Belachelijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand Groningen een kutstad vindt. Prima atmosfeer op straat, ruim aanbod qua winkels, recreatieve faciliteiten uitstekend, relatief veilig, mooie binnenstad etc. etc.quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 23:38 schreef Renmaestro het volgende:
Oss komt wel verdacht vaak langs. Solliciteren jullie soms naar een mes tussen jullie ribben?
toch zit helmond nog niet eens bij de top10 van steden met de meeste criminaliteit.. zou t dan toch een verouderd oordeel zijn geworden????quote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
Waalwijk?!Waarom wordt dat boerengehucht in hemelsnaam genoemd?
Den Bosch zal dankzij die verrekte Graafsewijk-rellen wel steeds negatiever bekend gaan staan, maar zover ik weet zijn Helmond en Oss dé tuigsteden bij uitstek.
Stond ik ook van te kijken maar ik zou er voor geen miljoen weg willenquote:Op zondag 10 april 2005 10:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dat Den Bosch nog niet genoemd is zeg
ech wel!quote:Op vrijdag 12 december 2003 14:36 schreef MaTaRa het volgende:
Den Helder...
Mee eens, Gouda is zo slecht nog niet, maar bepaalde wijken.. (loop er stage)quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:03 schreef Helioz het volgende:
Gouda, vooral de wijk Korte Akkeren, en de groepjes die rondhangen daar in de stad..
Gelukkig woon ik er niet!![]()
Deze rap van onze vrienden uit Gouda zegt eigenlijk al genoeg..![]()
Toch grappig, dat die steden niet bij de afleveringen over probleemwijken erbij zaten...quote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
Waalwijk?!Waarom wordt dat boerengehucht in hemelsnaam genoemd?
Den Bosch zal dankzij die verrekte Graafsewijk-rellen wel steeds negatiever bekend gaan staan, maar zover ik weet zijn Helmond en Oss dé tuigsteden bij uitstek.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:37 schreef idiotforaliving het volgende:
Apeldoorn.....Almelo als goede tweede en de nummer drie gaat naar (tromgeroffel) Hengelo!
De topicvraag was: Wat is na Helmond de meest foute stad van NL? Dus Arnhem mag helemaal niet genoemd worden.quote:Op maandag 18 april 2005 18:40 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
![]()
Ik stem op Rotterdam. En Arnhem.
Ach, je moet mensen gewoon in die waan laten. Ik hoor heel vaak vooroordelen over Helmond, maar vooralsnog woon ik hier prima vooâh wehnâg en zij nietquote:Op maandag 18 april 2005 13:49 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Toch grappig, dat die steden niet bij de afleveringen over probleemwijken erbij zaten...
Zelf ben ik een getogen Rijswijker, vervolgens enkele jaren in Belgie, Tilburg en nu Helmond gewoond, maar ik zie dat foute niet in
Sterker nog Helmond heeft met de bouw van de wijk Brandevoort de meest succesvolle en gewilde Venix locatie van Nederland... Criminaliteit in Helmond is niet hoger dan het gemiddelde van Nederland, dus je baseerd je op wijsheden uit het hele verre verleden...
Kijkend naar criminaliteit, dan moet je eerder denken aan Amsterdam en Heerlen...
Hoeveel inwoners heeft Urk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef Mainport het volgende:
Urk, anyone?
Even een toelichting voor de mensen die geen aardrijkskunde hebben gehad:
Elke woonplaats met meer dan 20000 inwoners is officieel een stad. Ongeacht stadsrechten of niet.
zou ik ook wel eens willen weten, behalve dan dat is er naar school moet is er niets verkeerd meequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Conflict het volgende:
Wat is er fout aan Helmond?
Noem ff wat straten, dan ga ik er eens kijkenOf foute cafe's, ben benieuwd
Zonder twijfel, de winnaar.quote:Op vrijdag 12 december 2003 14:25 schreef Conflict het volgende:
Tilburg
ik heb toch louter goede herinneringen aan Tilburgquote:
Ligt er gewoon aan waar je woont. Ik woonde in een pauperbuurt in Tilburg Zuid (achter Korvelplein) en nu woon ik in een hele leuke straat in Helmond Centrum. In Helmond woon ik veel fijner maar misschien had ik hele andere herinneringen aan Tilburg wanneer ik in een leuke buurt had gewoond.quote:Op maandag 5 september 2005 11:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb toch louter goede herinneringen aan Tilburg
Niks specifieks tegen Helmond. Brabant is gewoon kut.quote:Op maandag 5 september 2005 12:32 schreef Conflict het volgende:
Wat vinden jullie zo niet leuk aan Helmond eigenlijk?
Best vreemd want Helmond is een van de snelst groeiende gemeentes in Nederland. Dat zal niet voor niks zijn denk ik.
Nietes. Maar wel veel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:56 schreef Silenus het volgende:
Daar woont écht alleen maar gajes.
quote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niks specifieks tegen Helmond. Brabant is gewoon kut.
er wonen idd veel paupers...maar die ontwijk ik gewoonquote:Op maandag 5 september 2005 14:55 schreef Godshand het volgende:
Zoetermeer
Stad vol randdebielen. Ben blij dat ik daar wegben
Mee eenschquote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eensch. Daar wonen alleen maar boeren, kampers en gajes uit de Antillen.
Hasj op straat kopen is zoo 1980.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:22 schreef thunderice het volgende:
Rotterdam, we liepen er nog geen 5 minuten of de eerste dealer liep al naar ons toe.
Gelukkig had ie goeie hasj![]()
Maar als je naar de inwoners kijkt en het aantal procent aan criminelen dan komt Almelo zeker in de top 10.
Dat weet ik eigenlijk ook niet. Van Oss is het algemeen bekend maar Helmond en Tilburg worden ook bovengemiddeld genoemd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:15 schreef Biancavia het volgende:
Waarom staat Helmond eigenlijk bekend als kutstad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |