Venlo dus.quote:Op zaterdag 13 december 2003 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik ga voor Heerlen. Of Venlo.
APELDOORN?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:37 schreef idiotforaliving het volgende:
Apeldoorn.....Almelo als goede tweede en de nummer drie gaat naar (tromgeroffel) Hengelo!
Dat dacht ik dus ook.quote:
Heus niet! Apeldoorn rulesquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Lijkt me namelijk de meest politiek correcte, burgerlijkste, saaiste sufkuttenstad van Nederland.
Waarom?quote:Op vrijdag 12 december 2003 14:24 schreef Aernout het volgende:
Waalwijk misschien ?
Dat is het heersende vooroordeel, doe je niks tegen. Intussen woon ik hier heerlijk in alle rustquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Conflict het volgende:
Wat is er fout aan Helmond?
Noem ff wat straten, dan ga ik er eens kijkenOf foute cafe's, ben benieuwd
Ben ik inderdaad ook benieuwd naar...quote:
omdat vroegaaahhh t hier nogal kut was jaquote:Op zondag 10 april 2005 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is het heersende vooroordeel, doe je niks tegen. Intussen woon ik hier heerlijk in alle rust
Min oordeel: Den Helder. De hangjeugd daar veroorzaakt nogal wat ellende. Verder is het natuurlijk een onooglijk stenen gat, een oord waar je nooit van je leven naartoe wilt
Dat valt allemaal best mee. Maar er zijn ook delen waar het wat minder gezellig is.quote:Op zondag 10 april 2005 12:22 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ben er nog nooit geweest, maar die stad lijkt me heel kut.
De wijken waar het minder was, zijn idd allemaal platgegooid in het kader van de vernieuwing van de binnenstad. En daar woonde eigenlijk wel het grootste tuigquote:Op zondag 10 april 2005 15:16 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
omdat vroegaaahhh t hier nogal kut was ja
maar ondertussen is heel Helmond in een nieuwjasje gestoken en heeft het zelfs een van de bekendste wijken in de wereld (zelfs in New York praten ze over brandevoort)
Ben je wel eens in Den Helder geweest? Veel natuur, veel strand en duinen. Veel 'cultuur'. Je wordt soms een andere cultuur ingezogen. Vaak iets met drugscultuur. Mensen zijn hier heel sociaal. Een dealer gevecht wordt gewoon met pistolen en al lekker op het station uitgevochten.quote:Op zondag 10 april 2005 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is het heersende vooroordeel, doe je niks tegen. Intussen woon ik hier heerlijk in alle rust
Min oordeel: Den Helder. De hangjeugd daar veroorzaakt nogal wat ellende. Verder is het natuurlijk een onooglijk stenen gat, een oord waar je nooit van je leven naartoe wilt
Dat bedoel ikquote:Op zondag 10 april 2005 17:44 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Een dealer gevecht wordt gewoon met pistolen en al lekker op het station uitgevochten.
Rijpelbergquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Conflict het volgende:
Ze hebben er iig leuke auto'squote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Conflict het volgende:
Punt 1: Tis geen stadquote:
Belachelijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand Groningen een kutstad vindt. Prima atmosfeer op straat, ruim aanbod qua winkels, recreatieve faciliteiten uitstekend, relatief veilig, mooie binnenstad etc. etc.quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 23:38 schreef Renmaestro het volgende:
Oss komt wel verdacht vaak langs. Solliciteren jullie soms naar een mes tussen jullie ribben?
toch zit helmond nog niet eens bij de top10 van steden met de meeste criminaliteit.. zou t dan toch een verouderd oordeel zijn geworden????quote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
Waalwijk?!Waarom wordt dat boerengehucht in hemelsnaam genoemd?
Den Bosch zal dankzij die verrekte Graafsewijk-rellen wel steeds negatiever bekend gaan staan, maar zover ik weet zijn Helmond en Oss dé tuigsteden bij uitstek.
Stond ik ook van te kijken maar ik zou er voor geen miljoen weg willenquote:Op zondag 10 april 2005 10:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dat Den Bosch nog niet genoemd is zeg
ech wel!quote:Op vrijdag 12 december 2003 14:36 schreef MaTaRa het volgende:
Den Helder...
Mee eens, Gouda is zo slecht nog niet, maar bepaalde wijken.. (loop er stage)quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:03 schreef Helioz het volgende:
Gouda, vooral de wijk Korte Akkeren, en de groepjes die rondhangen daar in de stad..
Gelukkig woon ik er niet!![]()
Deze rap van onze vrienden uit Gouda zegt eigenlijk al genoeg..![]()
Toch grappig, dat die steden niet bij de afleveringen over probleemwijken erbij zaten...quote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
Waalwijk?!Waarom wordt dat boerengehucht in hemelsnaam genoemd?
Den Bosch zal dankzij die verrekte Graafsewijk-rellen wel steeds negatiever bekend gaan staan, maar zover ik weet zijn Helmond en Oss dé tuigsteden bij uitstek.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:37 schreef idiotforaliving het volgende:
Apeldoorn.....Almelo als goede tweede en de nummer drie gaat naar (tromgeroffel) Hengelo!
De topicvraag was: Wat is na Helmond de meest foute stad van NL? Dus Arnhem mag helemaal niet genoemd worden.quote:Op maandag 18 april 2005 18:40 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
![]()
Ik stem op Rotterdam. En Arnhem.
Ach, je moet mensen gewoon in die waan laten. Ik hoor heel vaak vooroordelen over Helmond, maar vooralsnog woon ik hier prima vooâh wehnâg en zij nietquote:Op maandag 18 april 2005 13:49 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Toch grappig, dat die steden niet bij de afleveringen over probleemwijken erbij zaten...
Zelf ben ik een getogen Rijswijker, vervolgens enkele jaren in Belgie, Tilburg en nu Helmond gewoond, maar ik zie dat foute niet in
Sterker nog Helmond heeft met de bouw van de wijk Brandevoort de meest succesvolle en gewilde Venix locatie van Nederland... Criminaliteit in Helmond is niet hoger dan het gemiddelde van Nederland, dus je baseerd je op wijsheden uit het hele verre verleden...
Kijkend naar criminaliteit, dan moet je eerder denken aan Amsterdam en Heerlen...
Hoeveel inwoners heeft Urk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef Mainport het volgende:
Urk, anyone?
Even een toelichting voor de mensen die geen aardrijkskunde hebben gehad:
Elke woonplaats met meer dan 20000 inwoners is officieel een stad. Ongeacht stadsrechten of niet.
zou ik ook wel eens willen weten, behalve dan dat is er naar school moet is er niets verkeerd meequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Conflict het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |