abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17868200
Een redelijk goed lopend topic Van Nistelrooy hangt de vedette uit (meer dan 800 views, 80 reacties in één dag, geopend door ondergetekende, dat wel ) is gesloten met de mededeling "Er is al een Van Nistelrooy topic". Na even zoeken vond ik inderdaad [Centraal] Ruud van Nistelrooij # 2 met op 23 februari de laatste reactie.

Ik vind echter dat de titel van Van Nistelrooy hangt de vedette uit nieuwswaarde herbergt, waardoor mensen het waarschijnlijk eerder lezen (met alle mogelijke gevolgen van dien). De moderator van voetbal dus niet.

Volgens mij is dat een behoorlijk hypocriet; Ik kom bijvoorbeeld tegen: wat is je favo voetbal programma? , Voetbal: Waar en Wanneer op TV en Radio (deel 3) , Studio Voetbal, deel 3 , Hans Kraay weg bij RTL Sport , Je favoriete voetbal-analist.... en Voetbal Insite #6 .

Verder kwam ik Be like Co, doe een uitspraak! , Het grote Co Adriaanse fan-topic en Het AZ topic (deel 2) tegen, en bijvoorbeeld "Koeman boos na toespraak Freek de Jonge" (kan dat dan niet in [Trainer] Ronald Koeman zou je zeggen). Dat is alleen nog maar in de rubriek Voetbal bovendien bevatten de meeste van bovenstaande topics minder reacties dan Van Nistelrooy hangt de vedette uit , en zijn toch allemaal nog geopend!

Als ik nog even door zou zoeken weet ik zeker dat ik ook over de topics over Alice, Juliana (respect), Irak, Al-Qaida, Balkenende etc. zou struikelen. Kan iemand hier chocola van maken?

misschien maar een slotje doen, er is immers wel eens eerder geklaagd over te vroeg gesloten topics?!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 21 maart 2004 @ 16:54:57 #2
17699 neh
Oh behave!
pi_17868258
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:52 schreef FritsVanEgters het volgende:

misschien maar een slotje doen, er is immers wel eens eerder geklaagd over te vroeg gesloten topics?!
ja, maar meestal op de juiste plek
pi_17868276
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind echter dat de titel van Van Nistelrooy hangt de vedette uit nieuwswaarde herbergt, waardoor mensen het waarschijnlijk eerder lezen (met alle mogelijke gevolgen van dien). De moderator van voetbal dus niet.
Dan moet je in het Feedbacktopic van het Voetbalforum je beklag doen. En niet hier.
I intend to live forever, or die trying.
pi_17868313
Ja Daag je hebt 48 om na te denken over dit topic.

Check je mail.
pi_17868351
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:55 schreef dwerg het volgende:

[..]

Dan moet je in het Feedbacktopic van het Voetbalforum je beklag doen. En niet hier.
Can somebody move this?
pi_17868369
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:56 schreef ChicaneBT het volgende:
Ja Daag je hebt 48 om na te denken over dit topic.

Check je mail.
pi_17868434
Het is als moderator vast moeilijk om keuzes te maken..
Eerst het topic lezen, kijken wie de poster is, de reacties bekijken... etc..
Daarna het belangrijkste, met welke maat zal ik meten, wat is mijn humeur vandaag, etc etc.

En tjsa als je dan pech hebt volgt er inderdaad een slotje met doorverwijzing naar een oer topic.
pi_17869558
Niet zeuren tis terecht .
  zondag 21 maart 2004 @ 17:55:29 #9
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_17869613
De Narcis van Gabon
pi_17870174
Tja, in VBL heerst een beetje een centrale topics-ziekte. Niets aan te doen, ben ik bang .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zondag 21 maart 2004 @ 18:24:01 #11
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_17870200
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:55 schreef dwerg het volgende:

[..]

Goed idee. Deze gaat op slot. Lees ook eens de FAQ van dit forum door. Is leuk. Vind ik.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')