abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19144574
quote:
Dit was afgelopen donderdag op vrijdag nacht. Wat vinden jullie wat je als school zijnde nou met dat soort leerlingen zou moeten doen. Gewoon toelaten op examen of er per direct afgooien?

Ik vind persoonlijk het laatste maar misschien dat jullie er anders overdenken

[ Bericht 12% gewijzigd door _BlOkKiE_ op 15-05-2004 16:13:25 ]
  zaterdag 15 mei 2004 @ 12:47:15 #2
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19144602
Ze hadden ze op het schoolfeest, midden in de zaal op een tafel moeten zetten, en ze daar slaapliedjes moeten laten zingen. En daarna van school aftrappen.
Ik ga naar huis.
pi_19144639
Misschien dat trouwens een modje schopje kan geven naar Nieuws en Achtergronden :S
pi_19144647

Jij zit dus op de Knip
Een van die gasten die die dingen hadden gejat was vroeger een goeie vriend van me, gelukkig allang niet meer. Maar ik hoorde gisteren van iemand dat die gasten niet van school worden getrapt en gewoon hun examens mogen maken.
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_19144678
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 12:50 schreef koston het volgende:

Jij zit dus op de Knip
Japs, Wie mag jij dan zijn ? msn in me profiel ofzo
quote:
Een van die gasten die die dingen hadden gejat was vroeger een goeie vriend van me, gelukkig allang niet meer. Maar ik hoorde gisteren van iemand dat die gasten niet van school worden getrapt en gewoon hun examens mogen maken.
Ja ik hoorde juist andere dingen.... dat ze niet meer mochten.. maarja ik hoop het wel eigenlijk
pi_19144854
Was dat toen jullie lagen te slapen? Collega van me zit ook op het Knip, maar kheb der sinds maandag niet meer gesproken..
pi_19144947
ik zou in ieder geval niet meer met zo'n eikel in de klas hoeven zitten, laat ze maar een andere school zoeken
pi_19144949
-> NWS
pi_19144999
Laat ze dan gewoon alleen nog maar hun examens maken en meer niet.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_19145082
Hmm bij onze LSD (Laatste SchoolDag) is er gister ook geld gejat uit portemonnee's die in jassen zaten enzo.. te triest voor woorden
pi_19145144
examens niet laten maken is opzich een beetje rare straf aangezien ze wel schoolgeld enzo betaald hebben en als ze iets uit een winkel of huis gestolen hadden was dit ook niet aande orde geweest.

mijn idee is gewoon examens laten doen en aangifte doen bij politie en gewoon voor de rechter slepen
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:17:59 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19146301
meteen verplicht in een internaat zetten voor heropvoeding!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_19146369
Lijkt me niet dat het al dan niet laten maken van de tentamens veel te maken heeft met het jatten van spullen. Die dingen moet je gescheiden houden.
Je kunt ze bijvoorbeeld wel verbieden om naar de diplomauitreiking te komen, lijkt me wel een mooi onderdeel van de straf .
pi_19148224
Goh, was jij er ook?

ik ook iig.. maar idd echt een dooie actie.. toen ze erachter kwamen dat de camera's wel aanstonden hadden ze de telefoons en portemonees overal neergekwakt (ook in de prullenbakken...) Toen ze gepakt werden, mochten ze de telefoontjes enzo uit de kots gaan vissen, en werden ze overgeleverd aan de politie. Ben benieuwd of ze door onze (overigens enorm stoere rector) van school gekickt worden nog net voor de examens..
pi_19148264
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 13:02 schreef Inu het volgende:
Was dat toen jullie lagen te slapen? Collega van me zit ook op het Knip, maar kheb der sinds maandag niet meer gesproken..
Nee, dat was gewoon tijdens het feest. Er lagen ook gewoon mensen in hangmatten in de garderobe en die dachten al zoiets te zien. Als er geen camera opnames waren geweest hadden zij iig ook wel een sterk vermoeden
pi_19151538
Ik vind dat je ze het beste op school kunt laten zitten en hun examen kunt laten maken. Als ze slagen hebben ze meer kans dat ze hun gewoonten achter zich laten. Het zou dus dom zijn ze van school te gooien.
PE#1
pi_19154303
Ik zou ze van school af trappen denk ik...Zou de schoolleiding denk ik niet zo moeilijk over doen als ze in de tweede ofzo zouden zitten en als ze daar bang voor zijn, hadden ze het maar niet moeten doen...
  maandag 17 mei 2004 @ 16:47:09 #18
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_19197721
ha op de knip,
heb ik aantal jaren geleden nog opgezeten.

Mijn broertje zit er op straks is vragen als die thuiskomt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_19197878
Tja, het blijft natuurlijk wel Helmond.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  FOK!fotograaf maandag 17 mei 2004 @ 16:55:30 #20
18921 freud
Who's John Galt?
pi_19197903
Mja, je moet ze knuffelen. Het komt denk ik doordat hun ouders ze niet genoeg geld gaven of dat ze nooit een mooi kinderfietsje gehad hebben.

Persoonlijke mening? Keihard straffen, en dan niet gevangenis of zo, maar gewoon lijfelijk. Daarna een tijdje in een heropvoedingskamp gerunt door chagerijnige MPers. Als je ze nu niet straft, dan blijven ze doorgaan.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 17 mei 2004 @ 17:09:05 #21
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_19198229
quote:
Op maandag 17 mei 2004 16:55 schreef freud het volgende:
Mja, je moet ze knuffelen. Het komt denk ik doordat hun ouders ze niet genoeg geld gaven of dat ze nooit een mooi kinderfietsje gehad hebben.

Persoonlijke mening? Keihard straffen, en dan niet gevangenis of zo, maar gewoon lijfelijk. Daarna een tijdje in een heropvoedingskamp gerunt door chagerijnige MPers. Als je ze nu niet straft, dan blijven ze doorgaan.
Dat ik ooit jou voor links heb uitgemaakt.. was ik blind ofzo
mai pen rai
  FOK!fotograaf maandag 17 mei 2004 @ 17:27:00 #22
18921 freud
Who's John Galt?
pi_19198611
quote:
Op maandag 17 mei 2004 17:09 schreef niet_links het volgende:

[..]

Dat ik ooit jou voor links heb uitgemaakt.. was ik blind ofzo
Tja, het maakt me niet veel uit welke smaak politiek een oplossing aandraagt, zolang het maar werkt. Rechts heeft wat meer door dat om mensen aan te pakken, je dat in hun 'taal' moet doen, anders snappen ze het niet.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 17 mei 2004 @ 18:50:25 #23
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_19200323
haha degenen die het meegemaakt hadden mochten niks zeggen.

Mja voor verdere info

3 gasten uit 5 havo

Daan ????, Tim =edit does niet met achternaam= en Dennis ???

mja gebeurde in de garderobe. De beveiligingscamera's stonden NIET aan.
Maar er waren voldoende getuigen.

Typisch voorbeeld van "domme dieven" ik bedoel als je het doet, doe het dan goed

[ Bericht 3% gewijzigd door ToBe op 19-05-2004 08:29:04 ]
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 17 mei 2004 @ 18:53:25 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19200385
Dit is meer voor GC gezien de insteek van de TS
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_19235920
Gewoon hetzelfde als wat op spieken tijdens het examen staat, uitsluiting van het examen en schorsing van een jaar van de SE's en het CSE. Maar daarvoor natuurlijk eerst voor de hele school voor aap worden gezet! Leren ze het wel af.
Moo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')