abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17702874
In America is opschudding ontstaan door een moeder die een keizersnede weigerde... daardoor kwam 1 van haar nog ongeboren kinderen te overleiden.

De reden waarom ze de keizersnede weigerde was omdat haar uiterlijk er niet beter op zou worden.

Goed laten we even zelf keuren:

MIJN GOD!! Je moet wel erg desperate zijn als je hier je kwakje in kwijt wilt... en een keizersnede weigeren vanwege je uiterlijk... tjah...

Maar ze in aangeklaagd met dood door schuld
quote:
Woman Named in Twin Death Had Conviction
Woman Accused of Killing One of Her Tiwn by Ignoring C-Section Advice Has Previous Conviction

SALT LAKE CITY March 13 — The woman charged with killing one of her twins by refusing a Caesarean section was convicted of child endangerment in Pittsburgh nearly four years ago, a newspaper reported Saturday.

The 2000 conviction of Melissa Rowland stemmed from a supermarket incident in which she punched her daughter several times in the face after the toddler picked up a candy bar and began eating it, the Pittsburgh Tribune-Review reported. Witnesses said Rowland screamed, "You ate the candy bar and now I can't buy my cigarettes."

An Allegheny County, Pa., court sentenced Rowland to five years probation for simple assault, reckless endangerment and endangering the welfare of a child. Her daughter was turned over to a child-welfare agency.

Prosecutors in Salt Lake City charged Rowland Thursday with criminal homicide and child endangerment for refusing doctors' advice to get a C-section. Charging documents allege that Rowland was warned numerous times between Christmas and Jan. 9 that her twins would likely die if she did not get immediate medical treatment.

One of the twins, a boy, was stillborn Jan. 13. A girl survived and has since been adopted, but prosecutors say she tested positive for cocaine and alcohol.

Rowland, 28, of the Salt Lake City suburb of West Jordan, has denied prosecutors' claims that she avoided the surgery because of fears of scarring.

A call after hours to Rowland's attorney, Michael Sikora, was not immediately returned. Sikora has said Rowland has a history of mental illness. Rowland said she attempted suicide twice and has spent time in a psychiatric hospital.

In a jailhouse interview with The Associated Press Friday, Rowland said her two children from her estranged husband have lived with his parents since 1997. She did not mention the prior conviction and said her children, ages 7 and 9, no longer live with her because she thought they were better off with their grandparents.

Te stom om een condoom te gebruiken en te egoistisch om wat om je kinderen te geven
Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 14 maart 2004 @ 05:52:01 #2
87626 McGyver
The king of escape
pi_17702924
Lees je verhaal eens na, het barst van de taalfouten ga eens slapen !!!

En nee, ik had mijn kwakje er ook niet in geloosd, maar das daargelaten !!!
McGyver
  zondag 14 maart 2004 @ 06:20:15 #3
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_17702996
dude, that's a dude
pi_17703010
gatver wat een lomp gedrocht.
onvrijwillige euthenasie voor haar!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_17703024
quote:
Op zondag 14 maart 2004 05:52 schreef McGyver het volgende:
Lees je verhaal eens na, het barst van de taalfouten ga eens slapen !!!

En nee, ik had mijn kwakje er ook niet in geloosd, maar das daargelaten !!!
Heej etter rot eens een flink eind op en zit niet over de korte ei te zeveren. (1 foutje)
pi_17703079
getverdemme.. nog niet met jouw snikkel...
pi_17703120
misschien was het INF, of sperma donor ofzo.... maar het had nooit mogen gebeuren, ze hadden die keizersnede gewoon moeten geven ookal werd haar buik er lelijk van!
pi_17703139
quote:
Op zondag 14 maart 2004 08:04 schreef daeri het volgende:
misschien was het INF, of sperma donor ofzo.... maar het had nooit mogen gebeuren, ze hadden die keizersnede gewoon moeten geven ookal werd haar buik er lelijk van!

zondag 14 maart 2004 @ 08:23:13 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17703141
Wat een spookwijf. Maar lekker lang opbergen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17703191
aaah gadverdamme had dit topic voor vanmiddag bewaard ofzo ben net wakker.... bah bah bah wat een gedrocht.
  zondag 14 maart 2004 @ 08:53:28 #11
83062 P0RN
Nep idool.
pi_17703209
*shrugs*
  zondag 14 maart 2004 @ 10:35:57 #12
52608 dr.strangelove
Wo ist mein fahrrad??
pi_17703745
Ik geloof niet dat de littekens het probleem zijn, maar eerder dat gezicht.
Afgezien van haar gezicht denk ik ook dat haar verstand niet iets is om optimistisch over te zijn.

Wie wilde ook al weer drugs legaliseren??? Het begint allemaal heel onschuldig.
  zondag 14 maart 2004 @ 11:12:53 #13
88755 pleasure
Leven en Laten Leven
pi_17704088
Zal wel een zak over haar hoofd hebben gekregen toen ze het met haar deden
Wie wil er anders in? IKKE NIET !!!
Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
pi_17704112
Kan iemand met wat photosoep het censureren?
  zondag 14 maart 2004 @ 11:18:50 #15
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17704155
Ik dacht dat als iemand een operatie weigerde waarbij het leven van iemand op het spel stond, de dokters een bevel konden krijgen om zonder toestemming de operatie door te zetten. Of heb ik nu teveel ER gekeken?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_17704217

Mijn ontbijt, wat doe je.
pi_17704236
quote:
De reden waarom ze de keizersnede weigerde was omdat haar uiterlijk er niet beter op zou worden.
BDD?
pi_17704354
a) Je kunt je afvragen hoeveel waar is van zo'n opruiend Telegraaf-achtig artikeltje.

b) Ondertussen is wel duidelijk dat je als mens feitelijk een vehikel bent voor de overheid om hen tot dienst te kunnen zijn. M.a.w. je levert je kinderen af aan de maatschappij en je zal nauwlettend in de gaten gehouden worden dat je die taak volgens hun regels uitvoert. Hoe je daarna bijvoorbeeld je kinderen opvoedt, is ook iets waar iedereen zich maar mee mag bemoeien. Niemand is vrij.

c) Als deze persoon echt zo is kun je je afvragen of het niet juist een zegen is voor die kinderen dat ze niet ter wereld zijn gekomen.

d) Als men zich zo druk maakt om dit soort dingen stel ik voor dat keuzes worden afgeschafd en dat potentieel 'slechte moeders' hun baarmoeder verplicht laten verwijderen. De overheid zal verder alles voor je regelen, maakt jouw keuzes voor je. Preventiviteit voor alles, zeg maar.

Waarom zou je iemand eerst de mogelijkheid geven een keuze te maken die je niet aanstaat, om die persoon daarna te vervolgen, terwijl je ook alles had kunnen voorkomen? Is dat dan ook niet nalatigheid?
  zondag 14 maart 2004 @ 11:52:59 #19
52608 dr.strangelove
Wo ist mein fahrrad??
pi_17704620
Sommige mensen lezen het artikeltje niet goed.

Dat mens had cocaïne en alcohol in haar bloed tijdens de bevalling. Verder heeft ze nogal een geschiedenis. Haar kind een stomp geven omdat ie reep chocola at terwijl deze niet afgerekend was, en vervolgens als rede opgeven dat ze dan niet genoeg geld voor sigaretten zou hebben.

neem van mij aan ze hoort in een dwangbuis thuis.
pi_17704755
quote:
Op zondag 14 maart 2004 08:49 schreef Slee-3r het volgende:
aaah gadverdamme had dit topic voor vanmiddag bewaard ofzo ben net wakker.... bah bah bah wat een gedrocht.
Ik ben er echter dankvoor dat ik een kop koffie bespaar
pi_17711806
Wat een reacties weer zeg.. Wat heeft haar uiterlijk hier nou in godsnaam mee te maken

Naar mens, als het allemaal waar is, maar dat ze eruit ziet als een in jullie woorden omschreven "gedrocht", en de opmerking "onvrijwillige euthanasie voor haar" vind ik zo mogelijk net zo laag van niveau als het gedrag van de persoon in kwestie.
  zondag 14 maart 2004 @ 18:29:31 #22
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_17712796
Kom nou. Snappen jullie niet dat ze gewoon een geestelijke stoornis heeft? Aan de foto kan ik al zien dat niet gewoon lelijkgeboren is ofzo. Ze is overduidelijk een mentaal wrak.
pi_17713149
Die vrouw spoort gewoon niet... Van mij mogen ze haar lekker achter de tralies zetten, kan ze haar leven een beetje overdenken....
  zondag 14 maart 2004 @ 19:25:15 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17714009
quote:
Op zondag 14 maart 2004 18:44 schreef MmmarC het volgende:
Die vrouw spoort gewoon niet... Van mij mogen ze haar lekker achter de tralies zetten, kan ze haar leven een beetje overdenken....
en ik denk nou juist dat het dat laatste is wat ze niet zo goed kan. hoelang ze ook zit.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 14 maart 2004 @ 20:24:19 #25
83461 Kylee
Nou en ?
pi_17715206
Hoe mooi zou jij zijn als je net bevallen bent. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')