ik denk dat het ongeveer dezelfde tijd zal zijn als de vorige keren, zo rond 11.00/11.30 uur bij de verzamelplaats (zie meettopic) dus dat wordt wel vroeg voor jou. gewoon wat koffie drinken en in 1 keer doorgaanquote:Op maandag 22 maart 2004 20:23 schreef Gerako het volgende:
Ik heb even een vraagje tussen door. Mijn hele familie zit in de paardensport, die gingen een manege bouwen met vrijwilligers, waaronder ik, zij geven daarvoor een feestje, en dat is dus net op 10 april. Uiteraard zal daar tot in de kleine uurtjes pittig doorgedronken worden, dus mijn beetje angstige vraag is: Hoe laat is ongeveer de meeting op 11 april? [afbeelding]
yep, in principe hebben we 18 april de Friese route gepland. en ook dat zal ongeveer om dezelfde tijd zijn denk ik.quote:Zelfde verhaal trouwens voor de week daarop want dan is de officiële opening van het hele gebeuren, ik dacht dat de dag daarop dan misschien de meet was in Friesland??
Dan moet ik dus nog voor 9 uur weg hier!!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik denk dat het ongeveer dezelfde tijd zal zijn als de vorige keren, zo rond 11.00/11.30 uur bij de verzamelplaats (zie meettopic) dus dat wordt wel vroeg voor jou. gewoon wat koffie drinken en in 1 keer doorgaan
[..]
yep, in principe hebben we 18 april de Friese route gepland. en ook dat zal ongeveer om dezelfde tijd zijn denk ik.
of ik moet het helemaal mis hebben, dan moet de rest dat maar ff laten weten
doe maar 2 wekkersquote:Op maandag 22 maart 2004 20:23 schreef Gerako het volgende:
Uiteraard zal daar tot in de kleine uurtjes pittig doorgedronken worden
Hoop dat ik het ook tof vind als ie afgaat.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe maar 2 wekkerswel tof iig dat je de wekker zet
dus tis gelukt, mooi!quote:Op maandag 22 maart 2004 21:48 schreef Makster het volgende:
Zo ben ook weer onder de mensen
waarschijnlijk koppakking of kleppendeksel die lekt. zaterdag ga ik met mijn oom sleutelen om het te verhelpen, samen met die zxr pdfjes die ik morgen op mijn werk ga uitdraaien (hoeveel pages zijn dat?) moet het geen prob zijn.quote:OPM, weet je nu eigenlijk al wat er aan de hand is / was ? Ben wel benieuwd maar al die topcis terug lezen is ook weer zo wat
Ik wacht wel af, zodra je hem binnen hebt dan krijg je de ftp gegevens wel van de site.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:59 schreef ploderus het volgende:
[..]
Weet niet of dat gezipt is of niet. Las alleen in zijn post dat hij ze had en dat het 60mb is. Heb hem een mail gestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie.
Wel lekker dat het allemaal zo snel gaat trouwens!
Tis inderdaad gelukt maar vraag niet hoequote:Op maandag 22 maart 2004 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus tis gelukt, mooi!
[..]
waarschijnlijk koppakking of kleppendeksel die lekt. zaterdag ga ik met mijn oom sleutelen om het te verhelpen, samen met die zxr pdfjes die ik morgen op mijn werk ga uitdraaien (hoeveel pages zijn dat?) moet het geen prob zijn.
btw, woensdag ga ik die muzzy halendan kun je em tenminste horen als ie stationair loopt...
Vreemd... is veel te goedkoop en de kleuren zijn van het 2002 modelquote:Op maandag 22 maart 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rietvaerder, check deze kleur, vind ik ook wel wat hebben!
Er staat bij: diverse kleuren en prijs vanaf.....misschien is dat hun duurste modelquote:Op maandag 22 maart 2004 23:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vreemd... is veel te goedkoop en de kleuren zijn van het 2002 model
Km-stand staat er ook niet bij....![]()
hij zegt dat ie in orde is dus ik hoop t wel!!quote:Op maandag 22 maart 2004 22:09 schreef Makster het volgende:
MAar die Muzzy, echt een PRIMA keus.![]()
![]()
Was toch van ZXRene geweest? Volgens mij is die demper binnen no time SUPER geil. Ff polijsten inderdaad en klaar, is volgens mij niet eens veel werk![]()
nee, idd heel weinig info. Het ging me alleen ff om de kleur, Oldbie zal wel gelijk hebbenquote:Op maandag 22 maart 2004 23:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Vreemd... is veel te goedkoop en de kleuren zijn van het 2002 model
Km-stand staat er ook niet bij....![]()
Hmm, ik heb reactie binnen. Hij staat al onlinequote:Op maandag 22 maart 2004 22:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wacht wel af, zodra je hem binnen hebt dan krijg je de ftp gegevens wel van de site.
Het gaat inderdaad lekker snel, binnen een uur na aanvraag alle gegevens en de factuur al binnen!![]()
Zoek ze!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga trouwens zo effe langs Randstad om me in te laten schrijven..
En dan verder, tja, tis goed weer.. misschien ff op zoek naar wat 25kw Fazertjes
Duidelijke taal. dit wou ik even kwijtquote:Meten met twee maten
De politiek wordt vooral verweten dat men meet met twee maten. Het niveau en de moeilijkheidsgraad van het motorexamen overstijgt dat van de automobilist inmiddels met een factor drie, terwijl de cijfers uitwijzen dat verreweg de meeste motorongevallen niet aan de motorrijder, maar aan de automobilist te wijten zijn.
Idd.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Duidelijke taal. dit wou ik even kwijt
Oldbie .. schreef het wel goed, maar de edit verandert steeds een paar dingen naar de post's voor de edit.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:58 schreef Oldbie het volgende:
Niemand interesse in de MotoGP manager: eerdere post
Huh?? Ik bang zijn ik niet begrijp wat jij zeggenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oldbie .. schreef het wel goed, maar de edit verandert steeds een paar dingen naar de post's voor de edit.
Zie de voorgaande post -voorafgaand op de korte post.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:22 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Huh?? Ik bang zijn ik niet begrijp wat jij zeggen
Wat bedoel je precies?
Geen doen…als ze nu eens de examens flink aanscherpen voor automobilisten tackel je al een groot deel denk ik. Plus ook een soort van een licht rijbewijs voor de 1e 5 jaar dat je je papiertje hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:53 schreef Patrick281 het volgende:
Idd.
Automobilisten opvoeden is geen doen . .en een motor is nou eenmaal een klein (en flexibel!) oppervlak die gemakkelijk over het hoofd gezien wordt.
ja ik ook, hoe vaak gebeurd het wel niet dat je aan het inhalen bent en die auto voor je gaat vrolijk zonder te kijken naar de linkerbaan! En dan ook nog verontwaardigd zijn als je er al naast zit!! Dan zeggen ze: komt er uit het niets weer een motor aan zetten…quote:Maar daarom moeten wij dus goed opletten. Het gelijk van de motorrijder ligt op het kerkhof..
PatrickM had vorig jaar ook zo'n akkefietje waarbij hij het de automoblist kwalijk nam dat hij over het hoofd gezien was. Dat moet je nou eenmaal zo aannemen .. altijd anders ben je vervallen tot een statistieknummer.![]()
Als ik auto's inhaal ga ik altijd al uit het midden van de baan rijden, zo ver mogelijk van de auto af. En ik hou vaak de bestuurder in de gaten vanuit mijn ooghoeken.
Maar ja helemaal veilig ben je nooit als motorijder.
Ik denk niet dat het helpt, soms kom je wekenlangs geen motorrijder tegen op de weg, dus dan ontwen je bepaalt gedraag.. merk het zelfs aan mijzelf met de auto en vliegensvlugge motoren.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Geen doen…als ze nu eens de examens flink aanscherpen voor automobilisten tackel je al een groot deel denk ik. Plus ook een soort van een licht rijbewijs voor de 1e 5 jaar dat je je papiertje hebt.
[..]
Precies.quote:ja ik ook, hoe vaak gebeurd het wel niet dat je aan het inhalen bent en die auto voor je gaat vrolijk zonder te kijken naar de linkerbaan! En dan ook nog verontwaardigd zijn als je er al naast zit!! Dan zeggen ze: komt er uit het niets weer een motor aan zetten…![]()
Ik zet ze vanavond wel op de site. Je moet dat soort dingen ook meteen downloaden als je ze tegenkomt he? Is vrij zeldzaam voor de ZXR400 maar je zal zelf ook al gemerkt hebben dat het een beetje een ondergeschoven kindje is binnen de Kawasaki lijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hollander of plo: heeft een van jullie die zxr pdf linkjes nog? Of de link vd page waar ze gepost zijn? Ik heb die link thuis…
Beetje vaag, amper info. Een lage prijs voor een 99er en hij ziet er zo wel goed uit. Tja, ik weet t niet…Missch heeft ie haast met de verkoop?quote:Fzs 600 fazer bj99 3450, Zwart 28000km
ja ik weet t, ik dacht dat komt wel…thx iig!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:44 schreef hollander172 het volgende:
Ik zet ze vanavond wel op de site. Je moet dat soort dingen ook meteen downloaden als je ze tegenkomt he? Is vrij zeldzaam voor de ZXR400 maar je zal zelf ook al gemerkt hebben dat het een beetje een ondergeschoven kindje is binnen de Kawasaki lijn.
Ja precies, en tis niet om de hoek zodat je er ff langs kunt gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Of er is gewoon iets mee.. schadebak ofzo
quote:Zn naam klinkt ook al niet positief, H.H. Oskay
Is een turkse jongen die motoren importeert uit Duitsland, je moet bij die prijzen vaak de belasting nog bij op tellen en je moet er snel bij wezen want verkopen kan ie goed. Verder niks mis mee, was geloof ik eerst bekend onder de naam cosmo bikes of iets dergelijks en hij zit in Deventer.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Turkse Fazer ofzo uit Turkije
Kosten niet voor de baten (en de prive Mercedes CLK en waarsch. gouden kettingenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je de BPM nog moet betalen, moet je de motor dus ook nog keuren a la 100 euro?
Laat hem dat lekker zelf doen dan... als ie kan importeren kan ie de motor ook wel ff op kenteken zetten hierEn hij zit in enschede staat er in de advertentie..
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
Wattequote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kosten niet voor de baten (en de prive Mercedes CLK en waarsch. gouden kettingen) uit laten lopen.
Hij beperkt zijn kosten/investering zakelijk gezien door de motoren op deze manier aan te bieden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Watte
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:05 schreef Patrick281 het volgende:
btw: over gelijk reageren gesproken .. heb jij die link nog van die motorkleding.
Ik heb al 3 topics zitten zoeken.
En hoe vaak heb jij aan mij die site's over importeren/zoeken in Duitsland gevraagd .. 3 keer.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]komt ie nu mee
(laat ik maar niks zeggen…met mijn zxr pdfjes): www.de-valkenier.nl
Feli, laat ze gelijk een CBR125 klaarzetten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Yeaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
Zaterdag 10 uur proefrit Fazer600!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |