U kunt uw pogingen hier wagen...quote:Op maandag 17 mei 2004 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als jij een persoon bij naam noemt die daadwerkelijk zich heeft ge-entertained middels een geit en van islamitische origine is krijg jij van mij de laatste 3 suske's en wiske's
O, ik hoef er maar 1 te noemen zie ikquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:11 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Ehm, dit is Gustaaf. Gustaaf is zo verslaafd aan geiten dat hij nu ook al automaten aanziet voor deze grazende diersoort.
1 down, 2 to go.
Was ik niet eerder? Is Gustaaf trouwens wel van Islamitische origine?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:12 schreef Pool het volgende:
[..]
O, ik hoef er maar 1 te noemen zie ik![]()
Okey, Gustaaf dus! Stuur maar op die Suskes en Wiskes!
heb je foto-ondersteunend materiaal?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:44 schreef CybErik het volgende:
Youssouf en Hamid en Mohamid en Mohamed en Mohammed en Osama en Usama en Usamma en Ossama, en verder Yousef en Youssef ook nog.
Een wannabe-a-moslim....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is dat een moslim?
nee, maar hij heeft acteertalentquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is dat een moslim?
de Paus!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is duidelijk dat niemand aanspraak maakt op de hoofdprijs. Tenzij ik de prijsvraag makkelijker maak en ook de namen misbruikende priesters en bisschoppen toesta
Leuk en aardig, maar die laatste 2 albums zijn nog niet uitquote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
U kunt uw pogingen hier wagen...
Ter Illustratie:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
nou dan geef je 2 andere nummers er bij wegquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar die laatste 2 albums zijn nog niet uit
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:48 schreef George-Butters het volgende:
*en nou, wie weet het antwoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |