Moddergooien ontaart alleen maar in scheldpartijen en kotssmiley.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:52 schreef Sloggi het volgende:
Foei stoute mod dat je mijn prachtige moddergooie-topique hebt gesloten
Het was best een leuk initiatief, gewoon daar alle zooi posten die niet in de reguliere topics thuishoort.
Point taken. Maar het was o zo'n leuk initiatiefquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Moddergooien ontaardt alleen maar in scheldpartijen en kotssmiley.
Voor zooi en kleine nieuwtjes die geen apart topic waard zijn en die niet in de vaste reguliere topics passen hebben we deze rubriek: Overig Voetbal Nieuws Deel 2
Het was zeker een goed initiatiefquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Point taken. Maar het was o zo'n leuk initiatief
Ik ben er ook zeker geen voorstander van om alleen bij je eigen club te posten, maar als je op bezoek bent bij een een andere clubtopic, gedraag je dan ook als een goede gast. Ben alleen maar voorstander van pittige en kritische discussie, maar we moeten het met zijn allen wel leuk houden, dus idd met respect. In veel gevallen gebeurt dit ook zeker, dat moet ik beamen, maar zo af en toe wordt ik een beetje moe van bepaalde mensen die niet uit zijn op discussie maar zinloos gebekvecht waar nooit een einde aan zal komen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
9 van de 10 discussies in de clubtopics zijn zeer aardig om te volgen en daar heerst respect voor elkaar. Zo heel af en toe loopt het iets uit de hand. Maar vaak wordt dan een kritische vraag of een punt van kritiek als persoonlijke aanval opgevat. Ik moet er niet aan denken dat er alleen maar PSV'ers in het PSV topic zouden posten, dat zou oersaai zijn
Ja, makkelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Past "Haal een doorgebroken VBL Mod Neer" trouwens in de titel
Mooi, want natrappen hebben we al 301 posts lang gedaan, dat is zo eentonigquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:25 schreef keeper het volgende:
Ja, makkelijk.
Tradities moet je in stand houden.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:49 schreef keeper het volgende:
Al 9 topics lang zelfs, toch?
Tja gisteren ook nog. We zijn met een paar man aan het discussiëren over de vraag of de jeugdopleiding van Ajax wel genoeg oplevert. Goede discussie, respect voor elkaar, tot een persoon waar ik de naam niet van zal noemen er doorheen begint te schreeuwen en mensen homo begint te noemen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
9 van de 10 discussies in de clubtopics zijn zeer aardig om te volgen en daar heerst respect voor elkaar. Zo heel af en toe loopt het iets uit de hand.
Gordonquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:31 schreef DIGGER het volgende:
Maar wie noemde Marc Overmars nou een homo?
Want deze persoon heeft gelijk.
Dicht en verder ook een beetje opruiming gehouden.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:25 schreef Sloggi het volgende:
Wat zo'n beetje iedereen betreft gaat deze dicht: Ajax kampioen in Rotterdam ???
Nee, zolang deel 3 nog niet vol is kan je daar in verder.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:19 schreef Cruoninga het volgende:
Mag Tifo-scene deel 4 weer open s.v.p.? Deel 3 is zo goed als vol
Als je even de moeite neemt om via http://www.linktrades.nl/foksearch.html de naam Ruud van Nistelrooy in te typen, zal je ontdekken dat er ettelijke topics over hem zijn, waarin je de openingspost van je gewoon kwijt had gekund.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Yo, hier wat afbrekende kritiek. Ik had er een topic over geopend, dat is natuurlijk onzin, maar ik ben dan ook een groentje![]()
Niemand verdient meer dan één topic (en RvN zeker niet)?!
Zoals ik al zei, ik ben een groentjequote:Op zondag 21 maart 2004 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je even de moeite neemt om via http://www.linktrades.nl/foksearch.html de naam Ruud van Nistelrooy in te typen, zal je ontdekken dat er ettelijke topics over hem zijn, waarin je de openingspost van je gewoon kwijt had gekund.
Is echt heel simpel: Zet het aantal topics onderin op 3 maand. Druk op ctrl+F toets "kwart" of "Champions" e.d. in en je vind het topic meteenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:45 schreef popolon het volgende:
CL topic van mij is dubbel.
Van horen zeggenIk kan maar bar weinig goed terugvinden.
-edit-
Oude topic is weer boven water.
Is dicht.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:45 schreef popolon het volgende:
CL topic van mij is dubbel.
Van horen zeggenIk kan maar bar weinig goed terugvinden.
-edit-
Oude topic is weer boven water.
sorryquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:06 schreef popolon het volgende:
Neen, DG moet de volgende keer een beter titel plaatsen
Ow, ik had de laatse post.quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:04 schreef PogueMahone het volgende:
waar is de ac fok u?
Mag straks allemaal in het EK-2004 forum.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:
Sorry het werd weer te leuk.
Crëeer hier een hype à la Boschaart.
Beter laat dan nooit, maar is aangepast.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:49 schreef -Hans- het volgende:
Live verslagen HCE ### Deel 119 zou hier deel 119 van gemaakt kunnen worden?(tnx)
mijn forumquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag straks allemaal in het EK-2004 forum.
Je hebt bij nader inzien gelijk, ik heb je topic weer open gegooid.quote:Op maandag 29 maart 2004 03:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmmz, en schophettotsuperprof mag wel?
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt bij nader inzien gelijk, ik heb je topic weer open gegooid.
Jouw quoten is ook niet meer wat het geweest is..quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:54 schreef Sloggi het volgende:
La France va gagner!!
Je Frans is niet meer wat het geweest is
Nooit gekundquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw quoten is ook niet meer wat het geweest is..
Volgende keer dus maar eerst even de topiclijst bekijken voordat je een nieuw topic opent.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:05 schreef R_ON het volgende:
Ik wist niet dat het topique al bestond: Nederland - Frankrijk.
Het was voor de slowchat.
Maar mijn titel was wel veel leukerderderder.
Dat had ik gedaan. Dat had ik gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer dus maar eerst even de topiclijst bekijken voordat je een nieuw topic opent.
Je zegt dat met al net zo weinig charisma als de echte Mat.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:10 schreef mat_herben het volgende:
Jezus, ik zal nog eens wat bij dragen aan dit forum.
tering mods
Je hoeft hier helemaal niet te posten hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:10 schreef mat_herben het volgende:
Jezus, ik zal nog eens wat bij dragen aan dit forum.
tering mods
Ik kijk er even naar, maar dat is nog steeds geen reden voor jou om ons uit te maken voor tering mods.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:27 schreef mat_herben het volgende:
pfff, dit topic is er toch voor bedoeld om opmerkingen te plaatsen. en dat doe ik. ik wijs je op een fout in de snelkoppelingen.
maar als jij daar geen gehoor aan geeft, heeft dit topic eigenlijk weinig nut.
Oké.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:35 schreef mat_herben het volgende:
ow kut, dat komt omdat ik me PI bij die post ben vergeten.
dat was niet de bedoelingzo bedoelde ik het iig niet.
Of je plaatst het gewoon in het Oranjetopic als post?quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:53 schreef Stefkuh het volgende:
wat is dit voor oznin? T'is gewoon superleuke reclame en denk dat menig voetbal fan hier wel vaak naar kan kijken hoor... als ik een algemeen topic "Voetbalreclames" aanmaak is het ook niet goed zeker?
wat een gezeik...
en daar hoort ie niet in thuis NMMquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je plaatst het gewoon in het Oranjetopic als post?
Ik zou daar geen problemen mee hebben hoorquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:53 schreef Stefkuh het volgende:
als ik een algemeen topic "Voetbalreclames" aanmaak is het ook niet goed zeker?
Gewoon dit doen.quote:Op donderdag 1 april 2004 20:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet zeggen dat die constante 1 april-grappen als je wil posten best irritant worden als je er al 30.000 hebt gehad![]()
Is 't nou een beetje laat voorquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gewoon dit doen.
Opties -> Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn -> op Ja zetten.
Krijg je wel nooit meer die meldingen dat je bericht gepost is. Direct terug naar het topic.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is 't nou een beetje laat voor
Da's wel handig. Hoe weet je dan als er iets fout is gegaan?quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Krijg je wel nooit meer die meldingen dat je bericht gepost is. Direct terug naar het topic.
Dan krijg je wel de foutmelding.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Da's wel handig. Hoe weet je dan als er iets fout is gegaan?
Is een afpraak geweest om het enigszins overzichtelijk te houden en niet voor elke HCE-wedstrijd een apart topic te layen openen.quote:Op zondag 4 april 2004 14:35 schreef DutchGooner het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen waarom er alleen voor ontmoetingen tussen de "top 3" aparte topics mogen.
Wat mij betreft ook niet, maar 4 weken van te voren er een topic over openen is imo wat overdone.quote:Tis misschien overdreven om nu al een topic te openen voor een wedstrijd die pas over een maand is maar als zo'n topic een week voor de wedstrijd wordt geopend kan dat IMO geen kwaad.
Wat mij betreft oké.quote:Dit gaat trouwens alleen op voor wedstrijden met een extra lading (derby,belangrijk voor de competitie etc.)
OKquote:Op zondag 4 april 2004 16:57 schreef golfer het volgende:
Wat mij betreft oké.
Ik denk dat we so wie so ook kunnen kijken in hoeverre we meer open kunnen houden.quote:Op zondag 4 april 2004 14:35 schreef DutchGooner het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen waarom er alleen voor ontmoetingen tussen de "top 3" aparte topics mogen.
VBL wordt IMO steeds groter dus dwz dat er ook steeds meer supporters van andere clubs dan de top 3 bijkomen.
Tis misschien overdreven om nu al een topic te openen voor een wedstrijd die pas over een maand is maar als zo'n topic een week voor de wedstrijd wordt geopend kan dat IMO geen kwaad.
Onlangs zijn er ook topics geopend over Helmond-Den Bosch en Chelsea-Arsenal,die bleven open en daarin werd volop gepost
Misschien moet men maar eens iets verder gaan kijken dan de top 3...
Dit gaat trouwens alleen op voor wedstrijden met een extra lading (derby,belangrijk voor de competitie etc.)
helemaal mee eens. ^Ô^quote:Op maandag 5 april 2004 14:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat we so wie so ook kunnen kijken in hoeverre we meer open kunnen houden.
Ik had daar op 1 april al een post over, maar ik wil die discussie ook nog serieus voeren.
Niet dat voor iedere scheet een eigen topic, maar wel wat ruimer dan het nu is.
Sommige leuke invalshoeken vallen in het water in een centraal topic, terwijl de discussie in een los topic op kan leven.
bagger verwijderd.quote:Op maandag 5 april 2004 14:43 schreef zjroentje het volgende:
Hoofdklasse B (zondag)
Topic mooi de nek omgedraaid.
Ergste shit verwijderd. Hulde aan jou, Ruud_Gullit en MrWizzelquote:Op maandag 5 april 2004 16:24 schreef Sloggi het volgende:
Feyenoord - Ajax, part deux
Verwijder de shit ff. Danku.
Geen dank, deze gebruiker was echt heel erg kansloosquote:Op maandag 5 april 2004 17:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Ergste shit verwijderd. Hulde aan jou, Ruud_Gullit en MrWizzel
Cantona blijft nog even open, welterusten is door Doc gesloten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:01 schreef DIGGER het volgende:
Cantona anno 2004, fallen hero en Het Grote Welterusten Topic? kunnen wel op slot lijkt me
Inderdaad, de beroemde uitzondering.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:50 schreef Eilanden het volgende:
Sinds wanneer maken we voor CL wedstrijden waar geen NL club bij betrokken is ook een apart topic aan?
Arsenal - Chelsea
Of is dit weer de beroemde uitzondering?
Kan dat niet gewoon het grote Hoofdklasse Zondag topic worden?quote:Op maandag 5 april 2004 14:43 schreef zjroentje het volgende:
Hoofdklasse B (zondag)
Topic mooi de nek omgedraaid.
Welnee, hoort er elke keer weer bij. Zolang het de policy niet overtreedt kan een beetje over-en-weer plagen en sarren geen kwaad.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:18 schreef Sloggi het volgende:
Gooi Fey-Aj gewoon dicht tot zondag. Voorkomt gescheld etc. op elkaar.
Gaat erom of iemand trouw wil bijhouden, zoals ik met Hoofdklasse A zaterdag doe. Als jij elk weekend bijhoudt, mag je best over Zon C posten.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:15 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon het grote Hoofdklasse Zondag topic worden?Er zijn volgens mij best veel mensen die de Hoofdklasse wel volgen, maar over de Hoofdklasse C kan ik nu niets kwijt. Het lijkt me een beetje onzinnig om daar dan weer een speciaal topic over te openen... Kan de Hoofdklasse zondag dus niet gewoon 1 topic krijgen?
![]()
Het is maar een idee![]()
Oke, knal hem wel weer open.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
Golfer even serieus. Dit is het voetbalforum. Er zijn maar 4 wedstrijden in de belangrijkste competitie van Europa. Wat is nu echt het probleem om daar een topic aan te wijden. Staat het in de weg ? Vervuilt het het forum ? De topictitel Depr - milan is duidelijk. ook als je even zoekt weet je gelijk waar je moet zijn.
Algemene topics zijn leuk. Maar dit zijn de wedstrijden war het om gaat waar de emoties komen.
Thank god dat Arsenal-Chelsea niet centraal was.
Sjit ik denk ik ga even de rebel spelen, mag het ineens welquote:Op woensdag 7 april 2004 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Oke, knal hem wel weer open.
edit toevoeging: zie dat sloggi er alweer eentje heeft geopend, die laat ik dan wel open.
Whehehe.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:56 schreef Suijk het volgende:
Die relletjes hier worden ook altijd in de kiem gesmoord. Jammer hoor.
Goed voorbeeld doet volgenquote:O ja, wanneer geef ik zo enorm hoog op over mijn sportivitiet. Achterlijk zeik hond.. Ik moet lachen om een geintje van AjaxNo1. en jij loopt op mij te zeiken. Geen woord tegen AjaxNo1 alleen maar op mij zeiken. Probeer een dingen in het echt IRL tegen me in het gezicht te zeggenm. Dat durf je weer niet. Pleurislijertje.
Nou ik was niet zo netjes en begon zelf met schelden. Laten we het maar houden op een iets te snelle actie-reactie boosheid. Bij mij is het alweer gezakt, hopelijk bij Doc ook en anders vechten we het op de meet wel uitquote:Op donderdag 8 april 2004 21:57 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen
OH?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:39 schreef golfer het volgende:
Het is allemaal weer al lang opgelost en Doc en SCH houden weer heel erg veel van elkaar.
Bugjes kunnen wij hier niet verhelpen en kan je het beste melden in dit forum:quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:49 schreef ErikT het volgende:
Hallo ik probeer mn openingspost in Kezman topic te veranderen maar ik krijg een bericht over database problemen. Maar Fok! doet het gewoon.
In het fey-ajax topic was ie zeer realistisch maar kreeg toch meteen de wind van voren. Hij moet daar beter tegen kunnen en sommige anderen (keeper, speed) zouden iets op de rem kunnen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:07 schreef Sloggi het volgende:
Je post wel anders sinds je 'terug' bent hoor
Dat doe ik al zo vaak. Maar zoals SCH hierboven zegt : ik zeg nota bene dat Ajax beter speelde, en dat Feyenoord mazzel had. Een realistische omschrijving van de wedstrijd, daar kan niemand omheen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:08 schreef golfer het volgende:
Loek, je loopt zelf af-en-toe weer uit te dagen en uit te lokken.
Ga er dan ook niet zo op in en haal je schouders eens een keer op.
quote:je doet gewoon stomweg weer irritant als vanouds.
Nee Speed is vaak ook heel redelijk en een hartstikke leuke user, maar hij heeft zo zijn buien.quote:Op zondag 11 april 2004 23:12 schreef Sloggi het volgende:
Speed doet tegen iedereen uit de hoogte. Tegen Ruudje misschien wat meer, wat idd niet erg sportief is.
quote:Op zondag 11 april 2004 23:19 schreef SCH het volgende:
Je hapt wel Loek, als je nou als je wilt reageren gewoon even tot 30 telt en naar buiten kijkt en je wilt daarna nog steeds reageren, dan kan je dat dan nog doen.
Zo gaat mijn eigen therapie ook
Ik word zo vaak onheus benaderd. Denk je dat ik overal op in ga ?quote:Op zondag 11 april 2004 23:20 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Maar je gaf me toch gelijk? Speed en Sandman reageerden gewoon belachelijk.
Ja maar ik heb geleerd dat je dan zelf de wijste moet zijn. En dat is een lange weg Loek, een hele lange wegquote:Op zondag 11 april 2004 23:20 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Maar je gaf me toch gelijk? Speed en Sandman reageerden gewoon belachelijk.
quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geleerd dat je dan zelf de wijste moet zijn. En dat is een lange weg Loek, een hele lange weg![]()
Yes, indeed. And May the Force be with You, Loekquote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geleerd dat je dan zelf de wijste moet zijn. En dat is een lange weg Loek, een hele lange weg![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word zo vaak onheus benaderd. Denk je dat ik overal op in ga ?
Ik snap niet wat Yvonne met voetbal te maken heeftquote:Op zondag 11 april 2004 23:01 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Yvonne heeft gewoon helemaal gelijk, ben benieuwd of het jullie ooit nog zal lukken om hier een LEUK forum van te maken, ook voor 'newbies' en Niet-Ajacieden.
Trieste mensen hier
Dan denk je toch gewoon: stomme sandman barst er lekker in, jij zeeuwse bolusquote:Op zondag 11 april 2004 23:26 schreef Ruud_Gullit het volgende:
En vanmiddag hapte ik niet eens echt. Maar als je hier een opmerking maakt die Sandman niet aanstaat, ben je meteen irritant, en dat vind ik nogal triest.
Nee, dan denk ik "Val dood, domme arrogante kut-Ajacied"quote:Op zondag 11 april 2004 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan denk je toch gewoon: stomme sandman barst er lekker in, jij zeeuwse bolus![]()
En ga je over tot de orde van de dag.
Doet hij ook hoor![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 23:33 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Maar goed, m'n punt was dus dat een aantal users nogal irritant op mij reageren, wat ik ook zeg.
Lees 'ns over wat posts heen, doe ik al jaren.quote:Op zondag 11 april 2004 23:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Maar gelukkig zijn er ook nog genoeg mensen hier die wél lief doen hoor
Dat krijg je met die rare witregels van je.quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word zo vaak onheus benaderd. Denk je dat ik overal op in ga ?
Gelukkig hoef je die niet in je eentje te bewandelen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef SCH het volgende:
Gebrek aan humor weet het te compenserenquote:Op maandag 12 april 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
Jij als PSV'er lacht dit seizoen toch al zo weinig Tony.
Misschien is het Kezman-topic wel leuk voor je.quote:Op maandag 12 april 2004 17:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Gebrek aan humor weet het te compenseren
Die komt er.quote:Op maandag 12 april 2004 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien een stomme vraag, het heeft eigenlijk niets met dit forumonderdeel te maken maar ik wou toch even vragen of er een Euro 2004 Manager komt zoals het geval was met de WC 2002?
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ik was niet zo netjes en begon zelf met schelden. Laten we het maar houden op een iets te snelle actie-reactie boosheid. Bij mij is het alweer gezakt, hopelijk bij Doc ook en anders vechten we het op de meet wel uit![]()
Wordt wel lastig voor je nu PSV met 0-3 gaat winnen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:23 schreef Doc het volgende:
Woensdag weer ?
Dan kan ik toch posten hoe verschrikkelijk klote ik dat vindquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wordt wel lastig voor je nu PSV met 0-3 gaat winnen.
Maar afspraak staat
Het was wel een leuk rijtje verwensingen - is dat nou poetry slam?quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan kan ik toch posten hoe verschrikkelijk klote ik dat vind
(valt trouwens best wel mee hoor; ik was vorige week eigenlijk meer opgefokt door die scheids die niet deugde dan door jouw opmerkingen)
quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was wel een leuk rijtje verwensingen - is dat nou poetry slam?
Oh - mijn therapeut maakt overuren hoorquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Grappige was dat die verwensingen welbewust gekozen waren: de verwenzingen die bij mij in de categorie milde verwensiningen vallen.
En ik had nog wel met opzet geen enkele verwijzing naar je homoseksualitiet gedaan. Of had het juist geholpen als ik dat wel gedaan had?quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh - mijn therapeut maakt overuren hoor![]()
done.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:36 schreef Bjoro het volgende:
[HOOLS] Hét VBL cafe # 307: He, he, de pasen is voorbij !!!
kan iemand ff een "S" plaatsen achter Hool ???
alvast bedankt !
En mijn vraag wordt maar voor het gemak vergeten?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
done.
Overheen gelezen, maar hersteld.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En mijn vraag wordt maar voor het gemak vergeten?
*mompelt iets over vriendjespolitiek*
Dat schijnt een bugje te zijn die wel meer voorkomt en waar wij als mods niet aan kunnen doen. Dat zou je moeten vermelden is het bugstopic in Replique en Frontpage Development als het daar al niet staat.quote:En ik kan m'n openingspost niet aanpassen trouwens... zodra ik op Invoeren klik, krijg ik een scherm met de melding 'Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (1064)' erop. Andere posts (zoals deze) plaatsen of aanpassen is geen probleem, dus het forum zal heus niet onbereikbaar zijn!!
Welk topic heb je het precies over?quote:Op donderdag 15 april 2004 20:47 schreef superjoden het volgende:
Doc, golfer moet dat topic toto 13 openblijven aangezien we al een wedtopic hebben??
deze toto-13quote:Op donderdag 15 april 2004 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Welk topic heb je het precies over?
Ondanks dat golfjes iets meer voor golfer zijn heb ik hetmaar gedaanquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:29 schreef Bjoro het volgende:
Kan iemand deze titel aanpassen [Hools] Het VBL cafe # 309: Ancuña beterschap !
het moet acuna zijn en dan ook nog een golfje op de N !
Thanx
Oke, done.quote:Op zondag 18 april 2004 14:22 schreef Sloggi het volgende:
FOK! Beste Middenvelder Toernooi, Nominaties.
Kan dicht
Je post gequote en in het FA topic achter de schremen gepost ...quote:Op zondag 18 april 2004 17:15 schreef Mindlight het volgende:
Golfer/Doc zouden jullie misschien bij de FA's erop aan kunnen dringen dat het wachtwoord van Hellmondunited gereset wordt, want hij heeft al tig mails gestuurd en krijgt steeds geen reactie.
Bvd (mede namens hellmondunited)
Hé, je bent me net voor.quote:Op zondag 18 april 2004 17:15 schreef Mindlight het volgende:
...hellmondunited...
quote:Op zondag 18 april 2004 20:04 schreef Mindlight het volgende:
Thnx
Als iets anders nodig is hoor ik het wel.quote:Op zondag 18 april 2004 19:08 schreef nikky het volgende:
[..]
ik zal eens even kijken maar ik heb geen mails van hem gezien
mail gestuur met nieuw ww maar hij kan ook de passmailer gebruikenmaar dat hoeft nu niet meer
Hij zou tot zondag lopen en het is zondag geweest.quote:Op zondag 18 april 2004 15:52 schreef methodmich het volgende:
Waarom dicht?
Denk ik ookquote:Op maandag 19 april 2004 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Pascal Bosschaart tekent vandaag bij Feyenoord
Mag dicht denk ik...
Ik zal deze weer naar achter sturenquote:Op maandag 19 april 2004 20:01 schreef Mindlight het volgende:
Hmm Doc/Golfer/Nikky
Het zit zo met Hellmondunited. Zijn provider is veranderd en zijn mailadres werkt dus niet meer. Vandaar dat ie ook de passmailer niet gebruikt. Zouden jullie een nieuw wachtwoord naar hellmondunited@hotmail.com kunnen sturen (ja ik snap het als jullie het niet zouden doen, want iedere idioot kan wel het wachtwoord van iemand anders opvragen dan, maar dit adres is ECHT van Hellmondunited hoor).
Ik hoor het wel
Groeten
Mindlight & Hellmondunited
quote:Op maandag 19 april 2004 21:48 schreef Mindlight het volgende:
thnx again
quote:Op maandag 19 april 2004 21:03 schreef nikky het volgende:
[..]
hmmmmz dit word wel heel moeilijk. aangezien ik zijn ip dus niet kan checken bij hem en omdat zijn email zichtbaar is voor anderen kan ik ook niet vragen met welk adres hij heeft geregistreerd....
laat hem mij even mailennikky @fok.nl
en nu zal ik eens de rest in dit topic eventjes gaan helpen
En ook dat heb ik even doorgegeven naar achterquote:Op maandag 19 april 2004 22:44 schreef Mindlight het volgende:
ok gaaf dat het allemaal zo snel kon Doc/Nikky!!!! hartstikke bedankt!!
Slijmbalquote:Op dinsdag 20 april 2004 08:36 schreef Doc het volgende:
[..]
En ook dat heb ik even doorgegeven naar achter
quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Slijmbal
Klopt. Dicht.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:44 schreef Sloggi het volgende:
100% Feyenoord
Kan ook in het Feyenoord-topic.
Is dicht.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:09 schreef superjoden het volgende:
help!! telefoonnummer VI kan ook dicht lijkt me.
Allemaal nog wel.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:00 schreef mat_herben het volgende:
Ik wil alle VBL mods vertellen dat ze geweldig zijn !
groetjes,![]()
Done.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:26 schreef brighton het volgende:
[Centraal] Het Grote Vitesse Topic - deel 3
Kan de post van EnderOnline verwijderd worden? Draagt in mijn ogen niets bij aan het topic en is alleen maar bedoeld als provacatie om reacties uit te lokken.
quote:Op woensdag 21 april 2004 23:00 schreef mat_herben het volgende:
groetjes,![]()
Slechte dope gerookt?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:00 schreef mat_herben het volgende:
groetjes,![]()
Als je op je eigen naam klikt kom je het ook vanzelf tegen, maar kicken doe ik het niet, want er is vrij recent nog in gepost:quote:Op donderdag 22 april 2004 16:18 schreef hellmondunited het volgende:
kan iemand ff het helmond sport topic een flinke trap geven? kan het niet vinden.. ook niet via google..
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je op je eigen naam klikt kom je het ook vanzelf tegen, maar kicken doe ik het niet, want er is vrij recent nog in gepost:
Helmond Sport topic deeltje 2 ik zie nu pas dat dat weer mogelijk iskun je nagaan hoelang ik niet meer op fok ben geweest
hehe maar in ieder geval bedanktOJAAJOH?
Ben bang van niet.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:31 schreef rubbereend het volgende:
ff praktisch vraagje; is er nou al een discussie geweest waar het ek strax komt te staan of krijgen we nog de beloofde discussie hier???
Die beslissing was waarschijnlijk al genomen voordat de discussies in FB over dit onderwerp warenquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben bang van niet.
Beslissing daarover is door Admins al genomen.
Binenkort meer hierover.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die beslissing was waarschijnlijk al genomen voordat de discussies in FB over dit onderwerp waren
Die "" zegt trouwens al genoeg
Ik had je vraag al eerder gezien maar er met opzet nog niet op gereageerd omdat ik anders mogelijk dingen zou zeggen die ik hier niet kan zeggen. Als het goed is kunnen we binnen een week meer informatie geven (daar dring ik al een tijdje opaan in het modhok, maar dat schijnt pas te kunnen als Yvonne terug is).quote:Op donderdag 22 april 2004 23:31 schreef rubbereend het volgende:
ff praktisch vraagje; is er nou al een discussie geweest waar het ek strax komt te staan of krijgen we nog de beloofde discussie hier???
oke, k dacht al hij moet t gelezen hebben maar dr zal wel wat zijn. dank u voor t antwoordquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had je vraag al eerder gezien maar er met opzet nog niet op gereageerd omdat ik anders mogelijk dingen zou zeggen die ik hier niet kan zeggen. Als het goed is kunnen we binnen een week meer informatie geven (daar dring ik al een tijdje opaan in het modhok, maar dat schijnt pas te kunnen als Yvonne terug is).
Indirect wel imho.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:34 schreef rubbereend het volgende:
oke, k dacht al hij moet t gelezen hebben maar dr zal wel wat zijn. dank u voor t antwoord
en t hoort natuurlijk hier thuis maargoed
Dat is wel erg overdreven.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het starten van een EK-forum is in mijn ogen een directe diskwalificatie van VBL en haar mods en dat is ernstig.
indeedquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Indirect wel imho.
Het starten van een EK-forum is in mijn ogen een directe diskwalificatie van VBL en haar mods en dat is ernstig.
Waaromquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:39 schreef zjroentje het volgende:
Dat is wel erg overdreven.
Toendertijd is er ook een apart EK forum geweest. Er was weliswaar geen VBL forum, maar kennelijk is ze dat zo goed bevallen dat ze heb opnieuw zo willen doen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als ze voldoende vertrouwen in VBL hadden, zou het geen enkel probleem zijn
Tja, dat is een kwestie van woordkeuze.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:44 schreef zjroentje het volgende:
Als het aan mij ligt komt het ook gewoon in VBL, maar een diskwalificatie van het subforum en haar mods vind ik wel wat ver gaan. Ik bedoel, het is maar een forum.
maar t zou niet echt praktisch zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Toendertijd is er ook een apart EK forum geweest. Er was weliswaar geen VBL forum, maar kennelijk is ze dat zo goed bevallen dat ze heb opnieuw zo willen doen.
En misschien is het commercieel ook wel interessanter.
Dat schijnt er wel dik in te zitten vernam ik ergens.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:45 schreef SCH het volgende:
Komt er dan ook een speciaal Olympische Spelen forum???
Dat is een zin als een Hema-rookworst zjroentjequote:Op vrijdag 23 april 2004 18:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat schijnt er wel dik in te zitten vernam ik ergens.
JustMe loopt zich warm hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:48 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me niet dat ze nieuwe mods voor het EK-forum aan gaan stellen.
Maar jij zal er wel meer van op de hoogte zijn Tony.
Hoi.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een zin als een Hema-rookworst zjroentje
goedkoop en populair???quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een zin als een Hema-rookworst zjroentje
Ik weet er niks meer vanaf dan jij, ik lees misschien dingen die er niet staanquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:48 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me niet dat ze nieuwe mods voor het EK-forum aan gaan stellen.
Maar jij zal er wel meer van op de hoogte zijn Tony.
Inderdaad - mijn ervaring is dat er in die speciale fora vaak erg veel topics geopend worden die nauwelijks relevant zijn maar daar lezen we dan maar overheen. Misschien moeten we een VBL-keurmerk ins tellen, een sterretje bij de topics die interessant zijn voor echte VBL-ersquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:52 schreef zjroentje het volgende:
Dat we ons hier eigenlijk druk om maken.
Of er nu een apart forum komt, of alles blijft hier in VBL, meer of minder zal ik er niet door gaan posten.
Als dezelfde mods blijven wel jaquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:52 schreef zjroentje het volgende:
Dat we ons hier eigenlijk druk om maken.
Of er nu een apart forum komt, of alles blijft hier in VBL, meer of minder zal ik er niet door gaan posten.
Dus als er andere mods op een eventueel EK forum zouden komen, zou jij daar minder gaan posten?quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als dezelfde mods blijven wel ja
Of dat EK forum links laten liggen en gewoon over het EK posten in VBL met de echte VBL-ers.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad - mijn ervaring is dat er in die speciale fora vaak erg veel topics geopend worden die nauwelijks relevant zijn maar daar lezen we dan maar overheen. Misschien moeten we een VBL-keurmerk ins tellen, een sterretje bij de topics die interessant zijn voor echte VBL-ers
Dat vind ik nou een goed ideequote:Op vrijdag 23 april 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Of dat EK forum links laten liggen en gewoon over het EK posten in VBL met de echte VBL-ers.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:46 schreef tong80 het volgende:
Er zijn tegenargumenten die ik beaam. Maar de voorstanders kan ik ook begrijpen.
quote:Op zondag 25 april 2004 11:00 schreef Doc het volgende:
Wie de mods gaan worden is nog niet bekend. Ik kan daarbij ook melden dat ik in principe daar wel interesse in heb, en golfer niet.
Dat is de belangrijkste vraag.quote:Op zondag 25 april 2004 14:42 schreef rubbereend het volgende:
oke duidelijkhieed, wanneer gaat t open?? en hoe streng zal er gekeken worden als er hier over het ek wordt gesproken?
Daar moeten we nog duidelijke afspraken over maken, antwoord volgt binnenkort.quote:Op zondag 25 april 2004 14:42 schreef rubbereend het volgende:
oke duidelijkhieed, wanneer gaat t open?? en hoe streng zal er gekeken worden als er hier over het ek wordt gesproken?
oke dank uquote:Op zondag 25 april 2004 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar moeten we nog duidelijke afspraken over maken, antwoord volgt binnenkort.
Ik had er geen enkel probleem mee, maar het risico bestaat dat er voor elke toekomstige buitenlandse wedstrijd aparte topics worden geopend, dus wat mij betreft laten we het wel bij uitzonderlijke wedstrijden.quote:Op maandag 26 april 2004 01:00 schreef DutchGooner het volgende:
en hoe is het Real-Barca topic bevallen als "uitzondering" zijnde?
Wanneer 2 topclubs tegen elkaar aantreden??quote:Op maandag 26 april 2004 16:42 schreef mat_herben het volgende:
maar een wedstrijd heeft toch voor ieder een andere betekenis. dus wanneer is een wedstrijd uitzonderlijk?!
niet alleen dan.quote:Op maandag 26 april 2004 16:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wanneer 2 topclubs tegen elkaar aantreden??
In principe heb je gelijk, en op zich heb ik er ook niets op tegen. Enig nadeel is dat dan dus voor iedere wedstrijd een topic geopend kan worden. En ik denk dat dat de overzichtelijkheid van het forum niet bevorderd. Die HCE en de GGD live topics vind ik bijvoorbeeld prima in die behoefte voorzien. Misschien dat we ooit kunnen expirimenteren met voor ieder wedstrijd een topic, maar ik denk dat men daar niet gelukkiger van wordt ...quote:Op maandag 26 april 2004 17:19 schreef keeper het volgende:
Hell, als er echte behoefte is aan een apart topic voor St.Pauli - Eintracht Frankfurt, wie is de mod dan om dat te weigeren?
Het punt is dat je pas na een tijdje ziet of er een voldoende behoeft voor is. Het was dan ook dat ik reageerde op het St.Pauli (quote:Op maandag 26 april 2004 17:49 schreef keeper het volgende:
Nee, dan snap je het niet helemaal. Of ik jou weer niet.
Ik bedoel, als er voor 1 specifieke wedstrijd, welke het dan ook mag zijn, kennelijk veel behoefte is een los topic over te openen (wat vervolgens ook goed gevuld gaat worden), moet je dat gewoon open laten en het niet in een centraal topic proppen.
Daar kunnen dus topics voor geopend worden.quote:Op maandag 26 april 2004 17:49 schreef keeper het volgende:
... de uitzonderingen uit de eerste alinea.
Doe dan St. Pauli - HSV.quote:Op maandag 26 april 2004 17:19 schreef keeper het volgende:
Hell, als er echte behoefte is aan een apart topic voor St.Pauli - Eintracht Frankfurt, wie is de mod dan om dat te weigeren?
Heb ik geen probleem meequote:Op dinsdag 27 april 2004 19:01 schreef tong80 het volgende:
Ik denk ook dat wedstrijden die op TV zijn te volgen een apart topic waard zijn.
Ook belangrijke wedstrijden voor de Nederlandse degradatie b.v. Als 2 potentiële degradanten tegen elkaar spelen.
Vooral nu op het eind van de competities zijn er veel wedstrijden tussen twee belanghebbenden. Denk dat er dan iets toleranter gemod moet worden.
Beetje laat SCH... topic is nu al bijna vol! Maar ik vind ook dat de goede plaatjes er moeten komen. Ik voel me helemaal niet meer thuis zo.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:25 schreef SCH het volgende:
Kunnen jullie de goede plaatjes in Hools 320 zetten?
Wat moeten zegadverdamme
wel niet van ons denken zeg.
Ik weet niet wie die Tong is, maar laat ie zijn hobbies ergens anders uitoefenen. Op die ranzigheid zitten wij echte kerels van VBL niet te wachten toch? Of wel dan?????? Bah, bah, bah![]()
Doe ik morgen wel even, tenzij Doc mij voor is.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:22 schreef keeper het volgende:
Heb nog 2 linkjes voor de voetballinkjes.
Onder het kopje statistieken:
http://www.xs4all.nl/~spee/sport/
Onder het kopje nostalgie:
http://www.degoeieouwetijd.nl/ (wel over Ajax alleen, pas op.).
En het linkje van dapprestrijders (Ajax Fansites) is gaar.
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:25 schreef SCH het volgende:
Kunnen jullie de goede plaatjes in Hools 320 zetten?
Wat moeten zegadverdamme
wel niet van ons denken zeg.
Ik weet niet wie die Tong is, maar laat ie zijn hobbies ergens anders uitoefenen. Op die ranzigheid zitten wij echte kerels van VBL niet te wachten toch? Of wel dan?????? Bah, bah, bah![]()
tong80 heeft 'lijntjes'quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:08 schreef tong80 het volgende:
Heb hem net gebeld, hij had er geen behoefte aan.
Ik zou dat soort dingen juist in caps, met vette onderstreepte tekst vermeldenquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
Admins (Yvonne) dit is een geintje!!!!
Okequote:Op woensdag 5 mei 2004 14:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zou dat soort dingen juist in caps, met vette onderstreepte tekst vermelden
Wordt nu wel heel ergquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:37 schreef tong80 het volgende:
Het niveau stijgt inderdaad schrikbarend.
daar gaat ons prachtige aantal postsquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:45 schreef golfer het volgende:
Het EK forum komt er snel aan, dan kan ik de rotzooi overhevelen uit VBL.
quote:Op zondag 25 april 2004 14:42 schreef rubbereend het volgende:
bla bla bla.... hoe streng zal er gekeken worden als er hier over het ek wordt gesproken?
Niet streng.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:50 schreef rubbereend het volgende:
daar gaat ons prachtige aantal posts
maar dan wordt mijn vraag weer actueel waar k nog antwoord op zou krijgen:
dank u voor t antwoord.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet streng.
We houden de serieuse topics over het EK en de wedstrijdanalyses van de kenners waarschijnlijk gewoon in VBL, slowchat wedstrijdverslagen in het EK forum en een incidenteel elkaar overlappend topic kan wat Doc en mij betreft zowel in VBL, voor de kenners, als in het EK-forum voor de teletoeteraars.
Voor de duidelijkheid heb ik ook dit topic nog geopend:quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet streng.
We houden de serieuse topics over het EK en de wedstrijdanalyses van de kenners waarschijnlijk gewoon in VBL, slowchat wedstrijdverslagen in het EK forum en een incidenteel elkaar overlappend topic kan wat Doc en mij betreft zowel in VBL, voor de kenners, als in het EK-forum voor de teletoeteraars.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:05 schreef Doc het volgende:
Voor de duidelijkheid heb ik ook dit topic nog geopend:
EK op VBL Netjes
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
Speelschema heb ik al geplaats in EK op VBL (inclusief EK wedstrijdschema) De centrale EK topics in VBL wil ik over zo'n 10 dagen nadat de competitie is afgelopen plaatsen. Daartoe zal ik denk ik eerste de [centraal] [land/poule/wedstrijd]-topics die in EK2004 ontstaan zijn nu en komende dagen, nadat de HCE afgelopen is hier naar toe zetten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:55 schreef rubbereend het volgende:
oke dank je Doc. duidelijkheid...... k vind t prima opgelost.
k stel meteen voor om strax per poule een centraal topic te maken waar dan de desbetreffende wedstrijden uit die poule in besproken worden.
De Serie B gaat nog door tot begin Juniquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Speelschema heb ik al geplaats in EK op VBL (inclusief EK wedstrijdschema) De centrale EK topics in VBL wil ik over zo'n 10 dagen nadat de competitie is afgelopen plaatsen.
volgens mij begrijp ik het niet zo goed, dingen vanuit ek2004 hiernaartoe overliften???quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Speelschema heb ik al geplaats in EK op VBL (inclusief EK wedstrijdschema) De centrale EK topics in VBL wil ik over zo'n 10 dagen nadat de competitie is afgelopen plaatsen. Daartoe zal ik denk ik eerste de [centraal] [land/poule/wedstrijd]-topics die in EK2004 ontstaan zijn nu en komende dagen, nadat de HCE afgelopen is hier naar toe zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |