bron: http://www.canvas.be (tt pag 530)quote:Ruud Van Nistelrooy vindt dat de Nederlandse EK-ploeg rond hem moet worden gebouwd. De aanvaller van Manchester United vindt dat logisch, na de 6-0 tegen Schotland in de kwalificaties.
"Zowel mentaal als sportief ontplofte ik in dat duel. Ik vroeg verantwoordelijkheid, kreeg die, speelde goed, scoorde en we waren geplaatst. Die wedstrijd was heel belangrijk voor de groep, en ik hoop ook voor de bondscoach."
"Ik denk dat het EK-team in functie van mijn talenten moet worden samengesteld. Als we de juiste mentaliteit combineren met onze technische baggage, kan het."
Ik vond het al een kneus, maar dit slaat echt alles.quote:"Ik denk dat het EK-team in functie van mijn talenten moet worden samengesteld. Als we de juiste mentaliteit combineren met onze technische baggage, kan het."
Welk hele artikel?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:21 schreef Suijk het volgende:
Als je het hele artikel zou lezen, valt dat allemaal best wel mee.
Dit is een fragment uit het artikel wat in de sportkrant van het AD stond, over twee pagina's verspreid. Ik vond het wel een aardig stuk om te lezen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Welk hele artikel?
Mja, dit soort uitspraken hoor je niet te doen. Klaar, zo breng je je medespelers in diskrediet door jezelf als absolute vedette voor te doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit is een fragment uit het artikel wat in de sportkrant van het AD stond, over twee pagina's verspreid. Ik vond het wel een aardig stuk om te lezen.
Verkrachter?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Domme uitspraken maar liever Ruud in de spits als die verkrachter.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Domme uitspraken maar liever Ruud in de spits als die verkrachter.
zal wel kluivert bedoelenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verkrachter?.
Makaay bewijst zich veel vaker. Lijdt minder balverlies, speelt minder egoistisch en kan koppen, itt Ruud.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef pintBEER het volgende:
hij bewijst zichzelf keer op keer.
Dream on...quote:De van Basten van deze eeuw... zeker weten!
Zou best kunnen wanneer krijgt hij last van zn enkel? denk jequote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef pintBEER het volgende:
Eindelijk iemand met een winners-mentaliteit!! Hulde aan Ruud... hoezo eigendunk? hij bewijst zichzelf keer op keer. De van Basten van deze eeuw... zeker weten!
Enkelquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:35 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Zou best kunnen wanneer krijgt hij last van zn knie denk je
Enkel.... Know your historyquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:35 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Zou best kunnen wanneer krijgt hij last van zn knie denk je
Dat is geen verkrachter,quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
zal wel kluivert bedoelen
Samenhangend.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:39 schreef bergkampf het volgende:
Nee istie wel maar wil die niet horenwant dat zei die belg toch tijdens wk 98 waar die zo boos van werd en vervolgens mocht Patrick met rood mocht vertrekken (of zei die nou moordenaar?) nouja whatever
Er zitten leuke stukjes in, maar het is ook wel erg veel vulling hoor. Ik was er eigenlijk erg snel doorheen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Wat vinden jullie van de AD-tabloid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |