Microsoft's Schutz Staffeln Network?quote:Op maandag 17 mei 2004 00:37 schreef RichardQuest het volgende:
MSSN
Van A - Z. Ik zal een aantal artiesten/bands noemen waar ik regelmatig naar luister:quote:Op maandag 17 mei 2004 00:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
ja
Muslim Social Security Netherlands.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Microsoft's Schutz Staffeln Network?
Mwa, te doenquote:Op maandag 17 mei 2004 00:41 schreef Tuana het volgende:
[..]
Van A - Z. Ik zal een aantal artiesten/bands noemen waar ik regelmatig naar luister:
Juanes, Metallica, Penny Wise, Blof, Frank Sinatra, Aretha Franklin en nog veel meer... maar ik luister ook Mozart, Tsjaikovsky, Bach, Beethoven en Chopin . Oh ja Turkse muziek wordt uiteraard ook vaak gedraaid
quote:Op maandag 17 mei 2004 00:41 schreef Ype het volgende:
Ik ga komende woensdag ergens naar een EU-land liften.
quote:Op maandag 17 mei 2004 00:41 schreef Tuana het volgende:
[..]
Van A - Z. Ik zal een aantal artiesten/bands noemen waar ik regelmatig naar luister:
Juanes, Metallica, Penny Wise, Blof, Frank Sinatra, Aretha Franklin en nog veel meer... maar ik luister ook Mozart, Tsjaikovsky, Bach, Beethoven en Chopin . Oh ja Turkse muziek wordt uiteraard ook vaak gedraaid
Nee, voor een wedstrijd. De locatie is nog niet bekend, maar het duurt tot zondag, dus ik ben er eventjes niet.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Naar Nederland?
En ook weer terug? In 1 dag?
Wat denk je zelf?!quote:
Daar zocht ik op.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:43 schreef RichardQuest het volgende:
LOL @ Turk.jpg
Best leukquote:Op maandag 17 mei 2004 00:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, voor een wedstrijd. De locatie is nog niet bekend, maar het duurt tot zondag, dus ik ben er eventjes niet.
Zou kunnen toch?quote:Op maandag 17 mei 2004 00:44 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?!
Rabin Jakob.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wie houdt ook zo van films van Louis de Funes?.
Nee, we krijgen de locatie woensdagavond en de wedstrijd begint om 12 uur 's nachts. En dan degene die er het eerst is.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Best leukWie het verst komt of wat?
Rightquote:Op maandag 17 mei 2004 00:44 schreef Ype het volgende:
[..]
Zou kunnen toch?
Waarom niet dan?quote:Op maandag 17 mei 2004 00:45 schreef Tuana het volgende:
[..]
Right
quote:Op maandag 17 mei 2004 00:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wie houdt ook zo van films van Louis de Funes?.
Kans dat je een foto van mij vindt door te zoeken op turk.jpg is 0,0quote:Op maandag 17 mei 2004 00:46 schreef Ype het volgende:
[..]
Waarom niet dan?
Bedoel je Les Gendarmes?quote:Op maandag 17 mei 2004 00:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Prachtig
Hoe heette die serie ook al weer? Le Commissariat of zo?
Ah zo, maar als je stiekem de trein pakt, dan merkt niemand het of wel? Of moet je het op film opnemen?quote:Op maandag 17 mei 2004 00:45 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, we krijgen de locatie woensdagavond en de wedstrijd begint om 12 uur 's nachts. En dan degene die er het eerst is.
quote:Op maandag 17 mei 2004 00:47 schreef Tuana het volgende:
[..]
Kans dat je een foto van mij vindt door te zoeken op turk.jpg is 0,0
Het is aanwezig. Ik bedoel, hoeveel Turken kunnen er zijn?quote:Op maandag 17 mei 2004 00:47 schreef Tuana het volgende:
[..]
Kans dat je een foto van mij vindt door te zoeken op turk.jpg is 0,0
Enig idee hoeveel dat kost?quote:Op maandag 17 mei 2004 00:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah zo, maar als je stiekem de trein pakt, dan merkt niemand het of wel? Of moet je het op film opnemen?
Ik woonde vlakbij zo'n dumpwinkel, hadden ze videobanden van Les Gendarmes voor 3 guldenquote:Op maandag 17 mei 2004 00:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bedoel je Les Gendarmes?
Je hebt OV, dus als je naar het Zuiden moet kun je tot België treinenquote:Op maandag 17 mei 2004 00:49 schreef Ype het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel dat kost?
Ware het niet dat het om 12 uur 's nachts begint.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je hebt OV, dus als je naar het Zuiden moet kun je tot België treinen
Kom je dan hier?quote:Op maandag 17 mei 2004 00:52 schreef Tuana het volgende:
Ype: je hebt me door
quote:Op maandag 17 mei 2004 00:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Tuana, je hebt toch geen snor he ?.
Ik wed dat je als je de eerste trein 's ochtends pakt eerder bent dan de anderen dan. 's Nachts pakt toch niemand een lifter op....quote:Op maandag 17 mei 2004 00:52 schreef Ype het volgende:
[..]
Ware het niet dat het om 12 uur 's nachts begint.
We zien wel wat we doen. Desnoods springen we een kroeg in.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wed dat je als je de eerste trein 's ochtends pakt eerder bent dan de anderen dan. 's Nachts pakt toch niemand een lifter op....
Zie de afbeelding die RQ heeft geplaatstquote:Op maandag 17 mei 2004 00:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Tuana, je hebt toch geen snor he ?.
Rond die tijd zit ik ook in de kroeg, dus als je langs Eindhoven komtquote:Op maandag 17 mei 2004 00:54 schreef Ype het volgende:
[..]
We zien wel wat we doen. Desnoods springen we een kroeg in.
en dan?quote:Op maandag 17 mei 2004 00:53 schreef Ype het volgende:
[..]
Kom je dan hier?
Fonetisch : Toewanaquote:Op maandag 17 mei 2004 00:54 schreef RichardQuest het volgende:
Is Tuana je echte naam? En hoe spreek je dat dan uit? Toeana? Twana? Toeanna?
Groningers zijn trouwens wel goede kussersquote:Op maandag 17 mei 2004 00:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan gaat 'ie jou onzedelijk betasten. The Groninger way
Mijn naam fonetisch: Ritsjurd Kwestquote:Op maandag 17 mei 2004 00:58 schreef Tuana het volgende:
[..]
Fonetisch : Toewana
Zal wel, geen behoefte om Ype te kussen of zoquote:Op maandag 17 mei 2004 01:00 schreef Tuana het volgende:
[..]
Groningers zijn trouwens wel goede kussers![]()
Kijk naar die mond!quote:Op maandag 17 mei 2004 01:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zal wel, geen behoefte om Ype te kussen of zo
quote:Op maandag 17 mei 2004 00:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Rond die tijd zit ik ook in de kroeg, dus als je langs Eindhoven komt
Niet te hard van stapel lopen he.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:57 schreef Tuana het volgende:
[..]
en dan?
Ik ben geen Groninger, maar wel een goede kusser.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:00 schreef Tuana het volgende:
[..]
Groningers zijn trouwens wel goede kussers![]()
Is het dan Writsjurt Khuwest?quote:Op maandag 17 mei 2004 01:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mijn naam fonetisch: Ritsjurd Kwest
Om toch wat uit de doeken te doen he Ype
Wij drinken wel bier.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zal wel, geen behoefte om Ype te kussen of zo
Dat zijn niet de jouwe of wat?quote:
Ik heb op het Arnaudinaplein gewoond.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wilhelminaplein![]()
Ik vraag alleen wat ik in Groningen moet doen als ik er eindelijk ben...quote:Op maandag 17 mei 2004 01:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen he.
Goed punt.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:10 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat ik in Groningen moet doen als ik er eindelijk ben...
Jij nodigt mij uit, dan moet jij iets verzinnen... lijkt mijquote:Op maandag 17 mei 2004 01:11 schreef Ype het volgende:
[..]
Goed punt.
Wat wil je doen?
Ik heb nog wel massageolie staan.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:12 schreef Tuana het volgende:
[..]
Jij nodigt mij uit, dan moet jij iets verzinnen... lijkt mij
Die gaat in mij sig.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Microsoft's Schutz Staffeln Network?
Ja, en? Ik heb nog tig soorten massageolie staan...quote:Op maandag 17 mei 2004 01:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb nog wel massageolie staan.
Dan drinken we een biertje.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:17 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, en? Ik heb nog tig soorten massageolie staan...
Maak daar een wijntje van, en het is wat mij betreft 'afgesproken'quote:Op maandag 17 mei 2004 01:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Dan drinken we een biertje.
Slaap lekker en niet teveel over mij dromen he.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:17 schreef Tuana het volgende:
Maar goed, ik ga maar weer eens richting mijn verleidelijk lonkende bed
Sweet dreams
En deal.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:19 schreef Tuana het volgende:
[..]
Maak daar een wijntje van, en het is wat mij betreft 'afgesproken'
Achterkamertjespolitiek!quote:Balkenende maandag in gesprek over prepensioen
DEN HAAG - Premier Balkenende heeft maandag in het Torentje een gesprek met FNV-voorzitter De Waal en voorzitter Schraven van VNO-NCW om te proberen het vastgelopen overleg over verlofsparen en prepensioen vlot te trekken. Volgens een ingewijden begint het gesprek om half acht 's ochtends.
De woordvoerder van de premier bevestigt dat het gesprek plaatsheeft, maar kon zondagavond geen tijdstip noemen. Tot dusver heeft de premier zich nog niet rechtstreeks met het conflict bemoeid. Dinsdag, tijdens het traditionele voorjaarsoverleg tussen kabinet en sociale partners, is de laatste kans om tot een akkoord te komen.
Werkgevers en bonden zijn het de afgelopen weken niet tot een gezamenlijk voorstel kunnen komen voor prépensioen en verlofsparen. Ze kunnen het niet eens worden over de leeftijd waarop werknemers met prepensioen zouden moeten kunnen. Het kabinet dreigt daarom vast te houden aan zijn plan om het sparen voor prépensioen met fiscale steun te schrappen. Dat zou betekenen dat iedereen tot zijn 65e moet doorwerken.
Minister De Geus van Sociale Zaken riep de sociale partners zondag via het RTL-Nieuws op tot inschikkelijkheid. ,,Laten we proberen het over de hoofdlijnen eens te worden.'' Over details valt volgens de minister nog te praten.
ANP
Bron: LC
Volgens mij is in het torentje zaken doen erg aantrekkelijk voor een premierquote:Op maandag 17 mei 2004 05:38 schreef Sidekick het volgende:
Toch maar weer het topic in een politieke richting schoppen:
[..]
Achterkamertjespolitiek!
Pas erop, hè Ypequote:GGD springt in gat hulpverlening
Praatgroep slachtoffers loverboys
Donderdag 13 mei, EINDHOVEN - De groeiende groep slachtoffers van loverboys kan na de zomer in Eindhoven bij een speciale praatgroep terecht voor hulp. Volgens de Eindhovense GGD is veel vraag naar lotgenotencontact, maar kunnen de meisjes tot dusver nergens terecht. In de regio zijn vermoedelijk tientallen meisjes slachtoffer geworden van loverboys, die meisjes versieren om hen later als prostituee te laten werken. De uitwerking van het plan voor de praatgroep is door drie studenten van Fontys Hogeschool gedaan: I. Derikx, -M. Everartz en N. van Eerd.
De Eindhovense GGD krijgt volgens maatschappelijk werkster M. van Dort al ruim een jaar signalen over loverboys. Onlangs is de eerste Eindhovense dader veroordeeld tot een jaar cel. Enkele anderen die al in Eindhoven zijn opgepakt moeten nog voorkomen. 'Wat de meiden meemaken is zo extreem: geweld en prostitutie. Ze hebben helemaal niemand meer over als ze met de loverboy breken', legt Van Dort de situatie van de slachtoffers uit.
Samen oplossen
De GGD-medewerkster is ervan overtuigd dat de meisjes veel aan elkaar kunnen hebben. 'Dan hebben ze niet meer het gevoel dat ze de enige zijn. De kracht van zo'n groep is dat ze het samen leren oplossen'. Aan de hand van thema's als zelfvertrouwen, prostitutie en omgeving wordt over hun ervaringen gesproken. Naast traumaverwerking staat ook het werken aan een toekomst centraal.
Volgens de studenten, die onderzoek naar het fenoneem loverboys deden, is het voor de slachtoffers heel moeilijk om met anderen over hun werk als gedwongen prostituee te praten. Ook hebben veel meisjes vragen over seksueel overdraagbare aandoeningen (soa). 'Heel veel meiden hebben iets opgelopen, hetzij via hun vriendje, hetzij via de vele verkrachtingen en het werk. Ze zijn daar vaak heel erg boos over', weet Van Dort.
Lingerie
De studentes zijn zelf ook naar een seksclub geweest om zich beter te kunnen inleven in hun doelgroep. Volgens Derikx was dat bezoek een behoorlijke schok. 'Terwijl jij daar in je coltrui staat, zitten die meiden in lingerie op de bank televisie te kijken of te lezen in afwachting van een klant. En dan moet je je voorstellen hoe dat voor een loverboyslachtoffer is als ze daar voor het eerst heen moet.'
In de handleiding die de Fontys-leerlingen voor de toekomstige leid(st)ers van de lotgenotengroepen hebben gemaakt, zit daarom veel informatie over werken in de prostitutie. Van Dort: 'Je moet je afvragen wat jouw normen en waarden zijn als hulpverlener. Het is voor de meisjes zelf ook anders als ze weten dat je ook in clubs komt, ondanks dat je het werk zelf niet hebt gedaan'.
Buiten kan ik mijn werk niet doenquote:Op maandag 17 mei 2004 10:48 schreef El_Nyntje het volgende:
met dit mooie weer niet teveel binnen zitten jongens!
Wel als je aan het Fok!'ken bent?quote:Op maandag 17 mei 2004 10:55 schreef sjun het volgende:
[..]
Buiten kan ik mijn werk niet doen
Ik tik sneller tussendoor wat in als ik moet wachten op een monitoringsprocesrapport dan dat ik ff heen en weer naar buiten loop.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wel als je aan het Fok!'ken bent?
Dat is een goede. Die ga ik ook gebruiken bij mijn tussentijds werkbeoordeling.quote:Op maandag 17 mei 2004 11:14 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik tik sneller tussendoor wat in als ik moet wachten op een monitoringsprocesrapport dan dat ik ff heen en weer naar buiten loop.
ikke ikke ikke!quote:Op maandag 17 mei 2004 10:42 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
Wie wil er nog meer zo'n mooi ikoon?
Tik jij dan meteen tussendoor ff een nieuw instellingsbeleidsplan conform INK-richtlijnen uit?quote:Op maandag 17 mei 2004 11:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is een goede. Die ga ik ook gebruiken bij mijn tussentijds werkbeoordeling.![]()
Godsdienstwaanzinnigen you gotta love them!quote:van de FP
Een getrouwd stel uit Duitsland dat na 8 jaar huwelijk tot hun teleurstelling nog altijd geen kinderen had, blijkt nooit aan seks te hebben gedaan. Het koppel, een 30-jarige vrouw en een 36-jarige man, bezocht een vruchtbaarheidskliniek die het koppel er op attent maakten dat ze wel seksuele gemeenschap moesten bedrijven wilde het kinderen krijgen.
Een woordvoerder van de kliniek: ''Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind. Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden.''
Volgens de artsen is het stel niet achterlijk, maar gewoon opgevoed in een zeer strenge religieuze omgeving. Ze waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken. De twee krijgen nu een spoedcursus in seksuele opvoeding. Men is tevens een onderzoek gestart om na te gaan of er nog meer getrouwde stellen met hetzelfde probleem rondlopen.
NASA, hoezo verantwoordingquote:Op maandag 17 mei 2004 12:33 schreef Koos Voos het volgende:
NEW YORK (RTR) - De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA heeft jarenlange en miljarden kostende missies naar de maan en mogelijk naar Mars als prioriteiten. Maar het budgetbeheer is kennelijk niet zo’n punt van aandacht. Dat blijkt uit het vernietigende commentaar van de accountants van PriceWaterhouseCoopers op het jaarverslag van NASA over 2003.
De accountants troffen tal van "gaten" en fouten aan in de financiële verslaglegging. Zo was 565 miljard aan overboekingen niet voldoende gedocumenteerd
Verder ontdekten de financiële speurders dat er een verschil van 2 miljard dollar zat tussen wat NASA zei te hebben en wat werkelijk op de rekeningen stond....![]()
![]()
Zo vreemd is dat niet, miljarden dollars kunnen op die manier voor geheime projecten worden gebruikt.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
NASA, hoezo verantwoording![]()
Het is toch vreemd dat men over zulke bedragen kan beschikken en daar onvoldoende aandacht besteed. Fraude wordt natuurlijk niet in de VS gepleegd![]()
Ja, het is inderdaad haast een slechte grap.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:54 schreef freako het volgende:
Geweldig. Roept Endstra de ene dag in een TV-programma dat ie nog nooit iets illegaals gedaan had, wordt ie de andere dag geliquideerd.
Geliquideerd worden is vooralsnog niet illegaal, geloof ik.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad haast een slechte grap.
Vier autobommen op HSBC. Geen gewonden, lichte schade. Lijkt me die DPRK-I (of zoiets).quote:Op maandag 17 mei 2004 14:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Op welke Britse doelen zijn die bomaanslagen in Turkije gepleegd ?
Als zelfmoord strafbaar was, zou gedood worden het ook moeten zijn.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geliquideerd worden is vooralsnog niet illegaal, geloof ik.
Nee, dat wil je niet. Jij zou alleen maar mijn werken willen uitgeven, en verder niets.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:07 schreef Monidique het volgende:
I want to be hypie and I want to get stone from Tuana.
Welke werken, Johan?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet. Jij zou alleen maar mijn werken willen uitgeven, en verder niets.
Die ik nu nog in een notitieblok aan het schrijven ben.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welke werken, Johan?
http://www.nieuws.nl/news(...)d=4&article_id=24173quote:Johan de Witthuis alternatief voor Catshuis 17-05-2004
Het Johan de Witthuis is de nieuwe locatie die het kabinet het komende jaar gaat gebruiken als ontvangst- en vergaderruimte. Dat meldt het ministerie van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) maandag. Zaterdagochtend brak er brand uit in het Catshuis, de formele ambtswoning van premier Jan Peter Balkenende. De Trêveszaal op het Binnenhof kan niet worden gebruikt wegens een renovatie.
Het Johan de Witthuis is een rijksmonument dat gebouwd is in de zeventiende eeuw. Sinds restauratie staat het al enige tijd leeg. Het pand kan dienst doen als ontvangs- en vergaderruimte wanneer hoge politieke en ambtelijke gasten komen. Vanaf het begin van het Nederlandse voorzitterschap van de Europese Unie kan het gebouw in gebruik worden genomen.
Het beheer en de exploitatie worden vanaf 1 juli ondergebracht bij het ministerie van Buitenlandse Zaken, maar ook andere departementen leveren een bijdrage aan de kosten. Volgend voorjaar wordt een besluit genomen over het permanent in gebruik nemen van het pand als ontvangst- en vergaderruimte.
[Copyright 2004, Novum]
Maar je zou het moeten WILLEN. Ik was ook eens geen schrijver.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:18 schreef Monidique het volgende:
En die moet ík uitgeven?
Ik ben geen uitgever.
Ik wil het wel lezen, hoor, waar gaat het over?
Denken dat je belangrijk bent is typisch links.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:23 schreef Monidique het volgende:
Ik ben van plan een autobiografie te schrijven, maar het is zo raar zo'n boek te schrijven als je twintig bent en geen hol hebt gepresteerd.
Nou, ja, een autobiografie schrijven uiteindelijk.
Jou is het kennelijk wel een fucking zorg. En er zijn mensen die het interessant vinden, laat hen.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:22 schreef pberends het volgende:
http://www.sp.nl/db/nieuws/kamernieuwspage.html/2406
Contact wappie-sp'er, het zal 99,9% van de Nederlanders een fucking zorg wezen dat je daar op bezoek wil.
Zelfkennis, pberends, zelfkennis.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Denken dat je belangrijk bent is typisch links.
Waarom? Noem het Blauwe Maandagen.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:23 schreef Monidique het volgende:
Ik ben van plan een autobiografie te schrijven, maar het is zo raar zo'n boek te schrijven als je twintig bent en geen hol hebt gepresteerd.
Dan lijk ik net Arnon Grunberg. Ook geen straf, hoor.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom? Noem het Blauwe Maandagen.
Noem het dan Roze Maandagen.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan lijk ik net Arnon Grunberg. Ook geen straf, hoor.
LOL ...quote:Op maandag 17 mei 2004 14:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Denken dat je belangrijk bent is typisch links.
LOLquote:Op maandag 17 mei 2004 14:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jou is het kennelijk wel een fucking zorg. En er zijn mensen die het interessant vinden, laat hen.
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zelfkennis, pberends, zelfkennis.
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:40 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
deze 'versatelclubleden' lachen ook wat minder de laatste tijd
NEW DELHI, India -- India's Bombay Stock Exchange has recorded its biggest loss amid concerns over the future of economic reforms under a new coalition government.
Trading was suspended twice Monday, with the key Sensex stock index plummeting almost 16 percent at one point to a low of 4227.50 -- the biggest crash in its 129-year history.
bron: http://www.cnn.com/2004/W(...).politics/index.html
2012 komt eraan.. het einde der tijden![]()
Humor, zou dat ook gebeuren als de SP aan de macht komtquote:India's Bombay Stock Exchange has recorded its biggest loss amid concerns over the future of economic reforms under a new coalition government.
He Berends.. een goedemiddag, ga jij eens snel aan het werk !quote:Op maandag 17 mei 2004 14:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar de gedachten van andere mensen die ze volgen zijn wel deels afhankelijk van resultaten. Het is niet zo eenzijdig als jij nu beschrijft, maar kuddegokken is wel onderdeel van de aandelenbeurs ja.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:47 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik vind zo'n aandelenbeurs nog steeds erg vreemd. Men handelt niet naar de resultaten van bedrijven, maar van wat ze denken dat andere mensen denken. Gewoon chaotisch kuddegokken.
Dat weet ik ook wel, gekkie.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, maar de gedachten van andere mensen die ze volgen zijn wel deels afhankelijk van resultaten. Het is niet zo eenzijdig als jij nu beschrijft, maar kuddegokken is wel onderdeel van de aandelenbeurs ja.
Moet ik nog zo lang wachten?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:40 schreef Koos Voos het volgende:
2012 komt eraan.. het einde der tijden![]()
Schrijf het dan goed op!quote:Op maandag 17 mei 2004 15:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, gekkie.
Bush?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:12 schreef Koos Voos het volgende:
With all due respect I again say People are not "born" homosexual or bisexual.... This is a choice that a human makes for themselves... God punishes those for their choices in this life.
1 out of 3 aint bad.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:07 schreef Monidique het volgende:
Blair weg, Bush weg, sociaal-democratische overwinning in Spanje.
De wereld ziet er al wat zonniger uit.
Ja, nou en of.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Rumsfeld ook nog weg, en dan kunnen we echt juichen.
...binnenkort Blair weg, Schoder weg,...quote:Op maandag 17 mei 2004 15:07 schreef Monidique het volgende:
Blair weg, Bush weg, sociaal-democratische overwinning in Spanje.
De wereld ziet er al wat zonniger uit.
Ach, Schröder mag inderdaad ook wel weg. En Chirac.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:19 schreef sjun het volgende:
[..]
...binnenkort Blair weg, Schoder weg,...![]()
Liever deze:quote:Op maandag 17 mei 2004 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Lees dit liever. Stelletje sleuridioten:
http://www.kafka.org/essays/koopmanLP.htm
Dat hangt al boven mijn bed en ik draag het op mijn hart.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Liever deze:
Essay: De schadelijkheid van drugs, oorzaak en aanleiding
Revolution Action!quote:Op maandag 17 mei 2004 15:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, Schröder mag inderdaad ook wel weg. En Chirac.
Iedereen moet weg.
Je bent ook links, Johan.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Twee-derde van Fok denkt nu dat ik een linkse Kafka-aanhanger ben.
Fascisten lectuur ...quote:Op maandag 17 mei 2004 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Lees dit liever. Stelletje sleuridioten:
http://www.kafka.org/essays/koopmanLP.htm
NEEN.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bent ook links, Johan.
We zullen je niet verklikken hoor... We weten wel dat je een communist bent....quote:Op maandag 17 mei 2004 15:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
NEEN.
Waarschijnlijk bedoel je de communistische DHKP-C. Ken je terreurorganisatiesquote:Op maandag 17 mei 2004 14:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vier autobommen op HSBC. Geen gewonden, lichte schade. Lijkt me die DPRK-I (of zoiets).
Het zijn maar kleinschalige autobommen geweest. Niet echt AQ.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je de communistische DHKP-C. Ken je terreurorganisaties![]()
Maar ik geef IBDA-C ism AQ meer kans.
Incest is zooo last Urk.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:07 schreef Monidique het volgende:
I want to be hypie and I want to get stone from Tuana.
ANKARA - A group of Turkish Scientific and Cultural Studies Foundation (ILKAV) members held a demonstration on Saturday in Ankara to protest British Prime Minister Tony Blair's scheduled visit to Turkey on May 17.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je de communistische DHKP-C. Ken je terreurorganisaties![]()
Maar ik geef IBDA-C ism AQ meer kans.
Ik doe niet aan seks voor het huwelijkquote:Op maandag 17 mei 2004 15:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Tuana, doe jij aan jungle - of garagesex?
Ik bedoel ook daarna.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:40 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks voor het huwelijk![]()
Communisten en dan nog homo's!quote:Op maandag 17 mei 2004 15:40 schreef Monidique het volgende:
Ze hebben wat met de Britten...
Boe.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Huwelijk ook zo'n restant uit het stenen tijdperk!
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:40 schreef Monidique het volgende:
Ze hebben wat met de Britten...
Dat zien we dan wel weer...quote:Op maandag 17 mei 2004 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoel ook daarna.
Misschien. Misschien maar even een campagne starten om duidelijk te maken dat Groot-Brittannië Turkije heeft beschermd tegen Rusland.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Misschien stamt het nog uit de tijd dat de Britten het oude Ottomaanse Rijk hebben opgedeeld in het MO.
http://www.themodernword.com/kafka/kafka_biography.htmlquote:Op maandag 17 mei 2004 15:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Twee-derde van Fok denkt nu dat ik een linkse Kafka-aanhanger ben.
Trouwen op z´n flinstones?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Huwelijk ook zo'n restant uit het stenen tijdperk!
Wat heeft Rusland in het MO te zoekenquote:Op maandag 17 mei 2004 15:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Misschien. Misschien maar even een campagne starten om duidelijk te maken dat Groot-Brittannië Turkije heeft beschermd tegen Rusland..
Het land is niet verdeeld, hoor, de bezette gebieden zijn gewoon afgenomen en Armeniërs zijn volgens mij geen Russen. Maar goed, wat ik bedoel, ze richten ze wel erg veel op de negatieve aspecten,quote:Op maandag 17 mei 2004 15:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Aparte vorm van bescherming, als je het verdelen van het land tussen italianen, grieken, russen (armeniërs), fransen en zichzelf zo wilt noemen.
Ja, of sterven voor Turkije nadat de Turkse vloot door de Russen is vernietigd.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Aparte vorm van bescherming, als je het verdelen van het land tussen italianen, grieken, russen (armeniërs), fransen en zichzelf zo wilt noemen.
Balkan en Zwarte Zee.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat heeft Rusland in het MO te zoeken
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/3721119.stmquote:The northern Nigerian state of Kano says it has obtained a "safe" polio vaccine from Indonesia.
But Kano government spokesman Sule Yau Sule told BBC News Online the vaccine would be tested further before it is given to children.
Kano opted out of an immunisation campaign last year, when some Islamic leaders said it was part of a western plot to render Muslim women infertile.
Sinds wanneer is Balkan en ZZ onderdeel van MO?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Balkan en Zwarte Zee.
Armeniërs zijn inderdaad geen Russen, maar het was wel een gezamenlijke actie in het NO van Turkije. Armenië werd door Rusland geholpen om zo hun Groot-Armenië te bewerkstelligen. Helaas vielen iets later hun plannen in het water.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het land is niet verdeeld, hoor, de bezette gebieden zijn gewoon afgenomen en Armeniërs zijn volgens mij geen Russen. Maar goed, wat ik bedoel, ze richten ze wel erg veel op de negatieve aspecten,.
Sinds Rusland niet het Midden-Oosten wilde. Turkije en Rusland conflicteren in die regio, kortom, Rusland is een bedreiging voor Turkije.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sinds wanneer is Balkan en ZZ onderdeel van MO?
Om daarna weer ongeveer tienduizenden levens te verliezen bij Canakkale in een oorlog tegen de Turken?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, of sterven voor Turkije nadat de Turkse vloot door de Russen is vernietigd.
Is of was?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sinds Rusland niet het Midden-Oosten wilde. Turkije en Rusland conflicteren in die regio, kortom, Rusland is een bedreiging voor Turkije.
Was, toen is.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Is of was?
Politiek is abject.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Om daarna weer ongeveer tienduizenden levens te verliezen bij Canakkale in een oorlog tegen de Turken?
Competentie? Doe eens normaal. Slecht woord. Raaaaarrr....quote:Op maandag 17 mei 2004 15:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Was, toen is.
Nog steeds is er competentie in de Kaukasus en Centraal-Azië.
Ze schijten in hun broek dat Turkije er vandoor gaat met de nieuwe wereldvoorraden olie en gas van Centraal Azie tot aan Turkije zelf. Amerika en de Britten staan hierbij natuurlijk vanzelfsprekend op de eerste rij om zich bij Turkije aan te sluiten.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Was, toen is.
Nog steeds is er competentie in de Kaukasus en Centraal-Azië.
Jezelf quoten is zooooooo 2003 ...quote:Op maandag 17 mei 2004 15:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Competentie? Doe eens normaal. Slecht woord. Raaaaarrr....
Competitie dus.
Goh.. van wie is die pijpleiding ook al weer ....quote:Op maandag 17 mei 2004 15:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ze schijten in hun broek dat Turkije er vandoor gaat met de nieuwe wereldvoorraden olie en gas van Centraal Azie tot aan Turkije zelf. Amerika en de Britten staan hierbij natuurlijk vanzelfsprekend op de eerste rij om zich bij Turkije aan te sluiten.
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:53 schreef Monidique het volgende:
Vergeet India niet. Aandelenbeurs is 11% naar beneden.
Michiel S. gesignaleerd.quote:Een zeer giftige slang houdt de bewoners van de Katendrechtselaan in Rotterdam in de greep. Een 41-jarige man zag de een meter lange Gartnerslang zondagavond door zijn huis kruipen en in een gat van een muur verdwijnen. Hij alarmeerde politie en brandweer. Een slangenexpert van de dierenambulance heeft het beest nog niet gevonden.
Ik dacht BP, maar het kan net zo goed Shell zijn.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:58 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Goh.. van wie is die pijpleiding ook al weer ....![]()
In de Kaspische regio hebben de VS en Groot-Brittannië een oliepijpleiding gepland. BP gaat dit uitvoeren( IMF betalen). De pijpleiding gaat van Azerbeidzjaan door Georgië naar Turkije en heeft tot doel de VS en Europa in de toekomst van brandstof te voorzien. We kunnen in die regio dus een forse militarisering verwachten.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik dacht BP, maar het kan net zo goed Shell zijn.
bron nrcquote:CANNES, 17 MEI.
Will Smith is geweest, met Angelina Jolie. Quentin Tarantino en Uma Thurman. Brad Pitt en Jennifer Aniston - en toen zei de rode-loperverslaggever al dat dit het glamourkoppel van het jaar was. Hij vergiste zich. Het glamourkoppel van Cannes 2004 is een ongeschoren dikkerd met een bril en een honkbalpetje en zijn even vormeloze vrouw. Vandaag is op het filmfestival van Cannes Fahrenheit 9/11 vertoond, de documentaire van Michael Moore die meedingt naar de Gouden Palm. Twee extra persvoorstellingen waren vanochtend nodig om alle belangstellenden de gelegenheid te geven om te zien welke speciale connectie er is tussen George Bush en de familie Bin Laden en waarom, om nog maar eens iets te noemen, er maar van één lid van het Amerikaans Congres een kind vecht in Irak.
Het wordt de kijker in krap twee uur uitgelegd op de manier die we van Moore kennen, zeker sinds zijn succesvolle Bowling for Columbine (2002). Hij is suggestief, geestig, brutaal en vasthoudend. Hij legt altijd verbanden die nog niemand had gelegd en als hij de relevantie niet hard kan maken, laat hij de suggestie gewoon in de lucht hangen, alles op het ritme van vrolijke muziek en snelle montage - wie maakt hem wat?
Fahrenheit 9/11 bestaat uit twee los verbonden delen. Eerst gaat Moore op zoek naar de reden waarom 142 Saoediërs uit de VS mochten vliegen na de aanslagen van 11 september 2001, terwijl alle vliegverkeer was stilgelegd. Zo komen we bij de Saoedische connectie, ook met de familie Bin Laden, via de investeerders van de Carlyle Group, waarin vader Bush, minister van Buitenlandse Zaken James Baker en een halfbroer van Osama bin Laden samen op de ochtend van 11 september zaken zitten te doen. Een causaal verband hoeft Moore niet te leggen, hij haalt er gewoon allerlei heerlijke dingen bij, die je vanzelf opsmult.
Deel twee: wat hebben die arme mensen in Irak ons eigenlijk aangedaan? Hier wordt de film sentimenteler, maar uitgangspunt en methode blijven hetzelfde. De rijkaards hebben de arme sloebers in de tang en de armen moeten het uitvechten zodat de rijken er geld aan verdienen.
Het overtuigt soms, is soms te demagogisch, maar het is altijd geestig, vooral doordat de scherpste aanklachten tegen het establishment altijd van henzelf komen in Moores aanpak. Hij neemt plukjes van oude tv-interviews en monteert die haarfijn op de plek waar het hem uitkomt. Succes verzekerd.
De gemiddelde alleenstaande uitkeringsmoeder ziet er alleen niet zo uit.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:41 schreef Koos Voos het volgende:
![]()
[afbeelding]
DEN BOSCH (ANP) - De suggestie van minister Zalm (Financiën) om bijstandsgerechtigden in te zetten als huishoudelijk hulp is slecht gevallen bij de schoonmaakbranche. De Ondernemersorganisatie Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten (OSB) ziet hierin een onderwaardering van het vak.
Je raadt nooit welke familie dat was.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:48 schreef Koos Voos het volgende:
' Eerst gaat Moore op zoek naar de reden waarom 142 Saoediërs uit de VS mochten vliegen na de aanslagen van 11 september 2001, terwijl alle vliegverkeer was stilgelegd.'. .. wist ik niet![]()
Dat kan ik bevestigen.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
mijn moeder wel![]()
Is het iets met een B en een L?quote:Op maandag 17 mei 2004 16:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je raadt nooit welke familie dat was.
Ja,quote:Op maandag 17 mei 2004 16:50 schreef Ype het volgende:
[..]
Is het iets met een B en een L?
Ze wisten niet hoe gauw ze die op het vliegtuig moesten Laden.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja,.
Ik heb maar één zusje en ik denk dat je vrij hard opgepakt wordt als je die hebt gehad.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb tegelijkertijd je oma, moeder en zusjes afgewerkt.Damn die oma van je...
Heb zelden zo'n lenige 65+ gezien
quote:In what the government describes as a bizarre coincidence, one U.S. intelligence agency was planning an exercise last Sept. 11 in which an errant aircraft would crash into one of its buildings. But the cause wasn't terrorism -- it was to be a simulated accident.
Bron? Link?quote:Op maandag 17 mei 2004 16:54 schreef Monidique het volgende:
[..].
Daar zijn Saddam's WMD's dus gebleven.quote:American-led coalition forces in Iraq found sarin gas in an artillery round that was rigged as an improvised explosive device, U.S. Brig. Gen. Mark Kimmitt said Monday.
Doet me denken aan dat X-files filmpje.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:56 schreef Monidique het volgende:
http://www.boston.com/new(...)3_plane_exercise.htm
Een hele huls.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://www.cnn.com/2004/WORLD/meast/05/17/iraq.main/index.html
[..]
Daar zijn Saddam's WMD's dus gebleven.
quote:Op maandag 17 mei 2004 16:54 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb maar één zusje en ik denk dat je vrij hard opgepakt wordt als je die hebt gehad.
Dat je mijn oma zou hebben afgewerkt lijkt me ook erg stug.
Was geen X-Files, maar... iets anders.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:58 schreef Ype het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat X-files filmpje.
Nee wel X-Files toch? Dat ze zitten te praten over een vliegtuig in het WTC te laten vliegen om zo een nieuwe oorlog te kunnen doorvoeren?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Was geen X-Files, maar... iets anders.
Nou, zou kunnen.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:01 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee wel X-Files toch? Dat ze zitten te praten over een vliegtuig in het WTC te laten vliegen om zo een nieuwe oorlog te kunnen doorvoeren?
Twee mensen zijn ook behandeld aan lichte klachten dus reden voor massale paniek is er uiteraard niet. Maar het geeft wel aan dat meneer Blix die zo de vinger wees naar Amerika en zei dat het hele verhaal verzonnen was, ongelijk heeft.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:59 schreef Ype het volgende:
[..]
Een hele huls.
Gevonden.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, zou kunnen.
Damn dit is wel een oscar waardquote:Op maandag 17 mei 2004 17:08 schreef Ype het volgende:
[..]
Gevonden.
http://www.rense.com/1.imagesD/lonegunmanpilo.WMV
U bedoelt dit bericht: Granaat met zenuwgas in Irak ontploft ?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Twee mensen zijn ook behandeld aan lichte klachten dus reden voor massale paniek is er uiteraard niet. Maar het geeft wel aan dat meneer Blix die zo de vinger wees naar Amerika en zei dat het hele verhaal verzonnen was, ongelijk heeft.
quote:Op maandag 17 mei 2004 17:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Damn dit is wel een oscar waard
Dat is eigenlijk ook supertriest gewoon.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:15 schreef George-Butters het volgende:
weetje: LL Cool J, is een van de weinige rappers die nog nooit met de politie in aanraking gekomen is.
Maar hij pijpte wel in ruil voor crack.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:15 schreef George-Butters het volgende:
weetje: LL Cool J, is een van de weinige rappers die nog nooit met de politie in aanraking gekomen is.
waar heb je het over?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:31 schreef Johan_de_With het volgende:
toen ze erachter kwamen dat de camera's wel aanstonden hadden ze de telefoons en portemonees overal neergekwakt (ook in de prullenbakken...) Toen ze gepakt werden, mochten ze de telefoontjes enzo uit de kots gaan vissen, en werden ze overgeleverd aan de politie. Ben benieuwd of ze door onze (overigens enorm stoere rector) van school gekickt worden nog net voor de examens..
Waarschijnlijk over die jongeren die stelen op een schoolfeest.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
waar heb je het over?![]()
Heel goed.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:32 schreef Ype het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over die jongeren die stelen op een schoolfeest.
Stelen op examenfeest van klasgenotenquote:Op maandag 17 mei 2004 17:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
is dit onderwerp al eerder in de SC voorbij gekomen?
En de Moordgasten danquote:Op maandag 17 mei 2004 17:15 schreef George-Butters het volgende:
Die zijn opgepakt voor vloeken onder de toegestane leeftijd.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En de Moordgasten dan
Dat is dan wel weer mooi.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ik ben bang dat het hele gezicht mee komt
Any minute now.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heel goed.
Hoe laat hangt uw zuster aan het speelrek?
Nee, ik hoop dat ze hem alleen maar tegenkomt. Maar hij moet wel zo gek zijn dat ze doodsbang wordt dat hij haar wat aan zal doen. En daar gaat ze dan weer vanalles over openbaren aan het buisvee.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat je ook doet, het wordt alleen maar beter.
Ik hoop dat ze een keer een gekke moslim tegenkomt. Welke vervolgens haar tong eruit brand
Waar? Dan kom ik eraan.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:45 schreef George-Butters het volgende:
jezus de onderburen zitten onder mijn raam te blowen
Ik hoop dat ze een goede beurt van Rocco Animal Trainer krijgt. Dan piept ze wel anders tegen die homo Jenssenquote:Op maandag 17 mei 2004 17:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat ze hem alleen maar tegenkomt. Maar hij moet wel zo gek zijn dat ze doodsbang wordt dat hij haar wat aan zal doen. En daar gaat ze dan weer vanalles over openbaren aan het buisvee.
En dan komt Adam Curry met een erectie over de set lopen.
Dat is toch een rip-off van X-Files?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:52 schreef Monidique het volgende:
Lone Gunman dus, geen X-Files
Spin-off, ja.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:53 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat is toch een rip-off van X-Files?
Die homo's he, doe je daar nog wat mee?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Massachusetts.
Gwhatever, joe get de point.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Spin-off, ja.
Democratisch bolwerk.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Massachusetts.
Als het aan Bush ligt niet voor lang.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch veel bomen?
Beter dan Republikeinsquote:Op maandag 17 mei 2004 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Democratisch bolwerk.
Ja, tijd dat er weer eens een Kennedy neerstort.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch veel bomen?
http://www.google.nl/sear(...)F-8&q=bomen+economiequote:Op maandag 17 mei 2004 18:01 schreef George-Butters het volgende:
Bomen dragen niks bij aan de economie!! SLopen die hap!
Ma'am.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Beter dan RepublikeinsT
e
x
a
s
.
Over Kennedy gesproken.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
RepublikeinsT
e
x
a
s
.
http://www.google.nl/sear(...)nG=Zoeken&lr=lang_nlquote:Op maandag 17 mei 2004 18:02 schreef Ype het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)F-8&q=bomen+economie
Do not vote for this manquote:Op maandag 17 mei 2004 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ma'am.
Robert F. was toch eenquote:Op maandag 17 mei 2004 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Over Kennedy gesproken.
Nee, eenquote:Op maandag 17 mei 2004 18:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Robert F. was toch eenzionist
?
You don't have to.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Do not vote for this man.
Juist.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:08 schreef Monidique het volgende:
Kennedy, toch wel de meest overschatte president.
En Reagan dan? Nog altijd een Messias voor conservatieven.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:08 schreef Monidique het volgende:
Kennedy, toch wel de meest overschatte president.
Maar tijdens zijn leven niet half zo verafgood als die andere schurk.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En Reagan dan? Nog altijd een Messias voor conservatieven.
Leg eens uit waarom Kennedy een schurk zou zijn?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar tijdens zijn leven niet half zo verafgood als die andere schurk.
Waar zal ik eens beginnen? Het inrichten van een CIA-afdeling die zich uitsluitend met politieke moorden bezighoudt, het besmetten van tientallen vrouwen met chlamydia, zijn persoonlijke vete met Castro ?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom Kennedy een schurk zou zijn?
In het buitenland.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar zal ik eens beginnen? Het inrichten van een CIA-afdeling die zich uitsluitend met politieke moorden bezighoudt,
Ach, Reagan was nog 10 keer zo erg man. Omhooggevallen E-acteur.quote:het besmetten van tientallen vrouwen met chlamydia, zijn persoonlijke vete met Castro ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |