quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:37 schreef CybErik het volgende:
8:20 vertrokken, 8:33 op school. Normaal doe ik er 25-30 minuten over
Jij deed er 1 uur en 11 minuten over..quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
sloompie
![]()
Dat zijn dus het soort chaufeurs wat achter het stuur in slaap valt en vervolgens een halve snelweg dood rijdtquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:45 schreef ralphk het volgende:
Da's dus ruim 1800 km in 17 uur.
zeiksnorquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:51 schreef Croga het volgende:
[..]
Dat zijn dus het soort chaufeurs wat achter het stuur in slaap valt en vervolgens een halve snelweg dood rijdt
Nee hoor, dat zijn het soort chauffeurs die dagelijks op de weg zitten en dit gewend zijn. De doodrijders zijn die arbeiders die op vrijdag de hele dag gezerkt hebben en daarna de wagen inpakken en dan naar Oostenrijk rijden met zeikende kinderen op de achterbank. Je herkend ze zo aan de slingerende Zafira's.quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:51 schreef Croga het volgende:
[..]
Dat zijn dus het soort chaufeurs wat achter het stuur in slaap valt en vervolgens een halve snelweg dood rijdt
Heb je ook een oordeel over mij? Ik reed afgelopen zomer in een auto zonder airco van Amsterdam naar Novi Sad (Servie) via Duitsland,Oostenrijk en Hongarije waarin Hongarije de snelweg halverwege overgaat in een binnendoor weg ook 1800 km in 17 uur. Ben alleen gestopt om te tanken. De dag erna heb ik nog eens 12 uur gereden om in Montenegro te komen (700 km, bergweggetjes en gaten)quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:51 schreef Croga het volgende:
[..]
Amenquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:19 schreef ralphk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn het soort chauffeurs die dagelijks op de weg zitten en dit gewend zijn. De doodrijders zijn die arbeiders die op vrijdag de hele dag gezerkt hebben en daarna de wagen inpakken en dan naar Oostenrijk rijden met zeikende kinderen op de achterbank. Je herkend ze zo aan de slingerende Zafira's.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:19 schreef ralphk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn het soort chauffeurs die dagelijks op de weg zitten en dit gewend zijn. De doodrijders zijn die arbeiders die op vrijdag de hele dag gezerkt hebben en daarna de wagen inpakken en dan naar Oostenrijk rijden met zeikende kinderen op de achterbank. Je herkend ze zo aan de slingerende Zafira's sleurhutten.
Van Den Haag naar Diemen in 40 minuten (in een Ford Feest 1.3 8v)quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:25 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat is het toch heerlijk om 's nachts te rijden. Gisteren voor mij een record neergezet. Om 0.50 vertrokken vanuit enschede en om 1.55 kwam ik aan in Amsterdam
Heerlijk. Cruise control op 170 km/u en gaan met de banaan. Wat zijn jouw persoonlijke records?
NIks tegen Zafira'squote:Op donderdag 25 maart 2004 10:19 schreef ralphk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn het soort chauffeurs die dagelijks op de weg zitten en dit gewend zijn. De doodrijders zijn die arbeiders die op vrijdag de hele dag gezerkt hebben en daarna de wagen inpakken en dan naar Oostenrijk rijden met zeikende kinderen op de achterbank. Je herkend ze zo aan de slingerende Zafira's.
Al ben je God, 17 uur aan 1 stuk rijden is NIET verantwoord.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Toevallig ben ik ook een prive-chauffeur. Als jij al in slaap valt zodra je een auto ziet moet je je door ons laten rijden en niet zeuren over de mensen die daar geen problemen mee hebben.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |