quote:Oh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat het tijdens de eeuwwisseling had moeten gebeuren via de TV.
Op woensdag 25 september 2002 12:36 schreef ToXiCitY het volgende:
First Contact is op 5 april 2065
quote:ook wel iets over gehoord, maar die gast is allang al dood en lulde ook maar een slag in de rondte
Op woensdag 25 september 2002 12:39 schreef mrcool het volgende:[..]
Oh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat het tijdens de eeuwwisseling had moeten gebeuren via de TV.
die gast maakte zijn uitspraken zo vaag dat ze op een of andere manier altijd wel klopten, net als de orakels in het oude Griekenland
quote:Vaag zijn ze idd, maar ik denk toch wel dat er misschien wel een kleine kern aan waarheid in kan zitten.
Op woensdag 25 september 2002 12:40 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
ook wel iets over gehoord, maar die gast is allang al dood en lulde ook maar een slag in de rondte
die gast maakte zijn uitspraken zo vaag dat ze op een of andere manier altijd wel klopten, net als de orakels in het oude Griekenland
Nostradamus, Nostradamus,
Nostradamus met z'n strakke groene broek. (stond 'm goed)
Nostradamus, Nostradamus,
Nostradamus met z'n strakke groene broek. (stond 'm goed)
quote:Ja precies
Op woensdag 25 september 2002 12:48 schreef TAmaru het volgende:
wat is 'the first contact' ?
quote:Ghehe, Star Trek First Contact is geen documentaire weet je.
Op woensdag 25 september 2002 12:36 schreef ToXiCitY het volgende:
First Contact is op 5 april 2065
Ik denk overigens niet dat contact met ons gezocht zal worden, we zullen zelf het contact moeten maken. Immers, daarvoor ben je er als zelfdenkend ras toch nog niet klaar voor?!
quote:hoopvolle toekomst...
Op woensdag 25 september 2002 12:54 schreef Sention het volgende:[..]
Ghehe, Star Trek First Contact is geen documentaire weet je.
Of het een voorspelling is? 't Is wel een mooie hoopvolle toekomst.Ik denk overigens niet dat contact met ons gezocht zal worden, we zullen zelf het contact moeten maken. Immers, daarvoor ben je er als zelfdenkend ras toch nog niet klaar voor?!
quote:Bedoel je Erich von Däniken toevallig?
Op woensdag 25 september 2002 12:41 schreef Reintje het volgende:
Ik weet dat Nostradamus een tegenhanger heeft, een duitse man. Die heeft heel veel dingen goed voorspelt. De Kosovocrisis, de exacte plaats van kunstmaken, weet niet precies maar zijn voorspelingen waren gedetailleerder dan die van Onze Damus. Deze voorspelde een kernramp in India in 2004 of 2006, en de First Contact in 2004 of 2006, ik zal het even nazoeken...
quote:Yep, met wie anders?
Op woensdag 25 september 2002 12:51 schreef Dezz het volgende:[..]
Ja precies
wordt hiermee het eerste contact met aliëns bedoelt??
quote:Sorry...OBL????
Op woensdag 25 september 2002 13:10 schreef mrcool het volgende:[..]
Yep, met wie anders?
OBL?
quote:Zegt 11 september je iets?
Op woensdag 25 september 2002 13:20 schreef TAmaru het volgende:[..]
Sorry...OBL????
quote:Oh na even nadenken; Osama Bin Laden?
Op woensdag 25 september 2002 13:29 schreef mrcool het volgende:[..]
Zegt 11 september je iets?
quote:Vind je?
Op woensdag 25 september 2002 13:31 schreef TAmaru het volgende:[..]
Het is nogal logisch dat mensen niet weten wat 'First Contact' betekent
quote:Hij moest wel cryptisch wezen in die tijd anders kon hij meteen de brandstapel op
Op woensdag 25 september 2002 12:38 schreef bosaap22 het volgende:
Doe gozer lult ook alles aan elkaar..... Niet geloven.... Zijn uitspraken zijn veel te vaag.
Maar ontopic: geen idee...
quote:Dat heeft hij gedaan omdat hij achtervolgt werdt door de kerk. Anders zou hij op de brandstapel terecht zijn gekomen wegens hekserij
Op woensdag 25 september 2002 12:38 schreef bosaap22 het volgende:
Doe gozer lult ook alles aan elkaar..... Niet geloven.... Zijn uitspraken zijn veel te vaag.
quote:Dit is nieuwe informatie voor mij.
Op woensdag 25 september 2002 14:59 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Dat heeft hij gedaan omdat hij achtervolgt werdt door de kerk. Anders zou hij op de brandstapel terecht zijn gekomen wegens hekserij
maar voor nu...
btw, nostr. had een 3e WO voorspeld een tijd geleden... ik heb er nix van gemerkt (hij komt er wel aan tho)
quote:Maar wat is dan het begin van een WO? Wanneer het officieel is, of bedoelde hij het begin waardoor een WO snel zal komen? Nostradamus was filosofisch, dus als je het zo bekijkt.....dan zou het binnenkort officieel kunnen worden.
Op woensdag 25 september 2002 18:36 schreef Phynny het volgende:
in 2065 zijn wij zelf gigantisch overontwikkeld.. wie zegt dat wij achter lopen op de technologien van "aliens"?btw, nostr. had een 3e WO voorspeld een tijd geleden... ik heb er nix van gemerkt (hij komt er wel aan tho)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |