quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:24 schreef AggeMarLeutEt het volgende:
Ik neem aan dat hij zo afgeragd is dat hij weg moet? Als je auto er zo uitziet dan nodigt het gewoon uit om hard te rijden aangezien de auto vaak het karakter uitstraalt van de eigenaar. Zeg nou niet dat je altijd normaal heb gereden.... want daar geloof ik niks van.
Daarnaast als je je auto zodanig verbouwd heb, dan zal de garage niet veel zin hebben om daar garantie op te geven.... Volgens mij staat er zelfs in de garantiebepaling dat aan de auto niets mag gedaan worden anders vervalt deze.
Waarom meer dan 15.000 euro aan een auto spenderen om hem vervolgens na een 1,5 jaar weg te doen? In mijn ogen beetje weggegooid geld.
...maar goed, neemt niet weg dat ik je veel succes wens met verkopen, hij ziet er goed uit!
Ik neem aan dat jij nooit met projecten bezig bent geweest anders zou je dus weten dat als je maandenlang tijd in zo'n auto steekt, het gewoon doodzonde is de auto ook nog eens af te raggen.
Ik ben zelf lid van een autoclub en ik ben ook nog eens te gierig om een auto af te raggen waar ik tienduizenden euro's voor heb betaald.
Natuurlijk rijd ik niet elke dag 50 km/h binnen de bebouwde kom, zoals ieder normaal mens.
De garage geeft geen garantie op de auto als er MOTORISCH veel aan is geklooid. Bijv chiptuning. Dat is bij mij dus NIET het geval.
15.000 euro spenderen om hem vervolgens te verkopen inderdaad. Ik zal er heus wel wat euro's op verliezen maar goed, als je er geen zin meer in heb houdt het op.
groetjes