ja of Bruce Campbell vs the army of DVD's... iedereen heeft zijn eigen titel die ze willen zien geloof ikquote:Op zondag 9 mei 2004 10:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het zou potverdorie Return of the Killer DVD's worden!
Nog 298 posts wachten danquote:Op zondag 9 mei 2004 10:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het zou potverdorie Return of the Killer DVD's worden!
Six DVD's of Separation bedoel jequote:Op zondag 9 mei 2004 11:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Le Fabuleux DVD d'Amélie Poulain![]()
Ik weet het. Maar ik heb ook The Two towers nog nooit gezien. Is dat net zo erg?quote:Op zondag 9 mei 2004 10:21 schreef pascalheister het volgende:
Shame you
das minder ergquote:Op zondag 9 mei 2004 11:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik heb ook The Two towers nog nooit gezien. Is dat net zo erg?
Volgens mij moet jij jezelf eens leren je een beetje in te houdenquote:Op zondag 9 mei 2004 11:08 schreef kinky_queen het volgende:
you've just signed your death certificate
weh heh nee hoor, ik vind het niet erg,quote:Op zondag 9 mei 2004 11:12 schreef Hare het volgende:
Volgens mij moet jij jezelf eens leren je een beetje in te houden
JAquote:Op zondag 9 mei 2004 11:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik heb ook The Two towers nog nooit gezien. Is dat net zo erg?
zal ik die dan even van plaats verwisselenquote:Op zondag 9 mei 2004 11:02 schreef sweek het volgende:
DVDVille staat niet echt op de juiste plaats in het lijstje..
Film stamt uit 1934. Alleen m'n Charlie Chaplin box is ouderquote:Robert J. Flaherty’s award-winning Man of Aran uses stunning location photography and brilliant montage editing to build a forceful drama of life on the Aran Islands. Situated among the frequent and violent storms that slam into its barren landscape, the islands are “three wastes of rock” off the western coast of Ireland. With a small crew, Flaherty spent nearly two years shooting, developing, and assembling footage of the islanders’ Herculean efforts to survive in unbearably harsh conditions. Home Vision Entertainment is proud to present this historic masterpiece in a new digital transfer.
More...
How the Myth was Made" a documentary about the making of the film; "Hidden and Seeking" a documentary excerpt in which Frances Flaherty reflects on her work with Robert Flaherty; "Flaherty and Film" a discussion between Frances Flaherty and Robert Gardner about the making of the film; "Looking Back" Robert Flaherty reflects on the 2 1/2 years it took to make the film; production stills.
Full Frame
B&W
Making Of
Production Stills
Ligt het nou aan mij of is DVDBoxoffice ontzettend duur?quote:Op zondag 9 mei 2004 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist besteld @ DVDboxoffice
[afbeelding]
[..]
Film stamt uit 1934. Alleen m'n Charlie Chaplin box is ouder
Ik zag Kill Bill 1 staan voor 35 dollar.quote:Op zondag 9 mei 2004 12:24 schreef yootje het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of is DVDBoxoffice ontzettend duur?
Het zijn geloof ik wel Canadese dollars. Maakt dat veel uit?quote:Op zondag 9 mei 2004 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag Kill Bill 1 staan voor 35 dollar.Meteen de site maar weer weg geklikt.
Nope, zie bovenstaande reactiesquote:Op zondag 9 mei 2004 12:24 schreef yootje het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of is DVDBoxoffice ontzettend duur?
Haha, was je ook een van die gekken in Tilburg?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:04 schreef AntiChrist het volgende:
wat een kut topic naam maar omdat ik vandaag van alles en nog wat heb laten signeren door meneer englund zal je mij er verder niet meer overhoren
Yup...quote:Op zondag 9 mei 2004 21:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, was je ook een van die gekken in Tilburg?![]()
cool, als ikd e op kan aanpassen (wat dus vanochtend niet lukte) dan plaats ik hem even.quote:Op zondag 9 mei 2004 13:03 schreef California het volgende:
[afbeelding]
Heb je die lui van het A-team nog gesproken?quote:Op zondag 9 mei 2004 21:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Yup...
Die maat van mij wel ik maakte foto's voor hem en hij heeft ook heel de Q&A opgenomen met zn DV-camquote:Op zondag 9 mei 2004 21:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je die lui van het A-team nog gesproken?
Gaaf zeg!!! Het zijn wel niet helemaal mij type films, maar voor de liefhebbers is het natuurlijk een geweldige dag geweest!!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:47 schreef AntiChrist het volgende:
Al met al was het echt geslaagd en eigenlijk helemaal niet druk (al schijnt het zaterdag wel druk te zijn geweest)
lijkt mij ook ja!quote:Op zondag 9 mei 2004 23:37 schreef Hare het volgende:
Gaaf zeg!!! Het zijn wel niet helemaal mij type films, maar voor de liefhebbers is het natuurlijk een geweldige dag geweest!!![]()
wanner is de DVD te aanschouwen?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:47 schreef AntiChrist het volgende:
Die maat van mij wel ik maakte foto's voor hem en hij heeft ook heel de Q&A opgenomen met zn DV-cam(ook die van hellraiser en freddy + jason) in totaal heeft ie dus alleen al aan Q&A 2,5 uur film
![]()
lol wanneer ik de tijd en zin er in heb om hem te maken!quote:Op maandag 10 mei 2004 08:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wanner is de DVD te aanschouwen?
Wie is de mooiste Dirk in Holland dan?quote:Op maandag 10 mei 2004 15:25 schreef Ash het volgende:
[..]
lol wanneer ik de tijd en zin er in heb om hem te maken!
Het was zoals Antichrist al zegt een zeer geslaagde dag!
hierbij mijn aanwinsten:
[afbeelding]
Faceman! totdat hij weer uit Holland vertrekt dan ben ik weer de mooiste ! LOLquote:Op maandag 10 mei 2004 15:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Wie is de mooiste Dirk in Holland dan?
Ach, haha, nu valt het kwartje jaquote:Op maandag 10 mei 2004 15:51 schreef Ash het volgende:
[..]
Faceman! totdat hij weer uit Holland vertrekt dan ben ik weer de mooiste ! LOL![]()
Before Sunrise!quote:Op maandag 10 mei 2004 01:28 schreef Joppe het volgende:
[afbeelding]
ga terug zou ik zeggen. wil wel kwaliteit voor je geld hequote:Op maandag 10 mei 2004 17:47 schreef Opie het volgende:
Vorige week aangeschaft:
True Romance (wat een dramatische beeldkwaliteit) R2 bij de FRS
Oeh! Ik zou je vergevenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:20 schreef Joppe het volgende:
En twee dvd's voor m'n lieve, lieve moeder wiens moederdag ik compleet vergeten ben:
Sound of Music SE
Exodus
die moet de postbode deze week ff in de brievenbus droppen (samen met die andere 5 dvd's ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gebracht door de postbode:
Once Upon A Time In The West SE
[afbeelding]![]()
oeh sa-weet. moet deze week denk ik ff rustig aan doenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
die moet de postbode deze week ff in de brievenbus droppen (samen met die andere 5 dvd's ofzo)>
Hoe kun je nou rustig deze dvd kopen terwijl het algemeen is bekend gemaakt dat er een Extended Cut box gaat komen met beide delen erin? Waarin de twee films als 1 achterelkaar doorlopen EN nooit eerder vertoonde beelden!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:16 schreef Tackleberry het volgende:
Kill Bill: Vol. 1
Dat zie ik tegen die tijd wel weer... Ik wilde hem gewoon op DVD hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:27 schreef Dizer het volgende:
Hoe kun je nou rustig deze dvd kopen terwijl het algemeen is bekend gemaakt dat er een Extended Cut box gaat komen met beide delen erin? Waarin de twee films als 1 achterelkaar doorlopen EN nooit eerder vertoonde beelden!!
Ik zou dat niet kunnen hoor
patserquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:57 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Ultra Rare en Out Of Print
Inhoud Box Set:
- Bevat sleutelhanger met daarin een mini Book Of The Dead
- Bevat Evil Dead 1 & 2 DVD's
- Booklet
Specificaties Evil Dead 1:
- Dolby Digital DTS-ES 6.1, 5.1 en stereo soundtrack (Engels)
- Ondertitels: o.a. Engels
- Anamorphic Widescreen
- THX
- Vele extra's
Specificaties Evil Dead 2:
- Dolby Digital 5.1 en stereo soundtrack (Engels)
- Anamorphic Widescreen + Full Screen
- Vele extra's
niet eens de R3? als je hem dan toch koopt.....quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:05 schreef furanku het volgende:
[..]
patser [afbeelding]![]()
En als het meezit Army of Darkness 2 disc versie
Ik denk dat die geile ze allemaal wil hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:22 schreef AntiChrist het volgende:
niet eens de R3? als je hem dan toch koopt.....
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:57 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ultra Rare en Out Of Print
Inhoud Box Set:
- Bevat sleutelhanger met daarin een mini Book Of The Dead
- Bevat Evil Dead 1 & 2 DVD's
- Booklet
Specificaties Evil Dead 1:
- Dolby Digital DTS-ES 6.1, 5.1 en stereo soundtrack (Engels)
- Anamorphic Widescreen
- THX
- Vele extra's
Specificaties Evil Dead 2:
- Dolby Digital 5.1 en stereo soundtrack (Engels)
- Anamorphic Widescreen + Full Screen
- Vele extra's
[afbeelding]
Meen je dat?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kun je nou rustig deze dvd kopen terwijl het algemeen is bekend gemaakt dat er een Extended Cut box gaat komen met beide delen erin? Waarin de twee films als 1 achterelkaar doorlopen EN nooit eerder vertoonde beelden!!
Ik zou dat niet kunnen hoor
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:00 schreef yohan.nl het volgende:
Se7en Special Edition
[afbeelding]
Buitenkant
[afbeelding]
uit het buitenste hoesje
[afbeelding]
Binnenkant, half open geklapt.
Disc One: The Movie
Disc Two: Supplemental Material
Se7en
Die verwacht ik inderdaad ook 1 dezer dagenquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
zo maar gratis van de film maatschappij gekregen
Tweedehandsje in zeer goede staat. Erg leuke uitvoeringquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Al kreeg ik geld toe, dan wou ik em nog niet hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
zo maar gratis van de film maatschappij gekregen
nogmaals gefeliciteerd met deze aanwinstquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:49 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Tweedehandsje in zeer goede staat. Erg leuke uitvoering
Hijs niet extreem duur... Als je wat geduld hebt zou ik Amazon.ca in de gaten houden, daar is ie het goedkoopst, maar momenteel niet leverbaar...quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:31 schreef pascalheister het volgende:
die wil ik ooit ook nog is
wat is de verhouding tussen canadese dollar en de euro?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:41 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Hijs niet extreem duur... Als je wat geduld hebt zou ik Amazon.ca in de gaten houden, daar is ie het goedkoopst, maar momenteel niet leverbaar...
op DEZE PAGINA staat meer infoquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:51 schreef Timo20 het volgende:![]()
waar heb je die vandaan?? en voor hoeveel???
hebbuh![]()
hehe daar heb ik laatst de pauperversie van gekochtquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:07 schreef Dr_Evil het volgende:
Deze op Amazon.com besteld. Was te laat op Amazon.ca, waar ie schijnbaar een tijdje voor zo'n 20 euro heeft gestaan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kopen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:52 schreef AntiChrist het volgende:
wat zit je nou te patsen met je illegale evil dead??
Neuh ik koop alleen legale dvd'squote:Op donderdag 13 mei 2004 00:03 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Kopen?
![]()
douane is met nieuw beleid begonnen..ze voegen je aparte bestellingen samen en beschouwen het als 1 zending. daarover heffen ze dan btw e.d. het jammere is alleen dat de bedragen die cd-wow op de doosjes zet vaak veel hoger zijn dan dat wat je betaald hebt. de heffing is dan dus ook hoger...oftewel...protest aantekenen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik neem aan dat CDWOW dvd-titels nog steeds in afzonderlijke verpakkingen verstuurd? Lag vandaag een afhaalbericht in de bus (vanuit SIngapore, dus CDWOW). Op zich niet vreemd, maar wel als erop staat dat ik nog 16,15 euro moet betalen aan "overige kosten".
Ik zit al twee weken te wachten op 3 dvd's en 2 cd's en die zullen dus wel weer bij die "vrienden" van de douane liggen. Geen van die artikel kwam boven 22 euro uit, dus ik zie 't probleem niet. Ben benieuwd. Meer mensen hiervan last gehad? (dat meer pakketjes als één worden gezien)
het mag duidelijk zijn dat ik het met dat beleid niet eens ben. Wat een geldwolven.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:08 schreef mooiegek het volgende:
[..]
douane is met nieuw beleid begonnen..ze voegen je aparte bestellingen samen en beschouwen het als 1 zending. daarover heffen ze dan btw e.d. het jammere is alleen dat de bedragen die cd-wow op de doosjes zet vaak veel hoger zijn dan dat wat je betaald hebt. de heffing is dan dus ook hoger...oftewel...protest aantekenen.
en in de toekomst pas weer een bestelling plaatsen als je oude binnen is (of evt. bijna...)
heb je goed aan gedaanquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:52 schreef De_Schaduw het volgende:
Eiiiiindelijk binnen, The Monster Legacy Collection DVD Gift Set!
mijn cd-wow pakketjes komen tot nu toe (stuk of 20 pas) allemaal uit singapore hoor....zij verschepen absoluut niet uit groot-brittannie...zweden hebben ze geloof ik wel een tijdje gedaan. En gezien de berichten op verscheidene fora over het nieuwe douane beleid, lijkt GB dus echt onzinquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:49 schreef sampoo het volgende:
cd-wow verscheept (in geval van regio 2) vanuit Groot-Brittanie. Derhalve geen heffingen. Maakt deel uit van de EEG. Play.com technisch gezien niet (Jersey, Groot-brittanie) maar die verscheept sinds kort geloof ik via ook via een dependance in Nederland. Trouwens nooit een heffing op Play.com dvd's gehad.
Die staat op m'n verlanglijstjequote:Op donderdag 13 mei 2004 22:54 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
heb je goed aan gedaanje moet die r1 van PHANTOM OF THE OPERA eens bekijken van Image, da's een hele mooie!
FREAKS komt ook eerdaags van Warnerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:47 schreef De_Schaduw het volgende:
Maar ik ga eerst eens de nieuwe Warner DVD set van Cary Grant, de Warner Film Noir set
die bovenste zal ik morgen (mét douanerechten) ook wel op 't postkantoor kunnen afhalen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:14 schreef Gorro het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu eens kijken of ik die 7,41 euro belastingheffing nog terug kan krijgen.
die is waarschijnlijk net zo goed als mijn spulletje bijelkaarquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Die geweldige reeks hierboven is natuurlijk moeilijk te overtreffen, maar bij mij viel vanmorgen "The Apartment" op de mat, met Jack Lemmon en Shirley MacLaine.
Ja he, had precies hetzelfde, zelfs een mooie sleeve eromheenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:14 schreef Dr_Evil het volgende:
Vandaag Lost in Translation R3 binnen
M'n eerste R3, ik verwachte een crappy doosje vol met chinese tekens, maar dat valt erg mee! Ziet er heel netjes uit
Iddquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja he, had precies hetzelfde, zelfs een mooie sleeve eromheen
Net een cd-wow dvdtje binnen gehad en je hebt gelijk. Ik moest het openen voor ik wist van wie die kwam. Ik blijf het vreemd vinden dat ze UK Regio 2 dvd's versturen vanuit Singapore.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:07 schreef mooiegek het volgende:
[..]
mijn cd-wow pakketjes komen tot nu toe (stuk of 20 pas) allemaal uit singapore hoor....zij verschepen absoluut niet uit groot-brittannie...zweden hebben ze geloof ik wel een tijdje gedaan. En gezien de berichten op verscheidene fora over het nieuwe douane beleid, lijkt GB dus echt onzin
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:31 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Idd
Heb gelijk via een kortingslinkje Jackie Brown 2-disc besteld voor 5,49 pond
das toch eik. raar?? dus als ik t goed begrijp, worden alle dvd`s die ik bestel bij www.cdwow.co.uk geleverd vanuit Singapore?? of is cdwow gewoon daar gevestigd??quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:02 schreef sampoo het volgende:
[..]
Net een cd-wow dvdtje binnen gehad en je hebt gelijk. Ik moest het openen voor ik wist van wie die kwam. Ik blijf het vreemd vinden dat ze UK Regio 2 dvd's versturen vanuit Singapore.
Hoe kom je hieraan????quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Die staat gewoon bij De FRS te koop..quote:Op zondag 16 mei 2004 03:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kom je hieraan????
Waarom zou ik als fan deze box niet moeten kopen?quote:Op zondag 16 mei 2004 12:16 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Die staat gewoon bij De FRS te koop..
al raad ik je aan als je echt fan bent van de films deze box niet te kopen
Omdat je als fan de beste versies van deze films wilt hebben......quote:Op zondag 16 mei 2004 19:06 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Waarom zou ik als fan deze box niet moeten kopen?
Greetz,
Stallion75
Volgens mij heb je met deze box niet echt de slechste versies, qua beeld weet ik het niet maar het geluid is al beter dan de versie die ik heb (2 discs versie ) want die ik 2.0 en dvd in deze box hebben allemaal 5.1 geluid.Dus nogmaal ik weet niet hoe het met het beeld gesteld is, ben daar we erg benieuwd naar.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Omdat je als fan de beste versies van deze films wilt hebben......
Night of the living dead:quote:Op zondag 16 mei 2004 21:12 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je met deze box niet echt de slechste versies, qua beeld weet ik het niet maar het geluid is al beter dan de versie die ik heb (2 discs versie ) want die ik 2.0 en dvd in deze box hebben allemaal 5.1 geluid.Dus nogmaal ik weet niet hoe het met het beeld gesteld is, ben daar we erg benieuwd naar.
Okee duidelijk, ben ik ook weer wat wijzer, ga ik ook op zoek naar deze dvds. Heb jij misschien wat tips waar ik ze het beste kan kopen?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Night of the living dead:
R0 America - (Elite Entertainment - Millennium Edition)
Commentary by the 'Zombie Masters' (Crew) George Romero, John Russo, Karl Hardman and Marilyn Eastman
2nd Commentary by the 'Zombie Party' (Cast) Bill Hinzman, Judith O'Dea, keith Wayne, Kyra Schon, Russell Streiner and Vince Survinski
TV Spots
Romero's short films
'Night Of The Living Bread' Short Film Parody
Photo Gallery
Scenes from a 'lost' Romero film
Interviews
Poster Gallery
Shooting Script
Cast Member's Scrapbooks
Liner Notes by Romero and Steven King
4:3 Non-Anamorphic NTSC
Dolby Digital 5.1 English
Dolby Digital Mono English
Amaray Case
Dawn of the Dead
Audio commentary with writer/director George A. Romero, special make-up effects artist Tom Savini, assistant director Christine Romero, and moderator Perry Martin
Writer/director George A. Romero biography
Poster & advertising gallery (inc. comic book preview)
2 US theatrical trailers
3 TV-spots
9 radio spots
4-page booklet
1.85:1 Anamorphic NTSC
English DTS 5.1
English Dolby Digital 5.1
English Dolby Digital 2.0 surround
English Dolby Digital 2.0 mono
Day of the Dead
R1 SE America - (Anchor Bay - Divimax special edition)
Disc 1:
New anamorphic transfer from the original negative
Audio commentary by director/writer George A. Romero, special make-up effects artist Tom Savini, actress Lori Cardille and production designer Cletus Anderson
Audio commentary by filmmaker Roger Avery
Disc 2:
"The Many Days of Day of the Dead (39 min)" - (new) documentary (with interviews with Lori Cardille, Tom Savini, George Romero, Cletus Anderson, etc.)
"Day of the Dead: Behind the Scenes (31 min)" -documentary (video footage courtesy of Tom Savini)
Last audio interview (15 min) with actor Richard Liberty (conducted by actor Taso N. Stavrakis and Telleria)
3 theatrical trailers
TV-spots
"Wampum Mine promotional video (8 min)"
Photo galleries:
-Poster and advertising gallery
-"Behind the scenes" gallery
-Production gallery
-Stills gallery
-Production design art gallery
Director/writer George A. Romero filmography and biography
DVD-ROM:
-Original 166-page draft of "Day of the Dead" (in .PDF format)
-A series of production memos (in .PDF format)
Full color booklet, with essay by Anchor Bay's Michael Felsher and sketch art by Rob B. Webb
1.85:1 Anamorphic NTSC
English Dolby Digital 5.1 EX
English DTS ES 6.1
English Dolby Digital 2.0 surround
Het beeld van de Divimax versies zijn echt om te smullen vele malen beter dan de andere versies die ik tot nu toe heb gezien daar komt bij dat het geluid van de Divimax versie's ook nog eens een DTS track bevatten. van de amerikaanse versie's die er nu zijn van Night of the living dead is de Millenium Edition van elite het beste kwa beeld en geluid.
ik zou zeggen probeer www.dvdpacific.com tenzij je geen credit card heb dan kan je terecht bij oplichtersquote:Op zondag 16 mei 2004 22:32 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Okee duidelijk, ben ik ook weer wat wijzer, ga ik ook op zoek naar deze dvds. Heb jij misschien wat tips waar ik ze het beste kan kopen?
Greetz,
Stallion
Hahahhaha gelukkig ben ik in het bezit van de magische pas die toegang geeft tot het Walhalla van de dvds.Zal gauw eens kijk bij dvdpacific!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer www.dvdpacific.com tenzij je geen credit card heb dan kan je terecht bij oplichterszoals rodisc of boudisque
Heb je die lawrence of arabia bij play gekocht?quote:Op maandag 17 mei 2004 13:29 schreef Sai het volgende:
Ik had even behoefte aan wat gewoon leuke en mooie films. Geen walgelijk Bergman-esque gezeik..
Lawrence of Arabia
Ook gebruikt gemaakt van de MGM aanbiedingen op o.a. play.com?quote:Op maandag 17 mei 2004 13:29 schreef Sai het volgende:
Ik had even behoefte aan wat gewoon leuke en mooie films. Geen walgelijk Bergman-esque gezeik..
12 Angry Men
The Apartment
Gods & Monsters
Fiddler on the Roof
Lawrence of Arabia
Manhattan
Koyaanisqatsi en Powaqwatsi
Paths of Glory
Thelma and Louise
The Magnificent Seven.
Hey, is deze dvd met scrapbook afkomstig van www.playusa.com?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:28 schreef kinky_queen het volgende:
Bubba Ho-Tep...
Gewoon een keep-case helaas, maar welquote:Op maandag 17 mei 2004 13:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je die lawrence of arabia bij play gekocht?
Zo ja, heeft ie zo'n zelfde mooie hoesje als de nl editie? Of is het gewoon een keep case?
SAI!!!quote:Op maandag 17 mei 2004 18:40 schreef Sai het volgende:
kinky_queen, waar heb je die Bubba Hotep gekocht, en voor hoeveel? En is de film ook voor de gelegenheids-horrorkijker (maar wel Campbell-fan) de moeite waard?
ben je nou nog steeds jaloers dat ik Bubba Ho-Tep in de bios heb gezien en jij nietquote:Op maandag 17 mei 2004 18:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
SAI!!!
wat laat je toch weer weinig van je horen
Wel vereiste #1 is een goed gevoel voor humor...
Nix voor Antichrist dus...
[afbeelding]
deze review klopt als een bus!!!
* kep geen id wattie kost
ben jij nou nog steeds jaloers dat ik THE BEYOND LIMITED EDITION TIN heb en jij niet?quote:Op maandag 17 mei 2004 20:11 schreef AntiChrist het volgende:
ben je nou nog steeds jaloers dat ik Bubba Ho-Tep in de bios heb gezien en jij niet
heeft die kill bill r3 wel (engelse) ondertiteling tijdens de gesprekken in het japans?quote:Op maandag 17 mei 2004 21:19 schreef knep het volgende:
....
-Kill Bill vol 1 R3
.....
quote:
http://www.nl.bol.com/is-(...)=ADVNLVRG00201000099quote:Op maandag 17 mei 2004 23:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
waar heb je die vandaan???
voor 8,50 van de dvd.nl veilingquote:Op maandag 17 mei 2004 23:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
waar heb je die vandaan???
quote:Op maandag 17 mei 2004 23:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor 8,50 van de dvd.nl veiling
heb ik wel is vaker dat ik goed bezig benquote:Op maandag 17 mei 2004 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
goed bezig
Graag gedaanquote:Op maandag 17 mei 2004 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.nl.bol.com/is-(...)=ADVNLVRG00201000099
http://www.vanleest.nl/pa(...)code=580_ZbYj4j1n706
http://www.ceedeeveedee.nl/Artikel.php?ID=3407&Reseller=11
quote:Op maandag 17 mei 2004 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Graag gedaan
daar komt deze week verandering inquote:Op maandag 17 mei 2004 20:30 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ben jij nou nog steeds jaloers dat ik THE BEYOND LIMITED EDITION TIN heb en jij niet?
ach, fedex kennende zal je pakketje wel kwijtgeraakt zijn...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:44 schreef AntiChrist het volgende:
daar komt deze week verandering in
zeg ik zou jou nog eens aan een hellraiser tin helpen bitchquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ach, fedex kennende zal je pakketje wel kwijtgeraakt zijn...
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:18 schreef AntiChrist het volgende:
zeg ik zou jou nog eens aan een hellraiser tin helpen bitch
wat moet jij nou!?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
rustig jongens, rustig
doe anders eens gezellig mee met een prijsvraag:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
wat moet jij nou!?
huh huh huh? [afbeelding]
ach je hebt hem tenminste in de bios gezien sommige gaylords hier nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:01 schreef Ash het volgende:
Helaas geen Bubba Ho-Tep!!!!! zoals de meeste hiero!!!!!![]()
moet effe Antichrist lief aankijken of ie hem voor me wilt bestellen!![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:45 schreef AntiChrist het volgende:
ach je hebt hem tenminste in de bios gezien sommige gaylords hier niet
Geen dank!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:45 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag ook nog binnen:
The Beyond Limited Edition TIN
wat nou geen dank?? die link die jij doorstuurde die verzond alleen binnen amerikaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding] ??? [afbeelding]
[..]
Geen dank! [afbeelding]
Wat een schatje he? Die box...![]()
\quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:53 schreef kinky_queen het volgende:
Eindelijk! M'n favoriete slasher van de jaren '80!! [afbeelding]
INTRUDER
[afbeelding]
idd zegquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:50 schreef Hare het volgende:
En het klapstuk:
[afbeelding]
Is echt ontzettend mooi die laatste!!
www.play.comquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:28 schreef Stallion75 het volgende:
Mag ik vragen waar jij die hebt gekocht? ik zoek deze al een hele tijd namelijk.
Alvast bedankt!
Is echt zooo mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd zeg![]()
R1 dus
Thanks man! ik ga hem direct bestellen bij Play.com.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:42 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
www.play.com
maar ik heb hem van het dvdforum, ik wist ook niet dattie uit was
ja die ken ik, maar dat is niet met Bruce GOD Campbellquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:26 schreef Stallion75 het volgende:
Trouwens ken jij de film Black Christmas ook?
Okee bedankt voor de info. Heb jij INTRUDER al gekeken? zoja wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ja die ken ik, maar dat is niet met Bruce GOD Campbell
jammergenoeg
BLACK CHRISTMAS
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:45 schreef Stallion75 het volgende:
Okee bedankt voor de info. Heb jij INTRUDER al gekeken? zoja wat vond je ervan?
Ik hoor het graag .
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:53 schreef kinky_queen het volgende:
Eindelijk! M'n favoriete slasher van de jaren '80!!
Okay no comments......CLEAR AS WATER.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[..]
ik zie dat je uit doetinchem komt, aangenaam regiogenootquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Is echt zooo mooi
Speciaal doosje (anders dan de meeste hub's), veel steviger, en dan zitten er mooie aantekeningen bij van een politierapport, ziekteoverzicht, wat testen enzo. Echt veeeeeeeet
Jep, jammer genoeg welquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zie dat je uit doetinchem komt, aangenaam regiogenoot![]()
![]()
en meteen al weer verkopen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:16 schreef Hare het volgende:
En er is nog wat binnen gekomen
Haha, ja, dacht dat het de twee disc versie was, heb geen flauw idee hoe ik dat ooit verkeerd heb kunnen zienquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
en meteen al weer verkopen?
[afbeelding]
Nee dank jequote:Op woensdag 19 mei 2004 01:43 schreef Hare het volgende:
Interesse? Omdat je van fok! bent maak ik er een mooi prijsje van
Maar ik ga lekker voor de digipackquote:Op woensdag 19 mei 2004 01:55 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee dank je![]()
ik heb de r1 dubbelaar![]()
nou zo erg is het ook weer nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep, jammer genoeg wel
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:50 schreef Hare het volgende:
En het klapstuk:
[afbeelding]
Is echt ontzettend mooi die laatste!!
Is regio 1 release, 17 euro bij dvdpacificquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]waar heb je die vandaan???
[..]waar heb je die vandaan???
je weet dat het niet het origineel is?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:00 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag inkopen gedaan, met als resultaat:
The Original Ring
alleen t hoesje van The Ring is anders[/sub]
nee wist ik niet, maar nu welquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
je weet dat het niet het origineel is?
Kweet dat n Japanse versie is. of t de echte originele is weet ik niet, maar dat zal dus wel nietquote:Na de mysterieuze dood van haar nichtje Tomoko gaat journalist Reiko op onderzoek uit. Al snel komt ze tot de ontdekking dat Tomoko vlak voor haar dood samen met n vriendinnetje n geheimzinnige video had bekeken. De geruchten gaan dat iedereen die de video bekijkt, binnen n week aan zijn einde komt. Reiko gelooft niet in fabeltjes, dus wanneer ze de tape in handen krijgt, twijfelt ze geen moment en stopt ze hem meteen in de videorecorder. Wat daarna gebeurt doet haar hart overslaan van angst... Nu Reiko zelf ook ten dod is opgeschreven, heeft ze n week de tijd om t mysterie van de videotape te ontraadselen...
die tekst is wel van het origineelquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:22 schreef Timo20 het volgende:
Kweet dat n Japanse versie is. of t de echte originele is weet ik niet, maar dat zal dus wel niet
Maar voor ¤ 3,99 kon ik niet laten liggen
daarom schreeft ik ook al toestraks bij die images: "hoesje van The Ring is anders"quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
die tekst is wel van het origineel
Dat zal wel ff duren. Houd je orderbevestiging maar vast gereed voor de douane ...quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:54 schreef Timo20 het volgende:
Net besteld met de kortingslinkjes van CDWOW:
Bubba Ho-Tep: Limited Collector's Edition
Mystic River: Special 3 Disc Edition
Ben ik weer ff zoet, kan niet wachten totdat ze binnen zijn
ja idd ja. maar ja dan heb ik aan die orderbevestiging ook niets he. Als zij t vast houden, kan ik natuurlijk veel orderbevestigingen hebben, daarmee heb ik me dvdtjes nog steeds nietquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal wel ff duren. Houd je orderbevestiging maar vast gereed voor de douane ....
Het is toch:quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
je weet dat het niet het origineel is?
This third movie in the popular "Ring" series is a prequel to the original 'Ring' (or Ringu) movie, intended to explain how Sadako became the tormented spirit who would later terrorize video viewers. In this film, Sadako is a young aspiring actress working with a strict director and an unfriendly cast. When a reporter starts investigating Sadako's spiritualist mother, she takes more notice in Sadako just as a series of strange deaths start sweeping through the drama club...
Part 3 of a trilogy.
Had niet verwacht dat Runaway Jury al uit zou zijn, dat ding komt net uit de biosquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:09 schreef knep het volgende:
In de bus: Runaway Jury & Reservoir dogs: Mr pink beiden R1
Hoe kan dat dan?? die komen toch pas half juni uit????quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:09 schreef knep het volgende:
Reservoir dogs: Mr pink beiden R1
De R1 is er al een tijdje. Mr Blonde staat volgens mij inmiddels een krap jaartje in mijn kast.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?? die komen toch pas half juni uit????
en nu de echte volgordequote:Op woensdag 19 mei 2004 17:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is toch:
Ring 0
Ring (Ringo)
Ring 2
Ring Spiral
Het is toch een Quadroligy??
Vond trouwens Spiral echt BAGGER.... daar tegenover waren Ringo en Ring 0 echt MASTER
Mr Brown staat al sinds 2002 bij mij in de kastquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:09 schreef Durbin het volgende:
[..]
De R1 is er al een tijdje. Mr Blonde staat volgens mij inmiddels een krap jaartje in mijn kast.
Volgens mij zag ik em niet zo lang geleden liggen bij de Fame in Amsterdam...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:19 schreef kinky_queen het volgende:
al 2 maanden of zo in bestelling:
hij is werkelijk OVERAL! out of stock, zou er iets mis zijn gegaan bij Criterion
[afbeelding]
47 eurotjesquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor hoeveel?
kun je wel zeggen ja, tijdje terug had je daar 2 boxen voorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:54 schreef Hare het volgende:
[..]
47 eurotjesVerzendkosten waren een beetje duur
Maar was zelf 37 euro ofzo
Ik las het ja, maar goed, voor deze prijs is ie het nog steeds helemaal waard hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja, tijdje terug had je daar 2 boxen voor
Die staat OOK als DivX'je in m'n computer. Moet ik ook maar eens kijken binnenkort. Ik dacht dat ie in R1 uitkwam in augustus.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
FREAKS komt ook eerdaags van Warner
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Bij mij net ook op de mat:
[afbeelding]
Ik heb hem meteen even regio-vrij gemaakt
Nee, de dvd zelf. (een een back-up van gemaakt, die natuurlijk regio-vrij is)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:27 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
![]()
Je DVD-speler neem ik aan?
Ow, ik wist niet dat dat kon?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, de dvd zelf. (een een back-up van gemaakt, die natuurlijk regio-vrij is)
Mijn speler is niet regio-vrij. Vandaar dusquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:01 schreef sweek het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet dat dat kon?.
Wel grappig... maar ik heb gewoon m'n speler regiovrij gemaakt, dus veel nut zou dat niet meer hebben.
Ook niet (makkelijk) te maken?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn speler is niet regio-vrij. Vandaar dus
Niet dat ik weet nee. Maar gewoonlijk koop ik ook geen regio 1 dvd's (of andere regio's). Eigenlijk alleen maar regio 2 en regio free. Friends was een uitzonderingquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:29 schreef sweek het volgende:
[..]
Ook niet (makkelijk) te maken?
Bij mijn dvd-speler (Sony DVP-NS900) was 't ingeven van een code op een organizer (IPAQ bijv.) met infraroodverbinding voldoende om 'm regiovrij te makenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet nee. Maar gewoonlijk koop ik ook geen regio 1 dvd's (of andere regio's). Eigenlijk alleen maar regio 2 en regio free. Friends was een uitzondering
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:00 schreef Tackleberry het volgende:
Voor mijn verjaardag gekregen: De complete Europa serie van Bassie & Adriaan...
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ga je daar ook andere mensen mee lastig vallen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:00 schreef Tackleberry het volgende:
Volgend jaar Pokemon?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:00 schreef Tackleberry het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:01 schreef sweek het volgende:
Cool!.
Gefeliciteerd he?.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt wel... Het vreemde is dat men ook nog vrijwillig kijkt...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:04 schreef kinky_queen het volgende:
ga je daar ook andere mensen mee lastig vallen?
![]()
Nee, dat is kinderachtig...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Volgend jaar Pokemon?
Zijn er maar 2 dvd's van de reis door amerika? Dat vond ik nog wel weer leuk om weer te kijken vorige week.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:00 schreef Tackleberry het volgende:
Mooi rijtje, best wel mijn smaakquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:59 schreef Molletje het volgende:
bourne identity
good will hunting
se7en
braveheart
dat je daar geld aan uitgeeft...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:05 schreef Shogo het volgende:
Once Upon A Time In The West
Hoezo? Ik heb hem ook gekocht en 7,50 euro is toch een leuke prijs.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:08 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
dat je daar geld aan uitgeeft...
![]()
Idd 12,99 ook, bij MM Utrecht.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb hem ook gekocht en 7,50 euro is toch een leuke prijs.
dvd'squote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:49 schreef AntiChrist het volgende:
vandaag binnen:
PS: vergeet het volgende laatst gekochte dvd topic niet Bruce Campbell VS the Army of Darkness te noemen.
ja joh zeikwijf wees blij dat ik het na al dat amsterdamse bier nog goed weet te schrijvenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
dvd's
nee nee, volgens California ben ik een oud wijfquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:22 schreef AntiChrist het volgende:
ja joh zeikwijf wees blij dat ik het na al dat amsterdamse bier nog goed weet te schrijven..
ik hou van jequote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:37 schreef Sai het volgende:
Vandaag Bubba Ho-Tep trouwens binnen..
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:08 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
dat je daar geld aan uitgeeft...
Dat weet ik, maar toch blijft het heiligschennis.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:41 schreef kinky_queen het volgende:
* zucht...
ik heb die dvd ook en ik vind het een van de beste films die ik ken...
IK MAAKTE EEN GEINTJE
als je het maar laat mafkees.. alhoewel je zou dan wel met de mode meegaan wat betreft steeds slechter wordende topic titelsquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:37 schreef Sai het volgende:
Ik sta al klaar om een nieuw topic 'The Third DVD' te posten..
Hmmm.. dat is me al te duur eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:11 schreef Shogo het volgende:
[..]
Idd 12,99 ook, bij MM Utrecht.
hoelang duurde t bij jouw eik. ongeveer voordat ie binnen was?? heb m afgelopen woensdag besteld. Duurt t langer als normaal omdat ie nog niet uit is? of maakt dat niet uit???quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:39 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik hou van je
Zoals ik al melde heb ik hem besteld in toen hij nog in de pre-order stond op www.playusa.com hij is verstuurd op de elfde en ik kreeg hem binnen op de 17 e. Hou dus rekening met een dag of 8, als ie dan nog niet binnen is moet je ff kijken op play of hij wel verstuurd is, hij kan natuurlijk 'out of stock' zijn. Mocht het langer duren dan 11 of 12 dagen moet dan moet je ff informeren.quote:Op zondag 23 mei 2004 11:50 schreef Timo20 het volgende:
hoelang duurde t bij jouw eik. ongeveer voordat ie binnen was?? heb m afgelopen woensdag besteld. Duurt t langer als normaal omdat ie nog niet uit is? of maakt dat niet uit???
ah okquote:Op zondag 23 mei 2004 12:00 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zoals ik al melde heb ik hem besteld in toen hij nog in de pre-order stond op www.playusa.com hij is verstuurd op de elfde en ik kreeg hem binnen op de 17 e. Hou dus rekening met een dag of 8, als ie dan nog niet binnen is moet je ff kijken op play of hij wel verstuurd is, hij kan natuurlijk 'out of stock' zijn. Mocht het langer duren dan 11 of 12 dagen moet dan moet je ff informeren.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iets langer dan normaal duurt omdat hij nog niet uit is.
![]()
Dat mailtje krijg je niet meteen. gaat meestal een dag overheenquote:Op zondag 23 mei 2004 12:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ah ok
heb m besteld bij CDWOW waar t normaal ongeveer 7 a 8 dagen duurt. Opzich maakt t niet veel uit dit als t wat langer duurt, heb vanaf vrijdag vakantie![]()
![]()
Bedenk me trouwens nu wel dat ik nog geen mailtje heb gehad met "Uw bestelling is verzonden".
Die krijg ik normaal wel
Maar ja tzal wel goed komen zeker
Tja 7,50 is natuurlijk een betere prijs maar wat moet ik als ik geen CC heb.quote:Op zondag 23 mei 2004 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm.. dat is me al te duur eigenlijk.
Ik heb de dvd via ebay voor 7,50 . Daar heb je geen CC nodig.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:40 schreef Shogo het volgende:
[..]
Tja 7,50 is natuurlijk een betere prijs maar wat moet ik als ik geen CC heb.Dan daarbij vind ik 12,99 goedkoop gewoonweg (dvd valley 24,99 FRS 19,99).
Ik heb de versie waarbij de hele serie op 2 dvd's staat ja... Maar je hebt ook nog een versie waarbij alles op meerdere dvd's staat, maar daar ben je dan uiteindelijk meer geld voor kwijt... www.clownbassie.nl > speelgoedpostordersquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:05 schreef furanku het volgende:
Zijn er maar 2 dvd's van de reis door amerika? Dat vond ik nog wel weer leuk om weer te kijken vorige week.
moeten we maar doen dan he?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:05 schreef MikeyMo het volgende:
moeten we deze maar even volslowchatten he
dat is toch zo gebeurdt?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:18 schreef Hare het volgende:
Dus we moeten nog 8 nutteloze berichten plaatsen?
met een dquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:22 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat is toch zo gebeurdt?
met die bargain basement van CDWOW lijkt me dat geen enkel probleemquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:17 schreef Castor het volgende:
Of we moeten snel nog wat meer dvd's kopen en dat nog ff hier melden! Heb ik meteen weer een excuus om dvd's te kopen..
ik wist dat er iemand ging antwoorden vandaar scheelt weer een postquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
met een d
daarom dusquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik wist dat er iemand ging antwoorden vandaar scheelt weer een post
overigens heb ik meer verstand van DVD's dan van de nederlandse taalquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik wist dat er iemand ging antwoorden vandaar scheelt weer een post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |