Jij hebt de laatste 3 weken alleen maar cijfertjes gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:19 schreef Doc het volgende:
Ik vind het wel een aardige partij moet ik zeggen ...
Het spel is best aardig, maar het lijkt of beide partijen bewust met de handrem op spelen. Bij Chelsea staat het achterin als een huis. Één doelpunt en de wedstrijd zal openbrekenquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:19 schreef Doc het volgende:
Ik vind het wel een aardige partij moet ik zeggen ...
je tong hangt aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:22 schreef tong80 het volgende:
Het lijkt alsof Arsenal thuis speelt.
Wat een klasse.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij hebt de laatste 3 weken alleen maar cijfertjes gezien.
Je bent al blij met één schot op doel.
Dat maakt het juist wel leuk vind ik. Dat frivole Arsenal gehuppel moet ingedamd worden zodat het een echte wedstrijd is ipv de grote Arsenal show, net zoals Ajax dat vorig jaar deed ...quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het spel is best aardig, maar het lijkt of beide partijen bewust met de handrem op spelen. Bij Chelsea staat het achterin als een huis.
Een doelpunt van Chelsea zou idd goed zijn voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:27 schreef Doc het volgende:
Dat maakt het juist wel leuk vind ik. Dat frivole Arsenal gehuppel moet ingedamd worden zodat het een echte wedstrijd is ipv de grote Arsenal show, net zoals Ajax dat vorig jaar deed ...
Ken je de term Kutnewbie ?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:24 schreef DeZzL het volgende:
[..]
je tong hangt aan de verkeerde kant
beetje softe wedstrijd.....
Goed Golfert dat je hem open houdt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:28 schreef golfer het volgende:
Matige wedstrijd tot nu toe althans wat ik er zappend van zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |