quote:Op maandag 19 april 2004 23:20 schreef MarkyB het volgende:
Wat is daar nou weer anders dan hier?
en ehm waarom is mn vorige post ge-edit, dr stond de bron in dat deze ketting niet gevonden is.
Samenvatting:quote:Op maandag 19 april 2004 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]ik had geen zin om die hele post te gaan lezen en had ook geen zin in cryptogrammen.
Kunnen we hier de samenvatting krijgen?
ik weet niet wat ik er precies voor wil hebben, eerst eens kijken hoeveel selina's er eigenlijk zijn waar mensen die ketting aan kunnen geven. verder kan ik hem toch niet terug brengen naar de winkel ofzo dus dit is een van mijn oplossingen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:37 schreef Libris het volgende:
Niet dat ik hem wil, ken geeneens een Selina, maar 160 euro? Wou, wist niet dat die kettinkjes zo duur waren...
Hoeveel wil je ervoor hebben?
Ok. Ik bied serieus 10 euro. Mijn vriendin kan ik hier enorm blij mee maken voor volgend jaar carnaval. Die gaat over de grond rollen van het lachen. Vooral die naam Selinaquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:22 schreef MarkyB het volgende:nu ontopic oke?
Omsmelten is inderdaad misschien een beter idee voor je, Selina is niet een veel voorkomende naam ofzo en dan krijg je er waarschijnlijk meer voor dan die 20 euro ja.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:45 schreef Brendovic het volgende:
echt doe hem in een envelope. stuur hem naar je ex, met een paar mooie woorden erbij ofzo wie weet zit er nog een vriendschap in, die 20 euro max die je ervoor krijgt schiet ook niet op, of omsmelten en verkope bij juwelier maybe
hoeveel gram is het? misschien kan ik het zelf dan omsmeltenquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:45 schreef MarkyB het volgende:
[..]
omdat ik eerst eens serieus geinteresseerden zoek, in plaats van de opptopic people. Nee de letters kunnen niet los.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:53 schreef ElisaB het volgende:
MarkyB, voeg even een richtprijs toe.
wat is de zilverprijs?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:00 schreef Dromer het volgende:
Tja.. terugbrengen naar de winkel voor de zilverprijs.. al zul je er veel bij inschieten..
- edit: opmerkingen over de naam Selina hebben we ook al in grote oplage zien langskomen... -
Het ging me meer om het met je naam op je borst rond willen lopen in het algemeen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:00 schreef Dromer het volgende:
Tja.. terugbrengen naar de winkel voor de zilverprijs.. al zul je er veel bij inschieten..
- edit: opmerkingen over de naam Selina hebben we ook al in grote oplage zien langskomen... -
Fijn, maar het is offtopic en je bent nummer 8 die daarmee komt.quote:Op woensdag 21 april 2004 01:06 schreef Dromer het volgende:
Het ging me meer om het met je naam op je borst rond willen lopen in het algemeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |