Yamaha FZS600 Fazer 2002 en 2003quote:Specs:
Model: Yamaha FZS 600 Fazer
Year: 1999
Category: Naked bike
Engine/transmission
Displacement: 599.00 ccm (36.55 cubic inches)
Engine type: In-line 4
Stroke: 4
HP (kW): 95.00 (69.3) @ 11500
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 61.00 (6.2 / 45.0) @ 9500
Compression: 12.0:1
Bore x stroke: 62.0 x 49.6 mm (2.4 x 2.0 inches)
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Liquid
Gears: 6
Transmission type/final drive: Chain
Physical measures
Weight (incl. oil and gas): 217.0 kg (478.4 pounds)
Front percentage of weight: 49.0
Seat height (if adjustable, lowest setting): 790 mm (31.1 inches)
Wheelbase: 1,415 mm (55.7 inches)
Chassis/dimensions
Front suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Rear suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Front tyre dimensions: 110/70-ZR17
Rear tyre dimensions: 160/60-ZR17
Front brake(s): Dual disc
Front brake(s) diameter: 298 mm (11.7 inches)
Rear brake(s): Single disc
Rear brake(s) diameter: 245 mm (9.6 inches)
Speed/acceleration
Top speed: 214.0 km/h (133.0 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 3.500 seconds
60-140 km/h (37-87 mph), highest gear: 11.800 seconds
Other specifications
Fuel capacity: 18.00 litres (4.76 gallons)
Average fuel consumption pr. 10 km (6.2 miles): 0.64 litres (0.17 gallons)
Yamaha FZS Fazer1000 2002quote:Model: Yamaha FZS Fazer 600 2002
Year: 2002
Category: Allround
Engine/transmission
Displacement: 599.00 ccm (36.55 cubic inches)
Engine type: In-line 4
Stroke: 4
HP (kW): 95.00 (69.3) @ 11500
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 61.20 (6.2 / 45.1) @ 9500
Compression: 12.0:1
Bore x stroke: 62.0 x 49.6 mm (2.4 x 2.0 inches)
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Liquid
Physical measures
Weight (dry): 189.0 kg (416.7 pounds)
Seat height (if adjustable, lowest setting): 790 mm (31.1 inches)
Wheelbase: 1,415 mm (55.7 inches)
Overall length: 2,080 mm (81.9 inches)
Overall width: 710 mm (28.0 inches)
Overall height: 1,180 mm (46.5 inches)
Ground clearance: 130 mm (5.1 inches)
Chassis/dimensions
Front suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Rear suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Front tyre dimensions: 110/60-ZR17
Rear tyre dimensions: 160/60-ZR17
Front brake(s): Dual disc
Front brake(s) diameter: 298 mm (11.7 inches)
Rear brake(s): Single disc
Rear brake(s) diameter: 245 mm (9.6 inches)
Wheelie met Fazer1000quote:Model: Yamaha FZS 1000 Fazer
Year: 2002
Category: Allround
Engine/transmission
Displacement: 998.00 ccm (60.90 cubic inches)
Engine type: In-line 4
Stroke: 4
HP (kW): 143.10 (104.5) @ 10000
Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs): 105.90 (10.8 / 78.1) @ 7500
Compression: 11.4:1
Bore x stroke: 74.0 x 58.0 mm (2.9 x 2.3 inches)
Cooling system: Liquid
Physical measures
Weight (dry): 208.0 kg (458.6 pounds)
Wheelbase: 1,450 mm (57.1 inches)
Overall length: 2,125 mm (83.7 inches)
Overall width: 765 mm (30.1 inches)
Overall height: 1,190 mm (46.9 inches)
Ground clearance: 140 mm (5.5 inches)
Chassis/dimensions
Front suspension travel: 140 mm (5.5 inches)
Rear suspension travel: 135 mm (5.3 inches)
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17 58W
Rear tyre dimensions: 180/55-ZR17 73W
Front brake(s): Dual disc
Front brake(s) diameter: 298 mm (11.7 inches)
Rear brake(s): Single disc
Rear brake(s) diameter: 267 mm (10.5 inches)
En hier de naakte FZ-6quote:Type: Vloeistof gekoeld, 4-takt, 4-cilinder, DOHC, 16 kleppen
Cilinderinhoud: 600 cc
Boring x slag: 65.5 x 44.5 mm
Compressieverhouding: 12.2 : 1
Max. vermogen: 72 kW (98 pk) @ 12,000 tpm
Max. koppel: 63.1 Nm (6.4 kg-m) @ 10,000 tpm
Ontsteking: TCI
Startsysteem: Elektrisch
Transmissie: Constant mesh, 6 speed
Eindoverbrenging: Ketting
Tankinhoud: 19.4 liter
Lengte: 2,095 mm
Breedte: 750 mm
Hoogte: 1,215 mm
Zithoogte: 795 mm
Wielbasis: 1,440 mm
Grondspeling: 130 mm
Gewicht leeg: 180 kg
Olieinhoud: 3.4 liter
Ik weet het ik weet het ik weet het, ik ben ook heel blij dat het allemaal goed gegaan is en dat ik nu van dat kleine rijbewijs af ben en is zal het nooit meer doen en het was heel dom, ik weet het..quote:Dat vind ik nou weer wel erg dom.... je bent gewoon niet verzekerd dan, stel je dat je iemand invalide rijdt, kan je fijn je hele leven betalen (cliche he maar is wel zo)
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:29 schreef Gerako het volgende:
zal het nooit meer doen en het was heel dom, ik weet het.. [afbeelding]
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe wou je dat nog een keer doen dan?
Kan ik thuis pas bekijken, helaas.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je dit zien...
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=dl&action=download&id=369
Hij is gek!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je dit zien...
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=dl&action=download&id=369
Doet hier ook niets ..quote:Op maandag 22 maart 2004 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Kan ik thuis pas bekijken, helaas.
We krijgen hem nog wel.quote:Op maandag 22 maart 2004 14:09 schreef pmponer het volgende:
die gozer is gek
Ok, nu weten jullie het welquote:Ik heb op een Bandit les gehad en de overstap naar de Fazer was 1 groot feest.
Wij hebben een raar ingedeeld huis.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Netjes ZX9R. Hoe heb je die 2e foto gemaakt? Vanuit het slaapkamerraam ofzo, lijkt zo hoog?
quote:Op maandag 22 maart 2004 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Wist je van tevoren met al dat tupperware he
thx! gaat wel lukken met hem erbij.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
En OPM wens ik succes met de sleuteluurtjes
pfoei, das een hoop geld!! wel errug bruut...quote:Trouwens, die extreme high mount demper voor de Fazer kost 405 euro...
Das dan de LASER Oval Extreme High level - einddemper in het titanium...
Deze dus
[afbeelding]
nicequote:Op maandag 22 maart 2004 12:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Yamaha FZS Fazer1000 2002
jij en volvermogen: Gixxerquote:Op maandag 22 maart 2004 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Jazeker, misschien iets voor als de Fazer600 bevalt en ik vol vermogen mag
In t zwart:
[afbeelding]
Heb je je voor niks druk zitten maken he? Ik zei ook al tegen je dat het best meevalt. Dat probleem van je koelvloeistof als het er al is kan je zo terugzien. Er moet dan of olie in je koelvloeistof reservoir zitten of koelvloeistof in je carter. Koelvloeistofreservoir kan je zo in kijken, je carter wordt wat lastiger maar is meteen een goed moment je olie en filter te verwisselen.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net mijn oom gesproken (HD rijder) en zaterdag gaan we sleutelen bij de box die hij huurt. daar heeft ie gereedschappen bij de hand liggen. hij zegt dat het geen probleem moet zijn om dit te verhelpen.
yep eigenlijk wel, maar ik ben ook maar een leek wat dat betreft en ik zag mijn centen al naar de dealer rollen...quote:Op maandag 22 maart 2004 17:39 schreef hollander172 het volgende:
Heb je je voor niks druk zitten maken he? Ik zei ook al tegen je dat het best meevalt. Dat probleem van je koelvloeistof als het er al is kan je zo terugzien. Er moet dan of olie in je koelvloeistof reservoir zitten of koelvloeistof in je carter. Koelvloeistofreservoir kan je zo in kijken, je carter wordt wat lastiger maar is meteen een goed moment je olie en filter te verwisselen.![]()
Ik heb een aantal keren verwezen naar die werkplaatshandboeken en dat was welgemeend, zelfs mijn vriendin zou met die boeken nog een motor in elkaar kunnen zetten of demonteren.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep eigenlijk wel, maar ik ben ook maar een leek wat dat betreft en ik zag mijn centen al naar de dealer rollen...
Netjes! Vergeet niet dat deze uitlaten echt een takkeherrie maken, vandaag kwam er weer eentje voorbij met volledig systeem van muzzy en als je dan met iemand aan het praten bent zie je ineens alleen de lippen nog bewegen en hoor je niks anders meer dan die heerlijke kawa roffel.quote:woensdag heb ik een afspraak voor die muzzy
ja ik weet t, maar ik had er een beetje een hard hoofd in. erg handig ben ik er niet mee maar dat wil ik graag veranderen, vandaar dat ik dubbel blij ben met deze oplossing.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:52 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb een aantal keren verwezen naar die werkplaatshandboeken en dat was welgemeend, zelfs mijn vriendin zou met die boeken nog een motor in elkaar kunnen zetten of demonteren.
Het mooie is dat je gewoon alle plaatjes hebt en dus niet de fout in kan gaan, ook staan alle waarden voor het vastdraaien, inhoud etc. erbij.
Gewoon verplichte kost dus als je de kosten binnen de perken wil houden. Mocht je echt enthousiast worden na het lezen dan zou je zelfs je eigen kleppen kunnen stellen als je het goede gereedschap maar bij de hand hebt.![]()
Een dealer kan je altijd nog bezoeken als je er zelf niet meer uitkomt, vergeet niet zoveel mogelijk weer in elkaar te schroeven want anders gaat ie nog wat extra arbeidsuurtjes uitschrijven om te puzzelen hoe het weer in elkaar moet.
was hij niet die gast van MF die meerdere onderdelen had verkocht? en dat iedereen er erg positief over was? ik heb hem nog even gevraagd of er geen losse delen in zitten of gaten en hij verzekert mij dat ie prima in orde is.quote:Netjes! Vergeet niet dat deze uitlaten echt een takkeherrie maken, vandaag kwam er weer eentje voorbij met volledig systeem van muzzy en als je dan met iemand aan het praten bent zie je ineens alleen de lippen nog bewegen en hoor je niks anders meer dan die heerlijke kawa roffel.
Dat gaat zeker wel lukken als je zo'n boek achter de hand hebt, er valt ook weinig niet aan te snappen eigenlijk. Laat je niet teveel van de wijs brengen door de benamingen van onderdelen e.d. gewoon lekker plaatjes kijken en je snapt in no time waar ze het nou over hebben.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja ik weet t, maar ik had er een beetje een hard hoofd in. erg handig ben ik er niet mee maar dat wil ik graag veranderen, vandaar dat ik dubbel blij ben met deze oplossing.
Klopt, dat is ZXrene zoek maar even op MF als je meer van hem wil weten.quote:was hij niet die gast van MF die meerdere onderdelen had verkocht? en dat iedereen er erg positief over was? ik heb hem nog even gevraagd of er geen losse delen in zitten of gaten en hij verzekert mij dat ie prima in orde is.
en takkeherrie:laat het maar snel woensdag zijn
jammer voor mijn buren maar die Muzzy komt en blijft eronder
Laat ik nu net mijn domeinnaam en hosting geregeld hebben, kan ik mooi die WPH's mirroren totdat de site klaar is.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:15 schreef ploderus het volgende:
Hmm, kwam net tijdens wat zoekwerk op dit topic:
Het centraal werkplaatshandboeken topic
Kan nog wel eens handig zijn
Dat zou nog eens handig zijn!!quote:Op maandag 22 maart 2004 18:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laat ik nu net mijn domeinnaam en hosting geregeld hebben, kan ik mooi die WPH's mirroren totdat de site klaar is.![]()
Laat het ff weten, dan host ik hem wel. Moet nog even wachten op mijn inloggegevens maar dat komt helemaal goed. Heb ~500mb tot mijn beschikking en dataverkeer met FUP.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:33 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat zou nog eens handig zijn!!![]()
Heb net een MF'er gemaild die het ZX6R 2000 werkplaatshandboek digitaal heeft. Hij heeft alleen geen ruimte om het online te zetten. Heb hem de mogelijkheid gegeven het online te zetten op mijn webruimte van school, maar daar is de kans dat het er van af gehaald wordt ivm dataverkeer
Kijken wel wat hij doet. Ben in ieder geval best wel geintersserd in zo'n handboek
Dat zal ik dan wel doen! Tnx! Hij wil hem ook wel graag online hebben geloof ik. Het bestand is wel 60mbquote:Op maandag 22 maart 2004 18:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laat het ff weten, dan host ik hem wel. Moet nog even wachten op mijn inloggegevens maar dat komt helemaal goed. Heb ~500mb tot mijn beschikking en dataverkeer met FUP.
quote:
Maakt niks uit toch? Is dat gezipt?quote:Op maandag 22 maart 2004 18:37 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel doen! Tnx! Hij wil hem ook wel graag online hebben geloof ik. Het bestand is wel 60mb![]()
Weet niet of dat gezipt is of niet. Las alleen in zijn post dat hij ze had en dat het 60mb is. Heb hem een mail gestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maakt niks uit toch? Is dat gezipt?
Hosting is actief inmiddels, die gasten zijn echt snel!![]()
Domeinnaam duurt natuurlijk wat langer, die moet ook nog de DNS in maar ik verwacht dat deze het morgen of overmorgen doet.
zeker! wat is de bedoeling met de meetverhalen? komt daar een aparte pagina voor? ben bezig met een de 'minimeet' met rietvaerder en superfour, dus die komt deze week eraan hollander.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:59 schreef ploderus het volgende:
Wel lekker dat het allemaal zo snel gaat trouwens!
Die kleur is idd ook wel mooi!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rietvaerder, check deze kleur, vind ik ook wel wat hebben!
ik denk dat het ongeveer dezelfde tijd zal zijn als de vorige keren, zo rond 11.00/11.30 uur bij de verzamelplaats (zie meettopic) dus dat wordt wel vroeg voor jou. gewoon wat koffie drinken en in 1 keer doorgaanquote:Op maandag 22 maart 2004 20:23 schreef Gerako het volgende:
Ik heb even een vraagje tussen door. Mijn hele familie zit in de paardensport, die gingen een manege bouwen met vrijwilligers, waaronder ik, zij geven daarvoor een feestje, en dat is dus net op 10 april. Uiteraard zal daar tot in de kleine uurtjes pittig doorgedronken worden, dus mijn beetje angstige vraag is: Hoe laat is ongeveer de meeting op 11 april? [afbeelding]
yep, in principe hebben we 18 april de Friese route gepland. en ook dat zal ongeveer om dezelfde tijd zijn denk ik.quote:Zelfde verhaal trouwens voor de week daarop want dan is de officiële opening van het hele gebeuren, ik dacht dat de dag daarop dan misschien de meet was in Friesland??
Dan moet ik dus nog voor 9 uur weg hier!!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik denk dat het ongeveer dezelfde tijd zal zijn als de vorige keren, zo rond 11.00/11.30 uur bij de verzamelplaats (zie meettopic) dus dat wordt wel vroeg voor jou. gewoon wat koffie drinken en in 1 keer doorgaan
[..]
yep, in principe hebben we 18 april de Friese route gepland. en ook dat zal ongeveer om dezelfde tijd zijn denk ik.
of ik moet het helemaal mis hebben, dan moet de rest dat maar ff laten weten
doe maar 2 wekkersquote:Op maandag 22 maart 2004 20:23 schreef Gerako het volgende:
Uiteraard zal daar tot in de kleine uurtjes pittig doorgedronken worden
Hoop dat ik het ook tof vind als ie afgaat.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe maar 2 wekkerswel tof iig dat je de wekker zet
dus tis gelukt, mooi!quote:Op maandag 22 maart 2004 21:48 schreef Makster het volgende:
Zo ben ook weer onder de mensen
waarschijnlijk koppakking of kleppendeksel die lekt. zaterdag ga ik met mijn oom sleutelen om het te verhelpen, samen met die zxr pdfjes die ik morgen op mijn werk ga uitdraaien (hoeveel pages zijn dat?) moet het geen prob zijn.quote:OPM, weet je nu eigenlijk al wat er aan de hand is / was ? Ben wel benieuwd maar al die topcis terug lezen is ook weer zo wat
Ik wacht wel af, zodra je hem binnen hebt dan krijg je de ftp gegevens wel van de site.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:59 schreef ploderus het volgende:
[..]
Weet niet of dat gezipt is of niet. Las alleen in zijn post dat hij ze had en dat het 60mb is. Heb hem een mail gestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie.
Wel lekker dat het allemaal zo snel gaat trouwens!
Tis inderdaad gelukt maar vraag niet hoequote:Op maandag 22 maart 2004 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus tis gelukt, mooi!
[..]
waarschijnlijk koppakking of kleppendeksel die lekt. zaterdag ga ik met mijn oom sleutelen om het te verhelpen, samen met die zxr pdfjes die ik morgen op mijn werk ga uitdraaien (hoeveel pages zijn dat?) moet het geen prob zijn.
btw, woensdag ga ik die muzzy halendan kun je em tenminste horen als ie stationair loopt...
Vreemd... is veel te goedkoop en de kleuren zijn van het 2002 modelquote:Op maandag 22 maart 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rietvaerder, check deze kleur, vind ik ook wel wat hebben!
Er staat bij: diverse kleuren en prijs vanaf.....misschien is dat hun duurste modelquote:Op maandag 22 maart 2004 23:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vreemd... is veel te goedkoop en de kleuren zijn van het 2002 model
Km-stand staat er ook niet bij....![]()
hij zegt dat ie in orde is dus ik hoop t wel!!quote:Op maandag 22 maart 2004 22:09 schreef Makster het volgende:
MAar die Muzzy, echt een PRIMA keus.![]()
![]()
Was toch van ZXRene geweest? Volgens mij is die demper binnen no time SUPER geil. Ff polijsten inderdaad en klaar, is volgens mij niet eens veel werk![]()
nee, idd heel weinig info. Het ging me alleen ff om de kleur, Oldbie zal wel gelijk hebbenquote:Op maandag 22 maart 2004 23:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Vreemd... is veel te goedkoop en de kleuren zijn van het 2002 model
Km-stand staat er ook niet bij....![]()
Hmm, ik heb reactie binnen. Hij staat al onlinequote:Op maandag 22 maart 2004 22:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wacht wel af, zodra je hem binnen hebt dan krijg je de ftp gegevens wel van de site.
Het gaat inderdaad lekker snel, binnen een uur na aanvraag alle gegevens en de factuur al binnen!![]()
Zoek ze!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga trouwens zo effe langs Randstad om me in te laten schrijven..
En dan verder, tja, tis goed weer.. misschien ff op zoek naar wat 25kw Fazertjes
Duidelijke taal. dit wou ik even kwijtquote:Meten met twee maten
De politiek wordt vooral verweten dat men meet met twee maten. Het niveau en de moeilijkheidsgraad van het motorexamen overstijgt dat van de automobilist inmiddels met een factor drie, terwijl de cijfers uitwijzen dat verreweg de meeste motorongevallen niet aan de motorrijder, maar aan de automobilist te wijten zijn.
Idd.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Duidelijke taal. dit wou ik even kwijt
Oldbie .. schreef het wel goed, maar de edit verandert steeds een paar dingen naar de post's voor de edit.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:58 schreef Oldbie het volgende:
Niemand interesse in de MotoGP manager: eerdere post
Huh?? Ik bang zijn ik niet begrijp wat jij zeggenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oldbie .. schreef het wel goed, maar de edit verandert steeds een paar dingen naar de post's voor de edit.
Zie de voorgaande post -voorafgaand op de korte post.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:22 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Huh?? Ik bang zijn ik niet begrijp wat jij zeggen
Wat bedoel je precies?
Geen doen…als ze nu eens de examens flink aanscherpen voor automobilisten tackel je al een groot deel denk ik. Plus ook een soort van een licht rijbewijs voor de 1e 5 jaar dat je je papiertje hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:53 schreef Patrick281 het volgende:
Idd.
Automobilisten opvoeden is geen doen . .en een motor is nou eenmaal een klein (en flexibel!) oppervlak die gemakkelijk over het hoofd gezien wordt.
ja ik ook, hoe vaak gebeurd het wel niet dat je aan het inhalen bent en die auto voor je gaat vrolijk zonder te kijken naar de linkerbaan! En dan ook nog verontwaardigd zijn als je er al naast zit!! Dan zeggen ze: komt er uit het niets weer een motor aan zetten…quote:Maar daarom moeten wij dus goed opletten. Het gelijk van de motorrijder ligt op het kerkhof..
PatrickM had vorig jaar ook zo'n akkefietje waarbij hij het de automoblist kwalijk nam dat hij over het hoofd gezien was. Dat moet je nou eenmaal zo aannemen .. altijd anders ben je vervallen tot een statistieknummer.![]()
Als ik auto's inhaal ga ik altijd al uit het midden van de baan rijden, zo ver mogelijk van de auto af. En ik hou vaak de bestuurder in de gaten vanuit mijn ooghoeken.
Maar ja helemaal veilig ben je nooit als motorijder.
Ik denk niet dat het helpt, soms kom je wekenlangs geen motorrijder tegen op de weg, dus dan ontwen je bepaalt gedraag.. merk het zelfs aan mijzelf met de auto en vliegensvlugge motoren.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Geen doen…als ze nu eens de examens flink aanscherpen voor automobilisten tackel je al een groot deel denk ik. Plus ook een soort van een licht rijbewijs voor de 1e 5 jaar dat je je papiertje hebt.
[..]
Precies.quote:ja ik ook, hoe vaak gebeurd het wel niet dat je aan het inhalen bent en die auto voor je gaat vrolijk zonder te kijken naar de linkerbaan! En dan ook nog verontwaardigd zijn als je er al naast zit!! Dan zeggen ze: komt er uit het niets weer een motor aan zetten…![]()
Ik zet ze vanavond wel op de site. Je moet dat soort dingen ook meteen downloaden als je ze tegenkomt he? Is vrij zeldzaam voor de ZXR400 maar je zal zelf ook al gemerkt hebben dat het een beetje een ondergeschoven kindje is binnen de Kawasaki lijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hollander of plo: heeft een van jullie die zxr pdf linkjes nog? Of de link vd page waar ze gepost zijn? Ik heb die link thuis…
Beetje vaag, amper info. Een lage prijs voor een 99er en hij ziet er zo wel goed uit. Tja, ik weet t niet…Missch heeft ie haast met de verkoop?quote:Fzs 600 fazer bj99 3450, Zwart 28000km
ja ik weet t, ik dacht dat komt wel…thx iig!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:44 schreef hollander172 het volgende:
Ik zet ze vanavond wel op de site. Je moet dat soort dingen ook meteen downloaden als je ze tegenkomt he? Is vrij zeldzaam voor de ZXR400 maar je zal zelf ook al gemerkt hebben dat het een beetje een ondergeschoven kindje is binnen de Kawasaki lijn.
Ja precies, en tis niet om de hoek zodat je er ff langs kunt gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Of er is gewoon iets mee.. schadebak ofzo
quote:Zn naam klinkt ook al niet positief, H.H. Oskay
Is een turkse jongen die motoren importeert uit Duitsland, je moet bij die prijzen vaak de belasting nog bij op tellen en je moet er snel bij wezen want verkopen kan ie goed. Verder niks mis mee, was geloof ik eerst bekend onder de naam cosmo bikes of iets dergelijks en hij zit in Deventer.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Turkse Fazer ofzo uit Turkije
Kosten niet voor de baten (en de prive Mercedes CLK en waarsch. gouden kettingenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je de BPM nog moet betalen, moet je de motor dus ook nog keuren a la 100 euro?
Laat hem dat lekker zelf doen dan... als ie kan importeren kan ie de motor ook wel ff op kenteken zetten hierEn hij zit in enschede staat er in de advertentie..
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
Wattequote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kosten niet voor de baten (en de prive Mercedes CLK en waarsch. gouden kettingen) uit laten lopen.
Hij beperkt zijn kosten/investering zakelijk gezien door de motoren op deze manier aan te bieden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Watte
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:05 schreef Patrick281 het volgende:
btw: over gelijk reageren gesproken .. heb jij die link nog van die motorkleding.
Ik heb al 3 topics zitten zoeken.
En hoe vaak heb jij aan mij die site's over importeren/zoeken in Duitsland gevraagd .. 3 keer.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]komt ie nu mee
(laat ik maar niks zeggen…met mijn zxr pdfjes): www.de-valkenier.nl
Feli, laat ze gelijk een CBR125 klaarzetten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Yeaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
Zaterdag 10 uur proefrit Fazer600!!![]()
![]()
![]()
Daar had ik toen mijn GSX-600F gekocht, waren inderdaad erg aardig/hulpvaardig.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Safe Zoetermeer rules
Werd echt heel aardig geholpen... terwijl ik duidelijk zei dat het puur om een orïëntatie rit ging...
Nee is prima zei ie
quote:Motoport Rotterdam, qua service krijgen ze van mij felgroen. Iedereen staat klaar om je te helpen met - voor zover ik het kan beoordelen - een goed advies zowel voor kleding als technisch. En heel makkelijk: je kunt er ’s ochtends al heel vroeg terecht voor de werkplaats.
dat zeg ik, laat ik maar niks zeggenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe vaak heb jij aan mij die site's over importeren/zoeken in Duitsland gevraagd .. 3 keer.
Safe Rulesquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Safe Zoetermeer rules
Werd echt heel aardig geholpen... terwijl ik duidelijk zei dat het puur om een orïëntatie rit ging...
Nee is prima zei ie
Idd Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is nou eigenlijk echt een kutzaak volgens jullie?
Of hoe drukker ze het hebben misschien waardoor de service (noodgedwongen) achteruitholt ..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd... tis dus echt zo, hoe dichter bij Dordt...
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Yeaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
Zaterdag 10 uur proefrit Fazer600!!![]()
![]()
![]()
*proest*quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Flinke mazzel met de ZXR400
Fazer killed al jullie ZXR's
Vol vermogen dan
oh dat heb ik gemist, was weer eens druk vandaag...beter!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En het leuke is, het is nog zo ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:32 schreef ploderus het volgende:
[..]
*proest*![]()
![]()
![]()
(Dat nog eens een rij smileys achter elkaar![]()
)
Duik nu trouwens nog even mijn bedje in. Moet vannacht weer werken![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist, was weer eens druk vandaag...beter!!
Dan heb je het zeker over de Fazer 1000?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En het leuke is, het is nog zo ook
Weltrusten!
Waar werk je dan in de late uurtjes?
Geloof me maar, ik kan het echt wel uitgevenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar wat heb je aan veel geld als je het niet kan uitgeven....?
Had het over de 600
Die vrije tijd neem ik wel als ik weer iets te doen heb. Heb nu toch geen vriendin. Weer is te slecht voor motorrijden. Ik weet nu wel dat ik in de zomervakantie nauwelijks doordeweeks zal hoeven/kunnen werken. Als ik dat zou doen zou ik aan het einde van het jaar te veel verdiend hebben voor studiefinanciering. Ik ga nu lekker een zomervakantie tegemoet waarin ik lekker alleen de weekenden hoef te werken en waarschijnlijk dan niet eens hele dagen. In de winter maakt werken me helemaal niet zoveel uitquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan is het wel handig, maar ik bedoel, ik heb liever meer vrije tijd en iets minder geld dan alleen maar werken en dan veel geld hebben maar dan weinig vrije tijd hebben....
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar heb je gelijk in
Nou succes dan maar
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hahah die heb je toch niet van 'friends' he?
THANKS, was ze met de crash ook kwijt geraakt dus komt goed uit dat OPM zijn ZXR gebreken vertoondquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:29 schreef ploderus het volgende:
He Makster,
die pdf's van de ZXR400 staan weer online.
Links:
KNIP !
[edit]
Ow, las net dat ze al op de ftp geplaatst zijn? Klopt dat?
Nou ja, hier staan ze ook weer even om te downen
[/edit
Als je nooit Friens hebt gekeken zul je hier waarschijnlijk niets van snappenquote:The one where they said....
Joey: It's all London, baby! Here we go.
Chandler: You got your passport?
Joey: Yeah, in my third drawer in my dresser. You don't want to lose that.
Joey: London baby!
Chandler: Okay, 'cause that's not gonna get annoying.
Joey: London baby!!
Chandler: Uh, you know what? I was wrong.
Rachel: Oh, honey! Don't get up! What do you need?
Phoebe: Oh, no... Oh, nothing.
Rachel: Come on! I am here to take care of you! What do you need? Anything.
Phoebe: Okay, I have a wedgie.
Rachel: Okay, that is all you.
Phoebe: Eh, don't be so hard on yourself. If someone I was still in love with was getting married...
Rachel: Still in love with?
Phoebe: Yeah.
Rachel: I'm not in love with Ross!
Phoebe: Oh. No, no. Good! Yeah, me neither.
Rachel: Phoebe, I'm not going to Ross's wedding because he is my ex-boyfriend and that would be really uncomfortable. Not because I'm still in love with him! I mean, hey, y'know, I like Ross as much as the next guy. You know, clearly I have feelings for him, but feelings don't mean love! You know, I mean, I still have loving feelings for Ross, yeah! But, I have... I have, you know, continuing feelings of love, but that doesn't mean that... that I'm still in love with him. You'know? I have... I have sexual feelings for him, but I do love him... Oh! Oh my God! Oh my... why didn't you tell me?
Phoebe: Well, because we thought you knew! It's so obvious! That would be like, you know, telling Monica, "Hey, you know, you like things clean."
Phoebe: So, did shopping help you feel any better about Ross?
Rachel: Manhattan does not have enough stores.
Phoebe: Well, I think I can help you get over him.
Rachel: You can?
Phoebe: Yeah. I just need you to bring me some photos of Ross.
Rachel: Um-hm.
Phoebe: And a small piece of chocolate.
Rachel: Okay.
Phoebe: And a glass of tepid water.
Rachel: Ooo, is this one of those things where you throw a bunch of stuff in a bag with some graveyard dirt and hang it from a north-facing tree?
Phoebe: Uh, only if you have the hiccups, too.
Ross: I don't know, I told her it was stupid to put off the wedding just because the hall was gone and she, like, flipped out.
Monica: Oh my God. You're even dumber than I am!
Ross: Excuse me?
Monica: Ross, how long have you been planning this wedding?
Ross: I don't know. A month?
Monica: Emily has probably been planning it since she was five! Ever since the first time she took a pillowcase and hung it off the back of her head. That's what we did! We dreamed about the perfect wedding, and the perfect place, with the perfect four-tiered wedding cake, with the little people on top. But the most important part is that we had the perfect guy who understood just how important all that other stuff was.
Ross: I had no idea. And that... that pillowcase thing, I thought you guys were just doing the flying nun.
Monica: Sometimes we were.
Chandler: Whoa! Pretty intense huh?
Joey: Yeah. Hey, I hope Ross didn't think we just went in there because we were uncomfortable being out here!
Chandler: I hope he did!
Das Raulquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:06 schreef ploderus het volgende:
[..]
Als je nooit Friens hebt gekeken zul je hier waarschijnlijk niets van snappen
Yep! Naast The Simpsons is dit toch ook een grote invloed op mijn opvoeding/normen&waarden gewordenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Goeie afleveringen zaten daar tussen
Vergeet vooral Seinfeld, Married with Childeren en ALF nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:17 schreef ploderus het volgende:
[..]
Yep! Naast The Simpsons is dit toch ook een grote invloed op mijn opvoeding/normen&waarden geworden
Hmm, ik meen me nog een uitspraak van jou te herinneren waar je minder lovend was over dit informatierijke, voor de motorrijder onmisbare motorprogrammaquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:17 schreef Rietvaerder het volgende:
MotoXperience is pas gaaf...
Owja!! ALF!! Daar begon het allemaal meequote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Vergeet vooral Seinfeld, Married with Childeren en ALF niet![]()
ALF was echt meesterlijk. Als dat beesie een kat zag werd ie gek!!! Echt super goedquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:20 schreef ploderus het volgende:
[..]
Owja!! ALF!! Daar begon het allemaal meeEn knightrider. Soms als ik een beetje aangeschoten ben begin ik nog steeds tegen auto's (en nu ook motoren) te lullen om te kijken of er misschien een verborgen KITje in zit
Ikke? Er staat niet voor niets eenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij hapt weer hoor
Hoe zit dat eigenlijk bij jullie, praten jullie als je motor rijdt, ik bedoel gewoon hardtop tegen eigenlijk niemand. Ik betrap mezelf er vaak op dat ik hardop praat en allemaal geluiden (BRROEEMMM etc.) maak.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:20 schreef ploderus het volgende:
[..]
Owja!! ALF!! Daar begon het allemaal meeEn knightrider. Soms als ik een beetje aangeschoten ben begin ik nog steeds tegen auto's (en nu ook motoren) te lullen om te kijken of er misschien een verborgen KITje in zit
Vroegah Toen er nog niet van die baggerprogramma's waren zoals Rene Frogers Gedoe enz..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:25 schreef Makster het volgende:
[..]
ALF was echt meesterlijk. Als dat beesie een kat zag werd ie gek!!! Echt super goed
Daarna inderdaad A-Team, Airwolf, KnightRider enz. enz.
Maar ALF is een klassieker![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:27 schreef Gerako het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk bij jullie, praten jullie als je motor rijdt, ik bedoel gewoon hardtop tegen eigenlijk niemand. Ik betrap mezelf er vaak op dat ik hardop praat en allemaal geluiden (BRROEEMMM etc.) maak. [afbeelding]
Zie je wel, gelukkig ben ik niet de enige. En idd gelukkig dat niemand het hoortquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:29 schreef ploderus het volgende:
[..]![]()
![]()
Ikke niet hoor...![]()
Nou misschien af en toe(Gelukkig hoort niemand het...)
Lang leve de herriepijp. Kun je lekker geluiden maken zoveel je wilt zonder dat iemand raar opkijkt. Tenzij je ze bij een stoplicht doetquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:36 schreef Gerako het volgende:
[..]
Zie je wel, gelukkig ben ik niet de enige. En idd gelukkig dat niemand het hoort [afbeelding]
Nee, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:27 schreef Gerako het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk bij jullie, praten jullie als je motor rijdt, ik bedoel gewoon hardtop tegen eigenlijk niemand. Ik betrap mezelf er vaak op dat ik hardop praat en allemaal geluiden (BRROEEMMM etc.) maak. [afbeelding]
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:27 schreef Gerako het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk bij jullie, praten jullie als je motor rijdt, ik bedoel gewoon hardtop tegen eigenlijk niemand. Ik betrap mezelf er vaak op dat ik hardop praat en allemaal geluiden (BRROEEMMM etc.) maak. [afbeelding]
Werkze!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:41 schreef ploderus het volgende:
Zo, ik ga nu werken. Heb alvast wat leuke deuntjes geluisterd om onderweg te kunnen zingen enz. Slaap lekker straks!
quote:Op vrijdag 17 mei 2002 08:55 schreef Makster het volgende:
Ik neuk mannen en ik ben er trots op !!!!
Wanna join my monkeybusiness ?!?!?
WTF gebruikte je toenquote:Op vrijdag 17 mei 2002 09:08 schreef Makster het volgende:
KOMT TAN.......
Stop ik mijn 30 cm kloppend paars in je kanaal kijken of je dan nog zo kick bent..!!!
quote:Op vrijdag 17 mei 2002 09:34 schreef Makster het volgende:
Ahh..ik hoot het al, een onzekere computerkneus die niet wil toegeven aan zijn sexualiteit...
Kom toch een keer langs....lekker sterretjes likken....
quote:STRINGS ?!?!?!? Ben geen nicht !!
Mot er niet aan denken zo een lap stof door mijn edele bilnaat ;r Wordt al gek bij de gedachte man
En nu is het wel genoeg, een beetje oude koeien uit de sloot halenquote:Ik ben mischien dom, maar ik heb geen bruine kunstdildo in mijn kanaal als ik 's ochtens wakker wordt.
Jij daarentegen gaat een beetje van topic lopen veranderen en ontkennend en kinds reageren...
Conlusie: JIJ BENT GAY
En auto's tellen niet, dus gewoon lekker motor rpm's neerknallenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik las pas later dat hem om auto's ging helaas
LOLquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Masturberen minder goed?
Deze is ook cool
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Masturberen minder goed?
Deze is ook cool
We kunnen concluderen dat ik aardig afgeschreven benquote:Grieks beoefenen is een al oude maar niet te verwaarlozen traditie binnen de cultuur van de oude genothebbers.
Het voorbereiden van grieks moet je dus ook niet te licht zinnig opvatten.
Met de juiste dosis olie en de nodige doorzettingskracht kunnen bij personen genieten van het juiste Grieks hebben.
Ik zelf ga meestal uit van een olie op plantaardig basis, verder is het vooral je zelf laten leiden door je gevoel...
Ja grieks...het is dat me moeder het me met de paplepel heeft ingegoten want anders....
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:15 schreef Makster het volgende:
Heb ook een mooie gevonden
Grieks.....
Even een quote van mijn bijdrage
[..]
We kunnen concluderen dat ik aardig afgeschreven ben
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker wel!!!!!!!!!
Whahaha knetterwijk jij man
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ja makstertje kan aardig lullen.
Vroeger had ik een vriendin daar floepte die zomaar in..
Zat al te denken "Knetterwijk"quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Knetterwijk?
Knettergek that is
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij bent gewoon oud.
Op mijn leeftijd trap je daar niet meer in.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Geintje hoor Pepijn
Hee Hee Hee, ik dacht dat ik me al goed had ingedektquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd trap je daar niet meer in.
En ik was even met mannendingen bezig jongens.![]()
(vrouwlijk wel te verstaan .. dit soort woorden kan je anders interpreteren..)
Niks over Dordt heh !!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:13 schreef Shifgie het volgende:
Jep ben ok uit Dort... wordt steeds rotter op Fok![]()
Ik word er echt moe van. Dit is nu al 3 dagen aan de gang hehquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga maar niets meer typen tegen je op MSN denk ik, je gaat toch steeds offline
Jepquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar je woont nu in Papecity?
Hebtie dat al gezegd? Geen idee van, heb anderhalve dag neit mee kunnen lezen door die crash en dan loop je hier toch al snel een paar topics achterquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd, wat Plo al zei
Zit er nog wel eens hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:40 schreef Shifgie het volgende:
Maar ff een korte samenvatting![]()
Makster woont in dort met een zxr 400.
Rietvaerder woont in dort met een Fazier 600.
.....gestrande MF'er?
En je hebt nog een beetje het gevoel dat je stoer bent he tussen al die ''normale'' usersquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Zit er nog wel eens hoor
Zat eigenlijk al veel eerder op Fok dan op MF. Plus dat FOK gezelliger is beter te overzien dan 16000 postenden motorrijders
Wat niet weg neemt dat het op MF soms ook wel interessant is....
snappie...![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM ziet ze ook aardig vliegen af en toe!
Goed zo jochie! LOL, die goeie ouwe tijd…in die tijd heb ik nog een week een ban gehad…en een welkom terug OPM topic…ach ja, wat zullen we zeggen, verveling maar he
![]()
En ik dacht nog dat het zo'n rustige jongen was.quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtf? gaat niet goed met die quote…
Oeh!! als iemand dat zo zegt dan is het he-le-maal mis .. de slager van Arnhem ..quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben ik ookik kom eigenlijk nergens anders meer dan hier tegenwoordig...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:37 schreef Rietvaerder het volgende:
De slag om Arnhem
ik weet t, ik loop achter…hey een nieuwe? Welkom! Wat rijd je en ga je mee de 11e?quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:38 schreef Shifgie het volgende:
Dan maken we hem em toch vol![]()
jammer...s6 ermee!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Inmiddels 30 bedrijven ofzo gebeld in de omgeving en NIEMAND heeft plaats voor me
Op MF ben ik Shifty, daar ben ik op am en Sport.quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat voor 1? Ben trouwens ook een Mfer sinds kort.
aangenaam, Cheeky Bastardquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:59 schreef Shifgie het volgende:
[..]
Op MF ben ik Shifty, daar ben ik op am en Sport.![]()
Wat voor stage zoek je dan? , ik ben ook bezig maar het is.....tjaquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Inmiddels 30 bedrijven ofzo gebeld in de omgeving en NIEMAND heeft plaats voor me
Gaat erg slecht in de motorwereld..
eensgelijks, Shiftyquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aangenaam, Cheeky Bastard
-> die hebben het nu heeel krapjesquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze heb ik gebeld zonder succes:
Honda Nederland in Ridderkerk
Sowiezo is het maar een moment opname .. bij wijze van spreken kan er een zaak ineens morgen iemand nodig hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:21 schreef Shifgie het volgende:
Goedhart Motoren in Bodegraven (over 2 mnd terugbellen zei ie)
mischien is dat wel je kans..
Daarom werk ik nu ook hier ... fotografie ligt totaal op zijn gat ... nu dus verkoper in rubbertechniek.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:19 schreef Makster het volgende:
Tis niet alleen de motorwereld waar het totaal kut is. Eigenlijk is het overal zwaar ruk
Maar goed ik moet zo werken, dacht even op de motor te gaan maar zie nu dat het alweer dicht trekt. Dan maar in het ouwe koekblikkie
Adios compadres.
Pakkingsmateriaal uit plaat,staf en rol enzovoorts. Eigenlijk alleen maar industrieel.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Rubbertechniek?
Ben je normaal gesproken dan freelance fotograaf ofzo? Klinkt wel coolquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daarom werk ik nu ook hier ... fotografie ligt totaal op zijn gat ... nu dus verkoper in rubbertechniek.![]()
Er zijn spankstokken speciaal voor mannen en een uitvoering voor vrouwen. (die hebben een hartje erin gestanst)quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Ben je normaal gesproken dan freelance fotograaf ofzo? Klinkt wel cool
En nu verkoper in de Rubbertechniek, en jij maar zeggen dat je je niet met mannen dingen bezig hield![]()
![]()
Ok maar nu ben ik echt werken
Maar wel leuk toch ?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zijn spankstokken speciaal voor mannen en een uitvoering voor vrouwen. (die hebben een hartje erin gestanst)
Die gleufdiertjes doen of houden ook van sex hoor. Soms nog wilder dan menige man.
En fotograaf, ik heb geen enkele functie niet gehad in die business. (fotograaf,laborant, account manager, vertegenwoordiger/standhouder)
Wat is leuk?quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:12 schreef Shifgie het volgende:
[..]
Maar wel leuk toch ?
Ik ben leuk natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is leuk?
Hmm, raar. Ik heb even gekeken, maar degene die ik op mijn harddisk heb is even groot. Dan moet je Hollander even vragen of die hem wel compleet heeft, want ik heb deze docs van hem.quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Plo, deel 16 is niet compleet!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben leuk natuurlijk
Veel succesquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vanvond koop ik die Muzzy die gepolijst moet worden, hier wil ik morgen of vrijdag mee beginnen. Ff op het net gezocht en kwam deze tips tegen en vroeg me af of jullie nog iets hebben toe te voegen of aan te merken hierop?
ik heb alles uitgedraaidquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:34 schreef ploderus het volgende:
Hmm, raar. Ik heb even gekeken, maar degene die ik op mijn harddisk heb is even groot. Dan moet je Hollander even vragen of die hem wel compleet heeft, want ik heb deze docs van hem.
heb er ik wel voor over! Maar is het echt nodig om met zoveel verschillende aantal schuurpapieren (korrels) te schuren bijv?quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Veel succes
Is monnikenwerkje..
Die gleufdiertjes doen of houden ook van sex hoor. Soms nog wilder dan menige man.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is leuk?
Is alleen voor racen en preparatie van racers maar inmiddels ontzettend achterhaald. Deze zijn dus weggelaten.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb alles uitgedraaid(op mijn werk) en deel 16 heeft maar 1 page terwijl er 6 ofzo moeten zijn, je hebt dus alleen de inhoudsopgave. Ik zal hollander es ff vragen, maar ik ben bang dat hij hetzelfde heeft.
Nope, 1 soort gebruiken. Wel watervast schuurpapier gebruiken korrel 400 maximaal liever wat fijner. Voor de rest alleen commandant of vergelijkbaar.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb er ik wel voor over! Maar is het echt nodig om met zoveel verschillende aantal schuurpapieren (korrels) te schuren bijv?
Ik had niet verder gekeken wat de inhoud was, maar ok dan is ie nu toch compleet. Thx!quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:03 schreef hollander172 het volgende:
Is alleen voor racen en preparatie van racers maar inmiddels ontzettend achterhaald. Deze zijn dus weggelaten.Er staat overigens ook "refer to base manual".
ok, liever wat fijner. Zit daar ook nog een grens aan of kan ik gewoon bijv. 200 korrel gebruiken?quote:Nope, 1 soort gebruiken. Wel watervast schuurpapier gebruiken korrel 400 maximaal liever wat fijner. Voor de rest alleen commandant of vergelijkbaar.
Geeft niet, maar deze info heeft weinig zin voor normaal onderhoud.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik had niet verder gekeken wat de inhoud was, maar ok dan is ie nu toch compleet. Thx!
Hoe groter het getal, hoe fijner het papier is. Korrel 200 geeft juist een mooie "gebruikte" look en die wil je niet denk ik.quote:ok, liever wat fijner. Zit daar ook nog een grens aan of kan ik gewoon bijv. 200 korrel gebruiken?
achquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:02 schreef hollander172 het volgende:
Hoe groter het getal, hoe fijner het papier is. Korrel 200 geeft juist een mooie "gebruikte" look en die wil je niet denk ik.![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:02 schreef hollander172 het volgende:
Korrel 200 geeft juist een mooie "gebruikte" look en die wil je niet denk ik.![]()
Is het niet hoe fijner hoe beter .. alleen met korrel 1250, en dan trapsgewijs omlaag heb je wel veel geduld nodig ..quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, liever wat fijner. Zit daar ook nog een grens aan of kan ik gewoon bijv. 200 korrel gebruiken?
Betaal je dan 4250 alleen voor het kijkenquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:36 schreef Rietvaerder het volgende:
4450 mailde hj... voor 4250 mocht ik komen kijken
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, Muzzy gaat niet door vanavond...
Dat noem ik adverteerder naaien of prijzen opdrijven. Je kan nu sowiezo niet kopen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep, beetje prijs indicaties krijgen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |