Een FAquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:16 schreef Meki het volgende:
wie heeft mij signature weggehaald
Een van de Forum Admins. Netjes gedragen anders krijg je een ban, niet van mij, maar van hun.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:17 schreef Meki het volgende:
wat is FA
oow wat was er dan fout aanquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een van de Forum Admins. Netjes gedragen anders krijg je een ban, niet van mij, maar van hun.
Zet 'm nog eens neer, dan kunnen wij het zienquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
oow wat was er dan fout aan
Vervolgens blijft zoalshetis doorzaniken dat ik de holocaust ontkent terwijl daar GEEN sprake van is, getuige een aantal quotesquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, en aan het einde van de beproeving en het juiste doorstaan ervan levert het een tijdloos paradijs op
[..]
Ook waar, daarom zijn veel moslims ook tegen de holocaust die een onbekend aantal joden het leven heeft gekost door gruwelijke martelingen en massatechnieken
Maar Dagonet, lees pls het topic door, ik heb helemaal NIKS ontkent, ik heb zelfs geen getallen genoemd wat voorheen wel een probleem was. Die jongen probeert de ontkenning van deze holocaust in mijn mond te leggen, terwijl hier geen sprake van isquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:40 schreef Dagonet het volgende:
Ik ga het topic nu opschonen en BSB, het lijkt me héééél handig als je gewoon niks meer over de holocaust post. Voor de rest mag je me daarover mailen.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:40 schreef Dagonet het volgende:
opruim
opgeruimd, zooitje posts verwijderd, het aantal slachtoffers van de holocaust in twijfel trekken is NOT done, niet hier, niet volgens de wet.
En je weet donders goed dat zoiets posten meteen mensen (terecht) de kast opjaagt. Zoiets posten is vragen om flames, dat weet je héél goed. Kom dan niet zeuren dat je dan aangevallen wordt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Dago, dit snap ik dan weer niet, ik trek helemaal niks in twijfel, verscheidene bronnen geven verschillende aantallen, oke, de meeste circuleren rond de 5/6 miljoen, maar ik prefereer dan het woord "onbekend" te gebruiken omdat het aantal slachtoffers voor het topic er toch niet toe doen me dunkt
[..]
Hoe moet ik dat weten, ik handel altijd naar mijn intenties, en die zijn behoorlijk rein. Het komt op het volgende neer, ik wordt beschuldigt van iets waar ik niet schuldig aan ben: het ontkennen van de vreselijke holocaust. Ik vind dat een zeer kwalijk iets om mensen zulke stempels te gevenquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En je weet donders goed dat zoiets posten meteen mensen (terecht) de kast opjaagt.
Natuurlijk niet Dagonet, als je de post goed leest zie je dat het zeer on-topic is, ik heb zelfs gepost dat de moslims de holocaust zeer kwalijk vinden. Maar de meneer/mevrouw in kwestie zoekt naar dat kleine maasje in de tekst in plaats van het positieve te lezen, en dat raakt mequote:Zoiets posten is vragen om flames, dat weet je héél goed. Kom dan niet zeuren dat je dan aangevallen wordt.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:03 schreef robh het volgende:
Waar is het "[centraal] Nederland" topic? Ik wil wat nieuws posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |