. Janmaat had tenminste wat te melden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
op het tempo van een 77jarige..... damn wat traag!
Dat er geen sprake meer is van natiestaten, is de enige overeenkomst, en die natiestaten bestaan zelfs nog. Misschien dat het later minder natistaatachtig wordt, dat verwacht ik wel. De huidige EU heeft ook veel meer te zeggen dan het Keizerrijk, waar gewesten vaak alleen maar in naam onderdeel waren, zoals de Nederlanden en de Zwitserse kantons.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:42 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Met de komst vd EU keren we feitelijk weer terug naar de dagen van voor de natie-staten in Europa. Tot de oude keizerrijken eigenlijk.
Zoals ik eerder zei.....jij begint weer over nazi..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:41 schreef X-Ray het volgende:
Hey Mohammed,
Schrijf er anders nog....
Een paar mooie zinnen over...
Met puntjes op het einde....
En zoek nog een paar...
Enge neo-nazis om...
Aan te geven....
quote:Gastheer president Ben Ali van Tunesië vroeg zaterdag in zijn openingstoespraak een minuut stilte "uit respect voor de Palestijnse martelaren".
http://www.hbvl.be/nieuws(...)A-AA4D-02749C5EF9EB}quote:22/05 Terreurbestrijder Pakistan opnieuw bij de Commonwealth
Na een vijf jaar durende schorsing wordt Pakistan opnieuw volwaardig lid van de Commonwealth. Dat heeft secretaris-generaal Don McKinnon van de organisatie van Groot-Brittannië en zijn voormalige kolonies zaterdag op een persconferentie in Londen aangekondigd.
De Commonwealth schorste Pakistan in 1999 als gevolg van de militaire coup in het land. Nu heet het officieel dat het regime van generaal Pervez Musharraf opnieuw de weg naar de democratie is ingeslagen.
Bij diplomaten kon echter vernomen worden dat Groot-Brittannië en Australië het Aziatische land in eerste instantie wilden belonen voor zijn bijdrage in de strijd tegen het terreurnetwerk al-Qaida.
Terreurbestrijder. Musharraf was de grootste terrorist, is zelfs India binnen gevallen en slechts de hamer van Amerika heeft hem doen bekeren.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.hbvl.be/nieuws(...)A-AA4D-02749C5EF9EB}
wie kunnen we nog meer terugverwachten, Zimbabwe???
Ach gut, niet genoten?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:12 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Kijk.. linkse programma's vinden Abou Jah Jah zoooooo leuk dat hij zelfs al gast is...![]()
Koos Voos kijkt "linkse" programma's zodat ie zich lekker ergeren kan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ach gut, niet genoten?
Dat ene verhaaltje van die moslima vond ik wel schrijnend. Moslima werkt beroofd, maar toen ze zei dat ze moslim was gaf de stelende Marokkaan alles weer terug en bood zijn excuses aan. Kan je zien hoe discriminerend criminele moslims zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:12 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Kijk.. linkse programma's vinden Abou Jah Jah zoooooo leuk dat hij zelfs al gast is...![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat ene verhaaltje van die moslima vond ik wel schrijnend. Moslima werkt beroofd, maar toen ze zei dat ze moslim was gaf de stelende Marokkaan alles weer terug en bood zijn excuses aan. Kan je zien hoe discriminerend criminele moslims zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |