quote:daar schiet hij ook iets mee op
Op woensdag 11 februari 2004 21:11 schreef TrenTs het volgende:
Kijk eens op de respectievelijke sites, daar staat vast wel iets op.
quote:Nee ik moet het voor hem uitzoeken.
Op woensdag 11 februari 2004 21:13 schreef Dannyyy het volgende:[..]
daar schiet hij ook iets mee op
Op sites van scholen kun je vinden wanneer de open dagen zijn.
quote:ben je daar niet nu een beetje laat mee, om daar (naar ik aanneem) halverwege je laatste jaar pas aan te denken..
Op woensdag 11 februari 2004 21:04 schreef Svensational het volgende:
Aleen weet ik dus niet wat voor 'n studieWeet iemand of er binnenkort nog een open dag is waar je je kunt ori๋nteren op een studie, bijvoorbeeld in de Jaarbeurs in Utrecht of de martinihal in Groningen?
quote:bij ons op school wordt dat wel begeleid...
Op woensdag 11 februari 2004 21:04 schreef Svensational het volgende:
Aleen weet ik dus niet wat voor 'n studieWeet iemand of er binnenkort nog een open dag is waar je je kunt ori๋nteren op een studie, bijvoorbeeld in de Jaarbeurs in Utrecht of de martinihal in Groningen?
Maargoed, moet je ff naar www.studiekeuze.nl gaan...
quote:hmm.. bij mij zaten er een hoop mensen in de klas die daar tot het einde niet aan hadden gedacht, dus die zijn toen maar economie en rechten gaan doen omdat ze geen flauw idee hadden van wat ze nou eigenlijk wilden..
Op woensdag 11 februari 2004 21:19 schreef PeterRabbit het volgende:
ben je daar niet nu een beetje laat mee, om daar (naar ik aanneem) halverwege je laatste jaar pas aan te denken..
quote:Nee, ik bedoel meer een opendag waar meerdere hogescholen zijn zodat je echt kunt uitzoeken wat je leuk vind. Twee jaar geleden ben ik op zo'n soort open dag geweest.
Op woensdag 11 februari 2004 21:14 schreef Metalpunk het volgende:
open dagen van hogescholen//universiteiten en de bijbehorende sites??
quote:www.fontys.nl ????
Op woensdag 11 februari 2004 21:16 schreef Elefes het volgende:
Op de site van o.a. Fontys kun je ook een studiekeuzetest doen
Misschien heb je er niets aan, maar je kunt het iig altijd proberen.Op sites van scholen kun je vinden wanneer de open dagen zijn.
quote:Op het moment werk ik maar wil volgend schooljaar weer gaan studeren. Ik zit dus niet op een school waar ze me kunnen begeleiden.
Op woensdag 11 februari 2004 21:19 schreef PeterRabbit het volgende:
ben je daar niet nu een beetje laat mee, om daar (naar ik aanneem) halverwege je laatste jaar pas aan te denken..
maarja ik zit maar te wachten totdat er ineens een lampje gaat branden en ik denk JA dat is DE studie voor mij
maar dat gebeurt maar niet
en naar die open dag in de jaarbeurs hallen utrecht ben ik geweest, en ook niks wijzer geworden...
dat krijg je als niks je interesseert (qua studie)
quote:smae here, ik weet dus ook echt niks
Op woensdag 11 februari 2004 21:24 schreef Bolderbast het volgende:
ik ben ook zo hopeloos op zoek naar een (nieuwe) studie....maarja ik zit maar te wachten totdat er ineens een lampje gaat branden en ik denk JA dat is DE studie voor mij
maar dat gebeurt maar niet
en naar die open dag in de jaarbeurs hallen utrecht ben ik geweest, en ook niks wijzer geworden...
dat krijg je als niks je interesseert (qua studie)
quote:Er zijn psychologen die beroepskeuzetesten doen. Ik weet niet zo goed waar je ze zou kunnen vinden, maar daar moet op de een of andere manier wel achter te komen zijn... toch?!
Op woensdag 11 februari 2004 21:22 schreef Svensational het volgende:Op het moment werk ik maar wil volgend schooljaar weer gaan studeren. Ik zit dus niet op een school waar ze me kunnen begeleiden.
Maar Svensational, heb je helemaal geen idee welke kant je op zou willen of waar je interesses liggen???
quote:Ik vind het leuk om bijv. op www.clubs.nl websites te maken, maar goed webdesigner is geen studie maar een cursus volgens mij. En informatica moet je gelijk hele computerprogramma's maken en ik heb daar volgens mij niet genoeg achtergrondkennis voor.
Op woensdag 11 februari 2004 21:47 schreef Nijna het volgende:[..]
Er zijn psychologen die beroepskeuzetesten doen. Ik weet niet zo goed waar je ze zou kunnen vinden, maar daar moet op de een of andere manier wel achter te komen zijn... toch?!
Maar Svensational, heb je helemaal geen idee welke kant je op zou willen of waar je interesses liggen???
quote:Daar is het een school voor, dat leer je daar.
Op woensdag 11 februari 2004 22:13 schreef Svensational het volgende:[..]
En informatica moet je gelijk hele computerprogramma's maken en ik heb daar volgens mij niet genoeg achtergrondkennis voor.
Daar staan alle hbo en wo opleidingen, plus info, plus opendagen. En je kunt er ook nog zoeken op basis van allerlei criteria.
Zeer goede site, zo heb ik mijn vervolgopleiding gevonden.
quote:mbo webdesigner bestaat wel..
Op woensdag 11 februari 2004 22:13 schreef Svensational het volgende:[..]
Ik vind het leuk om bijv. op www.clubs.nl websites te maken, maar goed webdesigner is geen studie maar een cursus volgens mij. En informatica moet je gelijk hele computerprogramma's maken en ik heb daar volgens mij niet genoeg achtergrondkennis voor.
quote:Neuh ik had me ook pas in juli ingeschreven
Op woensdag 11 februari 2004 21:19 schreef PeterRabbit het volgende:[..]
quote:geschiedenis, aardrijkskunde (haalde ik wel slechte cijfers voor
Op woensdag 11 februari 2004 21:29 schreef Bijsmaak het volgende:
Wat vonden jullie op het middelbare school leuk???? Dat is een begin.
informatica (net 2 jaar informatica studie achter de rug, dus nee dank je)
engels, nederlands (naar opendag tolk vertaler geweest, beviel absoluut niet)
tekenen vond ik ook wel leuk....
natuurkunde en scheikunde was leuk opzich, maar daar ben ik zeker te stom voor (ook maar 1 jaar gehad daardoor)
tsja
doorgaans zijn die beroepskeuzetesten van psychologen bijzonder prijzig btw.. betaal je zo 500jepo voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |