![]()
Jawel, te koop. Nou ja, mits er een goed bod gedaan wordt, anders gewoon lekker niet.
![]()
Eerst maar even wat informatie:
De specificaties zoals deze op de
site van Nikon staan:
quote:
Exposure control General-Purpose Program
Vari-Program System (Portrait / Landscape / Close-up / Sport / Night Scene)
Auto-Multi Program [P], Shutter-Priority Auto [S], Aperture-Priority Auto [A] and Manual [M] modes
Shutter speed 1/2,000 to 30 seconds; electromagnetically controlled Time setting
Exposure metering (works with AF and AI-P type Nikkor lenses only) Matrix, Center-Weighted; EV 1 to 20 at ISO 100 with f/1.4 lens
Power requirements One 3V CR123A (or DURACELL(R) DL123A) lithium battery
Dimensions (W x H x D) 148.5 x 96 x 69mm (5.8 x 3.8 x 2.7 in.)(F60 / N60),
Approx. 148.5 x 96 x 70mm (5.8 x 3.8 x 2.8 in.)(F60D / N60 QUARTZ DATE)
Weight Approx. 575g (20.3 oz.)(F60 / N60),
Approx. 585g (20.6 oz.)(F60D / N60 QUARTZ DATE)
Body finish Silver colour and black available
Dat is dus de camera. Maar er zitten ook nog 2 zoomobjectieven bij. Namelijk: Zoom-Nikkor 28~80mm f/3.3~f/5.6G en Voigtländer 28~210mm f 4.2 - 6.5 VMV aspherical. Vraag me niet wat het allemaal betekent, ik heb geen idee.
![]()
De camera is weinig gebruikt. De eerste batterijen zitten er zelfs nog in (incl. batterijen dus
![]()
). Hij gaat weg omdat er een digitale camera voor in de plaats komt. We fotograferen weinig en een goede digitale camera is gewoon veel handiger.
Richtprijs omdat het moet: 200 Euro. Lager bieden kan natuurlijk ook. Ik zal het aan mijn vader doorgeven wat er geboden wordt, en hij moet zelf maar zien of hij het genoeg vindt.
Verzendkosten zijn voor de koper, prijzen zijn excl. verzendkosten. Ik zal a.s.a.p. de camera en objectieven wegen en uitzoeken wat verzenden kost. Ophalen is natuurlijk handiger, dat kan in Schagen.
Meer info nodig? Schroom niet om het te vragen.
- edit: richtprijs op verzoek van TS verlaagd van ¤ 350 naar ¤ 200
![]()
-
[ Bericht 3% gewijzigd door ElisaB op 21-04-2004 15:11:07 ]