Hey! Jennen is ook jou niet vreemd.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:20 schreef SCH het volgende:
PSV loopt weer in vandaag
Whahahahaha..................jammer joh!quote:Op zondag 28 maart 2004 14:20 schreef SCH het volgende:
PSV loopt weer in vandaag
Nee tuurlijk niet - ben er dol op. Maar die gast ging gewoon te ver. Dan vind ik er geen ruk meer aan om hier te posten. Dat gezuig en gematennaai. Rivaliteit is fantastisch en een beetje zieken en jennen ook maar hij daalt wel erg ver af.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:44 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hey! Jennen is ook jou niet vreemd.
je bent een beetje een huiliequote:Op zondag 28 maart 2004 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet - ben er dol op. Maar die gast ging gewoon te ver. Dan vind ik er geen ruk meer aan om hier te posten. Dat gezuig en gematennaai. Rivaliteit is fantastisch en een beetje zieken en jennen ook maar hij daalt wel erg ver af.
Gelukkig hebben we Speed, die het meteen voor hem opneemt zonder te weten waar het over gaat.
Ik ben altijd anti-SCH als er mot isquote:Op zondag 28 maart 2004 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet - ben er dol op. Maar die gast ging gewoon te ver. Dan vind ik er geen ruk meer aan om hier te posten. Dat gezuig en gematennaai. Rivaliteit is fantastisch en een beetje zieken en jennen ook maar hij daalt wel erg ver af.
Gelukkig hebben we Speed, die het meteen voor hem opneemt zonder te weten waar het over gaat.
Ja, da's een zekerheidje!quote:Op zondag 28 maart 2004 16:46 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2004 16:47 schreef Speed1971 het volgende:
Ik ben altijd anti-SCH als er mot is![]()
een beetje maar? doe ik toch iets foutquote:Op zondag 28 maart 2004 16:47 schreef Handsome het volgende:
[..]
je bent een beetje een huilie![]()
Nee, als je 30 x in een topic klaarkomt op het verlies van een andere club en ook nog eens vraagt om rode kaarten (dus om overtredingen en blessures) ---> het is niet mijn kopje thee maar da's wel duidelijk. Hij heeft het ook toegegeven duh...................quote:Op zondag 28 maart 2004 16:49 schreef TC03 het volgende:
Wat een kinderlijk gedoe om niks zeg, zover ging StarGazer imho niet eens.
Whahahaha ik heb het nu helemaal gelezen. Stel je niet aan zeg! Jij loopt ook zooooooooooooooooo vaaaaaaaaaaaaaaaaak te zieken.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:46 schreef SCH het volgende:
Het is dus wel een Ajax-ziekte.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:52 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Whahahaha ik heb het nu helemaal gelezen. Stel je niet aan zeg! Jij loopt ook zooooooooooooooooo vaaaaaaaaaaaaaaaaak te zieken.
Hup ik je hoek, uithuilen en gewoon toegeven dat het heerlijk is dat PSV vandaag op zn flikker heeft gekregen van het Ajax van Brabant
quote:Op zondag 28 maart 2004 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, als je 30 x in een topic klaarkomt op het verlies van een andere club en ook nog eens vraagt om rode kaarten (dus om overtredingen en blessures) ---> het is niet mijn kopje thee maar da's wel duidelijk. Hij heeft het ook toegegeven duh...................
Beetje humor van SCH wordt niet echt gesnapt..quote:Op zondag 28 maart 2004 16:52 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Whahahaha ik heb het nu helemaal gelezen. Stel je niet aan zeg! Jij loopt ook zooooooooooooooooo vaaaaaaaaaaaaaaaaak te zieken.
Hup ik je hoek, uithuilen en gewoon toegeven dat het heerlijk is dat PSV vandaag op zn flikker heeft gekregen van het Ajax van Brabant
Hou daar nou mee op man. Het is gewoon leuk als PSV verliest. Zeker na het geblaat van een PSVer over wie de beste ploeg van Nederland is! Dat heeft niets met sneu te maken maar met een logisch gevolg van hele domme uitspraken!quote:Op zondag 28 maart 2004 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is dus wel een Ajax-ziekte.Sneu Speed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |