Voorgaande deeltjesquote:Inleiding
De hel heeft een naam: Peking Express... Acht uiteenlopende koppels doen mee aan deze spectaculaire race in het spoor van de Trans-Siberië Express. Twee maanden lang moeten de kandidaten zelf vervoer en een slaapplaats regelen en strijden tegen elkaar in uiteenlopende proeven. Een schamel budget van 2 euro per dag per persoon is alles wat ze krijgen....
Pekingexpress, een nieuw programma van de makers van Expeditie Robinson. Bedacht en geproduceerd door het in Brussel gevestigde productiebedrijf Kanakna Dat belooft weer een aantal maanden spannend buisplezier.
Vier Vlaamse en vier Nederlandse koppels moeten al liftend in 7 weken tijd van Moskou naar Peking zien te komen. De route gaat door Rusland, via de Oeral, Siberië, door Mongolië en ten slotte China. Gebieden die nou niet overlopen van westerse gemakken
Een onwaarschijnlijk avontuur waarin lichaam en geest tot het uiterste getest worden. Slechts twee duo’s zullen de eindstreep halen en strijden om de hoofdprijs.
Dit alles wordt nauwlettend gevolgd en aan ons gerapporteerd door 2 docu-reporters: Roos Van Acker voor VT4 en haar collega Ernst-Paul Hasselbach voor Net5
Het concept
De koppels zijn van verschillende samenstelling. Zo kunnen we 2 vrienden, 2 broers, een vader en dochter en nog meer combinaties verwachten.
Per dag krijgen ze slechts 100 Roebel (2 Euro) per persoon om rond te komen. In feite net genoeg voor een snack en vooral water, want dat kan je onderweg nergens uit de kraan drinken. Voor het reizen, onderdak en eten zijn ze geheel aangewezen op de lokale bevolking. Dat vergt heel wat inventiviteit.
Het traject van 8000 kilometer is verdeeld in tien etappes, dwars door Rusland, Mongolië en China. In elke etappe maken de deelnemers een tussenstop. Daar strijden ze om een voorsprong in de wedstrijd. Er wacht hen een aantal uiteenlopende proeven, racen met de grootste vrachtwagens ter wereld, kanoën op een onstuimige rivier, zout delven in een 600 meter diepe mijn en paal staan op de Chinese Muur.
Soap?
Camerateams volgen continu én van dichtbij het wel en wee van de reizigers. Zij registreren niet alleen het prachtige landschap waar men doorheen trekt, maar vooral de vreugde, de angst, de vermoeidheid en de blaren van de reizigers: een groep mensen van verschillende leeftijden, verschillende achtergronden en verschillende interesses. Deze impressies vormen de absolute kern van het televisieprogramma, dat als een echte docusoap week na week de kijker in de ban houdt
Afvalrace
De koppels reizen gescheiden en het gaat er natuurlijk om wie als eerste arriveert in de (deel)etappeplaatsen. Deze krijgt de meeste punten, de laatste de minste. Na 2 deeletappes worden de punten opgeteld. Het koppel met de minste punten zal moeten afreizen naar Nederland. Een TV-uitzending omvat 2 deeletappes.
De prijzenpot
Ieder koppel krijgt aan het begin van de race een amulet. Dat amulet vertegenwoordigt een waarde van 10.000 Euro. Als een koppel afvalt dient het hun amulet door te geven aan een ander koppel naar keuze. Later in de race indien de afvaller over meerdere amuletten zou beschikken, moeten die ook aan één ander koppel worden doorgegeven
De Finale
In de laatste aflevering zijn er nog twee koppels in de running. Zij gaan een laatste confrontatie aan met elkaar. Zij strijden voor een bedrag dat kan oplopen tot een verzamelde amuletwaarde van 70.000 euro. Slechts één koppel zal de winnaar zijn. Maar,…. is dat degene met de meeste amuletten?
De andere koppels kunnen in ieder geval terugzien op een onvergetelijke ervaring!!
quote:Op zondag 18 april 2004 21:41 schreef yohan.nl het volgende:
Openingspost samengesteld met hulp van PekingExpress.org
Inderdaad ja. Plaatsvervangende schaamte krijg ik als die kwezel te keer hoor gaan als ie z'n zin niet krijgt. Wat een malloot.quote:Op zondag 18 april 2004 21:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
en Jezus hoe gaat die Reinier in godsnaam tekeer tegen de plaatselijke bevolking zeg, ongelofelijk, ik had 'em al drie dubbel en dwars m'n auto uitgeschopt.
Omdat Reinier de held van Peking Express isquote:Op zondag 18 april 2004 21:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waarom moet er altijd iets van Reinier in de topictitel staan![]()
Hij is het meest prominente figuur in de serie, en hij is de universele schandknaap, het figuur waar eigenlijk iedereen op spuugt of gezellig tegenaan kan schoppen. Mensen voelen zich sterk aangetrokken tot negatieve elementen, en Reinier is wat dat betreft een zwart gat, die trekt alle negativiteit naar zich toe, niets kan ontsnappen aan zijn zwaartekrachtsveld, geen irritatie is te klein of het komt vast te zitten in het onheilspellende micro-stelsel dat Reinier vormt.quote:Op zondag 18 april 2004 21:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waarom moet er altijd iets van Reinier in de topictitel staan![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 21:51 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Omdat Reinier de held van Peking Express is![]()
Spreek voor jezelf manquote:Op zondag 18 april 2004 21:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Reinier brengt het slechtste in de mens naar boven, daarom staat hij bovenaan, omdat we 'em allemaal kennen, en omdat we ons allemaal irriteren aan hem.
Elias is Grieks hè van oorsprong, theatraal dus.quote:Op zondag 18 april 2004 21:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kreeg zowaar wat sympathie voor Reinier deze uitzending, hij noemda Elias een berggeit en hij stelde het vals-sentimentele gedoe van Elias aan de kaak.
quote:... je bent een echte prototype Rus. Je drinkt je wodkakater om 10 uur 's morgens weg met bier, je hebt thuis een paar geweren liggen (20. kaliber) en een Frans mes. Je spreekt alleen maar Russisch en je bent dol op de locale specialiteiten, waar je ook mee wilt pronken.
Goed, je zit 's morgens vroeg, uurtje of tien in je trabantje wanneer er opeens een stel Nederlandse toeristen naar je auto toe komt rennen met een camera erachteraan. Je mag er dan misschien een beetje wild uitzien, maar je bent wel een Rus en je hebt dus ook de broodnodige Russische gastvrijheid en je hebt de afgelopen vier dagen niemand meer gezien die vrijwillig met je kwam praten. Als je erachter komt dat ze een lift nodig hebben twijfel je dus ook geen seconde en je brengt het Wassenaarse stelletje naar waar ze heen willen. Je bent ontzettend aardig en je gebruikt ook een paar van je beroemde manoeuvres op de Russische binnendoorweggetjes, wanneer de twee opeens besluiten dat je ze wel ver genoeg hebt gebracht en stante pede eruit gelaten willen worden.Dus jij bent de aardigheid zelve en laat ze er meteen uit.
Je blijft alleen achter, met je bier en je wodka, in de hoop dat er binnenkort weer een Nederlands stelletje aan komt huppelen met een camera erachter aan. Alleen. Jij, in je eentje......
quote:Op zondag 18 april 2004 22:03 schreef RooDuitDenHaag het volgende:
Reinier rules the hardcore scene
Nogal. Fleur ging klimmen en naar de natuur kijken. Hallo! Je doet mee met een wedstrijd, doos.quote:Op zondag 18 april 2004 22:06 schreef BVO het volgende:
Wat waren die Bart en Fleur![]()
![]()
zeg.
Zou leuk zijnquote:Op zondag 18 april 2004 22:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
De finale moet gaan tussen Jeske & Elias en Reinier & Clarinca.
No way!quote:J&E moeten dan winnen.
Ondanks dat ik voor J&E ben , moet ik dat wel toegeven.quote:Op zondag 18 april 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
Zonder Reinier zou er aan het hele programma niks aan zijn.
gelukkig hebben we daar geen last meer vanquote:Op zondag 18 april 2004 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nogal. Fleur ging klimmen en naar de natuur kijken. Hallo! Je doet mee met een wedstrijd, doos..
quote:Giechelend stond meneer in zijn hippe Gaastra polo'tje naar een stuk schapenmaag te wijzen. "Kijk nou, het lijkt net een groot springkussen!" De arme Russische kipjes probeerden wanhopig wat voedsel uit de ingewanden van het overleden beestje te pikken.
De eenheid Baas & Secretaresse is ook het enige duo dat ik nog geen woorden van lof heb horen uitspreken over de gastvrijheid van de arme Russische boeren die letterlijk geen cent te makken hebben. Nee, Reinier springt lekker voor de auto, trekt de deur open en gooit zijn massale lichaam met daverend kracht op de bijna in elkaar stortende stoeltjes. De Russische chauffeur schrikt, is geïntimiteerd en begint maar te rijden.
Tactvol is ook een Nederlands begrip. Je kan nog zoveel bereiken met zo'n assertieve aanpak,maar je kan mij niet wijsmaken dat deze twee genieten van de cultuur en de omgeving in hun reis. Nee, ze gaan voor het geld. Alsof ze nog niet genoeg hebben, aan hun buitengewoon misselijkmakende kledingkeuze voor deze Express te zien. Wie neemt er nu dure polo's en hippe sportkledij mee op een reis door de één van de
armste regionen van de wereld? Juist: Reinier en Clarinca.
Beetje grote bullshit natuurlijk. Het zijn allemaal rijke westerlingen, en het is ze allemaal duidelijk aan te zien. Je kunt ethisch gezien vragen stellen bij de opzet van dit hele spel, en de keuze voor het land Rusland, maar aan de andere kant maakt de armoede het juist extra spannend en intrigrerend.quote:Op zondag 18 april 2004 22:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
ze worden ook wel op een bepaalde manier neergezet door het programma...quote:Op zondag 18 april 2004 22:25 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Beetje grote bullshit natuurlijk. Het zijn allemaal rijke westerlingen, en het is ze allemaal duidelijk aan te zien. Je kunt ethisch gezien vragen stellen bij de opzet van dit hele spel, en de keuze voor het land Rusland, maar aan de andere kant maakt de armoede het juist extra spannend en intrigrerend.
Om dit nou weer te gebruiken als 'Reiner en Clarinca-afzeikmogelijkheid' vind ik erg vergezocht.
Nou ik vond hem leuk . Was een column op dat .org adres....don't blame mequote:Op zondag 18 april 2004 22:25 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Beetje grote bullshit natuurlijk. Het zijn allemaal rijke westerlingen, en het is ze allemaal duidelijk aan te zien. Je kunt ethisch gezien vragen stellen bij de opzet van dit hele spel, en de keuze voor het land Rusland, maar aan de andere kant maakt de armoede het juist extra spannend en intrigrerend.
Om dit nou weer te gebruiken als 'Reiner en Clarinca-afzeikmogelijkheid' vind ik erg vergezocht.
Linkerquote:Op zondag 18 april 2004 22:37 schreef Svensational het volgende:
Dubio: Welk icon meot ik gebruiken
Dezeof deze: [afbeelding]
Ze zijn nogal wazig, als je er één gaat gebruiken maak ze dan eerst iets scherperquote:Op zondag 18 april 2004 22:37 schreef Svensational het volgende:
Deze:[afbeelding] of deze: [afbeelding]
Ja, die is leuk hequote:Op zondag 18 april 2004 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet Irma houden.
Linksquote:Op zondag 18 april 2004 22:37 schreef Svensational het volgende:
Hoe doe ik dat?quote:Op zondag 18 april 2004 22:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ze zijn nogal wazig, als je er één gaat gebruiken maak ze dan eerst iets scherper
quote:Op zondag 18 april 2004 22:42 schreef BVO het volgende:
Of je neemt er een van Hind.
Zwak, kom opquote:Op zondag 18 april 2004 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die is leuk he
Ik verander m'n icon wel bij de volgende PE
Of je neemt een combinatie.quote:Op zondag 18 april 2004 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
80/20 Idols/Pekingquote:Op zondag 18 april 2004 23:12 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Of je neemt een combinatie.
[afbeelding]
100 % Idols, nog beterquote:Op zondag 18 april 2004 23:14 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
80/20 Idols/Peking
Kan dat niet andersom?![]()
Ik ben ook voor laatsgenoemden:)quote:Op zondag 18 april 2004 23:56 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedacht mij dat ik Bart en Fleur vandaag voor het eerst echt heb opgemerkt. Best sneu dat ze zo weinig aandacht hebben gekregen van de productie; ze zullen toch ook wel iets interessants hebben meegemaakt, of zijn ze echt zo saai?
Verder blijft Reinier natuurlijk nog steeds de koning. Alleen wat ik wel vreemd vond aan de preview voor volgende week: "Reinier ontdekt dat er een complot tegen hem is." - Hallo? Dat heeft Sanne twee afleveringen geleden toch al met weinig tact aan hem duidelijk gemaakt?
Ik denk dat Hans & Rani nog wel in staat zijn om zich aan te sluiten bij Team Reinier, helemaal na "Don't give me that fucking bullshit, Hans!", dat volgende week wel zal komen. Dus dan is het de tweeling & de aso's tegen de kakkers & het ex-stelletje. Ik ben voor laatsgenoemden.
Dat was dus de reden waarom Reinier en Clarinca niet bij huis instapten maar hun gastheer hadden gevraagd hen onderweg pas op te pikken als ze Bart en Fleur lopend hadden gepasseerd. Die rode vlag werkte - na die eerste keer direct na de veiling - namelijk alleen als ze elkaar tijdens een lift passeerden denk ik.quote:Op maandag 19 april 2004 00:38 schreef cptmarco het volgende:
Alleen begrijp ik éen ding niet: fleurtje en bart kwamen 's ochtends Reinier en Clarinca tegen. Zij hadden al een lift geregeld, waarom ging Fleurtje toen niet als een gek met die vlag zwaaienWeg lift en een halfuur wachten.....
Dat was een geniale zet van Reinier, jammer dat niet iedereen hem "gesnapt" heeft.quote:Op maandag 19 april 2004 01:04 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Dat was dus de reden waarom Reinier en Clarinca niet bij huis instapten maar hun gastheer hadden gevraagd hen onderweg pas op te pikken als ze Bart en Fleur lopend hadden gepasseerd. Die rode vlag werkte - na die eerste keer direct na de veiling - namelijk alleen als ze elkaar tijdens een lift passeerden denk ik.
ik ben benieuwd of hun relatie hier voor bestand is....quote:Op maandag 19 april 2004 09:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Holy fuck, zelfs Clarinca ergert zich groen en geel aan Reinier, dat zegt heel wat over die kleine bolle dwerg.
Heb ik hier gepost: Het Fok! BN interview: de spelregels en verzoekjesquote:Zeg Static, zou het een optie zijn om de maker(s) van pekingexpress te strikken voor een interview na afloop van het programma?
Er zijn veel fokkers die het programma trouw volgen![]()
Misschien zou Reinier of een andere kandidaat ook wel mee willen doen![]()
duidelijk de linkerquote:Op zondag 18 april 2004 22:37 schreef Svensational het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2004 12:03 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Heb ik hier gepost: Het Fok! BN interview: de spelregels en verzoekjes
En nu maar hopen dat het lukt!![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 14:15 schreef keijz het volgende:
"en hij heeft zooooo'n hoogtevrees, ik noem hem voortaan gewoon berggeit"
[afbeelding]
[afbeelding]
Grote onzin weer hier, Reinier speelt op geen enkele manier vals. Hij speelt het spel keihard, dat is waar. Maar valsspelen, zeker niet. Dat zou idd ook niet getolereerd worden door de productie.quote:Op maandag 19 april 2004 11:28 schreef GSEmma het volgende:
Vind het spelletje steeds minder leuk worden...er wordt totaal geen rekening gehouden met vals spel...produktie lijkt het alleen maar leuk te vinden dat reinier en clarinca de regeltjes aan hun laars lappen zonder enige vorm van straf ??!! Ik hoop echt dat ze het tot het eind volhouden voor de kijkcijfers en dan falicant op hun bek gaan
En dan een mooi shot van een huilende reinierlol
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 april 2004 18:38 schreef GSEmma het volgende:
yohan.nl is totaal niet bevooroordeeld......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat istie zeker niet neequote:Op maandag 19 april 2004 18:38 schreef GSEmma het volgende:
yohan.nl is totaal niet bevooroordeeld
[offtopic]quote:Op maandag 19 april 2004 19:23 schreef keijz het volgende:
[..]
dat istie zeker niet nee![]()
![]()
dude!quote:Op maandag 19 april 2004 20:13 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
[offtopic]
Cool ik doe ook Grafimedia
[/offtopic]
misschien is die column al een paar keer voorbij gekomen en hoeft hij die niet meer te lezenquote:Op maandag 19 april 2004 21:13 schreef GSEmma het volgende:
misschien moet je even bij pekingexpress.org kijken naar het verslagje van het team dat met reinier en clarinca meereisde, zelfs zij vonden dat het te ver ging; quote; "met het schaamrood op de kaken"
inderdaad! niets is irritanter dan te zien dat de tegenstanders vriendjes met elkaar worden en een potje gaan janken als er iemand afvalt. als je er niet tegen kunt dat er een strijd aan de gang is moet je niet meedoen! het gaat om het spel en het doel is winnen!quote:Op maandag 19 april 2004 23:18 schreef Dauthi het volgende:
Reinier is gewoon het ultieme voorbeeld van wat we eigenlijk willen zien in deze spelshow. Hard tegen hard kosten wat het kost als eerste aankomen.
Keihard de beste. Ik vind het echt geweldig hoe hij het doet. Leipe kakker in het arme rusland
3ejaar, deelrichting Multimedia, in Drachten. Die school is een afrader trouwens. Geen kennis, slecht systeembeheer, stageplek in één of ander magazijnquote:Op maandag 19 april 2004 21:03 schreef keijz het volgende:
[..]
dude!welke klas/jaar dan?
Tell me more about Grafimedia!!!!!!!!!! Ik wil de studie misschien ook doen!quote:Op maandag 19 april 2004 23:56 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
3ejaar, deelrichting Multimedia, in Drachten. Die school is een afrader trouwens. Geen kennis, slecht systeembeheer, stageplek in één of ander magazijn![]()
Maar de broodjes gezond zijn er lekker
Enige reden waarom ik niet kap is voor het diploma, is iig een bewijsje voor het HBO straks
Hmmm.. open er even een apart topicje over. Want we gaan nu wel érg offtopicquote:Op dinsdag 20 april 2004 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tell me more about Grafimedia!!!!!!!!!! Ik wil de studie misschien ook doen!
Help!!!!!!! Ik zoek een studie :?quote:Op dinsdag 20 april 2004 00:19 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Hmmm.. open er even een apart topicje over. Want we gaan nu wel érg offtopic
Overigens, Reinier zit ook in de grafische wereld. Zielsverwanten
Wel leuk om daar op te letten, dat is echt het woord dat ze oneindig veel gebruiken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nu ze in Mongolie zitten, en straks in China... komen ze er niet meer met een "Spasiba" af, weer een nieuw taaltje, het is afwachten wie van de koppels zich hier op heeft voorbereidt
stom dat clarinca hier anders over begint te denkenquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:28 schreef Spindizzy het volgende:
Van mij mogen Reinier en Clarinca winnen. De eerste paar afleveringen ergerde ik me rot aan hem maar toen Elias zich opeens begon te gedragen als de kleinzerige kneus die hij is ben ik helemaal om!Reinier
Hij weet tenminste hoe je een spel moet spelen en nog op een uiterst vermakelijke manier ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het zijn vermoedens, maar ik vond het wel erg vreemd....toen al
Ik zou Reinier ook niet de godganse dag om me heen willen hoorquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
stom dat clarinca hier anders over begint te denken
het gaat niet om zijn persoonlijkheid in dit gevalquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:36 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik zou Reinier ook niet de godganse dag om me heen willen hoorWil alleen dat hij Peking Express wint
Die jochies die bij alles zitten te janken dat ze er allergisch voor zijn? Het niet lusten? Het niet kennen? Het niet weten?quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:38 schreef Cybart het volgende:
ik denk dat een team wat daar de beste afweging in maakt, het eerder verdient te winnen
en dat zijn op dit moment slechts de broertjes nog
zie jij die ontwikkeling die ze doormaken dan echt niet?quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:43 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die jochies die bij alles zitten te janken dat ze er allergisch voor zijn? Het niet lusten? Het niet kennen? Het niet weten?
Nah, die papkindjes mogen van mij gauw weer naar moeders toe
Die wordt nogal gekleurd door hun eerdere gezeurquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
zie jij die ontwikkeling die ze doormaken dan echt niet?
inderdaad, ze hebben eindelijk leren drinken....quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
zie jij die ontwikkeling die ze doormaken dan echt niet?
inderdaad, in het begin waren het mietjes bovensteplank, en alleen maar zeurenquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die wordt nogal gekleurd door hun eerdere gezeur
meest gestelde vraag aan kandidaten tijdens PE:quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:48 schreef cptmarco het volgende:
[..]
inderdaad, ze hebben eindelijk leren drinken....
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:09 schreef Joz het volgende:
al is het wel erg goedkoop om zo te proviteren van zo'n arm land, mag soms wel wat minder.
Nou een van hen zag ik afgelopen afleren toch een behoorlijk woordje Russisch spreken, die had echt wel iets opgestoken van z'n tijd bij Elias. Nee dat was echt petje af.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:32 schreef Hik het volgende:
Ik zie inderdaad wel dat die broetjes groeien, het verschil met een paar weken geleden is énorm. Maar ik vind ze nog steeds te dom om te winnen. Echt, er komt nog geen half woord Russisch uit!![]()
Children of Dune Soundtrack. Nummer heet: Summon The Wormsquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:16 schreef DarkElf het volgende:
kan iemand me nog precies even vertellen welke muziek ze gebruiken voor PE??
Ik heb redelijk wat liedjes van die Dune soundtrack en dat climactische stukje komt in heel veel liedjes voor, niet alleen 'Summon the Worms', maar ook 'The Jihad' en 'Leto returns'. Het (spannende) melodietje is een van de theme songs van de serie. (OT: is er een topic over Children of Dune trouwens?)quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:19 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Children of Dune Soundtrack. Nummer heet: Summon The Worms
Tijdens het programma zelf hoor ik ook vaak de soundtrack van Pirates of the Caribean langskomen
jaquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:44 schreef Zhenar het volgende:
(OT: is er een topic over Children of Dune trouwens?)
Nee, absoluut niet! Ik had dat bij ER ook altijd al heel sterk: een survivor is niet alleen een vissenvanger, maar ook een sociaal persoon!quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben denk ik de enige hier die het groepsgevoel wel kan waarderen,
hij zat toch in de cosmeticaquote:Op dinsdag 20 april 2004 00:19 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Hmmm.. open er even een apart topicje over. Want we gaan nu wel érg offtopic
Overigens, Reinier zit ook in de grafische wereld. Zielsverwanten
Volgens deze site is hij directeur van een reclamebureau...quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:02 schreef keijz het volgende:
[..]
hij zat toch in de cosmetica
hmm kweet ook niet hoe ik daar dan aan kwam...quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:09 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Volgens deze site is hij directeur van een reclamebureau...
Ik zit nog steeds te wachten op het "Drive..... klootzak......" moment.quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:56 schreef Cybart het volgende:
* Reinier & Clarinca. Reinier heeft echt minachting tot de plaatselijke bevolking. echt jammer. verder begint hij wel humor te worden door de hoge irritatiefactor.
Yep. En 'Don't give me that fucking bullshit, Hans!'quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:02 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op het "Drive..... klootzak......" moment.
quote:Op zondag 18 april 2004 22:09 schreef Bayswater het volgende:
Die Belgen zijn ook al fan van Reinier, zie het commentaar op een belgisch forum:
"Dien dikke is gewoon het type voorbeeld van nen arrogante keeskop. Zo lopen er in dat land veel rond, ze hebben gewoon het ** aan iedereen en alles."![]()
Mijn favorietenquote:Op maandag 19 april 2004 18:47 schreef Frederic het volgende:
Ik vind alle deelnemers eigenlijk wel leuk...
Maar Yoeri en Wesley zijn het lekkerst!![]()
[afbeelding][afbeelding]
Daarop zit ik ook te wachtenquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:04 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Yep. En 'Don't give me that fucking bullshit, Hans!'
![]()
Ja, dat is wel komisch. Alleen lullig voor die bestuurder.. Misschien verstaat ie Reinier wel en geeft ie 'm dan een flinke hoek.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:02 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op het "Drive..... klootzak......" moment.
Kweetniet, maar ik denk niet dat er een "Peking" Express 2 komt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:19 schreef keijz het volgende:
komt er eigelijk een Peking Express 2?
Gold Coast Australië, van Sydney naar Cairnsquote:Op woensdag 21 april 2004 10:57 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Kweetniet, maar ik denk niet dat er een "Peking" Express 2 komt.
Misschien wel maar in een ander decor (land).
Zou dat zijn wat ze hadden verwacht?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:24 schreef schatje het volgende:
604.000 kijkers trouwens.
Ja, daar is Net 5 tevreden mee. Staat in één van de eerdere delen.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:40 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Zou dat zijn wat ze hadden verwacht?ik hoop het wel want anders komt er misschien geen 2'e deel
![]()
australie is nou niet echt een cultuurshock...quote:Op woensdag 21 april 2004 11:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Gold Coast Australië, van Sydney naar Cairns.
idd, daar kunnen ze zichzelf ook wel goed verstaanbaar makenquote:Op woensdag 21 april 2004 11:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
australie is nou niet echt een cultuurshock...
denk dat het daar in de progranmma toch wel om goed
Maar dan is de fun er ook af, leuk als ze zo lopen te klungelen en nog rare gebaren erbij maken. En moeite hebben met vodka af te slaanquote:Op woensdag 21 april 2004 12:52 schreef keijz het volgende:
[..]
idd, daar kunnen ze zichzelf ook wel goed verstaanbaar maken
uiteraardquote:Op woensdag 21 april 2004 16:40 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Hopelijk. Anders zullen we het moeten doen met de dvd's. Hebben alle fans al even gemaild?
[afbeelding]
[[url=http://www.solcon.nl/keukenstyle/dvd_02.gif\]afbeelding][/url][[url=http://www.solcon.nl/keukenstyle/dvd_03.gif\]afbeelding][/url]
Wat moet ik schrijven? Wilt u peking express op dvd zetten?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:40 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Hopelijk. Anders zullen we het moeten doen met de dvd's. Hebben alle fans al even gemaild?
[afbeelding]
[[url=http://www.solcon.nl/keukenstyle/dvd_02.gif\]afbeelding][/url][[url=http://www.solcon.nl/keukenstyle/dvd_03.gif\]afbeelding][/url]
Het marktprincipe hé. Waar vraag naar is, komt aanbod voorquote:Op woensdag 21 april 2004 18:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat moet ik schrijven? Wilt u peking express op dvd zetten?
En toen ik les kreeg van (toen de enige vrouw die er werkte) maakten ze voor het merendeel reclame spots. Iets daarna hebben ze een kleine opdracht gehad voor de 1ste Wallace&Gromit film.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:35 schreef Kontiki het volgende:
Complimenten voor dat Belgische productiebedrijf. Ik heb echt bewondering voor de manier waarop ze hun programma's maken. Mooi hoor.
Zekerquote:Op woensdag 21 april 2004 19:35 schreef Kontiki het volgende:
Complimenten voor dat Belgische productiebedrijf. Ik heb echt bewondering voor de manier waarop ze hun programma's maken. Mooi hoor.
Dus ik moet vragen of er een dvd voor komt?quote:Op woensdag 21 april 2004 18:55 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Het marktprincipe hé. Waar vraag naar is, komt aanbod voor
quote:Op woensdag 21 april 2004 18:55 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Het marktprincipe hé. Waar vraag naar is, komt aanbod voor
Yups. Expeditie Robinson is geloof ik een aangekochte formule (Survivor uit de USA), dus wat dat betreft konden ze wel al wat inspiratie opdoen. Maar weet iemand of Peking Express ook is aangekocht, of hebben ze dat format zelf bedacht?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zeker![]()
Peking Express en Expeditie Robinson verslaan met afstand alle andere soortgelijke dingen zoals bijvoorbeeld Bobo's in the bush.
reclame, echt goede aflevering deze.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:21 schreef GSEmma het volgende:
spoileren maar weer!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
gewoon een piepklein meningsverschilletje johquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:08 schreef Cybart het volgende:
volgensmij..aan de promo te zien; krijgen rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreinierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrwwwwww en clarincaruzie
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef BVO het volgende:
Willen ook alle PE'ers even mijn sig opvolgen?.
Juist BVO, zo doe je dat!quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef BVO het volgende:
Maar je moet toch stemmen op de bestequote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef BVO het volgende:
Dat is ook echt vreselijk, om je eigen stem terug te horen.quote:Op zondag 25 april 2004 14:46 schreef Svensational het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Reinier nu naar zichzelf terug kijkt. Ik denk dat ie niet meer bijkomt. Lotte is blij dat ze eruit is. Ze kon haar eigen stem niet verdragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.٩๏̯͡๏)۶
quote:Op zondag 25 april 2004 18:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb net al wat clips gekeken op de vt4 site,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Sodemieter op allemaal"quote:Op zondag 25 april 2004 20:06 schreef cptmarco het volgende:
is meer iets voor Reinier......
Hij begint wel een beetje irritant te worden met zijn Reinier gezeur.....quote:Op zondag 25 april 2004 20:36 schreef Bayswater het volgende:
Elias is een gevaarlijke gek lijkt me zo
Ze zijn allebei irritant. Gelukkig voor onsquote:Op zondag 25 april 2004 20:37 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Hij begint wel een beetje irritant te worden met zijn Reinier gezeur.....
En Elias mag weleens naar de psychiater want heb het idee dat bij die kerel elk moment de stoppen kunnen doorslaan door zijn frustratiesquote:Op zondag 25 april 2004 20:37 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Hij begint wel een beetje irritant te worden met zijn Reinier gezeur.....
quote:Op zondag 25 april 2004 20:19 schreef schatje het volgende:
"Sodemieter op allemaal"
quote:Op zondag 25 april 2004 20:43 schreef cptmarco het volgende:
elias en reinier mogen weer een proef uitvechten
(zoals het er nu naar uitziet.....)
quote:Op zondag 25 april 2004 20:49 schreef Hakkert het volgende:Elias
Eindelijk eens iemand die zegt wat tie denkt!quote:Op zondag 25 april 2004 20:49 schreef Bayswater het volgende:
![]()
Elias
![]()
![]()
Wat een simpele ziel zeg
echt niet: Elias en Reinier moeten de finale halen.....quote:Op zondag 25 april 2004 20:50 schreef Slomy het volgende:
Wat vind ik die Reinier een klootzak zeg. Van mij mag ie er zo uit.
Oe..dat is een droomfinalequote:Op zondag 25 april 2004 20:52 schreef cptmarco het volgende:
[..]
echt niet: Elias en Reinier moeten de finale halen.....
Zolang Reinier wintquote:Op zondag 25 april 2004 20:53 schreef misterDre het volgende:
[..]
Oe..dat is een droomfinale
Die Rus gedroeg zich niet, die had best ff die aandrang op zijn anus tien minuten kunnen uitstellen.quote:Op zondag 25 april 2004 20:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En reinier weet niet hoe hij moet gedragen bij vreemden. Loopt te blerren in die auto tegen die mensen.
Als je moet schijten dan moet je schijten, het laatste wat je doet is je eigen auto onderschijten,quote:Op zondag 25 april 2004 20:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die Rus gedroeg zich niet, die had best ff die aandrang op zijn anus tien minuten kunnen uitstellen.
die rus werdt ook schijtziek van die gekke buitenlander.....quote:Op zondag 25 april 2004 20:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die Rus gedroeg zich niet, die had best ff die aandrang op zijn anus tien minuten kunnen uitstellen.
De beste wint...quote:Op zondag 25 april 2004 20:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang Reinier wint.
ahhh.... Hij doet het anders nooooooit........quote:Op zondag 25 april 2004 20:58 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat Clarinca binnenkort wil scheiden van Reinier
quote:Op zondag 25 april 2004 20:59 schreef wizarddragon het volgende:
Clarinca heeft volgens mij haar periodje.
ze hebben wel wat met jonge meisjes......quote:Op zondag 25 april 2004 21:00 schreef wizarddragon het volgende:
De tweeling op een Girls-summercamp![]()
![]()
waar is die wodka?quote:Op zondag 25 april 2004 21:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ze hebben wel wat met jonge meisjes......
quote:Op zondag 25 april 2004 21:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ze hebben wel wat met jonge meisjes......
de vieze man of wethouder Hekking?quote:Op zondag 25 april 2004 21:02 schreef SuperRembo het volgende:
Nu weet ik wat er met Elias is! Zijn stem is precies die van Kees van Kooten
Dat was mijn gedachte ook al.....quote:Op zondag 25 april 2004 21:04 schreef DarkElf het volgende:
allebei goed humeur: R en C hebben lekker geneukt hoor
Goedmaak-sex ja...quote:Op zondag 25 april 2004 21:04 schreef DarkElf het volgende:
allebei goed humeur: R en C hebben lekker geneukt hoor
mooiste wat er isquote:Op zondag 25 april 2004 21:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goedmaak-sex ja...
ken jij ook gewoon ff 10 minuten niets typenquote:Op zondag 25 april 2004 21:09 schreef cptmarco het volgende:
Ze zien het als een relatietest.... Sterkte Reinier en Clarinca
quote:Op zondag 25 april 2004 21:10 schreef Kiedis het volgende:
[..]
ken jij ook gewoon ff 10 minuten niets typen
tijdens de uitzending is dit topic een chattopicquote:Op zondag 25 april 2004 21:10 schreef Svensational het volgende:
"t is een relatietest voor R & C
Volgens mij quote jij het verkeerde berichtquote:Op zondag 25 april 2004 21:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
tijdens de uitzending is dit topic een chattopic![]()
zover ik weet nietquote:Op zondag 25 april 2004 21:13 schreef janimie het volgende:
vallen er mensen af in deze aflevering ? ik zou het jammer vinden als de 2ling eruit zou vliegen
Ik zei 't tochquote:Op zondag 25 april 2004 21:13 schreef Bayswater het volgende:
oeps verkeerde quote, ff afgeleid door die tiet van Sven
quote:Op zondag 25 april 2004 21:15 schreef cptmarco het volgende:
Wat is die Banja toch?? Is dat een bad-achtig iets?
Ja... ze denken dat ie gast gek is, maar hij is best vriendelijk.quote:Op zondag 25 april 2004 21:15 schreef Bayswater het volgende:
Banja en Wodka op de Freundschaft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |