abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2004 @ 03:51:40 #1
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_19285446
Ik vraag me eigenlijk af: Zijn er nou eigenlijk nog mensen die 'anti'-homo zijn of misschien kan ik beter zeggen homoseksualteit vreemd vinden.

Ikzelf vind 't maar raar dat homo-gedoe. Het is onnatuurlijk ....( nouja kan ik dit als feit brengen? ben overigens niet gelovig ofzo) maar ik denk toch dat man-vrouw gewoon de natuur is, niet man-man.

Ook geloof ik niet zo dat homoseksuelen als homoseksuelen zo geboren worden maar ik denk dat ze zo gevormd worden (in tegenstelling tot de meerderheid in m'n omgeving). Misschien zit er zelfs wel een kinkie in de kabel in de bovenkamer oei hier zal ik op worden aangevallen

Ik heb trouwens homo's in m'n kennissen en vriendenkring.....heb echt niks tegen die mensen, maar ik vind het wel onnatuurlijk en vreemd. Ik behandel homo's niks anders trouwens (geen idee waarom dat zou moeten t zijn ook gewone mensen).

Zijn er nog meer mensen die er zo over denken? Eigenlijk denk ik dat diep van binnen veel mensen dit wel vinden. Maar we zijn gelukkig wel een ruimdenkend volkje
(het zal mij persoonlijk echt aan de kont roesten wat ze met mekaar uitvreten )
pi_19285472
Ik heb er ook geen problemen mee.
pi_19285481
Ik ook niet.
pi_19285489
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:57 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ook niet.
Wat doe jij in Amersfoort?
pi_19285525
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 03:58 schreef Steijn het volgende:

Wat doe jij in Amersfoort?
Bier drinken. .
pi_19285610
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 04:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Bier drinken. .
Karseboom zeker?
pi_19285623
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 04:19 schreef Steijn het volgende:

Karseboom zeker?
Nee, eenzame drinker achter de pc nu.

M'n date is weer naar huis.
On-topic: hij kon wel lekker zoenen, het voelde heel natuurlijk. .
  vrijdag 21 mei 2004 @ 04:31:00 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_19285672
hehe
pi_19285773
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 04:31 schreef PLAE@ het volgende:

hehe
zal je altijd zien.
pi_19286081
Homo's zien liev
pi_19286096
hee ik ben lief!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 07:05:54 #12
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_19286102
Jij hebt dan ook een David-ster in je avatar.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 08:09:20 #13
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19286224
Je aangetrokken voelen tot iemand van hetzelfde geslacht is wel natuurlijk. Je ziet het ook in de natuur. Als ik het dan om moet draaien naar een niet-natuurlijk iets dan is het vooral iets menselijks en dat zou betekenen dat wij hoger beschaafd zijn dan dieren.

Je zegt wel dat het je niets kan schelen dat iemand homo is en wat ze 'uitvreten' maar waarom plaats je ze dan toch in een hokje?

Je doet alsof je ruimdenkend bent maar dat ben je dus niet... Laat me raden; je vindt het wel sexy als 2 vrouwen elkaar zoenen of strelen maar als 2 mannen het doen is het walgelijk?
Proud Powerpauper
pi_19286278
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 06:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Homo's zien liev
HeaRt_woRm is liev

Uuhh.... de meeste homo's zijn wel OK
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
  vrijdag 21 mei 2004 @ 08:36:37 #15
76110 xxshirleyxx
bluuf en xxshirleyxx ware lief
pi_19286353
ik vindt homo's echt gaaf en ik vindt dat er een verschil is tussen homo's en verwijfde gay's
je kan teminste wel met ze lachen
  vrijdag 21 mei 2004 @ 08:38:18 #16
76110 xxshirleyxx
bluuf en xxshirleyxx ware lief
pi_19286356
en ze zijn heel lief voor vrouwen
pi_19286365
Ik heb er niets tegen. En onnatuurlijk is een ruim begrip. Bij apen komt het ook regelmatig voor (volgens discovery ) Bij die beestjes ligt het waarschijnlijk niet aan de opvoeding
pi_19286799
Mijn God. Wat een domme mensen bestaan er toch....

Je wordt wel als homo-sexueel geboren, of wil je zeggen dat ik lieg? Want ik neem aan dat je het ermee eens bent dat een homo het beter weet dan jijzelf?

En nee, er zit geen knik in mijn bovenkamer. Ik weet zeker dat ik beter ben in een heleboel dingen dat hetero-sexuelen.

En ja, mannetjes/vrouwtjes kunnen kinderen krijgen en baren. Maar ik kan ook een vrouw neuken en haar zwanger maken, geen probleem. Dan krijgt zij dus ook kinderen en heb ik mijn natuurlijke functie vervuld. En voor de rest heb ik dan sex met mannen omdat ik dat lekkerder vindt. (Misschien moet je eens je verdiepen in de geschiedenis van de mens, dan zul je nog een hoop leren over de sexuele relatie's van mannen onder elkaar).

Dus kortom, een kansloos topic die niets toevoegd aan wat we al weten. Mensen neuken met elkaar. Punt. En sommige krijgen daar kinderen van. Anderen HIV. Maar allemaal natuurlijk. Want alles, maar dan ook echt alles wat er hier gebeurt of gebeurd is is natuurlijk. Alleen de religie's proberen je iets anders wijs te maken.
pi_19286855
Idd homo's worden niet gevormd. Die worden zo geboren. Er is daarover tegenwoordig een hoop te vinden. Ik zou zeggen, TS, zoek het op.
In the long run, I hit what I aim at
pi_19286871
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 09:34 schreef OutKast het volgende:
Mijn God. Wat een domme mensen bestaan er toch....

Je wordt wel als homo-sexueel geboren, of wil je zeggen dat ik lieg? Want ik neem aan dat je het ermee eens bent dat een homo het beter weet dan jijzelf?

En nee, er zit geen knik in mijn bovenkamer. Ik weet zeker dat ik beter ben in een heleboel dingen dat hetero-sexuelen.

En ja, mannetjes/vrouwtjes kunnen kinderen krijgen en baren. Maar ik kan ook een vrouw neuken en haar zwanger maken, geen probleem. Dan krijgt zij dus ook kinderen en heb ik mijn natuurlijke functie vervuld. En voor de rest heb ik dan sex met mannen omdat ik dat lekkerder vindt. (Misschien moet je eens je verdiepen in de geschiedenis van de mens, dan zul je nog een hoop leren over de sexuele relatie's van mannen onder elkaar).

Dus kortom, een kansloos topic die niets toevoegd aan wat we al weten. Mensen neuken met elkaar. Punt. En sommige krijgen daar kinderen van. Anderen HIV. Maar allemaal natuurlijk. Want alles, maar dan ook echt alles wat er hier gebeurt of gebeurd is is natuurlijk. Alleen de religie's proberen je iets anders wijs te maken.
Ik ben 100% hetero maar ben het met dit helemaal eens...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_19286900
Ik heb helemaal niks tegen homo-sexualen maar ik vind het wel een beetje raar om te zien als twee mannen met elkaar zoennen (of meer)
Niko:D
pi_19286906
sorry homo-sexuelen
Niko:D
pi_19286969
Wat is er dan zo onnatuurlijk aan homo's?
Is er een speciale microchip ingebracht waardoor ze ineens homo zijn ofzo? Die mensen volgen gewoon hun gevoelens, en dat is niks onnatuurlijks.....
  vrijdag 21 mei 2004 @ 09:57:31 #24
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_19287059
Ik vind het ook "raar". Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat een man iets aantrekkelijk kan vinden aan een andere man. Daarom vind ik lesbische stellen ook een heel stuk minder raar. Stomweg omdat ik begrijp wat er kewl is aan een vrouw .
En het klopt dat er een kinkje in de kabel van de bovenkamer zit, want homoseksuelen hebben aantoonbaar een andere hersenstructuur dan hetero's.

Onnatuurlijk? In de natuur heb je het ook, maar alles in het leven is erop gericht om je genetisch materiaal te behouden en te vermenigvuldigen. Homo's hebben daar natuurlijk duidelijk een nadeel in.
pi_19287070
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 09:57 schreef KingCold het volgende:

En het klopt dat er een kinkje in de kabel van de bovenkamer zit, want homoseksuelen hebben aantoonbaar een andere hersenstructuur dan hetero's.
Bron:
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')