abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 april 2004 @ 15:07:35 #1
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_18489896

Jawel, te koop. Nou ja, mits er een goed bod gedaan wordt, anders gewoon lekker niet.

Eerst maar even wat informatie:

De specificaties zoals deze op de site van Nikon staan:
quote:
Exposure control General-Purpose Program
Vari-Program System (Portrait / Landscape / Close-up / Sport / Night Scene)
Auto-Multi Program [P], Shutter-Priority Auto [S], Aperture-Priority Auto [A] and Manual [M] modes

Shutter speed 1/2,000 to 30 seconds; electromagnetically controlled Time setting

Exposure metering (works with AF and AI-P type Nikkor lenses only) Matrix, Center-Weighted; EV 1 to 20 at ISO 100 with f/1.4 lens

Power requirements One 3V CR123A (or DURACELL(R) DL123A) lithium battery

Dimensions (W x H x D) 148.5 x 96 x 69mm (5.8 x 3.8 x 2.7 in.)(F60 / N60),
Approx. 148.5 x 96 x 70mm (5.8 x 3.8 x 2.8 in.)(F60D / N60 QUARTZ DATE)

Weight Approx. 575g (20.3 oz.)(F60 / N60),
Approx. 585g (20.6 oz.)(F60D / N60 QUARTZ DATE)

Body finish Silver colour and black available
Dat is dus de camera. Maar er zitten ook nog 2 zoomobjectieven bij. Namelijk: Zoom-Nikkor 28~80mm f/3.3~f/5.6G en Voigtländer 28~210mm f 4.2 - 6.5 VMV aspherical. Vraag me niet wat het allemaal betekent, ik heb geen idee.

De camera is weinig gebruikt. De eerste batterijen zitten er zelfs nog in (incl. batterijen dus ). Hij gaat weg omdat er een digitale camera voor in de plaats komt. We fotograferen weinig en een goede digitale camera is gewoon veel handiger.

Richtprijs omdat het moet: 200 Euro. Lager bieden kan natuurlijk ook. Ik zal het aan mijn vader doorgeven wat er geboden wordt, en hij moet zelf maar zien of hij het genoeg vindt.

Verzendkosten zijn voor de koper, prijzen zijn excl. verzendkosten. Ik zal a.s.a.p. de camera en objectieven wegen en uitzoeken wat verzenden kost. Ophalen is natuurlijk handiger, dat kan in Schagen.

Meer info nodig? Schroom niet om het te vragen.

- edit: richtprijs op verzoek van TS verlaagd van ¤ 350 naar ¤ 200 -

[ Bericht 3% gewijzigd door ElisaB op 21-04-2004 15:11:07 ]
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_18490197
Die eerste lens die erbij zit is gewoon een standaard lens, samen met de opvolger van deze camera kost deze tegenwoordig zo'n 280 euro: Nieuw. Die andere lens heeft ook niet echt spectaculaire waarden, gewoon de onderste laag van dit type lenzen. Maar als je een vergelijkbaar pakket koopt ben je zo'n 370 euro kwijt. Dan heb je een nieuwe camera met betere specs. Het beginbedrag lijkt me dan ook wel erg aan de hoge kant liggen. Als ik je een tip mag geven dan zou ik je beginberag verlagen tot 250 euro, dat ligt dichter in de buurt van de huidige marktwaarde.
  zaterdag 17 april 2004 @ 15:38:40 #3
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_18490508
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 15:24 schreef vehpol het volgende:
Die eerste lens die erbij zit is gewoon een standaard lens,
Die lens is er vorig jaar bij gekocht. Niet een lens die standaard bij de camera zit in ieder geval, als je dat bedoelt.
quote:
Als ik je een tip mag geven dan zou ik je beginberag verlagen tot 250 euro, dat ligt dichter in de buurt van de huidige marktwaarde.
In mijn post staat duidelijk dat lager bieden ook mag. Dus ik laat de prijs gewoon staan, en als mensen er minder voor over hebben, dan zie ik dat wel. Bied een eind heen, en ik zie wel wat eruit komt.
pi_18491643
Titel veranderd op verzoek van TS
pi_18500681
Is het Voigtländer objectief eventueel ook apart te koop?
pi_18514292
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Die lens is er vorig jaar bij gekocht. Niet een lens die standaard bij de camera zit in ieder geval, als je dat bedoelt.
Ik bedoelde meer dat dat gewoon de standaard lens is die Nikon ook meeleverd als je die camera nieuw zou kopen, geen bijzondere lens dus en in mijn vergelijk met een nieuwe kwam die zin goed uit
quote:
[..]

In mijn post staat duidelijk dat lager bieden ook mag. Dus ik laat de prijs gewoon staan, en als mensen er minder voor over hebben, dan zie ik dat wel. Bied een eind heen, en ik zie wel wat eruit komt.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik wou je maar even waarschuwen dat je je geen ilusies moe(s)t maken. Een te hoge prijs schrik af.
  zondag 18 april 2004 @ 15:21:22 #7
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_18514899
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:45 schreef Booster het volgende:
Is het Voigtländer objectief eventueel ook apart te koop?
Dat ga ik even voor je navragen. Wat heb je ervoor over?
pi_18579138
Mh, late reactie, sorry daarvoor. Had het druk de afgelopen dagen.

Als ik kijk naar de lichtsterkte en naar de prijs van een nieuw objectief in ongeveer dezelfde range, kan ik je helaas niet veel bieden. ¤ 25 ex. verzendkosten.

Dit is weinig in verhouding tot je vraagprijs (I know), maar voor 50 euro meer koop ik een nieuwe, betere body met 2 objectieven.
  woensdag 21 april 2004 @ 13:03:40 #9
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_18583325
Ach ja, ik heb ook maar gewoon iets als vraagprijs neer gezet. Dus lager bieden kan altijd. Ik zal even je bod noteren en zo snel mogelijk doorgeven.

Late reactie, geen probleem. Ik ben ook niet de snelste, hier is het ook druk, we zijn midden in verbouwing van de woonkamer.
  woensdag 21 april 2004 @ 13:06:10 #10
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_18583406
Ik denk trouwens, als ik zo zie wat men ervoor over zou hebben, dat mijn vader dan wel gaat twijfelen over de verkoop. Ik beloof dus niks. Maar elk bod is welkom en wordt bekeken.

Vehpol heeft wel gelijk. De nieuwe vraagprijs: 200 Euro. Begin maar met bieden. Ik wil ook een modje vriendelijk verzoeken dat even in mijn OP aan te passen, ik neem aan dat ik dat niet meer kan na meer dan 24 uur.
  donderdag 22 april 2004 @ 15:14:02 #11
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_18610554
Neen. 25 Euro is niet genoeg. Dan geeft mijn vader het objectief liever aan de buurman, die eenzelfde camera heeft. En dat kan ik enigszins begrijpen.

Toch bedankt voor je bod.
pi_18743853
Opzich zou ik er geen problemen mee hebben als dit topic spoedig gesloten zou worden.
Drie vrouwtjes bakken samen een dikke vette pannekoek.
Wat ruikt dat heerlijk!
Ineens springt de pannekoek de pan uit en verdwijnt rollerdebol het bos in.
Allerlei dieren willen de pannekoek graag tegenhouden, maar of dat lukt...?
  woensdag 28 april 2004 @ 13:50:51 #13
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_18743928
Ik ook niet, dus dat scheelt.
  woensdag 28 april 2004 @ 19:22:22 #14
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!