Heb ze allemaal van Krylon. Erg leuk gemixt ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:12 schreef dunniecash het volgende:
erg goed, ik heb er nog meer gekocht daarna.. ik heb nu Fo The Heads 3, 4, 5, 6 en die 187 on a mothafuckin cop mixtape.. en ik vind ze allemaal dope!.
Lijkt me niet verstandig, die link.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:26 schreef dunniecash het volgende:
nieuwe (?) D-12.. My Band.. ik moet zeggen, best wel grappig - vooral het einde haha.
Ik ken wel een nummer van Kid Koala dat zo heet, dat staat op Kid Koala - Scratchcratchratchatch (een cassette-only release uit '96).quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:37 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik ben nu trouwens een nummer aan het luisteren van Kid Koala via de online hiptronica ninjatune radio, de cd waarop het nummer staat heet Emperors Main Course In Cantonese. kent iemand deze cd? heeft de hele cd van die oosterse geluiden?
Kan je die scannen als je wilquote:Even mijn respect betuigen voor Vara TV Magazine.
Voor het artikel : Rap een beetje.
Waar in de eerste alinea gehakt wordt gemaakt van 50 cent achtige rappers.
De 2 pagina's gaan vooral over De La Soul, The Native Tongues en The Roots.
Er wordt allemaal oldschool genoemd en een beetje verteld over de oorsprong en de anti-gangsterrap van de jaren 80.
ook leuk voor Tony_Montana, want ze vermelden de single Me Myself and I ook nog
eerste regel :
Hiphop, zonder vrouwonvriendelijke teksten en opzichtig gepronk; daar stonden in de jaren 80 de native tongues voor. De Soul Aquarians hebben het kunstje stijlvol overgenomen. Een beknopte geschiedenis
Ikquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:49 schreef StickUpKid het volgende:
Die Ninja Tune Zen DVD is echt een collectors item. Wie gaan er vrijdag nog meer naar de ZEN TV tour?
Ik heb WIld Style gewoon bij mijn lokale cd-boer in Ommen - City besteld (en gekregen).quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:51 schreef StickUpKid het volgende:
Wordt echt wreed!
Wie heeft hier WildStyle op DVD? en waaro ken je die kopen dan?
nee sorry heb geen scanner..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:40 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Kan je die scannen als je wil![]()
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:13 schreef MM- het volgende:
Je hebt toch een toerenadaptor hoop ik
Ik digg ook lang niet alle Arrested Development, alleen Tennessee vind ik zon geweldig nummerquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind Arrested development net iets te blij.
dat begin van tennessee is wel leuk.
Ik ken alleen Je Bak Er Niks van ofzo... dat was zo triest dat ik niet eens verder ga zoekenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:23 schreef S-Two het volgende:
iemand reacties??
Ik heb die Varagids ook wel. Zal 'm wel ff scannen als ik 't niet vergeetquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:10 schreef RjD2 het volgende:
[..]
nee sorry heb geen scanner..![]()
Arrested Development is prima strandmuziek. Lekker bakken, biertje erbij en lekker knikken op AD. Werkt ook erg goed met Chronic en Doggystyle btwquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind Arrested development net iets te blij.
dat begin van tennessee is wel leuk.
kogen vangen voor je matie luistert wel lekker wegquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:23 schreef S-Two het volgende:
heb ff vraagje hier voor jullie, zullen er wel allemaal niet van houden maar toch: wat vinden jullie van thc? ja okay, de nummers zoals je bakt er nix van/zonder berouw enso gaan nergens over, maar ze hebben tog ook wel een paar lekker nummers: je bent niet alleen/paradijs/je bent mooi bijvoorbeeld... iemand reacties??
ey cosmick, jij zit vast nog wel in het DJ wereldjequote:Op woensdag 3 maart 2004 10:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb die Varagids ook wel. Zal 'm wel ff scannen als ik 't niet vergeet
Chronic hadden we vorig jaar mee naar het strand, zeker leukquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Arrested Development is prima strandmuziek. Lekker bakken, biertje erbij en lekker knikken op AD. Werkt ook erg goed met Chronic en Doggystyle btw![]()
Wil je 'm gebruiken om te scratchen? Dan moet je wel goede faders hebben natuurlijk, maar voor weinig kun je wel leuk mixen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:56 schreef RjD2 het volgende:
[..]
ey cosmick, jij zit vast nog wel in het DJ wereldje
zou jij voor mij kunnen zoeken naar een goedkoop mengpaneel?
maakt niet uit hoeveel chan, liefst 3.
bij voorbaat heel veel dank
Hè? Vaag.. (bug zeker).quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:51 schreef jimjim1983 het volgende:
euuh...beide links linken naar forum.fok.nl![]()
A.G. is de rapper van de 1ste versequote:Op woensdag 3 maart 2004 13:51 schreef jimjim1983 het volgende:
ben nu trouwens E.f.f.e.c.t. van Black Sheep aan 't luisteren, wat een vette beat![]()
die is van Showbiz & A.G. toch? zoja, wat zijn nog meer vette beats van hun?
Heb toevallig eergisteren hun album ' Goodfellaz' nog gedraaid. En ik moet zeggen dat ik, na het album al honderden malen gehoord te hebben, nog steeds zwaar onder de indruk ben van de idioot vette en duistere produktie. Dit album is voor mij definitely een classic!quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Show & A.G. zijn absolute must-haves
Als je interesse hebt, voeg me dan ff toe op msnquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:03 schreef PortoPartito het volgende:
Tony Montana hoe zit het met die op te zetten website over hiphop waar ik je over hoorde een tijdje geleden?
Ik zal je ook ff toevoegen; voor het geval je nog wat oldschooldingen nodig hebt ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, voeg me dan ff toe op msn
Annax67@hotmail.com
Het begint eindelijk een beetje van de grond te komen en we zoeken nog mensen.
Hey Jimjim, hoe kom je aan die albums? Gekocht of ehhh ' gekocht via het internet' ?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb net een hele stapel nieuwe albums gekregen:
black moon - best of
Dj format - music for the mature b-boy
boot camp clik - for the people
chino xl - here to save you all
dj neil armstrong - original(nummers gemixt met de originele nummers waarvan samples gebruikt zijn)
Funkmaster flex - 60 minutes of funk vol.1
kool g rap & dj polo - wanted dead or alive
lord finesse - the awakening
showbiz & ag - full scale
swollen members - balance
x-ecutioners - xpressions
Ik heb nog niet alles geluisterd dus hier ben ik wel ff zoet mee.
Boot camp clik - the chosen few en da beatminerz - brace 4 impak heb ik ook maar die zijn me heel zwaar tegen gevallen.![]()
de meeste heb ik van een vriend en zijn 'gekocht via internet'.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:40 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hey Jimjim, hoe kom je aan die albums? Gekocht of ehhh ' gekocht via het internet' ?
Als dat laatste het geval is kunnen we misschien eens een keer wat uitwisselen of zo.
Laters!
AA
beetje jammer maarja ze moeten doen wat ze niet laten kunnen. Ik kijk/ luister er toch niet naar.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:46 schreef skiczukie het volgende:
Trance en breakdance
wat vinden jullie ervan?
Tja, breakdance is (weer) populair en met een 'mooie' clip krijg je meer aandacht, dus stoppen ze het maar vol met lekkere wijven, breakdance, skateboarders etc.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:46 schreef skiczukie het volgende:
Trance en breakdance
wat vinden jullie ervan?
Die tracklists zien er goed uit iig, ga ze nu even checken!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:19 schreef slinxxx het volgende:
als ik nog een soulalbum zou mogen aanraden : amel larrieux - bravebird.
op deze site vind men nog 2 leuke mixtapes:
http://www.rylanbowers.com
Hail Yeahquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:54 schreef jimjim1983 het volgende:
cassetebandjes?
dat is pas old skool![]()
Ze zijn bezig... ben benieuwdquote:Op donderdag 4 maart 2004 18:19 schreef slinxxx het volgende:
op deze site vind men nog 2 leuke mixtapes:
http://www.rylanbowers.com
ja die heb ik ook gezien, om te huilen is hetquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Voor iedereen die van humor houdt, kijk de reclame van de "History Of Hiphop II"
Enkele alltime classics
50 Cent - In Da Club
Jay-Z - '03 Bonnie & Clyde
BIG - Mo' Money, Mo' Problems
en dan de geniale afsluiter....
"Get Educated!"
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Bovendien klinkt het lekkerder met een beetje gekraak en geruis
I Love Itquote:
En waar kan je die zien?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Voor iedereen die van humor houdt, kijk de reclame van de "History Of Hiphop II"
Enkele alltime classics
50 Cent - In Da Club
"Get Educated!"
Bij uw betere muziekzender. Te denken valt aan het onovertroffen tmf, het briljante MTV of het nooit te versmaden the boxquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:23 schreef Hellrazor het volgende:
En waar kan je die zien?![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Enkele alltime classics
50 Cent - In Da Club
"Get Educated!"
Vooral die eerste... in een woord: topquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb de afgelopen week "Critical Beatdown" en "Bizarre Ride II The Pharcyde" aangeschaft.
Briljante shit![]()
![]()
Die heb dan ook nog niet gehoordquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:23 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Vooral die eerste... in een woord: topJammer dat de rest van ze minder is.
ik had deze ook gezien, maar wat vind jijquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wil je 'm gebruiken om te scratchen? Dan moet je wel goede faders hebben natuurlijk, maar voor weinig kun je wel leuk mixen.
<a href=""http://www.dj-products.nl/cgi-bin/DJPstore.pl?user_action=list&category=Mengpanelen%20Scratch%20%26%20Battle"" target="_blank">Link 1</a> en <a href=""http://www.feedback.nl/pages/departments.php?departments_id=7"" target="_blank">link 2</a>.
Heeel goedkoop trouwens, vind ik dit Gemini'tje:
[afbeelding] ..
¤ 70,-
edit: je zocht er eentje met drie kanalen. Maar wil je ook daadwerkelijk drie kanalen mixen? Je hebt namelijk 2 x phono en 2 x line. Je kunt dus over het geluid van je line cutten. Eventueel
Nelly en kelly vergeet je met dilemmaquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Enkele alltime classics
50 Cent - In Da Club
"Get Educated!"
Haha, vind ik ook. Ik heb nog wat ouwe Marley Marl-dingetjes op tape wat ik ooit van BFBS opgenomen heb. Klinkt redelijk verrot, maar toch draai ik dat vaker dan de cd'squote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Bovendien klinkt het lekkerder met een beetje gekraak en geruis
Ik zou niet teveel naar mooie knoppen enzo kijken. Ja, als je echt iets goed wil, moet je een mooi Technics of Vestax-mixertje kopen... maar dan praat je wel over 5 a 600 euro.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:10 schreef RjD2 het volgende:
[..]
ik had deze ook gezien, maar wat vind jij
kan ik niet beter nog eeen maand of 2 doorsparen voor 1 van 180 euro, 3 chan en met meer knoppen erboven enzo?
Wil je mixen en/of scratchen? Bij scratchen gaan je faders heeeel snel aan gort. Vooral als je een goedkoop mixertje hebt. Als je gewoon lekker wilt mixen hebben de faders niet zoveel te leiden en kun je rustig met een goedkoper dingetje uit de voetenquote:maar ook nog 2 maanden niet kunnen mixen(
En 4 april Atmosphere trouwensquote:Ugly Duckling "Meatshake Spectacular Tour" feat Pigeon John
quote:Atmosphere on tour with: Mr. Dibbs / Luckyiam.PSC (of Living Legends) / Deejaybird supported by Promoe
hehe ik moet je bekennen dat het verschil me nieteens echt duidelijk is, ok de klanken enzoquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel naar mooie knoppen enzo kijken. Ja, als je echt iets goed wil, moet je een mooi Technics of Vestax-mixertje kopen... maar dan praat je wel over 5 a 600 euro.
Als je eerst 's wil kijken hoe het je bevalt, zou ik gewoon een elcheapo dingetje kopen. Mijn eerste mixertje was een Realistic (van Tandy). Had ik door een technische kameraard twee switches in laten bouwen om lekker te kunnen scratchen. Ding deed het werkelijk waar perfect. Kostte destijds 150 guldensch
![]()
[..]
Wil je mixen en/of scratchen? Bij scratchen gaan je faders heeeel snel aan gort. Vooral als je een goedkoop mixertje hebt. Als je gewoon lekker wilt mixen hebben de faders niet zoveel te leiden en kun je rustig met een goedkoper dingetje uit de voeten
Heb ik, alleen gebruik ik het zelden. Mail me anders ff op samasuru1@hotmail.com, dan spreken we ff wat af over muziekuitwisseling aiight?quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de meeste heb ik van een vriend en zijn 'gekocht via internet'.
Heb je soulseek? daar is het wel makkelijk mee om uit te wisselen.
Ik vind dat er op dat album van The Beatminerz toch best wel wat dope tracks op staan hoor.. helemaal geen tegenvallend album eigenlijk. Kan je uitleggen wat je zo wack vindt aan dat album?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
Boot camp clik - the chosen few en da beatminerz - brace 4 impak heb ik ook maar die zijn me heel zwaar tegen gevallen.![]()
Ja, maar je hebt toch wel 's iemand zien scratchen? De crossfader gaat tijdens een heftige scratchsessie van 1 minuut zo'n 4983987 keer heen en weer.. logisch heeft die dus wat te lijden.. veel meer dan bij 'gewoon' mixen natuurlijk,quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:37 schreef RjD2 het volgende:
[..]
hehe ik moet je bekennen dat het verschil me nieteens echt duidelijk is, ok de klanken enzo
maar het principe is toch hetzelfde? het geluid van de andere platen af en toe door je hoofdtrack laten lopen?
Okay! Wil je dit live ofzo doen dan? Anders kun je deze mix net zo goed softwarematig maken.quote:wat ik voorlopig wil doen is een Jeru the Damaja plaat draaien en af en toe een zinnetje van Frank Sinatra drdoor te gooien zodat het laidbacvk wordt
idd, vor mij was het een van de beste albums uit 2001. De Beats zijn goed en de artiesten zijn fingerlickin' good.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:22 schreef dunniecash het volgende:
Ik vind dat er op dat album van The Beatminerz toch best wel wat dope tracks op staan hoor.. helemaal geen tegenvallend album eigenlijk. Kan je uitleggen wat je zo wack vindt aan dat album?.
zelf doen, geen softwarequote:Op zondag 7 maart 2004 12:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt toch wel 's iemand zien scratchen? De crossfader gaat tijdens een heftige scratchsessie van 1 minuut zo'n 4983987 keer heen en weer.. logisch heeft die dus wat te lijden.. veel meer dan bij 'gewoon' mixen natuurlijk,
[..]
Okay! Wil je dit live ofzo doen dan? Anders kun je deze mix net zo goed softwarematig maken.
Keedan! Gewoon eerst maar een goedkoop dingetje kopen. Laat je het resultaat wel ff horen dan? Ben benieuwd naar die combiquote:Op zondag 7 maart 2004 12:37 schreef RjD2 het volgende:
[..]
zelf doen, geen software![]()
en nee bij mij zal de crossfader ook niet 4983987 x heen en weer gaan, dus dat zit ook wel goed.
voorlopig heb ik er alleen 1tje nodig om te kloten, gewoon kloten en zien wat het wordt
tja, waar ik me het meeste aan stoor zijn de beats. die vind ik gewoon gaar.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:22 schreef dunniecash het volgende:
[..]
Ik vind dat er op dat album van The Beatminerz toch best wel wat dope tracks op staan hoor.. helemaal geen tegenvallend album eigenlijk. Kan je uitleggen wat je zo wack vindt aan dat album?.
Inderdaad, maar ieder zijn dingquote:Op zondag 7 maart 2004 14:36 schreef MIC1_ het volgende:
haha oké dan, de beats zijn voor mij en voor denk ik meer mensen juist wat het album zo dope maakt
Over finger lickin' good gesproken is het eindelijk bekend dat het nieuwe album van de Beasties in juni uitkomtquote:Op zondag 7 maart 2004 12:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
idd, vor mij was het een van de beste albums uit 2001. De Beats zijn goed en de artiesten zijn fingerlickin' good.
\quote:Op zondag 7 maart 2004 14:36 schreef MIC1_ het volgende:
haha oké dan, de beats zijn voor mij en voor denk ik meer mensen juist wat het album zo dope maakt
verder vind ik The Chosen Few van BCC ook best dope...ik hoef And So maar op te zetten en![]()
![]()
Bedoel je Herbal Blend? Selectie van de trax is masterlijk, alleen te mooi en te overdreven in elkaar gemikst.quote:Op zondag 7 maart 2004 19:51 schreef JimmyJames het volgende:
hebben jullie de nieuwe Herbaliser al gecheckt ? Ik vind hem tegenvallen..
Ja, precies dat vond ik ook, er zitten wel wat dope tracks tussen maar van sommige zoals Verbal Animé en die van Mf Doom vind ik de originele versie gewoon beter.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:43 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Bedoel je Herbal Blend? Selectie van de trax is masterlijk, alleen te mooi en te overdreven in elkaar gemikst.
maybe.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:51 schreef NeoDweezil het volgende:
iemand naar atmosphere en promoë in de melkweg 4 april? ik ga morgen kaartje halen
Roy Ayersquote:Heeft er iemand maybe die bekende break van Roy Ayers (zit o.a. in de originele 'funky' van Ultra Magnetic MC's, Anquette's 'ghetto style' en Sparky D's 'sparky d's turn')??
G*ddaaaaymm Dunnie, thanks man.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:30 schreef dunniecash het volgende:
[..]
Roy Ayers
Change up the Groove: (Polydor 1974)
* "Boogie Back"
Coolio's "County Line"
DOC's "Mind Blowin'"
NWA's "F--k tha Police"
Ultramagnetic MC's "Funky"
.. Roy Ayers met "Boogie Back" bedoel je?! Die kan je gewoon van soulseek downloaden.. ik heb em ook gewoon op m'n harde schijf staan.
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:54 schreef Steve-O het volgende:
Hebben jullie dat nou ook dat je je schaamt dat je een bepaald nummer leuk vind...
Ik heb het dus bij Lil jon/ludacris/usher- Yeah!
ken der ook nix aan doen.
Angie Martinez - If I Could Goquote:Op maandag 8 maart 2004 20:54 schreef Steve-O het volgende:
Hebben jullie dat nou ook dat je je schaamt dat je een bepaald nummer leuk vind...
Thanks man. Met Kazaa kon ik 'm in iig niet vinden. Doe nog wel ff een beroep op Soulseek, maar die lag er gisteren ook uitquote:Op maandag 8 maart 2004 21:00 schreef MM- het volgende:
Ik kan niks vinden voor je op e-bay en marktplaats, als ik em nog es tegenkom laat ik het je wel weten cosmick.
Is wel een redelijk album, toch ben ik er niet helemaal ondersteboven van.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:18 schreef Adamas het volgende:
Iemand Kanye West's 'College Dropout' al gehoord? Vind het wel een goed album, eindelijk eens iemand van Roc-A-Fella die een beetje uit J's schaduw komt.
Schaamt... nee.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:54 schreef Steve-O het volgende:
Als je die MP3 nog wilt hebben, kan je me ook effe adden op MSN.. jm_harderwijk@hot.. you know the dealquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:33 schreef cosmick het volgende:
Thanks man. Met Kazaa kon ik 'm in iig niet vinden. Doe nog wel ff een beroep op Soulseek, maar die lag er gisteren ook uitIk weet nu iig de titel, dus da's wat makkelijker zoeken
Versta je onder B-Boys de Beastie boys ? Zo ja, dan is dat nummer niet van hun.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
ik heb trouwens een vraagje, aan de old school kenners
Ik heb een nummertje gedownload dat "B-Boys - Track 1" heet. Ik twijfel echter of het wel de B-Boys zijn... en ben sowieso benieuwd welk nummer het is.
Het nummer begint met wat gescratch en daarna 3 maal de tekst "The b-boy classic".
Daarna gaat het nummer verder met een soort Stetsasonic achtige sound...
Iemand een idee?
Opzich vind ik dat wel een strak planquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:17 schreef dunniecash het volgende:
[..]
Als je die MP3 nog wilt hebben, kan je me ook effe adden op MSN.. jm_harderwijk@hot.. you know the deal.
Heb thuis wel wat van The B-Boys... kijk wel ff. Enige kans dat je een stukje van dit nummer online zet?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
ik heb trouwens een vraagje, aan de old school kenners
Ik heb een nummertje gedownload dat "B-Boys - Track 1" heet. Ik twijfel echter of het wel de B-Boys zijn... en ben sowieso benieuwd welk nummer het is.
Het nummer begint met wat gescratch en daarna 3 maal de tekst "The b-boy classic".
Daarna gaat het nummer verder met een soort Stetsasonic achtige sound...
Iemand een idee?
Wow, 10 jaar OP, 15 jaar OP, what's next? 17,5 jaar OP?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:57 schreef StickUpKid het volgende:
Binnenkort komt Def P met een DVD, 15 jaar OP...
Luister zo ff.... zit hier namelijk even met klantenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Oke Cos, ik heb hier een stukje neer gezet
Klinkt tof, ik wil ook weten van wie het is..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
klinkkt zeker tof, maar heb ook geen idee van wie het isquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Klinkt tof, ik wil ook weten van wie het is..
Ow kut, ik loop gelijk naar de krantenbakquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:47 schreef Hellrazor het volgende:
Yo cosmick heb je die vara gids dinges al gescant![]()
![]()
't Is in iedergeval niet zo heeeel oud. Klinkt ook niet Amerikaans of Engels.... maar god, wat is het!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ok, het zijn dus sowieso niet The B-Boys?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is in iedergeval niet zo heeeel oud. Klinkt ook niet Amerikaans of Engels.... maar god, wat is het!
Ik heb Serch al ff gevraagd en die wist het ook niet . Ga nog ff wat hulptroepen inschakelen
Nee, niet waarschijnlijk. Ik heb nummers van The B-Boys ('2, 3 break', 'girls' en 'rock the house') maar die komen uit 1983 en 1985.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:22 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ok, het zijn dus sowieso niet The B-Boys?
nummer 1 is iig50 centquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:
Ready to Die zat er dacht ik ook bij.
maar ik wil vooral weten wat de top 3 is.
Is 50Cent al 12x platinaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:35 schreef RjD2 het volgende:
nummer 1 is iig50 cent
nummer 2 zal wel Eminem zijn..
50 cent was het best verkochte album van 2003 maar niet alltime voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Is 50Cent al 12x platina![]()
MC Hammer heeft nog altijd de meeste albums verkocht
Dan zou ik het voorlopig houden op MC Hammer. Een andere top 5 klant is ook Vanilla Icequote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:42 schreef jimjim1983 het volgende:
50 cent was het best verkochte album van 2003 maar niet alltime voor zover ik weet.
Wil best ff die andere nummers van The B-Boys online zetten hoor...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:58 schreef Mar10Segovia het volgende:
Dat waren idd enkele nummers die ik zocht Cosmick...
Maar met zoekresultaten van de Beach Boys, Boyz II Men en Bomfunk MC's kwam ik niet veel verder
Yo D, helaas is 'boogie back' van Roy Ayers niet het nummer wat ik zoek.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:17 schreef dunniecash het volgende:
[..]
Als je die MP3 nog wilt hebben, kan je me ook effe adden op MSN.. jm_harderwijk@hot.. you know the deal.
Nou, als je wilt en als het mag zeg ik daar geen nee tegen...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wil best ff die andere nummers van The B-Boys online zetten hoor...
bij het uitbureau in amsterdam.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:20 schreef Steve-O het volgende:
Waar ken je die kaartjes halen voor atmosphere ?
* Steve-O niet zoveel naar concerten gaat![]()
..
http://www.melkweg.nl/tickets.htmquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:20 schreef Steve-O het volgende:
Waar ken je die kaartjes halen voor atmosphere ?
* Steve-O niet zoveel naar concerten gaat![]()
..
Viel me ook al op dat als je een url'tje maakt, ze standaard naar Fok! gaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:46 schreef the.big.ticket het volgende:
Waarom linken alle linkjes in de openingspost naar forum.fok.nl?
Dat mag wel denk ik, want The B-Boys bestaan al eeuwen niet meer en zouden het alleen maar gaaf vinden dat mensen weer 's naar hun trackjes luisteren (toch Seborik?)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nou, als je wilt en als het mag zeg ik daar geen nee tegen...
Er verschijnen dus slechts 2 nieuwe, inderdaad wat weinig om het (voor mij) aantrekkelijk te maken.quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:38 schreef dunniecash het volgende:
Remixes van die tracks.. wie zit daar nou eigenlijk op te wachten.. okee die Large Pro remix van It Ain't Hard To Tell was dope, maar toch.. maak gewoon nieuwe dope tracks ipv je eerste succes zo uit te melken toch?
Dat is commercieel minder verantwoorrd. Illmatic is jarenlang onderschat, maar vanaf '99 lag dat album opeens weer overal in de winkels omdat het album (terecht) gehyped werd. Inmiddels heeft iedereen Illmatic thuis staan en moet er een nieuwe manier gevonden worden om het product uit te melken. Dit schijfje sla ik dus gewoon overquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:38 schreef dunniecash het volgende:
Remixes van die tracks.. wie zit daar nou eigenlijk op te wachten.. okee die Large Pro remix van It Ain't Hard To Tell was dope, maar toch.. maak gewoon nieuwe dope tracks ipv je eerste succes zo uit te melken toch?
Hmm... 'Funky Technician' vind ik toch wel een van de beste albums ever. Ben benieuwd of deze remixen de orginele tracks kunnen overtreffen....quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:47 schreef slinxxx het volgende:
large pro is sowieso de man...binnenkort ook op het remix album van lord finesse: funky technician
http://www.lordfinesse.net
Verrek.. ergens begint het me te dagen dat ik ooit 's heb gelezen dat die break idd van Cocker komt!quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:06 schreef MIC1_ het volgende:
Yo cosmick, the-breaks vindt ook deze als origineel van funky..misschien..?
Joe Cocker: (Cube 1973)
* "Woman to Woman"
Ik heb 'm zelf niet, dus ook niet kunnen checken
Et du voila: twee tracks uit '83 van The B-Boys.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nou, als je wilt en als het mag zeg ik daar geen nee tegen...
thx...!quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:17 schreef MM- het volgende:
@ dunniecash,
dat was http://www.rylanbowers.com/
quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Verrek.. ergens begint het me te dagen dat ik ooit 's heb gelezen dat die break idd van Cocker komt!
Ik ben reeds aan het zoeken met Soulseek en Kazaa. ... Dank![]()
Okay, dit is dat pianootje wat in de remix van 'funky' zit (en in bijv. California Love).quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:06 schreef MIC1_ het volgende:
Yo cosmick, the-breaks vindt ook deze als origineel van funky..misschien..?
Joe Cocker: (Cube 1973)
* "Woman to Woman"
Ik heb 'm zelf niet, dus ook niet kunnen checken
Heb inderdaad mijn vraag plus het sampletje op het forum gepostquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:32 schreef MM- het volgende:
Hey cosmick, jehebt thebreaks gecheckt zie ik, maar heb je het al op het forum gevraagd of daar gezocht? Daar staat echt nog superveel op wat niet in de FAQ's staat, misschien dat je daar wat meer succes hebt...
Ik zal het even vragen volgende weekquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
Misschien weten ze het in NY wel?
haha denk niet dat je hier goed zitquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:56 schreef sanniejj het volgende:
yoyoyoyo people.. who wants to diss my ass in a battle yo..
lets do that shit je weet toch
Niets van aantrekken, dat soort losers denken grappig te zijn, laat ze in de waanquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:35 schreef Steve-O het volgende:
[CENTRAAL]Just4WHIGGERS
kan iemand deze man uit zijn lijden verlossen.
Misschien omdat er meerdere versies van zijn (re-release bijvoorbeeld)..?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:06 schreef JimmyJames het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom NLstore verschillende prijzen rekent voor hetzelfde album ?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:50 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
...en Stress: The Extinction Agenda
Ik ken hem niet, zal eens kijken op AMGquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een van de beste albums ooit vind ik.
ik hou niet van de Rootsquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vanavond The Roots he jongens... NED3, 23:40
reminder post![]()
Misschien wel, maar ik zou eerder Mr. Hood en Black Bastards kopen, dan ben je waarschijnlijk ook nog goedkoper uitquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:42 schreef JimmyJames het volgende:
Is de pas uitgekomen best of van KMD een beetje de moeite waard ?
Hoezo, ik voelde me er wel thuis, hahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:35 schreef Steve-O het volgende:
[CENTRAAL]Just4WHIGGERS
kan iemand deze man uit zijn lijden verlossen.
iemand geld voor mij, ik sta nog 100 euro schuld en heb nog steeds geen mengpaneelquote:Voorprogramma Meastro Mikel is een gedreven MC die de muzikantenprijs bij de Grote Prijs van Nederland hiphop/RnB finale in de wacht sleepte.
Eh.. mja. Stelen of iemand beroven is geen optie zeker?quote:iemand geld voor mij, ik sta nog 100 euro schuld en heb nog steeds geen mengpaneel
Gravediggaz zonder Grym Reaper lijkt me sowieso minder interessant. Eerlijk gezegd verwacht ik er vrij weinig vanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:12 schreef jimjim1983 het volgende:
als het goed is is het nieuwe album van de Gravediggaz - 6 feet under 3 dagen geleden uitgekomen, heeft iemand 'm al geluisterd?
Ik heb een preview van 2 nummers van Tribe gehoord en dat klonk zeer veelbelovendquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
ik verwacht nooit meer veel van een album van een oude artiest.
waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik heb een preview van 2 nummers van Tribe gehoord en dat klonk zeer veelbelovend
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar?
Ja is opzich wel ok heb hem al een paar maanden voelt beetje commercieel aan maar is voor de rest wel ok.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:31 schreef Timo20 het volgende:
klees zojuist dat de 15e maart de nieuwe single van Dead Prez uitkomt: "Hell Yeah" iemand die m al heeft gehoord? zo ja, is t wat??
Maat van me kwam terug uit New York, alwaar hij via via aan een tapeje gekomen was. De flow van Q-Tip was erg sterk, de beats jazzy, maar je kon duidelijk horen dat het nog niet afgemixt was.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:54 schreef jimjim1983 het volgende:
waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar? waar?
Over verkeerd spellen gesproken, laatst was er op MTV een soort 'history of rap' docu waar Kwamé (oldschool okee, maar dan nog) zich even presenteerde. Ondertitel: Quwameaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:21 schreef Steve-O2 het volgende:![]()
Toenet atmosphere op TMF (nog verkeerd gespeld ook).
Dope, en hoe was de flow van Q-Tip vergeleken met vroeger ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Maat van me kwam terug uit New York, alwaar hij via via aan een tapeje gekomen was. De flow van Q-Tip was erg sterk, de beats jazzy, maar je kon duidelijk horen dat het nog niet afgemixt was.
damn, ik was op vakantie, balen, hun badmeaningood mix is echt vet iigquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:02 schreef StickUpKid het volgende:
Wie gister niet in 013 waren (grote kans) hebben toch wel iets gemist!
De Scratch Perverts hebben t dak eraf geskretsjjt!!
Hou deze gasten in de gaten!
ik blijf 't maar een beetje vreemd vinden. Q-tip die zingtquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:01 schreef JimmyJames het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van dat nooit uitgekomen album van Qtip ? Ik vind het wel aardig alleen jammer dat er bijna geen hiphop op zit.
ja wat wil je !, er moet een publiek zijn waar hij opin gaatquote:Op zondag 14 maart 2004 12:53 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zag extince laats bij barend & van dorp en daar rapte hij echt bedroevend slecht.
zaterdag 9 april zal ik het allemaal gaan bekijkenquote:Op zondag 14 maart 2004 16:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Extince en live goed, heb ik helaas nog nooit mogen meemaken
Over Phife gesproken... die werkt niet mee aan dit album toch? Of was dat nou Ali?quote:Op zondag 14 maart 2004 12:04 schreef ETR1 het volgende:
Q-tip was alleen cool in a tribe called quest en dat dan omdat phife erbij zat
Ik heb wel wat unreleased dingen van Tribe & Q-Tip op vinyl, vind het erg relaxed, jammer dat het nooit uitgekomen is. Maar hoe heet dat album dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:01 schreef JimmyJames het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van dat nooit uitgekomen album van Qtip ? Ik vind het wel aardig alleen jammer dat er bijna geen hiphop op zit.
hmm...klinkt wel leuk. het is gewoon 's avonds neem ik aan?quote:Op maandag 15 maart 2004 13:47 schreef StickUpKid het volgende:
Voor diegene die geinteresseerd zijn in Jazzy Hip Hop. Elke zondag is er in 020 (vlakbij de dam) Wicked Jazz Sounds! Echt tres cool, live jammin'!!
Gister was daar 4hero te gast (meer breaks en 2 step).
Check it out!
Word!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 16:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Extince en live goed, heb ik helaas nog nooit mogen meemaken
Vanwaar Steve-O2?quote:Op maandag 15 maart 2004 13:38 schreef Steve-O2 het volgende:
van kennis van me
http://members.ams.chello.nl/j.izaks/ellendetour.html
ze komen ook in paradiso (of was het nou de melkweg?) zal wel rond dezelfde tijd zijn.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:05 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Word!!!
Heb er weinig anders over te zeggen.
Verder heb ik nog wat interessant concertnieuws, in Tivoli @ De Helling :
woensdag 14 april
Ugly Duckling
Boemklatsch nodigt uit
dj's Etcenist & Lygra
zaal open 20:30
aanvang 21:30
entree ¤9,00
Ugly Duckling is vergelijkbaar met hiphop acts als De La Soul, A Tribe Called Quest, the Pharcyde, the Jungle Brothers en Digable Planets. Ze maken vrolijke, jazzy raps die niet alleen erg grappig zijn maar ook nog eens een keer erg gevat. Twee jaar geleden stonden ze al in een uitverkocht EKKO, nu met een nieuwe plaat uit 'Taste the Secret' komen ze naar De Helling.
Dope shit, weet iig dat ik daar met m'n stink'in ass heen ga.![]()
waar zit dat Ponthuys? en is dat ook om 24:00 uur? klinkt wel aantrekkelijk namelijk.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:52 schreef StickUpKid het volgende:
Wicked Jazz Sounds begint meestal rond 24:00, best lastig dus voor diegene die maandags college hebben of moeten werken. Af en toe zijn er ook WJS versies op blijburg. Zaterdag 27 maart is er een versie in het Ponthuys (deze locatie is momenteel de beste en mooiste van NL!!)
Op zondagavond is wel een nare zaak, maar wel de moeite waard als het vakantie is, zal het zeker onthouden.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:52 schreef StickUpKid het volgende:
Wicked Jazz Sounds begint meestal rond 24:00, best lastig dus voor diegene die maandags college hebben of moeten werken. Af en toe zijn er ook WJS versies op blijburg. Zaterdag 27 maart is er een versie in het Ponthuys (deze locatie is momenteel de beste en mooiste van NL!!)
zit ff met me kloon te kuttenquote:Op maandag 15 maart 2004 15:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vanwaar Steve-O2?
Voor diegene die Amsterdam kennen of voor vreemden:quote:waar zit dat Ponthuys? en is dat ook om 24:00 uur? klinkt wel aantrekkelijk namelijk.
Hij is trouwens deze maand in Breda.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Beide albums van Immortal Technique zijn zwaar oke. Qua tekst is hij op dit moment waarschijnlijk de beste MC die er rondloopt. De beats zijn wel oke, maar niet super.
Een van de weinigen tegenwoordig nog met "message-rap"
ojaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:10 schreef jimjim1983 het volgende:
Pete Rock & Cl Smooth - I get physical
dat is van voor mijn tijdquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:34 schreef dunniecash het volgende:
Die shit uit Pete Rock & CL Smooth's "I Get Physical" is gewoon gesampled uit "Just Rhymin With Biz" van Big Daddy Kane (staat op z'n album "Long Live The Kane"). Just for the record.
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:34 schreef dunniecash het volgende:
Die shit uit Pete Rock & CL Smooth's "I Get Physical" is gewoon gesampled uit "Just Rhymin With Biz" van Big Daddy Kane (staat op z'n album "Long Live The Kane"). Just for the record.
Sorry dat het allemaal in CAPS is, maar zo kreeg ik het ook maar gemaild.quote:ARTIFACTS - BETWEEN A ROCK AND A HARD PLACE 2LP
ARTIFACTS - WRONG SIDE OF THE TRACKS
BIG DADDY KANE - AIN'T NO HALF STEPPIN'
BIZ MARKIE - CHINESE FOOD
BIZ MARKIE - GOIN' OFF
BIZ MARKIE - MAKE THE MUSIC WITH YOUR MOUTH EP
BIZ MARKIE - SPRING AGAIN
BLACK MOON - WHO GOT THE PROPS
BOB JAMES - MARDIGRAS
BOOGIE DOWN PRODUCTIONS - CRIMINAL MINDED 2LP
BOOGIE DOWN PRODUCTIONS - WHY IS THAT?
BUSTA RHYMES - THAT'S WHAT A DICK WOULD DO 12'
COMMON - ONE NINE NINE
CRAIG MACK - FLAVA IN YA EAR REMIX
CYPRESS HILL - THE PHUNKY FEEL ONE
DAS EFX - MIC CHECKA
DE LA SOUL - A ROLLER SKATING JAM NAMED SATURDAYS
DE LA SOUL - ME MYSELF AND I
EPMD - PIONEERS
ERIC B AND RAKIM - JUICE
FUNK DOOBIEST - BOW WOW WOW
HEAVY D - DON'T CURSE
JAY DEE - FUCK THE POLICE
KEITH MURRAY - THE MOST BEAUTIFULLEST THING…
KID CAPRI - JOKES ON YOU JACK
KMD - THE BEST OF KMD 2LP
KOOL G RAP AND DJ POLO - WANTED DEAD OR ALIVE LP
KOOL G RAP AND POLO - POISON
KRAFTWORK - TRANS EUROPE EXPRESS
KURIOUS - I'M KURIOUS
LOOTPACK - MISS DE JA VU
MAINSOURCE - BREAKS THE ATOM 2LP PAGE 2 OF 2
MC -SHAN - BEAT BITER
METHOD MAN - ALL I NEED
METHOD MAN - BRING THE PAIN
METHOD MAN - THE RIDDLER
MOBB DEEP - SHOOK ONES
MOBB DEEP - SURVIVAL OF THE FITTEST
MOBB DEEP - TEMPERATURES RISING
MOS DEF - BODY ROCK
MOS DEF - MS FAT BOOTY
NAS - GODS STEPSON 2LP
NAS - HALF TIME
NAS - IT AIN'T HARD TO TELL
NAS - NAS IS LIKE
NAS - THE WORLD IS YOURS
ORGANIZED KONFUSION - FUDGE PUDGE
ORGANIZED KONFUSION - FUDGE PUDGE REMIX
ORGANIZED KONFUSION - WHO STOLE MY LAST PIECE…
PETE ROCK AND CL SMOOTH - I GOT A LOVE
PETE ROCK AND CL SMOOTH - I'LL TAKE YOU THERE
PETE ROCK AND GRAP LUVA - COLLECTORS ITEM
PHAT KAT - DEDICATION TO THE SUCKAS
REFLECTION ETERNAL - FORTIFIED LIVE
ROYCE DA 59 - BOOM
ROYCE DA 59 - HIP HOP
SOULS OF MISCHIEF - 93 TIL INFINITY
THE BEATNUTS - WE GOT THE FUNK
THE NOTORIOUS BIG - JUICY
THE NOTORIOUS NIB - BIG POPPA REMIX
TIM DOG - BRONX NIGGA
TIM DOG - FUCK COMPTON
TIM DOG - STEP TO ME
ULTRAMAGNETIC MC'S - SMACK MY BITCH UP LP
ULTRAMAGNETIC MC'S - THE BASEMENT TAPES LP
das geen probleemquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Je zou er bijna voor naar Amsterdam gaan
Ik heb daar serieus een hoop problemen mee, misschien heel kinderachtig, maar ik pin ook niet bij de ABN om maar eens wat te noemenquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:57 schreef Steve-O het volgende:
das geen probleem![]()
ABN daar noem je me ook watquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus een hoop problemen mee, misschien heel kinderachtig, maar ik pin ook niet bij de ABN om maar eens wat te noemen
omdat ze de sponsor zijn van...quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus een hoop problemen mee, misschien heel kinderachtig, maar ik pin ook niet bij de ABN om maar eens wat te noemen
Koel, die frustro's bestaan dus echt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Klinkt positief, ga em gelijk kopenquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mwaoh, ik denk dat ik eerder een draaitafel zou aanschaffen dan dat ik naar Amsterdam zou gaan
Review van Twista staat inmiddels online en, o wat een verrassing, het is geen absolute aanrader
http://frontpage.fok.nl/review/1635
Met 9th Wonder is die toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik heb net de promo van Murs - 3:16 The 9th Edition binnen, en tering, wat een wereldalbum. Komt officieel 12 april uit en is een must have
Yup, goede producties van zijn hand. Het album verschijnt bij Def Jux, dus dan weet je dat het van bovengemiddelde kwaliteit isquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:26 schreef Mar10Segovia het volgende:
Met 9th Wonder is die toch?
Lijkt me inderdaad zeer aardig. Die cd van Little Brother is nl. ook niet verkeerd
Ik ga hierin mee met Dunnie. Alleen de eerste 2 vind ik goed. De rest is niet echt mijn ding...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
RJD2, Aesop Rock, Mr. Lif, El-P, Cannibal Ox, C Rayz
Dat zijn toch namen om je vinger bij af te likken.
Is aesop rock ook def juxquote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
RJD2, Aesop Rock, Mr. Lif, El-P, Cannibal Ox, C Rayz
Dat zijn toch namen om je vinger bij af te likken.
Als het ff kan pin ik echt liever ergens anders, jammer dat de search het niet doet, want in VBL staat er nog een schitterend topic over. Mensen die vanalles doen om Rotterdam te vermijden, kilometers omrijden om niet te hoeven pinnen bij de ABN of een cadeau gegeven philips videorecorder gaan omruilen. Voor de een kinderachtig, voor een ander erg begrijpelijk
Timbaland & Magoo ft. Sebastien - Do Your Thingquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:18 schreef niels1984 het volgende:
hoi
weet iemand hoe de track heet die je hoort midden in de cop that SH*T nummer van Timbaland en Magoo?
Is dat niet gewoon "Cop That Shit", met Missy Elliot?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Timbaland & Magoo ft. Sebastien - Do Your Thing
nee midden in de videoclip van cop that shit komt ineens een ander nummer, Do Your Thing dusquote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon "Cop That Shit", met Missy Elliot?
Nu welquote:Op zondag 21 maart 2004 01:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
en vol
of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |