quote:Meanwhile The Boxer VB1 is their own piece of exotica. Powered by the French made Voxan V-twin 996 cc engine (See notes#), which produces 125 bhp and has enough torque to pull a train. This is mounted in a stainless double cradle frame and topped by ultra lightweight carbonfibre bodywork with a self-supporting seat unit. Under the seat you will find a pair of carbon race cans mounted in the traditional shotgun Ducati style. Boxer hope to produce about a 100 units a year.
voorgaande delen:quote:How long have you been dreaming ? France now has its own super sports bike !
Timeless design, carbon fiber parts, low bubble, optical halogens, reinforced arm, the VOXAN VB1 is a unique animal. It’s pedigree : exceptional !
Sculptural, a mix of carbon and aluminum, with its linear careenage, its silencers integrated under the saddle, its indented and integrated tank, the VB1 is cut for speed. Observe in detail and let its charm guide you. Like all of the VOXANs the VB1 is hand assembled.
If the VB1 is sublimely beautiful, it is also designed for exceptional efficiency.
Only cutting-edge components offering additional performance were retained : you’ll notice that the inverted fork adjusts both compression and stroke and the pistons treated for anti-friction for remarkable sensitivity and handling ease.
The pulsations of Voxan’s 996cube V2 were also re-vamped and upgraded, with a notable modification of the potential. The VB1’s engine meets the expectations of the most demanding pilots. Angry, lively, the twin V-cylinder means that the VB1 is has more power and endurance right where the rider needs it : at high-speed thanks to the new fuel-injection.
Voxan technology is unique with a horizontal shock absorber that lowers the center of gravity. In this way body weight is ideally centered and balanced.
Balance is also the key element with heavier elements (starter, battery, oil reserve) which are attached to the lower part of the machine.
These solutions participate in the excellent handling of the VB1.
The suspension is adjustable fork with treated pistons (Gold-colored) – the anti friction will enhance nose precision. The shock absorber is fully adjustable : compression, stroke and limit.
In the same way, the VB1 inherits new wheel bearings with breaking effect for better stability and ease of handling.
Braking is obviously top of the line : Brembo Gold Series grips, 230mm discs in floating mounts.
The French 4-valve 6-speed 996cube V-twin was totally overhauled to attain an exceptional dynamic in rapport with the quality and character of the VB1.
VOXAN moves to a new generation of fuel-injection.
With a spanking new power station
With a new electronic power station and new gas pipes (now 54mm, were 45mm) it’s the overall potential of the Street Scrambler that is reinforced.
With our new fuel-injection system, the VB1 engine is literally transformed at high speeds, which lets you imagine how well it’ll perform against other bikes in this category.
To achieve this goal, the VB1 features:
new camshaft
new cylinder heads ( to stabilize the engine mode in order to calibrate fuel-injection)
new power station
new electric beam
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hahah rustig aan, eerst ff poepen...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:31 schreef ploderus het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel eerlijk!
Maar om dat nou met mogelijk half heel nederland te delen...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:37 schreef MutZ het volgende:
Ok, het zou heel Nederland moeten zijn, maar ik ging er niet van uit dat heel nederland een internetverbinding heeft en actief genoeg met internet bezig zou zijn om erachter te komen dat OPM ging poepenquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat gewichtquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:49 schreef ploderus het volgende:
Heb hem nog nooit zien rijden, maar hij ziet er erg strak uit!!
Hij heeft idd een heerlijke pk/kg verhoudingquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat gewicht.. in 2001 dan ..
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:53 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hij heeft idd een heerlijke pk/kg verhouding![]()
Maar aan het merk te horen is hij italiaans, dus dan zal hij ook wel weer redelijk wat kosten
Niet alleen de WC is een zware bevalling merk ik aan de snelheid van het item .. OPMquote:The Supersport 600 won’t be cheap. All that wish-list componentry will push the price up. Gilera won’t discuss pricing until it actually has bikes to sell but insiders are predicting that it will cost about the same as a Ducati 748 – around R90 000 in SA
Welk thema? Dan zoeken we gewoon even mee.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hahaha ik kan moeilijk specs vinden van mijn thema...
Zonder dat we het er over gehad hebben wel te verstaan.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja?
yep, niet te geloven hequote:Op woensdag 24 maart 2004 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zonder dat we het er over gehad hebben wel te verstaan.ik ben weg ..
Specs:quote:Een motorfiets op basis van het motorblok van een Suzuki TL1000S/R. Frame is opgebouwd uit chroommolybdeen met een uitwendige diameter van 38mm. De achtervork is samengesteld uit speciaal geëxtrudeerd aluminium, buitenmaat 80*40, voorzien van dubbele wand. Deze is aan het frame en motorblok gemonteerd d.m.v. C.N.C. gefreesde schetsplaten. De scharnieras van de achtervork is verstelbaar in drie standen. Hiermee kan in een handomdraai de wielbasis aangepast worden. De achtervering is voorzien van een speciaal tuimelaarsysteem met rijhoogte verstelling en WP schokbreker met in- en uitgaande demping verstelling. Balhoofdshoek is d.m.v. excenters te verstellen. De tank (aluminium), stroomlijn en zit zijn van een speciaal design en deze zijn optioneel ook in carbon verkrijgbaar. Evenals de Bomber zijn ook op deze fiets Marvic 5 spaaks wielen en een Brembo Grand Prix remsysteem verkrijgbaar.
Uiteraard is de hele motorfiets naar wens van de klant samen te stellen. Bijvoorbeeld een ander motorblok, wielen naar keuze, remmen en vering. Maar het mooie is dat ook gewoon de standaard wielen, voor- en achtervork, remmen en voetsteunen te monteren zijn.
Hmm.. ziet er wel gaaf uit. Specs??quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:58 schreef Gerako het volgende:
Volop zon en een temp. van 6 graden in de Noordkop.
Hoe gaat het trouwens met de motor OPM, al wat wijzer over die olie?
Even tussendoor, wat vinden jullie hiervan?
Wordt bij ons in de buurt gemaakt, in Heerhugowaard.
Bakker Barracuda
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:58 schreef Gerako het volgende:
Even tussendoor, wat vinden jullie hiervan?
Wordt bij ons in de buurt gemaakt, in Heerhugowaard.
Bakker Barracuda
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:58 schreef Gerako het volgende:
Volop zon en een temp. van 6 graden in de Noordkop.
Hoe gaat het trouwens met de motor OPM, al wat wijzer over die olie?
Even tussendoor, wat vinden jullie hiervan?
Wordt bij ons in de buurt gemaakt, in Heerhugowaard.
Bakker Barracuda
[afbeelding]
Zie edit...quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hmm.. ziet er wel gaaf uit. Specs??
Das flink Balenquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:10 schreef pmponer het volgende:
Werd net gebeld door de dealurt mijn motor is waarschijnlijk totall loss
Riet ===> dit kijkt wat makkelijker http://www.vanvuurenmotor(...)g
Zaterdag maar 10% regenkansquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:54 schreef Gerako het volgende:
Veel succes daar en wat een timing want volgens mij zit het mooie weer eraan te komen.
Lijkt me leuk!quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaaf hoor, kom je ook op de meets?
ook welkomquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:56 schreef rvdboomen het volgende:
Kijk, ook een motortopic. Nog niet tegengekomen.
Ben zlef in het bezit van een Suzuki GSX-R SRAD 750.
Zal het hier eens gaan volgen.
Rob
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:56 schreef rvdboomen het volgende:
Kijk, ook een motortopic. Nog niet tegengekomen.
Ben zlef in het bezit van een Suzuki GSX-R SRAD 750.
Zal het hier eens gaan volgen.
Rob
Welkom beide, misschien dat we elkaar een keer tegen komen op een meet.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
Vanaf zondag staat deze in de garage! Joehoee!
Alleen matig dat ie pas 20 april gekeurd kan worden bij RDW. (belgische motor)Maarja het is niet anders!
[afbeelding]
Bij dezequote:Op donderdag 25 maart 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zie je, nu zeg t je zelfjij mag de routes regelen want jij rijdt voorraan
Door het hele land is de bedoeling volgens mij.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:23 schreef rvdboomen het volgende:
Waar worden die gehouden?
Uiteraard altijd leuk om een keer te proberen.
Rob
houd deze topics in de gaten: [FOK MC] Motormeetquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:23 schreef rvdboomen het volgende:
Waar worden die gehouden?
Uiteraard altijd leuk om een keer te proberen.
Rob
En niet komen als je van verder komt dan ik, want ik heb tot nu toe de prijs voor de van verst komende deelnemer.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
houd deze topics in de gaten: [FOK MC] Motormeet
als je mee wilt als we brabant doen zet ik je erbij.
mooiquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bij deze
gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:43 schreef Gerako het volgende:
[..]
En niet komen als je van verder komt dan ik, want ik heb tot nu toe de prijs voor de van verst komende deelnemer. [afbeelding]
Niet zeuren he.. ook ik rijd weleens fout, ik kom haast nooit in die omgeving daar..quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooiwant ik vind het wel fijn als jij voorraan rijdt, lekker tempo enzo. tenminste, als je de weg weet
dat zeker!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:04 schreef Rietvaerder het volgende: Was evengoed wel mooi en leuk rijden
Dank u.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!
Mooi tochquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
btw:
[..]
dat zeker!!!!
Owkeequote:Op donderdag 25 maart 2004 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
http://forum.bikepower.nl/viewtopic.php?p=156943#156943
Ik ga morgen met pa naar St. Oedensrode die nieuwe FJur ophalen
Mits het goed gaat met mn achterrem.. lees topic maar eens wat ik hierboven post.
Niet de achterrem aanraken dusEn zondag de remblokken vervangen denk ik..
Beterquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep, vandaag even een beetje castrol erbij gegooid en wat koelvloeistof en dat was geen probleem. ik heb vandaag zo'n 75 km gereden
zeker, ik had al een week niet meer gereden...ik kreeg afkickverschijnselen. hoogste tijd was t weer om ff te sturenquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:00 schreef Makster het volgende:
Beter![]()
Je kan nog steeds gewoon rijden hoor zolang je het peil van je olie maar in de gaten houdt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep, vandaag even een beetje castrol erbij gegooid en wat koelvloeistof en dat was geen probleem. ik heb vandaag zo'n 75 km gereden
Is het dan niet een beetje te laatquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan nog steeds gewoon rijden hoor zolang je het peil van je olie maar in de gaten houdt.
Koelvloeistof is minder belangrijk, je merkt vanzelf wanneer de motor te heet wordt.
Niet tanquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Een motor overlijd niet als ie te warm wordt hoor, het probleem zit gek genoeg in de olie die daar niet tegen bestemd is.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Is het dan niet een beetje te laat![]()
beter kom je het net voor dat de motor te heet wordt te weten, toch
Omdat ie niet geschikt voor mijn rijstijl.... te slap frame, te slappe vering en te weinig grondspeling..quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:04 schreef pmponer het volgende:
Riet.. waarom ga je van je bandit naar die fazert?
Waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
shit, ik wilde vandaag deze stickers verwijderen maar dat is dus niet gelukthet lijkt erop of er overheen is gelakt...
[afbeelding]
Voor zover ik weet zit de lak inderdaad wel over die stickers heen. Die krijg je er dus niet af, bekijk anders eens andere ZXR400'tjes, die hebben ook allemaal die stickers nog.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
shit, ik wilde vandaag deze stickers verwijderen maar dat is dus niet gelukthet lijkt erop of er overheen is gelakt...
Te warm is nooit goed maar in een auto merk je dat pas als de dop van je radiateur eraf knalt. Op een motor heb je dit veel sneller in de gaten. (verlies van trekkracht e.d.)quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:19 schreef Makster het volgende:
Hmm...dus af en toe te warm is niet erg. Kan met een voorval met mijn ouwe auto herinderen dat niet al te best was zeg maar
Als de motor te warm word dan kunnen de onderdelen in het blok toch krom trekken of ligt dit aan mij?
Uiteraard snap ik wel dat smering belangrijk is, kom miet helemaal uit een ei
Ik wil helemaal niet naar de tandarts.quote:En ga naar de tandarts dan
daar ben ik dus niet blij meequote:Op donderdag 25 maart 2004 21:29 schreef hollander172 het volgende:
Voor zover ik weet zit de lak inderdaad wel over die stickers heen. Die krijg je er dus niet af, bekijk anders eens andere ZXR400'tjes, die hebben ook allemaal die stickers nog.
Tis inderdaad zo dat je het in een auto minder snel door heb. In mijn geval was het echter snel duidelijk. Verrote waterpomp, v-snaar eraf en bijna alles naar de klotequote:Op donderdag 25 maart 2004 21:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit de lak inderdaad wel over die stickers heen. Die krijg je er dus niet af, bekijk anders eens andere ZXR400'tjes, die hebben ook allemaal die stickers nog.
[..]
Te warm is nooit goed maar in een auto merk je dat pas als de dop van je radiateur eraf knalt. Op een motor heb je dit veel sneller in de gaten. (verlies van trekkracht e.d.)
Kromtrekken moet je het wel bont voor maken, zelf OPM acht ik daar niet toe in staat.
[..]
Ik wil helemaal niet naar de tandarts.![]()
Als dit nou doorzet ga ik eerst zelf even een incisie maken om wat ruimte te creeeren in mijn mond en daarna kan ik altijd nog naar die hufter. Probleem is dat er aan de linkerkant in mijn kaak tegelijkertijd 2 verstandskiezen zijn doorgekomen maar er is geen ruimte voor zeg maar. Het moet nog wat opgerekt worden. We zien wel, met die hoofdpijn kan ik nog wel een tijdje leven.
Wat was je plan dan?quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar ben ik dus niet blij meegvd-de-gvd
hey 1 tip: ga heel snel naar je tandarts. een vriend van me ging ook niet maar had er wel last van. na een tijd pijngeleden te hebben is ie toch maar gegaan en omdat ie daar zo lang mee heeft gewacht moesten die kiezen waar de verstandkies tegenaan zat er ook uit.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:29 schreef hollander172 het volgende:
Ik wil helemaal niet naar de tandarts.![]()
Als dit nou doorzet ga ik eerst zelf even een incisie maken om wat ruimte te creeeren in mijn mond en daarna kan ik altijd nog naar die hufter. Probleem is dat er aan de linkerkant in mijn kaak tegelijkertijd 2 verstandskiezen zijn doorgekomen maar er is geen ruimte voor zeg maar. Het moet nog wat opgerekt worden. We zien wel, met die hoofdpijn kan ik nog wel een tijdje leven.
iig die klotekleur roze eraf halen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat was je plan dan?
Pink Pikeyquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iig die klotekleur roze eraf halen.
Dat ligt dan niet aan een hitteprobleem.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:35 schreef Makster het volgende:
Tis inderdaad zo dat je het in een auto minder snel door heb. In mijn geval was het echter snel duidelijk. Verrote waterpomp, v-snaar eraf en bijna alles naar de klote
Doe ik eigenlijk altijd, heb er een hekel aan geholpen te moeten worden. Hechten e.d. doe ik ook gewoon zelf, je moet goed voor jezelf zorgen want een ander doet het niet voor je.quote:En zelf de tandarts uithangen is misschien niet het beste idee. Ik bied me wel aan om ff wat ruimte te creeren in die bakkes van je![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het advies, op dit moment zitten er al plaatjes tussen. Kan op zich geen kwaad maar het ligt eraan hoe ze zich richten. Bij twijfel ga ik ook wel maar zolang ik het zelf kan oplossen verdient deze methode mijn voorkeur. Ze snijden tegenwoordig toch al veel te snel. Vandaar de optie om ze zelf meer ruimte te geven, de ruimte is er wel maar nu moeten ze deze nog kunnen benutten.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hey 1 tip: ga heel snel naar je tandarts. een vriend van me ging ook niet maar had er wel last van. na een tijd pijngeleden te hebben is ie toch maar gegaan en omdat ie daar zo lang mee heeft gewacht moesten die kiezen waar de verstandkies tegenaan zat er ook uit.
ook door ruimtegebrek, die verstandkiezen banen zich wel een weg, desnoods door je andere kiezen...
Toch liever een groene gehad?quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iig die klotekleur roze eraf halen.
neuhquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:48 schreef hollander172 het volgende:
Toch liever een groene gehad?![]()
dat mag. waarom ga je niet mee naar brabant of friesland dan?quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:49 schreef ondeugend het volgende:
Mag ik even Drentheland tippen voor één van de volgende tochten ? Ik wil dan graag mee
Is Friesland dan misschien ook een idee??? Daar is binnenkort ook een meet geloof ik.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:49 schreef ondeugend het volgende:
Mag ik even Drentheland tippen voor één van de volgende tochten ? Ik wil dan graag mee
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:53 schreef Gerako het volgende:
[..]
Is Friesland dan misschien ook een idee??? Daar is binnenkort ook een meet geloof ik.
Inderdaad de snaar van de poelie gelopen. Maar de waterpomp was ook zwaar versleten, dus volgens mij is eerst de waterpomp verrot gegaan en toen de snaar van de poelie. Heb nog nooit zoveel lichtjes zijn brandenquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:43 schreef hollander172 het volgende:
Dat ligt dan niet aan een hitteprobleem.
Zeker de snaar van de poelie van de waterpomp afgelopen? Dan gaat alles wel snel verrot ja, dat kan ook niet anders. Heb vandaag weer een mooi blok gezien op mijn werk, drijfstang afgebrokenen dat ding heeft zo lang staan rammen op het blok dat de gaten erin vielen. Zuiger zat ook mooi vast in de cilinderbus, zelfs met de heftruck kregen ze dat ding niet los. (hefvermogen 750 kg) Wel grappig om te zien zo'n carter met oorlogsgaten maar je wenst het niemand toe. Ze hebben nog stukjes drijfstang en bouten teruggevonden in de muur op een cm'tje of 7 diepte.
Ja die had ik al opgemerkt ..... maar ik ben al gauw een uur onderweg met autootje voor ik uberhaupt bij iemand achterop kan springen. Dus dacht ik dat mijn Drentheland met zijn mooie bossen een kandidaat kon zijn voor een meeting na die in Frieslandquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]de 18e.
Stalkquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja die had ik al opgemerkt ..... maar ik ben al gauw een uur onderweg met autootje voor ik uberhaupt bij iemand achterop kan springen. Dus dacht ik dat mijn Drentheland met zijn mooie bossen een kandidaat kon zijn voor een meeting na die in Friesland
quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stalk
achteropquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:34 schreef ondeugend het volgende:
bij iemand achterop kan springen.
Via de waterpomp kan je veel koelwater verliezen waardoor je motor "droog kookt". Dit gaat inderdaad snel mis. Als de poelie eraf loopt heb je sowieso een probleem want dan is de gehele aandrijflijn onstabiel (mist een "last").quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Inderdaad de snaar van de poelie gelopen. Maar de waterpomp was ook zwaar versleten, dus volgens mij is eerst de waterpomp verrot gegaan en toen de snaar van de poelie. Heb nog nooit zoveel lichtjes zijn branden![]()
Mooie was dat die gelukkig gebeurd op de terug reis van vakantie, in belgieBen blij dat ze er al nederlands verstonden
Ook een leuke bijkomstigheid was mijn aluminium 1.7 16V Alfa blokLeuk als die aluminium blokken zo lekker warm worden
Gelukkig werk ik ook in een garage en was alles een dag later weer in orde
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:34 schreef ondeugend het volgende:
Ja die had ik al opgemerkt ..... maar ik ben al gauw een uur onderweg met autootje voor ik uberhaupt bij iemand achterop kan springen. Dus dacht ik dat mijn Drentheland met zijn mooie bossen een kandidaat kon zijn voor een meeting na die in Friesland
Bij mij mag het wel maar ik moet de motor alleen nog even kopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
achterop![]()
??? sorry maar niet bij mij. ik dacht dat je zelf motorreed. lekker toeren doe ik niet met iemand achterop, en al helemaal geen dwarsliggende heksen
Zitten wat dingen tegen, prive dan.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe gaat het met je zoektocht, hollander?
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:14 schreef hollander172 het volgende:
FF wat anders, is die Patrick281 weer aan de vrouw? Ik zie hem zo weinig hier....
Als ik goed is is het frame sowiesie stugger, evenals de vering. Grondspeling is hetzelfde in het aantal milimeters, maar goed, ik ga dus morgen proefrijden om het te bekijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:14 schreef pmponer het volgende:
Rietvaerder ===> heeft een fazer dan meer grondspeling??... En dat van die steppies op de bandit ken ik ja ik had ze al vervangen door wat sportieveren...Gaat een kneedown een beetje op die bandit
Wat gebruik jij toch altijd lastige woorden en zinnen... 9 van de 10 keer begrijp ik niets van jouw posts, wist je datquote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon op visite .. wel bij die ene .. low impact bezoekje zeg maar.. (je = 9 uur!)
.. even bouwen i.p.v. de sneltrein van eerst, ben er zuinig op ..
Sorry, is niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat gebruik jij toch altijd lastige woorden en zinnen... 9 van de 10 keer begrijp ik niets van jouw posts, wist je dat
Ik heb je wel door!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon op visite .. wel bij die ene .. low impact bezoekje zeg maar.. (je = 9 uur!)
.. even bouwen i.p.v. de sneltrein van eerst, ben er zuinig op ..
Geen last van?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat gebruik jij toch altijd lastige woorden en zinnen... 9 van de 10 keer begrijp ik niets van jouw posts, wist je dat
Geduld is een schone zaak he .. kan je na 2 keer nog niets van zeggen qua relatiekans.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb je wel door!
Gaat het goed? Ik bedoel, zie je al resultaat van je inspanningen?
Dat is een kwestie van alles goed schoonmaken. Remblokjes er even uit, de zuiger even helemaal schoonmaken met remmenreiniger en dan werkt het meestal wel weer. Je kunt ook nauwlijks zien dat ze weer terug gaan hoor, het is alleen de bedoeling dat de druk eraf is.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Op die foto staan ze dus open, zodra ik de achterrem indruk gaan ze dicht en niet meer open als je de rem loslaat... moet je met de hand weer naar buiten duwen
Iets met de zuigertjes ofzo?
Intelligenter zal wel nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Das mooi, bij mij komt ie soms nogal vaag over.
Misschien ben jij gewoon intelligenter
Ah 2de keer pas? Dus eerst sex en nu de diepzinnige gesprekken?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak he .. kan je na 2 keer nog niets van zeggen qua relatiekans.
Ik reken nergens op nadat de eerste keer zo heftig was, zij wekenlang met passie sms'en , email , bellen en toen een tijd niets waarna ze aangaf niet op een relatie uit te zijn.
Ga het nu een beetje afwachten, het moet wel van 2 kanten komen.
Zo ben ik vorig jaar ook over de kop gegaan .. maar ja dat is de combinatie met Brembo Goldline remmen en een noodstop.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou het is gelukt hoor. Achterwiel loopt weer vrij... oplossing tot morgenmiddag: NIET de achterrem gebruiken
Daarom is de scoot zo handig met filerijden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik gebruik de achterrem toch al niet vaak... alleen als tweede stuur of bij een noodstop
Ik dacht dat hier wat anders stond een uur terug.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:36 schreef Gerako het volgende:
Wordt een volle bak zo.
Ik was ook net te laat om het te quoten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier wat anders stond een uur terug.
Het enige dat voor mij ff telt is dat het zondag mooi wordt, voor de rest maakt het me niet uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
BAHZe kunnen dus echt geen weer voorspellen...... vrijdag en zaterdag zou het echt goed weer worden, en nu regent het hier
quote:Nieuwe motor met 5 km op de klok is licht geschaafd aan de linker zijkant 1 deeltje vervangen en de rest kan gespoten worden
Ach ik gun het jullie wel, maar voor mij persoonlijk maakt het niks uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ego!
Je weet toch niet wat het precies is..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ach ik gun het jullie wel, maar voor mij persoonlijk maakt het niks uit.
het weer tochquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat het precies is..
hier klopte het wel aardig anders, af en toe een buitje...toch lekker gereden vandaagquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
BAHZe kunnen dus echt geen weer voorspellen...... vrijdag en zaterdag zou het echt goed weer worden, en nu regent het hier
Hij kan op meerdere manieren geinterpreteerd worden. Is inderdaad een beetje vaag.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het weer tochidd, riet soms is het een beetje vaag...
Ja ik zit hier ook maar op mijn werk tussendoor te posten, en met mijn ex te mailen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooi, ligt iig niet aan ons
Ik heb die post ook niet helemaal gelezen maar het kwam erop neer dat ie niemand achterop wilde hebben toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja ik zit hier ook maar op mijn werk tussendoor te posten, en met mijn ex te mailen.
Ik dacht dat het over de oude (gewijzigde) post van ehmm Mille Gerako ging .. backseat voor ondeugend.
Maar het ging dus over het weer .. sorry.
OPM heeft die post trouwens niet eens gezien denk ik van Gerako.
Ik hoef idd niemand achterop nee. Maar op die manier die er stond klonk het zo onaardig en dat was nou ook weer niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja ik zit hier ook maar op mijn werk tussendoor te posten, en met mijn ex te mailen.
Ik dacht dat het over de oude (gewijzigde) post van ehmm Mille Gerako ging .. backseat voor ondeugend.
Maar het ging dus over het weer .. sorry.
OPM heeft die post trouwens niet eens gezien denk ik van Gerako.
Er stond alleen maar: er gaat niemand bij mij achterop.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:15 schreef ondeugend het volgende:
Nou wat een ontwikkelingen weer zeg ! ..... Volgens mij had ik allang een plaatsje bij iemand achterop. Ik ben trouwens heel benieuwd naar die onaardige post van Gerako !
Wacht maar tot de anderen terug zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:36 schreef ondeugend het volgende:
ik wil er best eentje veroorzaken hoor !
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
achterop![]()
??? sorry maar niet bij mij. ik dacht dat je zelf motorreed. lekker toeren doe ik niet met iemand achterop, en al helemaal geen dwarsliggende heksen
ja ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de anderen terug zijn.![]()
Ik herinner mij trouwens nog een rel een paar maanden geleden.
Jij bent zeker bang in de bochten, zeker op een klaverblad. (was'daquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]nu al benauwd .... das goed !!
en terecht
Ah je bent al begonnen zie ik !quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent zeker bang in de bochten, zeker op een klaverblad. (was'da)
![]()
Of zou je OPM via bijzonder krachten superkleefkracht bieden misschien.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah je bent al begonnen zie ik !
Je onderschat me ....... ik zit vaker achterop, ben niet snel bang en weet wat een klaverblad is.
Trouwens onverantwoord roekeloos rijgedrag keur ik wel af
Pciesquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Snel/pittig rijden kan idd maar bumperklevers en andere aso gebaren hou ik ook niet van.
...nog kwartiertje werken...
Hoezo offtopic .. wat hebben wij daar mee te maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pcies
Ik duik even een half uurtje onder de zonnebank![]()
Beters! Heb tot nu toe alleen maar positieve dingen over Yoshi gehoord! Merk je ook nog wat in rijgedrag? Heb geluid is idd erg indrukwekkend! Al die mensen die zichzelf een stijve nek bezorgen door zo snel mogelijk te kijken wat er aan komt brullenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:23 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb net mijn eerste ritje gemaakt met mijn nieuwe Yoshi eronder. Ik had de neiging om mijn oordopjes toch maar weer uit te doen. Heerlijk wat een geluid. Iedereen aan de kant van de weg keek op of om. BWOOOOOOAAAAAAAAP![]()
![]()
Trouwens, is er niemand die meedoet aan MotoGP manager?
Mooie foto's. O ja, ik wordt trouwens ook niet zo erg nat hoor, als ik in de regen rij. Gewoon zo hard rijden dan alles over je heen waaitquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:05 schreef PatrickM het volgende:
Zo, ben al weer thuis
Vanmorgen de olie ververst, alles nagelopen, en toen maar besloten (omdat ik al voor de middag klaar was) om vandaag al naar huis te gaan. Bij Amsterdam regende het even (en nee, ik ben op mijn helm en mijn mouwen na zo goed als niet nat geworden)
Was een heerlijk stuk om te rijden, en gelijk aardig kunnen wennen aan de fiets. Wat me wel opvalt, is dat de machine een lekkere bochtenvreter is (heeft een hoog gooi en smijt gehalte op dijkjes en poldertjes). Langzaam manouvreren is totaal geen probleem, pies of koekie! Zelfs een secondje of 10 a 15 stilstaan zonder voetjes aan de grond is geen probleem, en heeeeeeeeeel langzaam rijden zonder voetjes aan de grond is ook heel makkelijk. En verder sleurt ie lekker met het gas
En dan nog even piccies hoe ie er nu uitziet (zo voor me deur):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben erg blij met mijn nieuwe fiets
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:08 schreef ploderus het volgende:
[..]
Gewoon zo hard rijden dan alles over je heen waait![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:05 schreef PatrickM het volgende:
Zo, ben al weer thuis
Ben erg blij met mijn nieuwe fiets
gefeliciteerd!! geen slecht weer gehad onderweg?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:05 schreef PatrickM het volgende:
Ben erg blij met mijn nieuwe fiets
Alleen in Amsterdam. Viel allemaal wel mee gelukkig. Ik moet wel zeggen dat het fijn was om gelijk even zo'n afstand te rijden. Ik ben gelijk een beetje gewend met wat en hoe de motor doet.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gefeliciteerd!! geen slecht weer gehad onderweg?
Kapt kilometerteller ermee?! Vaag?! Dan bedoel je dus kilometerstand en dagteller? (digitaal?)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo ben ook weer terug uit Den Bosch; met Muzzy demper in me rugzakhij ziet er helemaal niet slecht uit!!!
alleen op de terugweg, kapt mijn km teller ermee![]()
op de dagteller heb ik eigenlijk niet meer gelet, maar ik had iig geen idee meer van de snelheid die ik reed.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:14 schreef ploderus het volgende:
Kapt kilometerteller ermee?! Vaag?! Dan bedoel je dus kilometerstand en dagteller? (digitaal?)
Wel raar!
thx, ik ook!quote:In ieder geval gefeliciteerd met je Muzzy! Ben benieuwd!
Meestal is dan gewoon het kabeltje gebroken. (Het is toch gewoon een mechanische kabel? )quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op de dagteller heb ik eigenlijk niet meer gelet, maar ik had iig geen idee meer van de snelheid die ik reed.
[..]
thx, ik ook!
Snelheidsmeter doet het dus niet? Raar! Heb even in de ZXR400 pdf's zitten kijken, maar het elektrisch schema van de snelheidsmeter lijkt er niet echt bij te zitten. Zag in het schema wel het lampje van de snelheidsmeter staan, maar niet de snelheidsmeter zelf. Maakt de bedrading achter op de snelheidsmeter wel goed contact?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op de dagteller heb ik eigenlijk niet meer gelet, maar ik had iig geen idee meer van de snelheid die ik reed.
[..]
thx, ik ook!
Is de snelheidsmeter mechanisch? Hmm. Vandaar dat hij niet in het elektrisch schema staatquote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:33 schreef Gerako het volgende:
[..]
Meestal is dan gewoon het kabeltje gebroken. (Het is toch gewoon een mechanische kabel? )
Moet je de de kabel bij de teller even losmaken en dan voelen of je hem met de hand kunt draaien, als dat kan is ie waarschijnlijk gebroken. Of je moet hem even een stukje verijden en kijken of het uiteinde van de kabel draait.
Als deze draait dan zit het in je teller, maar dat denk ik niet.
Het gaat trouwens om de snelheidsmeter toch? Of niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:43 schreef Patrick281 het volgende:
Inderdaad, ik heb beide gehad: gewoon losgetrilde schroef onder de kilomterteller en (tja al 3-4 keer) een defecte kabel.
Gelukkig nog niet met de Bimota trouwens voordat iedereen (Riet voorop!) dat denkt.
Ja .. die is mechanisch, toerenteller is electronisch.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:48 schreef ploderus het volgende:
[..]
Het gaat trouwens om de snelheidsmeter toch? Of niet?
Ok. Zag verschillende termen voorbij komen; snelheidsmeter en kilometerteller. Bij mij is het trouwens beiden elektrisch, maar was even de draad kwijt (dubbelzinnigquote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja .. die is mechanisch, toerenteller is electronisch.![]()
Ben donderdag met de trein naar Friesland gegaan, door mijn oom in Heerenveen opgehaald, bij mijn oom thuis overnacht. Vanmorgen door hem naar Leeuwarden gebracht, en vanmiddag dus weer naar huis (in mijn eentje).quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien heb ik wat gemist, maar hoe ben je naar Friesland gegaan .. en wel/niet alleen teruggereden?
Dan is zo'n ritje een hele goede inwijding.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:11 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ben donderdag met de trein naar Friesland gegaan, door mijn oom in Heerenveen opgehaald, bij mijn oom thuis overnacht. Vanmorgen door hem naar Leeuwarden gebracht, en vanmiddag dus weer naar huis (in mijn eentje).
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow PatM, gefeliciteerd! Maare, is je achterband zo plat dat je er 15 sec. stil mee kan staan zonder voetjes?
230 kilometer geredenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan is zo'n ritje een hele goede inwijding.
ja km teller/snelheidsmeter...sorry die gebruik ik doorelkaar. snelheidsmeter dus en missch ook de kmteller omdat ik daar niet meer naar keek...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:42 schreef ploderus het volgende:
[..]
Snelheidsmeter doet het dus niet? Raar! Heb even in de ZXR400 pdf's zitten kijken, maar het elektrisch schema van de snelheidsmeter lijkt er niet echt bij te zitten. Zag in het schema wel het lampje van de snelheidsmeter staan, maar niet de snelheidsmeter zelf. Maakt de bedrading achter op de snelheidsmeter wel goed contact?
Het is er toch een met een normale mechanische kabel, daar zit niks geen bedrading aan hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja km teller/snelheidsmeter...sorry die gebruik ik doorelkaar. snelheidsmeter dus en missch ook de kmteller omdat ik daar niet meer naar keek...
ik zal morgen de bedrading eens nakijken.
Als je de kans eens krijg zou je eens voor de gein met een K1100LT moeten rijdenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, echte bochtenvreter he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:37 schreef Gerako het volgende:
[..]
Het is er toch een met een normale mechanische kabel, daar zit niks geen bedrading aan hoor.
Ach, heb al eens op de YZF750R geredenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je de kans eens krijg zou je eens voor de gein met een GSX-R600 moeten rijden
Wat je zegt, het begint alweer spannend te worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:57 schreef hollander172 het volgende:
Rustig he jongens.
Hoe meer verschillende dingen je bereden hebt hoe leuker toch.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:13 schreef Rietvaerder het volgende:
CBR125R dan
Was dat in de ochtend o.i.d. ??quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep, zo morgen een Fazer
Hebben we het nu over vrouwen of motoren?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe meer verschillende dingen je bereden hebt hoe leuker toch.![]()
Ik was even in de war door de vage tekst van Patrick281.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat denk jij, gezien de topic titel
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:03 schreef Gerako het volgende:
[..]
Wat je zegt, het begint alweer spannend te worden.
Tja... je moet alles een keertje geprobeerd hebben in het leven (nou ja... alles...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
..en een Bimota .. en een Aprillia .. ja zelfs een BMW is wel eens leuk om te proberen.![]()
![]()
Ik had het idee dat hij, vooral in zijn twee, veel sneller het rode gedeelte van mijn toerenteller opzocht, maar misschien is dat ook alleen maar wishful thinking. Hoe dan ook, ik kan niet wachten tot morgen...weer lekker een stukkie rijden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:06 schreef ploderus het volgende:
[..]
Beters! Heb tot nu toe alleen maar positieve dingen over Yoshi gehoord! Merk je ook nog wat in rijgedrag? Heb geluid is idd erg indrukwekkend! Al die mensen die zichzelf een stijve nek bezorgen door zo snel mogelijk te kijken wat er aan komt brullen
Ik doe trouwens niet mee aan de MotoGP manager. In het begin doe ik bij dat soort spelletjes nog wel actief mee, maar dan vergeet ik het een tijdje en dan is ineens het seizoen voorbijEn je moet er ook nog voor betalen ook, toch?
En hoe groot is die kans ook al weer dat je hem wint?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij, vooral in zijn twee, veel sneller het rode gedeelte van mijn toerenteller opzocht, maar misschien is dat ook alleen maar wishful thinking. Hoe dan ook, ik kan niet wachten tot morgen...weer lekker een stukkie rijden.
Die MotoGP manager: ja, je moet betalen: ¤ 3,50. Het is heel eenvoudig. Je geeft je team op and that's it. Je mag tijdens een seizoen niet meer van rijders wisselen. Dus als iemand van zijn motor pleurt en de rest van een seizoen niet meer kan rijden dan heb je een probleem.
Hoe dan ook, ¤ 3,50 voor een GSX600R is niet veel.
Login: FOK Racing
Password: FOKnatuurlijk
Begint een trend te worden dat wegeditten, is er nog een specifieke reden voor?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:25 schreef Patrick281 het volgende:![]()
In mijn geval erg groot natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:22 schreef ploderus het volgende:
[..]
En hoe groot is die kans ook al weer dat je hem wint?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
In mijn geval erg groot natuurlijkEigenlijk hoeven jullie dus niet eens mee te doen
Nieuwsgierig mannetje.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Begint een trend te worden dat wegeditten, is er nog een specifieke reden voor?
Rijdzequote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben naar Safe toe, laters!
Was ook maar een grapje hoor, we mogen hier offtopic gaan overigens. Daar is dit hele topic voor bedoelt!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig mannetje.2 users die elk 1 keer editten in een topic dat is toch niet zoveel.
Het is een motortopic en ik draafde even door..
Hoe is het met de muzzy afgelopen eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
man wat is het mooi weersnel ff wat eten, douchen en naar de Posbank
gisteren naar Den Bosch geweest en ik heb em gekocht! ff met ZXRene staan praten (toffe gastquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe is het met de muzzy afgelopen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje hoor, we mogen hier offtopic gaan overigens. Daar is dit hele topic voor bedoelt!
Ziet er netjes uit!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gisteren naar Den Bosch geweest en ik heb em gekocht! ff met ZXRene staan praten (toffe gast) en bij de Mac opgewarmd.
vandaag opgepoetst met alu poets (naam ff kwijt) en nu ziet ie er zo uit:
Het is in ieder geval een Kawa, meer zeg ik niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]I know. Welke motor ga je kijken dan?
Vanaf gisteren staat de scoot op Marktplaats en tweedehands.nl
Ik zag alweer een FZR-1000 staan voor weinig ..![]()
weet ik niet, ik moet ff kijken hoe ik zit met de tijd enzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:02 schreef hollander172 het volgende:
Ziet er netjes uit!Nu nog eronder zetten. Ga je dat dit weekend nog doen?
Leuk dempertje! Nu het geluid nogquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gisteren naar Den Bosch geweest en ik heb em gekocht! ff met ZXRene staan praten (toffe gast) en bij de Mac opgewarmd.
vandaag opgepoetst met alu poets (naam ff kwijt) en nu ziet ie er zo uit:
[afbeelding]
en en en en?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:12 schreef Patrick281 het volgende:
Er komt zo om 5 uur iemand voor de motorscoot.
beterquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:46 schreef Gerako het volgende:
Ben net terug van de Dynotest, hij geeft 119 pk aan het achterwiel en een koppel van 100 Nm en dat was voor deze motor keurig zei de meneer, dus ik ben tevreden.
thx! wat een beetje alupoets al niet kan doen.quote:OPM, mooie demper, ziet er goed uit.
yep, ben zeer benieuwd!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:05 schreef ploderus het volgende:Leuk dempertje! Nu het geluid nog
Over je uitlaat gesproken, heb je nog met je oom naar het blok gekeken vandaag?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep, ben zeer benieuwd!!
ik was al druk bezigquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:27 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Over je uitlaat gesproken, heb je nog met je oom naar het blok gekeken vandaag?
Dat valt dan gelukkig meequote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff laten lopen en geen olie meer!! als het goed is is hiermee de lek verholpen.
ook nog even naar de kabel van mijn km/snelheidsmeter gekeken en die was gebroken, dus die moet ik vervangen.
Ik ga geen bod accepteren van 1.250,00 euro.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
en en en en?
Dat was een lange proefrit.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo ik ben er weer hoor!
Een hele ervaring rijker...
Tell...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo ik ben er weer hoor!
Een hele ervaring rijker...
Dus over een paar maanden zien we een gekuipte Rietvaerderquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja jongens, ik weet nu waar ik voor ga werken! !
Dat kan heeeel lastig gaan, ik heb de mijne moeten insmeren met zeepquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zeg, zo'n slip on demper, hé...kan ik dat pijpje er gewoon op schuiven (als ie past)? daar hoeft verder niets gemonteerd te worden toch?
hoe lastiger hoe beter zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat kan heeeel lastig gaan, ik heb de mijne moeten insmeren met zeep![]()
Maar dan lekt ie tenminste niet, je schuift ze idd gewoon ij elkaar...
Dat dacht ik vanmiddag ook al ..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe lastiger hoe beter zullen we maar zeggenmaar, ok dat moet wel lukken. mijn oom vroeg waarom ik die demper niet meteen had meegenomen...had ie em er meteen opgezet!!
Hoe wil je dat doen dan, lijkt mij wel mooi inderdaad. Wel oppassen voor de duo dat die'dr benen niet brandt.quote:ik zei tegen em, ik zit erover te denken om die demper wat schuiner omhoog te laten lopen. zou je dat wel doen, zei ie. dan loopt ie niet meer in de lijn van de motor.
wat vinden jullie?
Ik zou 'm gewoon in dezelfde lijn laten lopen als je kuip werk. Is wel het mooist.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat vinden jullie?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet niet hoe het staan, ik zou op mijn Fazer een extreme high mount demper willen
Maare, Fazertje was mooi he!
idd!!! mooi plaatje zoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En je kleding/jas/helm past er ook al bij ..
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En je kleding/jas/helm past er ook al bij ..
Schuin omhoog 2x dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de een wel, de ander nietnouja, ik kijk wel ff. in loenen zit een bedrijf die dat voor weinig doet, uitlaat aanpassen hoe jij het wilt. die schade expert trouwens ook...
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schuin omhoog 2x dan.Mijn smaak is beter qua motoren.
![]()
![]()
Als dat het ergste is.. dan maar een Carbon of iets anders erop.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit een deuk in de demper Pepijn
Dan zou ik het met motorolie doen, gelijk wat roestbescherming ofzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat kan heeeel lastig gaan, ik heb de mijne moeten insmeren met zeep![]()
Maar dan lekt ie tenminste niet, je schuift ze idd gewoon ij elkaar...
Tot op het volgende klaverblad.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Thunderace is wat meer op sport gericht (supersport hoor je mij niet zeggen).
Osdorp Posse uit een BMW tupperware galmend .... zullen raar opkijken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:13 schreef PatrickM het volgende:
Vanmiddag nog een leuke ontdekking gedaan op mijn motor
Er zitten speakers op de motor. Over niet al te lange tijd ga ik samen met mijn zwager kijken waar de speaker draden lopen, en dan een autoradio met MP3 in bouwen
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Osdorp Posse uit een BMW tupperware galmend ....
"Want het leven is nou eenmaal niet strijdloos.."quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:22 schreef PatrickM het volgende:
Tupperware![]()
Klopt... ik zeg toch, tis geen tour/sport, maar een echte sport, maar ook weer geen supersportquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tot op het volgende klaverblad.En wel een goede backseat.
Maar t'is geen R1 inderdaad ..
En ik maar denken dat alleen Goldwings dat hadden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:13 schreef PatrickM het volgende:
Vanmiddag nog een leuke ontdekking gedaan op mijn motor
Er zitten speakers op de motor. Over niet al te lange tijd ga ik samen met mijn zwager kijken waar de speaker draden lopen, en dan een autoradio met MP3 in bouwen
En cruisecontrol.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen Goldwings dat hadden.![]()
Heb je ook van die mooie roosterjes bij je benen waar warme lucht uitkomt?![]()
Is dat een uitdaging..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
Tot op het volgende klaverblad.
Die blauwe!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze lijkt mij trouwens het aantrekkelijkst...
http://safe.hexon.cx/detail.html?sid=71800
Of een uitnodiging.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..] Is dat een uitdaging..![]()
De manier waarop het gemaakt is: daar gaat het om. Niet om het materiaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:54 schreef PatrickM het volgende:
He, maar om op tupperware terug te komen he... bekijk een supersport nou eens goed...![]()
Thanks, was al bang dat het te lang zou worden. Alhoewel, de meeste mensen zullen deze lap al niet lezen, laat staan als ik het verhaal nog langer had gemaakt.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:46 schreef Patrick281 het volgende:
Mooi geschreven Hollander, zo blijven we op de hoogte.
Wordt wel een beetje eentonig niet? Maar dit was echt een plaatje! Mooie Ohlins achter eronder volledig instelbaar, dynojetkitje erop, groen kuipruitje, afdekkapje voor buddyseat, sportdempertje met een heerlijk geluid, prachtig gewoon!quote:Het zou wel leuk zijn een ZXR400 erbij.
Hmmm simpel gezegd zou dat de oplossing zijn maar dan betaal ik voor dingen die ik erbij krijg die ik helemaal niet nodig heb. Of wil jij nog 2 sloten kopen?quote:Op zondag 28 maart 2004 18:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Hollander, dan geef je toch gewoon 3900 ipv 3750
quote:Op zondag 28 maart 2004 17:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De manier waarop het gemaakt is: daar gaat het om. Niet om het materiaal.
Mijn idee... als het een mooie en goeie motor is... what the hell... dan maar 150 euro erbij...quote:Op zondag 28 maart 2004 18:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Hollander, dan geef je toch gewoon 3900 ipv 3750
Heb het stuk gelezen. Kon wel janken. Wat triest!! En mede omdat ik net terug was van een stukkie rijden kon ik het bijna voor me zien.. :'( Heel erg triest! Iedereen kent de risico's, maar het komt keer op keer zo hard aan als je weer zoiets triests hoort/leest :'(quote:Op zondag 28 maart 2004 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.fzrclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1487 .....
We laten het gewoon even bezinken, ben de eerste die kwam kijken en rijden dus alle tijd.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Mijn idee... als het een mooie en goeie motor is... what the hell... dan maar 150 euro erbij...
En die sloten raak je wel weer kwijt...
Jaquote:Op zondag 28 maart 2004 19:23 schreef ploderus het volgende:
[..]
Heb het stuk gelezen. Kon wel janken. Wat triest!! En mede omdat ik net terug was van een stukkie rijden kon ik het bijna voor me zien..Heel erg triest! Iedereen kent de risico's, maar het komt keer op keer zo hard aan als je weer zoiets triests hoort/leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |