Dit was afgelopen donderdag op vrijdag nacht. Wat vinden jullie wat je als school zijnde nou met dat soort leerlingen zou moeten doen. Gewoon toelaten op examen of er per direct afgooien?quote:
Japs, Wie mag jij dan zijn ? msn in me profiel ofzoquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:50 schreef koston het volgende:
Jij zit dus op de Knip
Ja ik hoorde juist andere dingen.... dat ze niet meer mochten.. maarja ik hoop het wel eigenlijkquote:Een van die gasten die die dingen hadden gejat was vroeger een goeie vriend van me, gelukkig allang niet meer. Maar ik hoorde gisteren van iemand dat die gasten niet van school worden getrapt en gewoon hun examens mogen maken.
Nee, dat was gewoon tijdens het feest. Er lagen ook gewoon mensen in hangmatten in de garderobe en die dachten al zoiets te zien. Als er geen camera opnames waren geweest hadden zij iig ook wel een sterk vermoedenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:02 schreef Inu het volgende:
Was dat toen jullie lagen te slapen? Collega van me zit ook op het Knip, maar kheb der sinds maandag niet meer gesproken..
Dat ik ooit jou voor links heb uitgemaakt.. was ik blind ofzoquote:Op maandag 17 mei 2004 16:55 schreef freud het volgende:
Mja, je moet ze knuffelen. Het komt denk ik doordat hun ouders ze niet genoeg geld gaven of dat ze nooit een mooi kinderfietsje gehad hebben.
Persoonlijke mening? Keihard straffen, en dan niet gevangenis of zo, maar gewoon lijfelijk. Daarna een tijdje in een heropvoedingskamp gerunt door chagerijnige MPers. Als je ze nu niet straft, dan blijven ze doorgaan.
Tja, het maakt me niet veel uit welke smaak politiek een oplossing aandraagt, zolang het maar werkt. Rechts heeft wat meer door dat om mensen aan te pakken, je dat in hun 'taal' moet doen, anders snappen ze het niet.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:09 schreef niet_links het volgende:
[..]
Dat ik ooit jou voor links heb uitgemaakt.. was ik blind ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |