quote:
Op vrijdag 12 december 2003 14:25 schreef Paperclipjes het volgende:
Schoonhoven
quote:Er staan huizen, dus is het een stad.
Op vrijdag 12 december 2003 14:26 schreef Conflict het volgende:[..]
Da's toch geen stad?
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 14:26 schreef JaWi het volgende:[..]
quote:Jawel. Sinds 1812 ongeveer.
Op vrijdag 12 december 2003 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Den Haag.Oh nee, Den Haag heeft geen stadsrechten.
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 14:27 schreef Jerruh het volgende:
heerlen!
quote:Dan is de kerkstraat ook een stad.
Op vrijdag 12 december 2003 14:26 schreef E_Motion het volgende:[..]
Er staan huizen, dus is het een stad.
quote:Wel ooit gehad hoor, of ze er nog steeds zijn weet ik niet, maar stadsrechten gelden eigenlijk niet meer zo voor wat een stad is of niet
Op vrijdag 12 december 2003 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Den Haag.Oh nee, Den Haag heeft geen stadsrechten.
[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 12-12-2003 14:30]
[Dit bericht is gewijzigd door Tha_Ramsush op 12-12-2003 14:31]
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 14:29 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Wel ooit gehad hoor, of ze er nog steeds zijn weet ik niet, maar stadsrechten gelden eigenlijk niet meer zo voor wat een stad is of niet
.
Ik stem op Tilburg.
quote:http://homepage.residentie.net/~schram-12/geschied.htm
Na 1747 had de Republiek weer een Oranje als staatshoofd.
Deze laatste stadhouder regeerde tot de Franse overheersing. In 1806 kreeg Den Haag eindelijk Stadsrechten. In 1811 werden die herbevestigd.
quote:Gnagnagnagna!
Op vrijdag 12 december 2003 14:30 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Terneuzen.
quote:Wieslippe.
Op vrijdag 12 december 2003 14:31 schreef QyRoZ het volgende:[..]
[..]http://homepage.residentie.net/~schram-12/geschied.htm
quote:Yep
Op vrijdag 12 december 2003 14:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Oss, duidelijk
Yo I'm a bad boy 4 life!
Peace,
Romeo.
quote:Assen kan je amper een stad noemen, en wie of wat zijn die foute personen in Groningen?
Op vrijdag 12 december 2003 14:28 schreef E_Motion het volgende:
Assen scoort ook hoog trouwens.En Gronignen, qua gehalte foute personen.
Overigens vind ik dat Almere de meest foute stad is, gevolgd door Nieuwegein. Al die nieuwbouw, it's just wrong...
quote:Dankje
Op vrijdag 12 december 2003 14:31 schreef QyRoZ het volgende:[..]
[..]http://homepage.residentie.net/~schram-12/geschied.htm
[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 12-12-2003 14:37]
quote:R-E-S-T-E-C-P-T. East-side iz de best.
Op vrijdag 12 december 2003 14:33 schreef SexyRomeo het volgende:
Yoooooooo Heerhugowaard of courzzzze !
'cause I live there, aighhhhht !Yo I'm a bad boy 4 life!
Peace,
Romeo.
quote:Nieuwegein is geen stad. Dat zijn 2 samengevoegde dorpjes + een heleboel nieuwbouw.
Op vrijdag 12 december 2003 14:33 schreef JAG het volgende:[..]
Overigens vind ik dat Almere de meest foute stad is, gevolgd door Nieuwegein. Al die nieuwbouw, it's just wrong...
Ik vind Almere ook niet echt een stad. Geen samenhang.
De oudste stad met de meeste ellende.
Een kleine harde kern allochtonen en autochtonen roeleren Dordrecht.
En de K*t-Politie durft niets te doen. De asocialen hebben de macht in Dordrecht en de clown Bandell (=burgemeester) kijkt er naar en lacht erom, samen met zijn inhalige wethoudervriendjes die alleen maar met hun rijke vriendjes hun zakken aan het vullen zijn.
Een koffieshop houder die al 3x voor verboden wapenbezit en schietpartijen in zijn toko is veroordeeld mag gewoon weer verder met zijn toko. Hij scheldt gerust de hele poltie op straat verrot en die K*t-agenten durven vervolgens helemaal niets te doen. Stel je voor dat ie weer een pistool onder z'n jas heeft.
Dordt had gewoon op de eerste plaats moeten staan, maar duizenden euro's aan propaganda maken toch nog wat goed.
Fijn zo'n kerstmarkt of Dordt in Stoom festival, als je fiets gejat is, je auto leeggeroofd en je broertje voor de gein in elkaar gemept is door een club antillianen die niks te doen hadden.
En de politie,.... die kijkt ernaar en doet niets
Heb je een vriendje bij de politie dan mag je alles. Je politie-vriendje zorgt wel dat je ermee wegkomt. M'n buurvrouw is ook al gemolesteerd door een buurtbewoner die een vriendje bij de politie had. Dus de politie doet dan echt niets voor je.
En met de SGP in de gemeenteraad mag er bijna geen winkel meer open op zondag. Wat een SGP-dictatuur hier!
Hoe dichter bij Dordt, hoe triester het wordt.
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 14:25 schreef Paperclipjes het volgende:
Schoonhoven
quote:Maar tis officieel wel een stad.
Op vrijdag 12 december 2003 14:33 schreef JAG het volgende:[..]
Assen kan je amper een stad noemen, en wie of wat zijn die foute personen in Groningen?
In Groningen? Een woord: Vindicat.
Budel kickt ass, als je dat maar snapt
Ik vind Heerlen heeeeeeel fout!
quote:Dat lijkt op PRSPCT.
Op vrijdag 12 december 2003 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
R-E-S-T-E-C-P-T.
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 14:41 schreef E_Motion het volgende:[..]
Maar tis officieel wel een stad.
In Groningen? Een woord: Vindicat.
Heb die (#*($#*)($@#*)($#@809# gasten vaak genoeg moeten helpen op m'n werk. Kwamen ze weer eens zwaar brallend Lasergamen..
Gedver.
Wat wel leuk was om ze op te naaien zodat ze je uitdagen hehehehheheh
quote:Geeft niks.
Op vrijdag 12 december 2003 14:42 schreef E_Motion het volgende:
Dat lijkt op PRSPCT.
quote:Lijkt me duidelijk...
Op vrijdag 12 december 2003 14:25 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Oss.
quote:Pötver !
Op vrijdag 12 december 2003 14:45 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Over foute steden gesproken;
ik liep afgelopen zondag rond in Staphorst, en ben daar door de plaatselijke bevolking belaagd omdat ik gekleurde kleding droeg op zondag...
dus ik nomineer bij dezen Staphorst.
Maak er dan maar Urk van.
quote:hihi
Op vrijdag 12 december 2003 14:45 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Pötver !
Staphorst is al genoemd.Maak er dan maar Urk van.
quote:Aaargh!
Op vrijdag 12 december 2003 14:45 schreef irestmycase het volgende:
Urk of is dat geen stad?
quote:Ghehe EEK ben ik ook blij dat in mijn paspoort iets anders staat
Op vrijdag 12 december 2003 14:32 schreef squEEKer het volgende:
Ik als helmonder schaam me diep!
Gelukkig ben ik in Breda geboren en staat dat dus ook op m'n paspoort
quote:Waag nog een poging!
Op vrijdag 12 december 2003 14:46 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Aaargh!
Of Castricum.
Of Roelofarendsveen...
Maarja, de gemeente Staphorst spant uiteraard de kroon
Noem het dan "Wat is na Rotterdam/Gouda/Whatever de meest foute stad van NL?".
quote:Wie is dat? De broer van Willem?
Op vrijdag 12 december 2003 15:03 schreef cerror het volgende:
Hey! in Helmond woont wel Jeroen Tel hoor!!!!! (of woonde)
Dus ik blijf mijn hele leven getekend in mijn paspoort met Helmond.
En ik heb er verder nooit gewoond, erg hè!
Maar ik vind het idd geen leuke stad. Brrr.
Zoveel "goedkoop volk" dat er rondloopt.
Dat valt echt op i.t.t. andere steden.
quote:Ik dacht dat Nijmegen de oudste stad van NL was? (Daar woon ik trouwens en deze stad ruled wel een beetje
Op vrijdag 12 december 2003 14:37 schreef 777bas777 het volgende:
Dordrecht!:Y:Y
De oudste stad met de meeste ellende.
quote:das geen stad................ das een wereldstad!!!
Op vrijdag 12 december 2003 14:27 schreef belastingambtenaar het volgende:
Amsterdam
ik ga trouwens voor Waalwijk. )heb er gewoond en nog steeds lopen de griebels over mun grabbels)
quote:Nou ga je wel een beetje erg ver hoor
Op vrijdag 12 december 2003 20:05 schreef swashbuckler het volgende:[..]
das geen stad................ das een wereldstad!!!
quote:Inderdaad, toen ik dit topic in de lijst zag dacht ik hier meteen aan...
Op vrijdag 12 december 2003 14:26 schreef JaWi het volgende:[..]
Nee ik ga voor Heerlen. Of Venlo.
van mij mogen ze alles wat in de randstad ligt de noordzee induwen
quote:Venlo pwnt! En daarbij, Venlo hoort al lang niet meer bij Nederland
Op zaterdag 13 december 2003 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee mijn halve familie woont anders wel in Den Helder ja![]()
Maar ik ben daar dus nooit opgegroeid! Als dat maar even duidelijk is.
Den Helder vind ik helemaal niets. Wat een grafsfeer hangt daar zeg.
quote:Ja met stip op 1!!
Op zondag 14 december 2003 10:06 schreef mat_herben het volgende:
Rotterdam
Daarna, Oss, Tilburg e.d.
quote:Op vrijdag 12 december 2003 14:25 schreef QyRoZ het volgende:
Of Almere.
Als er nog meer mensen wonen zoals jij, dan is het idd de foutste stadquote:Op vrijdag 12 december 2003 14:33 schreef SexyRomeo het volgende:
Yoooooooo Heerhugowaard of courzzzze !
'cause I live there, aighhhhht !
Yo I'm a bad boy 4 life!
Peace,
Romeo.
Heerlen is inderdaad een puinzooi.quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:52 schreef SeLang het volgende:
Diverse Limburgse steden scoren ook hoog.
Ik denk aan Heerlen, Roermond etc
Naaaah er wonen best leuke mensen in Zoetermeer!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:10 schreef ozzietukker het volgende:
Zoetermeer is inderdaad ZoeterMINDER
en Venloquote:Op zaterdag 9 april 2005 08:52 schreef SeLang het volgende:
Diverse Limburgse steden scoren ook hoog.
Ik denk aan Heerlen, Roermond etc
quote:
Mee eens!quote:Op vrijdag 12 december 2003 14:25 schreef michiel_merk het volgende:
Drachten
Oss is een stad pur sang. Sinds 1399.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:02 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Heerlen, Dordrecht, Almere en Oss lijken me wel geschikte kandidaten. Alhoewel Oss niet echt een stad is imo.
Helmond is zo fout niet eens meer. De vier bovenstaande zijn erger.
De eis voor de definitie stad is sinds 1399 wel wat veranderd hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Oss is een stad pur sang. Sinds 1399.
Castricum is geen stad horquote:Op vrijdag 12 december 2003 15:03 schreef johnnie_1983 het volgende:
Heerhugowaard klinkt anders ook wel behoorlijk fout.
Of Castricum.
Of Roelofarendsveen...
Maarja, de gemeente Staphorst spant uiteraard de kroon
Oss ook. Enigszins.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:23 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
De eis voor de definitie stad is sinds 1399 wel wat veranderd hoor.
appelscha match'd niet met Stadquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:11 schreef N.icka het volgende:
Appelscha en Emmen
Venlo dus.quote:Op zaterdag 13 december 2003 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
APELDOORN?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:37 schreef idiotforaliving het volgende:
Apeldoorn.....Almelo als goede tweede en de nummer drie gaat naar (tromgeroffel) Hengelo!
Dat dacht ik dus ook.quote:
Heus niet! Apeldoorn rulesquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Lijkt me namelijk de meest politiek correcte, burgerlijkste, saaiste sufkuttenstad van Nederland.
Waarom?quote:Op vrijdag 12 december 2003 14:24 schreef Aernout het volgende:
Waalwijk misschien ?
Dat is het heersende vooroordeel, doe je niks tegen. Intussen woon ik hier heerlijk in alle rustquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Conflict het volgende:
Wat is er fout aan Helmond?
Noem ff wat straten, dan ga ik er eens kijkenOf foute cafe's, ben benieuwd
Ben ik inderdaad ook benieuwd naar...quote:
omdat vroegaaahhh t hier nogal kut was jaquote:Op zondag 10 april 2005 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is het heersende vooroordeel, doe je niks tegen. Intussen woon ik hier heerlijk in alle rust
Min oordeel: Den Helder. De hangjeugd daar veroorzaakt nogal wat ellende. Verder is het natuurlijk een onooglijk stenen gat, een oord waar je nooit van je leven naartoe wilt
Dat valt allemaal best mee. Maar er zijn ook delen waar het wat minder gezellig is.quote:Op zondag 10 april 2005 12:22 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ben er nog nooit geweest, maar die stad lijkt me heel kut.
De wijken waar het minder was, zijn idd allemaal platgegooid in het kader van de vernieuwing van de binnenstad. En daar woonde eigenlijk wel het grootste tuigquote:Op zondag 10 april 2005 15:16 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
omdat vroegaaahhh t hier nogal kut was ja
maar ondertussen is heel Helmond in een nieuwjasje gestoken en heeft het zelfs een van de bekendste wijken in de wereld (zelfs in New York praten ze over brandevoort)
Ben je wel eens in Den Helder geweest? Veel natuur, veel strand en duinen. Veel 'cultuur'. Je wordt soms een andere cultuur ingezogen. Vaak iets met drugscultuur. Mensen zijn hier heel sociaal. Een dealer gevecht wordt gewoon met pistolen en al lekker op het station uitgevochten.quote:Op zondag 10 april 2005 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is het heersende vooroordeel, doe je niks tegen. Intussen woon ik hier heerlijk in alle rust
Min oordeel: Den Helder. De hangjeugd daar veroorzaakt nogal wat ellende. Verder is het natuurlijk een onooglijk stenen gat, een oord waar je nooit van je leven naartoe wilt
Dat bedoel ikquote:Op zondag 10 april 2005 17:44 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Een dealer gevecht wordt gewoon met pistolen en al lekker op het station uitgevochten.
Rijpelbergquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Conflict het volgende:
Ze hebben er iig leuke auto'squote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Conflict het volgende:
Punt 1: Tis geen stadquote:
Belachelijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand Groningen een kutstad vindt. Prima atmosfeer op straat, ruim aanbod qua winkels, recreatieve faciliteiten uitstekend, relatief veilig, mooie binnenstad etc. etc.quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 23:38 schreef Renmaestro het volgende:
Oss komt wel verdacht vaak langs. Solliciteren jullie soms naar een mes tussen jullie ribben?
toch zit helmond nog niet eens bij de top10 van steden met de meeste criminaliteit.. zou t dan toch een verouderd oordeel zijn geworden????quote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
Waalwijk?!Waarom wordt dat boerengehucht in hemelsnaam genoemd?
Den Bosch zal dankzij die verrekte Graafsewijk-rellen wel steeds negatiever bekend gaan staan, maar zover ik weet zijn Helmond en Oss dé tuigsteden bij uitstek.
Stond ik ook van te kijken maar ik zou er voor geen miljoen weg willenquote:Op zondag 10 april 2005 10:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dat Den Bosch nog niet genoemd is zeg
ech wel!quote:Op vrijdag 12 december 2003 14:36 schreef MaTaRa het volgende:
Den Helder...
Mee eens, Gouda is zo slecht nog niet, maar bepaalde wijken.. (loop er stage)quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:03 schreef Helioz het volgende:
Gouda, vooral de wijk Korte Akkeren, en de groepjes die rondhangen daar in de stad..
Gelukkig woon ik er niet!![]()
Deze rap van onze vrienden uit Gouda zegt eigenlijk al genoeg..![]()
Toch grappig, dat die steden niet bij de afleveringen over probleemwijken erbij zaten...quote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
Waalwijk?!Waarom wordt dat boerengehucht in hemelsnaam genoemd?
Den Bosch zal dankzij die verrekte Graafsewijk-rellen wel steeds negatiever bekend gaan staan, maar zover ik weet zijn Helmond en Oss dé tuigsteden bij uitstek.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:37 schreef idiotforaliving het volgende:
Apeldoorn.....Almelo als goede tweede en de nummer drie gaat naar (tromgeroffel) Hengelo!
De topicvraag was: Wat is na Helmond de meest foute stad van NL? Dus Arnhem mag helemaal niet genoemd worden.quote:Op maandag 18 april 2005 18:40 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
![]()
Ik stem op Rotterdam. En Arnhem.
Ach, je moet mensen gewoon in die waan laten. Ik hoor heel vaak vooroordelen over Helmond, maar vooralsnog woon ik hier prima vooâh wehnâg en zij nietquote:Op maandag 18 april 2005 13:49 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Toch grappig, dat die steden niet bij de afleveringen over probleemwijken erbij zaten...
Zelf ben ik een getogen Rijswijker, vervolgens enkele jaren in Belgie, Tilburg en nu Helmond gewoond, maar ik zie dat foute niet in
Sterker nog Helmond heeft met de bouw van de wijk Brandevoort de meest succesvolle en gewilde Venix locatie van Nederland... Criminaliteit in Helmond is niet hoger dan het gemiddelde van Nederland, dus je baseerd je op wijsheden uit het hele verre verleden...
Kijkend naar criminaliteit, dan moet je eerder denken aan Amsterdam en Heerlen...
Hoeveel inwoners heeft Urk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef Mainport het volgende:
Urk, anyone?
Even een toelichting voor de mensen die geen aardrijkskunde hebben gehad:
Elke woonplaats met meer dan 20000 inwoners is officieel een stad. Ongeacht stadsrechten of niet.
zou ik ook wel eens willen weten, behalve dan dat is er naar school moet is er niets verkeerd meequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Conflict het volgende:
Zonder twijfel, de winnaar.quote:Op vrijdag 12 december 2003 14:25 schreef Conflict het volgende:
Tilburg
ik heb toch louter goede herinneringen aan Tilburgquote:
Ligt er gewoon aan waar je woont. Ik woonde in een pauperbuurt in Tilburg Zuid (achter Korvelplein) en nu woon ik in een hele leuke straat in Helmond Centrum. In Helmond woon ik veel fijner maar misschien had ik hele andere herinneringen aan Tilburg wanneer ik in een leuke buurt had gewoond.quote:Op maandag 5 september 2005 11:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb toch louter goede herinneringen aan Tilburg
Niks specifieks tegen Helmond. Brabant is gewoon kut.quote:Op maandag 5 september 2005 12:32 schreef Conflict het volgende:
Wat vinden jullie zo niet leuk aan Helmond eigenlijk?
Best vreemd want Helmond is een van de snelst groeiende gemeentes in Nederland. Dat zal niet voor niks zijn denk ik.
Nietes. Maar wel veel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:56 schreef Silenus het volgende:
Daar woont écht alleen maar gajes.
quote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niks specifieks tegen Helmond. Brabant is gewoon kut.
er wonen idd veel paupers...maar die ontwijk ik gewoonquote:Op maandag 5 september 2005 14:55 schreef Godshand het volgende:
Zoetermeer
Stad vol randdebielen. Ben blij dat ik daar wegben
Mee eenschquote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eensch. Daar wonen alleen maar boeren, kampers en gajes uit de Antillen.
Hasj op straat kopen is zoo 1980.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:22 schreef thunderice het volgende:
Rotterdam, we liepen er nog geen 5 minuten of de eerste dealer liep al naar ons toe.
Gelukkig had ie goeie hasj![]()
Maar als je naar de inwoners kijkt en het aantal procent aan criminelen dan komt Almelo zeker in de top 10.
Dat weet ik eigenlijk ook niet. Van Oss is het algemeen bekend maar Helmond en Tilburg worden ook bovengemiddeld genoemd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:15 schreef Biancavia het volgende:
Waarom staat Helmond eigenlijk bekend als kutstad?
Ik moet toegeven dat ik Almelo de laatste tijd leuker begin te vinden.quote:
ik denk om de erge 'buurtjes" die je hier hebt maarja die heb je overal denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook niet. Van Oss is het algemeen bekend maar Helmond en Tilburg worden ook bovengemiddeld genoemd.
Volgens mij gaat dit topic niet daarover...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef Salsagirl het volgende:
nou zijn wel leuke jongens in helmond,mja eigenlijk een dan...
maar dat is een normale ,maar oog zo cute![]()
Jou nou èn? Ha! Toch meer positiefs in Helmond dan je dacht swa!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit topic niet daarover...
Maar?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:49 schreef Salsagirl het volgende:
Rijssen
ontzettende gelovige gemeenschap,maar met zo ontzettende fouten gedachte![]()
Stadskanaal de gekstequote:Op zondag 12 februari 2006 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Stadskanaal. Het favoriete PTA kloontje woont er.
Nu de Mog op vrachtwagen kenteken staat kan ik permiteren om 8:50 te vertrekken.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe je niet op bed, om 9:00 begint de preek in de gereformeerde kerk van Stadskanaal
wat denk je dat we om 1:59 zijn gaan doen?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:48 schreef HostiMeister het volgende:
oi, slowchatten doe je maar op msn...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:50 schreef heiden6 het volgende:
Hoofddorp (paar huisjes en kantoorjes om Schiphol heen).
Nijmegen, oude teringzooi en veel te veel hippies. EN boeren!
correctie:quote:Op vrijdag 12 december 2003 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Den Haag.
Oh nee, Den Haag heeft geen stadsrechten.
nou bedoelde dus met ''maar''quote:
Bedankt voor de uitgebreide beargumentering. Ga zo door.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef reem het volgende:
Tillieburgggggggg!
Roep dan gewoon Helmond/Tilburg/Heerlen net als iedere andere debiel in dit topic. Niet dat ze d'r ooit geweest zijn, maar iedereen roept het dus het is zo! Ja!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef juiced het volgende:
Geen idee.
Hoi iedere andere debiel.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef KritischBlikje het volgende:
Heerlen!
het kleine oude centrum van Sweet Lake City is prima hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:20 schreef MLF het volgende:
zoetermeer is dus niks he
Heerlen is best puikequote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef KritischBlikje het volgende:
Heerlen!
Heb er 19 jaar gewoond, ik ben ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:03 schreef BrauN het volgende:Bedankt voor de uitgebreide beargumentering. Ga zo door.
Sukkel.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:34 schreef ernstigezaak het volgende:
hoe kan iemand hier nou op reageren?
je stelt al dat helmond de meest foute stad van nl is. wat voor nut is onze mening dan nog
het is allemaal secundair, het zwarte schaap is al aangewezen!!
(is helmond wel groot genoeg om stad genoemd te worden)
Op sommige punten wel verstandig.quote:mijn kutstad:
"in ieder mensenhart daar vind je amsterdam" BULLSHIIIT
quote:Helmond en Velsen blijken de twee gemeenten te zijn waar jongeren liever niet willen wonen. Het liefst wonen ze in Den Haag of Utrecht. Verder blijkt uit de atlas dat in Heerlen maar liefst achttien procent van de jongeren werkloos is (drugsdealers tellen niet mee) op de voet gevolgd door Helmond waar de jeugdwerkloosheid op zestien procent staat.
bron: GS
Oh man, dit is hilarisch. Dierdonk is echt een burgerlullenwijk namelijk. De oranjebuurt, dát is pas een goeie kakwijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:02 schreef Camplo het volgende:
Dierdonk, de kakwijk van Helmond
Dat tel ik niet echt als wijk, want die huizen liggen zo super scheef. 3 lange straten bij het ziekenhuis en die weg naar Aarle Rixtel. Wel dikke kakhuizen dat wel. En een buurt waar je maar op 1 manier in kan rijden en dan in een doolhof zit.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:08 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Oh man, dit is hilarisch. Dierdonk is echt een burgerlullenwijk namelijk. De oranjebuurt, dát is pas een goeie kakwijk. [afbeelding]
Ik had al gepostquote:Op vrijdag 12 december 2003 14:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Oss, duidelijk
En dat herhaal ik nog maar eens...quote:
Nope, nog steeds een durpquote:
Heerlen! ... En ja, ik kom er vaakquote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Roep dan gewoon Helmond/Tilburg/Heerlen net als iedere andere debiel in dit topic. Niet dat ze d'r ooit geweest zijn, maar iedereen roept het dus het is zo! Ja!
Helmond sinds 1241, Eindhoven nietquote:
Als je moet teruggrijpen naar een argument als "maar wij hebben stadsrechten" dan woon je echt in een veredelt dorpje....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |