Je gaat een schaap de liefde verklaren?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:56 schreef pberends het volgende:
Ik ga weer onder de wol (hint)
Dat mogen we officieel niet weten, maar daar werd afgelopen vrijdag een meisje van 16 jaar door Marokkanen verkracht en in haar vagina met een mes bewerkt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:54 schreef Monidique het volgende:
Wat is er eigenlijk in Alkmaar gebeurd?
Nee dat laat ik wel aan m'n schoondochter overquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je gaat een schaap de liefde verklaren?
nee, dat behoort tot belgisch marokko.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:53 schreef pberends het volgende:
Rotterdam niet meer toch?
Hoe weet je dat ei'k?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat mogen we officieel niet weten, maar daar werd afgelopen vrijdag een meisje van 16 jaar door Marokkanen verkracht en in haar vagina met een mes bewerkt.![]()
![]()
Ik hoop dat die jongens nooit meer daglicht zien...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat mogen we officieel niet weten, maar daar werd afgelopen vrijdag een meisje van 16 jaar door Marokkanen verkracht en in haar vagina met een mes bewerkt.![]()
![]()
Via een paar scherpe journalisten.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ei'k?
Het was weer het gebruikelijke onderwerp: pure PvdA-propaganda.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:40 schreef Monidique het volgende:
Waar gaat het over, NOVA?
Tsja, kweeniehoor, ik ben niet zo'n fan van jonge, criminele Marokkaanse jongemannen, en bovendien ook nogal sensatiebelustquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Via een paar scherpe journalisten.
De doofpottaktiek werkt dus, als de tv-media er niets over melden, dan is het ook niet gebeurd en dan hebben we ook geen probleem.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja, kweeniehoor, ik ben niet zo'n fan van jonge, criminele Marokkaanse jongemannen, en bovendien ook nogal sensatiebelust, maar bij dit soort beweringen ben ik toch wat voorzichtiger geworden.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De doofpottaktiek werkt dus, als de tv-media er niets over melden, dan is het ook niet gebeurd en dan hebben we ook geen probleem.![]()
Nee, graag zelfs, maar dit soort nieuws moet je niet wegwimpelen als niet terzake doende. Eigenlijk best eng hoe beinvloedbaar mensen zijn door nieuws niet te vermelden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Is het nu zelfs al sociaal-verboden om ook maar een beetje kritisch te zijn?
Hier snap ik geen hol van.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Eigenlijk best eng hoe beinvloedbaar mensen zijn door nieuws niet te vermelden.
Telegraafquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:08 schreef gelly het volgende:
Uhm, zelfs de politie meldt er niks over :
http://www.politie.nl/Hollands-Midden/
Je mag best wel vraagtekens zetten bij de zogenaamde bronnen van dit bericht, daar hoef je nog geen allochtonenknuffelaar voor te zijn. Het forum van NieuwRechts heeft het over de Telegraaf en GeenStijl, maar ik kan ook daar geen berichtgeving vinden. Weet je zeker dat dit geen variant van het hoax-verhaal 'verkrachting of smiley' is?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, graag zelfs, maar dit soort nieuws moet je niet wegwimpelen als niet terzake doende. Eigenlijk best eng hoe beinvloedbaar mensen zijn door nieuws niet te vermelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |