ow ik heb er geen probleem mee hoor ik ga alleen geen topics opruimen waar de TS ook de fout in gaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:42 schreef Prepzzz het volgende:
erg he, dat ik hem een lul noemt omdat hij mn topic verziekt ..... :/
dat is de koper zijn of haar probleem, mocht de TS het niet kwijtraken is dat ook zijn of haar probleem dus wat is jouw probleem?quote:Op woensdag 10 maart 2004 08:46 schreef donald_dick het volgende:
[TK] Pentium 2.4/256/80-8/Geforce4MX400/19"/Plextor
hoe zou jij het vinden als je een computer 2de hands koopt en dan voor minder dan 50 euro meer nog voor nieuw hebt? dan zou ik me genaaid voelen
dat ik iemand wil behoude voor een fout. wat is jouw probleem dat ik de nieuwwaarde prijzen erbij zet, best handig, vooral omdat het om relatief oud computerspul gaatquote:Op woensdag 10 maart 2004 09:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is de koper zijn of haar probleem, mocht de TS het niet kwijtraken is dat ook zijn of haar probleem dus wat is jouw probleem?
nee illegaal is illegaal en dat mag niet no mather of ze gratis zijn of nietquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:36 schreef bramiozo2002 het volgende:
Ik had een topic met pc-spellen, waarschijnlijk ontstond er onduidelijkheid over het wel of niet gekopieerd zijn omdat ik vermeld had dat ik onder meer gekopieerde spellen als extra zou geven.
Alle spellen die ik wou verkopen zijn origineel en welgeteld 2 spellen die ik gratis mee zou geven zijn gekopieerd, dus zou dat topic heropend kunnen worden ?
je maakt maar een nieuwequote:Op woensdag 10 maart 2004 18:39 schreef bramiozo2002 het volgende:
Ok dan geef ik ze niet gratis weg ... kan dat topic dan wel hersteld worden, ook omdat er al een koper was zegmaar.
bedankt
yupquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:08 schreef bramiozo2002 het volgende:
je pleurt het hele ding eraf vanwege 2 gratis(!) gekopieerde cd's, geeft mij vervolgens geen kans om dat te herstellen en gaat nog zo een toon aanslaan....
Ja, ik ben erg blij meequote:Op donderdag 11 maart 2004 11:02 schreef Prepzzz het volgende:
je kan wel merken dat de modjes hier zeer blij zijn met de macht die ze hebben , ook een manier om je als puistige puber goed te voelen....
Door het ontbreken van 'My active topics' is het erg moeilijk om je topics bij te houden, misschien kan hij het niet terugvinden of is hij het vergeten. Ik zal in de loop van de dag even kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:20 schreef Tazz het volgende:
In [TK] Pentium 4 Boxed 2.80GHz heb ik al van een aantal mensen een (goed) bod gekregen.
Nadat ik met hen verder wil, en vraag of ze willen mailen en de details door te spreken hoor ik niets meer van ze. Het gaat om KingB die niets meer van zich laat horen, terwijl wel op het forum aanwezig is. Kan een Mod hem een mailtje sturen of mij zijn mailadres ter beschikking willen stellen?
Ook anderen die erna hebben geboden, laten niets meer horen.
Beetje vreemde gang van zaken.
Ik wacht even af.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:59 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Door het ontbreken van 'My active topics' is het erg moeilijk om je topics bij te houden, misschien kan hij het niet terugvinden of is hij het vergeten. Ik zal in de loop van de dag even kijken wat ik voor je kan doen.
daar hebben we de topicreports voor maar hij is dichtquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:22 schreef BYM het volgende:
Ohwkejjjj, mag mijn draadje op slot ??
[TK]Sandisk 256MB SD ULTRA2
THANKS !
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
daar hebben we de topicreports voor maar hij is dicht
ik heb gewoon een paar van die dingen staan die weg moeten, wat is er mis mee dan?quote:Handel mag niet in V&A. Hoor en wederhoor in feedback van V&A.
die dingen zijn dermate nieuw dat het dus geen tweedehandsmeuk is waar v&a voor bedoeld is, het feit dat je er meerdere hebt wijst erop dat je ze ingekocht hebt om weer te verkopen wat niets anders is dan handel.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:12 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ik heb gewoon een paar van die dingen staan die weg moeten, wat is er mis mee dan?.
Ah okequote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
het feit dat je er meerdere hebt wijst erop dat je ze ingekocht hebt om weer te verkopen wat niets anders is dan handel.
En dit dan: [TK] Mercedes 220D W123 1978quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
die dingen zijn dermate nieuw dat het dus geen tweedehandsmeuk is waar v&a voor bedoeld is, het feit dat je er meerdere hebt wijst erop dat je ze ingekocht hebt om weer te verkopen wat niets anders is dan handel.
dat is totaal iets anders hoor en die is in overleg met de andere mods open gelatenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:13 schreef damatrix het volgende:
[..]
En dit dan: [TK] Mercedes 220D W123 1978
Wat vind jij daarvan? Ze zijn weliswaar niet nieuw, maar
als iemand 2 andere Mercedesen thuis heeft staan en af en toe verkoop en koop hij er weer es 1. (letterlijk gequote)
Dan kan ik niet anders concluderen dat hier sprake is van handel, vooral als ze overgespoten zijn.
Soms zijn er topic die al een topicreport hebben (foutje in titel) en die kunnen we niet verwijderen. Als dan iemand een nieuw report plaatst dan moeten we echt kijken om het verschil te zien en dat glipt er wel eens tussendoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:51 schreef Dirkh het volgende:
Vraagje:
Werkt de "Topicreport" wel? Ik zie net dat een topic van mij nu gesloten wordt, terwijl ik die zaterdag al had aangemeld en zondag, toen ik zag dat ie nog open stond, nog een keer. En ik had het vakje uitgevinkt, dus niet anoniem. Of ben ik te ongeduldig en is 4 dagen gebruikelijk?
Welk topic ?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:46 schreef SweetyPie het volgende:
Ik zoek het email adres van Oosthoek. Hij had een bod gedaan om een spel van me, maaromdat iemand anders hoger had geboden ging hij niet naar hem. Hij liet wel het bericht achter, wanneer de verkoop niet door zou gaan met die ander, moest ik met hem contact opnemen. Echter hij heeft geen emailadres achtergelaten. Hoe kan ik dan contact met hem opnemen? Kunnen jullie me helpen?
Ik zie op dit forum helaas ook geen mogelijkheid om private messages achter te laten ofzo.
[TK]Nintendo 64 spellenquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:50 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Welk topic ?
[TK] Nintendo 64 spellenquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:22 schreef detulp050 het volgende:
Wat is de link ?
ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[TR] Standaar blauw frontje nokia 3310
mag er nog een D na standaar?
Dank je welquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:44 schreef detulp050 het volgende:
Ik zal hem zsm even mailen
thnxquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
ja.
nee had je het maar in het goede forum moeten openenquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:09 schreef Apekoek het volgende:
zou dit topic a.u.b. weer open mogen in ONZ? ik verwacht namelijk iemand die er nog op wil reageren die ik ken en die intresse heeft. en in ONZ is het dan toch meer gepast en kan men er ook nog om lachen met een knip oog. alvast bedankt
[TK] Een elektronische kunstpenis
check maar volgende keer topic report gebruiken aubquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:59 schreef nexhil het volgende:
[TK/TR] Raid moederbord met lichtgevende Fan
kan dicht
mobo is gisteren afgehaald
nee de meeste spullen zijn eigen bezit (voor eigen gebruik dus) alle server spullen zijn gewoon voor mijn privé serverpark gebruikt (wat ik nu dus afbreek)quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:27 schreef detulp050 het volgende:
Maar je hebt de meeste dingen toch gekocht met als doel: verkoop ?
Al die dingen die nog 'nieuw' in verpakking zitten ?
Ik kan dit na aanleiding van een geslaagde V&A transactie met Kamigot bevestigen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:04 schreef Kamigot het volgende:
Goed verhaal.
dank uquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:10 schreef detulp050 het volgende:
Okee dan, voordeel van de twijfel
Ok, mag voortaan dmv topicnotesquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:34 schreef greedkillingz het volgende:
[TK] Iiyama 19
mag dicht
bij voorbaat dank
alsublieft? alvast bedankt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 07:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee had je het maar in het goede forum moeten openen
Klaar met (ver)kopen, topic op slot ? Topic-report !quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
alsublieft? alvast bedankt.
Als jij je niet aan de regels kunt houden, en dan ook nog gaat zeiken als wij ons best doen om die regels te handhaven (met als doel V&A een beetje leefbaar te houden), dan heb je hier ook niets te zoeken.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 07:21 schreef 303 het volgende:
[TK] DVD's te koop
Doe maar op slot, als jullie zo zielig zijn om een topickick te verwijderen
Marktplaats, here I come
En dat van die topicreports, steek die ook maar in je ****
ging ergens anders over hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:22 schreef Solomon het volgende:
[..]
Klaar met (ver)kopen, topic op slot ? Topic-report !
Ik zweer dat ik de quote niet zagquote:Op vrijdag 19 maart 2004 07:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
ging ergens anders over hoor
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 07:37 schreef Solomon het volgende:
[..]
Ik zweer dat ik de quote niet zag
Doei Rolandquote:Op vrijdag 19 maart 2004 07:21 schreef 303 het volgende:
[TK] DVD's te koop
Doe maar op slot, als jullie zo zielig zijn om een topickick te verwijderen
Marktplaats, here I come
En dat van die topicreports, steek die ook maar in je ****
Excuus voor mijn heerlijke ochtendhumeur.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:00 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Doei Roland
We zullen je missen![]()
Heb je hem dan echt verwijderd of plaats hem even terug anders AUB..... ik weet dat er prijzen bij moeten maar 1 euro accepteren jullie ook niet als begin bod vandaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:51 schreef Magneet het volgende:
er moeten ALTIJD prijzen bij en je mag het idd opnieuw typen
Had net mijn PC gereboot namelijk en ik kan mijn eigen topics niet zien (dat kloptquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:15 schreef Magneet het volgende:
[TK] PC-opruiming vanalles
dat is um, c/p werkt ook
Mag je hem eerst even van slot halen..quote:Op zondag 21 maart 2004 15:14 schreef detulp050 het volgende:
Op slot, volgende keer via topicreport svp
Het aanbod is meestal groter als de vraag idd.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:55 schreef Magneet het volgende:
nee centraal is niks dan houd je op een gegeven moment maar 3 of 4 topics open en die topics zouden dan ook dermate snel gaan dat er geen overzicht te houden valt.
Is al gebeurtquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
zou iemand even TK willen neerzetten voor mijn topic?? vergeten sorry!
Ik zie geen problemen, zolang V&A er niet door overspoelt wordt. Maar ik zal het even met de rest overleggen.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:59 schreef StonedKinG het volgende:
Hej Mods, even een voorstel, ik zie de laatste tijd veel topics als deze :
[TR] 1.5 meter cinchkabel
tegen komen... kan er niet iets in de faq gezet worden dat je ECHT niet voor elk schroefje een topic hoeft te openen?
Ja, daar had ik eerst ook last van in dat topic, maar nu doet ie het hier weer. Het vreemde was, ik kon ook niet meer de 2e pagina van dit feedback-topic bekijken nadat jij hier gepost hadquote:Op zondag 28 maart 2004 14:46 schreef musul10 het volgende:
hallo,
hoezo kan ik niks zien als ik een nieuwe topic heb geopend?
er is al wel gereageerd maar kan niet me topic zien.
Ja, ze werken wel redelijk hoor. Heb je linkjes?quote:Op maandag 29 maart 2004 16:34 schreef devilish1980 het volgende:
zucht werken die topicreports nu of niet...
heb al tijdje gelee heleboel gestuurd...
maar topics blijven open
(en nee was niet anoniem :S )
En da mag nie.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:15 schreef Banzi het volgende:
[TK] Kaartjes Acda en de munnik Show In Progress (Try-outs)
Verkoopt zijn toegangskaarten tot een "concert" boven verkoopprijs.
ElisaB kijkt terugquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:00 schreef harige_henk het volgende:
Waar is mijn celeron systeem aanbieding gebleven?
* ElisaB kijkt naar ElisaB....
your welcomequote:Op dinsdag 30 maart 2004 07:42 schreef detulp050 het volgende:
Dank je.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:03 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij moet ik ongesteld worden of zo, kan het topictitel van [TK]17" Iiyama Vision Master pro 410 aangepast worden in:
17" Iiyama Vision Master pro 410
Had ik al gezienquote:Op donderdag 1 april 2004 17:38 schreef MeMpHiSGT500 het volgende:
HELP!!!!
maakte een oopsie bij aanmaken topic, modje even van topic [TK] Hewlett Packard PhotoSmart 850 Digitale Camera
de titel veranderen met [TK} erin, ik dank u !!
Afgezien van het technische verhaal over soft-weet-ik-velen en de laatste post, weet ik niet wat ik daar weg moet halen zonder dat het helemaal niet meer te volgen is.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:24 schreef devilish1980 het volgende:
[TK] Ati 9800SE 128mb evt als 9800PRO softgemod
kan er daar beetje schoongemaakt worden...
aantal fokkers(deantoine en catch22,...) boden eerst en opeens trokken ze zich terug dus is t nog nogal onoverzichtelijk...
Dan kun je 't best even degene mailen waarmee ik een deal gemaakt heb.quote:Op zaterdag 3 april 2004 02:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Vraagje mbt user schvvmert. Deze user biedt op ELKE pc in V&A. Worden deze pc's ook door hem gekocht in het geval dat hij het hoogste bod heeft?
Oke. Het is niet dat ik een probleem met jou persoonlijk heb, maar wel met mensen die de prijzen onnodig opdrijven terwijl ze eigenlijk niet geinteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2004 02:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan kun je 't best even degene mailen waarmee ik een deal gemaakt heb.
En ik bied dus niet op elke PC. Ik selecteer ze wel.![]()
Ik snap je punt. Ik erger me daar ook regelmatig aan.quote:Op zaterdag 3 april 2004 02:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oke. Het is niet dat ik een probleem met jou persoonlijk heb, maar wel met mensen die de prijzen onnodig opdrijven terwijl ze eigenlijk niet geinteresseerd zijn.Maar daar hoor jij dus niet bij.
Dit is mooi voorbeeld.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:24 schreef devilish1980 het volgende:
[TK] Ati 9800SE 128mb evt als 9800PRO softgemod
kan er daar beetje schoongemaakt worden...
aantal fokkers(deantoine en catch22,...) boden eerst en opeens trokken ze zich terug dus is t nog nogal onoverzichtelijk...
Zie je topic.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:09 schreef Prepzzz het volgende:
bij die van mij blijf je anders angstvallig stil.....
Sorry.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:19 schreef detulp050 het volgende:
Dit is geen slowchat topic...
Inderdaad niet echt een nuttige bijdrage...quote:Op zondag 4 april 2004 22:35 schreef SinCerEly het volgende:
kan iemand de laatste reactie verwijderen uit dit topic??
[TR/TK] Psycho I / IV boxset
bedankt!
NEEquote:Op maandag 5 april 2004 23:47 schreef detulp050 het volgende:
OEMS mogen alleen verkocht worden in combinatie met de hardware waarop zijn geinstalleerd zijn/kunnen worden.
Het topic blijft op slot.quote:Microsoft heeft voor de hierboven bedoelde handelwijze nooit toestemming gegeven. Integendeel, de toepasselijke licentievoorwaarden staan een dergelijke verkoop uitdrukkelijk niet toe. Hieraan doet niet af enige uitspraak van een Duitse rechter. Zonder inhoudelijk op de merites van bedoelde uitspraak in te gaan, dient opgemerkt te worden dat een Duitse uitspraak - vanzelfsprekend - geen werking heeft buiten Duitsland en derhalve in Nederland niet bindend is.
Nee het uitspraak is al overgenomen en bevestigd door europese rechter. en de voorwaarden van microsoft is natuurlijk in strijd met de europese wetten. microsoft denkt zelf dat uitspraak alleen voor duitsland geldt. Maar dit europese wet geldt dat goederen vrij lopen binnen EU-landen. Daar zal er ook betekenen gelden. In EU is er anders dan microsoft denkt.quote:Op maandag 5 april 2004 23:58 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Het topic blijft op slot.
En wat wil je dat we met deze info doen?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[TK] Renault Clio Sport 2L. 16V (Carzone uitvoering)
hier een topic die helemaal volstaat met een discussie
Ik was je voor en heb offtopic verwijderdquote:Op woensdag 7 april 2004 14:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat wil je dat we met deze info doen?
Nah, lekker dan!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:23 schreef detulp050 het volgende:
Ik was je voor en heb offtopic verwijderd
deed ie bij mij ook altijd de flauwerikquote:Op woensdag 7 april 2004 14:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, lekker dan!
hoeraquote:Op woensdag 7 april 2004 14:23 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik was je voor en heb offtopic verwijderd
Als je met zulke beschuldigingen komt,zul je ze eerst moeten bewijzen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef WeirdMicky het volgende:
kritiek op mezelf --> [TK] Volvo 480
ik erger me alleen de tering aan schvvmert, die in zoooveel topics gaat bieden (te laag) en vrijwel nooit wat koopt
Ow en die lasterr mag wel blijven staan.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:24 schreef schvvmert het volgende:
-edit-
Ik heb alleen mijn mening gegegeven over die opmerking.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:35 schreef detulp050 het volgende:
Je kunt het gewoon weerleggen zonder te schelden. Heb ik naar aanleiding van zijn reactie iets tegen jou ondernomen ? Nee ! Volgens mij doe je niets verkeerd, maar een ieder mag zijn mening hebben, mits je het beleefd houdt.
Het al wel slowchat zijn,maar toch bedankt.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb het toevallig in de gaten gehouden en volgens mij is schvvmert juist niet iemand die biedt en vervolgens niet koopt. Hij biedt misschien wel laag, maar dat doe ik ook. Da's nou handel. Als ik 10 miljoen op de bank had zou ik misschien voor alles de vraagprijs geven.
Klopt; heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 14 april 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[TK] GameCube + aantal TopGames & acc.
ElisaB? Mijn posts waren niet offtopic hoor.
Er stond behoorlijk wat offtopic in het topic. Jouw post was inderdaad niet offtopic, maar je trok je bod in nav een opmerking van een andere user. Op zich niet erg; zou ik ook gedaan hebben, maar dat één-tweetje nodigde wel weer uit tot offtopic opmerkingen van anderen. Vandaar dat ik het meteen ook maar heb verwijderd (in de veronderstelling dat ik jou daarmee verder niet in de wielen zou rijden, omdat je je bod toch al weer had ingetrokken).quote:Ik doe een bod, dat ik later weer intrek omdat ik hem goedkoper heb gezien.
Heb ik nu iets gewonnenquote:Op woensdag 14 april 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:Ok, goed antwoord
* Magneet pakt een grote stempel met niet verwijderbare inkt en stempelt dit op jouw voorhoofdquote:Op woensdag 14 april 2004 12:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik nu iets gewonnen
Opgelost; was in elk geval niet vervelend bedoeld van me; had het er misschien meteen ff bij moeten zetten (mental note gemaakt).
10 van dit soort spammerige reacties, in één nacht, in verder normale V&A topics.quote:Op vrijdag 16 april 2004 07:10 schreef ziezodatisgeregeld het volgende:
kijk eens op www.zie-zo.biz als je je spullen echt kwijt wilt
Dat is zeker weten.quote:Op vrijdag 16 april 2004 07:16 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
10 van dit soort spammerige reacties, in één nacht, in verder normale V&A topics.
Mijns inziens is deze user enkel en alleen aangemaakt om één of andere site te promoten
Nu maar wachten tot er een modje wakker wordquote:Op vrijdag 16 april 2004 07:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is zeker weten.
Geld is vandaag binnen. Misschien reageerde ik wat voorbarig, maar ik vond 1,5 week wachten op mijn geld wel lang duren... Kan ook aan de werkering bank - postbank liggen dat het zo extreem lang moest duren.quote:Op donderdag 15 april 2004 08:36 schreef 303 het volgende:
Omstreeks 5 april heb ik een reepje geheugen (1 van 256 mb pc 2700) verkocht hier op fok. Dit topic is inmiddels gesloten en ik kan het nu niet meer terugvinden. Ik heb wat problemen met de betaling van de user die het van mij gekregen heeft. Ik ben hierover nog met hem in contact, maar zou willen vragen of dat topic weer opengezet kan worden zodat ik zijn fok username alvast heb (ik heb nu alleen adres, naam etc.).
Mag ook gemaild worden, ik ben te bereiken op rolandsnoek@hotmail.com
De site waar ie naar verwijst is duidelijk commercieel. Reacties verwijderen en user op slot gooien, lijkt me.....quote:Op vrijdag 16 april 2004 07:16 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
10 van dit soort spammerige reacties, in één nacht, in verder normale V&A topics.
Mijns inziens is deze user enkel en alleen aangemaakt om één of andere site te promoten
Dat duurde ffquote:Op vrijdag 16 april 2004 07:23 schreef Scorpionsworld het volgende:
Nu maar wachten tot er een modje wakker word
Donequote:Op zaterdag 17 april 2004 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi.
Ik heb zojuist dit topic geopend: [TK] Nikon F60 + 2 zoomobjectieven
Het ging allemaal wel goed enzo, maar natuurlijk kwam ik er net na het klikken op 'invoeren' achter dat ik de titel nog wilde veranderen. Bij deze kom ik jullie dus even vragen of jullie er "[TK] Nikon F60 + 2 zoomobjectieven" o.i.d. van kunnen maken.
Alvast dank.
Ehm... Astublieft?quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:36 schreef R-Mon het volgende:
Zou iemand mijn post in [TK] Fostex FD-8 Harddisk recorder kunnen wegeditten? Ik weet dat het een oud topic is, maar hij is nog open en ik erger me er dood aan (aan die post dus)
Ik heb je vraag wel gezien, maar heb het niet gedaan. We halen eigenlijk in principe geen posts weg, tenzij ze tegen de policy ingaan of er een dwingende reden is.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:58 schreef R-Mon het volgende:
Ehm... Astublieft?
Okee, jammer.quote:Op zondag 18 april 2004 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb je vraag wel gezien, maar heb het niet gedaan. We halen eigenlijk in principe geen posts weg, tenzij ze tegen de policy ingaan of er een dwingende reden is.
Wat is er eigenlijk zo erg aan. Ik zie nix geksquote:Op zondag 18 april 2004 10:01 schreef R-Mon het volgende:
Okee, jammer.
Datquote:Op maandag 19 april 2004 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo erg aan. Ik zie nix geks
Is ie zo beter?quote:Op maandag 19 april 2004 10:28 schreef R-Mon het volgende:
Dat, en die bji, en gewoon... die hele post...
quote:Op maandag 19 april 2004 23:52 schreef devilish1980 het volgende:
aangezien de reports(heb t al tig keer geprobeerd....) niet werken dan maar zo...
Donequote:sluit ze maar
Haha dankjewel!quote:Op maandag 19 april 2004 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is ie zo beter?
(ik lijk wel gek)
Aan de nieuwaarde kun je zelf wel inschatten in welke richting je moet gaan biedemquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[TK] Naamketting 'Selina' zilver
geeft geen richtprijs op, als je er naar vraagt, word je post gedelete
erg goed beleid
Of je wacht gewoon even tot ik klaar ben met het topic...quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[TK] Naamketting 'Selina' zilver
geeft geen richtprijs op, als je er naar vraagt, word je post gedelete
erg goed beleid
toch wordt er bij andere topics ook door moderaters aangegeven dat je een richtprijs moet opgevenquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:55 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Aan de nieuwaarde kun je zelf wel inschatten in welke richting je moet gaan biedem
En zo hoort het ook, alleen had ik het bij dit topic even over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:57 schreef WeirdMicky het volgende:
toch wordt er bij andere topics ook door moderaters aangegeven dat je een richtprijs moet opgeven
check zn reactie dan maar weer eensquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo hoort het ook, alleen had ik het bij dit topic even over het hoofd gezien.
Lees jij de OP dan nog maar eens goed...quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:02 schreef WeirdMicky het volgende:
check zn reactie dan maar weer eens
lol, mijn foutquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lees jij de OP dan nog maar eens goed...
idd zeer vreemd, het is namelijk geen wapentuigquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:54 schreef zarar het volgende:
Ik wil even vragen waarom een deel van dit topic is verwijderd. Het waren acc. voor een luchtdrukpistool? Is dat illegaal? Ik bied expres het pistool niet aan. Moet ik anders de kogeltjes en pin eraf halen zodat alleen de schietschijf over blijft? Laat t ff weten
Ik ben uitgegaan van het verbod op het aanbieden van vuurwapens; daarmee ook alles wat daar rechtstreeks mee te maken heeft. Ik heb geen moeite met de schietschijf (beetje krom misschien, maar daar schiet je in elk geval niet méé).quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:54 schreef zarar het volgende:
Ik wil even vragen waarom een deel van dit topic is verwijderd. Het waren acc. voor een luchtdrukpistool? Is dat illegaal? Ik bied expres het pistool niet aan. Moet ik anders de kogeltjes en pin eraf halen zodat alleen de schietschijf over blijft? Laat t ff weten
Ik heb net met de post de games teruggekregen met de post aangezien topicstarter ze momenteel niet kan betalen. Probleem is dus opgelost.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:16 schreef 303 het volgende:
De onderste was het, alleen zie ik nu dat diegene die gereageerd heeft, dit alleen per mail gedaan heeft. Weet ik niet eens zeker of het een fokker is
zarar, na overleg met Solomon hebben wij besloten dat ik ten onrechte een deel van je aanbieding heb verwijderdquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:54 schreef zarar het volgende:
Mij persoonlijk nog niet zo opgevallen, dus: nee hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 13:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[TK] Nikon F60 + 2 zoomobjectieven
Ja, alweer ik. Ben ik al vervelend?![]()
Done!quote:Ik wilde een modje verzoeken even de vraagprijs te veranderen.
Waarvoor gepaste dank.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:12 schreef ElisaB het volgende:
Done!
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 21 april 2004 15:45 schreef zarar het volgende:
Ok Bedankt, ik zal hem weer ff editten. Die pin is er om het pistool af te sluiten aan de achterkant anders komt er geen druk op. Je doet dus een kogeltje erin en dan draai je de pin erin. Al deze spullen zijn vrij te koop in de winkel. alleen voor een luchtdrukwapen moet je min. 18 zijn.
Wat hij zegt...quote:Op donderdag 22 april 2004 19:58 schreef detulp050 het volgende:
Bookmark die zooi dan ook eens
quote:Op zondag 25 april 2004 13:19 schreef Underdoggy het volgende:
wil iemand alle topics van micheal sluiten? Allemaal bagger..
Done...quote:Op woensdag 28 april 2004 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven. [TK] Nikon F60 + 2 zoomobjectieven mag van mij op slot, als jullie daar behoefte aan hebben. Ik denk niet dat iemand er een, in mijn ogen, fatsoenlijk bedrag voor over heeft, en als het toch bijna niks opbrengt, dan houden we de camera zelf, of geven hem weg aan vrienden ofzo.
Hij mag ook best openblijven, maar geheid dat ik het dan vergeet, de camera weg gegeven wordt en er dan iemand wel interesse heeft.
thnxquote:Op woensdag 28 april 2004 17:04 schreef Solomon het volgende:
Heb de offtopic reacties in dat topic verwijderd.
Stuur mij maar een mailtje op mijn Fok!-adres, dan mail ik je zijn adres terug.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:22 schreef Supje het volgende:
Ik heb zown deal gesloten met Vird. Ik moest van hem aangeven per mail als ik zijn geld ontvangen had. Maar ten eerste heb ik ze mailadres niet eens heh ;x
Zouden jullie mayb daar achter kunnen komen ? ;x
Jij ookquote:Op donderdag 29 april 2004 09:54 schreef Supje het volgende:
You've got a meel![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:17 schreef bugeye het volgende:
Hoi ElisaB
Het Grote Ik Zoek Een Digitale Camera-Topic, #8 is op slot (waar je vraag stond)
Op Het grote Ik zoek een digitale camera topic - #9 heb je antwoord
zo heb ik ook ff iemand geholpen
en als de TS dan een maand weg is wegens vakantie oid? gaat dus niet werken het gebeurd regelmatig dat een TS het topic na een tijdje weer kickedquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:33 schreef PetervdK het volgende:
Ik heb al zo 3 topics waar totaal niet meer op gereageerd wordt. Als je de TS daar dan op aanspreekt (via mail of in een topic in een ander forum waar ie wel actief is) kun je rekenen op een grote bek....
Kan er niet een regel worden ingesteld dat zodra een TS meer dan een week of 3 à 4 niet reageert het topic automatisch op slot gaat/wordt verwijderd?
Ten eerste zou het automatisch op slot laten gaan van een topic een hoop aanpassingen in de forum-software vereisen, en ik denk niet dat de developers daar tijd voor kunnen vinden (ook aangezien het maar om 1 subforum gaat). Het handmatig op slot gooien van die topics is bijna niet te doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:33 schreef PetervdK het volgende:
Ik heb al zo 3 topics waar totaal niet meer op gereageerd wordt. Als je de TS daar dan op aanspreekt (via mail of in een topic in een ander forum waar ie wel actief is) kun je rekenen op een grote bek....
Kan er niet een regel worden ingesteld dat zodra een TS meer dan een week of 3 à 4 niet reageert het topic automatisch op slot gaat/wordt verwijderd?
Mocht het zo zijn dat er echt een geruime tijd niet gereageerd wordt, en je hebt serieus interesse in het product van de ts, plaats dan even een topicnote. Leg het verhaal uit in deze note, en we kunnen altijd nog even kijken of we wat voor je kunnen betekenen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:24 schreef PetervdK het volgende:
Jammer. Ik vind het hoogst irritant dat mensen wel een topic openen en vervolgens niet meer de moeite nemen om ook maar ergens op te reageren. Als ik zo door d lijst loop zijn er best veel topics waar de starter al minstens een maand niets van zich laat horen.
Als een topic niet loopt is dat natuurlijk een ander verhaal dan wanneer iemand interesse heeft in het aangebodene of reageert op een gezocht item.
Weet je in ieder geval dat je het risico loopt lang op je item of geld te moeten wachten....
Je moet ff een nieuw topic openen waarin je niet de software vermeld omdat deze blijkbaar illegaal is. Per mail kun je dan eventueel vermelden welke software erbij zit. Je hebt hier altijd nerds die gaan lopen zeiken als er ergens illegale software bij zit.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:27 schreef spenny het volgende:
nou der lopen hier een paar nerds te zieken ben ff ze naam kwijt maar loopt overal te kwijlen
Onze FAQ geeft aan dat handel in illegale software niet is toegestaan. Ze kunnen beter een topicnote plaatsen dan dat in het topic te vermelden, maar feit blijft dat het gewoon niet mag.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je moet ff een nieuw topic openen waarin je niet de software vermeld omdat deze blijkbaar illegaal is. Per mail kun je dan eventueel vermelden welke software erbij zit. Je hebt hier altijd nerds die gaan lopen zeiken als er ergens illegale software bij zit.
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:55 schreef Tazz het volgende:
@TS, wat mij opvalt is dat je al redelijk veel telefoons hier op Fok! aanbied.
Werk je in een telecom zaak ofzo?
[TK] Sharp GX10 Cameraphone + Headset!
[TK] SonyEricsson T300 + Communicam MCA-25
[TK] Nokia 7210 + 2 extra frontjes
[TK] Samsung T100!
[TK] Samsung X100
[TK] NOKIA 3300 met MP3"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
Ik ga er even naar kijken. Bedankt.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:00 schreef Tazz het volgende:
In [TK] Sharp GX10 Cameraphone + Headset! heb ik onderstaand ook al gepost, maar hoe komt iemand aan zoveel telefoon in de verkoop en er zijn ook wat twijvels aan de betrouwbaarheid van deze persoon. Kan een modje hier eens induiken?
[..]
Mag ik dan wel vragen hoe je aan zoveel gsm's komt?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:04 schreef DaNang het volgende:
Sommige mensen hebben geloof ik ook niet echt veel te doen, dan zich emt andere zaken bemoeien he...
Ik bied niet alleen waar aan zonder eigendomsbewijs, je hebt niet goed rondgekeken dus. Je moet dus nog wel even beter gaan neuzen in mijn topics. Succes...
Dat is ook de reden van mijn post.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:58 schreef Solomon het volgende:
[..]
Mag ik dan wel vragen hoe je aan zoveel gsm's komt?
Maar hoe kom je dan bijvoorbeeld aan zoveel gsm's?quote:Op maandag 3 mei 2004 15:51 schreef DaNang het volgende:
Ok....hierbij dan een niet de foto van de niet onleesbare factuur van de T300...
[afbeelding]
En een foto van de d530sff die ik nu gebruik, is gewoon voor eigen gebruik.. niks doorverkoop handelswaar dus...
[afbeelding]
Zal wel een bugje zijn. Ik had het iig gister ook.. Maar ik zal je post even weghalen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:10 schreef killermj het volgende:
[centraal] Gamecube ruilbeurs deel 3.
Kan iemand mij dubbele post weghalen ? Je krijgt eerst de melding dat ik niet mag posten en dan probeer ik het nog keer en dan doet tie het wel...
En ials ik inlog heb ik geen RECHTEN om me bericht te wijzigingen ??![]()
![]()
Reden dat er veel off-topic weggehaald wordt is om het handelen gewoon makkelijker te maken. Toen V&A net bestond liepen de onzin reacties, het prijsgemekker, en de "goed bedoelde" adviezen de spuigaten uit. Als daar niet tegen opgetreden wordt is V&A helemaal niet aantrekkelijk om spullen te verkopen. Met betrekking tot het niet reageren op topics staan wij als mod natuurlijk behoorlijk machteloos. We kunnen een user moeilijk dwingen een reply te tikken. Je bent altijd welkom om met ideeen te komen m.b.t. dit soort situaties. Misschien kunnen we er wat mee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:49 schreef PetervdK het volgende:
Ik snap ten dele wel dat mijn reactie in [TK] Nokia 6100 is weggehaald, maar ik vraag me dan toch af waarom de betreffende aangesproken user niet wordt gewezen op het feit dat ie minstens 3 V&A topics heeft openstaan waar ie niet meer op reageert. Ik vind dat (naast het tot vervelens toe weghalen van offtopic e.d.) wel degelijk een verantwoordelijkheid voor de modjes...
Ik zal er verder niet meer over doorgaan, maar V&A wordt steeds onaantrekkelijker op deze manier. Niets mag, maar alles kan blijkbaar....
Zo goed?quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:11 schreef Skv het volgende:
Kan iemand ff de grote lijst met namen uit mijn openingspost in http://members.lycos.nl/skiver/Magic
veranderen?
Het gaat om dit topic: http://forum.fok.nl/topic/534917
dit omdat er niet wordt gereageert op mijn topic-report
heb jij ook icq/msn waarmee ik je af en toe lastig kan vallen met topics die dichtkunnen / dichtmoeten e.d.?quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zo goed?
Alleen in na 18:00 zeg maar. Maar ik zit wel gewoon op IRC.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb jij ook icq/msn waarmee ik je af en toe lastig kan vallen met topics die dichtkunnen / dichtmoeten e.d.?
w _ kursten at hotmail.com
okquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Alleen in na 18:00 zeg maar. Maar ik zit wel gewoon op IRC.
quote:Een topic 'schoppen' betekend:
Een reactie plaatsen om het topic hoog in de V&A lijst te krijgen. Heb je al eens die dag in je topic gereageerd, dan mag je die dag niet nog eens een 'schop' geven. Je mag wel je topic op maandag om 23 uur kicken en de volgende ochtend om 8 uur. Je hebt dit dan op 2 verschillende dagen gedaan.
de een zegt een dag de andere 24 uur en dit kan je btw maar 1 keer uithalen dus echt veel profijt heb je er niet vanquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:13 schreef bugeye het volgende:
Ik vind de regels voor het schoppen van een V&A topic beetje te makkelijk gezegd.
Als er staat dat je op 2 verschillende dagen mag schoppen, dan kan ik dat ook wel doen.
Ja, hoor. Vanavond open ik hier een topic om 23:59 en dan schop ik op de nacht van vrijdag om 00:05.
Tjah, dan heb je toch ook 2 verschillende dagen of heb ik het nou verkeerd??
[..]
Maar dan moet je toch weer op de volgende dag wachten, dus je schiet er niets mee opquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:13 schreef bugeye het volgende:
Ik vind de regels voor het schoppen van een V&A topic beetje te makkelijk gezegd.
Als er staat dat je op 2 verschillende dagen mag schoppen, dan kan ik dat ook wel doen.
Ja, hoor. Vanavond open ik hier een topic om 23:59 en dan schop ik op de nacht van vrijdag om 00:05.
Tjah, dan heb je toch ook 2 verschillende dagen of heb ik het nou verkeerd??
[..]
Nope, maar ze verdwijnen uit het zichquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:24 schreef bugeye het volgende:
nouja, ik begrijp het wel hoor
he, hoe kan dat? worden gesloten topics zomaar verwijderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |