Maak eerst je huiswerk eens af voordat je TMF gaat kijken!quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:27 schreef skiczukie het volgende:
Waarom zie je de laatste tijd steeds breakdance in trance-clipje?! Wtf.. Oprotte..![]()
wtf boeit ons jouw homoscene..quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:38 schreef skiczukie het volgende:
hahah dit is geen brak topic, dit is klagen..en ik kijk niet veel naar TMF, alleen als er écht geen fuck op tv is, en na een kwartiertje denk ik toch, van sjezus zit ik mijn tijd weer te verneuken.. Maar het is toch zo, wtf heeft bdance te maken met trance?! ik vind het een belediging voor de hiphopscene..
Alleen R&B tochquote:Op donderdag 4 maart 2004 14:15 schreef hp22 het volgende:
Trance op Tmf? Sinds wanneer?
tegen wie had je het?quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:12 schreef nietzman het volgende:
Wtf, klier die jongen niet zo.
Om in mijn topic te mogen posten moet je minimaal 18 zijn.. Sorriequote:Op donderdag 4 maart 2004 14:13 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
wtf boeit ons jouw homoscene..
scheer je weg, jij jij..quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:12 schreef nietzman het volgende:
Wtf, klier die jongen niet zo.
Tegen die stoutjes die jou klieren natuurlijk, schatje.quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:42 schreef skiczukie het volgende:
tegen wie had je het?
Maar zo te zien mag je IQ niet boven de 69 uitkomenquote:Op donderdag 4 maart 2004 14:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Om in mijn topic te mogen posten moet je minimaal 18 zijn.. Sorrie![]()
ga weg uit mijn 'brakke' topic, oprottequote:Op donderdag 4 maart 2004 14:49 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar zo te zien mag je IQ niet boven de 69 uitkomen
Liever direkt apart met Nietzmanquote:Op donderdag 4 maart 2004 14:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
ga weg uit mijn 'brakke' topic, oprotte![]()
Ik kijk nooit naar TMF of MTV. Heerlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:49 schreef skiczukie het volgende:
Ah, beter.. Wat vind jij ervan dan heej nietz..
Houden we mij er even buiten?quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:53 schreef lurf_doctor het volgende:
Liever direkt apart met Nietzman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |