goed opgemerktquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:54 schreef _Denker het volgende:
Fok Motorclub [SC deel2]
Dan worden er dit jaar dus nog 319 topics geopend door ons.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we hebben er 1 dag over gedaan om deel 1 vol te spammen, als dat in dit tempo doorgaat...
Thanks, ik zal hem morgen even ergens online parkeren zodat iedereen aan kan geven wat hij/zij wil. Wat zou je trouwens zelf willen doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:57 schreef PatrickM het volgende:
lokatie zip bestand oude Fok MC website: http://home.kabelfoon.nl/~pvdmeul/website.zip
Foto's en video's maken en dus content verzorgenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks, ik zal hem morgen even ergens online parkeren zodat iedereen aan kan geven wat hij/zij wil. Wat zou je trouwens zelf willen doen?
Mochten anderen zich trouwens geroepen voelen om er ook aan mee te werken, graag. Maakt niet uit wat je wel of niet kan, alle hulp is welkom.![]()
wil wel helpen maar kan vrij weinig qua website en dat soort shit...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks, ik zal hem morgen even ergens online parkeren zodat iedereen aan kan geven wat hij/zij wil. Wat zou je trouwens zelf willen doen?
Mochten anderen zich trouwens geroepen voelen om er ook aan mee te werken, graag. Maakt niet uit wat je wel of niet kan, alle hulp is welkom.![]()
echt jammer!! moeten we ff iets anders op verzinnen vind ik. als jij niet mee kan heeft t weinig nut om naar het Noorden te rijden.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:15 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb me net afgemeld voor de motormeet. Ik kan in de weekenden van 3/4 en 10/11 echt niet.
Het spijt me jongens.
Jullie hebben iig de route en moeten die maar gaan rijden!
Dat zou ik helemaal tof vinden!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
echt jammer!! moeten we ff iets anders op verzinnen vind ik. als jij niet mee kan heeft t weinig nut om naar het Noorden te rijden.
missch Friesland als 4e meet bewaren en de 3e iets anders ofzo?
de wat? pics plsquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee waar staat mijn lievelings Triumph!!!!!!!
De T595! Wat een ding is dat! Wat een geluid!
Deal! Your in! Een site is niks zonder content.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:17 schreef PatrickM het volgende:
Foto's en video's maken en dus content verzorgen
Ben verder geen html of graphics wizard...
Alle hulp is welkom!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wil wel helpen maar kan vrij weinig qua website en dat soort shit...
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:25 schreef PatrickM het volgende:
Hier trouwens alvast pics van mijn motortje
Niet negatief bedoelt:quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:25 schreef PatrickM het volgende:
Hier trouwens alvast pics van mijn motortje
<knip>
Ik kon kiezen uit alle kleuren die ik wou, maar ik wou sowiezo een orginele BMW kleur, wat de kleur voor dat bouwjaar beperkte tot metallic zwart, grijs en mystic red metallic....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Heb je de kleur zelf gekozen? Of was ie al zo gespoten?
Zie er idd netjes uit!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:25 schreef PatrickM het volgende:
Hier trouwens alvast pics van mijn motortje
Het is geen dealer, en ook geen handelaar... Het is iemand die dit puur voor zijn hobbie doet...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet negatief bedoelt:
Is het niet onhandig om bij een motor (waar zoveel aan gedaan is) bij problemen op 200 kilometer van je dealer af te zitten..
3 cylinders en twee pijpen?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, de T595, heb je de pics al OPM?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
3 cilinder.... is zo'n cool apparaat, heel mooi supergeluid
Hmm, begin nu weer te twijfelen... GSX-R600 of T595
Grijs is ook wel mooi maar echt een doorsnee kadetkleur, je hebt de mooiste gekozen in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit alle kleuren die ik wou, maar ik wou sowiezo een orginele BMW kleur, wat de kleur voor dat bouwjaar beperkte tot metallic zwart, grijs en mystic red metallic....
Het is dus mystic red metallic gewordenIs de mooiste kleur voor die machine (metallic zwart was ook heel erg mooi, alleen daar zie je elke vingerafdruk op, en dan moet ik blijven poetzen
)
alleen die 1e niet okquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, de T595, heb je de pics al OPM?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
3 cilinder.... is zo'n cool apparaat, heel mooi supergeluid
Hmm, begin nu weer te twijfelen... GSX-R600 of T595
Misschien een verdeel pot ergens tussen (dus 3 in 1 in 2 ofzo) of een valse pijp... (om maar een naam te geven aan een pijp die niet meedoetquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:33 schreef ZX9R het volgende:
[..]
3 cylinders en twee pijpen?![]()
Best knap werk!
Vet hequote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen die 1e niet okwat een ding!!! vergeet die Gixxer en neem deze, die uitlaten!!! je ziet ze wel vaker onder een seat maar dit is echt bruut!!
Grijs ziet er niet uit voor de K1100LT... dan krijg je een beetje een R80RT look (en die vind ik op zijn zachts gezegt niet mooiquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Grijs is ook wel mooi maar echt een doorsnee kadetkleur, je hebt de mooiste gekozen in ieder geval.![]()
Wacht maar tot je het geluid hoort... dan ben je HELE-MAAL verkocht ! Zoals ik dusquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alleen die zooi bagage
als ik iets kan doen hoor ik t welquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:27 schreef hollander172 het volgende:
Alle hulp is welkom!Al kan je alleen maar foto's maken dan is het al goed. Mijn insteek hierin is is dat iedereen gewoon betrokken is, onafhankelijk van wat je bijdraagt. Mocht ik het zelf hosten trouwens dan krijg iedereen ook gewoon toegang, een backup is in een noodgeval zo teruggezet.
3 cilinders en 3 kleppen per cilinder, best knap eigenlijk. Is een gezamelijke collector.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:33 schreef ZX9R het volgende:
[..]
3 cylinders en twee pijpen?![]()
Best knap werk!
yep, thxquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
heb je de pics al OPM?
je maakt me nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Wacht maar tot je het geluid hoort... dan ben je HELE-MAAL verkocht ! Zoals ik dus
No prob!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep, thx!!
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Pc-nerd: Check
Keertje proefrit maken bij een dealer dusquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je maakt me nieuwsgierig...
ja precies!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Keertje proefrit maken bij een dealer dus
Als eerste vertellen wat je zou willen zien, dan prog ik daar wel wat voor.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ik iets kan doen hoor ik t wel
Waarom wil je dat weten?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de bandenspanning van ZX9R en (iets kleinere band denk ik)van Rietvaerder.
Gisteren las ik in een blad dat de bandenspanning van de Honda Firestorm achter 2,6 is.
Mijn bandenspanning is maar 2,1 dus kan een half bar te weinig zijn??
Ja, die pijp op de 3e foto is origineelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:43 schreef ZX9R het volgende:
Over de T595:
Ik zie dat die dubbele pijp niet origineel is.
Dat is ontworpen en gemaakt door:
Rhencullen
www.rhencullen.co.uk
[afbeelding]
zoals? het enige wat mij handig lijkt is ruimte voor idd de foto's zodat we niet alles naar elkaar hoeven te mailen (zondag met zijn 5en, als het goed is de volgende met min. 10 en ws. meer). gewoon een duidelijke opzet van de verschillende meets.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:44 schreef hollander172 het volgende:
Als eerste vertellen wat je zou willen zien, dan prog ik daar wel wat voor.
zondag hebben we helaas te veel gereden en te weinig gestopt voor foto's. pepijn had gelijk, op de veluwe waren meer dan zat mooie plekken om pics te schieten. moeten we de volgende keer dus wel aan denken.quote:Als tweede veel piccies maken op de meets waar ik (nog) niet bij kan zijn dan hebben we ook content.
Ik zal morgen een ftp'tje openen voor de piccies, ik zal als eerste stap dan maar alle content verzamelen. Ik zal morgen ook even een mailadres aanmaken voor de login gegevens zodat iedereen daar toegang toe krijgt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten?
Voor: 2,25
Achter: 2,5
Kan je niet in je boekje of op internet kijken?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan kan ik wat verhogen denk ik .. zat op 2,0 en 2,1 ..
Al zijn de gemiddelde metertjes bij de tankstations nogal afwijkend meende ik dus kan beide kanten op.
we zijn weer goed bezigquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:05 schreef hollander172 het volgende:
Dan worden er dit jaar dus nog 319 topics geopend door ons.We lijken ONZ wel met deze postratings.
Als ik een boekje had .. maar goed vergeet iedere keer een mailtje naar een Belg te sturen met de zelfde motor.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kan je niet in je boekje of op internet kijken?
Toch niet in je rubber pakje?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
Me to!
Morgenavond ben ik er niet .. uitje met de zaak tot erg laat ..
Dat is zeg maar ''onze'' zaak van de FJR Club... daar organiseren ze elk jaar een FJR Techniek dag, erg leuk. Ik ken ze dan ook virj persoonlijk...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:15 schreef ZX9R het volgende:
Riet, Vos-Oss is idd erg groot en mooi!
Heb daar menig uurtje door de zaak gelopen en bewonderd!
Van mij wel, hoe meer zielen, hoe meer vreugd is het toch.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:26 schreef Wozzy het volgende:
Hoi!
Ik heb een Honda Super Magna. Mag ik ook lid worden van het clubje hier?
Jippie!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:31 schreef Gerako het volgende:
Van mij wel, hoe meer zielen, hoe meer vreugd is het toch.
Iedereen is welkom hier!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:26 schreef Wozzy het volgende:
Hoi!
Ik heb een Honda Super Magna. Mag ik ook lid worden van het clubje hier?
Uiteraard!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:26 schreef Wozzy het volgende:
Hoi!
Ik heb een Honda Super Magna. Mag ik ook lid worden van het clubje hier?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:26 schreef Wozzy het volgende:
Hoi!
Ik heb een Honda Super Magna. Mag ik ook lid worden van het clubje hier?
welkom beide!! wat voor motor heb je, Oldbie? enne, zal ik jullie hier bij zetten?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:45 schreef Oldbie het volgende:
Vier met me mee:
Deze mooi weer rijder haalt morgen zijn motor weer uit de winterstalling. Wat een timing, gelijk mooi weer dus kan ik weer mijn eerste lente kilomters gaan maken. Ook heb ik een mooie Yoshimura sportdemper klaarliggen. Ik kan niet wachten om hem eronder te sleutelen. Lekker wat lawaai maken ipv de normale standaard naaimachine demper.
of van fotograferenquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uiteraard!
Als je van klaverblad rijden houdt![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:45 schreef Oldbie het volgende:
Vier met me mee:
Deze mooi weer rijder haalt morgen zijn motor weer uit de winterstalling. Wat een timing, gelijk mooi weer dus kan ik weer mijn eerste lente kilomters gaan maken. Ook heb ik een mooie Yoshimura sportdemper klaarliggen. Ik kan niet wachten om hem eronder te sleutelen. Lekker wat lawaai maken ipv de normale standaard naaimachine demper.
Ik kan de 11e niet. Moet ieder weekend zowel zaterdag als zondag werken..quote:Op woensdag 17 maart 2004 07:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
veel plezier!! enne, ik heb jou erbij gezet maar kun je de 11e eigenlijk wel?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 07:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat meen je niet!!! we hadden gehoopt je kawa eindelijk in het echt te zien...tijd om ander werk te zoeken
Mooi dingetje! Had hem nog niet gezien. Maar ben ook niet zo heel veel hier op dit forumquote:Op woensdag 17 maart 2004 07:45 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb een bescheiden Yamaha FZR 600 uit 1991. Hij heeft al vaker op dit forum gestaan.....maar vooruit. Hier te bewonderen:
http:\www.nevc.nlmotormotor.jpg
Ik ga trouwens waarschijnlijk niet mee de 11de. Ik was alleen erg blij dat ik hem vanmiddag op kon halen. En dat met zulk weer![]()
mooi ding, ik heb nog getwijfeld om er ook een te halen maar ben wel errug blij met me kawa. Jammer dat je niet meegaat!quote:Op woensdag 17 maart 2004 07:45 schreef Oldbie het volgende:
Ik ga trouwens waarschijnlijk niet mee de 11de. Ik was alleen erg blij dat ik hem vanmiddag op kon halen. En dat met zulk weer![]()
thx, het was weer de moeite waard! Jammer dat we maar zo weinig pics hebben gemaakt. We dachten alleen maar aan rijden, nou ‘we’ de bandit reed vooropquote:Op woensdag 17 maart 2004 07:48 schreef ploderus het volgende:
Mooie foto's van de Meet trouwens! Zag er qua weer ook nog erg goed uitEn natuurlijk een mooi rijtje motoren!
Jullie moesten vol gas door blijven karren om hem bij te houdenquote:Op woensdag 17 maart 2004 07:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi ding, ik heb nog getwijfeld om er ook een te halen maar ben wel errug blij met me kawa. Jammer dat je niet meegaat!
[..]
thx, het was weer de moeite waard! Jammer dat we maar zo weinig pics hebben gemaakt. We dachten alleen maar aan rijden, nou ‘we’ de bandit reed voorop
Dat is op zich ook niet zo raar. Op het circuit kun je veel beter je grenzen opzoeken, zonder op allerlei dingen te hoeven letten als flitspalen en overig verkeer. Verder rijdt hij zo gigantisch veel kilometersquote:Op woensdag 17 maart 2004 07:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij kan wel rijden idd!
En die motor is zijn enige vervoermiddel dus hij rijdt er zo’n beetje dagelijks op, dus idd hij maakt veel kms. Dat vertrouwen groeit bij mij ook met de dag. Het klaverblad bij apeldoorn ging echt lekker!quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:01 schreef ploderus het volgende:
Dat is op zich ook niet zo raar. Op het circuit kun je veel beter je grenzen opzoeken, zonder op allerlei dingen te hoeven letten als flitspalen en overig verkeer. Verder rijdt hij zo gigantisch veel kilometersIk zou willen dat ik zo veel kilometers zou kunnen rijden
Verder moet je ook altijd het vertrouwen in je motor krijgen en dat heeft hij gewoon! Dus wat dat allemaal betreft is hij gwewoon een hele goeie rijder. Alleen moeten jullie zo racen om hem bij te houden
Dat vertrouwen moet je langzaamaan opbouwen. Je moet leren waar de grenzen van je motor liggen. Hij heeft (als ik het zo hoorde) ook al redelijk wat verschillende motoren gereden, dus dan leer je ook veel beter aanvoelen wat zo'n motor doet of hoort te doen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
En die motor is zijn enige vervoermiddel dus hij rijdt er zo’n beetje dagelijks op, dus idd hij maakt veel kms. Dat vertrouwen groeit bij mij ook met de dag. Het klaverblad bij apeldoorn ging echt lekker!
ja dat zegt iedereen, dat het vertrouwen langzaam groeit. Daarom ga ik ook maar wat rustiger aan doen in de bochten (denk ikquote:Op woensdag 17 maart 2004 08:09 schreef ploderus het volgende:
Dat vertrouwen moet je langzaamaan opbouwen. Je moet leren waar de grenzen van je motor liggen. Hij heeft (als ik het zo hoorde) ook al redelijk wat verschillende motoren gereden, dus dan leer je ook veel beter aanvoelen wat zo'n motor doet of hoort te doen.
Zelf zeg je ook al dat de tweede keer veel lekkerder ging dan de eerste keer. Dat is allemaal een kwestie van vertrouwen. Stap voor stap zul je steeds meer durven en kunnen. Nog een paar keer en jij maakt je eerste kneedown
Voor je gevoel ben je al wel één met je motor, maar je kunt waarschijnlijk nog een stuk sneller. Rietvaerder gaat namelijk ook sneller. Dat is ook een kwestie van vertrouwen. Het is niet alleen vertrouwen in de motor dat belangrijk is, maar ook het vertrouwen in de banden is heel erg belangrijk. Hoeveel grip je hebt is heel moeilijk in te schatten. De grens is redelijk klein. Wanneer je erover heen gaat weet je bijna nooit hoever je over die grens ging, want dan is de valpartij al gemaakt.. Met een auto is het veel makkelijker om zo'n grens op te zoeken aangezien je daarbij niet op je plaat kunt gaanquote:Op woensdag 17 maart 2004 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja dat zegt iedereen, dat het vertrouwen langzaam groeit. Daarom ga ik ook maar wat rustiger aan doen in de bochten (denk ik) maar ik voel me zo 1 met die motor! Missch komt het wel omdat ik altijd op mijn brommers ook vrij schuin door de bochten ging…
maar na een paar keer mijn 1e KD, ik denk t nietals zo over t klaverblad rijd dan zie ik mezelf echt nog geen KD maken.
dat is het moeilijkste idd, want wanneer bereik je de grens? Maarja, ik ga vanmiddag zelf nog ff langs Apeldoorn, beetje om maar dat is juist lekker vandaag!, en maar weer een paar rondjes klaverblad doen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:26 schreef ploderus het volgende:
Hoeveel grip je hebt is heel moeilijk in te schatten. De grens is redelijk klein. Wanneer je erover heen gaat weet je bijna nooit hoever je over die grens ging, want dan is de valpartij al gemaakt.
Yep, alleen jammer dat Oldbie niet mee gaat.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:26 schreef ZX9R het volgende:
Ha, ik zag dat we weer een paar zieltjes erbij hebben!
Een Honda en een Yamaha!
Zo wordt het nog eens wat met de Fok! MC
quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:26 schreef ploderus het volgende:
[..]
Het is niet alleen vertrouwen in de motor dat belangrijk is, maar ook het vertrouwen in de banden is heel erg belangrijk. Hoeveel grip je hebt is heel moeilijk in te schatten.
dat is vreemd want voor autobanden zijn conti’s nummer 1, de kleefkracht (heb ze zelf ook) is super ook bij nat weer!quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:32 schreef Makster het volgende:![]()
Wel eens Continental onder je motor gehadDan weetje dat de grens vrij snel opgezocht is
![]()
Gelukkig nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 08:32 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Wel eens Continental onder je motor gehadDan weetje dat de grens vrij snel opgezocht is
![]()
Ik denk dat ze het beter bij autobanden hadden kunnen houdenquote:Op woensdag 17 maart 2004 08:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is vreemd want voor autobanden zijn conti’s nummer 1, de kleefkracht (heb ze zelf ook) is super ook bij nat weer!
En dan nog eens een bochtje linksom!quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maarja, ik ga vanmiddag zelf nog ff langs Apeldoorn, beetje om maar dat is juist lekker vandaag!, en maar weer een paar rondjes klaverblad doen.
Gewoon vaak doen en dan komt t vanzelf wel!!
Oproken moet ie ze. Die Conti's!quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:37 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het beter bij autobanden hadden kunnen houden
Maar ik denk ook niet dat Makster er nu de meest sportieve Conti onder heeft liggen. Denk dat er bij aanschaf van die banden meer op hoge hoeveelheid kilometers is gelet
Goed plan! Ik ga vanmiddag waarschijnlijk ook lekker toeren! Denk niet dat ze me zullen missen op schoolquote:Op woensdag 17 maart 2004 08:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is het moeilijkste idd, want wanneer bereik je de grens? Maarja, ik ga vanmiddag zelf nog ff langs Apeldoorn, beetje om maar dat is juist lekker vandaag!, en maar weer een paar rondjes klaverblad doen.
Gewoon vaak doen en dan komt t vanzelf wel!!
[..]
Yep, alleen jammer dat Oldbie niet mee gaat.
Idd! De enige goede Conti is eentje in rookbare vormquote:Op woensdag 17 maart 2004 08:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Oproken moet ie ze. Die Conti's!
Ikzelf het er een setje Metzeler onder liggen (Sportec M-1, semikleefband)![]()
Dat weet ik wel zeker !quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:37 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het beter bij autobanden hadden kunnen houden
Maar ik denk ook niet dat Makster er nu de meest sportieve Conti onder heeft liggen. Denk dat er bij aanschaf van die banden meer op hoge hoeveelheid kilometers is gelet
tja, tegen het verkeer in maar dan een keerquote:Op woensdag 17 maart 2004 08:39 schreef ZX9R het volgende:
En dan nog eens een bochtje linksom!
Straks is de schaamrand alleen aan de rechterzijde van de band eraf en heb je een joekel aan de linkerzijden!![]()
Een beetje vent......quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja, tegen het verkeer in maar dan een keer
Goed plan!quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker !
Maar goed ff sparen en dan BT090 er onder !
Ik heb wel eens een tijdje een kleine rotonde tegen het verkeer in genomen (zonder ander verkeer natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2004 08:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja, tegen het verkeer in maar dan een keer
Lijkt me idd erg dom.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:52 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een tijdje een kleine rotonde tegen het verkeer in genomen (zonder ander verkeer natuurlijk) Dat is een rare ervaring op zich
Je bent het namelijk helemaal niet gewend om zulke kleine rondjes achter elkaar te blijven rijden
En enkele voetganger keken me ook erg raar aan
quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Lijkt me idd erg dom.
Rijd je daar rond op je Ninja! En dan ook nog eens met de klok mee!
Ik moet ook werkenquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:04 schreef ploderus het volgende:
Ik ga er zo weer vandoorMoet naar school toe met dit mooie weer
Waar zijn die goeie dingen als ijsvrij en 'mooi-weer-dus-motorrijden-vrij'?! Waar gaat het heen met de maatschappij?
Tja, Amsterdam vind ik toch niet zo lekekr rijden met de motor. Ik denk dat ik gewoon de middaglessen maar overslaquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:05 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik moet ook werken
Ga toch maar op de motor toch nog ff rijden met dit weer
Ik hoefde niet echt te racen nee, en had ook niet de behoefte om nog harder te gaan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee hee... wat een weertje zeg! Tering!
Zometeen eerst motortje schoonmaken... en dan stuk(je) rijden...
Nu kan het nog, straks werk ik fulltime
Maare jongens, moesten jullie racen om mij bij te houden? Ik dacht dat we vrij relax reden op de Veluwe en omgeving?
En het is idd zoals Plo zegt, gewoon veel km's maken, dan kan je dat ook(Of een school zoeken met 1 uur les per dag, en vervolgens stoppen
)
Zo is het .. met 800 km nog niet echt de grenzen verkend.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij probeerde ons gewoon bij te houden ipv zn eigen tempo rijden![]()
yep das waar en t lukte ook nog aardig (in het begin dan) zonder gek te hoeven doen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij probeerde ons gewoon bij te houden ipv zn eigen tempo rijden![]()
Er kwamen auto's tussen he OPM??quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmm, tja (ik zie een hoop in mn spiegels)
Mijn ideaalbeeld, en lang haar.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Blond??
Mazzelaar.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga zo denk ff naar Schiphol toe.
Stakker, maak ons maar lekker, ik moet nu naar school, jippie.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga zo denk ff naar Schiphol toe.
Gisteren een test gelezen van 12 motorfietsen, MV Agusta, GSX-R1000 enz.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:13 schreef Gerako het volgende:
[..]
Stakker, maak ons maar lekker, ik moet nu naar school, jippie. [afbeelding]
Maar daarna ga ik voor het eerst dit seizoen weer motorrijden. [afbeelding]
En proberen een filmpje te maken met mijn digicam.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gisteren een test gelezen van 12 motorfietsen, MV Agusta, GSX-R1000 enz.
En welke stuurde het beste volgens Patrick van den Goorbergh .. de Mille.
wat is daar te doen dan? Kun je daar een beetje rijden?quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga zo denk ff naar Schiphol toe.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:16 schreef Gerako het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is dat toevallig die test op Assen?
Je hebt daar een aantal banen waar je de top van je 25 kW voertuig kunt meten met een 25000 kW vliegtuigquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat is daar te doen dan? Kun je daar een beetje rijden?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou heren, ik ga ff, ik zal aan jullie denken
Nou, moeten we ook maar een keer doen dan!quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ook ja. Maar ook vliegtuigen spotten, ik ben namelijk gek van vliegtuigen
quote:Ben het bijna zelf..
daar kun je gewoon op rijden? Lijkt me ook wel wat, een keerquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:24 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Je hebt daar een aantal banen waar je de top van je 25 kW voertuig kunt meten met een 25000 kW vliegtuig![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou heren, ik ga ff, ik zal aan jullie denken
Wel uitkijken he ..quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd ik moet nog 5 uur wachten…maar dan
lekker naar apeldoorn!!
Erg jammer!! Waar ben je op gezakt? Voor 1 apr gaat niet lukken denk ik, mijn oom moest 6 weken wachten voor ie voor de 2e keer op kon. En dat was midden in de winter. S6 ermee iig!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:58 schreef Drazic het volgende:
[jaloezie]Ja heerlijk motorrij weer [/jaloezie]
Alleen ik ben vorige week vrijdag helaas gezaktDus moet ik het nog even bij lessen houden.
Ik hoop dat ik voor 1 April weer kan afrijden want dan veranderen de regels weer...was dat jullie trouwens al bekend
thx, dat gaat zeker lukken!!quote:Degene die gaan rijden een fijne rit vandaag!
Kom mijne dan ook effe poetsenquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee hee... wat een weertje zeg! Tering!
Zometeen eerst motortje schoonmaken... en dan stuk(je) rijden...
Nu kan het nog, straks werk ik fulltime
He lolbroek, heb je nou weer het type motor veranderd in het meettopic?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Net ff buiten gelopen met collega’s; het is echt warm buiten!! Heerlijk gewoon. Nog een paar uurtjes…
Ik had ook het idee om inderdaad de meets duidelijk te vermelden met deelnemerslijst, routebeschrijving en kaart.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoals? het enige wat mij handig lijkt is ruimte voor idd de foto's zodat we niet alles naar elkaar hoeven te mailen (zondag met zijn 5en, als het goed is de volgende met min. 10 en ws. meer). gewoon een duidelijke opzet van de verschillende meets.
Mijn Bimota voor weinig. Met nieuwe tankrubbers en aangedraaide voetsteun.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hahahah yep, ik kan er geen wijs uit worden wat het nou wordt dus heb ik maar het type dat ik hoop dat je gaat halen erbij gezet
en missch is het een idee om je voorgaande motoren erbij te vermelden met een klein stukje tekst over ervaringen ofzo?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:00 schreef hollander172 het volgende:
Maar misschien is het ook leuk om bijvoorbeeld gebruikersprofielen te kunnen zien, een my bike sectie en meer van dat soort dingen.
Dit is pas nummer 12, en de scoot 13. neemt wel lekker de ruimte in.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en missch is het een idee om je voorgaande motoren erbij te vermelden met een klein stukje tekst over ervaringen ofzo?
daarom!! Lijkt me wel leuk al die motoren eens zien (tenminste als je pics hebt van elke motor) en de bijbehorende verhalen/ervaringen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is pas nummer 12, en de scoot 13. neemt wel lekker de ruimte in.
Daar kan ik inderdaad oeverloos over ouwenhoeren.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daarom!! Lijkt me wel leuk al die motoren eens zien (tenminste als je pics hebt van elke motor) en de bijbehorende verhalen/ervaringen.
Zo, ik ben pas bij de 2e, en ik heb mijn 1e motor zelfs nog.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit is pas nummer 12, en de scoot 13. neemt wel lekker de ruimte in.
Hier hetzelfde!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:31 schreef Gerako het volgende:
[..]
Zo, ik ben pas bij de 2e, en ik heb mijn 1e motor zelfs nog.
dat zijn leuke dingen voor de site!! Ok, dit is pas mijn 1e motor maar ik heb genoeg te vertellen over de aanschaf en invoeren etc.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
Daar kan ik inderdaad oeverloos over ouwenhoeren.haha
Pic's zeker, wordt wel goed zoeken.
nee, die route hebben we zondag gereden. Die zou moeten starten in Ede.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:31 schreef Gerako het volgende:
Over die meet, ik las ergens dat het in de omgeving van Ede is? Als dat zo is dan kom ik ook wel denk ik.
Dit is mijn 2e en k ben 18, rara.....quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hier hetzelfde!
Ik zit hier binnen ook te zweten gewoon.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Zooooooooo..
Ik ben er weer hoor. Het is heeeeeeer-lijk weer! Gewoon warm (had mn binnenvoering er nog in)!
Was lekker binnendoor naar Schiphol gereden
Dat zal idd warm zijn geweest! Ik heb de mijne gisteravond er mooi uitgedaan, vanochtend was het iets fris maar goed te doen. En over een uurtje zal het heerlijk zijn!quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:
(had mn binnenvoering er nog in)!
Ik had even bij je moeten voelen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Btw pepijn, wat vond je nu van mijn pak? Ik heb je er niet meer over gehoord. Zit je er over te denken om dezelfde te halen?
Ehhh liever nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had even bij je moeten voelen.
jazeker, bij de knieen en ellebogen zitten echt harde delen en in de rug zit ook een beschermstuk. verder weet ik t niet zo...quote:Zit er wel goede bescherming in?
www.de-valkenier.nlquote:Het kan wat strakker wat ik zoek, en wat feller qua kleur. Website voorhanden van die lui?
Zeker een donut gedraaid!quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Mn banden werden vandaag trouwens echt goed warm!
En dat is nou precies waarom wij (als verstandige motorrijders) iedereen aanraden om NIET op zo'n SS te starten!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:44 schreef Rietvaerder het volgende:
*knip*
Maat van mij is dijkje afgereden.......
Had net zn rijbewijs en kocht een R6
*knip*
Ik dacht dat jij sinds septemeber je rijbewijs had? Wat zou betekenen dat deze ZX9R je eerste motor isquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:48 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En dat is nou precies waarom wij (als verstandige motorrijders) iedereen aanraden om NIET op zo'n SS te starten!![]()
Ja dit bedoelde ik min of meer, de persoon en zijn motoren erop.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en missch is het een idee om je voorgaande motoren erbij te vermelden met een klein stukje tekst over ervaringen ofzo?
Nee joh.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij sinds septemeber je rijbewijs had? Wat zou betekenen dat deze ZX9R je eerste motor is
Of kan op een ZX9R beginnen wel![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:56 schreef Rietvaerder het volgende:
ZX9R vanaf september!
Klote!! Hoop dat het allemaal meevalt. Blijft klote om te horen als er zoiets gebeurt! Wens hem sterkte/beterschap!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Heerlijk....
Krijg net telefoontje. Maat van mij is dijkje afgereden.......
Had net zn rijbewijs en kocht een R6Gezien zijn rijstijl voorspelde ik het binnen een half jaar.... en WEER kwam het uit
Mijn pa zei het ook.....
Motor total en hij heeft nek en schouderklachten....
Tja.. ik weet 90% zeker dat ie te hard gereden heeft, en niet goed uit kwam met de bocht...
en weer een bewijs idd, klote voor em! en genieten dat ik doe op mijn 400tje!!! tering wat een mooi weer, zeg. half uurtje eerder naar huis en een lekker stukje omgereden. ben trouwens niet meer naar apeldoorn geweest, ik had zin om een dijkje te pakken tussen groessen en westervoort, en daarna huissen naar bemmel.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoor je het OPM.... maar goed dat je geen Blade gekocht heb !
Vergeet de A4 even niet, plaat omvouwen en gaan met die banaan! Mocht je iets achter je aan krijgen dan bij Leiden eraf en richting Alphen rijden, knappe agent die je daar kan bijhouden. (okee motoragenten daargelaten.)quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:24 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Je hebt daar een aantal banen waar je de top van je 25 kW voertuig kunt meten met een 25000 kW vliegtuig![]()
jij wilt het wel heel serieus aanpakken! vind t best hoor, maar nogmaals veel kan ik niet betekenen ervoor.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja dit bedoelde ik min of meer, de persoon en zijn motoren erop.
Lekker veel piccies en wat technische info erbij en als er zich genoeg mensen aanmelden heb je zo een mooie database bij elkaar met kostbare info. Dit aangevuld met workshop en overhaul manuals, wat geillustreerde handleidingen over bijv. olie verversen, remleidingen ontluchten e.d. en je kan een aardig informatieve site bieden die ook echt bruikbaar is. Samen met foto's van meetings moet dat toch mensen enthousiast kunnen maken over motoren?
klinkt lekkerquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:37 schreef Gerako het volgende:
Ik ben ook terug van mijn eerste rondje dit jaar. Was wel weer even wennen, maar wel heel erg leuk.
Heb ook nog het beloofde filmpje gemaakt, je moet het geluid heel hard zetten, het geluid is in het echt ook heel hard. [afbeelding]
Mille met Arrow
Ik zie het meer als een hobbyprojectje. Vaak stranden dit soort projectjes door gebrek aan interesse maar ik denk hier toch wel een aantal mensen gevonden te hebben die regelmatig content aan kunnen en willen bieden. (al was het maar om jezelf terug te zien.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij wilt het wel heel serieus aanpakken! vind t best hoor, maar nogmaals veel kan ik niet betekenen ervoor.
Een lege snelweg is altijd leuk! 225? Lekker hoor!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:31 schreef Makster het volgende:
Zo net terug uit Rotterdam. Best leuk een lege A15
Volgens mij ben ik gestopt met gassen toen de teller op 225 stondEn ik kon nog wel wat harder, maarja vond het ff hard zat
Zeker lekker, vooral voor een 400cc. En hij kon nog wat harder. Best vreemd als de onderbroken lijn een ononderbroken lijn wordtquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:34 schreef ploderus het volgende:
[..]
Een lege snelweg is altijd leuk! 225? Lekker hoor!!![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker lekker, vooral voor een 400cc. En hij kon nog wat harder. Best vreemd als de onderbroken lijn een ononderbroken lijn wordt
Cool zo een vlam uit je pijp, dat heb ik zeg maar ook vaak met mijn Yoshiquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:33 schreef ploderus het volgende:
Zo! Vandaag weer lekker wat km's gemaakt. Voor het eerst knietje licht aan de grond op een rotonde
Verder nu net nog een filmpie gemaakt van het uitlaatgeluid van mijn Arrow dempertje
Arrow
Heb eigenlijk geen flauw idee waar we allemaal geweest zijn, maar was wel even lekker![]()
Helaas is het morgen weer over met het mooie weer'
Ik had het zelf nog nooit gezien, maar er kwam toch een aardig vlammetje uit die pijpquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Met een full Yoshi system zal het nog wel even erger zijnquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Cool zo een vlam uit je pijp, dat heb ik zeg maar ook vaak met mijn YoshiVol gas geven en gas los laten is meestal wel genoeg.
Ik moet mijn geluid ook is ff cappen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:42 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik had het zelf nog nooit gezien, maar er kwam toch een aardig vlammetje uit die pijp
[afbeelding]
Ik heb alleen een andere demper. Geen system. Maar ben op zich wel tevreden met de resultatenquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik moet mijn geluid ook is ff cappen.
Heb jij ook een heel systeem of alleen andere demper? Door het vervanging systeem heb ik zeg maar een latere naverbranding en wil het nog wel eens voorkomen dat er een vlam uit mijn pijp schiet
En terechtquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:45 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik heb alleen een andere demper. Geen system. Maar ben op zich wel tevreden met de resultaten![]()
Kawa rulez!quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:46 schreef Makster het volgende:
[..]
En terecht![]()
![]()
kan ook niet anders met een kawa heh![]()
Hee, als SuperFour nou ff zijn collectie Ghostrider enzo upload.... kunnen wij dat weer ff bij jouw leechenquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:55 schreef hollander172 het volgende:
edit: ik heb maar 20GB tot mijn beschikking dus maak het niet te bont.
Beters! Dat is nog eens goed nieuws!quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:55 schreef PatrickM het volgende:
Oke, laatste update omtrent mijn motor: hij is af
mijn persoonlijke secretaresse (lees: mijn moeder) gaat morgenmiddag die man bellen om een afspraak te maken om 'm op te halen.
Dus morgen komt de definitieve uitslag
GR 1 & 2 heb ik zelf ook, plus alle extra's van de DVD maar die hoef ik niet te hosten hoor, die kan je zo van het net aftrekken. Heb hem al maanden op cd staan, leuk om naar te kijken overigens.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hee, als SuperFour nou ff zijn collectie Ghostrider enzo upload.... kunnen wij dat weer ff bij jouw leechen
Ik heb laatst Judgement Day 1&2 en Las Vegas Extreme binnengehaald. Zitten ook wel leuke stukken bijquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
GR 1 & 2 heb ik zelf ook, plus alle extra's van de DVD maar die hoef ik niet te hosten hoor, die kan je zo van het net aftrekken. Heb hem al maanden op cd staan, leuk om naar te kijken overigens.
Extreme days is ook wel leuk om te kijken trouwens, ze laten namelijk ook de crashes zien van die gastjes zonder helm op en in spijkerbroek met Tshirt.![]()
Gaat best hard is het niet ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:59 schreef ploderus het volgende:
Hier nog een filmpie van langsrijden. Natuurlijk wel aan alle snelheidslimieten gehouden
Filmpie
Die zijn ook wel aardig maar is wel heel veel "all american show of". Die gasten kunnen alleen kunstjes beneden de 60mph.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:06 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik heb laatst Judgement Day 1&2 en Las Vegas Extreme binnengehaald. Zitten ook wel leuke stukken bij![]()
en het leuke is, je wordt nog herkend ook! Zelfs je kloonnaam staat erbij.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Cool, ik ben vanmiddag gespot door een MF-er op Schiphol, inclusief foto's
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/42415/84
[afbeelding]
[afbeelding]
Je mag er 80quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Gaat best hard is het niet ?![]()
Dat is idd wel jammer, maar het blijft we laardig om te zien. Met name hoe gestoord ze zijn om zonder beschermende kleding zo te stuntenquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die zijn ook wel aardig maar is wel heel veel "all american show of". Die gasten kunnen alleen kunstjes beneden de 60mph.
LOL, tja dat krijg je ervan heh. Moet je maar geen vliegtuigjes kijkenquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Cool, ik ben vanmiddag gespot door een MF-er op Schiphol, inclusief foto's
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/42415/84
[afbeelding]
[afbeelding]
Ghehe, ja, ik wist niet eens dat ie die foto's namquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
en het leuke is, je wordt nog herkend ook! Zelfs je kloonnaam staat erbij.![]()
En vooral dat stukje dat ze met zijn drieen naast elkaar alle geschaafde lichaamsdelen moeten laten verzorgenquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:12 schreef ploderus het volgende:
[..]
Met name hoe gestoord ze zijn om zonder beschermende kleding zo te stunten
Het zijn wel leuke filmpjes inderdaad, heb jij ze toevallig op SVCD formaat? Ik heb ze enkel op VCD en dat doet geen recht aan deze filmpjes vind ik. (kwaliteit is bagger)quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:12 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat is idd wel jammer, maar het blijft we laardig om te zien. Met name hoe gestoord ze zijn om zonder beschermende kleding zo te stunten
Je moet je wel heel erg misdragen hebben daar willen ze zelfs aan de hand van je foto je oude nick nog weten.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ghehe, ja, ik wist niet eens dat ie die foto's nam
En niet ff hoi zeggen ofzo....
Ik heb ze in divx geloof ik, maar de kwaliteit is niet superquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het zijn wel leuke filmpjes inderdaad, heb jij ze toevallig op SVCD formaat? Ik heb ze enkel op VCD en dat doet geen recht aan deze filmpjes vind ik. (kwaliteit is bagger)
Dat was mijn probleem dus ook, ik convert alles naar VCD/SVCD maar degene die ik heb is inderdaad ook van baggerkwaliteit. GR 1 & 2 zijn gewoon super maar voor de rest is er niks in hoge kwaliteit te vinden helaas.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:17 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik heb ze in divx geloof ik, maar de kwaliteit is niet super
Op dc++ staan nog meer versies, maar die heb ik nog niet compleet binnen gekregen.
Topics in de trend van: "wat zal ik kopen? Bandit of Gixxer?"quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal wel door mn vele kloontjes komen na 1 keer gebanned te zijn geweest om wat gezeik... nutteloze topics openen enzo
Dat is toch een legitieme vraag? Wie wil er nou niet op een 25kw R1 rondtoeren?quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Neuh... begrenzen naar 25kw van R1 bijv
Nee dat is wel heel dom dan in de ogen van MF'ers.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, maar ik reed toen nog scootah he, en DAT kan natuurlijk niet...
hahah je staat er mooi op!! maarre, zo te zien maakte jij ook foto's...of waren dat pics van vliegtuigen?quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Cool, ik ben vanmiddag gespot door een MF-er op Schiphol, inclusief foto's
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/42415/84
[afbeelding]
[afbeelding]
Of ik er bij ben hangt een beetje af van waar de route is, maar ik hoop dat het weer tegen die tijd heel erg mee gaat werken, en dan kom ik zeker.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klinkt lekkerje kunt er wel bij zijn, he de 11e?
Klopt jaquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hahah je staat er mooi op!! maarre, zo te zien maakte jij ook foto's...of waren dat pics van vliegtuigen?
En wat voor fiets heb je?quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:15 schreef Oldbie het volgende:
Zo, ik heb mijn motor ook weer thuis staan. Vandaag lekker wat km's gemaakt en ik ben daarnet bezig geweest om mijn yoshi eronder te sleutelen. Keek ik op mijn klokkie.....kwart voor tien. Ik vroeg aan mijn maat of ik hem even zou starten.....tuurlijk.
BWAROOOEEEEEEMMMMMM![]()
![]()
![]()
Toen maar weer snel uitgezet. Alle buren kwamen naar buiten rennenWat een takkeherrie, maar wel errug mooi
Als ik vragen mag....waarom niet de 750? Die vind ik een stuk mooier dan de 600.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:48 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.mobile.de/SIDr(...)d=11111111132726991&
hebbe hebbe hebbe!
ik zie je steeds vaker deze Gixxerquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:48 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.mobile.de/SIDr(...)d=11111111132726991&
hebbe hebbe hebbe!
thx!! vanaf de slaapkamer met een gsm!quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:24 schreef ZX9R het volgende:
En van OPM is ook gaaf! Van het balkon af genomen?
Ik zie liever eens een foto vanaf de andere kant .. van beneden naar de slaapkamer.quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx!! vanaf de slaapkamer met een gsm!
daar weet jij niks vanquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie liever eens een foto vanaf de andere kant .. van beneden naar de slaapkamer.![]()
Verliefd op OPM?quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie liever eens een foto vanaf de andere kant .. van beneden naar de slaapkamer.![]()
jij snapt em niet, hequote:Op donderdag 18 maart 2004 10:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Verliefd op OPM?![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 07:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goeiemorgen!
[..]
ik zie je steeds vaker deze Gixxerposten...toch maar geen naked meer? of is die Triumph nu in beeld gekomen
die mijn interesse iig heeft gewekt!
Maar als je een Soes versnellingsbak gewend bent moet je niet op een T595 stappen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Beide!
Ik heb idd de beslissing gemaakt om voor een SS te gaan ivm grondspeling
T595 is heel vet ja..
helaas...quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:31 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.mobile.de/SID-(...)1111134299413&top=7&
http://www.mobile.de/SID-(...)111134111972&top=20&
http://www.mobile.de/SIDg(...)111134287490&top=22&
2500km
En de mooiste (tevens duurste)
http://www.mobile.de/SIDg(...)111132601252&top=23&
quote:Sorry
Die von Ihnen gesuchte Seite konnte leider nicht gefunden werden!
Bitte versuchen Sie es zu einem späteren Zeitpunkt noch einmal...
Hinweis für Opera-Nutzer: Sofern Sie als Internet-Browser Opera in der Version 6.x benutzen, wechseln Sie bitte zur Version 7.03 oder höher. Version 6.x hat an verschiedenen Stellen nicht behebbare Kompatibilitätsprobleme mit unseren Seiten.
The document you are looking for is temporarily not available!
Please try again later...
.. er was bijna niets goed aan .. het was niet exemplarisch.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok
Maare, wat is er dan met die versnellingsbak
de keuze is gemaaktquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Gixxer600 dus
Vette avatar OPM!!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de keuze is gemaakt
Net zoiets doen als hoe ZX9 aan zijn fiets kwam? Alleen krijg jij hem niet verzekerd..25 kw ..quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, ik begin na de vakantie weer met school..... dus van werken komt dan niet zoveel
Natuurlijk wel in de vakanties.... maar in de zomervakantie gaan we meestal op vakantie met de motor, dus
quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx!! vanaf de slaapkamer met een gsm!
Dan heb je een rijdbare fiets met weinig schade die je door iedere keer als je weer wat geld hebt tot nieuwstaat kunt opknappen!quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net zoiets doen als hoe ZX9 aan zijn fiets kwam? Alleen krijg jij hem niet verzekerd..25 kw ..
Ga hem ook niet nu kopenquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net zoiets doen als hoe ZX9 aan zijn fiets kwam? Alleen krijg jij hem niet verzekerd..25 kw ..
Vind het opzich wel link.... straks het frame krom ofzo... balhoofd kapot, of vorkpoten krom...quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:15 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan heb je een rijdbare fiets met weinig schade die je door iedere keer als je weer wat geld hebt tot nieuwstaat kunt opknappen!
Dan rijd je er toch een keer op of zo?quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vind het opzich wel link.... straks het frame krom ofzo... balhoofd kapot, of vorkpoten krom...
vet hequote:Op donderdag 18 maart 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Vette avatar OPM!!!
Hoe kom je daaraan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
Ik zou niet meer kunnen wachten .. fuck die 25 kw.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ga hem ook niet nu kopen
quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:27 schreef ZX9R het volgende:
btw Riet,
Hoe is het met die maat van je die dat dijkje is afgereden?Weet niet.. zal eens aan pa vragen (is collega van hem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |