1. Ajax
2. PSV
3. Heerenveen
4. Feyenoord
5. RKC
6. NEC
7. FC Utrecht
8. Groningen
9. Vitesse
10. Roda JC
11. Twente
12. Willem II
13. NAC
14. Volendam
15. RBC
16. Ado Den Haag
17. AZ
18. FC Zwolle
Ajax heeft goed ingekocht.
PSV blijft stabiel...
Feyenoord, Willem II en AZ hebben intern teveel problemen om een geslaagd seizoen te hebben.
Heerenveen heeft voldoende scandinavisch talent binnengehaald om ver te komen.
NEC bewijst geen eendagsvlieg te zijn..
Zwolle kan de druk niet aan... Trainer eruit... Nieuwe trainer red het ook niet...
Wat is jouw mening? Wat is jouw voorspelling?
quote:Dat dacht ik ook al. Daar heb ik mijn hele eindstand al gezet, 1 x is meer dan genoeg.
Op donderdag 17 juli 2003 19:25 schreef mitt het volgende:
TOP 3+ nacompetitie voor HCE & GGD voorspellenzoiets ?
quote:Ik kijk het even aan, maar laat dit voorlopig het laatste voorspellingentopic zijn, want zo langzamerhand komen we om in de voorspellingentopics.
Op donderdag 17 juli 2003 19:32 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ben benieuwd wat Golfer met dít voorspellings-topic doet.
Feyenoord heeft na de winterstop geen 1 wedstrijd verloren. Niet echt slecht dus. Waarom zouden ze dat niet nog even vol kunnen gaan houden?
En ze kúnnen het wel, de kwaliteit om goed te spelen is er. (Zie Twente b.v.).
Jammer dat die trainer er geen beweging in krijgt... .
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 17-07-2003 21:35]
quote:de beker
Op donderdag 17 juli 2003 21:32 schreef Loek-B het volgende:. Iedereen zegt dat Feyenoord 3e of 4e gaat worden.... Ik lach me dood als ze kampioen worden.
Feyenoord heeft na de winterstop geen 1 wedstrijd verloren. Niet echt slecht dus. Waarom zouden ze dat niet nog even vol kunnen gaan houden?
Jammer dat die trainer er geen beweging in krijgt...
.
quote:Al die gewonnen wedstrijden zijn niet allemaal gewonnen op pure kwaliteit hoor
Op donderdag 17 juli 2003 21:32 schreef Loek-B het volgende:. Iedereen zegt dat Feyenoord 3e of 4e gaat worden.... Ik lach me dood als ze kampioen worden.
Jammer dat die trainer er geen beweging in krijgt...
.
Verder is het veel te vroeg om Feyenoord al af te schrijven. Ze hebben slechts twee wedstrijden gespeeld, en om daar nou al uit te concluderen dat het niks is... Verder is het wel zo dat Feyenoord op papier verzwakt is, voornamelijk in de aanval met het vertrekken van drie basisspelers, maar misschien knalt Dankotje er wel een stuk of 20 in, samen met Buffel. Je weet maar nooit...
Ik waag me iig niet aan voorspellingen, we zien het aan het eind van het komende seizoen wel .
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 20:55 schreef planethugo het volgende:
1.PSV
2.Feyenoord
3.Roda JC
4.Ajax
5.Utrecht
6.NAC
7.RKC Waalwijk
8.Heerenveen
9.AZ
10. Vitesse
11. NEC
12. ADO
13. Groningen
14. Twente
15. Willem II
16. RBC
17. Zwolle
18. Volendam
quote:Dit meen je serieus???
Op donderdag 17 juli 2003 22:04 schreef Engelaartje het volgende:
Waarom nac zo laag bij meesten, team is alleen maar beter geworden met henk vos en aanstormende talenten 3e plaats moet reikbaar zijn voor lokhoff en maten
quote:Ik vrees van wel
Op vrijdag 18 juli 2003 11:29 schreef methodmich het volgende:[..]
Dit meen je serieus???
zoiets dacht ik
quote:Omdat H ten C. een goede trainer was/is, en aangezien hij weg is zal het daar een stuk minder gaan dan vorig jaar
Op donderdag 17 juli 2003 22:04 schreef Engelaartje het volgende:
Waarom nac zo laag bij meesten, team is alleen maar beter geworden met henk vos en aanstormende talenten 3e plaats moet reikbaar zijn voor lokhoff en maten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |