Niks specifieks tegen Helmond. Brabant is gewoon kut.quote:Op maandag 5 september 2005 12:32 schreef Conflict het volgende:
Wat vinden jullie zo niet leuk aan Helmond eigenlijk?
Best vreemd want Helmond is een van de snelst groeiende gemeentes in Nederland. Dat zal niet voor niks zijn denk ik.
Nietes. Maar wel veel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:56 schreef Silenus het volgende:
Daar woont écht alleen maar gajes.
quote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niks specifieks tegen Helmond. Brabant is gewoon kut.
er wonen idd veel paupers...maar die ontwijk ik gewoonquote:Op maandag 5 september 2005 14:55 schreef Godshand het volgende:
Zoetermeer
Stad vol randdebielen. Ben blij dat ik daar wegben
Mee eenschquote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eensch. Daar wonen alleen maar boeren, kampers en gajes uit de Antillen.
Hasj op straat kopen is zoo 1980.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:22 schreef thunderice het volgende:
Rotterdam, we liepen er nog geen 5 minuten of de eerste dealer liep al naar ons toe.
Gelukkig had ie goeie hasj![]()
Maar als je naar de inwoners kijkt en het aantal procent aan criminelen dan komt Almelo zeker in de top 10.
Dat weet ik eigenlijk ook niet. Van Oss is het algemeen bekend maar Helmond en Tilburg worden ook bovengemiddeld genoemd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:15 schreef Biancavia het volgende:
Waarom staat Helmond eigenlijk bekend als kutstad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |