Oh, okequote:Op donderdag 29 april 2004 14:58 schreef Svensational het volgende:
Nee moet ik nog makenEerst even wat screenshots van gisteren vinden
Had je liever GTST # 54: Dennis de kin zonder hersens" gehad?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, oke
Maar de titel is idd wel een beetje zwak hoor![]()
Ik had liever een titel over Robin gehadquote:Op donderdag 29 april 2004 15:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had je liever GTST # 54: Dennis de kin zonder hersens" gehad?
Ja, ik ook maar kon niks bedenken...quote:Op donderdag 29 april 2004 15:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik had liever een titel over Robin gehad
Ik ook niet, dus moeten we toch maar genoegen nemen met deze titelquote:Op donderdag 29 april 2004 15:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik ook maar kon niks bedenken...
die naam is iddquote:Op donderdag 29 april 2004 15:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had je liever GTST # 54: Dennis de kin zonder hersens" gehad?
Robin is geen gajes!quote:Op donderdag 29 april 2004 15:29 schreef ThomasBerge het volgende:
Titel is inderdaad beetje slap![]()
Had dan deze gedaan: GTST # 54 Robin, gajes hoort in de bajes![]()
Die topictitel tot daar aan toequote:Op donderdag 29 april 2004 15:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Robin is geen gajes!![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 15:29 schreef Wytze het volgende:
Ik vind de topicnaam goed
Wat wil je nou?quote:Op donderdag 29 april 2004 15:40 schreef Wytze het volgende:
Die topictitel tot daar aan toe![]()
* Wytze roept modje ter plaatse om Svensational een permanente ban te gevenquote:Op donderdag 29 april 2004 15:44 schreef Svensational het volgende:
Oh, Robin is cool
Je zou ook kunnen zeggen:"leuke titel en OP" om mij een beetje te steunen bijv.!quote:Op donderdag 29 april 2004 16:03 schreef BVO het volgende:
tvp.
Kom net m'n bed uitquote:Op donderdag 29 april 2004 16:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen:"leuke titel en OP" om mij een beetje te steunen bijv.!
Waar was je nouquote:Op donderdag 29 april 2004 16:03 schreef BVO het volgende:
tvp.
Ik lag lekker in m'n bedjequote:Op donderdag 29 april 2004 16:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waar was je nou![]()
Ik zit me al een uur te vervelen hier
quote:Op donderdag 29 april 2004 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik lag lekker in m'n bedje.
Was GTST een beetje leuk gisteren?.
Feestje gehadquote:Op donderdag 29 april 2004 16:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het al een paar dagen niet meer gezien eigenlijk. Alleen het einde, dat Benjamin zichzelf aan ging geven.
Nou...quote:Op donderdag 29 april 2004 15:44 schreef Svensational het volgende:
Oh, Robin is cool
quote:moord!!! ik wordt gek!
hai, ik begrijp er nu helemaal nix meer van! wie heeft die moord nou gepleegd!? robin heeft ut gedaan! en laura krijgt 5 jaar en benjamin heeft gister bij Veldhuis gezegd dat hij de moord heeft gedaan! k vind ut zow helemaal nie meer leuwk!! doei groetjes marieke
AAAAAAAAAAAAAAARGHHHH, tenenkrommend. En dan die enge dunne armpjes van het vrouwelijke jongetje. Bah.quote:milan:
Happen......HAPPEN!
Dennis de kin zonder hersens!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:37 schreef Svensational het volgende:
Sorry, kon niets beters bedenken
De OP is van Svensational hoorquote:Op donderdag 29 april 2004 20:00 schreef Dada het volgende:
Hoi hoi wat een leuke openingspost. Wat een leuke openingspost. Heb jij mooi gedaan BVO. Nou doeiiiiiiiiiiiiiiii.
Dat zeg ik leuke openingspost. Vooral zo doorgaan BVO.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:35 schreef BVO het volgende:
De OP is van Svensational hoor.
Ik hoop het ook.quote:Echt ik hoop dat wendela doordraait en charlie vermoord.
Zoals ik al zei, ik kon niks beters verzinnenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:33 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dennis de kin zonder hersens!!!
Bij mij staat er 54!quote:Op donderdag 29 april 2004 21:29 schreef S-Two het volgende:
ben ik blind of staat in de openingspost op dat plaatje gtst # 53??
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:08 schreef BVO het volgende:
Zoals ik al zei denk ik dat Sjors bij de zomercliff zelfmoord gaat plegen.
Lijkt me een mooi idee als ze zich samen met Milan Op Dennis in rijdt.
en dat gaat dus niemand geloven hequote:Op donderdag 29 april 2004 22:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Dennis moet de serie op dezelfde manier verlaten als hij er in is gekomen... Hij komt de lift bij A&A reparen, maar deze keer gaat hij niet Laura aflebberen... Hij blijft met z'n kin tussen de liftdeur hangen en wordt onthoofd als Robert per ongeluk op het liftknopje drukt.EXIT DENNIS!
tuurlijk wel jij gelooft toch ook dat Charlie niet kan lopenquote:Op donderdag 29 april 2004 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
en dat gaat dus niemand geloven he
Ja.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Iwan, zie je het openingsplaatje?
Ja, en daarna de tekst er opgezet. Ik probeer het morgen nog wel eens opnieuwquote:Op donderdag 29 april 2004 22:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ja.Heb je het plaatje 'ge-resized'?
Dat wordt een inkoppertje voor rechercheur Veldhuis.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:51 schreef Svensational het volgende:
en dat gaat dus niemand geloven he
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ja.Heb je het plaatje 'ge-resized'?
Ikke welquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:38 schreef dunn0w het volgende:
AAAh arme Sjors ..
Niemand gelooft haar...
Idd.. nu gaat Milan zelfs Dennis helpen.. door zijn vader zwart te maken bij de rechter..quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:38 schreef Dada het volgende:
Nu charlie straks weer kan lopen mag ze direct onder de trein. Dood dat wijf.
En ik hoop dat stefano en ludo echt samen gaan werken tegen "de vijand". Zou ik wel leuk vinden. Dat eeuwige geruzie tussen die twee (a la robert en milan) is gewoonweg irritant geworden. Laat ze maar fijn als broeders ten strijde trekken.
Paskwal was helemaal triest... gelukkig is ze wegquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:27 schreef Dizer het volgende:
Milan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij en Micky zijn echt de aller aller aller aller aller Irritantste personages ooit!!!
Nog erger dan Paskwal
Nee, als vader en zoonquote:Laat ze maar fijn als broeders ten strijde trekken.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:27 schreef Dizer het volgende:
Milan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij en Micky zijn echt de aller aller aller aller aller Irritantste personages ooit!!!
Nog erger dan Paskwal
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:06 schreef Dizer het volgende:
WAT WAT WAT WAT WAT????
Gaat ze een rol spelen in GTST?????
Reply:quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Nee, ik ben weer lekker offtopic. Gisteren tijdens haar optreden tijdens Koninginnenacht in Gouda vroeg ze tijdens Last Dance weer naar me, of ik er nog was
. Was er alleen niet
.
Tim was ook irritantquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:27 schreef Dizer het volgende:
Milan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog erger dan Paskwal
WORD!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:27 schreef Dizer het volgende:
Milan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog erger dan Paskwal
Wanneer komt de Harmsen-dement verhaallijn weer aan bod?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:56 schreef Dizer het volgende:
Ok dit had ik dus echt niet verwacht!! Dat al deze gebeurtenissen nu aan het eindigen zijn (charlie en dr rolstoel, moordenaar op paskwal..) Had echt verwacht dat het met de zomerstop zou gaan.
Maar logisch eigenlijk, meestal is de zomerstop weer voro iets nieuws in het komende seizoen!!
Ben benieuwd wat voor verhaallijnen er zullen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Zoals Valerie altijd te werk gaat... schijnheilig en achterbaks.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:03 schreef Wytze het volgende:
OMGvooral dat stukje van volgende week vrijdag, hoe krijgt ze het toch voor elkaar. Ik bedoel Vallerie en Robert
Me 2, Valleri is (Y)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:30 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zoals Valerie altijd te werk gaat... schijnheilig en achterbaks.
Heb er niets op tegen hoor.. vind het wel een leuk personage.
Godzijdank, ik dacht al dat ik gek werd. Dacht dat ik de enige was die charlie een vervelend personage vond. Ben blij dat je er bent ZOWIEE.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:30 schreef ZOWIEE het volgende:
gadverdamme wat was Charlie irritant zeg![]()
![]()
![]()
En het blijkt nog een stomme aandachttrekker te zijn ook, met dr ingebeelde verlamming!![]()
Inderdaad ik vind valerie ook een leuk personage. Vooral met sil is ze leuk (en dat zegt veel want sil is dus echt niet leuk).quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:30 schreef dunn0w het volgende:
Zoals Valerie altijd te werk gaat... schijnheilig en achterbaks.
Heb er niets op tegen hoor.. vind het wel een leuk personage.
ja, dat vind ik ook wel, daarom ben ik ook niet erg gecharmeerd van haarquote:Op zondag 2 mei 2004 10:19 schreef dunn0w het volgende:
Al heb ik wel heel vaak het idee bij Ellen van Rijn dat ze maar één soort houding/gedrag kan spelen... maargoed..
Ja samen met Sil is ze:quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:57 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad ik vind valerie ook een leuk personage. Vooral met sil is ze leuk (en dat zegt veel want sil is dus echt niet leuk).
Nou, ik vind haar nu toch een heel stuk anders dan tijdens Sam Samquote:Op zondag 2 mei 2004 10:19 schreef dunn0w het volgende:
Al heb ik wel heel vaak het idee bij Ellen van Rijn dat ze maar één soort houding/gedrag kan spelen... maargoed..
Ja oke, maar ik bedoel als Valerie.. gewoon een bepaalde emotie..quote:Op zondag 2 mei 2004 13:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar nu toch een heel stuk anders dan tijdens Sam Sam.
Ja ze heeft altijd een beetje dat "statige". Een beetje een gespannen uiterlijk. Maar toch een leuk personage hoor. En af en toe stapt ze af van dat gespannen gedoe en komt ze los, zoals toen ze in het ziekenhuis zat en charlie haar mee naar buiten nam. En met barbara heeft ze ook een paar ontspannen scenes gehad dacht ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 13:40 schreef dunn0w het volgende:
Ja oke, maar ik bedoel als Valerie.. gewoon een bepaalde emotie..
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Godzijdank, ik dacht al dat ik gek werd. Dacht dat ik de enige was die charlie een vervelend personage vond. Ben blij dat je er bent ZOWIEE.
charlie, wat een kotswijf.
Precies... en met die 'Dancin' Queen-scene' met Sil deed ze ook wel leuk.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja ze heeft altijd een beetje dat "statige". Een beetje een gespannen uiterlijk. Maar toch een leuk personage hoor. En af en toe stapt ze af van dat gespannen gedoe en komt ze los, zoals toen ze in het ziekenhuis zat en charlie haar mee naar buiten nam. En met barbara heeft ze ook een paar ontspannen scenes gehad dacht ik.
Samen staan we sterk. Kusje terug.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:28 schreef ZOWIEE het volgende:
samen in onze haat jegens Charlie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kots, wat een vervelend zeikwijf is het toch. Heeft ze nog tegenzin om weer te lopen ook."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Ja inderdaad. Ik hoop dat valerie sil uit de handen van laura kan houden, dat lijkt mij heel leuk. Leuk ten eerste om wat ik al eerder over val en sil zei en leuk ten tweede omdat een laura die lijdt gewoonweg plezierig is om naar te kijken.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:52 schreef dunn0w het volgende:
Precies... en met die 'Dancin' Queen-scene' met Sil deed ze ook wel leuk.
Laura zal fucking 5 jaar lijden in die cel.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik hoop dat valerie sil uit de handen van laura kan houden, dat lijkt mij heel leuk. Leuk ten eerste om wat ik al eerder over val en sil zei en leuk ten tweede omdat een laura die lijdt gewoonweg plezierig is om naar te kijken.
quote:Op zondag 2 mei 2004 18:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Samen staan we sterk. Kusje terug.Dat is toch niet te geloven!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kots, wat een vervelend zeikwijf is het toch. Heeft ze nog tegenzin om weer te lopen ook.![]()
Eerst maar janken dat ze in een rolstoel zit en nu dit weer![]()
Krijg je weer heel de tijd: Is het omdat ik niet meer in een rolstoel zit??
Haha ja, dat is typisch charlie altijd dat eeuwige gezeik. Maar dan zeikt ze in het begin weer niet tegen robert die haar de rolstoel in reed, ze vergeeft hem gewoon in een keer. Echt het gedrag van charlie, haar acties, ALLES, ze is echt het vervelendste karakter in gtst (aller tijden? aller tijden ja).quote:Op zondag 2 mei 2004 22:30 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat is toch niet te geloven!!![]()
Eerst maar janken dat ze in een rolstoel zit en nu dit weer![]()
Krijg je weer heel de tijd: Is het omdat ik niet meer in een rolstoel zit??
Ik heb Elle vorig jaar geïnterviewd voor de schoolkrant, omdat ze bij ons op school heeft gezeten, en ik ben wel gecharmeerd van haar! Heb dan ook een kus van d'r gehad! Ze had lekkere parfum op...quote:Op zondag 2 mei 2004 11:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
ja, dat vind ik ook wel, daarom ben ik ook niet erg gecharmeerd van haar![]()
En is ze echt zo klein als dat ze op tv lijkt?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:37 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Ik heb Elle vorig jaar geïnterviewd voor de schoolkrant, omdat ze bij ons op school heeft gezeten, en ik ben wel gecharmeerd van haar! Heb dan ook een kus van d'r gehad! Ze had lekkere parfum op...![]()
*HINT .. zet je tv nu aan op RTL4 en je kunt het zien.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:03 schreef Wytze het volgende:
*Even mijn geheugen opfrissen* waar eindigde het ook alweer mee Vrijdag?
Gaat lastig, ben op me werkquote:Op maandag 3 mei 2004 11:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
*HINT .. zet je tv nu aan op RTL4 en je kunt het zien.
Ik weet het namelijk niet meer uit mijn hoofd.
Ja dat was het! thanksquote:Op maandag 3 mei 2004 11:33 schreef Wytze het volgende:
[..]
Gaat lastig, ben op me werk
Maar volgens mij was het met Charly die hoorde dat ze niet verlamd was
Dit zou een reden voor haar moeten zijn.. om eens te kappen met haar eewige gezeur.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:44 schreef Shir het volgende:
Ach....ik was het nu ook wel zat; Charlie in een rolstoel. We wisten toch sowieso dat het niet blijvend zou zijn.
Neeeehee! Laat die eikel wegblijven!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:46 schreef Dizer het volgende:
Dr Simon mag terug
Jeeee! Ik krijg steun!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:50 schreef BVO het volgende:
Ik vind Charlie steeds leuker worden.
ben het er ook wel beetje mee eens...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:51 schreef Shir het volgende:
[..]
Jeeee! Ik krijg steun!
Idd Charly isquote:Op maandag 3 mei 2004 11:49 schreef Shir het volgende:
[..]
Neeeehee! Laat die eikel wegblijven!
Ik weet niet wat jullie allemaal tegen Charlie hebben, vind haar namelijk wel ok. Isabelle is veel irritanter, om maar even iemand te noemen...
Aukje was toch wel iets leuker... maargoed..quote:Op maandag 3 mei 2004 12:30 schreef Wytze het volgende:
[..]
Idd Charly is
mist Aukje stiekem toch nog wel een beetje
Sjors moet eens oprotten met der gezeik, doos !
Aukjequote:Op maandag 3 mei 2004 12:41 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Aukje was toch wel iets leuker... maargoed..
Sjors wordt nu ook wel heel zeikerig.
Wel verkracht... alleen nu doet Sjors wel heel erg triest tegen Charlie.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:51 schreef Wytze het volgende:
[..]
Aukje
Sjors moet der kop houden met der gezeik over verkrachting blaaat. Geef Nick groot gelijk, hij heeft der niet eens verkracht. Goeie preek van Charly tegen Sjors. Zal der leren !
Exit Sjors & Milan
WEL- NIET - WEL -NIETquote:Op maandag 3 mei 2004 13:41 schreef Wytze het volgende:
OnzinNick is geen verkrachter
Niet zo optimistisch he! ..quote:Op maandag 3 mei 2004 13:44 schreef BVO het volgende:
Er is een nieuw topic voor het tournament: GTST Tournament: Kwartfinale..
Ik verwacht van elke GTST-poster dat hij/zij even stemt.
Ik vind Sjors gewoon een dwaas labiel kind dat niks gewend is en het zichzelf gewoon allemaal heeft ingebeeld... Ow wacht dat waren Charly's woordenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
WEL- NIET - WEL -NIET
Wat versta jij onder verkrachten? (Ik heb deze discussie al 3x gevoerd, maar dat doet er niet toe).
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
WEL- NIET - WEL -NIET
(Ik heb deze discussie al 3x gevoerd)
Wat is het nut daarvan dan ?quote:Op maandag 3 mei 2004 14:17 schreef BVO het volgende:
Idd.
Ik denk trouwens dat een GTST/ONM-forum niet zal gaan lukken.
We zijn nu veroordeeld tot 1 (slowchat)-topic, terwijl we wel wat meer verdienen toch?quote:Op maandag 3 mei 2004 14:21 schreef Wytze het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan dan ?
Ben jij gek in je hoofd ofzo? wendela verzette zich duidelijk tegen nick daar komt bij ze schreeuwde "NEE". Dan lijkt het mij HEEL duidelijk dat ze verkracht werd. Dat ze dom bezig was door nick naar zijn kamer te brengen en uit te kleden doet niets af aan de verkrachting. Je moet de twee los zien.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:51 schreef Wytze het volgende:
Sjors moet der kop houden met der gezeik over verkrachting blaaat. Geef Nick groot gelijk, hij heeft der niet eens verkracht. Goeie preek van Charly tegen Sjors. Zal der leren !
Als we nou SHO gewoon even vol proppen met allemaal aparte topics, zoals voor elke acteur een eigen topic, misschien valt het kwartje vanzelf wel bij de Fok!Godenquote:Op maandag 3 mei 2004 14:25 schreef Wytze het volgende:
Hehe ok dat is waar. Wat zijn de eisen om het door te laten gaan ?
Ik weiger die ACHTERLIJKE naam uit te spreken. Noemde iedereen haar nou "georgette", PRIMA deed ik vrolijk mee, maar "sjors", flikker nou gauw op. Gewoon wendela dus.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:26 schreef Dizer het volgende:
Wendela....
Het is Sjors
Maar haalde ze nick zijn lul uit zijn broek en deed ze die in haar kut? Ging ze vrijwillig liggen met de benen wijd en riep ze "kom maar nick, kom maar in mijn genotsgrotje"? Nee, ze verzette zich en riep "NEE", en dus is het verkrachting.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:27 schreef BVO het volgende:
Ik vind niet dat Sjors verkracht is, zij begint toch zelf met hem uit te kleden??
quote:Op maandag 3 mei 2004 14:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik weiger die ACHTERLIJKE naam uit te spreken. Noemde iedereen haar nou "georgette", PRIMA deed ik vrolijk mee, maar "sjors", flikker nou gauw op. Gewoon wendela dus.
Die is toch doodgeschoten op z'n bruiloft?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:46 schreef Dizer het volgende:
Dr Simon mag terug
Tja, wendela is de minst erge van de drie. Na "sjors" vind ik "morris" echt de domste naam. Ongelooflijk.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:31 schreef Dizer het volgende:
Wendela is zoo een foute domme naam!! Ik snap het niet dat ze haar ooit Wendela hebben genoemd, wat dachten ze toen in '94
Gjeeeeeezzzzzz, iedereen kan terugkomen in GTST, dat weet je toch?quote:Op maandag 3 mei 2004 14:33 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Die is toch doodgeschoten op z'n bruiloft?
Nee, sorry, Dan stem ik op BeBe en N'Golo, Wil de Smet en Silquote:Op maandag 3 mei 2004 14:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja, wendela is de minst erge van de drie. Na "sjors" vind ik "morris" echt de domste naam. Ongelooflijk.
Ja om hem in bed te leggen ja, niet om sex met hem te hebben.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:27 schreef BVO het volgende:
Ik vind niet dat Sjors verkracht is, zij begint toch zelf met hem uit te kleden??
Yep! We hadden ons er wel op voorbereid dat ze niet zo lang was, maar we schrokken er bijna van toen ze de artiestenfoyer binnenkwam...quote:Op maandag 3 mei 2004 09:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En is ze echt zo klein als dat ze op tv lijkt?
Ik vind het onzin. Eigenschuld dikke bult. Stomme SJORS !quote:Op maandag 3 mei 2004 14:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Ben jij gek in je hoofd ofzo? wendela verzette zich duidelijk tegen nick daar komt bij ze schreeuwde "NEE". Dan lijkt het mij HEEL duidelijk dat ze verkracht werd. Dat ze dom bezig was door nick naar zijn kamer te brengen en uit te kleden doet niets af aan de verkrachting. Je moet de twee los zien.
En wendela zat wel fout toen ze tegen charlie begon over nick, zo van "maak het uit". Ik bedoel wendela doet zelf geen aangifte maar verwacht wel dat iedereen in meerdijk nick links laat liggen, dat klopt natuurlijk niet.
Maar goed jouw opmerking was echt gewoon grote onzin. wendela is WEL verkracht (en "sjors" dus ook).
Die twee Afrikaanse namen zijn inderdaad nogal dom, maar ja die personages kwamen ook daadwerkelijk uit Afrika (of een ander exotisch oord) dus dan is het niet zo gek/dom. morris is een Nederlander met Nederlandse ouders dan is het gewoon achterlijk. wil de smet, de voornaam is niets mis mee maar die achternaam, inderdaad. sil, ach ja.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:37 schreef Dizer het volgende:
Nee, sorry, Dan stem ik op BeBe en N'Golo, Wil de Smet en Sil
Verloren Tweelingen rulezquote:Op maandag 3 mei 2004 14:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gjeeeeeezzzzzz, iedereen kan terugkomen in GTST, dat weet je toch?
Als iemand dood is, dan kan ie zelfs ALTIJD terug als een verloren tweeling...
Nog steeds niks geleerd van Soapwereld???![]()
BeBe, de zwarte vriendin van Benjaminquote:Op maandag 3 mei 2004 14:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, sorry, Dan stem ik op BeBe en N'Golo, Wil de Smet en Sil
Onzin, Wendela is een kut naam, ze zeikt teveel, ze heeft Milan afgepakt en heeft veels teveel principes...quote:Op maandag 3 mei 2004 14:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja om hem in bed te leggen ja, niet om sex met hem te hebben.
En daarna heeft ze zich toch duidelijk verzet tegen Nick, nou dat lijkt mij een verkrachting, ook al vindt Nick dat zelf niet...
Haha wat een onzin. Jij doet het erom he? Jij meent geen woord, je zit gewoon een beetje te stangen hiero.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:45 schreef Wytze het volgende:
Onzin, Wendela is een kut naam, ze zeikt teveel, ze heeft Milan afgepakt en heeft veels teveel principes...
Ze is dus niet verkracht
Ik vond het best wel cool wat Charlie met SJORS heeft gefliktquote:Op maandag 3 mei 2004 14:45 schreef Wytze het volgende:
[..]
Onzin, Wendela is een kut naam, ze zeikt teveel, ze heeft Milan afgepakt en heeft veels teveel principes...
Ze is dus niet verkracht
Onzin, Wendela's labiele gedrag wijst op een psychose in het onderste gedeelte van de hersenkwab. Ze is dus niet verkrachtquote:Op maandag 3 mei 2004 14:49 schreef Dada het volgende:
[..]
Haha wat een onzin. Jij doet het erom he? Jij meent geen woord, je zit gewoon een beetje te stangen hiero.
Als we op die toer gaan, dan kan suzanne balk terugkomen, dan kan wendela daar mooi voor werken. Hebben we gelijk een nieuwe oorlog voor martine.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:56 schreef Dizer het volgende:
Weet je, het zal me niks verbazen als Sjors opeens een flits voor der ogen ziet van hoe het echt is gebeurd. Dat hij haar niet heeft verkracht en wat wij gezien hadden met Kerst maar een nep beeld.
Zou wel een leuk idee zijn. Dan wordt ze opeens een slet en gaat ze voor Mamsie werken!!!
En die zelfmoord zal niet meer zijn dan een poging die ze overleeft.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:01 schreef BVO het volgende:
Sjors pleegt zelfmoord binnen een maand, let nou maar op.
Wordt hier het wereldrecord Topics Vollullen over een Vermeende Verkrachting verbeterd?quote:Op maandag 3 mei 2004 14:56 schreef Dizer het volgende:
Weet je, het zal me niks verbazen als Sjors opeens een flits voor der ogen ziet van hoe het echt is gebeurd. Dat hij haar niet heeft verkracht en wat wij gezien hadden met Kerst maar een nep beeld.
Zou wel een leuk idee zijn. Dan wordt ze opeens een slet en gaat ze voor Mamsie werken!!!
Zat meer te denken aan zo'n massale zelfmoord...quote:Op maandag 3 mei 2004 15:01 schreef BVO het volgende:
Sjors pleegt zelfmoord binnen een maand, let nou maar op.
Ben het hier wel mee eens alleen mogen daar charlie en dennis nog bij.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:06 schreef Wytze het volgende:
Zat meer te denken aan zo'n massale zelfmoord...
Exit Sjors
Exit Milan
Exit Barbara
Exit Laura
Dat is het wel ongeveer Iemand anders nog aanvullingen
Dennis Akkoord , Charly nee.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens alleen mogen daar charlie en dennis nog bij.
charlie heeft een lelijke grafkop, echt een grafkop. aukje was ook niet mooi maar had nog geen grafkop, lieke wel.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:14 schreef Wytze het volgende:
Dennis Akkoord , Charly nee.
Charly heeft een leuk snoetje
Ik stel voor een Pollquote:Op maandag 3 mei 2004 15:18 schreef Dada het volgende:
[..]
charlie heeft een lelijke grafkop, echt een grafkop. aukje was ook niet mooi maar had nog geen grafkop, lieke wel.
Idd, ik stel voor een trio met Lieke en Aukjequote:Op maandag 3 mei 2004 15:21 schreef Dizer het volgende:
Lekker
Vond Aukje in de serie wel cute, maar zag der tijdje geleden op TMF. Wat een vreselijk dom wijf daar zegquote:Op maandag 3 mei 2004 15:24 schreef BVO het volgende:
Lieke als Charlie.
Aukje als Charlie.
Owja, dat is binnenkort ook eigenlijk. Half Juni meestal.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:43 schreef Dizer het volgende:
Wanneer is de zomerstop eigenlijk?
Nou misschien gaan ze dat net niet redden.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:50 schreef Wytze het volgende:
[..]
Owja, dat is binnenkort ook eigenlijk. Half Juni meestal.
OMG dan hebben ze het vol gehouden om Charly een heel seizoen in die rolstoel te laten zitten
Charly in rolstoel is net zo leukquote:Op maandag 3 mei 2004 15:51 schreef Sfinxy het volgende:
[..]
Nou misschien gaan ze dat net niet redden.
Ik vind dat ze dat nog best lang hebben aangehouden... voor Meerdijk-begrippen dan.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:51 schreef Sfinxy het volgende:
[..]
Nou misschien gaan ze dat net niet redden.
Ik ben niet pro-charlie... maar ook niet anti-charlie... ze moet alleen kappen met dat gezeik.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:00 schreef Shir het volgende:
Er is namelijk ook nog The Bold, ATWT, kan er allemaal bij de soaps bij...
En ik ben blij dat er toch heel wat mensen pro-charlie zijn, sjors is inderdaad een stomme doos. Wat een tuttebel is dat zeg!
Ik krijg allerlei ideeën voor nieuwe GTST topic-titels, ik ga even kijken of die niet al zijn geweest.
Laten we het hopen..quote:Op maandag 3 mei 2004 16:15 schreef Shir het volgende:
Het komt allemaal weer goed als ze weer kan lopen.....
Aukje als Charlie was leuk en Lieke is ook leuk. Ze doen het allebei goed. Charlie is gewoon toppie!quote:Op maandag 3 mei 2004 16:14 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben pro-Charlie, en vooral pro Lieke!
Aukje...Nee, dat heb ik altijd al zo een vreselijk kind gevonden.
Al was Charlie wel altijd al leuk, met haar opmerkingen.
Ja daarom... daarom gaat Sjors in de remake en dan komt ze terug als slet... ( is ze nu ook al wel een beetje..quote:Op maandag 3 mei 2004 16:36 schreef Wytze het volgende:
Maar ze moeten echt effe wat doen aan dat gezeik van Sjors, anders vrees ik dat Sjors behoorlijk in populariteit gaat dalen.
Dan wordt ze zo'n 2e barbara weet je wel. Die wordt volgens mij ook door iedereen uitgekotst
Ja, voor het kind van Martine en Frits is ze wel een beetje een erg ingetogen trutje... En vooral als ze een scene heeft met Charlie valt dat op, omdat ze dan van alle kanten voorbijgespeeld en ingemaakt wordt, de muts.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja daarom... daarom gaat Sjors in de remake en dan komt ze terug als slet... ( is ze nu ook al wel een beetje..) maar dat krijgt ze een wild personage
. En slecht (runs in the family he! )
Dat is óf karma, óf traditie. Laura zal in een vorig leven wel iets heel slechts met kinderen gedaan hebben, want het gaat echt niet lekker bij haar.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:41 schreef Dizer het volgende:
Maar er moet weer iemand dood. Hmz, gekeken naar de verhaallijnen over de jaren heen, zal Sil doodgaan
Laura is gewoon IN en IN slechtquote:Op maandag 3 mei 2004 16:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is óf karma, óf traditie. Laura zal in een vorig leven wel iets heel slechts met kinderen gedaan hebben, want het gaat echt niet lekker bij haar.
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is óf karma, óf traditie. Laura zal in een vorig leven wel iets heel slechts met kinderen gedaan hebben, want het gaat echt niet lekker bij haar.
Trut!quote:Op maandag 3 mei 2004 16:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Laura is gewoon IN en IN slecht.
Daarom is zij aan de beurt om dood te gaan!
Nee bvo je hoeft haar niet te verdedigen!![]()
![]()
Pardon?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Trut!![]()
.
Zijn er nog meer voorstanders voor een GTST & ONM-forum?
Maar ze is natuurlijk wel een GTST original.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Laura is gewoon IN en IN slecht.
Daarom is zij aan de beurt om dood te gaan!
Nee bvo je hoeft haar niet te verdedigen!![]()
![]()
My thoughtsquote:Op maandag 3 mei 2004 16:48 schreef Wytze het volgende:
Aaghr die Laura moet echt helemaal der kop houden. Wat zij allemaal wel niet is geweest, Even uit mijn hoofd...
-Sekte Freak
-Geflipte huisvrouw
-Linda beschadigd met mes
-Vreemd gegaan met Stan
-Advocaat
-Geflipte Psycho Advocaat die Philip met pan in elkaar slaat en hem laat verdwijnen
-Ontvoerder en Moordenaar voor die ene vrouw
-Psycho Midlife crisis XTC figuur
-Para normale laura ziet geesten laura
-Para Laura eist dat ze celstraf krijgt Laura
-Para jaloerse laura die Daantje het ziekenhuis in slaat
-Para huisvrouw die Sil ontvoerd
Ik hoop dat ze eindelijk eens oprot uit de serie, want face it - Die vrouw heeft der tijdlijn in de serie al 25x overschreden
Edit: Owja Cyberterrorist Laura
Vergeet 'Lesbisch met Tessa' Laura vooral niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:48 schreef Wytze het volgende:
Aaghr die Laura moet echt helemaal der kop houden. Wat zij allemaal wel niet is geweest, Even uit mijn hoofd...
[knip]
Klopt ja.. ik zag vanuit de verte op de tv in het voorstukje het hooft van Milan.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar ze is natuurlijk wel een GTST original.Okee, is ook een schreeuwerig zeikwijf, maar zit er al zo lang in, dat past wel leuk bij het meubilair.
Off topic: Donderdag bij Kees & Co doet de dochter van de vriend van Kees het slecht op school en gaat ze in een soap spelen. In GTST, dus zie je daar ook de halve cast, maar dan niet in-character waarschijnlijk.
Nou zo bijzonder is dat niet hoor in GTST..quote:Op maandag 3 mei 2004 16:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vergeet 'Lesbisch met Tessa' Laura vooral niet.
Je mist:quote:Op maandag 3 mei 2004 16:48 schreef Wytze het volgende:
-Sekte Freak
-Geflipte huisvrouw
-Linda beschadigd met mes
-Vreemd gegaan met Stan
-Advocaat
-Geflipte Psycho Advocaat die Philip met pan in elkaar slaat en hem laat verdwijnen
-Ontvoerder en Moordenaar voor die ene vrouw
-Psycho Midlife crisis XTC figuur
-Para normale laura ziet geesten laura
-Para Laura eist dat ze celstraf krijgt Laura
-Para jaloerse laura die Daantje het ziekenhuis in slaat
-Para huisvrouw die Sil ontvoerd
Ik hoop dat ze eindelijk eens oprot uit de serie, want face it - Die vrouw heeft der tijdlijn in de serie al 25x overschreden
Edit: Owja Cyberterrorist Laura
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:53 schreef Shir het volgende:
Laura moet blijven, Laura = GTST! Net als Robert...
Ik heb wel zin in een bitchfight. Charlie en Sjors. Sjors valt Charlie aan, die dnekt eitje, Charlie zit toch in de rolstoel en dan kan Charlie ineens dr benen begwegen en schopt haar verrot....
Kan ik niet zo scenarioschrijver worden?
Ik ken alleen Laura, Tessa, Charlie, Isabella, Yasmine, Paskwal en Milan.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nou zo bijzonder is dat niet hoor in GTST..
Wie is er nog niet Lesbisch geweest?
Milan?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ken alleen Laura, Tessa, Charlie, Isabella, Yasmine, Paskwal en Milan.
Met die gladde wijvenkop van hem telt ie bij mij als lesbienne.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Milan?
Was die moeder ook lesbisch dan? Wat is er mis met Robert, heeft ie de touch of homosexuality ofzo?quote:En vergeet niet de moeder van Daantje en Milan... ze heette Hans(je) ofzo.
Best veel toch.. niet echt realistisch als je het mij vraagt.
Ja die was ook lesbisch.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:02 schreef LeBeau het volgende:
Was die moeder ook lesbisch dan? Wat is er mis met Robert, heeft ie de touch of homosexuality ofzo?![]()
Gek dat ik mij trouwens geeneen homosexuele man in GTST kan heugen. Zou toch denken dat zo iets wel kan, gezien het merendeel van het publiek vrouw is?
Serieus?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:05 schreef BVO het volgende:
Hij is er een.
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:13 schreef BVO het volgende:.
Wat BVO zei.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja die was ook lesbisch.
Ik kan me dat ook niet heugen... zal wel nooit voorgekomen zijn dus...
Kijk jij graag naa homo-seksuele mannen dan?
Ja ik dat je een vrouw was. Weet ik toch veel.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat BVO zei.Oogkleppen op in het Robin topic?
![]()
En het gaat mij niet om het kijken naar, maar gewoon om het feit dat ze er niet zijn, terwijl je geen twee stappen in Meerdijk kunt zetten zonder tegen een lesbienne aan te lopen.
Nou ja, het kan inderdaad gezien worden als discriminatie, of een onnodig verdraaid beeld van de werkelijkheid, dus misschien is een brief schrijven aan de redactie nog geeneens zo een slecht idee. Maar ja, het maakt me niet echt uit, dus daar neem ik dan de moeite weer niet voor.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja ik dat je een vrouw was. Weet ik toch veel.
Haha... sorry dan he.
Maar dat vind ik opzich ook wel raar dat er geen homo's zijn terwijl het er stikt van de lesbo's .. brief schrijven aan de redactie?
Nee maakt mij ook niet uit... maargoed... voor het moreelquote:Op maandag 3 mei 2004 17:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, het kan inderdaad gezien worden als discriminatie, of een onnodig verdraaid beeld van de werkelijkheid, dus misschien is een brief schrijven aan de redactie nog geeneens zo een slecht idee. Maar ja, het maakt me niet echt uit, dus daar neem ik dan de moeite weer niet voor.
Top...quote:Op maandag 3 mei 2004 17:30 schreef Shir het volgende:
Die schrijvers zijn vast van mannelijke afkomst en die houden wel van eenlesbische scene, maar een homosexuele scene daarentegen....zie je..nu moet ik wel scenarioschirjver bij gtst worden...
Mijn stem heb je alvast.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:30 schreef Shir het volgende:
Die schrijvers zijn vast van mannelijke afkomst en die houden wel van eenlesbische scene, maar een homosexuele scene daarentegen....zie je..nu moet ik wel scenarioschirjver bij gtst worden...
Tegen kunnen?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:31 schreef BVO het volgende:
Was ooit een onderzoek naar geweest...de kijker zou beter tegen 2 vrouwen kunnen dan tegen 2 mannen...
Je bent echt blond hequote:Op maandag 3 mei 2004 17:34 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Tegen kunnen?
wat heeft dat met tegen kunnen te maken?
Ja .. maar dan snap ik de link met 'tegen kunnen' nog nie.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent echt blond he.
Kijkers vinden 2 vrouwen minder erg dan 2 mannen, 2 mannen zou dus kijkers kosten.
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja .. maar dan snap ik de link met 'tegen kunnen' nog nie.
Laat maar zitten hoor.![]()
Ja maar zonder een beetje controverse kom je er niet, en ik ken genoeg vrouwen die liever 2 mannen zien dan 2 vrouwen. Zelf heb ik geen problemen als het alleen man/vrouw is, dat is in Amerika niet anders, maar dan kan je die lesbiennes ook wel weglaten.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:31 schreef BVO het volgende:
Was ooit een onderzoek naar geweest...de kijker zou beter tegen 2 vrouwen kunnen dan tegen 2 mannen...
Ja dat snap ik ook nog wel... daar hoef je ook geen onderzoek naar te doen.. want dat was al bekent neem ik aan.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:37 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik snap niet wat je niet snapt....
Als er 2 mannen zouden komen, zouden er kijkers afhaken en bij 2 vrouwen niet...as simple as that![]()
.
Dag dag!quote:Op maandag 3 mei 2004 17:40 schreef BVO het volgende:.
Ik ga eten iig![]()
.
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:39 schreef BVO het volgende:
Wanneer beginnen Martine en Isabella een verhouding? Martine is toch ook bi?
Martine en Isabellaquote:Op maandag 3 mei 2004 17:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]Liever niet hoor.. Martine is te oud voor haar
.
nee!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
Zijn er nog meer mensen die een GTST&ONM-forum willen?.
Yasmin en Isabellaquote:Op maandag 3 mei 2004 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Martine en Isabella.
Noujaquote:Op maandag 3 mei 2004 18:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
nee!![]()
Yasmin hoort bij Stefanoquote:Op maandag 3 mei 2004 18:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Yasmin en Isabella![]()
ik vind het op zich wel een leuk idee, maar kijk nooit naar onm dus dan moet ik al dat gepraat over onm wel lezen, terwijl me dat nix interesseerd snappez-vous?quote:Op maandag 3 mei 2004 18:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja.
okeej, mee eensquote:Op maandag 3 mei 2004 18:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Yasmin hoort bij Stefano.
*meldtquote:Op maandag 3 mei 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
Mag ik dan blauw wordenquote:Op maandag 3 mei 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
Jep! that's the it should be!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Yasmin hoort bij Stefano.
De ONM-topics hoef je niet te openen natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2004 18:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
ik vind het op zich wel een leuk idee, maar kijk nooit naar onm dus dan moet ik al dat gepraat over onm wel lezen, terwijl me dat nix interesseerd snappez-vous?
Ja is goed idee... lekker overzichtelijk en dat Showbizz&Sterren kan toch ook mooi samen?quote:Op maandag 3 mei 2004 19:19 schreef BVO het volgende:
Als er nou een groot aantal mensen is die willen, heeft het misschien een heel klein kansje
.
Weinig ontwikkeling als je het mij vraagt. De donderdag en vrijdag zijn ook altijd zoveel interessanter.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:28 schreef babette21 het volgende:
Het is vast al 10x gezegd (heb geen zin om 3 topics na te lezen) maar 't slaat echt nergens op dat Stefano in dezelfde kelder zit als Job (2 jaar terug).... hoe bedoel je low budget...
GTST moeten missen vandaag, was 't nog wat?!
Met die knuffelcollectie overtuig ik de Kinderbescherming wel..quote:Op maandag 3 mei 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
Milan morgen weer.
Een knuffelcollectie en een kind dat amper rechtop kan zitten. Ja, de visie van een kind verstikt door Bruintje de teddy van 15 kilo is echt iets waar de kinderbescherming helemaal voor gaat tegenwoordig.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Met die knuffelcollectie overtuig ik de Kinderbescherming wel..
"wie" --> ???quote:Op maandag 3 mei 2004 19:32 schreef BVO het volgende:
Wie gaat dat 'ns ergens voorstellen?.
Niks gemist... Nick wil dat Ludo hem erkent als zoon en in ruil daar voor wil hij z'n aandelen Merenpark verkopen. Benjamin was z'n stofzuigerstang aan het poetsen.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:28 schreef babette21 het volgende:
GTST moeten missen vandaag, was 't nog wat?!
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:49 schreef sterre1981 het volgende:
wat een gemiep inderdaad. Wat iki nog het verwarrendst vind, is dat Laura met een zwakke bewijsvoering vastzit en dat benjamin het moordwapen brengt en niet vastzit. Zou die rechercheur misschien een hekel hebben aan laura, misschien omdat ze... tadadadadadadadada.... zijn zus is?
Aaah.. wat sneu nouquote:Op maandag 3 mei 2004 23:58 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gemist
Ik ging even slapen en ik zei tegen mijn moeder dat ze me om 8 uur wakker moest maken, maakt mijn vader me op 9 uur wakker dat mams het veregeten is
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:48 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Aaah.. wat sneu nou.
!
Maar je hebt niet zoveel gemist..
Samenvatting:
Ludo wil de aandelen van Nick overkopen .. maar Nick weigert steeds... tot dat Ludo het drievoudige bied .. dan wil hij er over nadenken (dat is dan ook gelijk de cliff).
In het Ziekenhuis hebben ze een grote fout gemaakt .. Charlie mankeert namelijk helemaal niets.. Jef is hardstikke boos om de arts die is langsgekomen... Charlie is verdrietig en vlucht het huis uit.. ze gaat naar Nick toe.
Stefano heeft Yasmin verteld dat hij bij Ludo zit. Maar vraagt aan haar om het niet verder te vertellen. Yasmin verteld daarom tegen Janine dat Stefano op een kunstbeurs in Berlijn zit.
Dit was het wel zo'n beetje geloof ik.
Ik weet niet presies nog hoe het is gegaan want ik was nog 8 en ik ben nogal wat verhaaltjes vergeten, maar heeft inderdaad toen gespeeld. We hadden het er over nog in twee of drie topics terug.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik weet niet of het al gevraagd is, maar die kerel de rechercheur is heeft die niet al een keer eerder gespeeld in GTST? Ik dacht dat hij toen op die boerderij woonde toen Arnie Z'n geheugen kwijt was klopt dat? Hoe zat dat verhaal ook al weer? Hij wou Arnie toen geloof ik ook vermoorden......
Hij is gewoon de good-guy.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:10 schreef Wytze het volgende:
Die Stefano is ook zo dom dat ie dat dan weer tegen Yasmin gaat vertellen, echt zijn domheid
Als die nou eens een beetje als Ludo was, zou er nog wat van hem te maken zijn. Daarom Nick
Zie je gelijk wat je krijgt als je good guy bent. Stank voor dank, een vriendin die een dubbel leven leid en degene is die je "wilt" vermoorden. Leert 'm moet ie maar niet zo naief zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hij is gewoon de good-guy.
Nick.. maargoed.
Yasmine wil hem niet vermoordenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:20 schreef Wytze het volgende:
[..]
Zie je gelijk wat je krijgt als je good guy bent. Stank voor dank, een vriendin die een dubbel leven leid en degene is die je "wilt" vermoorden. Leert 'm moet ie maar niet zo naief zijn
Nee .. Ze wil alleen wraak op Ludo.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yasmine wil hem niet vermoorden
Yasmin blijft gewoon een maffia-meisjequote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:20 schreef Wytze het volgende:
[..]
Zie je gelijk wat je krijgt als je good guy bent. Stank voor dank, een vriendin die een dubbel leven leid en degene is die je "wilt" vermoorden. Leert 'm moet ie maar niet zo naief zijn
Via Stefano, dus is ze een bitchquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee .. Ze wil alleen wraak op Ludo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |