abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17698362
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, ook peuterbegeleidsters !

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal, genaamd #pol. Hoe je daar komt kun je hier lezen.

Groet voort!
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17698367
godverdomme ik had net een nieuw topic klaar.
pi_17698394
Het staat trouwens 16-19 voor de Progressievelingen.
pi_17698397
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:33 schreef pberends het volgende:
godverdomme ik had net een nieuw topic klaar.
Sorry.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17698398
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:35 schreef Monidique het volgende:
Waar?
pi_17698402
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Sorry.
pi_17698414
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Sorry.
Je deed het gewoon omdat ik dan godverdomme ging zeggen.
pi_17698440
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:36 schreef pberends het volgende:

[..]

Je deed het gewoon omdat ik dan godverdomme ging zeggen.
Godsamme je hebt me door .
pi_17698450
De topicstarter van dit topic: Moeten de koerden weg gaan uit Turkije of niet..? , zegt:
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:33 schreef DjDev het volgende:
Fuck die Dora.
Oruspunun Cocugu
Anani sik.
insalah geberirsin ibne.
Omdat ik een lemmingtopic open over Turken! Hypocrisie ten top!
pi_17698528
Insalah zou Insjah Allah kunnen betekenen, "als god het wil". Verder kom ik helaas niet.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 23:57:07 #11
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17699012
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:35 schreef Monidique het volgende:
24-24

De conservatieveling is teruggekomen. Semi-golden-goal.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_17699034
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:57 schreef Sidekick het volgende:

[..]

24-24

De conservatieveling is teruggekomen. Semi-golden-goal.
Waar hebben jullie het over? .
pi_17699041
Waarom nieuwe verkiezingen?
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_17699058
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Waar hebben jullie het over? .
Mijnenveger op MSN.
pi_17699094
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
Waarom nieuwe verkiezingen?
Partijen als het CDA horen niet in de regering te zitten, "mensen" als Donner al helemaal niet. Wat mij betreft krijgen we Paars-3, met een hard islambeleid en Wilders als minister van Algemene Zaken.
  zondag 14 maart 2004 @ 00:00:25 #16
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17699109
Boowhahaha.

Met 3 progressieve moves heb ik Progressief Nederland verslagen. Koekje van eigen deeg.

Eigen deeg eerst, natuurlijk.
  zondag 14 maart 2004 @ 00:02:04 #17
52589 sjun
uit solidariteit
pi_17699162
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Insalah zou Insjah Allah kunnen betekenen, "als god het wil". Verder kom ik helaas niet.
In de laatste zin wordt je voor iets als vuile flikker uitgemaakt. Binnenkort een cursus Turks voor forumadmins om consequent te kunnen ingrijpen indien dergelijke verwensingen de draadjes gaan ontsieren?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_17699168
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:00 schreef Sidekick het volgende:
Boowhahaha.

Met 3 progressieve moves heb ik Progressief Nederland verslagen. Koekje van eigen deeg.

Eigen deeg eerst, natuurlijk.
Er is tijd.
pi_17699221
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Partijen als het CDA horen niet in de regering te zitten, "mensen" als Donner al helemaal niet. Wat mij betreft krijgen we Paars-3, met een hard islambeleid en Wilders als minister van Algemene Zaken.
Wel ja, Wilders als minister-president.

André Hazes op Cultuur.
Van Gogh op vreemdelingenzaken.
pi_17699266
Ik vind Donner trouwens helemaal okay. Ik ben het vaak niet met hem eens, maar hij is goed. Hij is nuchter, helder en heeft klasse, ongeacht sommige van z'n standpunten. Vandaag stond er een heel leuk stuk over hem in de Volkskrant.
pi_17699344
LOL @ anagram andere user:

Worst-Hessel

pi_17699380
oie,
pi_17699434
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:02 schreef sjun het volgende:

[..]

In de laatste zin wordt je voor iets als vuile flikker uitgemaakt. Binnenkort een cursus Turks voor forumadmins om consequent te kunnen ingrijpen indien dergelijke verwensingen de draadjes gaan ontsieren?
Hehehehe. Ik las op zijn website dat flikker zijn favoriete scheldwoord is .
pi_17699456
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wel ja, Wilders als minister-president.

André Hazes op Cultuur.
Van Gogh op vreemdelingenzaken.
Neuh. Ayaan Hirsi Ali op Vreemdelingenbeleid en Integratie en Paul Cliteur op Justitie. De rest vh kabinet mag bestaan uit PvdA'ers .
  zondag 14 maart 2004 @ 00:19:52 #25
52589 sjun
uit solidariteit
pi_17699672
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
LOL @ anagram andere user:

Worst-Hessel

Horst Wessel was voor mij een zielepoot, de verkeerde mens op de verkeerde plaats die omwille van een ideologie werd egtransformeerd tot held. Propaganda vergelijkbaar met Hansje Brinker. Maar Horst kreeg nog een erelied en voor Hansje komt slechts de Amerikaanse toerist nog in beweging...

De user Worst Hessel heeft aan dat hij over 'bijzonder veel' creativiteit beschikt met zijn 'originele' gebruikersnaam... Sommige groepen mensen zijn met weinig tevreden zoals een kinderhand gauw is gevuld. Hoe kleiner de booschappentas, hoe minder voorraad aan boodschappen er tegelijk kan worden opgeslagen...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_17700510
Ik als moslim, die 32 jaar in Nederland woont, word hier moedeloos van. Ik meen dit, en inderdaad de bereidheid tot dialoog ligt onder het vriespunt. Vroeger wilde ik nogwel een dialoog aangaan, en was het ook leuk, om te discusseren. Maar vandaag de dag, laat ik discussies links liggen, omdat ze geen zin hebben. Men stapt een discussie in met vooroordelen, en vooringenomen meningen, de moslim is hierbij bij voorbaat al schuldig, en moet zich verantwoorden. Als de mosims van zich afbijt, dan word hem het zich plaatsen in een "slachtofferrol" verweten. Niet kan goed gedaan worden, niets kan goed uitgelegd worden. Mensen willen horen wat ze willen horen, en als ze niet datgene horen, dan verzinnen ze het....zoals die onderdrukte vrouwen, zoals vrouwenbesnijdenis..etc..etc.. hier word je dus moedeloos van, en kun je beter niet in discussie gaan...ik hou me hier in ieder geval aan...je kunt zeggen wat je wilt, maar veranderen dat doen we samen en niet ik alleen.
Kuffar (11-03-2004, 09:43:39 uur)
http://www.trouw.nl/nieuw(...)n/1078984823329.html

.
pi_17701314
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:19 schreef sjun het volgende:
De user Worst Hessel heeft aan dat hij over 'bijzonder veel' creativiteit beschikt met zijn 'originele' gebruikersnaam... Sommige groepen mensen zijn met weinig tevreden zoals een kinderhand gauw is gevuld. Hoe kleiner de booschappentas, hoe minder voorraad aan boodschappen er tegelijk kan worden opgeslagen...
Ja, het is soms erg treurig wat mensen "onboard" hebben; het wordt maar eens tijd voor randapparatuur wat de redenatie capaciteit van somige mensen kan opwaarderen. Dat zal echter het einde zijn van het stemvee en daarmee ook van het grootste deel van de linkse achterban. Dus die zullen natuurlijk weer "etische" bezwaren hebben.

Maar goed. Mensen hebben altijd wat te zeuren.
pi_17701348

all your base are belong to us
  zondag 14 maart 2004 @ 01:54:37 #29
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_17701430
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik als moslim, die 32 jaar in Nederland woont, word hier moedeloos van. Ik meen dit, en inderdaad de bereidheid tot dialoog ligt onder het vriespunt. Vroeger wilde ik nogwel een dialoog aangaan, en was het ook leuk, om te discusseren. Maar vandaag de dag, laat ik discussies links liggen, omdat ze geen zin hebben. Men stapt een discussie in met vooroordelen, en vooringenomen meningen, de moslim is hierbij bij voorbaat al schuldig, en moet zich verantwoorden. Als de mosims van zich afbijt, dan word hem het zich plaatsen in een "slachtofferrol" verweten. Niet kan goed gedaan worden, niets kan goed uitgelegd worden. Mensen willen horen wat ze willen horen, en als ze niet datgene horen, dan verzinnen ze het....zoals die onderdrukte vrouwen, zoals vrouwenbesnijdenis..etc..etc.. hier word je dus moedeloos van, en kun je beter niet in discussie gaan...ik hou me hier in ieder geval aan...je kunt zeggen wat je wilt, maar veranderen dat doen we samen en niet ik alleen.
Kuffar (11-03-2004, 09:43:39 uur)
http://www.trouw.nl/nieuw(...)n/1078984823329.html

.
Moslims hebben strikt genomen ook een hoop vooroordelen jegens Nederlanders. Verder vind ik het ontzettend dom om je, juist op dit moment, terug te trekken uit de discussie omwille van vermeende "vooringenomenheid". Dat is hetzelfde als het bekende principe: "wie niet stemt, stemt toe". Hoe je een en ander ook bekijkt: alleen met een dialoog is er zicht op een oplossing. Valt die weg, dan bestaat er een grote kans op escalatie.
pi_17703469
quote:
Al-Qaeda eist aanslagen in Madrid op

Uitgegeven: 14 maart 2004 09:00
Laatst gewijzigd: 14 maart 2004 09:05

MADRID - Het islamitische terreurnetwerk al-Qaeda heeft in een videoband de aanslagen in Madrid opgeëist. Dat heeft de Spaanse minister van Binnenlandse Zaken Angel Acebes zondag gezegd.

De videoband, gesproken in het Arabisch door een man met een Marokkaans accent, werd na een anonieme tip aangetroffen in de buurt van de moskee in Madrid. De man op de band zegt de militaire zegsman van al-Qaeda in Europa te zijn. De aanslagen zouden een vergelding zijn voor de Spaanse samenwerking met de Verenigde Staten. Hij dreigde met meer aanslagen "als er geen einde wordt gemaakt aan het onrecht''.

Volgens Acebes moet nog worden vastgesteld of de band authentiek is. De identiteit van de man die op de tape te zien is nog niet vastgesteld. De minister heeft laten weten dat hij niet bekend is bij de veiligheidsdiensten of bij buitenlandse consulaten, zo meldt de Spaanse krant El Mundo.

Zaterdag hield de Spaanse politie in verband met de aanslagen vijf verdachten aan, drie Marokkanen en twee Indiërs met een Hindoe-achtergrond. De autoriteiten in Rabat maakten zaterdagavond de identiteit van de drie Marokkaanse verdachten bekend. Het gaat om mannen tussen de 30 en 35 jaar oud, die alledrie in Spanje wonen. Zondag vertrekt een team van de Marokkaanse veiligheidsdienst naar Spanje om te helpen bij het onderzoek.
bron
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_17703718
Uit vertrouwelijke bron heb ik trouwens vernomen dat Peter R de Vries zijn overweging om de politiek in te gaan erg serieus neemt.
pi_17703958
quote:
Op zondag 14 maart 2004 01:54 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Moslims hebben strikt genomen ook een hoop vooroordelen jegens Nederlanders. Verder vind ik het ontzettend dom om je, juist op dit moment, terug te trekken uit de discussie omwille van vermeende "vooringenomenheid". Dat is hetzelfde als het bekende principe: "wie niet stemt, stemt toe". Hoe je een en ander ook bekijkt: alleen met een dialoog is er zicht op een oplossing. Valt die weg, dan bestaat er een grote kans op escalatie.
Helaas, ik trek mij ook terug.. zoals deze meneer al zei, bereidheid tot discussie is er gewoon. Maar zonder ongenuanceerd en populistisch geblaat gern. Wil je dat niet, nou dan niet.. Dan boeit het mij ook niet als het escaleert.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 11:01:17 #33
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17703983
En zo houden de moslims in Nederland de drogreden van slachtoffer in de lucht...
JULLIE gedragen je niet, dus zeik niet zo dat je dan kritiek krijgt.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_17704288
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En zo houden de moslims in Nederland de drogreden van slachtoffer in de lucht...
JULLIE gedragen je niet, dus zeik niet zo dat je dan kritiek krijgt.
Vind je dit nou niet een beeetje generaliserend?
pi_17704295
quote:
Op zondag 14 maart 2004 10:33 schreef sizzler het volgende:
Uit vertrouwelijke bron heb ik trouwens vernomen dat Peter R de Vries zijn overweging om de politiek in te gaan erg serieus neemt.
mmmh, wat voor bron dan?
pi_17704299
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:29 schreef sizzler het volgende:

[..]

Een klein beetje maar, toch?
  zondag 14 maart 2004 @ 11:36:09 #37
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17704370
quote:
Op zondag 14 maart 2004 10:33 schreef sizzler het volgende:
*zoekt naar nieuwe linkse veganistische milieulobbyer die de komende 12 jaar niets te doen heeft.*
pi_17704394
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:29 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

mmmh, wat voor bron dan?
Volgens zijn broer gaat hij andere presentatoren inzetten voor zijn programma. Dus die naam zal ook wel veranderen.
  zondag 14 maart 2004 @ 11:38:32 #39
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_17704397
Peter R de Vries

May God helps us..... (voor de moslims onder ons May Allah help us..... en voor de atheisten, tja jullie hebben lekker pech MUHAHAHAHAHAAH )
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 11:40:16 #40
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17704420
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:29 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nee, ik sta niet in het beklaagdenbankje.
pi_17704421
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:36 schreef Sidekick het volgende:

[..]

*zoekt naar nieuwe linkse veganistische milieulobbyer die de komende 12 jaar niets te doen heeft.*
Is dat een doodverwensing?
pi_17704436
quote:
Op zondag 14 maart 2004 09:52 schreef sizzler het volgende:

Al-Qaeda eist aanslagen in Madrid op

bron
Ik ben bang dat de anti-moslim sentimenten nu ook sterk zullen aanwakkeren in Spanje. Zeker omdat het een video is uit een Madridse moskee. Ach die moslims vragen er zelf om
pi_17704447
http://www.ael.nl/new_site/ael/

Gaan ze de aanslagen ook nog veroordelen, of blijven ze zeiken over knuffeldingen?
  zondag 14 maart 2004 @ 11:42:21 #44
54772 Silmarwen
pi_17704450
Maar wat is nu de reden voor Al-Qaeda om net nu die aanslagen te doen? Ik neem aan dat er een betekenis achter zit.
pi_17704482
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jij bent wel de schuldige Aah, jij begint immers met generaliseren, wat een deel van het probleem veroorzaakt.
pi_17704494
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:42 schreef Silmarwen het volgende:
Maar wat is nu de reden voor Al-Qaeda om net nu die aanslagen te doen? Ik neem aan dat er een betekenis achter zit.
Spaanse hulp bij de VS Irak oorlog natuurlijk.
pi_17704507
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:42 schreef Silmarwen het volgende:
Er zijn vandaag verkiezingen in Spanje, misschien is de hoop dat de regerende partij (die voor de oorlog was) sterk zal verliezen door deze aanslag.
pi_17704509
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Vooralsnog weet je nieteens of mutant wel echt een moslim is.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 11:46:32 #49
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17704513
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:44 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Jij bent wel de schuldige Aah, jij begint immers met generaliseren, wat een deel van het probleem veroorzaakt.
Ik begin niet met aanslagen te plegen in naam van Allah, dus hou je achterlijke generaliseren maar voor je.
pi_17704515
"Voor ieder standpunt is wel een moslim te vinden"

(c) Marcel van Dam
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 11:46:56 #51
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17704526
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:46 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ben je naief? Overigens reageerde ik niet persoonlijk tot mutant, maar tot al die moslims die nu de slachtofferrol uitbuiten.
  zondag 14 maart 2004 @ 11:47:05 #52
54772 Silmarwen
pi_17704528
Nou dan mogen ze nog behoorlijk wat aanslagen gaan plegen, australie GB etc tec
pi_17704535
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:46 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Er zijn vandaag verkiezingen in Spanje, misschien is de hoop dat de regerende partij (die voor de oorlog was) sterk zal verliezen door deze aanslag.
Ik had m'n vermoeden ook op Al-Qaida gezet, omdat de ETA deze aanslag anders op het domste tijdstip bedenkbaar had gehouden.
pi_17704541
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:46 schreef sizzler het volgende:

[..]

Salonrechtse naieviteit.
pi_17704549
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ben je naief? Overigens reageerde ik niet persoonlijk tot mutant, maar tot al die moslims die nu de slachtofferrol uitbuiten.
Nog ff een aanslag in Nederland en Fortuyn's proficy is completed.
pi_17704561
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:47 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik had m'n vermoeden ook op Al-Qaida gezet, omdat de ETA deze aanslag anders op het domste tijdstip bedenkbaar had gehouden.
En jij denkt serieus dat terroristen dezelfde logica hanteren als jij?
pi_17704568
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:48 schreef pberends het volgende:
Pim
  zondag 14 maart 2004 @ 11:50:32 #58
54772 Silmarwen
pi_17704579
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:49 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Pberends = gek terroristen ook

Ik zie het probleem niet hoor
pi_17704583
quote:

[..]

Ben je naief?
Ik ken meerdere users die niet zijn wie ze zeggen te zijn. Dus ben ik dan naief of sceptisch?
quote:
Overigens reageerde ik niet persoonlijk tot mutant, maar tot al die moslims die nu de slachtofferrol uitbuiten.
Mwoah. Ik vond "JULLIE gedragen je niet, dus zeik niet zo dat je dan kritiek krijgt." toch wel een duidelijke opmerking richting mutant. Of was het niet zo bedoeld?
pi_17704587
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:49 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Als ze Nederland schade gaan toebrengen kan ik ook veranderen in een Nederlandse terrorist
pi_17704599
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:50 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Pim
LOL
pi_17704616
Ik hoop dat Wouter B. een stevige uitspraak over de islam doet, en dat hij daarna slachtoffer wordt van een aanslag. Dan wordt 90% van het politieke spectrum islam-sceptisch inclusief de PvdA.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 11:52:52 #63
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17704619
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:50 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik ken meerdere users die niet zijn wie ze zeggen te zijn. Dus ben ik dan naief of sceptisch?
[..]

Mwoah. Ik vond "JULLIE gedragen je niet, dus zeik niet zo dat je dan kritiek krijgt." toch wel een duidelijke opmerking richting mutant. Of was het niet zo bedoeld?
Ik heb het nodige van mutant gelezen om in elk geval de indruk te hebben dat die moslim is.
pi_17704622
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:50 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Pim

Ik zit net dat debat na zijn overwinning in R'dam te bekijken.

Balkenende: "ik denk dat Fortuyn heel goed aanvoelt wat er leeft in de samenleving en de gevoelens van het volk goed kan verwoorden."

Toen leek Balkenende nog een verstandige man.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 11:53:32 #65
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17704627
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:48 schreef pberends het volgende:

[..]

Gaat zeker gebeuren en dat is precies wat de fundamentalisten willen.
pi_17704635
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:52 schreef pberends het volgende:
Ik hoop dat Wouter B. een stevige uitspraak over de islam doet, en dat hij daarna slachtoffer wordt van een aanslag. Dan wordt 90% van het politieke spectrum islam-sceptisch inclusief de PvdA.
Nu nog 1000 doden in Amesfoort CS en de hele politiek speelt zich de slachtofferrol toe.
pi_17704656
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:53 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik zit net dat debat na zijn overwinning in R'dam te bekijken.

Balkenende: "ik denk dat Fortuyn heel goed aanvoelt wat er leeft in de samenleving en de gevoelens van het volk goed kan verwoorden."

Toen leek Balkenende nog een verstandige man.
Ik heb ook nog wel eens debatjes gezien van Balkenende voordat hij premier was. Toen leek hij me een veel krachtigere en verstandigere leider dan welke flapdrol hij nu is. Echt jammer. En jammer ook dat hij Fortuyn's goede punten niet echt heeft overgenomen omdat hij ( ) Gristen ( ) is.
pi_17704673
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Gaat zeker gebeuren en dat is precies wat de fundamentalisten willen.
Ik denk niet snel, omdat Nederland een vrijstaat is voor islamitische fundamentalisten. Een aanslag op Nederland is een aanslag op een 'vriend'.
pi_17704675
pi_17704680
quote:

[..]

Ik begin niet met aanslagen te plegen in naam van Allah, dus hou je achterlijke generaliseren maar voor je.
Dat doen de moslims ook niet JIJ KNEUS!!! Dat doet EEN KLEINE GROEP MENSEN, NIET DE MOSLIMS.

KAP NOU IS MET DAT VUILE GENERALISEREN!
pi_17704692
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:56 schreef pberends het volgende:
Ik denk niet snel, omdat Nederland een vrijstaat is voor islamitische fundamentalisten. Een aanslag op Nederland is een aanslag op een 'vriend'.
Als we Amerika straks steunen in een aanval op Syrië is dat ook voorbij

ok, let's dance with the devil
pi_17704713
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:56 schreef sizzler het volgende:
LOL @ Het zal je moeder maar wezen

pi_17704747
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:58 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Als we Amerika straks steunen in een aanval op Syrië is dat ook voorbij

ok, let's dance with the devil
Syrië is niks en zal ook niks worden. Ze hebben minder inwoners dan Nederland en zijn nog slapper dan het Iraakse leger.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 12:02:35 #76
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17704762
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Ach, Balkenende gaat komende week naar Bush. Bondgenoot van de VS dus.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 12:03:30 #77
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17704782
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:57 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Dat doen de moslims ook niet JIJ KNEUS!!! Dat doet EEN KLEINE GROEP MENSEN, NIET DE MOSLIMS.

KAP NOU IS MET DAT VUILE GENERALISEREN!
Over generaliseren gesproken, je kunt alleen maar schelden en je weet je geen raad meer met de caps-lock. Kap er zelf mee. Ga jij je praatjes maar in Madrid vertellen.
pi_17704794
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Syrië is niks en zal ook niks worden. Ze hebben minder inwoners dan Nederland en zijn nog slapper dan het Iraakse leger.
17,585,540 (July 2002 est.)

He getver ik dacht dat ze maar 12 miljoen hadden. Maar alsnog stelt het niet al teveel voor. Frappant overigens hoe erg Syrië op Irak lijkt, de vlag, politiek, etc.
pi_17704795
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Het zal je zoon maar zijn.
Record: na 3 minuten een slotje
  zondag 14 maart 2004 @ 12:04:24 #80
54772 Silmarwen
pi_17704798
Ze wilde de keizersnee nie omdat ze er niet mooier op zou worden? DAMN woman. Lelijker kan toch niet
  zondag 14 maart 2004 @ 12:05:16 #81
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17704807
quote:
Op zondag 14 maart 2004 11:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Is dat een doodverwensing?
Nee, hoe kom je erbij?

Serieus: Ach, laat die Peter R. de Vries maar komen.
2 zetel, hoogstens.
pi_17704809
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ach, Balkenende gaat komende week naar Bush. Bondgenoot van de VS dus.
Balkenende vertegenwoordigd Nederland niet, en dat zou het volk niet eens willen. Dinsdag zal hij voor 90% alleen de EU vertegenwoordigen ivm voorzitterschap.
pi_17704830
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Het zal je zoon maar zijn.
LOL
pi_17704841
Syrië en Iran kan je moeilijk pro-westers noemen.

Waarom zitten er dan voornamelijk alleen maar westerse landen in hun handelspartners:

Syrië: Germany 19.1%, Italy 17.5%, Turkey 7.8%, France 7.5%, Lebanon 5.2% (2002)

Iran: Japan 17.4%, China 8.6%, UAE 7.6%, Italy 6.6%, South Korea 4.9%, South Africa 4.4% (2002)

Dat noem ik van twee walletjes eten.
pi_17704847
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:06 schreef sizzler het volgende:

[..]

LOL
LOL @ bijdehandte reacties.

Typisch FOK
pi_17704852
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Over generaliseren gesproken, je kunt alleen maar schelden en je weet je geen raad meer met de caps-lock. Kap er zelf mee. Ga jij je praatjes maar in Madrid vertellen.
What the fuck heeft dit met generaliseren te maken? Het is puur tegen jou gericht omdat jij niet kan stoppen met het domweg generaliseren van groepen. Moslims hebben helemaal niks te maken met de beschuldigingen die jij uit. Misschien komt het ooit nog eens door IN JE BOTTE KOP!
pi_17704856
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:04 schreef pberends het volgende:

[..]

17,585,540 (July 2002 est.)

He getver ik dacht dat ze maar 12 miljoen hadden. Maar alsnog stelt het niet al teveel voor. Frappant overigens hoe erg Syrië op Irak lijkt, de vlag, politiek, etc.
Military manpower - fit for military service:
males age 15-49: 2,629,148 (2003 est.)

Toch niet echt zwak, en daarnaast moet je je niet verlagen tot het onderschatten van je vijand. Samen dat Syrië de WMD wapens van Irak heeft overgenomen. Ze zullen heel wat gaan vinden als ze daar in de woestijn gaan graven.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 12:09:26 #88
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17704870
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Balkenende vertegenwoordigd Nederland niet, en dat zou het volk niet eens willen. Dinsdag zal hij voor 90% alleen de EU vertegenwoordigen ivm voorzitterschap.
LOL, als dat gebeurt dan ben ik definitief tegen de EU.
pi_17704873
Ik vraag me af hoeveel het de Nederlandse economie zal kosten om alle import van niet-democratische landen en anti-westerse landen stop te zetten.
  zondag 14 maart 2004 @ 12:09:57 #90
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17704877
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:06 schreef sizzler het volgende:

[..]

LOL
sizzler: geef de sticky topics weer ff een schop.
pi_17704882
ben weg ik ga buitenhof kijken

Linkse Media
pi_17704894
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:08 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

What the fuck heeft dit met generaliseren te maken? Het is puur tegen jou gericht omdat jij niet kan stoppen met het domweg generaliseren van groepen. Moslims hebben helemaal niks te maken met de beschuldigingen die jij uit. Misschien komt het ooit nog eens door IN JE BOTTE KOP!
Ja, homaar. Als het een ordinaire scheldpartij wordt doe je het maar per mail.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 12:12:11 #93
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17704916
Kut-Pronk in Buitenhof.
pi_17704927
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:08 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Toch niet echt zwak, en daarnaast moet je je niet verlagen tot het onderschatten van je vijand. Samen dat Syrië de WMD wapens van Irak heeft overgenomen. Ze zullen heel wat gaan vinden als ze daar in de woestijn gaan graven.
Syrië en atoomwapens/chemische/biologische wapens inzetten tegen een westers land betekend: inwonersaantal: 0.

Military manpower is trouwens in elk beetje land een paar miljoen, ook westerse. Gewoon dat je kan opgeroepen worden voor dienstplicht, dus die 2,6 miljoen van Syrie is niet speciaal.

iets anders: gelukkig heeft Nederland goede economische connecties met Rusland:
quote:
Russia: Germany 7.5%, Italy 6.9%, Netherlands 6.7%, China 6.3%, US 6.1%, Ukraine 5.5%, Belarus 5.4%, Switzerland 5% (2002)
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 12:12:48 #95
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17704928
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:10 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja, homaar. Als het een ordinaire scheldpartij wordt doe je het maar per mail.
Sorry, maar ik wens geen mail van hem. Ik stuur gelijk een abuse-mail als die het waagt.
pi_17704950
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:08 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Netherlands males age 15-49: 3,536,586 (2003 est.)

Das is absoluut zelfs meer, terwijl Nederland een kleiner aantal inwoners heeft.
pi_17704956
Waarom neemt Nederland trouwens niet gewoon nukes? Kunnen we het leger afschaffen.
pi_17704983
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:14 schreef pberends het volgende:
Waarom neemt Nederland trouwens niet gewoon nukes? Kunnen we het leger afschaffen.
As in: ipv vredesmissies nuken we de boel gewoon plat?
  zondag 14 maart 2004 @ 12:16:34 #99
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17704984
quote:
Hoe wil je ze afvuren zonder personeel?
pi_17704998
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Sorry, maar ik wens geen mail van hem. Ik stuur gelijk een abuse-mail als die het waagt.
Ik wilde bijna MSN voorstellen maar dat doe je ook al niet.
  zondag 14 maart 2004 @ 12:17:29 #102
54772 Silmarwen
pi_17705000
quote:
We hebben wel nukes hier. Alleen zijn die niet van ons maar van Amerika.
pi_17705016
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:16 schreef sizzler het volgende:

[..]

As in: ipv vredesmissies nuken we de boel gewoon plat?
Wij hebben niet zo'n groot leger voor vredesmissies. Ons leger wordt maar voor een paar procent ingezet voor vredesmissies. Dus de vraag is dan waar heb je de rest voor nodig, terwijl je met een paar nukes veel meer defensepower hebt.
pi_17705031
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:17 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

We hebben wel nukes hier. Alleen zijn die niet van ons maar van Amerika.
Ik vind een Nederland vlaggetje toch mooier staan. Maar de vraag is waar heeft Amerika dan nog meer atoomwapens. En dan is Nederland toch ook gewoon een atoommacht?
pi_17705040
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hoe wil je ze afvuren zonder personeel?
Balkenende aan de knoppen.
  zondag 14 maart 2004 @ 12:20:17 #106
54772 Silmarwen
pi_17705055
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Wij hebben niet zo'n groot leger voor vredesmissies. Ons leger wordt maar voor een paar procent ingezet voor vredesmissies. Dus de vraag is dan waar heb je de rest voor nodig, terwijl je met een paar nukes veel meer defensepower hebt.
Defense power? Je voelt een dreiging en dan maar meteen nuke the bastards? Nukes zijn geen gewone bommen als je het nog niet wist. Die hebben verregaande gevolgen. Eigenlijk moest er eens een algeheel verbod op die rotzooi komen. Je kunt niet een gebiedje nuken zonder dat andere gebieden ook de lul zijn
pi_17705066
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:19 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind een Nederland vlaggetje toch mooier staan. Maar de vraag is waar heeft Amerika dan nog meer atoomwapens. En dan is Nederland toch ook gewoon een atoommacht?
De amerikaanse vlag heeft precies dezelfde keuren als de onze dus zoveel hoef je niet te wijzigen.
pi_17705069
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:20 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Defense power? Je voelt een dreiging en dan maar meteen nuke the bastards? Nukes zijn geen gewone bommen als je het nog niet wist. Die hebben verregaande gevolgen. Eigenlijk moest er eens een algeheel verbod op die rotzooi komen. Je kunt niet een gebiedje nuken zonder dat andere gebieden ook de lul zijn
Je kunt nukes dom vinden, maar de VS wist anders heel wat slachtoffers te besparen omdat ze nukes hadden. Nukes zijn peacekeepers, zeker nu Rusland vriendjes met de VS is.
  zondag 14 maart 2004 @ 12:21:24 #109
54772 Silmarwen
pi_17705070
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:19 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja in princi[e wel ja. We hebben ze in ons land en kunnen ze dus eventueel gebruiken ja.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 12:22:26 #110
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17705087
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:17 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik wilde bijna MSN voorstellen maar dat doe je ook al niet.
Nee, niet met hem iig.
  zondag 14 maart 2004 @ 12:22:32 #111
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17705090
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:20 schreef Silmarwen het volgende:

Eigenlijk moest er eens een algeheel verbod op die rotzooi komen.
Eens.

Als er al geweld aan te pas moet komen bij conflicten, dan moet dat met conventionele wapens. NAVO is sterk genoeg, mocht het echt ernstig zijn.
pi_17705095
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:21 schreef pberends het volgende:

[..]

Je kunt nukes dom vinden, maar de VS wist anders heel wat slachtoffers te besparen omdat ze nukes hadden. Nukes zijn peacekeepers, zeker nu Rusland vriendjes met de VS is.
Prachtig verwoord.
  zondag 14 maart 2004 @ 12:22:57 #113
54772 Silmarwen
pi_17705099
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:21 schreef pberends het volgende:

[..]

Een oorlog laat zich niet tegenhouden door nukes. Als je namelijk al op de rand staat van maken nukes niet veel meer uit hoor. Ik denk niet dat vrede houden door middel van angst een goed id is. Zo onderdruk je inprincipe en dat gaat op een gegeven moment voor wrijving zorgen.
  zondag 14 maart 2004 @ 12:23:45 #114
54772 Silmarwen
pi_17705111
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:22 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Prachtig verwoord.
LOL @ je onderschrift
pi_17705125
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:22 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Eens.

Als er al geweld aan te pas moet komen bij conflicten, dan moet dat met conventionele wapens. NAVO is sterk genoeg, mocht het echt ernstig zijn.
LOL get back to reality mafkees.

Gevaarlijke landen die nukes voor de lol zullen gebruiken zullen atoomknowlegde krijgen en zonder nukes zijn wij dus flink de lul. Als iets veel slachtoffers 'aan onze kant' zal maken in de toekomst is het wel het afschaffen van westerse nukes.
pi_17705135
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:22 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Een oorlog laat zich niet tegenhouden door nukes. Als je namelijk al op de rand staat van maken nukes niet veel meer uit hoor. Ik denk niet dat vrede houden door middel van angst een goed id is. Zo onderdruk je inprincipe en dat gaat op een gegeven moment voor wrijving zorgen.
Japan '45 anyone?
pi_17705154
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Japan '45 anyone?
Nee, dat was pas het einde van de oorlog. Dus de nukes zijn de boodschappers der vrede.
pi_17705160
quote:
Japan '45 anyone?
Toen was een Pacifische Oorlog op het nippertje afgewend?
pi_17705168
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:23 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

LOL @ je onderschrift
Tja, ik heb nog nooit gewonnen
  zondag 14 maart 2004 @ 12:26:43 #120
54772 Silmarwen
pi_17705169
quote:

[..]

Japan '45 anyone?
Ow herinner je je ook even de gevolgen voor generaties lang die er niets mee te maken hadden? Al die misvormde kinderen alle gevallen van kanker.

Oorlogen van tegenwoordig zijn zoveel op onschuldigen gericht. Eigenlijk moeten we weer terug naar de oorlogen die op een slagveld gevoerd werden waarbij enkel de soldaten slachtoffers waren.... Maar goed.
pi_17705188
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:26 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ow herinner je je ook even de gevolgen voor generaties lang die er niets mee te maken hadden? Al die misvormde kinderen alle gevallen van kanker.

Oorlogen van tegenwoordig zijn zoveel op onschuldigen gericht. Eigenlijk moeten we weer terug naar de oorlogen die op een slagveld gevoerd werden waarbij enkel de soldaten slachtoffers waren.... Maar goed.
Je herinnert je de miljoenen slachtoffers die Japan had kunnen maken als er geen einde aan de oorlog was gekomen door de nukes. Goed zo.

Atoomknowlegde wordt trouwens ook gebruikt om kankerpatienten te genezen.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 12:29:02 #122
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17705210
Nukes geven weer eens wat leven in de brouwerij.
  zondag 14 maart 2004 @ 12:30:01 #123
54772 Silmarwen
pi_17705232
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Je herinnert je de miljoenen slachtoffers die Japan had kunnen maken als er geen einde aan de oorlog was gekomen door de nukes. Goed zo.

Atoomknowlegde wordt trouwens ook gebruikt om kankerpatienten te genezen.
Je houdt echt geen rekening mee hoe gevaarlijk die dingen zijn. Ow we zijn het niet eens. Nuke em!!!!!!

En je kunt niet weten hoe de oorlog was afgelopen zonder. Toendertijd was het ene goede keuze, nu hebben we genoeg middelen om het ook wel zonder nukes af te kunnen brengen
pi_17705235
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:26 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

quote:
Soldaten zijn geen mensen?

De landen met veel soldaten zijn overigens vaag de niet-democratische niet-westerse landen. En je Je ziet liever 100.000 Nederlanders sterven en 100.000 Iraqi's sterven?
Ik zie liever 200.000 Iraqi's dan sterven.
pi_17705261
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:30 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Je houdt echt geen rekening mee hoe gevaarlijk die dingen zijn. Ow we zijn het niet eens. Nuke em!!!!!!

En je kunt niet weten hoe de oorlog was afgelopen zonder. Toendertijd was het ene goede keuze, nu hebben we genoeg middelen om het ook wel zonder nukes af te kunnen brengen
Contact met de echte wereld Silmarwen. Sinds hoe lang heeft de VS en andere westerse landen nukes gebruikt? Goedzo. Genoeg argument om te zien dat nukes peacekeepers zijn, als ze niet in niet-westerse handen vallen tenminste.
pi_17705265
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nukes geven weer eens wat leven in de brouwerij.
LOL
pi_17705273
Nukes hebben er misschien voor gezorgd dat de oorlogen tussen landen werden voorkomen maar we hebben tegenwoordig hele andere dreigingen. En tegen zo'n vijand begin je niets met nukes.
pi_17705281
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:09 schreef Sidekick het volgende:

[..]

sizzler: geef de sticky topics weer ff een schop.
Ben ze kwijt.
pi_17705290
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:30 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Dat zeg ik: nukes zijn een goede backup bij noodgevallen. Ik zeg niet dat nukes moeten ingezet worden bij een oorlog als tegen Irak, dat kan ook makkelijk zonder, duh.
  zondag 14 maart 2004 @ 12:33:32 #130
54772 Silmarwen
pi_17705312
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:30 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Soldaten zijn geen mensen?

De landen met veel soldaten zijn overigens vaag de niet-democratische niet-westerse landen. En je Je ziet liever 100.000 Nederlanders sterven en 100.000 Iraqi's sterven?
Ik zie liever 200.000 Iraqi's dan sterven.
Soldaten toender tijd kozen er vaak voor om te vechten. IIG geen onschuldige kids en vrouwen en ouderen en alle andere zwakkeren.

En ik ga het je nu nog een keer zeggen, Ik zie de wereld niet in bevolkingsgroepen. Elk mens is in mijn ogen een mens. Irakees of Nederlander elk leven is evenveel waard.

Ik zie liever niemand sterven. Maar als het een oorlog moet zijn kan het best zonder nukes. Nukes hebben teveel gevolgen voor alle jaren erop, voor flora en fauna en alle generaties erna. Als een oorlog afgelopen is moeten daar de slachtoffers ophouden en niet 4 generaties nog slachtoffers vallen.
pi_17705324
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:31 schreef sizzler het volgende:
Nukes hebben er misschien voor gezorgd dat de oorlogen tussen landen werden voorkomen maar we hebben tegenwoordig hele andere dreigingen. En tegen zo'n vijand begin je niets met nukes.
Dat klopt, maar je blijft landen houden als Pakistan en Noord-Korea. Die kunnen toch nog net iets meer als terroristen vind ik.
pi_17705351
Kernwapens kan je wel handig gebruiken om plaatsen waar chemische, biologische of nucleaire wapens liggen opgeslagen, veilig weg te vagen.
  zondag 14 maart 2004 @ 12:35:22 #133
54772 Silmarwen
pi_17705353
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Contact met de echte wereld Silmarwen. Sinds hoe lang heeft de VS en andere westerse landen nukes gebruikt? Goedzo. Genoeg argument om te zien dat nukes peacekeepers zijn, als ze niet in niet-westerse handen vallen tenminste.
Nou draai het eens om. Wat als de niet westerse landen nu eens alleen nukes hadden. Hoe zouden wij ons dan voelen onder een constante dreiging want zij hebben net zoveel vertrouwen in ons als wij in hun. Dus wij zouden steeds denken dat zij het voor elk wissewasje zouden kunnen gebruiken, zo denken zij er nu ook over.

Lekker veilig gevoel, lekkere vrede heb je dan. Volgens mij is dat gewoon een koude oorlog.
pi_17705371
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:34 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat klopt, maar je blijft landen houden als Pakistan en Noord-Korea. Die kunnen toch nog net iets meer als terroristen vind ik.
Nouja, tegen een land kan je (economische) sancties treffen, satallietfoto's van maken etc. Een onzichtbare terroristische groepering niet.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 12:36:27 #135
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17705374
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat zeg ik: nukes zijn een goede backup bij noodgevallen. Ik zeg niet dat nukes moeten ingezet worden bij een oorlog als tegen Irak, dat kan ook makkelijk zonder, duh.
Dat noodgeval betekent het einde van het leven op aarde. Ik vind het een slecht afschrikmiddel. Het hoeft maar in handen van gekken te komen en de beer is los. No thanks.
  zondag 14 maart 2004 @ 12:38:05 #136
54772 Silmarwen
pi_17705416
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat noodgeval betekent het einde van het leven op aarde. Ik vind het een slecht afschrikmiddel. Het hoeft maar in handen van gekken te komen en de beer is los. No thanks.
sorry zijn we het eens met elkaar? Bevestig dat eens????
pi_17705450
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 12:40:11 #138
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17705474
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:38 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

sorry zijn we het eens met elkaar? Bevestig dat eens????
Ja, ik denk het wel. Ik ben het eens met pberends dat nukes nodig zijn om af te schrikken, maar als het moment zo ver is dat je er mee moet gaan dreigen, dan is het voorbij op aarde. Dus maar liever een totaalverbod op kernbommen en de doodstraf voor ieder die een poging waagt.
pi_17705504
Whahahahaha!

Deze is acht gaaf: http://www.weebls-stuff.com/toons/22/ !!!

Einde is echt meesterlijk!!
  zondag 14 maart 2004 @ 12:41:52 #140
54772 Silmarwen
pi_17705506
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, ik denk het wel. Ik ben het eens met pberends dat nukes nodig zijn om af te schrikken, maar als het moment zo ver is dat je er mee moet gaan dreigen, dan is het voorbij op aarde. Dus maar liever een totaalverbod op kernbommen en de doodstraf voor ieder die een poging waagt.
Bookmark!!!
  zondag 14 maart 2004 @ 12:44:20 #141
54772 Silmarwen
pi_17705564
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:41 schreef sizzler het volgende:
Whahahahaha!

ROFL
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 12:44:55 #142
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17705578
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:41 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Bookmark!!!
pi_17705583
Maar goed, nu in Buitenhof dus over de Nucleaire Catastrofe.
pi_17705598
Gokje, het komt allemaal door Bush.
pi_17705601
Met Có!

En Arend-Jan. God, dat hij zichzelf historicus mag noemen, .
  zondag 14 maart 2004 @ 12:46:48 #146
54772 Silmarwen
pi_17705622
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:45 schreef CeeJee het volgende:
Gokje, het komt allemaal door Bush.
Waar uit blijkt dat??
pi_17705920
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:46 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Waar uit blijkt dat??
Bingo !
  zondag 14 maart 2004 @ 13:04:40 #148
54772 Silmarwen
pi_17706040
quote:
Op zondag 14 maart 2004 12:59 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Bingo !
Ja logisch je antwoord

Volgens mij waren nukes er al voor Bush
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 13:05:47 #149
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17706072
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:04 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja logisch je antwoord

Volgens mij waren nukes er al voor Bush
Bush is anders ook al een oude knurft aan het worden hoor.
  zondag 14 maart 2004 @ 13:06:54 #150
54772 Silmarwen
pi_17706102
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Bush is anders ook al een oude knurft aan het worden hoor.
Knurft was hij al voordat hij oud werd hoor
pi_17706146
Nu op telekekst: oorlogsdreiging in de kaukasus.
Het enige waar die mensen aan kunnen denken is moorden.

teletekst pagina 124.
pi_17706148
Natuurlijk is het de schuld van Bush...
pi_17706191
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nu op telekekst: oorlogsdreiging in de kaukasus.

Het enige waar die mensen aan kunnen denken is moorden.
Georgië?
quote:
Georgia has reportedly put its armed forces on alert after President Mikhail Saakashvili was barred from entering the troubled region of Ajaria.

Georgian TV showed footage of troops loyal to Ajarian leader Aslan Abashidze blocking Mr Saakashvili's convoy at a checkpoint on a road into the region.

Meanwhile Russia warned Georgia not to send its troops into the region.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3509740.stm

Georgië is het strijdtoneel van een Koude Oorlog tussen Rusland en de Verenigde Staten om de toegang tot de Kaspische olievelden.
quote:
124 Teletekst zo 14 mrt
Spanning loopt op rond Georgië
TBILISI President Saakasjvili van
Georgië is de toegang ontzegd tot de
afvallige republiek Adzjarië.Georgië
heeft daarop zijn strijdkrachten in een
hogere staat van paraatheid gebracht.

Gewapende Adzjariërs hadden het konvooi
van Saakasjvili tegengehouden toen hij
naar de republiek wilde reizen.Tbilisi
heeft daar bijna geen invloed meer.

De Russische minister van Buitenlandse
Zaken,Lavrov,roept Georgië op om de
republiek aan de Zwarte Zee niet binnen
te vallen.In de Adzjarische hoofdstad
Batoemi hebben tanks al strategische
posities ingenomen en worden er wapens
uitgedeeld aan de bevolking.
volgende nieuws financieel sport
pi_17706220
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:10 schreef Monidique het volgende:
Georgië is het strijdtoneel van een Koude Oorlog tussen Rusland en de Verenigde Staten om de toegang tot de Kaspische olievelden.
Oh ja natuurlijk, de schuld van amerika
  zondag 14 maart 2004 @ 13:12:19 #155
54772 Silmarwen
pi_17706238
Wat voor gevolgen kan een oorlog daar precies hebben Monidique?
pi_17706254
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:11 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, .
pi_17706279
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:12 schreef Silmarwen het volgende:
Een grotere chaos in de Kaukasus, dus meer mogelijkheden voor islamitische terroristen.
  zondag 14 maart 2004 @ 13:13:45 #158
54772 Silmarwen
pi_17706280
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:11 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Tuurlijk alles is toh de schuld van Bush.
pi_17706293
En het leek zo'n aardige man die Georgische president met z'n Nederlandse vrouw.
pi_17706300
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:12 schreef Silmarwen het volgende:
Verdere destabilisatie van de kaukasus en spanningen tussen NAVO en de russische federatie.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 13:17:32 #161
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17706379
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:14 schreef CeeJee het volgende:
En het leek zo'n aardige man die Georgische president met z'n Nederlandse vrouw.
Wat heerlijk cynisch.
pi_17706442
quote:
Rostom Japaridze, head of the lower house of Adzharia’s parliament, called Saakashvili’s attempted visit a bid to stage a “military march on Adzharia.”

That echoed claims by Abashidze that Georgia was preparing to use the military to overthrow him. He called on Moscow and Washington to intervene to prevent bloodshed, and released an open letter to Saakashvili calling for ”constructive, peaceful dialogue.”

On Sunday, as tensions rose, Russian Foreign Ministry spokesman Alexander Yakovenko warned, “In the event of a crisis, all responsibility would lie with the Georgian leadership,” the Interfax news agency reported.
http://news.scotsman.com/latest.cfm?id=2648292
style="font-size: 10px;">quote:
http://www.guardian.co.uk(...)tml
style="font-size: 10px;">quote:
http://georgia.embassyhom(...)mbassy_london_uk.htm
  zondag 14 maart 2004 @ 13:31:59 #163
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17706683
quote:
Whahahahaha!

Welk einde?
  zondag 14 maart 2004 @ 13:33:16 #164
36920 sizzler
Erudiet
pi_17706708
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Welk einde?
Hoe lang heb je gekeken?
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 13:36:10 #165
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17706769
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Welk einde?
Dat dacht ik dus ook, het ging maar door!
  zondag 14 maart 2004 @ 13:36:26 #166
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17706780
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:33 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hoe lang heb je gekeken?
Hij draait nu al 1 uur in de achtergrond.
  zondag 14 maart 2004 @ 13:37:39 #167
73560 DrWolffenstein
pi_17706816
Ik vraag me af hoeveel andere users er overspannen zijn: fdsafsdfsadf
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 13:39:39 #168
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17706871
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:36 schreef Sidekick het volgende:

[..]

LOL

Het is een swf-file, analyseer jij die niet?
  zondag 14 maart 2004 @ 13:44:25 #169
36920 sizzler
Erudiet
pi_17706989
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:36 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Whehehehehe.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 13:46:00 #170
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17707031
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik vraag me af hoeveel andere users er overspannen zijn: fdsafsdfsadf
Bloemetje sturen naar gelly of is die daar ook tegen?
  zondag 14 maart 2004 @ 13:52:51 #171
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17707173
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:44 schreef sizzler het volgende:

[..]

Whehehehehe.
Ik was aan het eten, en heb het niet uitgezet.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:06:49 #172
60385 pberends
pi_17707454
Zou me niet verbazen als de PvdA Al-Qaida financierd.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:07:04 #173
60385 pberends
pi_17707462
Waar komt de term 'links laten liggen' eigenlijk vandaan?
  zondag 14 maart 2004 @ 14:08:15 #174
73560 DrWolffenstein
pi_17707485
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:07 schreef pberends het volgende:
Waar komt de term 'links laten liggen' eigenlijk vandaan?
Leuke vraag voor trivia
  zondag 14 maart 2004 @ 14:09:43 #175
60385 pberends
pi_17707512
quote:
Op zondag 14 maart 2004 13:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Georgië?
[..]

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3509740.stm

[..]

Laat ze dan maar lekker afscheiden. Of je gaat oorlog tegen die republiek voeren en je bent verder van huis.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:10:59 #176
73560 DrWolffenstein
pi_17707538
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:09 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]

Laat ze dan maar lekker afscheiden. Of je gaat oorlog tegen die republiek voeren en je bent verder van huis.
Oorlog zal er wel komen. De mensen daar kunnen aan niets anders denken. Wel jammer overigens
  zondag 14 maart 2004 @ 14:11:21 #177
73560 DrWolffenstein
pi_17707548
en nu ga ik weer het kerry forum onveilig maken.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:11:35 #178
60385 pberends
pi_17707549
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:08 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Leuke vraag voor trivia
"Links laten liggen" -> waar komt die term vandaan.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:13:28 #179
85270 Dora_van_Crizadak
pi_17707579
quote:
Whahahahaha!

Ik vind hem toch echt negen gaaf hoor.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:16:35 #180
85270 Dora_van_Crizadak
pi_17707644
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:06 schreef pberends het volgende:
Zou me niet verbazen als de PvdA Al-Qaida financierd.
[pberends-oplossing]

Als we willen dat al-Qaeda stopt met het plegen van aanslagen, moeten we gewoon dreigen die zwarte steen in Mekka op te blazen als deze organisatie weer een aanslag pleegt.

[/pberends-oplossing]

[ Bericht 7% gewijzigd door Dora_van_Crizadak op 14-03-2004 14:22:42 ]
  zondag 14 maart 2004 @ 14:23:52 #181
60385 pberends
pi_17707763
LOL @ Buitenhof.

Op de site staat;
quote:
Video en aanverwante documenten

Bekijk in BREEDBAND, fragmenten beschikbaar vanaf +/- 19:00 uur

Bekijk in SMALBAND, fragmenten beschikbaar vanaf +/- 18:00 uur
LOL ze zijn nu al beschikbaar je moet alleen ff het journaal en de reclame doorscrollen.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:24:58 #182
60385 pberends
pi_17707785
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

[pberends-oplossing]

Als we willen dat al-Qaeda stopt met het plegen van aanslagen, moeten we gewoon dreigen die zwarte steen in Mekka op te blazen als deze organisatie weer een aanslag pleegt.

[/pberends-oplossing]
LOL
  zondag 14 maart 2004 @ 14:26:06 #183
73560 DrWolffenstein
pi_17707807
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[pberends-oplossing]

[/pberends-oplossing]
Wanneer plegen de Amerikanen weer eens een "vergissings-bombardement" of een kruisraket als "afzwaaier" ? Natuulijk kan een gewone opzettelijke aanval ook.

zondag 14 maart 2004 @ 14:26:40 #184
60385 pberends
pi_17707819
Co Kolijn voor minister van Defensie

Die andere mafkees voor staatssecretaris.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:27:06 #185
41894 du_ke
du_ke
pi_17707829
Gegroet beste zionistische vrienden !
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:29:03 #186
73560 DrWolffenstein
pi_17707869
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:27 schreef du_ke het volgende:
Gegroet beste zionistische vrienden [afbeelding]!
Jouw partijgenoten hebben dezelfde smaak als jij qua fotomateriaal: http://www.vcp.nu
  zondag 14 maart 2004 @ 14:30:03 #187
73560 DrWolffenstein
pi_17707888
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:26 schreef pberends het volgende:

Je bedoelt Arend-Jan?
  zondag 14 maart 2004 @ 14:30:17 #188
60385 pberends
pi_17707890
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:26 schreef pberends het volgende:

Arend Jan Boekesteijn.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:30:19 #189
85270 Dora_van_Crizadak
pi_17707891
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:26 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Wanneer plegen de Amerikanen weer eens een "vergissings-bombardement" of een kruisraket als "afzwaaier" ? Natuulijk kan een gewone opzettelijke aanval ook.
Svp een tapijt-bombardement op Karbala.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:30:50 #190
41894 du_ke
du_ke
pi_17707903
Het schijnt in de strijd tegen het terrorisme wel verstandig te zijn in bepaalde wetteloze gebieden in zuid amerika aan te pakken. Daar zouden diverse terroristische organisaties kennis met elkaar delen.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:31:25 #191
78909 Monidique
pi_17707912
Arned-Jan vind ik echt een idioot redenerend persoon.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:31:53 #192
78909 Monidique
pi_17707920
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:30 schreef du_ke het volgende:
Het schijnt in de strijd tegen het terrorisme wel verstandig te zijn in bepaalde wetteloze gebieden in zuid amerika aan te pakken. Daar zouden diverse terroristische organisaties kennis met elkaar delen.
Ja, bij Paraguay.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:31:56 #193
36920 sizzler
Erudiet
pi_17707923
quote:
In Nederland ook. Alleen komen ze daar steeds achteraf achter.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 14:33:27 #194
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17707945
quote:
Welja, laten we de hele wereld er in betrekken.
Zullen we eens een europees scenario gaan uitwerken als er meer aanslagen volgen in Europa?
  zondag 14 maart 2004 @ 14:33:36 #195
41894 du_ke
du_ke
pi_17707950
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:29 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Jouw partijgenoten hebben dezelfde smaak als jij qua fotomateriaal: http://www.vcp.nu
Ik gebruik die foto alleen vanwege z'n sigaar . Overigens doe ik momenteel weer aan de groetzone.

.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:33:57 #196
85270 Dora_van_Crizadak
pi_17707953
Oh ja, en KirmiziBeyaz is rood wit (Turkse vlag dus).
  zondag 14 maart 2004 @ 14:34:26 #197
73560 DrWolffenstein
pi_17707963
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Svp een tapijt-bombardement op Karbala.
Het beste is een herhaling van de aanval op Hamburg in WO2.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:35:16 #198
41894 du_ke
du_ke
pi_17707977
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:31 schreef sizzler het volgende:

[..]

In Nederland ook. Alleen komen ze daar steeds achteraf achter.
Cool waar hebben ze de trainingkampen verstopt?

Misschien bij de blauwe stad, een vrij hopeloos project in grongingen waar de link van dr wolff ook heen verwijst .
  zondag 14 maart 2004 @ 14:36:18 #199
85270 Dora_van_Crizadak
pi_17707996
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:34 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Het beste is een herhaling van de aanval op Hamburg in WO2.
Softie.

Geef mij maar een herhaling van Hiroshima, op drie steden, met name: Najaf, Karbala en Mekka.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:36:23 #200
73560 DrWolffenstein
pi_17708000
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik gebruik die foto alleen vanwege z'n sigaar . Overigens doe ik momenteel weer aan de groetzone.

.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:37:12 #201
85270 Dora_van_Crizadak
pi_17708009
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Misschien bij de blauwe stad
Idd, het had de Blauwe Ogen-stad moeten heten.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:37:14 #202
78909 Monidique
pi_17708010
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zullen we eens een europees scenario gaan uitwerken als er meer aanslagen volgen in Europa?
Je wilt islamitische terroristen die een gevaar zijn voor onder andere Europa hun gang laten gaan in Zuid-Amerika? Ik stel voor om de islamitische terroristen op alle fronten ongeveer tegelijkertijd te bestrijden, hoewel het ene actiever dan het andere.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:37:58 #203
41894 du_ke
du_ke
pi_17708028
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Op die plaats zouden o.a. ETA, farc, PLO, Al quaida etc kennis uitwisselen lijkt me niet onverstandig dat goed in de gaten te houden.

En natuurlijk moeten we in Europa meer alert zijn. Zeker wanneer blijkt dat het echt niet door ETA gedaan is.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:38:38 #204
36920 sizzler
Erudiet
pi_17708039
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hier om de hoek! (serieus)

Bji de Reeuwijkse plassen was een jongerenkamp waar mensen voor de jihad werden geworven.

(okee, geen commando-trainingskamp, meer padvinder-style, maar toch)
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 14:39:18 #205
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17708050
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Op die plaats zouden o.a. ETA, farc, PLO, Al quaida etc kennis uitwisselen lijkt me niet onverstandig dat goed in de gaten te houden.

En natuurlijk moeten we in Europa meer alert zijn. Zeker wanneer blijkt dat het echt niet door ETA gedaan is.
Tuurlijk moet je dat in de gaten houden, maar niet zo openlijk, omdat de opinie dan opeens heel hard kan polariseren.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:41:36 #206
85270 Dora_van_Crizadak
pi_17708098
PBerends, ik ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Post eens een foto?
  zondag 14 maart 2004 @ 14:43:00 #207
73560 DrWolffenstein
pi_17708126
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ga je overigens van SCH's ster ook een rondje maken?
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 14:43:16 #208
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17708131
quote:
Deze kreeg ik zojuist van pberends:

zondag 14 maart 2004 @ 14:43:58 #209
85270 Dora_van_Crizadak
pi_17708142
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:43 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ga je overigens van SCH's ster ook een rondje maken?
Nee, van die van jou. Of je het nou leuk vindt of niet.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:44:20 #210
41894 du_ke
du_ke
pi_17708154

.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:44:24 #211
60385 pberends
pi_17708156
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:31 schreef Monidique het volgende:
Arned-Jan vind ik echt een idioot redenerend persoon.
?

Wat klopt er niet wat hij zegt dan.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:44:41 #212
85270 Dora_van_Crizadak
pi_17708160
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Deze kreeg is zojuist van pberends:

[afbeelding]
Welke inrichting was bereid hem te huisvesten?
  zondag 14 maart 2004 @ 14:44:43 #213
73560 DrWolffenstein
pi_17708162
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nee, van die van jou. Of je het nou leuk vindt of niet.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:45:11 #214
78909 Monidique
pi_17708177
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:44 schreef pberends het volgende:
?

Wat klopt er niet wat hij zegt dan.
Oh, zijn artikels over Irak zijn hilarisch om te lezen.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 14:47:15 #215
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17708202
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Welke inrichting was bereid hem te huisvesten?
Kinderuni in Hannover.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:51:31 #216
85270 Dora_van_Crizadak
pi_17708270
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:44 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Domme vragen krijgen van mij domme antwoorden.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:51:38 #217
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17708273
Maar goed, denken jullie dat de Marokkaanse daders in Spanje afgeschrikt worden door types à la Cohen?

En inderdaad, nog één aanslag op Europese grond en we nuken gewoon die stomme steen in Mekka. Dat kan niet al te lastig zijn. Voor elke aanslag één kleine atoombom. Ze kunnen dan helemaal niets meer.

Oh ja, hallo iedereen
En Aaah... goed bezig!
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
  zondag 14 maart 2004 @ 14:52:56 #218
60385 pberends
pi_17708304
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Oh, zijn artikels over Irak zijn hilarisch om te lezen.
Hoezo? Omdat hij pro-oorlog was?
  zondag 14 maart 2004 @ 14:52:57 #219
78909 Monidique
pi_17708305
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:51 schreef Duritz het volgende:
En inderdaad, nog één aanslag op Europese grond en we nuken gewoon die stomme steen in Mekka. Dat kan niet al te lastig zijn. Voor elke aanslag één kleine atoombom. Ze kunnen dan helemaal niets meer.
Ha ha ha!
  zondag 14 maart 2004 @ 14:53:14 #220
78909 Monidique
pi_17708309
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:52 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoezo? Omdat hij pro-oorlog was?
Nee, niet omdat 'ie pro-oorlog was.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:53:44 #221
85270 Dora_van_Crizadak
pi_17708321
quote:
En inderdaad, nog één aanslag op Europese grond en we nuken gewoon die stomme steen in Mekka. Dat kan niet al te lastig zijn.
.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:54:04 #222
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17708331
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ha ha ha!
Lumineus plan hè
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 14:54:52 #223
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17708341
quote:
Maar goed, denken jullie dat de Marokkaanse daders in Spanje afgeschrikt worden door types à la Cohen?

Oh ja, hallo iedereen
En Aaah... goed bezig!

In welk opzicht krijg ik weer erkenning?
  zondag 14 maart 2004 @ 14:56:41 #224
78909 Monidique
pi_17708370
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:54 schreef Duritz het volgende:

[..]

Lumineus plan hè
Eerder peuterniveau.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:57:02 #225
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_17708376
Worstelingen.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zondag 14 maart 2004 @ 14:59:35 #226
54772 Silmarwen
pi_17708417
Ben benieuwd wat er zou gebeuren als je Mekka plat gooit. Ik bedoel niemand die keihard terugslaat na Madrid maar ik denk dat als je Mekka plat gooit je de derde wereld oorlog wel krijgt.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 15:00:49 #227
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17708445
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:59 schreef Silmarwen het volgende:
Ben benieuwd wat er zou gebeuren als je Mekka plat gooit. Ik bedoel niemand die keihard terugslaat na Madrid maar ik denk dat als je Mekka plat gooit je de derde wereld oorlog wel krijgt.
Geldt dat niet voor een willkeurige grote stad in de wereld?
  zondag 14 maart 2004 @ 15:01:29 #228
54772 Silmarwen
pi_17708465
Nee want ik denk dat als je bijvoorbeeld Londen plat gooit je minder desastreuse gevolgen zult hebben dan MEkka.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 15:02:51 #229
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17708492
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:01 schreef Silmarwen het volgende:
Nee want ik denk dat als je bijvoorbeeld Londen plat gooit je minder desastreuse gevolgen zult hebben dan MEkka.

Ik denk dat we dan een kernoorlog krijgen, met dank aan Bush, die overijverig wilde helpen.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:05:41 #230
54772 Silmarwen
pi_17708554
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik denk dat we dan een kernoorlog krijgen, met dank aan Bush, die overijverig wilde helpen.
Nee dat denk ik niet. Ik denk niet dat Bush dat aandurft.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 15:06:59 #231
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17708591
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:05 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet. Ik denk niet dat Bush dat aandurft.
Londen platgooien zal echter wel zeer desastreus zijn. Mekka platgooien overigens ook.
Totale verontwaardiging leidt tot ongenuanceerde daden en dat wil niemand in de wereld, behalve die fundi-gekken.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:12:39 #232
12603 milagro
pi_17708713
PvdA gaat pizza's weggeven in de Schilderswijk
Pizzabezorgers willen en durven in die wijk niet meer te bezorgen.
De PvdA gaat laten zien dat zij dus niet bang zijn en trekken daarom de wijk in om pizza's uit te delen.
Duh als je het gratis uitdeelt valt niemand je lastig!
Ik had ze graag om 21.30 op een scootertje een pizza zien bezorgen, met een tas om hun nek, met wisselgeld, en dán laten zien dat ze niet bang zijn .

Typisch PvdA weer, makkelijk scoren en degene waar het werkelijk omgaat in de kou laten staan.
Want de bange bezorgers en gedupeerde pizzazaakjes die inkomsten mislopen hebben geen ene flikker aan deze actie.

Tot zover mijn frustatie vd zondag
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 15:15:44 #233
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17708767
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:12 schreef milagro het volgende:
PvdA gaat pizza's weggeven in de Schilderswijk
Pizzabezorgers willen en durven in die wijk niet meer te bezorgen.
De PvdA gaat laten zien dat zij dus niet bang zijn en trekken daarom de wijk in om pizza's uit te delen.
Duh als je het gratis uitdeelt valt niemand je lastig!
Ik had ze graag om 21.30 op een scootertje een pizza zien bezorgen, met een tas om hun nek, met wisselgeld, en dán laten zien dat ze niet bang zijn .

Typisch PvdA weer, makkelijk scoren en degene waar het werkelijk omgaat in de kou laten staan.
Want de bange bezorgers en gedupeerde pizzazaakjes die inkomsten mislopen hebben geen ene flikker aan deze actie.

Tot zover mijn frustatie vd zondag

Wat een doorgeslagen mafkezen. I.p.v. het probleem op te lossen, gaan ze weer knuffelen. Ja, dat leidt tot de oplossing. Wat een bullshit sowieso. Als de buurt het zelf verziekt dan krijgen ze gewoon geen pizza te vreten, stelletje shoarma-sukkels.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:16:10 #234
41894 du_ke
du_ke
pi_17708772
He Aaah! heb je al wat meer informatie over die groepsverkrachtingszaak van laatst? Is er al angifte gedaan, of is het op opsporing verzocht geweest? ben best benieuwd eigenlijk.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 15:20:11 #235
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17708854
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:16 schreef du_ke het volgende:
He Aaah! heb je al wat meer informatie over die groepsverkrachtingszaak van laatst? Is er al angifte gedaan, of is het op opsporing verzocht geweest? ben best benieuwd eigenlijk.
Er schijnt wel degelijk aangifte gedaan te zijn, zo heb ik vernomen van iemand die er zeer betrokken bij was. De politie doet er echter geen mededelingen over. Dat schijnt met zedenzaken vaker te gebeuren. Ben allang niet meer verbaasd daarover, want de ponyneuker van pas geleden was ook gewoon een Utrechter...
  zondag 14 maart 2004 @ 15:24:57 #236
41894 du_ke
du_ke
pi_17708948
Mensen tot ziens maar weer, ik ga me sociaal gedragen.

.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:25:32 #237
36920 sizzler
Erudiet
pi_17708964
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:12 schreef milagro het volgende:
[...]
Kom jij nog op de POL-meet?
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 15:26:20 #238
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17708976
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:24 schreef du_ke het volgende:
Mensen tot ziens maar weer, ik ga me sociaal gedragen.

.
Nou sociaal van je, geef ik netjes antwoord en dan tieft je weer op.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:29:09 #239
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17709022
quote:

Klopt, ze kunnen niets meer. De inwoners van Mekka that is.
Je krijgt er wel miljoenen jihad-strijdes bij in de rest van de wereld.

Maar het doden van miljoenen onschuldige burgers in Mekka lijkt me natuurlijk een puik plan.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:31:55 #240
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_17709073
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:29 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Maar het doden van miljoenen onschuldige burgers in Mekka lijkt me natuurlijk een puik plan.
Miljoenen?

http://www.allaboutturkey.com/sozlukislam1.htm
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:32:37 #241
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_17709086
Je kan natuurlijk ook met een vliegtuig een enorme lading varkensvet over die steen gooien, zonder dat er miljoenen doden vallen
  zondag 14 maart 2004 @ 15:33:54 #242
78909 Monidique
pi_17709114
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:31 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Miljoenen?

http://www.allaboutturkey.com/sozlukislam1.htm
Niet elke dag van het jaar, hoor.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:42:46 #243
60385 pberends
pi_17709282
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Deze kreeg ik zojuist van pberends:

[afbeelding]
* pberends is playing Van Halen - Why Can't This Be Love.mp3
  zondag 14 maart 2004 @ 15:45:17 #244
60385 pberends
pi_17709323
quote:
Marokko openbaart identiteit verdachten aanslagen Spanje

De namen van de drie Marokkanen die in Spanje zijn aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de bloedige aanslagen, zijn door de Marokkaanse autoriteiten vanmiddag bekendgemaakt. Het gaat om de 30-jarige kantoorbediende Jamal Zougam, de 31-jarige werktuigkundige Mohamed Bekkali en de 34-jarige fabrieksarbeider Mohamed Chaoui.

Volgens de Marokkaanse minister van Voorlichting, Nabil Benabdallah, zijn de drie in Noord-Marokko geboren. Er zouden geen aanwijzing zijn dat het trio iets met militante islamitische groepen van doen heeft.

Marokko heeft inmiddels medewerkers van justitie naar Spanje gestuurd om te helpen met het onderzoek.

Een Franse advocaat van de families van de slachtoffers van de aanslagen van 11 september, Jean-Charles Brisard, heeft echter gezegd dat hij wél degelijk een verband tussen de 34-jarige Chaoui en al-Qaeda. Volgens de advocaat is de naam van Chaouis gevallen tijdens een afgeluisterd telefoongesprek met Barakat Yarkas, die wordt gezien als leider van een al-Qaeda-cel in Spanje.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:46:53 #245
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17709350
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:29 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Klopt, ze kunnen niets meer. De inwoners van Mekka that is.
Je krijgt er wel miljoenen jihad-strijdes bij in de rest van de wereld.

Waar gehakt wordt..
  zondag 14 maart 2004 @ 15:47:30 #246
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17709364
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Marokkanen in spanje dus. We hebben hier ook Jihad-fruitcakes. Ik vraag me af hoevel aanslagen er nog nodig zijn voordat er een wereld op basis van coëxistentie komt in plaats van het door elkaar heen leven.

Gewoon een grens stellen, daar wonen jullie, daar wonen wij. Zo is ook een grote oorlog tussen Turkije en Griekenland voorkomen begin vorige eeuw. Misschien dat we Israël dan moeten prijsgeven, maar ach, je hebt dan wel wat .

Want ik denk dat mensen hun nuances wel zullen verliezen als ze weten dat de lokale bankbeambte het niet zo erg vindt om in naam van een of andere profeet treinen gaat opblazen.

En het is natuurlijk dé redding voor de sociale zekerheid in Europa.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:48:22 #247
60385 pberends
pi_17709378
quote:
127 Teletekst zo 14 mrt
Opkomst in Rusland al meer dan 50%

MOSKOU Bij de presidentsverkiezingen in
Rusland is de opkomst vanmiddag al de
vijftig procent gepasseerd,waardoor de
uitslag geldig is.De kiescommissie
verwachtte eerder al een opkomst van
zo'n zestig procent.

Een hoge opkomst is gunstig voor de
huidige president,Vladimir Poetin.Hij
zal nu vrijwel zeker worden herkozen.

Rusland omvat elf tijdzones en om 19:00
Nederlandse tijd sluiten de laatste
stembussen in Kaliningrad.

zondag 14 maart 2004 @ 15:49:24 #248
60385 pberends
pi_17709389
quote:
DEN HAAG Premier Verhofstadt van België
pleit voor oprichting van een Europees
Inlichtingenbureau.Inlichtingendiensten
van lidstaten kunnen daar informatie
uitwisselen,zei hij op een D66-congres.
Ik vond Verhofstadt tot nu toe een beste kerel, maar ik ben nu anti-Verhofstadt.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:49:47 #249
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_17709396
Waarom komt MasterPeace hier toch nooit?

Trigger.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:50:14 #250
60385 pberends
pi_17709402
quote:
Mensenrechten in Chinese grondwet

PEKING Het Chinese Volkscongres heeft
met ruime meerderheid ingestemd met een
grondwetswijziging waarin mensenrechten
worden gewaarborgd.Het amendement is
vooral symbolisch:de tekst maakt geen
gewag van politieke vrijheid.

Een andere wijziging in de grondwet
beschermt particulier bezit.Privé-bezit
werd al beschermd in enkele wetten,maar
omdat steeds meer Chinezen een eigen
bedrijf oprichtten,werd de roep om een
grondwetswijziging sterker.

Een derde grondwetswijziging bepaalt
dat ondernemers lid mogen worden van de
Communistische Partij.China wil met hen
buitenlandse investeerders aantrekken.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 15:50:33 #251
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17709404
Rotterdammer mishandelt politieman
quote:
Een 17-jarige Rotterdammer die eveneens probeerde binnen te komen, werd door politiemensen tegengehouden.
Een crimineel wordt geweigerd door de politie?
  zondag 14 maart 2004 @ 15:51:25 #252
12603 milagro
pi_17709425
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:25 schreef sizzler het volgende:

[..]

Kom jij nog op de POL-meet?
nee
ik wil eten en zuipen en geen serieuze dingen doen
  zondag 14 maart 2004 @ 15:51:51 #253
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17709436
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vond Verhofstadt tot nu toe een beste kerel, maar ik ben nu anti-Verhofstadt.
Ik ben voor. De AIVD kan toch niets. En is ook nog eens verdomd hielenlikkerig danwel anti-westers als ik zo de laatste uitlatingen van deze dienst heb gezien. Zij maken zich meer zorgen om een puberale neo-nazi in zuid-oost-Drenthe dan milieu-extremisten en islam-extremisten. Bovendien is een nationale inlichtingendienst in een land met open grenzen natuurlijk een gotspe.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:52:21 #254
54772 Silmarwen
pi_17709442
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Rotterdammer mishandelt politieman
[..]

Een crimineel wordt geweigerd door de politie?
Vol = Vol he
  zondag 14 maart 2004 @ 15:52:30 #255
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17709444
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:51 schreef milagro het volgende:

[..]

nee
ik wil eten en zuipen en geen serieuze dingen doen
Ja maar SideKick is echt leuk zuipgezelschap hoor.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:53:48 #256
12603 milagro
pi_17709465
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:52 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

is dat zo? hoezodatzo weetjedatzo?

als demeeting weer in De Haag is kom ik wel kijken ms
  zondag 14 maart 2004 @ 15:54:43 #257
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17709476
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoezo? TUURLIJK moet er een slagvaardige EU-veilgheidsdienst komen.

Je hebt NIETS aan een veiligheidsdienst die zich wat van grenzen aantrekt terwijl de vijand om grenzen lacht.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:54:50 #258
60385 pberends
pi_17709478
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:51 schreef Duritz het volgende:

[..]

Ik ben voor. De AIVD kan toch niets. En is ook nog eens verdomd hielenlikkerig danwel anti-westers als ik zo de laatste uitlatingen van deze dienst heb gezien. Zij maken zich meer zorgen om een puberale neo-nazi in zuid-oost-Drenthe dan milieu-extremisten en islam-extremisten. Bovendien is een nationale inlichtingendienst in een land met open grenzen natuurlijk een gotspe.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:55:04 #259
78909 Monidique
pi_17709486
De onkarmische zielen van dit fysiek subforum zullen zich wel op een minimaal (lees: aards) niveau bevinden.

Vandaar.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:55:45 #260
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17709494
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:53 schreef milagro het volgende:

[..]

is dat zo?
Nee.
quote:
Ik ook. .
  zondag 14 maart 2004 @ 15:55:47 #261
60385 pberends
pi_17709495
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:54 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Hoezo? TUURLIJK moet er een slagvaardige EU-veilgheidsdienst komen.

Je hebt NIETS aan een veiligheidsdienst die zich wat van grenzen aantrekt terwijl de vijand om grenzen lacht.
Lees hetgene wat ik dikgedrukt had. Ik had het dus over Verhofstadt bij ( ) D66 ( ). Dat valt me van hem tegen. Maar z'n idee is wel goed.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:56:22 #262
78909 Monidique
pi_17709503
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:51 schreef Duritz het volgende:

[..]

Waar blijkt uit dat ze meer aandacht besteden aan neo-nazi-pubers dan aan extremisten?

* Monidique is playing Sepultura - Amen / Inner Self (live) (MPC@203kbps, 13.36mb, 0:31/8:42)
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 15:56:29 #263
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17709508
quote:

[..]

Als die betaalt.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:56:36 #264
36920 sizzler
Erudiet
pi_17709509
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:53 schreef milagro het volgende:

[..]

Hou ik je aan!
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 15:57:12 #265
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17709528
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:52 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Vol = Vol he
Een knipoogje.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:58:35 #266
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17709547
quote:

[..]

Ach liever een niet-drinker dan een watje die niet durft te komen.

Hoi Robert_Jensen.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:58:45 #267
60385 pberends
pi_17709553
quote:
  zondag 14 maart 2004 @ 15:59:21 #268
54772 Silmarwen
pi_17709564
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Een knipoogje.
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 15:59:26 #269
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17709566
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:58 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]
Me homey!
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 15:59:56 #270
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17709577
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:59 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

zondag 14 maart 2004 @ 16:00:05 #271
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17709582
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waar blijkt uit dat ze meer aandacht besteden aan neo-nazi-pubers dan aan extremisten?
Ik kan me nog iemand herinneren die een klein akkefietje met milieu-freaks niet overleefde, terwijl er genoeg aanwijzingen waren dat in die geflipte hoek genoeg mensen zaten die dit zeker iemand wilde ombrengen.

Bovendien let de AIVD al jaren op het zogenaamde extreem-rechts, dat staat althans in hun jaarverslagen. En nu mag jij een lijstje maken met alle aanslagen gepleegd door extreem-rechts in Nederland, dan vertel ik je in de tussentijd dat de AIVD ook nooit linkse Rara-idioten heeft kunnen oppakken. Tel daar ook nog eens de juridische decepties tegen moslim-terroristen bij dan weet ik genoeg.

Opheffen die hap en overleveren aan een groter geheel. Stelletje amateurs zijn het.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:01:16 #272
54772 Silmarwen
pi_17709599
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:58 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]
Hoe doe je dat met 38 jaar er zo nog uit zien me lying on couch sexy bitch lol
  zondag 14 maart 2004 @ 16:02:14 #273
54772 Silmarwen
pi_17709617
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Je gaat nu wel erg snel sweety
  zondag 14 maart 2004 @ 16:02:51 #274
60385 pberends
pi_17709625
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:59 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

zondag 14 maart 2004 @ 16:03:36 #275
60385 pberends
pi_17709633
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:02 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik ook?
  zondag 14 maart 2004 @ 16:03:36 #276
78909 Monidique
pi_17709634
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:00 schreef Duritz het volgende:
Ik kan me nog iemand herinneren die een klein akkefietje met milieu-freaks niet overleefde, terwijl er genoeg aanwijzingen waren dat in die geflipte hoek genoeg mensen zaten die dit zeker iemand wilde ombrengen.
Ja, ja... 'aanwijzingen'. Twee activisten die over de telefoon zeggen: hij moet dood. Wat een aanwijzing.
quote:
Bovendien let de AIVD al jaren op het zogenaamde extreem-rechts, dat staat althans in hun jaarverslagen.
Ze moeten er dus niet opletten?

Maar goed, waar blijkt uit dat ze meer aandacht geven aan extreem-rechts dan aan extreem-links of islamitisch extremisme?
  zondag 14 maart 2004 @ 16:03:44 #277
54772 Silmarwen
pi_17709637
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:00 schreef Duritz het volgende:

[..]

Bovendien let de AIVD al jaren op het zogenaamde extreem-rechts, dat staat althans in hun jaarverslagen. En nu mag jij een lijstje maken met alle aanslagen gepleegd door extreem-rechts in Nederland, dan vertel ik je in de tussentijd dat de AIVD ook nooit linkse Rara-idioten heeft kunnen oppakken. Tel daar ook nog eens de juridische decepties tegen moslim-terroristen bij dan weet ik genoeg.

Opheffen die hap en overleveren aan een groter geheel. Stelletje amateurs zijn het.
Die xtreem rechtse zijn gewoon dommer dan de extreem linkse

Maar ff serieus. De AIVD is natuurlijk wel een lachertje. Ze richtten zich wel erg veel op rechts terwijl daar dus overduidelijk niet enkel en alleen gevaar ligt.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:04:18 #278
54772 Silmarwen
pi_17709642
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:03 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik ook?
Tanks rijden niet zo snel toch
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 16:04:29 #279
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17709644
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:02 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik ga eerst maar eens douchen, dat vergroot mijn kansen weer.

zondag 14 maart 2004 @ 16:05:29 #280
54772 Silmarwen
pi_17709656
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

zondag 14 maart 2004 @ 16:06:14 #281
60385 pberends
pi_17709671
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Niet echt, dan spoel je je lovejuice af.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:06:46 #282
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17709677
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, ja... 'aanwijzingen'. Twee activisten die over de telefoon zeggen: hij moet dood. Wat een aanwijzing.
[..]

Ze moeten er dus niet opletten?

Maar goed, waar blijkt uit dat ze meer aandacht geven aan extreem-rechts dan aan extreem-links of islamitisch extremisme?
Kom op zeg! De haat jegens Fortuyn was alom bekend. Allerlei organisaties hadden een paar dagen voor zijn dood nog een grote manifestatie gehouden, journalisten hadden in columns doodverwensingen en onder extreem-linkse websites stond de een na de andere bedreiging. Een beetje infiltrant had achter enorm veel informatie kunnen komen, danwel had de AIVD opdracht tot beveiliging kunnen komen.

Maar dat doen ze niet.

Het blijkt uit hun jaarverslagen uit de jaren 90, Monidique. Dat vertelde ik je zojuist ook al
  zondag 14 maart 2004 @ 16:07:18 #283
54772 Silmarwen
pi_17709686
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:06 schreef pberends het volgende:

[..]

Niet echt, dan spoel je je lovejuice af.
Welke lovejuice? Je bedoelt dat gekwijl?
  zondag 14 maart 2004 @ 16:07:57 #284
36920 sizzler
Erudiet
pi_17709700
Wie maakt het volgende topic aan?
  zondag 14 maart 2004 @ 16:08:10 #285
60385 pberends
pi_17709703

zondag 14 maart 2004 @ 16:08:22 #286
78909 Monidique
pi_17709709
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:06 schreef Duritz het volgende:
Kom op zeg! De haat jegens Fortuyn was alom bekend. Allerlei organisaties hadden een paar dagen voor zijn dood nog een grote manifestatie gehouden, journalisten hadden in columns doodverwensingen en onder extreem-linkse websites stond de een na de andere bedreiging. Een beetje infiltrant had achter enorm veel informatie kunnen komen, danwel had de AIVD opdracht tot beveiliging kunnen komen.
Misschien, maar dat is nu niet belangrijk.
quote:
Het blijkt uit hun jaarverslagen uit de jaren 90, Monidique. Dat vertelde ik je zojuist ook al
Nee, je zei dat ze op extreem-rechts letten.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:08:24 #287
73560 DrWolffenstein
pi_17709710
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:50 schreef pberends het volgende:

[..]
Schijnvertoning om het westen tevreden te stellen. Maar nog steeds goed natuurlijk.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:08:34 #288
60385 pberends
pi_17709714
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:07 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Welke lovejuice? Je bedoelt dat gekwijl?
feronomen ofzo.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:08:45 #289
54772 Silmarwen
pi_17709717
hou even snel een pol sizzler kunnen we stemmen. (democratie etc etc)
  zondag 14 maart 2004 @ 16:09:05 #290
60385 pberends
pi_17709721
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:07 schreef sizzler het volgende:
  zondag 14 maart 2004 @ 16:09:23 #291
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_17709728
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:07 schreef sizzler het volgende:
Ik doe het wel.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:09:31 #292
54772 Silmarwen
pi_17709731
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:08 schreef pberends het volgende:

[..]

feronomen ofzo.
feromonen en die schijnen bij mensen niet eens meer te werken.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:09:56 #293
60385 pberends
pi_17709736
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:09 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Ik doe het wel.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:10:17 #294
60385 pberends
pi_17709744
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:09 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

feromonen en die schijnen bij mensen niet eens meer te werken.
Misschien wel. De waarheid ligt in het midden.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:10:24 #295
36920 sizzler
Erudiet
pi_17709747
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:08 schreef Silmarwen het volgende:
hou even snel een pol sizzler kunnen we stemmen. (democratie etc etc)
Dan moeten we eerst de kandidaten kennen.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:10:26 #296
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17709748
quote:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]
Ik ben toch in vrij korte tijd enorm pro-EU geworden. Met de huidige demografische stand van zaken wil ik me vrij eenvoudig in andere landen kunnen vestigen. Bovendien stelt Nederland gewoon niets voor, niet qua inlichtigendiensten, niet qua economie, niet qua leger, niet qua politiek. Ik wil niet dat de Cohennetjes en Balkenendetjes over mijn toekomst waken want ik ben er van overtuigt dat zij dat niet kunnen.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:10:47 #297
54772 Silmarwen
pi_17709757
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:10 schreef pberends het volgende:

[..]

Misschien wel. De waarheid ligt in het midden.
testen???
  zondag 14 maart 2004 @ 16:10:58 #298
73560 DrWolffenstein
pi_17709761
quote:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]
hoeveel zeer simpele afbeeldingen kan men in een post kwijt?
  zondag 14 maart 2004 @ 16:11:25 #299
60385 pberends
pi_17709773
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:10 schreef Duritz het volgende:

[..]

Ik ben toch in vrij korte tijd enorm pro-EU geworden. Met de huidige demografische stand van zaken wil ik me vrij eenvoudig in andere landen kunnen vestigen. Bovendien stelt Nederland gewoon niets voor, niet qua inlichtigendiensten, niet qua economie, niet qua leger, niet qua politiek. Ik wil niet dat de Cohennetjes en Balkenendetjes over mijn toekomst waken want ik ben er van overtuigt dat zij dat niet kunnen.
Ik ben anti-EU en anti-Balkenende. Tijd voor een nieuwe leider.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:11:27 #300
54772 Silmarwen
pi_17709774
uhm je hebt te weinig ruimte om te vragen wie zich kandidaat stelt he
  zondag 14 maart 2004 @ 16:11:46 #301
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_17709777
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:09 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]
  zondag 14 maart 2004 @ 16:12:40 #302
54772 Silmarwen
pi_17709795
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')