Pentium 4 Boxed 2.80GHz HT S478 FSB800 512KBquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:26 schreef JWire het volgende:
is het een HT versie van de 2.8 ?
Ik heb er liever nog iets meer voor. Maar je staat bovenaan de lijst.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:07 schreef KingB het volgende:
Hey,
Ik bied je er ¤ 135,- voor, als je t daarvoor doet..
Wat is je WP trouwens? Kom m anders wel ophalen
Prima, ik hou t wel in de gaten! Greetzzquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:18 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ik heb er liever nog iets meer voor. Maar je staat bovenaan de lijst.
WP: zie profiel. Nu nog Apeldoorn, over een maand Zutphen.
Nope geen bon (lang verhaal), ik heb hem hier nu al 2 maanden thuis staan, maar (zoals vermeld) heb ik met een verhuizing op komst geen geld voor overige onderdelen...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:37 schreef J0YR1D3R het volgende:
Bon etc nog aanwezig? Waar heb je hem gekocht en wanneer heb je hem gekocht ? Heb wel serieus interesse, heb nu een non-HT processor en wil graag een met hebben, heb al dual channel geheugen en een bord, moet alleen nog een processor
Iemand nog hoger?quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:11 schreef winux het volgende:
ik bied 140
Wat is anders jouw woonplaaats? Als het een beetje in de regio is, kan ik hem ook langsbrengen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:07 schreef KingB het volgende:
Wat is je WP trouwens? Kom m anders wel ophalen
Het is een boxed model, en ik heb me laten vertellen dat dit met cooler is. Geen bon aanwezig.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Met cooler? Met bon?
Ik had het eigenlijk meer over directe omgeving. (kilometertje of 20/30) dat valt nog te doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:17 schreef KingB het volgende:
Ik woon in rotterdam en geen enkel probleem om anders halfway af te spreken..
Utrecht ligt wel redelijk in t midden lijkt me?
Voorstel van jouw kant af vind ik ook prima
Zoals hierboven, hou ik hem tot maandag open. Als jou bod nog het hoogste is, is deze voor jouw.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:11 schreef winux het volgende:
ik bied 140
Ik heb van Winux nog geen mail gehad, als jij mij mailt op willy75 at wanadoo punt nl dan kunnen we wellicht zaken doen.quote:Op zondag 7 maart 2004 10:41 schreef KingB het volgende:
Ik haak af ga niet hoger bieden... laat maat weten als je van mening veranderd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |