Frankiemcg ik heb in het vorige deel nog antwoord op je vraag gegeven dus kijk daar ff
Volgende wedstrijd is Vrijdag om 8 uur tegen VVV
wordt weer volle bak
quote:Over 4 weken, moooi, dan hebben we ook genoeg tijd om het te regelen. Ik ga er morgen achteraan!
Op donderdag 6 november 2003 11:52 schreef hellmondunited het volgende:hmm we spelen nog 2x thuis voor de winterstop en dat is tegen Telstar en tegen Heracles..
Heracles is denk ik wel wat
is vrijdag over 4 weken
Weet jij nog een leuke kroeg om in te drinken voor de match!?
quote:Uhm ja in het centrum op het Havenplein..zitten dan ook wel wat HS Supporters zo af en toe
Op donderdag 6 november 2003 11:57 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Over 4 weken, moooi, dan hebben we ook genoeg tijd om het te regelen. Ik ga er morgen achteraan!
Weet jij nog een leuke kroeg om in te drinken voor de match!?
quote:Toen wau naar helmond kwam dacht ik KUT 3 goals in 32 wedstrijden.. mja nu ik hem hier zie voetballen hehe hijs echt goed!
Op donderdag 6 november 2003 12:10 schreef Afunados het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Wau? Schijnt dat ie bij jullie opeens kant voetballen
quote:Tja, hij zat hier ook niet goed in z'n vel
Op donderdag 6 november 2003 13:32 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Toen wau naar helmond kwam dacht ik KUT 3 goals in 32 wedstrijden.. mja nu ik hem hier zie voetballen hehe hijs echt goed!
quote:Das gek
Op donderdag 6 november 2003 13:36 schreef Afunados het volgende:[..]
Tja, hij zat hier ook niet goed in z'n vel
en tja bossen moet maar samen met braamhaar verbannen worden naar een of ander eiland
quote:waarom als ik vragen mag?
Op zaterdag 8 november 2003 19:04 schreef hellmondunited het volgende:
Hmm mm wat een wedstrijd..weer verloren mja nogsteeds eersteen tja bossen moet maar samen met braamhaar verbannen worden naar een of ander eiland
quote:Weet niet of je gister sbs6 had gekeken maar daar zag je dus dat jan van dijk weg werd gestuurd..jammer dat ze niet lieten zien waarom jan zo opgefokt was..wat een bagger scheids en die grensrechters helemaal! mja HS moet gewoon niet op buitenspel ineens gaan voetballen terwijl ze dat nooit deden..dan krijg je van die tegen goals.. als je niet op buitenspel kan spelen.
Op zaterdag 8 november 2003 19:04 schreef DutchGooner het volgende:[..]
waarom als ik vragen mag?
Was t bij jullie zo slecht? of heb je alleen maar de tweede helft gezien i.v.m die actie van jullie?
quote:heb alleen de 2e helft gezien dus kan er geen eerlijk oordeel over geven
Op zaterdag 8 november 2003 19:07 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Weet niet of je gister sbs6 had gekeken maar daar zag je dus dat jan van dijk weg werd gestuurd..jammer dat ze niet lieten zien waarom jan zo opgefokt was..wat een bagger scheids en die grensrechters helemaal! mja HS moet gewoon niet op buitenspel ineens gaan voetballen terwijl ze dat nooit deden..dan krijg je van die tegen goals.. als je niet op buitenspel kan spelen.
Was t bij jullie zo slecht? of heb je alleen maar de tweede helft gezien i.v.m die actie van jullie?
quote:Ah ok..tegen wie moeten jullie volgende week? wij in ieder geval naar AGOVV toe..hoop ik dat we eindelijk weer is 3 punten halen.
Op zaterdag 8 november 2003 19:07 schreef DutchGooner het volgende:[..]
heb alleen de 2e helft gezien dus kan er geen eerlijk oordeel over geven
ik lijk wel een verwend joch, andere jaren waren we blij als we zoveel punten aan het eind van het seizoen hadden..
maar VVV is toch wel een aardige ploeg opeens.
quote:Is t zeker...snap nie waarom ze ineens op buitenspel beginne te voetballe omdat het eerst goed ging en toen deden ze dat nog niet..goed is goed..niet dan?
Op zaterdag 8 november 2003 20:18 schreef mitt het volgende:
Beetje matig om weer te verliezenmaar VVV is toch wel een aardige ploeg opeens.
quote:Excelsior uit
Op zaterdag 8 november 2003 19:48 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Ah ok..tegen wie moeten jullie volgende week? wij in ieder geval naar AGOVV toe..hoop ik dat we eindelijk weer is 3 punten halen.
ik lijk wel een verwend joch, andere jaren waren we blij als we zoveel punten aan het eind van het seizoen hadden..
quote:Alleen de 2e helft gezien, maar van horen zeggen heb ik dat ze de eerste helft nog lammer hebben gespeeld.
Op zaterdag 8 november 2003 19:07 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Het was niks. Twee mazzelgoals en totaal geen inzet. Hensen vond ik een positieve uitzondering. Die viel niet tegen vrijdag.
quote:nou ja mazzelgoals?
Op maandag 10 november 2003 09:32 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Alleen de 2e helft gezien, maar van horen zeggen heb ik dat ze de eerste helft nog lammer hebben gespeeld.
Het was niks. Twee mazzelgoals en totaal geen inzet. Hensen vond ik een positieve uitzondering. Die viel niet tegen vrijdag.
pure discriminatie is het
tegen telstar doet Wau niet mee (geschorst)
hobbelen, hese en streppel zijn nogsteeds geblesseerd. (bijna heel de verdediging dus!)
Mja we zullen zien..telstar heeft uit nog niet gewonnen.
ben benieuwd of ze vrijdag de stijgende lijn weer doorzetten..al zullen we Wau missen..
[spam mode] neem is een kijkje op www.hellmondjongerenkern.tk [/spam mode]
HS - Telstar: 3-0
Damn dit topic gaat hard
quote:Nee dat waren wij niet!
Op zaterdag 22 november 2003 19:20 schreef hellmondunited het volgende:
Ff een berichie voor Frankiemcg.. waren jullie gister al naar Helmond gekome, i.p.v tegen heracles?dr was namelijk een groep van 10 feyenoorders aanwezig (grotendeels was trouwens skinhead
)
Ik zit die maat van me flink achter de veren aan, want ik wil echt nog voor de winterstop naar Helliemond!
Maar ik laat het je sowieso weten voor die tijd!
quote:Keej ik hoor t wel
Op zondag 23 november 2003 21:08 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Nee dat waren wij niet!
Ik zit die maat van me flink achter de veren aan, want ik wil echt nog voor de winterstop naar Helliemond!
Maar ik laat het je sowieso weten voor die tijd!
of je moet graag tegen de joden komen rellen in de winterstop (dan is t namelijk Helmond Sport - Jong Ajax) mja daar is niet veel aan, aan zon duf vriendschappelijk potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |