quote:Op maandag 5 april 2004 23:14 schreef deantoine het volgende:
volgens mij verkoop je hier een OEM versie, en dat is illegaal.
quote:Op maandag 5 april 2004 23:14 schreef deantoine het volgende:
die mag je alleen verkopen bij NIEUWE computer, (vobis etc)
100%quote:Op maandag 5 april 2004 23:18 schreef ElisaB het volgende:
TS, is ie OEM of is ie dat niet...?
quote:Op maandag 5 april 2004 23:18 schreef ElisaB het volgende:
TS, is ie OEM of is ie dat niet...?
zegt genoeg lijkt me.quote:Op maandag 5 april 2004 23:03 schreef MartijnNL het volgende:
Geleverd i.c.m. mijn laptop.
je mag ECHT geen Winxp OEM *LOS* verkopen als pc zaakje, never nooit niet!quote:Op maandag 5 april 2004 23:20 schreef Dovenwereld het volgende:
Het hoeft niet ... Het mag wel losse examplaar. Bij computerland heb ik ook oem versie van windows xp gekocht... hoewel is er geen ilegaal versie...
Nee. het koppelverkoop mag sinds kort niet meer . Daar heeft rechtbank bepaald. daar krijgt fok geen boete hoor.quote:Op maandag 5 april 2004 23:14 schreef deantoine het volgende:
Fok! kan dus een flinke boete ( maar 300.000 euro hoor) krijgen.
Been there, done that (bijna dan)
[afbeelding] OEM
die mag je alleen verkopen bij NIEUWE computer, (vobis etc)
Nee het mag wel. daar hebben diverse zaak wel. oem is nu ook toegestaan. want de rechtbank heeft al bepaald. De microsoft heeft al straf gekregen. de koppelverkoop is hier ook niet toegestaan. dus de klanten worden gedwongen dit oem meegeleverd.quote:Op maandag 5 april 2004 23:21 schreef deantoine het volgende:
[..]
je mag ECHT geen OEM *LOS* verkopen als pc zaakje, never nooit niet!
ja en die krijg je dus alleen bij aanschaf van en PC of laptop.quote:Op maandag 5 april 2004 23:21 schreef MartijnNL het volgende:
Ik zie in de Pricewatch bij Tweakers.Net ook allerlei bedrijven die de OEM versie aanbieden.
Nee. sommige zaken hebben de oem versie verstuurd want sommige mensen hebben zelf pc zelfgemaakt. het wordt schoon zonder os harddisk geinstalleerd. het keus liggen bij mensen die willlen. dus het is geen koppelverkoop toegestaan. De rechtbank in Duitsland heeft dit bepaald. Het geldt nog steeds voor hele EU.quote:Op maandag 5 april 2004 23:23 schreef Markster het volgende:
[..]
ja en die krijg je dus alleen bij aanschaf van en PC of laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |