Wat zijn je verwachtingen voor dit seizoen, Paaskonijn?quote:Helmond Sport huurt Veldmate van Groningen
GRONINGEN - FC Groningen heeft de 20-jarige verdediger Jeroen Veldmate voor komend seizoen verhuurd aan Helmond Sport, dat in de eerste divisie uitkomt. Dat heeft de eredivisieclub uit het noorden van het land vrijdag laten weten. Veldmate speelde tot nu toe negen duels in het eerste elftal van trainer Ron Jans.
Veldmate verlengde zijn contract bij FC Groningen onlangs met drie seizoenen, tot medio 2012. Daarbij werd afgesproken dat de centrale verdediger verhuurd zou worden om meer speelminuten op een hoger niveau te maken.
De keuze viel op Helmond Sport, waar ook zijn broer Mark Veldmate gaat spelen. Die verlaat BV Veendam
Top 5.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat zijn je verwachtingen voor dit seizoen, Paaskonijn?
Wel een beetje door mijn Helmondbrilletje gezien maar de nacompetitie halen ze sowieso. Top 5 lijkt me op zich ook wel haalbaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:36 schreef methodmich het volgende:
Top 5, zou dat echt haalbaar zijn Paaskonijn? Lijkt me toch net iets te ambitieus. Wel goede versterkingen, maar volgens mij een vrij smalle kern.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |