Mwoah, Schots noem ik redelijk westers. Maar volgens de definitie zul je misschien gelijk hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:50 schreef Silmarwen het volgende:
En allochtoon. Wat maakt mij eigenllijk lief?
quote:Mijn standpunten staan lijnrecht tegen over die van jou, ik ben allochtoon en links. Of zijn het mn foto's die het doen
Heb je ook een kruiwagen bij de hand?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wil je een schop?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb je ook een kruiwagen bij de hand?
Wat is de opberghoogte daarvan?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb wel een trap.
Wat ben je toch een walgelijke slijmbalquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mwoah, Schots noem ik redelijk westers. Maar volgens de definitie zul je misschien gelijk hebben.
[..]
![]()
![]()
![]()
Het past in de gemiddelde Burqa. Dus dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat is de opberghoogte daarvan?
Ik weet het, maar ik heb een zwak voor vrouwen, hoewel ik je gezuig over de VS echt op het randje vind.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat ben je toch een walgelijke slijmbal
Ype? Whehehehehe.quote:
Nee, bedoel Akkersloot. Da's toch geen kloon?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ype? Whehehehehe.
Oh. Weet ik veel. Ik vind dat hele gelul over kloons nergens op slaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, bedoel Akkersloot. Da's toch geen kloon?
quote:CBS: lokale lasten stijgen dit jaar met 7,1 procent
VOORBURG - De lokale lasten stijgen dit jaar met 7,1 procent. In totaal zullen de heffingen van gemeenten, provincies en waterschappen op 9,8 miljard euro uitkomen. Dat blijkt uit voorlopige cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dinsdag heeft gepubliceerd.
De vakbonden en werkgeversorganisaties hebben eerder een sterke stijging van de lokale lasten gehekeld. In het najaarsakkoord spraken zij af om de lonen dit jaar te bevriezen. Daarom moet de overheid ook de nullijn bewaren voor de lokale lasten, vinden de organisaties.
De gemeentelijke heffingen bedragen dit jaar 7,0 miljard euro, die van provincies en waterschappen respectievelijk 1,0 en 1,9 miljard euro. " De opbrengst van de provinciale heffingen stijgt met 11,5 procent het meest" , berekent het CBS. Dat komt vooral door de hogere provinciale motorrijtuigenbelasting. De provincies vrezen volgens het CBS dat de uitgaven voor wegen en openbaar vervoer sterk zullen stijgen.
De waterschapsheffingen nemen toe met 6,9 procent, de sterkste stijging in bijna tien jaar. De waterschappen zijn vooral meer kwijt aan waterbeheersing zoals polderkades en extra baggeractiviteiten.
De gemeentelijke lasten groeien met 6,5 procent. "Dit percentage is vergelijkbaar met eerdere jaren. Ook de ontwikkeling van de belangrijkste gemeentelijke heffing, de onroerendzaakbelasting (OZB), is nog even sterk als andere jaren", aldus het CBS.
De Consumentenbond is niet gelukkig met de stijging van de gemeentelijke lasten en hamert opnieuw op de instelling van een verplichte burgermeetlat. Gemeentes moeten daarmee aan burgers zichtbaar maken waaraan zij hun belastingcenten besteden. Dat zei dinsdag een woordvoerster van de Consumentenbond.
Uit een vorig jaar gepubliceerd onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat een groot deel van de bevolking vindt dat ze geen waar voor hun geld krijgt van de gemeente. "Gemeentes rommelen een beetje aan. De stijging is enorm de afgelopen jaren, fors meer dan de inflatie. Daar moet dan wel wat tegenover staan."
De Consumentenbond zegt dat het niet inzichtelijk is of de lokale lastenstijgingen gerechtvaardigd zijn. Het is volgens de organisatie ook onduidelijk waaraan de burger meebetaalt.
quote:Moslimstaten willen geen erkenning van homo's binnen VN
AMSTERDAM - Islamitische lidstaten van de Verenigde Naties zijn het niet eens met een besluit van secretaris-generaal Kofi Annan om de partners van homoseksuele VN-medewerkers dezelfde rechten te geven als de partners van andere VN-medewerkers. De maatregel geldt alleen voor homo's uit landen waar homostellen bij de wet erkend zijn.
Iran sprak maandag in de Algemene Vergadering namens de 57 leden tellende Organisatie van Islamitische Conferentie zijn "ernstige zorg" uit over Annans beslissing. De Iraanse diplomaat Alireza Tootoonchian zei tegen de erkenning van homostellen binnen de VN te zijn en trok in twijfel of Annan een dergelijk besluit kan nemen zonder dat de Algemene Vergadering zich daarover heeft uitgelaten.
De Canadese diplomaat Jerry Kramer stelde dat Annans besluit valt onder zijn bestuurlijke autoriteit. Hij benadrukte dat de VN zich moeten houden aan de gebruiken van individuele lidstaten. Anders zou Annan zich schuldig maken aan discriminatie, aldus Kramer.
Voortaan beter opletten.quote:Treinpassagier herkent Marokkaanse extremist
MADRID - Een hoofdverdachte van de aanslagen in Madrid zat in een van de treinen die is opgeblazen. Een passagier beweert dat hij de Marokkaanse extremist Jamal Zougam tegen een wand in zijn wagon zag leunen.
Dat meldde de Spaanse commerciėle zender Cadena Ser maandag, die zich baseert op bronnen binnen de antiterrorismebestrijding. De reiziger, die bij de explosies niet gewond raakte, zou de verdachte van foto's hebben herkend. Zougam is zaterdag gearresteerd.
Ze hebben ook veel om arrogant over te zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:31 schreef Silmarwen het volgende:
Huh jij postte net toch nog wat Akkerlsoot? Of was het daarna?
Maar mijn egzuig aan Amerika. Ik vind het gewoon een stel arrogante kwasten. BEetje zoals jij Ahhhh
Ik zal maar niet over je spelling klagen, ik worstel me er wel doorheen. Dankzij die arrogante kwasten spreek jij geen duits, dat werd ook al door Milagro gemeld. B.t.w.: Ik heb niets met Akkersloot van doen, mocht je dat willen suggereren.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:31 schreef Silmarwen het volgende:
Huh jij postte net toch nog wat Akkerlsoot? Of was het daarna?
Maar mijn egzuig aan Amerika. Ik vind het gewoon een stel arrogante kwasten. BEetje zoals jij Ahhhh
Je mag wel zeuren over mijn spelling, maar ik vind dat ik al woordblinde al behoorlijk kan spellen. En vaak let ik ook niet goed op maar goedquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over je spelling klagen, ik worstel me er wel doorheen. Dankzij die arrogante kwasten spreek jij geen duits, dat werd ook al door Milagro gemeld. B.t.w.: Ik heb niets met Akkersloot van doen, mocht je dat willen suggereren.
Und das Reichquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Islam. Moslims. Allochtonen. Buitenlanders.
[centraal] Koranvers 5:33 "De vergelding voor hen die God ..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:24 schreef RichardQuest het volgende:
WTF: Ban meldtopic. style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">AkkersIoot , flauwe kloon, weg,</div></blockquote>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |